Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  

Szavazás

A gázolajba raksz dermedés gátlót külön?

Igen
- 6 (7.1%)
Nem
- 32 (38.1%)
Benzin üzemű az autóm
- 46 (54.8%)

Összes szavazó: 80


Oldalak: 1 ... 12 13 [14]   Le

Szerző Téma: Füstös topik  (Megtekintve 243204 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Füstös topik
« Válasz #650 Dátum: 2017 Január, 25, 09:12:28 »

Igen, csak egy lambdaszondás, de újabb mint a sima TU és amekkora káosz van a rendszerben, lehetne akár fentebbi kategóriába tartozó is.  :)

Lehet hogy félre értek valamit, de nem látok olyat, hogy az egy lambaszondás motoroknak 4-esnek (euro2-nek) kell lennie.
Mért ne lehetne 6-os besorolású
 ( katalizátoros, szabályozott keverékképzésű, az ENSZ-EGB 83.05 előírás B jóváhagyás A. szintje szerint jóváhagyott, OBD-rendszerrel ellátott Otto-motoros (EURO-III) ), ha a kibocsájtási értékek megfelelőek?
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Füstös topik
« Válasz #651 Dátum: 2017 Január, 25, 09:24:56 »

Lehet hogy félre értek valamit, de nem látok olyat, hogy az egy lambaszondás motoroknak 4-esnek (euro2-nek) kell lennie.
Mért ne lehetne 6-os besorolású
 ( katalizátoros, szabályozott keverékképzésű, az ENSZ-EGB 83.05 előírás B jóváhagyás A. szintje szerint jóváhagyott, OBD-rendszerrel ellátott Otto-motoros (EURO-III) ), ha a kibocsájtási értékek megfelelőek?

Épp ezért nem írtam biztosra, amit írtam.
Mivel 1997 áprilistól létezett már 1.8 16v, ezért gyanítottam, hogy nem tudja még az Euro3-at, ami hivatalosan az ezredforduló környékén jött.
De javaslom, hogy keresd fel a helyi NKH-t, gyorsan rá tudnak keresni, hogy hivatalosan milyen besorolásba esik.
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Füstös topik
« Válasz #652 Dátum: 2017 Január, 25, 09:38:11 »

Épp ezért nem írtam biztosra, amit írtam.
Mivel 1997 áprilistól létezett már 1.8 16v, ezért gyanítottam, hogy nem tudja még az Euro3-at, ami hivatalosan az ezredforduló környékén jött.
De javaslom, hogy keresd fel a helyi NKH-t, gyorsan rá tudnak keresni, hogy hivatalosan milyen besorolásba esik.

Köszi szépen.  :-!
Naplózva

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #653 Dátum: 2017 Január, 26, 10:15:24 »

Meg ne haragudjatok, de ez Diesel topic!  ::)
Naplózva

marcusa

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajts
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Füstös topik
« Válasz #654 Dátum: 2017 Január, 26, 12:26:41 »

Meg ne haragudjatok, de ez Diesel topic!  ::)
Ha már dízel topic, a HDI az jogosan 4-es?
Naplózva

dancergabor

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 81
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 1999.11
  • Kor: 27
  • Lakóhely: Székesfehérvár
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #655 Dátum: 2017 Január, 26, 12:29:12 »

Akkor hova máshova lehetne írni?

Amúgy friss cikk:

http://olajszag.blog.hu/2017/01/26/szivas_elirtak_a_forgalmit_es_neked
Naplózva

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #656 Dátum: 2017 Január, 26, 14:28:31 »

Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Füstös topik
« Válasz #657 Dátum: 2017 Január, 26, 15:49:22 »

Ha már dízel topic, a HDI az jogosan 4-es?

Tényleg, a hdi mikorról volt szerelve 306-ba?
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Füstös topik
« Válasz #658 Dátum: 2017 Január, 26, 16:20:07 »

Tényleg, a hdi mikorról volt szerelve 306-ba?

Úgy emlékszem, hogy 1999 októberétől, tehát léteznek 1.9 TD motorral szerelt S3-as 306-osok is.
Naplózva

zholee

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 45
  • Autó színe: Fehér, macskatalpakkal maszatolt.
  • Évjárat: 1995.04
  • Kor: 46
  • Lakóhely: Gyömrő
  • Motor: 1.9D
  • Típus: 5 ajts
Re:Füstös topik
« Válasz #659 Dátum: 2017 Február, 06, 14:28:01 »

Üdv Srácok!
Megint egy kezdő kérdés.
Lehet a középkonzolon a fűtés szabályzó (forgó) kapcsolót rosszul/fordítva össze szerelni?
(középen van)
Jeleztem már, hogy nem megy 80 fok fölé a vizem, és nem fűt melegen a kocsi.
Most, hogy tavasz volt a télben, már igen.. :)
De... mindegy hol a forgó kapcsoló, full hidegre fordítva, vagy full melegre, az most meleget fúj, hidegben meg hideget.
Mintha nem csinálna semmit  :-\

Köszi a segítséget!

