Szavazás

Tudtad, hogy 4 évente kellene cserélni hűtőfolyadékot?

Igen
Nem
Nem is tudtam, hogy cserĂŠlni kell

Szerző Téma: SzerelĂŠs ĂŠs Tuning  (Megtekintve 4966127 alkalommal)

0 Felhasználó és 6 vendég van a témában

Nem elérhető Mersault

  • FĂŠrfiak
  • Tag
  • *
  • Hozzászólások: 296
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 2
  • :2023 Április, 23, 10:17:34
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #34100 Dátum: 2022 Szeptember, 10, 14:31:15 »
NahĂĄt!

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/peugeot/306/peugeot_306_1.4_xr_19_969_km_szinte_uj_auto-18618882?utm_source=totalcar-referral&utm_medium=banner&utm_campaign=cikkek_3hirdetes_desktop

A szĂ­nĂŠĂŠrt kĂĄr ĂŠs a kis motor is zavarna (legalĂĄbb az 1.6 98 LE az igazi szerintem), de ennyiĂŠrt szerintem ma mĂĄr csemege egy ilyen autĂł!

Nem elérhető zimurgy

  • ModerĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • ****
  • Hozzászólások: 3.576
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 337
  • :2024 Április, 18, 09:50:02
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #34101 Dátum: 2022 Szeptember, 12, 09:14:40 »
NahĂĄt!

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/peugeot/306/peugeot_306_1.4_xr_19_969_km_szinte_uj_auto-18618882?utm_source=totalcar-referral&utm_medium=banner&utm_campaign=cikkek_3hirdetes_desktop

A szĂ­nĂŠĂŠrt kĂĄr ĂŠs a kis motor is zavarna (legalĂĄbb az 1.6 98 LE az igazi szerintem), de ennyiĂŠrt szerintem ma mĂĄr csemege egy ilyen autĂł!

Kár, hogy nem láttam, mi is a hirdetés tartalma, már nem elérhető...
Pontosan milyen volt?

Nem elérhető Mersault

  • FĂŠrfiak
  • Tag
  • *
  • Hozzászólások: 296
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 2
  • :2023 Április, 23, 10:17:34
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #34102 Dátum: 2022 Szeptember, 12, 21:23:30 »
Kár, hogy nem láttam, mi is a hirdetés tartalma, már nem elérhető...
Pontosan milyen volt?

Elképesztő példány volt Zimu, mint egy szalonautó. Abszolút nem volt zsákbamacska, ez lerítt a képekről. Fix 1,5 millióért volt fenn egy kora 2000-es évjáratú, 1.4-es autó, de mintha a gyárból gurult volna ki... Valami fura narancsvörös metál színben volt elérhető, ez nekem nagyon nem tetszik (olyan öreges és kommersz, hasonlóan a bordóhoz), máskülönben tuti vétel. (A színével különben simán lehet mit kezdeni: fólia. Nem olcsó, de egyrészt védi az eredeti, gyári és makulátlan fényezést, másrészt jobb vizuális élményt ad, ha az ízlésnek megfelelő a szín).

Azt sajnálom, hogy itthon javarészt az 1.4-es és 1.6-os motorok voltak elérhetők. Árulták egyáltalán újonnan a 2.0 XSi és erősebb kiviteleket? Vagy ezeket mind importálták anno Nyugat-Európából?

Nem elérhető zimurgy

  • ModerĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • ****
  • Hozzászólások: 3.576
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 337
  • :2024 Április, 18, 09:50:02
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #34103 Dátum: 2022 Szeptember, 14, 12:50:03 »
Elképesztő példány volt Zimu, mint egy szalonautó. Abszolút nem volt zsákbamacska, ez lerítt a képekről. Fix 1,5 millióért volt fenn egy kora 2000-es évjáratú, 1.4-es autó, de mintha a gyárból gurult volna ki... Valami fura narancsvörös metál színben volt elérhető, ez nekem nagyon nem tetszik (olyan öreges és kommersz, hasonlóan a bordóhoz), máskülönben tuti vétel. (A színével különben simán lehet mit kezdeni: fólia. Nem olcsó, de egyrészt védi az eredeti, gyári és makulátlan fényezést, másrészt jobb vizuális élményt ad, ha az ízlésnek megfelelő a szín).

