Összes szavazó: 80
Igen, csak egy lambdaszondás, de újabb mint a sima TU és amekkora káosz van a rendszerben, lehetne akár fentebbi kategóriába tartozó is.
Lehet hogy félre értek valamit, de nem látok olyat, hogy az egy lambaszondás motoroknak 4-esnek (euro2-nek) kell lennie. Mért ne lehetne 6-os besorolású ( katalizátoros, szabályozott keverékképzésű, az ENSZ-EGB 83.05 előírás B jóváhagyás A. szintje szerint jóváhagyott, OBD-rendszerrel ellátott Otto-motoros (EURO-III) ), ha a kibocsájtási értékek megfelelőek?
Épp ezért nem írtam biztosra, amit írtam. Mivel 1997 áprilistól létezett már 1.8 16v, ezért gyanítottam, hogy nem tudja még az Euro3-at, ami hivatalosan az ezredforduló környékén jött.De javaslom, hogy keresd fel a helyi NKH-t, gyorsan rá tudnak keresni, hogy hivatalosan milyen besorolásba esik.
Meg ne haragudjatok, de ez Diesel topic!
Akkor hova máshova lehetne írni?Amúgy friss cikk:http://olajszag.blog.hu/2017/01/26/szivas_elirtak_a_forgalmit_es_neked
Ha már dízel topic, a HDI az jogosan 4-es?
Tényleg, a hdi mikorról volt szerelve 306-ba?
Üdv Srácok!Megint egy kezdő kérdés.Lehet a középkonzolon a fűtés szabályzó (forgó) kapcsolót rosszul/fordítva össze szerelni?(középen van)Jeleztem már, hogy nem megy 80 fok fölé a vizem, és nem fűt melegen a kocsi.Most, hogy tavasz volt a télben, már igen.. De... mindegy hol a forgó kapcsoló, full hidegre fordítva, vagy full melegre, az most meleget fúj, hidegben meg hideget.Mintha nem csinálna semmit Köszi a segítséget!
Szia nekem a gomb volt kikopva cseréltem és most jó lett vagy mivel bovdenes lehet kiakadt a bovden!! Próbáld ki hogy megcserélgeted a gombokat hátha jó lesz de szerintem a bovdenen lesz ott a bibi
Köszönöm, megnézem!
Sziasztok! Majd a szerelés tuning topikban folytassátok, ha nem oldódik meg a probléma. Köszi szépen.
Sorry..Egy kérdés ide, a füstösbe, ha már az van nekem.Emlegetnek s3, s4, ilyesmi kódokat, ezeket hol tudhatom meg?Legalábbis az enyém érdekelne.THX!
Sziasztok!Meg tudnátok nekem mondani hogy egy turbó diesel 1.9-es motor Lucas adagolója felszerelhető-e a sima szívó diesel 1.9-es motorra és működne? A td motor adagolóját eddig csak képen láttam,látom hogy a tetején van egy vákumszelep (gondolom a turbóhoz kell) ami a sima szívó dieselen nincs,de azt nem tudom hogy más különbség van-e a kettő között. Többet fecskendez-e meg ilyenek.Előre is köszi a választ!Üdv.
Sziasztok! Ma észrevettem hogy az(bosch) adagoló gáztengelye kotyog és folyik a gázolaj belöle! Kb mibe fog ez fájni? Illetve nagy munka lessz vele? Ugyanis az auto napi használatban van (munkás auto,expert 1.9td)
Sziasztok!A műszerfalamon jobb oldalon egy mutatós idő óra van (mint a Golf3 )Ha esetleg hozzájutnék ugyanilyen, de fordulatszám mérős műszercsoporthoz, akkor össze lehet hozni, hogy az működjön is?Köszi az ötleteket!
Sziasztok!Érdeklődnék hogy valaki épített mér 1.9td-t (DHY). Hogyan lehetne belőle kihozni 150-160 Le körüli teljesítményt és mennyi tartósan bírná?Köszi a válaszokat előre is!
Hali!Ha olyan teljesítményt szeretnél, akkor hdi-t kell venni, mert a td tartósan nem fogja bírni.
Bírja a TD is, csak kell bele erősebb hajtókar, meg jó kis ARP hengerfej és hajtókar csavarok, ami már százezres nagyságrend.
Szóval olcsóbb hdi-t tuningolni...
Üdv!Kupplung csere után vagyok, nem én csináltam, de azóta van sok dolgom vele.Az első gond, hogy a test kábelt nem a motorra, hanem az akku tartóra kötötték, a másikat meg a kasztnira..Így mentem kb 5x, nem hosszú távon, csak a városban. (azt hittem kiégett az izzítás visszajelző izzója)A harmadik indítás már viszont nagyon-nagyon nehezen ment, de ment. Az ötödik volt amikor leálltam a közértnél, és utána se kép, se hang.. még töltés visszajelzés sem volt.Hazahúzott, aki javította, és hagyott kibontakozni.Akkor derült fény a test kábelre, ami az akku negatív pólusról jön, hogy csak odabiggyesztettem a motorra, és megjött a töltés visszajelzés, meg az önindító is elkezdett tekerni, igaz, az akkut már tölteni kellett.Azóta vegyes eredményekkel sikerül indítani, mintha az izzítás nem menne mindig..Az izzító relét szétszedtük, finoman megcsiszoltuk, takarítottuk, láthatólag behúz mindig, de a 12 Volt nem mindig jut el az izzító sorra..Még egyet néznék, hogy a karosszérián a testet megtisztítom, hogy fémesen érintkezzen.Talán, de nem hiszem, hogy hol van, hol nincs ettől izzítás, és a visszajelző azóta sem világít a műszercsoportban..Van valakinek ötlete, mi lehet ez?Mást is elkötött a szerelő?Apropó, a kupplung 6db csavarral van a lendkerékre fogatva.Az ugye gáz, ha hiányzik a csavar?Pont úgy állt meg a motor, hogy ami kilátszik, ott csak egy csavar van a kettő helyett..Már előre félek, ha tekergetni tudom, hogy a többi fület is csak egy csavar fogja..