Naplózva

syntrix

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 4
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 220
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1993
  • Lakóhely: Veszprém
  • Motor: 1.8
  • Típus: 5 ajts
Re:Füstös topik
« Válasz #660 Dátum: 2017 Február, 06, 20:04:50 »

Üdv Srácok!
Megint egy kezdő kérdés.
Lehet a középkonzolon a fűtés szabályzó (forgó) kapcsolót rosszul/fordítva össze szerelni?
(középen van)
Jeleztem már, hogy nem megy 80 fok fölé a vizem, és nem fűt melegen a kocsi.
Most, hogy tavasz volt a télben, már igen.. :)
De... mindegy hol a forgó kapcsoló, full hidegre fordítva, vagy full melegre, az most meleget fúj, hidegben meg hideget.
Mintha nem csinálna semmit  :-\

Köszi a segítséget!
Szia nekem a gomb volt kikopva cseréltem és most jó lett vagy mivel bovdenes lehet kiakadt a bovden!! Próbáld ki hogy megcserélgeted a gombokat hátha jó lesz :) de szerintem a bovdenen lesz ott a bibi
Naplózva
Peugeot 306i 1.8

zholee

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 45
  • Autó színe: Fehér, macskatalpakkal maszatolt.
  • Évjárat: 1995.04
  • Kor: 46
  • Lakóhely: Gyömrő
  • Motor: 1.9D
  • Típus: 5 ajts
Re:Füstös topik
« Válasz #661 Dátum: 2017 Február, 07, 07:39:19 »

Szia nekem a gomb volt kikopva cseréltem és most jó lett vagy mivel bovdenes lehet kiakadt a bovden!! Próbáld ki hogy megcserélgeted a gombokat hátha jó lesz :) de szerintem a bovdenen lesz ott a bibi

Köszönöm, megnézem!
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Füstös topik
« Válasz #662 Dátum: 2017 Február, 07, 09:17:41 »

Köszönöm, megnézem!

Sziasztok!

Majd a szerelés tuning topikban folytassátok, ha nem oldódik meg a probléma.
Köszi szépen.  :-!
Naplózva

zholee

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 45
  • Autó színe: Fehér, macskatalpakkal maszatolt.
  • Évjárat: 1995.04
  • Kor: 46
  • Lakóhely: Gyömrő
  • Motor: 1.9D
  • Típus: 5 ajts
Re:Füstös topik
« Válasz #663 Dátum: 2017 Február, 07, 12:37:57 »

Sziasztok!

Majd a szerelés tuning topikban folytassátok, ha nem oldódik meg a probléma.
Köszi szépen.  :-!

Sorry..
Egy kérdés ide, a füstösbe, ha már az van nekem.
Emlegetnek s3, s4, ilyesmi kódokat, ezeket hol tudhatom meg?
Legalábbis az enyém érdekelne.
THX!
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Füstös topik
« Válasz #664 Dátum: 2017 Február, 08, 14:38:18 »

Sorry..
Egy kérdés ide, a füstösbe, ha már az van nekem.
Emlegetnek s3, s4, ilyesmi kódokat, ezeket hol tudhatom meg?
Legalábbis az enyém érdekelne.
THX!

Neked s1-es autód van, a karosszéria és a gyártás dátuma alapján.
S1: 93-97
S2: 97-99
S3: 99-02
Naplózva

Gabi

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 102
  • Lakóhely: Szombathely
Re:Füstös topik
« Válasz #665 Dátum: 2017 Február, 08, 21:04:42 »

Sziasztok!
Meg tudnátok nekem mondani hogy egy turbó diesel 1.9-es motor Lucas adagolója felszerelhető-e a sima szívó diesel 1.9-es motorra és működne? A td motor adagolóját eddig csak képen láttam,látom hogy a tetején van egy vákumszelep (gondolom a turbóhoz kell) ami a sima szívó dieselen nincs,de azt nem tudom hogy más különbség van-e a kettő között. Többet fecskendez-e meg ilyenek.
Előre is köszi a választ!
Üdv.
Naplózva

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #666 Dátum: 2017 Február, 09, 08:59:32 »

Sziasztok!
Meg tudnátok nekem mondani hogy egy turbó diesel 1.9-es motor Lucas adagolója felszerelhető-e a sima szívó diesel 1.9-es motorra és működne? A td motor adagolóját eddig csak képen láttam,látom hogy a tetején van egy vákumszelep (gondolom a turbóhoz kell) ami a sima szívó dieselen nincs,de azt nem tudom hogy más különbség van-e a kettő között. Többet fecskendez-e meg ilyenek.
Előre is köszi a választ!
Üdv.