Azt sajnálom, hogy itthon javarészt az 1.4-es és 1.6-os motorok voltak elérhetők. Árulták egyáltalán újonnan a 2.0 XSi és erősebb kiviteleket? Vagy ezeket mind importálták anno Nyugat-Európából?

Nemrég a kezembe akadt egy korabeli márkakereskedésből származó 2001-es évjáratú szórólap...
Csak ĂŠs kizĂĄrĂłlag 1.4, 1.6 motorokat tartalmaz, ĂŠs csak a Saint Tropez-felszereltsĂŠget.
De Ă­rhattĂĄk volna Ăşgy is, hogy a _magyarorszĂĄgi_ Saint Tropez, ugyanis kĂśze nem volt a francia, nĂŠmet, stb Saint Tropez-hez.
Full fapad plusz klĂ­ma, plusz szĂ­nrefĂşjt tĂźkrĂśk, nagyjĂĄbĂłl ennyi.

Ámbår ez a leírås mÊg a klímåt Ês az utasoldali lÊgzsåkot sem írja, lehet, hogy felåras volt?? (Ámbår Saint Tropez-t Ên nem låttam mÊg klíma nÊlkßl.)
2.750.000 Ft-nak Ă­rta az alapkivitelt, plusz mĂŠg 75.000 Ft-ot a metĂĄlfĂŠnyre.
Nem volt olcsĂłsĂĄg 2000-ben.
Pedig mĂŠg csak ABS sincs, oldallĂŠgzsĂĄk sem, hĂĄtsĂł villanyablak sem, nagy motor, nagy fĂŠk, szintĂŠn nem...



Nem elérhető Mersault

  • FĂŠrfiak
  • Tag
  • *
  • Hozzászólások: 296
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 2
  • :2023 Április, 23, 10:17:34
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #34104 Dátum: 2022 Szeptember, 15, 18:30:38 »
Nemrég a kezembe akadt egy korabeli márkakereskedésből származó 2001-es évjáratú szórólap...
Csak ĂŠs kizĂĄrĂłlag 1.4, 1.6 motorokat tartalmaz, ĂŠs csak a Saint Tropez-felszereltsĂŠget.
De Ă­rhattĂĄk volna Ăşgy is, hogy a _magyarorszĂĄgi_ Saint Tropez, ugyanis kĂśze nem volt a francia, nĂŠmet, stb Saint Tropez-hez.
Full fapad plusz klĂ­ma, plusz szĂ­nrefĂşjt tĂźkrĂśk, nagyjĂĄbĂłl ennyi.

Ámbår ez a leírås mÊg a klímåt Ês az utasoldali lÊgzsåkot sem írja, lehet, hogy felåras volt?? (Ámbår Saint Tropez-t Ên nem låttam mÊg klíma nÊlkßl.)
2.750.000 Ft-nak Ă­rta az alapkivitelt, plusz mĂŠg 75.000 Ft-ot a metĂĄlfĂŠnyre.
Nem volt olcsĂłsĂĄg 2000-ben.
Pedig mĂŠg csak ABS sincs, oldallĂŠgzsĂĄk sem, hĂĄtsĂł villanyablak sem, nagy motor, nagy fĂŠk, szintĂŠn nem...

