Szavazás

A gĂĄzolajba raksz dermedĂŠs gĂĄtlĂłt kĂźlĂśn?

Igen
6 (7.1%)
Nem
32 (38.1%)
Benzin ĂźzemĹą az autĂłm
46 (54.8%)

Összes szavazó: 80

Szerző Téma: FĂźstĂśs topik  (Megtekintve 243868 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Nem elérhető parizs

  • AdminisztrĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • *****
  • Hozzászólások: 2.135
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 200
  • :2018 Június, 13, 13:56:53
  • peugeot_boxer
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #650 Dátum: 2017 Január, 25, 09:12:28 »
Igen, csak egy lambdaszondĂĄs, de Ăşjabb mint a sima TU ĂŠs amekkora kĂĄosz van a rendszerben, lehetne akĂĄr fentebbi kategĂłriĂĄba tartozĂł is.  :)

Lehet hogy fĂŠlre ĂŠrtek valamit, de nem lĂĄtok olyat, hogy az egy lambaszondĂĄs motoroknak 4-esnek (euro2-nek) kell lennie.
MĂŠrt ne lehetne 6-os besorolĂĄsĂş
 ( katalizĂĄtoros, szabĂĄlyozott keverĂŠkkĂŠpzĂŠsĹą, az ENSZ-EGB 83.05 előírĂĄs B jĂłvĂĄhagyĂĄs A. szintje szerint jĂłvĂĄhagyott, OBD-rendszerrel ellĂĄtott Otto-motoros (EURO-III) ), ha a kibocsĂĄjtĂĄsi ĂŠrtĂŠkek megfelelőek?

Nem elérhető zimurgy

  • ModerĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • ****
  • Hozzászólások: 3.576
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 337
  • :2024 Április, 18, 09:50:02
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #651 Dátum: 2017 Január, 25, 09:24:56 »
Lehet hogy fĂŠlre ĂŠrtek valamit, de nem lĂĄtok olyat, hogy az egy lambaszondĂĄs motoroknak 4-esnek (euro2-nek) kell lennie.
MĂŠrt ne lehetne 6-os besorolĂĄsĂş
 ( katalizĂĄtoros, szabĂĄlyozott keverĂŠkkĂŠpzĂŠsĹą, az ENSZ-EGB 83.05 előírĂĄs B jĂłvĂĄhagyĂĄs A. szintje szerint jĂłvĂĄhagyott, OBD-rendszerrel ellĂĄtott Otto-motoros (EURO-III) ), ha a kibocsĂĄjtĂĄsi ĂŠrtĂŠkek megfelelőek?

Épp ezért nem írtam biztosra, amit írtam.
Mivel 1997 ĂĄprilistĂłl lĂŠtezett mĂĄr 1.8 16v, ezĂŠrt gyanĂ­tottam, hogy nem tudja mĂŠg az Euro3-at, ami hivatalosan az ezredfordulĂł kĂśrnyĂŠkĂŠn jĂśtt.
De javaslom, hogy keresd fel a helyi NKH-t, gyorsan rĂĄ tudnak keresni, hogy hivatalosan milyen besorolĂĄsba esik.

Nem elérhető parizs

  • AdminisztrĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • *****
  • Hozzászólások: 2.135
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 200
  • :2018 Június, 13, 13:56:53
  • peugeot_boxer
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #652 Dátum: 2017 Január, 25, 09:38:11 »
Épp ezért nem írtam biztosra, amit írtam.
Mivel 1997 ĂĄprilistĂłl lĂŠtezett mĂĄr 1.8 16v, ezĂŠrt gyanĂ­tottam, hogy nem tudja mĂŠg az Euro3-at, ami hivatalosan az ezredfordulĂł kĂśrnyĂŠkĂŠn jĂśtt.
De javaslom, hogy keresd fel a helyi NKH-t, gyorsan rĂĄ tudnak keresni, hogy hivatalosan milyen besorolĂĄsba esik.

KĂśszi szĂŠpen.  :-!

Nem elérhető Kolin

  • V.I.P
  • KlubfĂźggő
  • **
  • Hozzászólások: 2.785
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 149
  • :2023 Július, 14, 09:51:29
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #653 Dátum: 2017 Január, 26, 10:15:24 »
Meg ne haragudjatok, de ez Diesel topic!  ::)

Nem elérhető marcusa

  • AdminisztrĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • *****
  • Hozzászólások: 3.889
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 151
  • :2020 November, 15, 20:15:39
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #654 Dátum: 2017 Január, 26, 12:26:41 »
Meg ne haragudjatok, de ez Diesel topic!  ::)
Ha mĂĄr dĂ­zel topic, a HDI az jogosan 4-es?

Nem elérhető dancergabor

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 81
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
  • :2018 Szeptember, 27, 17:02:50
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #655 Dátum: 2017 Január, 26, 12:29:12 »
Akkor hova mĂĄshova lehetne Ă­rni?

AmĂşgy friss cikk:

http://olajszag.blog.hu/2017/01/26/szivas_elirtak_a_forgalmit_es_neked

Nem elérhető Kolin

  • V.I.P
  • KlubfĂźggő
  • **
  • Hozzászólások: 2.785
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 149
  • :2023 Július, 14, 09:51:29
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #656 Dátum: 2017 Január, 26, 14:28:31 »
Akkor hova mĂĄshova lehetne Ă­rni?

AmĂşgy friss cikk:

http://olajszag.blog.hu/2017/01/26/szivas_elirtak_a_forgalmit_es_neked
Mondjuk szerelĂŠs tuning  ;)

Nem elérhető parizs

  • AdminisztrĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • *****
  • Hozzászólások: 2.135
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 200
  • :2018 Június, 13, 13:56:53
  • peugeot_boxer
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #657 Dátum: 2017 Január, 26, 15:49:22 »
Ha mĂĄr dĂ­zel topic, a HDI az jogosan 4-es?

TĂŠnyleg, a hdi mikorrĂłl volt szerelve 306-ba?

Nem elérhető zimurgy

  • ModerĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • ****
  • Hozzászólások: 3.576
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 337
  • :2024 Április, 18, 09:50:02
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #658 Dátum: 2017 Január, 26, 16:20:07 »
TĂŠnyleg, a hdi mikorrĂłl volt szerelve 306-ba?