Hello!Az egyik kábel a váltóra megy a másik az akksitartó előtt a kasztnira. Ha ez jó, akkor mennie kellene az izzításnak, hacsak nem tönkrevágott valamit ez a mutatvány..A kuplungot 6 csavar fogja.Vidd vissza, kérd számon.. gondolom nem ingyen csinálta...Üdv!
Szia, az lesz.Nagy menet lesz, de vissza viszem.Most hogy helyre tettem én a testet, van egy új jelenség, ami előjött.A műszerfalon a kézifék-töltés-olaj ellenörző lámpák felett van egy nagy "STOP" feliratú visszajelző, ami most el kezdett pirosan világítani gyújtáson, nem is tudtam, hogy az ott van..Ja, és a hűtővíz mérő jobb sarkában is van egy piros kis pötty, ami világít, eddig ezt sem láttam, hogy van egyáltalán.
Szia.Az izzításnak van egy külön sarus testkábele, ami szintén a váltóra megy. Nézd meg, hogy rajta van-e az is, illetve érintkezik-e.
Köszi!Nincs ilyen.A váltóra csak az akku- megy.Az izzító relére megy a + az akkuról, és tovább az izzítógyertyákra, minkét vezeték jó vastag.Meg egy "csoki" megy még a relére, amiben 5 hely van, de csak 4 kábel van.Amit említettél testet, hol a helye a relén?Nagyon köszönöm a segítséget!
Szia!Nekem van egy 9 érintkezős izzítórelém - ki se bontottam, mert az 1,5D-hez nem is hasonlít.
Üdv!Megint tanácsra lenne szükségem:Van ugye a '95-ös S1 1.9D fapados (XND) változat.Hozzájutottam egy két évvel fiatalabb, ugyanilyen, de központis, el.ablakos, klímás S2/1.9D variánshoz.A motor+váltó álom az enyémhez képest (saját lábon jár), de ha áttenném, akkor a kábelekkel is bajlódni kéne, szemre van ám benne rendesen.A kérdés az lenne, hogy infó szerint a kábelköteg ugyanaz, mindennek ott az előkészítése már a fapadosomban, ebben az újabban csak használni kell a csokikat, a megfelelő helyre dugni.Mivel azért van évjárat különbség, meg tudja valaki mondani, hogy ez tényleg így van?Csak a hajtásláncot kell átdobni, meg a "sallangokat"Nagyon-nagyon köszönöm !!(a forgalomba állításhoz azért kissé korrodál már a fiatalabb, osztrák papíros a donor)Ugyanitt lenne esetleg egy '97, 1.4 benzin/gáz donor, fehér, eleje javított - de lenne még mit Szétszedve, papírok nélkül. Hengerenkénti, pótkeréktartályos a gáz. Arról sincs papír és infó.
Hello. Az s1 Bosch adagolós? Az s2 Bosch adagolós? Mindkettő 1905 cm3-es?Ha képet tudsz lőni a motortérről az sem probléma.
Ha központis, el.ablakos, klímás a donor, akkor ezekért az extrákért már mindenképpen érdemesnek tartom a komoly beavatkozást.A két autó kábelkötegei csak nyomokban hasonlítanak egymáshoz (szerintem a saját autódban a 13 biztosítékos utastéri biztosítéktábla lehet, ráadásul szinte nincsenek is benne egyáltalán jelfogók sem).Tehát a műszerfal-kábelt mindenképpen cserélni kellene, és szerintem egészen biztosan a karosszéria-kötegeket, a mennyezetlámpához futó köteget, az ajtókábeleket, szóval minden más kábelköteget is. A fényszóró-csatlakozók is egészen mások, elöl max, a motor-kábel lehet ugyanaz. De ha már motorcsere, akkor semmiség a kábelének a cseréje vele együtt.A műszerfalat mindenképpen cserélned kell, hiszen a klímás műszerfal más, mint a klíma nélküli, nem elegendő csak kábelköteget cserélni.(A bódén még a tűzfalon lemezt is kell majd vágni a klíma miatt.)Tehát a javaslatom: full átépítés, tehát műszerfal, padlószőnyeg is ki kell, hogy kerüljön.Nagy munka, de hidd el, hogy meg fogja érni...Van a klubban, akinek utólag került gyári klíma az autójába, nem te lennél az első.
Szia!Nem egyformák az adagolók, de autószerelés közben elejtettem a telefont, és ripityára ment.Most nem tudok fotózni És mindkettő 1905 CM3-es.