Uh, ez durva. Mármint a felszereltség és a hozzá tartozó árszint. Valószínűleg úgy okoskodhattak a Peugeot hazai importőrei, hogy ennél magasabb felszereltség a 2000-es évek elejének Magyarországán egyszerűen nem eladható azon az alsó-középkategóriás terepen, ahol a 306-os minden eséllyel indult (tipikusan az Opellel, VW-nel, Forddal összehasonlítva). Nekem Mistral felszereltség volt, az szerintem az első ülésfűtéssel volt "több" az általad felárral értett felsoroltokhoz képest (És most gondolj bele, ugyanekkor, 2001-ben az OFF Lexus IS200-as alapára kb. 10.000.000 Ft volt, a jobban felszerelt 11m Ft. Brutális, nem? A durva az, hogy a Lexus persze több szinttel más kategória, na de NEM négyszer jobb vagy élvezetesebb szerintem, mint a 306-os, ezt bátran állíthatom. Ma a legdrágább belőle kb. 2-2,5 m Ft).

Nem elérhető zimurgy

  • ModerĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • ****
  • Hozzászólások: 3.576
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 337
  • :2024 Április, 18, 09:50:02
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #34105 Dátum: 2022 Szeptember, 19, 09:49:41 »
Uh, ez durva. Mármint a felszereltség és a hozzá tartozó árszint. Valószínűleg úgy okoskodhattak a Peugeot hazai importőrei, hogy ennél magasabb felszereltség a 2000-es évek elejének Magyarországán egyszerűen nem eladható abban az alsó-középkategóriás terepen, ahol a 306-os minden eséllyel indult (tipikusan az Opellel, VW-nel, Forddal összehasonlítva). Nekem Mistral felszereltség volt, az szerintem az első ülésfűtéssel volt "több" az általad felárral értett felsoroltoknak (És most gondolj bele, ugyanekkor, 2001-ben az OFF Lexus IS200-as alapára kb. 10.000.000 Ft volt, a jobban felszerelt 11m Ft. Brutális, nem? A durva az, hogy a Lexus persze több szinttel más kategória, na de NEM négyszer jobb vagy élvezetesebb szerintem, mint a 306-os, ezt bátran állíthatom. Ma a legdrágább belőle kb. 2-2,5 m Ft).

Az is finom ĂĄr, amit Ă­rtĂĄl, az OFF Lexus...

AmĂşgy a Mistral a Saint-Tropez-hez kĂŠpest az ĂźlĂŠsfĹątĂŠsen kĂ­vĂźl (tudtommal) mĂŠg a plĂźss-ĂźlĂŠsekkel tartalmaz tĂśbbet.

Nem elérhető Mersault

  • FĂŠrfiak
  • Tag
  • *
  • Hozzászólások: 296
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 2
  • :2023 Április, 23, 10:17:34
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #34106 Dátum: 2022 Szeptember, 19, 18:02:00 »
Az is finom ĂĄr, amit Ă­rtĂĄl, az OFF Lexus...

AmĂşgy a Mistral a Saint-Tropez-hez kĂŠpest az ĂźlĂŠsfĹątĂŠsen kĂ­vĂźl (tudtommal) mĂŠg a plĂźss-ĂźlĂŠsekkel tartalmaz tĂśbbet.

Lehetséges, imádtam a plüsst, ez szerintem az egyik legszerethetőbb tulajdonsága volt a 306-osnak (és számos más francia autónak korábban). Ami hiányzott nekem: ABS és örültem volna egy olajhőfok / olajszint mérőnek is. (Az OFF IS200 is finom műszer, tudja azt, amit a 306-os, de azt kell mondanom, hogy alsó-középkategóriás autót tekintve szerintem nem sok élvezetesebb típus volt akkor (és azóta sem)). Ha a motor/hajtáslánc és a futómű tartósságával nem lett volna probléma, akkor az Alfa 147-est lehetne egyedül említeni (stílus, vezethetőség, plüss, kényelem stb-stb).