Úgy emlékszem, hogy 1999 októberétől, tehát léteznek 1.9 TD motorral szerelt S3-as 306-osok is.

Nem elérhető zholee

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 45
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 1
  • :2023 November, 09, 17:29:04
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #659 Dátum: 2017 Február, 06, 14:28:01 »
Üdv Srácok!
Megint egy kezdő kérdés.
Lehet a kĂśzĂŠpkonzolon a fĹątĂŠs szabĂĄlyzĂł (forgĂł) kapcsolĂłt rosszul/fordĂ­tva Ăśssze szerelni?
(kĂśzĂŠpen van)
Jeleztem mĂĄr, hogy nem megy 80 fok fĂślĂŠ a vizem, ĂŠs nem fĹąt melegen a kocsi.
Most, hogy tavasz volt a tĂŠlben, mĂĄr igen.. :)
De... mindegy hol a forgĂł kapcsolĂł, full hidegre fordĂ­tva, vagy full melegre, az most meleget fĂşj, hidegben meg hideget.
Mintha nem csinĂĄlna semmit  :-\

KĂśszi a segĂ­tsĂŠget!


Nem elérhető syntrix

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 220
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 4
  • :2019 Május, 28, 17:08:18
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #660 Dátum: 2017 Február, 06, 20:04:50 »
Üdv Srácok!
Megint egy kezdő kérdés.
Lehet a kĂśzĂŠpkonzolon a fĹątĂŠs szabĂĄlyzĂł (forgĂł) kapcsolĂłt rosszul/fordĂ­tva Ăśssze szerelni?
(kĂśzĂŠpen van)
Jeleztem mĂĄr, hogy nem megy 80 fok fĂślĂŠ a vizem, ĂŠs nem fĹąt melegen a kocsi.
Most, hogy tavasz volt a tĂŠlben, mĂĄr igen.. :)
De... mindegy hol a forgĂł kapcsolĂł, full hidegre fordĂ­tva, vagy full melegre, az most meleget fĂşj, hidegben meg hideget.
Mintha nem csinĂĄlna semmit  :-\

KĂśszi a segĂ­tsĂŠget!
Szia nekem a gomb volt kikopva cserĂŠltem ĂŠs most jĂł lett vagy mivel bovdenes lehet kiakadt a bovden!! PrĂłbĂĄld ki hogy megcserĂŠlgeted a gombokat hĂĄtha jĂł lesz :) de szerintem a bovdenen lesz ott a bibi
Peugeot 306i 1.8

Nem elérhető zholee

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 45
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 1
  • :2023 November, 09, 17:29:04
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #661 Dátum: 2017 Február, 07, 07:39:19 »
Szia nekem a gomb volt kikopva cserĂŠltem ĂŠs most jĂł lett vagy mivel bovdenes lehet kiakadt a bovden!! PrĂłbĂĄld ki hogy megcserĂŠlgeted a gombokat hĂĄtha jĂł lesz :) de szerintem a bovdenen lesz ott a bibi

KĂśszĂśnĂśm, megnĂŠzem!

Nem elérhető parizs

  • AdminisztrĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • *****
  • Hozzászólások: 2.135
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 200
  • :2018 Június, 13, 13:56:53
  • peugeot_boxer
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #662 Dátum: 2017 Február, 07, 09:17:41 »
KĂśszĂśnĂśm, megnĂŠzem!

Sziasztok!

Majd a szerelĂŠs tuning topikban folytassĂĄtok, ha nem oldĂłdik meg a problĂŠma.
KĂśszi szĂŠpen.  :-!

Nem elérhető zholee

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 45
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 1
  • :2023 November, 09, 17:29:04
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #663 Dátum: 2017 Február, 07, 12:37:57 »
Sziasztok!

Majd a szerelĂŠs tuning topikban folytassĂĄtok, ha nem oldĂłdik meg a problĂŠma.
KĂśszi szĂŠpen.  :-!

Sorry..
Egy kĂŠrdĂŠs ide, a fĂźstĂśsbe, ha mĂĄr az van nekem.
Emlegetnek s3, s4, ilyesmi kĂłdokat, ezeket hol tudhatom meg?
LegalĂĄbbis az enyĂŠm ĂŠrdekelne.
THX!

Nem elérhető parizs

  • AdminisztrĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • *****
  • Hozzászólások: 2.135
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 200
  • :2018 Június, 13, 13:56:53
  • peugeot_boxer
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #664 Dátum: 2017 Február, 08, 14:38:18 »
Sorry..
Egy kĂŠrdĂŠs ide, a fĂźstĂśsbe, ha mĂĄr az van nekem.
Emlegetnek s3, s4, ilyesmi kĂłdokat, ezeket hol tudhatom meg?
LegalĂĄbbis az enyĂŠm ĂŠrdekelne.
THX!

Neked s1-es autĂłd van, a karosszĂŠria ĂŠs a gyĂĄrtĂĄs dĂĄtuma alapjĂĄn.
S1: 93-97
S2: 97-99
S3: 99-02

Nem elérhető Gabi

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 102
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 2
  • :Ma - 11:21:51
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #665 Dátum: 2017 Február, 08, 21:04:42 »
Sziasztok!
Meg tudnátok nekem mondani hogy egy turbó diesel 1.9-es motor Lucas adagolója felszerelhető-e a sima szívó diesel 1.9-es motorra és működne? A td motor adagolóját eddig csak képen láttam,látom hogy a tetején van egy vákumszelep (gondolom a turbóhoz kell) ami a sima szívó dieselen nincs,de azt nem tudom hogy más különbség van-e a kettő között. Többet fecskendez-e meg ilyenek.
Előre is köszi a választ!
Üdv.

Nem elérhető Kolin

  • V.I.P
  • KlubfĂźggő
  • **
  • Hozzászólások: 2.785
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 149
  • :2023 Július, 14, 09:51:29
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #666 Dátum: 2017 Február, 09, 08:59:32 »
Sziasztok!
Meg tudnátok nekem mondani hogy egy turbó diesel 1.9-es motor Lucas adagolója felszerelhető-e a sima szívó diesel 1.9-es motorra és működne? A td motor adagolóját eddig csak képen láttam,látom hogy a tetején van egy vákumszelep (gondolom a turbóhoz kell) ami a sima szívó dieselen nincs,de azt nem tudom hogy más különbség van-e a kettő között. Többet fecskendez-e meg ilyenek.
Előre is köszi a választ!
Üdv.

