Szavazás

A gĂĄzolajba raksz dermedĂŠs gĂĄtlĂłt kĂźlĂśn?

Igen
6 (7.1%)
Nem
32 (38.1%)
Benzin ĂźzemĹą az autĂłm
46 (54.8%)

Összes szavazó: 80

Szerző Téma: FĂźstĂśs topik  (Megtekintve 243875 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Nem elérhető marcusa

  • AdminisztrĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • *****
  • Hozzászólások: 3.889
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 151
  • :2020 November, 15, 20:15:39
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #600 Dátum: 2015 Október, 22, 05:21:47 »
Hello

Pedig ez mĂĄr a 21.szĂĄzad. Nem a magas nyomĂĄs , inkĂĄbb a dugattyĂş kamrĂĄs kialakitĂĄs a lĂŠnyeg....
Majd beszĂĄmolok hogy hogy haladok....
A hdi vĂĄltĂł-val ha jĂłlszĂĄmolok , kb 140-et megy 5.-ben 3000 fordulaton...?

Üdv
Pontosan 140-nĂŠl van 3000-es fordulaton.  :)

Nem elérhető subi78

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 24
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2016 November, 01, 21:54:06
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #601 Dátum: 2015 November, 07, 21:54:45 »
Picit elakadtam. Kapcs rajz kellene 306 hdi-ről. De ebben már valamiért a második gen-es edc15c2 volt , amiben 3 csati van. Valaki tud segiteni ? Autodata-ban nincsen benne....

Nem elérhető Kolin

  • V.I.P
  • KlubfĂźggő
  • **
  • Hozzászólások: 2.785
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 149
  • :2023 Július, 14, 09:51:29
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #602 Dátum: 2015 December, 03, 21:25:59 »
Hello!

Valaki tudja esetleg, hogy hdi-ből létezik olyan váltóval szerelt is, aminek a hátramenet bal elöl van?

Nem elérhető DrSanya

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 163
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 1
  • :2017 Október, 06, 19:10:41
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #603 Dátum: 2016 Február, 04, 08:04:54 »
szĂŠp napot!

Gázolajszűrőt milyen gyakran kell cserélni?
Soha ne hajts gyorsabban, mint amilyen gyorsan az őrangyalod repülni tud!

Nem elérhető Kolin

  • V.I.P
  • KlubfĂźggő
  • **
  • Hozzászólások: 2.785
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 149
  • :2023 Július, 14, 09:51:29
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #604 Dátum: 2016 Február, 04, 08:48:41 »
szĂŠp napot!

Gázolajszűrőt milyen gyakran kell cserélni?

Hello!

1 ĂŠv vagy 10 ezrenkĂŠnt ĂŠrdemes.

Nem elérhető suli.j

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 31
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2022 December, 27, 07:46:33
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #605 Dátum: 2016 Február, 06, 15:02:40 »
Szia Kolin!
 
Józsi vagyok 1.9 td interkúlos,98-as, DHY motorral. Szeretnék segítséget kérni Tőled, vagy aki tud.A bal felső vezető görgő képe kéne. Vagy cserélt e már valaki.Hogy néz ki, hogy jön le, mire vigyázzunk.A jobb alsót levettem,az a feszítő görgő amibe belemegy az ajtókilincs.Nálam a bal felső nagyon ferdén áll. Egy szíjat már megevett két hónap alatt.Miért ferdült el?? 30-as torx-szal jön le?
KĂśsziii

Nem elérhető suli.j

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 31
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2022 December, 27, 07:46:33
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #606 Dátum: 2016 Február, 06, 15:04:00 »
Holnap reggel állok neki.Hétfőn már kell az autó!!!

Nem elérhető Kolin

  • V.I.P
  • KlubfĂźggő
  • **
  • Hozzászólások: 2.785
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 149
  • :2023 Július, 14, 09:51:29
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #607 Dátum: 2016 Február, 07, 20:20:57 »
Holnap reggel állok neki.Hétfőn már kell az autó!!!
AlvĂĄzszĂĄm utolsĂł 8 szĂĄmjegye kellene!