Nem elérhető krissz306

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 72
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2023 Február, 21, 19:38:31
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #34107 Dátum: 2022 Szeptember, 30, 16:45:54 »
Lehetséges, imádtam a plüsst, ez szerintem az egyik legszerethetőbb tulajdonsága volt a 306-osnak (és számos más francia autónak korábban). Ami hiányzott nekem: ABS és örültem volna egy olajhőfok / olajszint mérőnek is. (Az OFF IS200 is finom műszer, tudja azt, amit a 306-os, de azt kell mondanom, hogy alsó-középkategóriás autót tekintve szerintem nem sok élvezetesebb típus volt akkor (és azóta sem)). Ha a motor/hajtáslánc és a futómű tartósságával nem lett volna probléma, akkor az Alfa 147-est lehetne egyedül említeni (stílus, vezethetőség, plüss, kényelem stb-stb).

A 2005 előtti Alfa 147 formĂĄja eszmĂŠletlenĂźl tetszik nekem. Ami lehorgasztja a lelkesedĂŠsemet, az a fogyasztĂĄsa. Az alap 105 lovas benzines benyal 8,5 litert a spritmonitor.de szerint. Ilyen benzinĂĄrak mellett maradok az ĂŠn jĂł kis 1.4-es 306-osomnĂĄl, ami 6 liternĂŠl ritkĂĄn kĂŠr tĂśbbet.  _pug

Nem elérhető Mersault

  • FĂŠrfiak
  • Tag
  • *
  • Hozzászólások: 296
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 2
  • :2023 Április, 23, 10:17:34
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #34108 Dátum: 2022 Szeptember, 30, 22:30:08 »
A 2005 előtti Alfa 147 formĂĄja eszmĂŠletlenĂźl tetszik nekem. Ami lehorgasztja a lelkesedĂŠsemet, az a fogyasztĂĄsa. Az alap 105 lovas benzines benyal 8,5 litert a spritmonitor.de szerint. Ilyen benzinĂĄrak mellett maradok az ĂŠn jĂł kis 1.4-es 306-osomnĂĄl, ami 6 liternĂŠl ritkĂĄn kĂŠr tĂśbbet.  _pug

A tesĂłmnak volt egy hĂĄromajtĂłs 1.6-os, de a 120 lovas, ami bĂĄr kicsit erősebb, de azĂŠrt nem ajĂĄnlott, mert van benne vezĂŠrlĂŠsmĂłdosĂ­tĂł, amit rendszeresen (kb. 50e-60e km-enkĂŠnt) cserĂŠlendő. Nagyon ĂŠlvezetes, szerethető, Ă­zig-vĂŠrig eurĂłpai, emberkĂśzpontĂş autĂł, de egy Alfa Romeo hangulatĂĄt nem is kell mĂŠltatni. Nem volt vele semmi baj az ĂŠgvilĂĄgon. (UtĂĄna lett egy GTV 2.0 JTS, na, azzal mĂĄr akadtak gondok, most csak a durva olajfogyasztĂĄs jut eszembe, de annak ezer oka lehet, pl. a gondatlan előző tulajtĂłl a konstrukciĂłs hibĂĄig bĂĄrmi.) Az első futĂłmĹąve a 147-esnek egy ĂĄlom, tĂŠnyleg mĂĄs kategĂłria egy 147-eshez kĂŠpest, a kormĂĄnya is direktebb, mĂŠgiscsak egy Ăşjabb konstrukciĂł. És mĂŠgis... ĂĄtĂźlve szegĂŠny, megboldogult, azĂłta ĂĄllĂ­tĂłlag Ăşjra Ăśsszerakott 306-osomba, nem volt rossz ĂŠlmĂŠny vezetni Ăşjra.  _pug

Nem elérhető krissz306

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 72
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2023 Február, 21, 19:38:31
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #34109 Dátum: 2022 November, 22, 12:08:22 »
Üdv!
A legutóbbi hideg reggeleken indításnál valami reszelő hang hallatszik a motortérből. Egy pillanatig hallom, amíg beindul a motor, utána abbamarad.
Csak hideg időjárásban (2-3 °C alatt), és hideg motorindításnál jelentkezik.

Ez mi lehet?