Hali!
Szerintem felszerelhető! A Lucason is van valami szelep ami össze van kötve a coolerral, de ha jól emlékszem az nem a tetején van. Valószínűleg több anyagot küld a td adagoló, de jónak kell lennie.
Naplózva

Fury

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2
  • Autó színe: szürke
  • Évjárat: 1998
  • Lakóhely: csorna
  • Motor: 1.9TD
Re:Füstös topik
« Válasz #667 Dátum: 2017 Február, 15, 21:18:12 »

Sziasztok! Ma észrevettem hogy az(bosch) adagoló gáztengelye kotyog és folyik a gázolaj belöle! Kb mibe fog ez fájni? Illetve nagy munka lessz vele? Ugyanis az auto napi használatban van (munkás auto,expert 1.9td)
Naplózva

sohadani

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 26
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 278
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1995
  • Lakóhely: Kolontár
  • Motor: 1.9TD
Re:Füstös topik
« Válasz #668 Dátum: 2017 Február, 16, 18:00:18 »

Sziasztok! Ma észrevettem hogy az(bosch) adagoló gáztengelye kotyog és folyik a gázolaj belöle! Kb mibe fog ez fájni? Illetve nagy munka lessz vele? Ugyanis az auto napi használatban van (munkás auto,expert 1.9td)

Szia.

Lehet cserélni külön-külön a tömítéseket, de én a teljes felújításra szavaznék. 30-40.000Ft-ért csinálják és 1-2 nap.
Naplózva

zholee

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 45
  • Autó színe: Fehér, macskatalpakkal maszatolt.
  • Évjárat: 1995.04
  • Kor: 46
  • Lakóhely: Gyömrő
  • Motor: 1.9D
  • Típus: 5 ajts
Re:Füstös topik
« Válasz #669 Dátum: 2017 Február, 17, 13:34:18 »

Sziasztok!
A műszerfalamon jobb oldalon egy mutatós idő óra van (mint a Golf3 :( )
Ha esetleg hozzájutnék ugyanilyen, de fordulatszám mérős műszercsoporthoz, akkor össze lehet hozni, hogy az működjön is?

Köszi az ötleteket!
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Füstös topik
« Válasz #670 Dátum: 2017 Február, 17, 14:07:31 »

Sziasztok!
A műszerfalamon jobb oldalon egy mutatós idő óra van (mint a Golf3 :( )
Ha esetleg hozzájutnék ugyanilyen, de fordulatszám mérős műszercsoporthoz, akkor össze lehet hozni, hogy az működjön is?

Köszi az ötleteket!

Ez ugyan nem ebbe a topicba illő kérdés, de válaszolok.
1995-ös autónál bizonytalan, hogy bent van-e a vezetékezés. Lehetséges, hogy kell egy szálat a fordulatszámmérőhöz befűzni. 1997 áprilisától (S2) kezdődően viszont mindig bent a vezetékezés előre.
Naplózva

matska

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 6
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 126
  • Autó színe: Piros
  • Évjárat: 1996/05
  • Kor: 40
  • Lakóhely: Sárkeresztes
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajtós
Re:Füstös topik
« Válasz #671 Dátum: 2017 Február, 19, 21:18:26 »

Sziasztok!
Meg tudnátok nekem mondani hogy egy turbó diesel 1.9-es motor Lucas adagolója felszerelhető-e a sima szívó diesel 1.9-es motorra és működne? A td motor adagolóját eddig csak képen láttam,látom hogy a tetején van egy vákumszelep (gondolom a turbóhoz kell) ami a sima szívó dieselen nincs,de azt nem tudom hogy más különbség van-e a kettő között. Többet fecskendez-e meg ilyenek.
Előre is köszi a választ!
Üdv.

Ha nem akarsz rosszat magadnak, inkább keress egy Bosch adagolót. A Lucas nem érdemli meg a munkaórákat.
A Bosch olcsón javítható ha baj van de ritkán romlik el, a Lucas ritkán működik jól és drágán vagy egyáltalán nem javítható.
Naplózva
Sajnos el kellett adnom az előrehaladott korrózió miatt amit már nem volt érdemes kezelni de bizton állítom, hogy életem legjobb és legmegbízhatóbb autója volt 8 éven és majd 200.000ezer km-en keresztül pedig 16 éves korában vettem 400 Euróért végtelen +2 km-rel. XUD9TE forever!

matska

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 6
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 126
  • Autó színe: Piros
  • Évjárat: 1996/05
  • Kor: 40
  • Lakóhely: Sárkeresztes
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajtós
Re:Füstös topik
« Válasz #672 Dátum: 2017 Február, 19, 21:22:21 »

Sziasztok! Ma észrevettem hogy az(bosch) adagoló gáztengelye kotyog és folyik a gázolaj belöle! Kb mibe fog ez fájni? Illetve nagy munka lessz vele? Ugyanis az auto napi használatban van (munkás auto,expert 1.9td)

Csikós Gyula bá't keresd Keszthelyen adagoló ügyben.
Szaktekintély és nem uzsorás, mint a fő-, és nagyvárosi kartellek...
Naplózva
Sajnos el kellett adnom az előrehaladott korrózió miatt amit már nem volt érdemes kezelni de bizton állítom, hogy életem legjobb és legmegbízhatóbb autója volt 8 éven és majd 200.000ezer km-en keresztül pedig 16 éves korában vettem 400 Euróért végtelen +2 km-rel. XUD9TE forever!

matska

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 6
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 126
  • Autó színe: Piros
  • Évjárat: 1996/05
  • Kor: 40
  • Lakóhely: Sárkeresztes
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajtós
Re:Füstös topik
« Válasz #673 Dátum: 2017 Február, 19, 21:29:37 »