Hali!
Szerintem felszerelhető! A Lucason is van valami szelep ami össze van kötve a coolerral, de ha jól emlékszem az nem a tetején van. Valószínűleg több anyagot küld a td adagoló, de jónak kell lennie.

Nem elérhető Fury

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 2
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2017 Március, 12, 15:24:48
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #667 Dátum: 2017 Február, 15, 21:18:12 »
Sziasztok! Ma ĂŠszrevettem hogy az(bosch) adagolĂł gĂĄztengelye kotyog ĂŠs folyik a gĂĄzolaj belĂśle! Kb mibe fog ez fĂĄjni? Illetve nagy munka lessz vele? Ugyanis az auto napi hasznĂĄlatban van (munkĂĄs auto,expert 1.9td)

Nem elérhető sohadani

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 278
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 26
  • :2024 Március, 08, 07:47:39
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #668 Dátum: 2017 Február, 16, 18:00:18 »
Sziasztok! Ma ĂŠszrevettem hogy az(bosch) adagolĂł gĂĄztengelye kotyog ĂŠs folyik a gĂĄzolaj belĂśle! Kb mibe fog ez fĂĄjni? Illetve nagy munka lessz vele? Ugyanis az auto napi hasznĂĄlatban van (munkĂĄs auto,expert 1.9td)

Szia.

Lehet cserĂŠlni kĂźlĂśn-kĂźlĂśn a tĂśmĂ­tĂŠseket, de ĂŠn a teljes felĂşjĂ­tĂĄsra szavaznĂŠk. 30-40.000Ft-ĂŠrt csinĂĄljĂĄk ĂŠs 1-2 nap.

Nem elérhető zholee

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 45
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 1
  • :2023 November, 09, 17:29:04
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #669 Dátum: 2017 Február, 17, 13:34:18 »
Sziasztok!
A műszerfalamon jobb oldalon egy mutatós idő óra van (mint a Golf3 :( )
Ha esetleg hozzájutnék ugyanilyen, de fordulatszám mérős műszercsoporthoz, akkor össze lehet hozni, hogy az működjön is?

KĂśszi az Ăśtleteket!

Nem elérhető zimurgy

  • ModerĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • ****
  • Hozzászólások: 3.576
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 337
  • :2024 Április, 18, 09:50:02
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #670 Dátum: 2017 Február, 17, 14:07:31 »
Sziasztok!
A műszerfalamon jobb oldalon egy mutatós idő óra van (mint a Golf3 :( )
Ha esetleg hozzájutnék ugyanilyen, de fordulatszám mérős műszercsoporthoz, akkor össze lehet hozni, hogy az működjön is?

KĂśszi az Ăśtleteket!

Ez ugyan nem ebbe a topicba illő kérdés, de válaszolok.
1995-ös autónál bizonytalan, hogy bent van-e a vezetékezés. Lehetséges, hogy kell egy szálat a fordulatszámmérőhöz befűzni. 1997 áprilisától (S2) kezdődően viszont mindig bent a vezetékezés előre.

Nem elérhető matska

  • FĂŠrfiak
  • Tag
  • *
  • Hozzászólások: 126
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 6
  • :2021 Március, 18, 08:52:47
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #671 Dátum: 2017 Február, 19, 21:18:26 »
Sziasztok!
Meg tudnátok nekem mondani hogy egy turbó diesel 1.9-es motor Lucas adagolója felszerelhető-e a sima szívó diesel 1.9-es motorra és működne? A td motor adagolóját eddig csak képen láttam,látom hogy a tetején van egy vákumszelep (gondolom a turbóhoz kell) ami a sima szívó dieselen nincs,de azt nem tudom hogy más különbség van-e a kettő között. Többet fecskendez-e meg ilyenek.
Előre is köszi a választ!
Üdv.

Ha nem akarsz rosszat magadnak, inkĂĄbb keress egy Bosch adagolĂłt. A Lucas nem ĂŠrdemli meg a munkaĂłrĂĄkat.
A Bosch olcsĂłn javĂ­thatĂł ha baj van de ritkĂĄn romlik el, a Lucas ritkĂĄn mĹąkĂśdik jĂłl ĂŠs drĂĄgĂĄn vagy egyĂĄltalĂĄn nem javĂ­thatĂł.
Sajnos el kellett adnom az előrehaladott korrózió miatt amit már nem volt érdemes kezelni de bizton állítom, hogy életem legjobb és legmegbízhatóbb autója volt 8 éven és majd 200.000ezer km-en keresztül pedig 16 éves korában vettem 400 Euróért végtelen +2 km-rel. XUD9TE forever!

Nem elérhető matska

  • FĂŠrfiak
  • Tag
  • *
  • Hozzászólások: 126
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 6
  • :2021 Március, 18, 08:52:47
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #672 Dátum: 2017 Február, 19, 21:22:21 »
Sziasztok! Ma ĂŠszrevettem hogy az(bosch) adagolĂł gĂĄztengelye kotyog ĂŠs folyik a gĂĄzolaj belĂśle! Kb mibe fog ez fĂĄjni? Illetve nagy munka lessz vele? Ugyanis az auto napi hasznĂĄlatban van (munkĂĄs auto,expert 1.9td)

CsikĂłs Gyula bĂĄ't keresd Keszthelyen adagolĂł Ăźgyben.
Szaktekintély és nem uzsorás, mint a fő-, és nagyvárosi kartellek...
Sajnos el kellett adnom az előrehaladott korrózió miatt amit már nem volt érdemes kezelni de bizton állítom, hogy életem legjobb és legmegbízhatóbb autója volt 8 éven és majd 200.000ezer km-en keresztül pedig 16 éves korában vettem 400 Euróért végtelen +2 km-rel. XUD9TE forever!