Nem elérhető Mersault

  • FĂŠrfiak
  • Tag
  • *
  • Hozzászólások: 296
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 2
  • :2023 Április, 23, 10:17:34
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #34110 Dátum: 2023 Január, 14, 22:10:59 »
OFF

Fekete kombi 306, ICF-915 (?) ZuglĂłban, tegnap. KiĂŠ? :)

Nem elérhető zimurgy

  • ModerĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • ****
  • Hozzászólások: 3.576
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 337
  • :2024 Április, 18, 09:50:02
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #34111 Dátum: 2023 Január, 16, 08:18:17 »
OFF

Fekete kombi 306, ICJ-153 (?) ZuglĂłban, tegnap. KiĂŠ? :)

Ennyire azért még nem ritkák a 306-ok, hogy egy fekete kombi (ami tényleg nagyon-nagyon kevés van) "követőtáborral" rendelkezzen... ;-)

Ámbár önmagamat hogy megcáfoljam: a legutóbbi két alkalommal, mikor a fővárosban jártam, egész nap nem találkoztam egyetlen 306-ossal sem. :(
Szóval erősen fogyatkozunk...

Nem elérhető Mersault

  • FĂŠrfiak
  • Tag
  • *
  • Hozzászólások: 296
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 2
  • :2023 Április, 23, 10:17:34
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #34112 Dátum: 2023 Január, 16, 18:15:08 »
Ennyire azért még nem ritkák a 306-ok, hogy egy fekete kombi (ami tényleg nagyon-nagyon kevés van) "követőtáborral" rendelkezzen... ;-)

Ámbár önmagamat hogy megcáfoljam: a legutóbbi két alkalommal, mikor a fővárosban jártam, egész nap nem találkoztam egyetlen 306-ossal sem. :(
Szóval erősen fogyatkozunk...

A hátsó ablakon volt egy szép nagy Peugeot306Klub matrica, elsősorban ezért kérdeztem. :) Amúgy pedig a helyzet az, hogy a 306-osok már erősen fogyatkoznak. Elvétve látni még Budapesten szedánokat (átlag heti egyszer-kétszer látok), de ferdehátúból nagyon kevés van már, a három ajtós meg szinte már veteránokat idéző ritka látvány. Még cabrioból is többet lárni... Meg-megdobban a szívem egy szép 306-os oroszlánt látva.

OFF
Egy kis Ă­nyencsĂŠg, aki mĂŠg nem lĂĄtta:
https://www.youtube.com/watch?v=kkV6WIvU4eE&t=933s

ON

Nem elérhető jocĂł vezĂŠr

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 97
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 2
  • :2024 Március, 15, 21:54:03
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #34113 Dátum: 2023 Február, 10, 18:43:50 »
Sziasztok. Szeretném kérdezni hogy egy 2.0 Hdi kormányművét bele lehet rakni egy 1.6 benzinesbe? Mindkettő kombi.

Nem elérhető Mersault

  • FĂŠrfiak
  • Tag
  • *
  • Hozzászólások: 296
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 2
  • :2023 Április, 23, 10:17:34
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #34114 Dátum: 2023 Április, 21, 13:36:08 »
Öreg oroszlán is nagyot harap! – Peugeot 306 GTI - Erőmérő

https://www.youtube.com/watch?v=tt1lXp1UvA0

 _pug

Nem elérhető QXEE

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 2
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2023 Július, 03, 16:12:29
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #34115 Dátum: 2023 Június, 09, 17:42:52 »
Sziasztok. Tudna nekem valaki segĂ­teni hogy hol talĂĄlhatom meg az autĂł szĂ­nkĂłdjĂĄt az ajtĂłn ĂŠs a motortĂŠren kĂ­vĂźl,mert ott nincsen.

Arra hasonlĂ­t a legjobban mint       Tibcsi jĂĄrgĂĄny - 306 XT 99'     Provence-i kĂŠk(EGRC szĂ­nkĂłddal) volt,van lesz. :)

De nem vagyok benne biztos.
KĂśszi mĂśszi mindenkinek.

Nem elérhető zimurgy

  • ModerĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • ****
  • Hozzászólások: 3.576
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 337
  • :2024 Április, 18, 09:50:02
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #34116 Dátum: 2023 Június, 12, 08:18:02 »
Sziasztok. Tudna nekem valaki segĂ­teni hogy hol talĂĄlhatom meg az autĂł szĂ­nkĂłdjĂĄt az ajtĂłn ĂŠs a motortĂŠren kĂ­vĂźl,mert ott nincsen.

Arra hasonlĂ­t a legjobban mint       Tibcsi jĂĄrgĂĄny - 306 XT 99'     Provence-i kĂŠk(EGRC szĂ­nkĂłddal) volt,van lesz. :)

De nem vagyok benne biztos.
KĂśszi mĂśszi mindenkinek.

Szia, késői S2-eseknél, korai S3-asoknál szokott az esőcsatornában is lenni egy kis címkén. Közel az ablaktörlő motorhoz. Ahhoz hogy lásd, ki kell nyitni a motorháztetőt.

Nem elérhető QXEE

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 2
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2023 Július, 03, 16:12:29
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #34117 Dátum: 2023 Június, 13, 15:39:01 »
KĂśszi szĂŠpen, megnĂŠzem. :)

Nem elérhető Zerograviti

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 7
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2024 Április, 15, 15:55:37
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #34118 Dátum: 2024 Március, 24, 19:20:16 »
Üdv! Tudok még kérdezni 306-ossal kapcsolatban? Motor probléma.
KĂśszĂśnĂśm!

Nem elérhető zimurgy

  • ModerĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • ****
  • Hozzászólások: 3.576
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 337
  • :2024 Április, 18, 09:50:02
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #34119 Dátum: 2024 Április, 02, 09:30:46 »
Üdv! Tudok még kérdezni 306-ossal kapcsolatban? Motor probléma.
KĂśszĂśnĂśm!

Néha-néha még benézünk ide páran. Így hát kérdezz nyugodtan. :)

Nem elérhető Zerograviti

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 7
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2024 Április, 15, 15:55:37
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #34120 Dátum: 2024 Április, 12, 23:23:44 »
Néha-néha még benézünk ide páran. Így hát kérdezz nyugodtan. :)

MĂŠg mindig megvan a 306 XN Sedan 1998 Benzin 1.4 autĂłm.
Régebben téma volt a kopogó motor ami összefüggésbe hoztak a generátorral. Nekem sok éve is kopogott és át tették a generátort lentről fentre. Szinte meg is szűnt a probléma. Mostanság újra előjött és igen gyakran hangosan és számomra idegesítőn kopog. Inkább ha bemelegszik és 3-as 4-es jellemző, aztán már szinte minden állapotban fordulatszám függően. Parázok is folyton, hogy megadja magát. Folyamatosan jár szerelőhöz. Mindig az a válasz hogy ezzel nem lehet mit kezdeni. "egyszerűbb motort cserélni mint a hibát keresni). Most tényleg nem tudják szerelők, vagy nem akarnak vele foglalkozni, már nem tudom eldönteni. Nem találom azt a bejegyzést és nem emlékszem mi volt az akkori diagnózis. Szerintem nem találok már itt helyben szakit aki megmondaná mit kell csinálni, egyáltalán gazdaságos e. Szétszedetni meg találgatni én sem akarok. Ja meg a szokásos duma, "járjál vele". Nagyon keveset megy az autó akkor is városban. 190e km van benne garantáltan. Ha valaki tutira mondaná, hogy ezért kopog ezt lehet csinálni de ha nem akkor is elmegy még ugyanennyit, elhinném és belenyugodnék. Lassan veterán lesz.
KĂśszĂśnĂśm hogy elolvastad.. :)

 


Google PageRank