5 év együttlét és 100+ezer közös km után ledugóztuk az EGR-t...
 Igen, jogos, hogy eddig miért nem...   :-X
A különbséget zongorázni lehetne. Kardinálisan kevesebb koromképződés, még jobb gyorsulás.
Hétköznapokon egy offtopic 308-cal járok, imádok átülni a 306-ba bármikor. Nincs benne ugyan
tempomat meg limiter, mint az újban de ezt leszámítva mindenben jobb az öreglány.
Főleg vezetni jobb és a papírforma ellenére jóval erősebb, mint az a lom 1.6HDi...
Naplózva
Sajnos el kellett adnom az előrehaladott korrózió miatt amit már nem volt érdemes kezelni de bizton állítom, hogy életem legjobb és legmegbízhatóbb autója volt 8 éven és majd 200.000ezer km-en keresztül pedig 16 éves korában vettem 400 Euróért végtelen +2 km-rel. XUD9TE forever!

Roland405

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2
  • Lakóhely: Székesfehérvár
Re:Füstös topik
« Válasz #674 Dátum: 2017 Június, 11, 19:22:38 »

Sziasztok!
Érdeklődnék hogy valaki épített mér 1.9td-t (DHY). Hogyan lehetne belőle kihozni 150-160 Le körüli teljesítményt és mennyi tartósan bírná?
Köszi a válaszokat előre is! :)
Naplózva

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #675 Dátum: 2017 Június, 12, 16:51:34 »

Sziasztok!
Érdeklődnék hogy valaki épített mér 1.9td-t (DHY). Hogyan lehetne belőle kihozni 150-160 Le körüli teljesítményt és mennyi tartósan bírná?
Köszi a válaszokat előre is! :)

Hali!
Ha olyan teljesítményt szeretnél, akkor hdi-t kell venni, mert a td tartósan nem fogja bírni.
Naplózva

Roland405

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2
  • Lakóhely: Székesfehérvár
Re:Füstös topik
« Válasz #676 Dátum: 2017 Június, 12, 19:33:10 »

Mi lenne az a teljesítmény amit még elbírna a motor?
Naplózva

sohadani

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 26
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 278
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1995
  • Lakóhely: Kolontár
  • Motor: 1.9TD
Re:Füstös topik
« Válasz #677 Dátum: 2017 Június, 12, 20:25:08 »

Hali!
Ha olyan teljesítményt szeretnél, akkor hdi-t kell venni, mert a td tartósan nem fogja bírni.

Bírja a TD is, csak kell bele erősebb hajtókar, meg jó kis ARP hengerfej és hajtókar csavarok, ami már százezres nagyságrend. :D
Naplózva

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #678 Dátum: 2017 Június, 13, 08:31:40 »

Bírja a TD is, csak kell bele erősebb hajtókar, meg jó kis ARP hengerfej és hajtókar csavarok, ami már százezres nagyságrend. :D
Szóval olcsóbb hdi-t tuningolni... ::)
Naplózva

sohadani

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 26
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 278
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1995
  • Lakóhely: Kolontár
  • Motor: 1.9TD
Re:Füstös topik
« Válasz #679 Dátum: 2017 Június, 13, 11:06:45 »

Szóval olcsóbb hdi-t tuningolni... ::)

Teljes mértékben egyetértek. :)
Naplózva

suli.j

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 31
  • Autó színe: Metál kék
  • Évjárat: 1998
  • Kor: 52
  • Lakóhely: Forráskút
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Break
Re:Füstös topik
« Válasz #680 Dátum: 2018 Január, 06, 14:54:33 »

Sziasztok!
Használt-e már valaki PRO-TEC 1201 típusú üzemanyagrendszer tisztítót ? Vélemények érdekelnének .
Köszi
Naplózva

zholee

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 45
  • Autó színe: Fehér, macskatalpakkal maszatolt.
  • Évjárat: 1995.04
  • Kor: 46
  • Lakóhely: Gyömrő
  • Motor: 1.9D
  • Típus: 5 ajts
Re:Füstös topik
« Válasz #681 Dátum: 2018 Január, 29, 13:17:21 »

Üdv!
Kupplung csere után vagyok, nem én csináltam, de azóta van sok dolgom vele.
Az első gond, hogy a test kábelt nem a motorra, hanem az akku tartóra kötötték, a másikat meg a kasztnira..
Így mentem kb 5x, nem hosszú távon, csak a városban. (azt hittem kiégett az izzítás visszajelző izzója)
A harmadik indítás már viszont nagyon-nagyon nehezen ment, de ment. Az ötödik volt amikor leálltam a közértnél, és utána se kép, se hang.. még töltés visszajelzés sem volt.
Hazahúzott, aki javította, és hagyott kibontakozni.
Akkor derült fény a test kábelre, ami az akku negatív pólusról jön, hogy csak odabiggyesztettem a motorra, és megjött a töltés visszajelzés, meg az önindító is elkezdett tekerni, igaz, az akkut már tölteni kellett.
Azóta vegyes eredményekkel sikerül indítani, mintha az izzítás nem menne mindig..
Az izzító relét szétszedtük, finoman megcsiszoltuk, takarítottuk, láthatólag behúz mindig, de a 12 Volt nem mindig jut el az izzító sorra..
Még egyet néznék, hogy a karosszérián a testet megtisztítom, hogy fémesen érintkezzen.
Talán, de nem hiszem, hogy hol van, hol nincs ettől izzítás, és a visszajelző azóta sem világít a műszercsoportban..
Van valakinek ötlete, mi lehet ez?
Mást is elkötött a szerelő?