Nem elérhető matska

  • FĂŠrfiak
  • Tag
  • *
  • Hozzászólások: 126
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 6
  • :2021 Március, 18, 08:52:47
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #673 Dátum: 2017 Február, 19, 21:29:37 »
5 ĂŠv egyĂźttlĂŠt ĂŠs 100+ezer kĂśzĂśs km utĂĄn ledugĂłztuk az EGR-t...
 Igen, jogos, hogy eddig miĂŠrt nem...   :-X
A különbséget zongorázni lehetne. Kardinálisan kevesebb koromképződés, még jobb gyorsulás.
HĂŠtkĂśznapokon egy offtopic 308-cal jĂĄrok, imĂĄdok ĂĄtĂźlni a 306-ba bĂĄrmikor. Nincs benne ugyan
tempomat meg limiter, mint az Ăşjban de ezt leszĂĄmĂ­tva mindenben jobb az ĂśreglĂĄny.
Főleg vezetni jobb és a papírforma ellenére jóval erősebb, mint az a lom 1.6HDi...
Sajnos el kellett adnom az előrehaladott korrózió miatt amit már nem volt érdemes kezelni de bizton állítom, hogy életem legjobb és legmegbízhatóbb autója volt 8 éven és majd 200.000ezer km-en keresztül pedig 16 éves korában vettem 400 Euróért végtelen +2 km-rel. XUD9TE forever!

Nem elérhető Roland405

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 2
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2017 November, 28, 14:27:04
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #674 Dátum: 2017 Június, 11, 19:22:38 »
Sziasztok!
Érdeklődnék hogy valaki épített mér 1.9td-t (DHY). Hogyan lehetne belőle kihozni 150-160 Le körüli teljesítményt és mennyi tartósan bírná?
Köszi a válaszokat előre is! :)

Nem elérhető Kolin

  • V.I.P
  • KlubfĂźggő
  • **
  • Hozzászólások: 2.785
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 149
  • :2023 Július, 14, 09:51:29
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #675 Dátum: 2017 Június, 12, 16:51:34 »
Sziasztok!
Érdeklődnék hogy valaki épített mér 1.9td-t (DHY). Hogyan lehetne belőle kihozni 150-160 Le körüli teljesítményt és mennyi tartósan bírná?
Köszi a válaszokat előre is! :)

Hali!
Ha olyan teljesĂ­tmĂŠnyt szeretnĂŠl, akkor hdi-t kell venni, mert a td tartĂłsan nem fogja bĂ­rni.

Nem elérhető Roland405

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 2
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2017 November, 28, 14:27:04
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #676 Dátum: 2017 Június, 12, 19:33:10 »
Mi lenne az a teljesĂ­tmĂŠny amit mĂŠg elbĂ­rna a motor?

Nem elérhető sohadani

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 278
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 26
  • :2024 Március, 08, 07:47:39
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #677 Dátum: 2017 Június, 12, 20:25:08 »
Hali!
Ha olyan teljesĂ­tmĂŠnyt szeretnĂŠl, akkor hdi-t kell venni, mert a td tartĂłsan nem fogja bĂ­rni.

Bírja a TD is, csak kell bele erősebb hajtókar, meg jó kis ARP hengerfej és hajtókar csavarok, ami már százezres nagyságrend. :D

Nem elérhető Kolin

  • V.I.P
  • KlubfĂźggő
  • **
  • Hozzászólások: 2.785
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 149
  • :2023 Július, 14, 09:51:29
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #678 Dátum: 2017 Június, 13, 08:31:40 »
Bírja a TD is, csak kell bele erősebb hajtókar, meg jó kis ARP hengerfej és hajtókar csavarok, ami már százezres nagyságrend. :D
SzĂłval olcsĂłbb hdi-t tuningolni... ::)

Nem elérhető sohadani

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 278
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 26
  • :2024 Március, 08, 07:47:39
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #679 Dátum: 2017 Június, 13, 11:06:45 »
SzĂłval olcsĂłbb hdi-t tuningolni... ::)

Teljes mĂŠrtĂŠkben egyetĂŠrtek. :)

Nem elérhető suli.j

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 31
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2022 December, 27, 07:46:33
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #680 Dátum: 2018 Január, 06, 14:54:33 »
Sziasztok!
HasznĂĄlt-e mĂĄr valaki PRO-TEC 1201 tĂ­pusĂş Ăźzemanyagrendszer tisztĂ­tĂłt ? VĂŠlemĂŠnyek ĂŠrdekelnĂŠnek .
KĂśszi

Nem elérhető zholee

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 45
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 1
  • :2023 November, 09, 17:29:04
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #681 Dátum: 2018 Január, 29, 13:17:21 »
Üdv!
Kupplung csere utĂĄn vagyok, nem ĂŠn csinĂĄltam, de azĂłta van sok dolgom vele.
Az első gond, hogy a test kábelt nem a motorra, hanem az akku tartóra kötötték, a másikat meg a kasztnira..
Így mentem kb 5x, nem hosszú távon, csak a városban. (azt hittem kiégett az izzítás visszajelző izzója)
A harmadik indĂ­tĂĄs mĂĄr viszont nagyon-nagyon nehezen ment, de ment. Az ĂśtĂśdik volt amikor leĂĄlltam a kĂśzĂŠrtnĂŠl, ĂŠs utĂĄna se kĂŠp, se hang.. mĂŠg tĂśltĂŠs visszajelzĂŠs sem volt.
HazahĂşzott, aki javĂ­totta, ĂŠs hagyott kibontakozni.
Akkor derĂźlt fĂŠny a test kĂĄbelre, ami az akku negatĂ­v pĂłlusrĂłl jĂśn, hogy csak odabiggyesztettem a motorra, ĂŠs megjĂśtt a tĂśltĂŠs visszajelzĂŠs, meg az ĂśnindĂ­tĂł is elkezdett tekerni, igaz, az akkut mĂĄr tĂślteni kellett.
AzĂłta vegyes eredmĂŠnyekkel sikerĂźl indĂ­tani, mintha az izzĂ­tĂĄs nem menne mindig..
Az izzĂ­tĂł relĂŠt szĂŠtszedtĂźk, finoman megcsiszoltuk, takarĂ­tottuk, lĂĄthatĂłlag behĂşz mindig, de a 12 Volt nem mindig jut el az izzĂ­tĂł sorra..
MĂŠg egyet nĂŠznĂŠk, hogy a karosszĂŠriĂĄn a testet megtisztĂ­tom, hogy fĂŠmesen ĂŠrintkezzen.
Talán, de nem hiszem, hogy hol van, hol nincs ettől izzítás, és a visszajelző azóta sem világít a műszercsoportban..
Van valakinek Ăśtlete, mi lehet ez?
Mást is elkötött a szerelő?