Nem elérhető Kolin

  • V.I.P
  • KlubfĂźggő
  • **
  • Hozzászólások: 2.785
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 149
  • :2023 Július, 14, 09:51:29
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #608 Dátum: 2016 Február, 07, 20:28:37 »
Szia Kolin!
 
Józsi vagyok 1.9 td interkúlos,98-as, DHY motorral. Szeretnék segítséget kérni Tőled, vagy aki tud.A bal felső vezető görgő képe kéne. Vagy cserélt e már valaki.Hogy néz ki, hogy jön le, mire vigyázzunk.A jobb alsót levettem,az a feszítő görgő amibe belemegy az ajtókilincs.Nálam a bal felső nagyon ferdén áll. Egy szíjat már megevett két hónap alatt.Miért ferdült el?? 30-as torx-szal jön le?
KĂśsziii

Hello!

Szerintem neked is ez a fajta van.
Általåban a 3-as miatt szokott ferdÊn ållni, vagy az 5-Üs miatt, ha jól tudom megkopik Ês lóg a tengelyen.

Nem elérhető suli.j

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 31
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2022 December, 27, 07:46:33
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #609 Dátum: 2016 Február, 07, 20:36:16 »
KĂśszi Kolin a segĂ­tőkĂŠszsĂŠged. MegtalĂĄltam az automata feszĂ­tőgĂśrgőt, megvan az Ăşj is. Nem tudtam megcsinĂĄlni,mert le kell bontani a szervĂł szivattyĂşt is, ahhoz meg nincs szerszĂĄmom. Viszont ajĂĄnlom mindenkinek, hogy az automata feszĂ­tő funkciĂłjĂĄt fĂŠlĂŠvente ellenőrizze.Az enyĂŠm a felsőponton megragadt, Ă­gy megette az ĂŠkszĂ­jat. Az ellenőrzĂŠs egyszerĹą, valaki meghĂşzza az ĂŠkszĂ­jat alul,a mĂĄsik meg nĂŠzi felĂźl a gĂśrgőt, hogy mozog-e. 

Nem elérhető BANDITA1981

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 124
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
  • :2021 Október, 24, 14:20:46
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #610 Dátum: 2016 Február, 07, 20:44:55 »
Hello!

Szerintem neked is ez a fajta van.
Általåban a 3-as miatt szokott ferdÊn ållni, vagy az 5-Üs miatt, ha jól tudom megkopik Ês lóg a tengelyen.

HellĂł Kulin!Engem ĂŠrdekelne ez az oldal ahonnan ezt a kĂŠpet kĂŠszĂ­tetted! Ez privĂĄt ez az oldal vagy magĂĄnszemĂŠly is fellĂŠphet?

Nem elérhető Kolin

  • V.I.P
  • KlubfĂźggő
  • **
  • Hozzászólások: 2.785
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 149
  • :2023 Július, 14, 09:51:29
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #611 Dátum: 2016 Február, 07, 20:47:07 »
HellĂł Kulin!Engem ĂŠrdekelne ez az oldal ahonnan ezt a kĂŠpet kĂŠszĂ­tetted! Ez privĂĄt ez az oldal vagy magĂĄnszemĂŠly is fellĂŠphet?

Hello!
RegisztrĂĄlhat magĂĄnszemĂŠly is ingyenesen. Lehet alvĂĄzszĂĄmra is keresni, illetve tĂ­pusra is, motorra stb.
http://public.servicebox.peugeot.com/

Nem elérhető BANDITA1981

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 124
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
  • :2021 Október, 24, 14:20:46
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #612 Dátum: 2016 Február, 07, 20:52:05 »
Hello!
RegisztrĂĄlhat magĂĄnszemĂŠly is ingyenesen. Lehet alvĂĄzszĂĄmra is keresni, illetve tĂ­pusra is, motorra stb.
http://public.servicebox.peugeot.com/
KĂśszi megnĂŠzem!