Apropó, a kupplung 6db csavarral van a lendkerékre fogatva.
Az ugye gáz, ha hiányzik a csavar?
Pont úgy állt meg a motor, hogy ami kilátszik, ott csak egy csavar van a kettő helyett..
Már előre félek, ha tekergetni tudom, hogy a többi fület is csak egy csavar fogja..
Naplózva

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #682 Dátum: 2018 Január, 29, 14:27:30 »

Üdv!
Kupplung csere után vagyok, nem én csináltam, de azóta van sok dolgom vele.
Az első gond, hogy a test kábelt nem a motorra, hanem az akku tartóra kötötték, a másikat meg a kasztnira..
Így mentem kb 5x, nem hosszú távon, csak a városban. (azt hittem kiégett az izzítás visszajelző izzója)
A harmadik indítás már viszont nagyon-nagyon nehezen ment, de ment. Az ötödik volt amikor leálltam a közértnél, és utána se kép, se hang.. még töltés visszajelzés sem volt.
Hazahúzott, aki javította, és hagyott kibontakozni.
Akkor derült fény a test kábelre, ami az akku negatív pólusról jön, hogy csak odabiggyesztettem a motorra, és megjött a töltés visszajelzés, meg az önindító is elkezdett tekerni, igaz, az akkut már tölteni kellett.
Azóta vegyes eredményekkel sikerül indítani, mintha az izzítás nem menne mindig..
Az izzító relét szétszedtük, finoman megcsiszoltuk, takarítottuk, láthatólag behúz mindig, de a 12 Volt nem mindig jut el az izzító sorra..
Még egyet néznék, hogy a karosszérián a testet megtisztítom, hogy fémesen érintkezzen.
Talán, de nem hiszem, hogy hol van, hol nincs ettől izzítás, és a visszajelző azóta sem világít a műszercsoportban..
Van valakinek ötlete, mi lehet ez?
Mást is elkötött a szerelő?

Apropó, a kupplung 6db csavarral van a lendkerékre fogatva.
Az ugye gáz, ha hiányzik a csavar?
Pont úgy állt meg a motor, hogy ami kilátszik, ott csak egy csavar van a kettő helyett..
Már előre félek, ha tekergetni tudom, hogy a többi fület is csak egy csavar fogja..

Hello!

Az egyik kábel a váltóra megy a másik az akksitartó előtt a kasztnira. Ha ez jó, akkor mennie kellene az izzításnak, hacsak nem tönkrevágott valamit ez a mutatvány..
A kuplungot 6 csavar fogja.
Vidd vissza, kérd számon.. gondolom nem ingyen csinálta...

Üdv!
Naplózva

zholee

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 45
  • Autó színe: Fehér, macskatalpakkal maszatolt.
  • Évjárat: 1995.04
  • Kor: 46
  • Lakóhely: Gyömrő
  • Motor: 1.9D
  • Típus: 5 ajts
Re:Füstös topik
« Válasz #683 Dátum: 2018 Január, 29, 15:16:25 »

Hello!

Az egyik kábel a váltóra megy a másik az akksitartó előtt a kasztnira. Ha ez jó, akkor mennie kellene az izzításnak, hacsak nem tönkrevágott valamit ez a mutatvány..
A kuplungot 6 csavar fogja.
Vidd vissza, kérd számon.. gondolom nem ingyen csinálta...

Üdv!

Szia, az lesz.
Nagy menet lesz, de vissza viszem.

Most hogy helyre tettem én a testet, van egy új jelenség, ami előjött.
A műszerfalon a kézifék-töltés-olaj ellenörző lámpák felett van egy nagy "STOP" feliratú visszajelző, ami most el kezdett pirosan világítani gyújtáson, nem is tudtam, hogy az ott van..
Ja, és a hűtővíz mérő jobb sarkában is van egy piros kis pötty, ami világít, eddig ezt sem láttam, hogy van egyáltalán.
Naplózva

sohadani

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 26
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 278
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1995
  • Lakóhely: Kolontár
  • Motor: 1.9TD
Re:Füstös topik
« Válasz #684 Dátum: 2018 Január, 30, 16:57:30 »

Szia, az lesz.
Nagy menet lesz, de vissza viszem.

Most hogy helyre tettem én a testet, van egy új jelenség, ami előjött.
A műszerfalon a kézifék-töltés-olaj ellenörző lámpák felett van egy nagy "STOP" feliratú visszajelző, ami most el kezdett pirosan világítani gyújtáson, nem is tudtam, hogy az ott van..
Ja, és a hűtővíz mérő jobb sarkában is van egy piros kis pötty, ami világít, eddig ezt sem láttam, hogy van egyáltalán.

Szia.