ApropĂł, a kupplung 6db csavarral van a lendkerĂŠkre fogatva.
Az ugye gĂĄz, ha hiĂĄnyzik a csavar?
Pont úgy állt meg a motor, hogy ami kilátszik, ott csak egy csavar van a kettő helyett..
Már előre félek, ha tekergetni tudom, hogy a többi fület is csak egy csavar fogja..

Nem elérhető Kolin

  • V.I.P
  • KlubfĂźggő
  • **
  • Hozzászólások: 2.785
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 149
  • :2023 Július, 14, 09:51:29
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #682 Dátum: 2018 Január, 29, 14:27:30 »
Üdv!
Kupplung csere utĂĄn vagyok, nem ĂŠn csinĂĄltam, de azĂłta van sok dolgom vele.
Az első gond, hogy a test kábelt nem a motorra, hanem az akku tartóra kötötték, a másikat meg a kasztnira..
Így mentem kb 5x, nem hosszú távon, csak a városban. (azt hittem kiégett az izzítás visszajelző izzója)
A harmadik indĂ­tĂĄs mĂĄr viszont nagyon-nagyon nehezen ment, de ment. Az ĂśtĂśdik volt amikor leĂĄlltam a kĂśzĂŠrtnĂŠl, ĂŠs utĂĄna se kĂŠp, se hang.. mĂŠg tĂśltĂŠs visszajelzĂŠs sem volt.
HazahĂşzott, aki javĂ­totta, ĂŠs hagyott kibontakozni.
Akkor derĂźlt fĂŠny a test kĂĄbelre, ami az akku negatĂ­v pĂłlusrĂłl jĂśn, hogy csak odabiggyesztettem a motorra, ĂŠs megjĂśtt a tĂśltĂŠs visszajelzĂŠs, meg az ĂśnindĂ­tĂł is elkezdett tekerni, igaz, az akkut mĂĄr tĂślteni kellett.
AzĂłta vegyes eredmĂŠnyekkel sikerĂźl indĂ­tani, mintha az izzĂ­tĂĄs nem menne mindig..
Az izzĂ­tĂł relĂŠt szĂŠtszedtĂźk, finoman megcsiszoltuk, takarĂ­tottuk, lĂĄthatĂłlag behĂşz mindig, de a 12 Volt nem mindig jut el az izzĂ­tĂł sorra..
MĂŠg egyet nĂŠznĂŠk, hogy a karosszĂŠriĂĄn a testet megtisztĂ­tom, hogy fĂŠmesen ĂŠrintkezzen.
Talán, de nem hiszem, hogy hol van, hol nincs ettől izzítás, és a visszajelző azóta sem világít a műszercsoportban..
Van valakinek Ăśtlete, mi lehet ez?
Mást is elkötött a szerelő?

ApropĂł, a kupplung 6db csavarral van a lendkerĂŠkre fogatva.
Az ugye gĂĄz, ha hiĂĄnyzik a csavar?
Pont úgy állt meg a motor, hogy ami kilátszik, ott csak egy csavar van a kettő helyett..
Már előre félek, ha tekergetni tudom, hogy a többi fület is csak egy csavar fogja..

Hello!

Az egyik kábel a váltóra megy a másik az akksitartó előtt a kasztnira. Ha ez jó, akkor mennie kellene az izzításnak, hacsak nem tönkrevágott valamit ez a mutatvány..
A kuplungot 6 csavar fogja.
Vidd vissza, kĂŠrd szĂĄmon.. gondolom nem ingyen csinĂĄlta...

Üdv!

Nem elérhető zholee

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 45
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 1
  • :2023 November, 09, 17:29:04
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #683 Dátum: 2018 Január, 29, 15:16:25 »
Hello!

Az egyik kábel a váltóra megy a másik az akksitartó előtt a kasztnira. Ha ez jó, akkor mennie kellene az izzításnak, hacsak nem tönkrevágott valamit ez a mutatvány..
A kuplungot 6 csavar fogja.
Vidd vissza, kĂŠrd szĂĄmon.. gondolom nem ingyen csinĂĄlta...

Üdv!

Szia, az lesz.
Nagy menet lesz, de vissza viszem.

Most hogy helyre tettem én a testet, van egy új jelenség, ami előjött.
A műszerfalon a kézifék-töltés-olaj ellenörző lámpák felett van egy nagy "STOP" feliratú visszajelző, ami most el kezdett pirosan világítani gyújtáson, nem is tudtam, hogy az ott van..
Ja, és a hűtővíz mérő jobb sarkában is van egy piros kis pötty, ami világít, eddig ezt sem láttam, hogy van egyáltalán.

Nem elérhető sohadani

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 278
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 26
  • :2024 Március, 08, 07:47:39
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #684 Dátum: 2018 Január, 30, 16:57:30 »
Szia, az lesz.
Nagy menet lesz, de vissza viszem.

Most hogy helyre tettem én a testet, van egy új jelenség, ami előjött.
A műszerfalon a kézifék-töltés-olaj ellenörző lámpák felett van egy nagy "STOP" feliratú visszajelző, ami most el kezdett pirosan világítani gyújtáson, nem is tudtam, hogy az ott van..
Ja, és a hűtővíz mérő jobb sarkában is van egy piros kis pötty, ami világít, eddig ezt sem láttam, hogy van egyáltalán.

Szia.

Az izzĂ­tĂĄsnak van egy kĂźlĂśn sarus testkĂĄbele, ami szintĂŠn a vĂĄltĂłra megy. NĂŠzd meg, hogy rajta van-e az is, illetve ĂŠrintkezik-e.

Nem elérhető zholee

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 45
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 1
  • :2023 November, 09, 17:29:04
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #685 Dátum: 2018 Február, 08, 07:45:16 »
Szia.