Nem elérhető BANDITA1981

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 124
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
  • :2021 Október, 24, 14:20:46
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #613 Dátum: 2016 Február, 08, 15:38:04 »
Hello!
RegisztrĂĄlhat magĂĄnszemĂŠly is ingyenesen. Lehet alvĂĄzszĂĄmra is keresni, illetve tĂ­pusra is, motorra stb.
http://public.servicebox.peugeot.com/
Eddig eljutottam!És hogyan tovább?

A kĂŠpet a KĂŠpfeltĂśltĂŠs.hu tĂĄrolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Nem elérhető Kolin

  • V.I.P
  • KlubfĂźggő
  • **
  • Hozzászólások: 2.785
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 149
  • :2023 Július, 14, 09:51:29
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #614 Dátum: 2016 Február, 08, 18:35:20 »
Eddig eljutottam!És hogyan tovább?

A kĂŠpet a KĂŠpfeltĂśltĂŠs.hu tĂĄrolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Ez egy jĂł kĂŠrdĂŠs... be kellene jĂśnni annak a menĂźnek ami a kĂŠpen van...

De hogy neked miĂŠrt nincs azt nem tudom.

Nem elérhető BANDITA1981

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 124
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
  • :2021 Október, 24, 14:20:46
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #615 Dátum: 2016 Február, 08, 20:31:21 »
Ez egy jĂł kĂŠrdĂŠs... be kellene jĂśnni annak a menĂźnek ami a kĂŠpen van...

De hogy neked miĂŠrt nincs azt nem tudom.
Újra regisztráltam és most jó!Köszi!

Nem elérhető suli.j

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 31
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2022 December, 27, 07:46:33
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #616 Dátum: 2016 Október, 02, 20:52:13 »
Hello.
Ma vettem ĂŠszre ,hogy csĂśpĂśg az adagolĂłbĂłl a nafta. ElĂŠg rendesen. Mi lehet a gond , jĂĄrt mĂĄr valaki Ă­gy?
 1.9 td 98-as 200 000 km. Mennyibe fog fĂĄjni?
KĂśszi

Nem elérhető sipilo.robert93

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 7
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2019 Október, 22, 21:29:20
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #617 Dátum: 2016 Október, 03, 13:10:55 »
Hali igen en is jartam mar igy .altalaba az lda nal szokot fojni tipus betegseg .egy jo adagolos pik pak megcsinalja ,neken komplet az osszes tomites cserelve lett bosch ra plusz kapot egy 10 es elemet a 9 es helyet plusz be lett padozva kb 20 e be kerult :)

Nem elérhető suli.j

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 31
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2022 December, 27, 07:46:33
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #618 Dátum: 2016 Október, 03, 15:47:45 »
Most jĂśvĂśk adagolĂłstĂłl, megcsinĂĄlta. MĂĄzli : 1 gumitĂśmĂ­tĂŠs szĂŠt volt "tĂśrve". Egy ezresbe fight a dolog. HĂĄla' !  Pedig ez mĂĄr Lucas .

Nem elérhető Kolin

  • V.I.P
  • KlubfĂźggő
  • **
  • Hozzászólások: 2.785
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 149
  • :2023 Július, 14, 09:51:29
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #619 Dátum: 2016 Október, 04, 12:52:48 »
Hali igen en is jartam mar igy .altalaba az lda nal szokot fojni tipus betegseg .egy jo adagolos pik pak megcsinalja ,neken komplet az osszes tomites cserelve lett bosch ra plusz kapot egy 10 es elemet a 9 es helyet plusz be lett padozva kb 20 e be kerult :)

Hali!
LeĂ­rnĂĄd milyen vĂĄltozĂĄst hozott az elemcsere? TurbĂłnyomĂĄsod gyĂĄri?
Üdv!