Az izzításnak van egy külön sarus testkábele, ami szintén a váltóra megy. Nézd meg, hogy rajta van-e az is, illetve érintkezik-e.
Naplózva

zholee

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 45
  • Autó színe: Fehér, macskatalpakkal maszatolt.
  • Évjárat: 1995.04
  • Kor: 46
  • Lakóhely: Gyömrő
  • Motor: 1.9D
  • Típus: 5 ajts
Re:Füstös topik
« Válasz #685 Dátum: 2018 Február, 08, 07:45:16 »

Szia.

Az izzításnak van egy külön sarus testkábele, ami szintén a váltóra megy. Nézd meg, hogy rajta van-e az is, illetve érintkezik-e.

Köszi!
Nincs ilyen.
A váltóra csak az akku- megy.
Az izzító relére megy a + az akkuról, és tovább az izzítógyertyákra, minkét vezeték jó vastag.
Meg egy "csoki" megy még a relére, amiben 5 hely van, de csak 4 kábel van.
Amit említettél testet, hol a helye a relén?

Nagyon köszönöm a segítséget!
Naplózva

Sannze

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 6
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 190
  • Autó színe: Moonstone blue
  • Évjárat: 2006.11
  • Kor: 35
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: Break
    • Peugeot Klub
Re:Füstös topik
« Válasz #686 Dátum: 2018 Február, 11, 23:43:54 »

Köszi!
Nincs ilyen.
A váltóra csak az akku- megy.
Az izzító relére megy a + az akkuról, és tovább az izzítógyertyákra, minkét vezeték jó vastag.
Meg egy "csoki" megy még a relére, amiben 5 hely van, de csak 4 kábel van.
Amit említettél testet, hol a helye a relén?

Nagyon köszönöm a segítséget!

Szia!
Nekem van egy 9 érintkezős izzítórelém - ki se bontottam, mert az 1,5D-hez nem is hasonlít.
Naplózva

zholee

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 45
  • Autó színe: Fehér, macskatalpakkal maszatolt.
  • Évjárat: 1995.04
  • Kor: 46
  • Lakóhely: Gyömrő
  • Motor: 1.9D
  • Típus: 5 ajts
Re:Füstös topik
« Válasz #687 Dátum: 2018 Február, 13, 08:14:03 »

Szia!
Nekem van egy 9 érintkezős izzítórelém - ki se bontottam, mert az 1,5D-hez nem is hasonlít.

Köszi srácok!
Azért összejött csak-csak.
Nos, a meglévő testkábelek jók, de a váltóra menőt nagyon meg kellett pucolni, azóta "röttyen" az autó, illetve 2db izzítógyertya (újak!) volt rossz.
A visszajelzés meg a relén meg van, de menetközben valahol elveszik, a műszerfalra már nem jön át.
Egy új kábelt húztam be, korrektül jelez egy LED most a szélvédő bal sarkában..
Naplózva

kövi

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1
  • Autó színe: zöld
  • Évjárat: 1997
  • Kor: 44
  • Lakóhely: Szigetszentmiklós
  • Motor: 1.9D
  • Típus: 5 ajts
Re:Füstös topik
« Válasz #688 Dátum: 2018 Március, 13, 06:23:44 »

Sziasztok.

Tanácsot kérnék egy frissen vett 306 1,9d (1997) ügyében.
Megvételkor kicsit nehezen indult, izzítógyertyára gyanakodtunk. Hazafelé szépen jött, semmi baja nem volt. majd 350 km.

Itthon izzítógyertya csere ( DENSO) , szívósori takarítás ( fém szívóház kipucolva, hátsó csonkok kipucolva, kiporszívózva, kifújva. Illetve lég és üanyag szűrő csere.

Összerakás után nem indult egyből. kb 4 perc indítózás után beindult, egyenetlenül járt. Aztán elkezdte kibugyogtatni a vizet, és fehér füstöt okádni, mint egy füstgenerátor.

Kérdésem: azz izzítógyertya csere miatt esetleg HF-lett? Nekem nem logikus.
Illetve, hovó/kihez tudnám vinni, aki ért ehez a motorhoz?
Köszönettel
Naplózva

zholee

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 45
  • Autó színe: Fehér, macskatalpakkal maszatolt.
  • Évjárat: 1995.04
  • Kor: 46
  • Lakóhely: Gyömrő
  • Motor: 1.9D
  • Típus: 5 ajts
Re:Füstös topik
« Válasz #689 Dátum: 2018 Május, 17, 09:36:50 »

Üdv!
Megint tanácsra lenne szükségem:
Van ugye a '95-ös S1 1.9D fapados (XND) változat.
Hozzájutottam egy két évvel fiatalabb, ugyanilyen, de központis, el.ablakos, klímás S2/1.9D variánshoz.
A motor+váltó álom az enyémhez képest (saját lábon jár), de ha áttenném, akkor a kábelekkel is bajlódni kéne, szemre van ám benne rendesen.

A kérdés az lenne, hogy infó szerint a kábelköteg ugyanaz, mindennek ott az előkészítése már a fapadosomban, ebben az újabban csak használni kell a csokikat, a megfelelő helyre dugni.
Mivel azért van évjárat különbség, meg tudja valaki mondani, hogy ez tényleg így van?
Csak a hajtásláncot kell átdobni, meg a "sallangokat"

Nagyon-nagyon köszönöm !!
(a forgalomba állításhoz azért kissé korrodál már a fiatalabb, osztrák papíros a donor)

Ugyanitt lenne esetleg egy '97, 1.4 benzin/gáz donor, fehér, eleje javított - de lenne még mit :)
Szétszedve, papírok nélkül. Hengerenkénti, pótkeréktartályos a gáz. Arról sincs papír és infó.

Naplózva

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #690 Dátum: 2018 Május, 18, 11:34:56 »

Üdv!
Megint tanácsra lenne szükségem:
Van ugye a '95-ös S1 1.9D fapados (XND) változat.
Hozzájutottam egy két évvel fiatalabb, ugyanilyen, de központis, el.ablakos, klímás S2/1.9D variánshoz.
A motor+váltó álom az enyémhez képest (saját lábon jár), de ha áttenném, akkor a kábelekkel is bajlódni kéne, szemre van ám benne rendesen.

A kérdés az lenne, hogy infó szerint a kábelköteg ugyanaz, mindennek ott az előkészítése már a fapadosomban, ebben az újabban csak használni kell a csokikat, a megfelelő helyre dugni.
Mivel azért van évjárat különbség, meg tudja valaki mondani, hogy ez tényleg így van?
Csak a hajtásláncot kell átdobni, meg a "sallangokat"

Nagyon-nagyon köszönöm !!
(a forgalomba állításhoz azért kissé korrodál már a fiatalabb, osztrák papíros a donor)

Ugyanitt lenne esetleg egy '97, 1.4 benzin/gáz donor, fehér, eleje javított - de lenne még mit :)
Szétszedve, papírok nélkül. Hengerenkénti, pótkeréktartályos a gáz. Arról sincs papír és infó.

Hello. Az s1 Bosch adagolós? Az s2 Bosch adagolós? Mindkettő 1905 cm3-es?
Ha képet tudsz lőni a motortérről az sem probléma.
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Füstös topik
« Válasz #691 Dátum: 2018 Május, 18, 13:23:09 »

Üdv!
Megint tanácsra lenne szükségem:
Van ugye a '95-ös S1 1.9D fapados (XND) változat.
Hozzájutottam egy két évvel fiatalabb, ugyanilyen, de központis, el.ablakos, klímás S2/1.9D variánshoz.
A motor+váltó álom az enyémhez képest (saját lábon jár), de ha áttenném, akkor a kábelekkel is bajlódni kéne, szemre van ám benne rendesen.

A kérdés az lenne, hogy infó szerint a kábelköteg ugyanaz, mindennek ott az előkészítése már a fapadosomban, ebben az újabban csak használni kell a csokikat, a megfelelő helyre dugni.
Mivel azért van évjárat különbség, meg tudja valaki mondani, hogy ez tényleg így van?
Csak a hajtásláncot kell átdobni, meg a "sallangokat"

Nagyon-nagyon köszönöm !!
(a forgalomba állításhoz azért kissé korrodál már a fiatalabb, osztrák papíros a donor)

Ugyanitt lenne esetleg egy '97, 1.4 benzin/gáz donor, fehér, eleje javított - de lenne még mit :)
Szétszedve, papírok nélkül. Hengerenkénti, pótkeréktartályos a gáz. Arról sincs papír és infó.

Ha központis, el.ablakos, klímás a donor, akkor ezekért az extrákért már mindenképpen érdemesnek tartom a komoly beavatkozást.
A két autó kábelkötegei csak nyomokban hasonlítanak egymáshoz (szerintem a saját autódban a 13 biztosítékos utastéri biztosítéktábla lehet, ráadásul szinte nincsenek is benne egyáltalán jelfogók sem).
Tehát a műszerfal-kábelt mindenképpen cserélni kellene, és szerintem egészen biztosan a karosszéria-kötegeket, a mennyezetlámpához futó köteget, az ajtókábeleket, szóval minden más kábelköteget is. A fényszóró-csatlakozók is egészen mások, elöl max, a motor-kábel lehet ugyanaz. De ha már motorcsere, akkor semmiség a kábelének a cseréje vele együtt.
A műszerfalat mindenképpen cserélned kell, hiszen a klímás műszerfal más, mint a klíma nélküli, nem elegendő csak kábelköteget cserélni.
(A bódén még a tűzfalon lemezt is kell majd vágni a klíma miatt.)
Tehát a javaslatom: full átépítés, tehát műszerfal, padlószőnyeg is ki kell, hogy kerüljön.
Nagy munka, de hidd el, hogy meg fogja érni...
Van a klubban, akinek utólag került gyári klíma az autójába, nem te lennél az első.
Naplózva

zholee

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 45
  • Autó színe: Fehér, macskatalpakkal maszatolt.
  • Évjárat: 1995.04
  • Kor: 46
  • Lakóhely: Gyömrő
  • Motor: 1.9D
  • Típus: 5 ajts
Re:Füstös topik
« Válasz #692 Dátum: 2018 Május, 19, 15:59:32 »

Üdv!
Most hűtésel kapcsolatban tanácsra lenne szükségem a '95-ös S1 1.9D fapados (XND)
Peugeotomhoz.