Az izzĂ­tĂĄsnak van egy kĂźlĂśn sarus testkĂĄbele, ami szintĂŠn a vĂĄltĂłra megy. NĂŠzd meg, hogy rajta van-e az is, illetve ĂŠrintkezik-e.

KĂśszi!
Nincs ilyen.
A vĂĄltĂłra csak az akku- megy.
Az izzĂ­tĂł relĂŠre megy a + az akkurĂłl, ĂŠs tovĂĄbb az izzĂ­tĂłgyertyĂĄkra, minkĂŠt vezetĂŠk jĂł vastag.
Meg egy "csoki" megy mĂŠg a relĂŠre, amiben 5 hely van, de csak 4 kĂĄbel van.
Amit emlĂ­tettĂŠl testet, hol a helye a relĂŠn?

Nagyon kĂśszĂśnĂśm a segĂ­tsĂŠget!

Nem elérhető Sannze

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 190
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 6
  • :2023 November, 28, 22:53:58
    • Peugeot Klub
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #686 Dátum: 2018 Február, 11, 23:43:54 »
KĂśszi!
Nincs ilyen.
A vĂĄltĂłra csak az akku- megy.
Az izzĂ­tĂł relĂŠre megy a + az akkurĂłl, ĂŠs tovĂĄbb az izzĂ­tĂłgyertyĂĄkra, minkĂŠt vezetĂŠk jĂł vastag.
Meg egy "csoki" megy mĂŠg a relĂŠre, amiben 5 hely van, de csak 4 kĂĄbel van.
Amit emlĂ­tettĂŠl testet, hol a helye a relĂŠn?

Nagyon kĂśszĂśnĂśm a segĂ­tsĂŠget!

Szia!
Nekem van egy 9 érintkezős izzítórelém - ki se bontottam, mert az 1,5D-hez nem is hasonlít.

Nem elérhető zholee

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 45
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 1
  • :2023 November, 09, 17:29:04
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #687 Dátum: 2018 Február, 13, 08:14:03 »
Szia!
Nekem van egy 9 érintkezős izzítórelém - ki se bontottam, mert az 1,5D-hez nem is hasonlít.

KĂśszi srĂĄcok!
AzĂŠrt ĂśsszejĂśtt csak-csak.
Nos, a meglévő testkábelek jók, de a váltóra menőt nagyon meg kellett pucolni, azóta "röttyen" az autó, illetve 2db izzítógyertya (újak!) volt rossz.
A visszajelzĂŠs meg a relĂŠn meg van, de menetkĂśzben valahol elveszik, a mĹąszerfalra mĂĄr nem jĂśn ĂĄt.
Egy új kábelt húztam be, korrektül jelez egy LED most a szélvédő bal sarkában..

Nem elérhető kĂśvi

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 1
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2018 Március, 16, 11:29:07
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #688 Dátum: 2018 Március, 13, 06:23:44 »
Sziasztok.

TanĂĄcsot kĂŠrnĂŠk egy frissen vett 306 1,9d (1997) ĂźgyĂŠben.
MegvĂŠtelkor kicsit nehezen indult, izzĂ­tĂłgyertyĂĄra gyanakodtunk. HazafelĂŠ szĂŠpen jĂśtt, semmi baja nem volt. majd 350 km.

Itthon izzítógyertya csere ( DENSO) , szívósori takarítás ( fém szívóház kipucolva, hátsó csonkok kipucolva, kiporszívózva, kifújva. Illetve lég és üanyag szűrő csere.

Összerakás után nem indult egyből. kb 4 perc indítózás után beindult, egyenetlenül járt. Aztán elkezdte kibugyogtatni a vizet, és fehér füstöt okádni, mint egy füstgenerátor.

KĂŠrdĂŠsem: azz izzĂ­tĂłgyertya csere miatt esetleg HF-lett? Nekem nem logikus.
Illetve, hovĂł/kihez tudnĂĄm vinni, aki ĂŠrt ehez a motorhoz?
KĂśszĂśnettel

Nem elérhető zholee

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 45
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 1
  • :2023 November, 09, 17:29:04
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #689 Dátum: 2018 Május, 17, 09:36:50 »
Üdv!
Megint tanĂĄcsra lenne szĂźksĂŠgem:
Van ugye a '95-Ăśs S1 1.9D fapados (XND) vĂĄltozat.
HozzĂĄjutottam egy kĂŠt ĂŠvvel fiatalabb, ugyanilyen, de kĂśzpontis, el.ablakos, klĂ­mĂĄs S2/1.9D variĂĄnshoz.
A motor+vĂĄltĂł ĂĄlom az enyĂŠmhez kĂŠpest (sajĂĄt lĂĄbon jĂĄr), de ha ĂĄttennĂŠm, akkor a kĂĄbelekkel is bajlĂłdni kĂŠne, szemre van ĂĄm benne rendesen.

A kérdés az lenne, hogy infó szerint a kábelköteg ugyanaz, mindennek ott az előkészítése már a fapadosomban, ebben az újabban csak használni kell a csokikat, a megfelelő helyre dugni.
Mivel azĂŠrt van ĂŠvjĂĄrat kĂźlĂśnbsĂŠg, meg tudja valaki mondani, hogy ez tĂŠnyleg Ă­gy van?
Csak a hajtĂĄslĂĄncot kell ĂĄtdobni, meg a "sallangokat"

Nagyon-nagyon kĂśszĂśnĂśm !!
(a forgalomba ĂĄllĂ­tĂĄshoz azĂŠrt kissĂŠ korrodĂĄl mĂĄr a fiatalabb, osztrĂĄk papĂ­ros a donor)

Ugyanitt lenne esetleg egy '97, 1.4 benzin/gĂĄz donor, fehĂŠr, eleje javĂ­tott - de lenne mĂŠg mit :)
SzĂŠtszedve, papĂ­rok nĂŠlkĂźl. HengerenkĂŠnti, pĂłtkerĂŠktartĂĄlyos a gĂĄz. ArrĂłl sincs papĂ­r ĂŠs infĂł.


Nem elérhető Kolin

  • V.I.P
  • KlubfĂźggő
  • **
  • Hozzászólások: 2.785
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 149
  • :2023 Július, 14, 09:51:29
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #690 Dátum: 2018 Május, 18, 11:34:56 »
Üdv!
Megint tanĂĄcsra lenne szĂźksĂŠgem:
Van ugye a '95-Ăśs S1 1.9D fapados (XND) vĂĄltozat.
HozzĂĄjutottam egy kĂŠt ĂŠvvel fiatalabb, ugyanilyen, de kĂśzpontis, el.ablakos, klĂ­mĂĄs S2/1.9D variĂĄnshoz.
A motor+vĂĄltĂł ĂĄlom az enyĂŠmhez kĂŠpest (sajĂĄt lĂĄbon jĂĄr), de ha ĂĄttennĂŠm, akkor a kĂĄbelekkel is bajlĂłdni kĂŠne, szemre van ĂĄm benne rendesen.

A kérdés az lenne, hogy infó szerint a kábelköteg ugyanaz, mindennek ott az előkészítése már a fapadosomban, ebben az újabban csak használni kell a csokikat, a megfelelő helyre dugni.
Mivel azĂŠrt van ĂŠvjĂĄrat kĂźlĂśnbsĂŠg, meg tudja valaki mondani, hogy ez tĂŠnyleg Ă­gy van?
Csak a hajtĂĄslĂĄncot kell ĂĄtdobni, meg a "sallangokat"

Nagyon-nagyon kĂśszĂśnĂśm !!
(a forgalomba ĂĄllĂ­tĂĄshoz azĂŠrt kissĂŠ korrodĂĄl mĂĄr a fiatalabb, osztrĂĄk papĂ­ros a donor)

Ugyanitt lenne esetleg egy '97, 1.4 benzin/gĂĄz donor, fehĂŠr, eleje javĂ­tott - de lenne mĂŠg mit :)
SzĂŠtszedve, papĂ­rok nĂŠlkĂźl. HengerenkĂŠnti, pĂłtkerĂŠktartĂĄlyos a gĂĄz. ArrĂłl sincs papĂ­r ĂŠs infĂł.

Hello. Az s1 Bosch adagolós? Az s2 Bosch adagolós? Mindkettő 1905 cm3-es?
Ha képet tudsz lőni a motortérről az sem probléma.

Nem elérhető zimurgy

  • ModerĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • ****
  • Hozzászólások: 3.576
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 337
  • :2024 Április, 18, 09:50:02
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #691 Dátum: 2018 Május, 18, 13:23:09 »
Üdv!
Megint tanĂĄcsra lenne szĂźksĂŠgem:
Van ugye a '95-Ăśs S1 1.9D fapados (XND) vĂĄltozat.
HozzĂĄjutottam egy kĂŠt ĂŠvvel fiatalabb, ugyanilyen, de kĂśzpontis, el.ablakos, klĂ­mĂĄs S2/1.9D variĂĄnshoz.
A motor+vĂĄltĂł ĂĄlom az enyĂŠmhez kĂŠpest (sajĂĄt lĂĄbon jĂĄr), de ha ĂĄttennĂŠm, akkor a kĂĄbelekkel is bajlĂłdni kĂŠne, szemre van ĂĄm benne rendesen.

A kérdés az lenne, hogy infó szerint a kábelköteg ugyanaz, mindennek ott az előkészítése már a fapadosomban, ebben az újabban csak használni kell a csokikat, a megfelelő helyre dugni.
Mivel azĂŠrt van ĂŠvjĂĄrat kĂźlĂśnbsĂŠg, meg tudja valaki mondani, hogy ez tĂŠnyleg Ă­gy van?
Csak a hajtĂĄslĂĄncot kell ĂĄtdobni, meg a "sallangokat"

Nagyon-nagyon kĂśszĂśnĂśm !!
(a forgalomba ĂĄllĂ­tĂĄshoz azĂŠrt kissĂŠ korrodĂĄl mĂĄr a fiatalabb, osztrĂĄk papĂ­ros a donor)

Ugyanitt lenne esetleg egy '97, 1.4 benzin/gĂĄz donor, fehĂŠr, eleje javĂ­tott - de lenne mĂŠg mit :)
SzĂŠtszedve, papĂ­rok nĂŠlkĂźl. HengerenkĂŠnti, pĂłtkerĂŠktartĂĄlyos a gĂĄz. ArrĂłl sincs papĂ­r ĂŠs infĂł.

Ha kĂśzpontis, el.ablakos, klĂ­mĂĄs a donor, akkor ezekĂŠrt az extrĂĄkĂŠrt mĂĄr mindenkĂŠppen ĂŠrdemesnek tartom a komoly beavatkozĂĄst.
A kĂŠt autĂł kĂĄbelkĂśtegei csak nyomokban hasonlĂ­tanak egymĂĄshoz (szerintem a sajĂĄt autĂłdban a 13 biztosĂ­tĂŠkos utastĂŠri biztosĂ­tĂŠktĂĄbla lehet, rĂĄadĂĄsul szinte nincsenek is benne egyĂĄltalĂĄn jelfogĂłk sem).
TehĂĄt a mĹąszerfal-kĂĄbelt mindenkĂŠppen cserĂŠlni kellene, ĂŠs szerintem egĂŠszen biztosan a karosszĂŠria-kĂśtegeket, a mennyezetlĂĄmpĂĄhoz futĂł kĂśteget, az ajtĂłkĂĄbeleket, szĂłval minden mĂĄs kĂĄbelkĂśteget is. A fĂŠnyszĂłrĂł-csatlakozĂłk is egĂŠszen mĂĄsok, elĂśl max, a motor-kĂĄbel lehet ugyanaz. De ha mĂĄr motorcsere, akkor semmisĂŠg a kĂĄbelĂŠnek a cserĂŠje vele egyĂźtt.
A műszerfalat mindenképpen cserélned kell, hiszen a klímás műszerfal más, mint a klíma nélküli, nem elegendő csak kábelköteget cserélni.
(A bĂłdĂŠn mĂŠg a tĹązfalon lemezt is kell majd vĂĄgni a klĂ­ma miatt.)
Tehát a javaslatom: full átépítés, tehát műszerfal, padlószőnyeg is ki kell, hogy kerüljön.
Nagy munka, de hidd el, hogy meg fogja ĂŠrni...
Van a klubban, akinek utólag került gyári klíma az autójába, nem te lennél az első.