Nem elérhető sipilo.robert93

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 7
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2019 Október, 22, 21:29:20
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #620 Dátum: 2016 Október, 05, 21:18:20 »
Hat igazabol nalam ugy nezki hogy bosch adagolo 10 es elem es a turbo 1.5 barron dolgozik parkettanal nyomatek eszmelezlen modon negnot es le is lett boven igazabol mig egy kicsit megtekert gyari adsgolo 9es elemmel 120 felet elkezd fogyni addig ez onanntol kezd elni de megadom a szamom ha erdekell a dolog es akkor reszletesebben atbeszelhetjuk .;)

Nem elérhető Kolin

  • V.I.P
  • KlubfĂźggő
  • **
  • Hozzászólások: 2.785
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 149
  • :2023 Július, 14, 09:51:29
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #621 Dátum: 2016 Október, 07, 08:07:39 »
Hat igazabol nalam ugy nezki hogy bosch adagolo 10 es elem es a turbo 1.5 barron dolgozik parkettanal nyomatek eszmelezlen modon negnot es le is lett boven igazabol mig egy kicsit megtekert gyari adsgolo 9es elemmel 120 felet elkezd fogyni addig ez onanntol kezd elni de megadom a szamom ha erdekell a dolog es akkor reszletesebben atbeszelhetjuk .;)
Megadhatod! ;)

Nem elérhető subi78

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 24
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2016 November, 01, 21:54:06
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #622 Dátum: 2016 Október, 23, 16:11:06 »
Elkészült. 1.9td-ből 2.0 hdi. Óriási szivás és egy év volt. Nem írnám le részletesen , de kb két küldönböző autó a td és a hdi :)
Viszont nem birtam ĂŠs rĂśgtĂśn kapott egy stage1-es chiptuningot is , ĂŠs hozta az elvĂĄrt eredmĂŠnyeket.
https://drive.google.com/file/d/0B34EkyrAiipiOTNpZVFjR2JQVS0xZlNIMmtGM0FpNGpUX3o0/view

Nem elérhető DrSanya

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 163
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 1
  • :2017 Október, 06, 19:10:41
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #623 Dátum: 2016 December, 22, 13:08:20 »
Sziasztok!

RĂŠg jĂĄrtam erre (szerencsĂŠre).
Ma amikor tĂśltĂśttem az ablakmosĂł folyadĂŠkot kĂŠt dolgot vettem ĂŠszre:
1. valahol csĂśpĂśg a hĹątőfolyadĂŠk majd kĂŠsőbb megnĂŠzem merre, max 3 csepp  leĂĄllĂĄs utĂĄn, a folyadĂŠkszint jĂł benne.
2. a légszűrő ház és a motor közt van egy "lecsatlakozás" ami olajos kívülről. olyan mintha egy gyűjtő doboz lenne rá erősítve. eddig nem vettem észre hogy olyan lenne 3 év alatt. mi lehet a probléma? fényképet megpróbálok később csinálni róla. (1999.04, 1.9D WJZ)


A kĂŠp (nem a sajĂĄtom, de a "doboz" rajta van):

https://www.dropbox.com/s/co7ti9oczun8i7p/de-pe-motor-wjz-si-wjy-1-9d-51kw-diverse-piese--ZM7QpF.jpg?dl=0

Segítő kész válaszokat előre is köszönöm
Sanya
Soha ne hajts gyorsabban, mint amilyen gyorsan az őrangyalod repülni tud!

Nem elérhető matska

  • FĂŠrfiak
  • Tag
  • *
  • Hozzászólások: 126
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 6
  • :2021 Március, 18, 08:52:47
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #624 Dátum: 2017 Január, 04, 16:11:29 »
Sziasztok!

1.9TD Garrett turbĂłjĂĄnak felĂşjĂ­tĂĄsĂĄra tudtok megbĂ­zhatĂł helyet? (Esetleg cseredarabos rendszerben.)
Nem hulla mĂŠg de mĂĄr prĂźszkĂśli be az olajat tisztessĂŠggel az intercoolerbe meg van egy minimĂĄlis kĂŠzzel
érezhető játéka a tengelynek illetve bőven 2000 felett épül fel a teljes nyomásom tehát megérett a felújításra/cserére.
Használt bontott is érdekel, akkor azt újíttatnám fel és lerövidülne az állásidő.