A problémák a következők: Feltöltöm a rendszert teljesen, kilégtelenítem rendesen akkor
működik egy darabig. Motor hőfoka 70 fok körül van és van fűtés is. Megyek kb. 20-30 Kmt 2
-3 alkalommal, motor hőfoka 90 fok köré megy, fűtés megszűnik és a hűtőből hiányzik 1,5-2
liter víz. Az elszökő víz nyomát nem látni sehol. Az olaj nem habos, nem vizes, a kipufogón
 nem látszik víz csöpögés, a motoron sem látszik hogy valahol szivárogna.
A hűtő tetejéből a sapka alól jövő cső a hűtő oldalán le a földre vezet, a feltöltő
tartályba a vizet a max jelzésig szoktam önteni. Nemrég volt hengerfej tömítés cserélve,
szét volt szedve minden. Lehet nem oda lett valami visszadugva ahol lennie kéne.

Az a kérdésem, hogyan van ennek a hűtés rendszer bekötve pontosan? Kéne lenni tágulási tartálynak? Az újabban van.

Köszi a segítségeteket.
Naplózva

zholee

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 45
  • Autó színe: Fehér, macskatalpakkal maszatolt.
  • Évjárat: 1995.04
  • Kor: 46
  • Lakóhely: Gyömrő
  • Motor: 1.9D
  • Típus: 5 ajts
Re:Füstös topik
« Válasz #693 Dátum: 2018 Május, 22, 08:20:18 »

Hello. Az s1 Bosch adagolós? Az s2 Bosch adagolós? Mindkettő 1905 cm3-es?
Ha képet tudsz lőni a motortérről az sem probléma.

Szia!
Nem egyformák az adagolók, de autószerelés közben elejtettem a telefont, és ripityára ment.
Most nem tudok fotózni :(
És mindkettő 1905 CM3-es.
Naplózva

zholee

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 45
  • Autó színe: Fehér, macskatalpakkal maszatolt.
  • Évjárat: 1995.04
  • Kor: 46
  • Lakóhely: Gyömrő
  • Motor: 1.9D
  • Típus: 5 ajts
Re:Füstös topik
« Válasz #694 Dátum: 2018 Május, 22, 08:23:33 »

Ha központis, el.ablakos, klímás a donor, akkor ezekért az extrákért már mindenképpen érdemesnek tartom a komoly beavatkozást.
A két autó kábelkötegei csak nyomokban hasonlítanak egymáshoz (szerintem a saját autódban a 13 biztosítékos utastéri biztosítéktábla lehet, ráadásul szinte nincsenek is benne egyáltalán jelfogók sem).
Tehát a műszerfal-kábelt mindenképpen cserélni kellene, és szerintem egészen biztosan a karosszéria-kötegeket, a mennyezetlámpához futó köteget, az ajtókábeleket, szóval minden más kábelköteget is. A fényszóró-csatlakozók is egészen mások, elöl max, a motor-kábel lehet ugyanaz. De ha már motorcsere, akkor semmiség a kábelének a cseréje vele együtt.
A műszerfalat mindenképpen cserélned kell, hiszen a klímás műszerfal más, mint a klíma nélküli, nem elegendő csak kábelköteget cserélni.
(A bódén még a tűzfalon lemezt is kell majd vágni a klíma miatt.)
Tehát a javaslatom: full átépítés, tehát műszerfal, padlószőnyeg is ki kell, hogy kerüljön.
Nagy munka, de hidd el, hogy meg fogja érni...
Van a klubban, akinek utólag került gyári klíma az autójába, nem te lennél az első.

Köszönöm az alapos választ, elgondolkodom rajta, mert osztrák papírokkal honosítani lehet,drágább lesz..

Úgyis a magyar rendszámos meghalt, újból hengerfejes lett, a 2-es hengerben áll a hűtővíz.
Állítólag a termosztát hiányával közlekedés az oka..
Naplózva

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #695 Dátum: 2018 Május, 22, 08:45:05 »

Szia!
Nem egyformák az adagolók, de autószerelés közben elejtettem a telefont, és ripityára ment.
Most nem tudok fotózni :(
És mindkettő 1905 CM3-es.

Akkor simán át tudod rakni a motort, annak a motornak szinte csak 12 volt kell az adagolóra és megy.
Naplózva

syntrix

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 4
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 220
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1993
  • Lakóhely: Veszprém
  • Motor: 1.8
  • Típus: 5 ajts
Re:Füstös topik
« Válasz #696 Dátum: 2019 Március, 16, 14:11:04 »

Sziasztok az lenne kérdésem 68 lovas porlasztó csúcsait ha kicserélem td 90 lovasára az úgy össze hozható e?? Úgy hallottam a 90 lovas nagyobb nyomáson dolgozik!!
Naplózva
Peugeot 306i 1.8
Oldalak: 1 ... 12 13 [14]   Fel
 


Az oldal 0.442 másodperc alatt készült el 33 lekéréssel.