Nem elérhető zholee

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 45
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 1
  • :2023 November, 09, 17:29:04
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #692 Dátum: 2018 Május, 19, 15:59:32 »
Üdv!
Most hĹątĂŠsel kapcsolatban tanĂĄcsra lenne szĂźksĂŠgem a '95-Ăśs S1 1.9D fapados (XND)
Peugeotomhoz.

A problémák a következők: Feltöltöm a rendszert teljesen, kilégtelenítem rendesen akkor
működik egy darabig. Motor hőfoka 70 fok körül van és van fűtés is. Megyek kb. 20-30 Kmt 2
-3 alkalommal, motor hőfoka 90 fok köré megy, fűtés megszűnik és a hűtőből hiányzik 1,5-2
liter víz. Az elszökő víz nyomát nem látni sehol. Az olaj nem habos, nem vizes, a kipufogón
 nem lĂĄtszik vĂ­z csĂśpĂśgĂŠs, a motoron sem lĂĄtszik hogy valahol szivĂĄrogna.
A hűtő tetejéből a sapka alól jövő cső a hűtő oldalán le a földre vezet, a feltöltő
tartĂĄlyba a vizet a max jelzĂŠsig szoktam Ăśnteni. NemrĂŠg volt hengerfej tĂśmĂ­tĂŠs cserĂŠlve,
szĂŠt volt szedve minden. Lehet nem oda lett valami visszadugva ahol lennie kĂŠne.

Az a kĂŠrdĂŠsem, hogyan van ennek a hĹątĂŠs rendszer bekĂśtve pontosan? KĂŠne lenni tĂĄgulĂĄsi tartĂĄlynak? Az Ăşjabban van.

KĂśszi a segĂ­tsĂŠgeteket.

Nem elérhető zholee

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 45
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 1
  • :2023 November, 09, 17:29:04
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #693 Dátum: 2018 Május, 22, 08:20:18 »
Hello. Az s1 Bosch adagolós? Az s2 Bosch adagolós? Mindkettő 1905 cm3-es?
Ha képet tudsz lőni a motortérről az sem probléma.

Szia!
Nem egyformĂĄk az adagolĂłk, de autĂłszerelĂŠs kĂśzben elejtettem a telefont, ĂŠs ripityĂĄra ment.
Most nem tudok fotĂłzni :(
És mindkettő 1905 CM3-es.

Nem elérhető zholee

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 45
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 1
  • :2023 November, 09, 17:29:04
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #694 Dátum: 2018 Május, 22, 08:23:33 »
Ha kĂśzpontis, el.ablakos, klĂ­mĂĄs a donor, akkor ezekĂŠrt az extrĂĄkĂŠrt mĂĄr mindenkĂŠppen ĂŠrdemesnek tartom a komoly beavatkozĂĄst.
A kĂŠt autĂł kĂĄbelkĂśtegei csak nyomokban hasonlĂ­tanak egymĂĄshoz (szerintem a sajĂĄt autĂłdban a 13 biztosĂ­tĂŠkos utastĂŠri biztosĂ­tĂŠktĂĄbla lehet, rĂĄadĂĄsul szinte nincsenek is benne egyĂĄltalĂĄn jelfogĂłk sem).
TehĂĄt a mĹąszerfal-kĂĄbelt mindenkĂŠppen cserĂŠlni kellene, ĂŠs szerintem egĂŠszen biztosan a karosszĂŠria-kĂśtegeket, a mennyezetlĂĄmpĂĄhoz futĂł kĂśteget, az ajtĂłkĂĄbeleket, szĂłval minden mĂĄs kĂĄbelkĂśteget is. A fĂŠnyszĂłrĂł-csatlakozĂłk is egĂŠszen mĂĄsok, elĂśl max, a motor-kĂĄbel lehet ugyanaz. De ha mĂĄr motorcsere, akkor semmisĂŠg a kĂĄbelĂŠnek a cserĂŠje vele egyĂźtt.
A műszerfalat mindenképpen cserélned kell, hiszen a klímás műszerfal más, mint a klíma nélküli, nem elegendő csak kábelköteget cserélni.
(A bĂłdĂŠn mĂŠg a tĹązfalon lemezt is kell majd vĂĄgni a klĂ­ma miatt.)
Tehát a javaslatom: full átépítés, tehát műszerfal, padlószőnyeg is ki kell, hogy kerüljön.
Nagy munka, de hidd el, hogy meg fogja ĂŠrni...
Van a klubban, akinek utólag került gyári klíma az autójába, nem te lennél az első.

KĂśszĂśnĂśm az alapos vĂĄlaszt, elgondolkodom rajta, mert osztrĂĄk papĂ­rokkal honosĂ­tani lehet,drĂĄgĂĄbb lesz..

Úgyis a magyar rendszámos meghalt, újból hengerfejes lett, a 2-es hengerben áll a hűtővíz.
Állítólag a termosztåt hiånyåval kÜzlekedÊs az oka..

Nem elérhető Kolin

  • V.I.P
  • KlubfĂźggő
  • **
  • Hozzászólások: 2.785
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 149
  • :2023 Július, 14, 09:51:29
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #695 Dátum: 2018 Május, 22, 08:45:05 »
Szia!
Nem egyformĂĄk az adagolĂłk, de autĂłszerelĂŠs kĂśzben elejtettem a telefont, ĂŠs ripityĂĄra ment.
Most nem tudok fotĂłzni :(
És mindkettő 1905 CM3-es.

Akkor simĂĄn ĂĄt tudod rakni a motort, annak a motornak szinte csak 12 volt kell az adagolĂłra ĂŠs megy.

Nem elérhető syntrix

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 220
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 4
  • :2019 Május, 28, 17:08:18
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #696 Dátum: 2019 Március, 16, 14:11:04 »
Sziasztok az lenne kérdésem 68 lovas porlasztó csúcsait ha kicserélem td 90 lovasára az úgy össze hozható e?? Úgy hallottam a 90 lovas nagyobb nyomáson dolgozik!!
Peugeot 306i 1.8

 


Google PageRank