KĂśszi!
Sajnos el kellett adnom az előrehaladott korrózió miatt amit már nem volt érdemes kezelni de bizton állítom, hogy életem legjobb és legmegbízhatóbb autója volt 8 éven és majd 200.000ezer km-en keresztül pedig 16 éves korában vettem 400 Euróért végtelen +2 km-rel. XUD9TE forever!

Nem elérhető vkoppany

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 3
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2017 Január, 11, 08:19:18
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #625 Dátum: 2017 Január, 09, 07:30:23 »
Sziasztok!
306 1.9D autĂłm  -10 fok alatt nem akar begyĂşlni, ĂŠs az ĂŠrdekes, hogy az Ăźzemanyagot is  fel kell pumpĂĄlni mert valahonnan levegő kerĂźl a szĹąrőhĂśz. Ez a jelensĂŠg csak ilyen hidegben ĂŠszlelhető. Ha tudtok kĂŠrlek segĂ­tsetek. KĂśszi.

Nem elérhető zholee

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 45
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 1
  • :2023 November, 09, 17:29:04
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #626 Dátum: 2017 Január, 11, 13:36:26 »
Üdvözlet mindenkinek, nem csak a fórumban, a Peugeot ismeretében, de a Diesel járművekben is új vagyok.
Szeptemberben jutottam egy 1995-Ăśs 1,9D XND-hez.
Nagyon jĂł ĂĄllapotban van, indul, megy, ahogyan kell.

A hĹątĂŠs/fĹątĂŠs nem tiszta nekem:
Cseréltem a hűtővizet. (leeresztettem a hűtőből)
Most mĂĄr hamarabb is melegszik, de megĂĄll 70 fok felett, gyakorlatilag 70-75 fok kĂśzt autĂłzgatok vele.
Azt hallottam, hogy a termosztĂĄtja 80 foknĂĄl nyit, Ă­gy gyakorlatilag ĂŠrtem is, miĂŠrt nincs vagy alig van fĹątĂŠs benne.
Ez mostanĂĄban azĂŠrt fontos lenne :)
Ha pl vĂĄrosban autĂłzom, megĂĄllok lĂĄmpĂĄknĂĄl stb, fel megy 82 fokig is, de amint elindulok, a menetszĂŠl miatt azonnal 75-re vissza esik.
Lehet ezzel valamit csinálni, vagy marad az IFÁS megoldás, hogy kartonlap a fél hűtő elé?
Elég kevés a hely a hűtőrács mögött.

KĂśszĂśnĂśm a segĂ­tsĂŠget!!

Nem elérhető sohadani

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 278
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 26
  • :2024 Március, 08, 07:47:39
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #627 Dátum: 2017 Január, 11, 17:43:21 »
Üdvözlet mindenkinek, nem csak a fórumban, a Peugeot ismeretében, de a Diesel járművekben is új vagyok.
Szeptemberben jutottam egy 1995-Ăśs 1,9D XND-hez.
Nagyon jĂł ĂĄllapotban van, indul, megy, ahogyan kell.

A hĹątĂŠs/fĹątĂŠs nem tiszta nekem:
Cseréltem a hűtővizet. (leeresztettem a hűtőből)
Most mĂĄr hamarabb is melegszik, de megĂĄll 70 fok felett, gyakorlatilag 70-75 fok kĂśzt autĂłzgatok vele.
Azt hallottam, hogy a termosztĂĄtja 80 foknĂĄl nyit, Ă­gy gyakorlatilag ĂŠrtem is, miĂŠrt nincs vagy alig van fĹątĂŠs benne.
Ez mostanĂĄban azĂŠrt fontos lenne :)
Ha pl vĂĄrosban autĂłzom, megĂĄllok lĂĄmpĂĄknĂĄl stb, fel megy 82 fokig is, de amint elindulok, a menetszĂŠl miatt azonnal 75-re vissza esik.
Lehet ezzel valamit csinálni, vagy marad az IFÁS megoldás, hogy kartonlap a fél hűtő elé?
Elég kevés a hely a hűtőrács mögött.

KĂśszĂśnĂśm a segĂ­tsĂŠget!!

Szia. Természetesen lehet vele mit csinálni. Ki kell cserélni a termosztátot. Diesel 306-ok esetében ez 83°C környékén nyit és ilyen hideg időben is szépen tartja ezen a hőfokon, ha bemelegedett a motor.

Nem elérhető zholee

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 45
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 1
  • :2023 November, 09, 17:29:04
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #628 Dátum: 2017 Január, 12, 08:08:39 »
Szia. Természetesen lehet vele mit csinálni. Ki kell cserélni a termosztátot. Diesel 306-ok esetében ez 83°C környékén nyit és ilyen hideg időben is szépen tartja ezen a hőfokon, ha bemelegedett a motor.

Nagyon kĂśszĂśnĂśm!
Még egy kérdés: valamelyik topicban, ezen a honlapon láttam ugyanazt a problémát, ami előjött most.
A ventillĂĄtor nyikorog, gondolom a csapĂĄgya. A legnagyobb (azt hiszem 4-es) fokozatban nem akar menni -de ha a kapcsolĂłt kissĂŠ nyomogatom, elindul.
Ki lehet szedni a ventillĂĄtort, a komplett mĹąszerfal bontĂĄs nĂŠlkĂźl?
Sajnos, amikor olvasgattam ezt a nagyon jĂł oldalt, be kellett csuknom a lapot (munkahely :( ), ĂŠs persze mĂĄr nem talĂĄlom, Ă­gy a vĂĄlasz elveszett.

Nem elérhető Kolin

  • V.I.P
  • KlubfĂźggő
  • **
  • Hozzászólások: 2.785
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 149
  • :2023 Július, 14, 09:51:29
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #629 Dátum: 2017 Január, 12, 08:59:34 »
Nagyon kĂśszĂśnĂśm!
Még egy kérdés: valamelyik topicban, ezen a honlapon láttam ugyanazt a problémát, ami előjött most.
A ventillĂĄtor nyikorog, gondolom a csapĂĄgya. A legnagyobb (azt hiszem 4-es) fokozatban nem akar menni -de ha a kapcsolĂłt kissĂŠ nyomogatom, elindul.
Ki lehet szedni a ventillĂĄtort, a komplett mĹąszerfal bontĂĄs nĂŠlkĂźl?
Sajnos, amikor olvasgattam ezt a nagyon jĂł oldalt, be kellett csuknom a lapot (munkahely :( ), ĂŠs persze mĂĄr nem talĂĄlom, Ă­gy a vĂĄlasz elveszett.

Hello!
Légteleníteni ne felejtsd el a hűtőrendszert!
A ventit az utas lĂĄbterĂŠnĂŠl ki tudod venni, 3 db torx csavar fogja.

Nem elérhető matska

  • FĂŠrfiak
  • Tag
  • *
  • Hozzászólások: 126
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 6
  • :2021 Március, 18, 08:52:47
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #630 Dátum: 2017 Január, 12, 09:10:17 »
Üdvözlet mindenkinek, nem csak a fórumban, a Peugeot ismeretében, de a Diesel járművekben is új vagyok.
Szeptemberben jutottam egy 1995-Ăśs 1,9D XND-hez.
Nagyon jĂł ĂĄllapotban van, indul, megy, ahogyan kell.

A hĹątĂŠs/fĹątĂŠs nem tiszta nekem:
Cseréltem a hűtővizet. (leeresztettem a hűtőből)
Most mĂĄr hamarabb is melegszik, de megĂĄll 70 fok felett, gyakorlatilag 70-75 fok kĂśzt autĂłzgatok vele.
Azt hallottam, hogy a termosztĂĄtja 80 foknĂĄl nyit, Ă­gy gyakorlatilag ĂŠrtem is, miĂŠrt nincs vagy alig van fĹątĂŠs benne.
Ez mostanĂĄban azĂŠrt fontos lenne :)
Ha pl vĂĄrosban autĂłzom, megĂĄllok lĂĄmpĂĄknĂĄl stb, fel megy 82 fokig is, de amint elindulok, a menetszĂŠl miatt azonnal 75-re vissza esik.
Lehet ezzel valamit csinálni, vagy marad az IFÁS megoldás, hogy kartonlap a fél hűtő elé?
Elég kevés a hely a hűtőrács mögött.

KĂśszĂśnĂśm a segĂ­tsĂŠget!!

MĹąkĂśdik is az a termosztĂĄt?
Könnyen ellenőrizheted ha indulás után kb. 70 fokos víznél megállsz és megérinted a hűtőt, hidegnek kell lennie. Ha nem hideg akkor nyitva beállt a termosztátod.
Sajnos el kellett adnom az előrehaladott korrózió miatt amit már nem volt érdemes kezelni de bizton állítom, hogy életem legjobb és legmegbízhatóbb autója volt 8 éven és majd 200.000ezer km-en keresztül pedig 16 éves korában vettem 400 Euróért végtelen +2 km-rel. XUD9TE forever!

Nem elérhető zholee

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 45
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 1
  • :2023 November, 09, 17:29:04
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #631 Dátum: 2017 Január, 12, 11:41:28 »
Hello!
Légteleníteni ne felejtsd el a hűtőrendszert!
A ventit az utas lĂĄbterĂŠnĂŠl ki tudod venni, 3 db torx csavar fogja.

LĂŠgtelenĂ­tve volt, persze.
Nagyon kĂśszĂśnĂśm!!!

Nem elérhető zholee

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 45
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 1
  • :2023 November, 09, 17:29:04
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #632 Dátum: 2017 Január, 12, 11:46:06 »
MĹąkĂśdik is az a termosztĂĄt?
Könnyen ellenőrizheted ha indulás után kb. 70 fokos víznél megállsz és megérinted a hűtőt, hidegnek kell lennie. Ha nem hideg akkor nyitva beállt a termosztátod.

KĂśszĂśnĂśm, megnĂŠzem, az lesz az első.  :-!
Bár.. most jut eszembe, vízcsere/légtelenítés után 80 fok felett megindult a melegvíz a műszerfal felé, gondolom ott a fűtő radiátor (2 gumicső a motor és a tűzfal között), elvileg az jó.
Egy tanácsot kaptam, aszerint is, hogy ilyenkor nézzem meg, mindkét cső meleg-e, akkor jó.
Az volt.

Nem elérhető Kolin

  • V.I.P
  • KlubfĂźggő
  • **
  • Hozzászólások: 2.785
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 149
  • :2023 Július, 14, 09:51:29
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #633 Dátum: 2017 Január, 12, 15:35:43 »
KĂśszĂśnĂśm, megnĂŠzem, az lesz az első.  :-!
Bár.. most jut eszembe, vízcsere/légtelenítés után 80 fok felett megindult a melegvíz a műszerfal felé, gondolom ott a fűtő radiátor (2 gumicső a motor és a tűzfal között), elvileg az jó.
Egy tanácsot kaptam, aszerint is, hogy ilyenkor nézzem meg, mindkét cső meleg-e, akkor jó.
Az volt.


A fűtőradiátorra alapból megy a víz, szóval akkor is ha zárva a termosztát.

Nem elérhető zholee

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 45
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 1
  • :2023 November, 09, 17:29:04
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #634 Dátum: 2017 Január, 13, 15:39:15 »
A fűtőradiátorra alapból megy a víz, szóval akkor is ha zárva a termosztát.

Tegnap 75 foknál tudtam megnézni, kézmeleg, vagy picit még melegebb a hűtő.

Ha a fűtőradiátorra alapból megy a víz, akkor ott a gond. Csak 80 fok felett indul el.
De jĂł lenne ĂŠrteni hozzĂĄ, most mi a gond akkor.

Nagyon kĂśszĂśnĂśm!
(ĂŠs a tovĂĄbbi trĂźkkĂśket, tippeket is!)

Nem elérhető dancergabor

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 81
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
  • :2018 Szeptember, 27, 17:02:50
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #635 Dátum: 2017 Január, 22, 19:16:08 »
Sziasztok!
Most, hogy megint aktuĂĄlis a kĂśrnyezetvĂŠdelmi besorolĂĄs a szmog miatt, rĂĄnĂŠztem a forgalmimra. 4-es szĂĄm szerepel. Pedig Ăşgy tudtam, hogy az ĂŠn kocsim Euro 3-asnak felel meg.
Mit kéne tudnom erről? 1999 1.4 benzin. S3
Köszönöm szépen előre is a segítséget! ☺️

Nem elérhető krisztian

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 306
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 29
  • :2024 Január, 29, 19:21:18
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #636 Dátum: 2017 Január, 22, 20:30:15 »
Sziasztok!
Most, hogy megint aktuĂĄlis a kĂśrnyezetvĂŠdelmi besorolĂĄs a szmog miatt, rĂĄnĂŠztem a forgalmimra. 4-es szĂĄm szerepel. Pedig Ăşgy tudtam, hogy az ĂŠn kocsim Euro 3-asnak felel meg.
Mit kéne tudnom erről? 1999 1.4 benzin. S3
Köszönöm szépen előre is a segítséget! ☺️

Szia
Az enyĂŠm is 1.4-es S3 szĂŠria.Volt nemrĂŠg (nem tudom pontosan mikor)tĂśrvĂŠny mĂłdosĂ­tĂĄs ĂŠs akkor egyel magasabb csoportba kerĂźlt.A mĹąszaki vizsgĂĄn mondtĂĄk akkor, hogy be kell mennem az okmĂĄnyirodĂĄba ĂŠs adnak Ăşj forgalmit ĂŠs beĂ­rjĂĄk az Euro 4-es csoportot.
Itt írnak egy kicsit részletesebben is erről (bár nem friss cikk,de a lényeg benne van):
https://www.autonavigator.hu/sztori/minden_az_emisszios_normakrol_es_a_most_megszunt_kornyezetvedelmi_plakettekrol-16168
A szmogriadĂł pedig az Euro3 ĂŠs annĂĄl kisebb besorolĂĄsĂş autĂłkra vonatkozik.
Ăźdv:KrisztiĂĄn

Nem elérhető zimurgy

  • ModerĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • ****
  • Hozzászólások: 3.576
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 337
  • :2024 Április, 18, 09:50:02
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #637 Dátum: 2017 Január, 22, 21:32:56 »
Szia
Az enyĂŠm is 1.4-es S3 szĂŠria.Volt nemrĂŠg (nem tudom pontosan mikor)tĂśrvĂŠny mĂłdosĂ­tĂĄs ĂŠs akkor egyel magasabb csoportba kerĂźlt.A mĹąszaki vizsgĂĄn mondtĂĄk akkor, hogy be kell mennem az okmĂĄnyirodĂĄba ĂŠs adnak Ăşj forgalmit ĂŠs beĂ­rjĂĄk az Euro 4-es csoportot.
Itt írnak egy kicsit részletesebben is erről (bár nem friss cikk,de a lényeg benne van):
https://www.autonavigator.hu/sztori/minden_az_emisszios_normakrol_es_a_most_megszunt_kornyezetvedelmi_plakettekrol-16168
A szmogriadĂł pedig az Euro3 ĂŠs annĂĄl kisebb besorolĂĄsĂş autĂłkra vonatkozik.
Ăźdv:KrisztiĂĄn

Sajnos nem ilyen jĂł a helyzet az ĂŠn tapasztalatom alapjĂĄn.
Ha jól emlékszem, 2-es környezetvédelmi besorolású volt az autóm eredetileg, tehát katalizátoros, de Euro2-t sem teljesítő kategória.
MegreklamĂĄltam, ĂŠs kĂśzĂśltĂŠk, hogy rengeteg autