Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  

Szavazás

Tudtad, hogy 4 évente kellene cserélni hűtőfolyadékot?

Igen
Nem
Nem is tudtam, hogy cserélni kell

Oldalak: 1 ... 679 680 [681]   Le

Szerző Téma: Szerelés és Tuning  (Megtekintve 2850995 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

krisztian

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 29
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 304
  • Autó színe: Astor szürke
  • Évjárat: 2001/9
  • Lakóhely: Kiskunfélegyháza
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #34000 Dátum: Tegnap - 16:33:46 »

Szia,

Hibakód kiolvasással kezdenék. Addig kár alkatrészeket cserélgetni vaktában. Azok közül amit leírtál, bármelyik lehet.

Szia

A benzinszivattyú nem okoz ilyen hibajelenséget.
A leírtak alapján vagy trafó vagy pedig az egyik injektor (általában az 1es) szórakozik.
Ezeket a köröket pont ugyanezzel a hibajelenséggel már végigfutottam régebben  whistle
Az alkatrészeket tekintve pedig van egy doboz maradék cuccom amiben van működő trafó és 3db bevizsgált és tisztított injektor is amit ha megunok kerülgetni kidobom a kukába de ha valaki hasznát tudja venni akkor szívesebben odaadnám mint kidobnám  :-! csak el kell jönni érte.

üdv:Krisztián
Naplózva

sohadani

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 26
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 277
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1995
  • Lakóhely: Kolontár
  • Motor: 1.9TD
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #34001 Dátum: Tegnap - 18:57:40 »

Szia

A benzinszivattyú nem okoz ilyen hibajelenséget.
A leírtak alapján vagy trafó vagy pedig az egyik injektor (általában az 1es) szórakozik.
Ezeket a köröket pont ugyanezzel a hibajelenséggel már végigfutottam régebben  whistle
Az alkatrészeket tekintve pedig van egy doboz maradék cuccom amiben van működő trafó és 3db bevizsgált és tisztított injektor is amit ha megunok kerülgetni kidobom a kukába de ha valaki hasznát tudja venni akkor szívesebben odaadnám mint kidobnám  :-! csak el kell jönni érte.

üdv:Krisztián

Persze ha van maradék cucc, akkor lehet cserélgetni. De amikor valaki elkezdi megvenni a trafót, aztán az injektorokat, benzinszivattyút, aztán a végén kiderül, hogy valami apróság miatt volt az egész, az kellemetlen nem? Személy szerint jobban szeretek hibakereséssel kezdeni, mint alkatrész cserélgetéssel. (ha nincs ingyen elérhető pótalkatrész...)
Naplózva

krisztian

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 29
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 304
  • Autó színe: Astor szürke
  • Évjárat: 2001/9
  • Lakóhely: Kiskunfélegyháza
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #34002 Dátum: Tegnap - 19:10:16 »

Persze ha van maradék cucc, akkor lehet cserélgetni. De amikor valaki elkezdi megvenni a trafót, aztán az injektorokat, benzinszivattyút, aztán a végén kiderül, hogy valami apróság miatt volt az egész, az kellemetlen nem? Személy szerint jobban szeretek hibakereséssel kezdeni, mint alkatrész cserélgetéssel. (ha nincs ingyen elérhető pótalkatrész...)

Teljes mértékben igazad van és egyet is értek veled  :-! ki kell használni a diagnosztika által adott lehetőségeket.
A leírt jelenséggel sz.pt@m anno én is épp eleget,mire meglett a hiba.A diag nekem akkor a trafóra panaszkodott és az injektorral volt baj.
De bízzunk benne hogy meglesz a hiba oka és újra mozoghat a kis oroszlán :-)
Egyébként az említett doboz cucc bárkinek a rendelkezésére áll akinek szüksége lenne rá,én csak pakolgatom egyik polcról a másikra.
Privátban lehet keresni és összeírom mik maradtak. (pénzt nem kérek érte,de a sört azt szeretem  ;D  :-)) )

üdv:Krisztián
Naplózva
Oldalak: 1 ... 679 680 [681]   Fel
 


Az oldal 0.157 másodperc alatt készült el 33 lekéréssel.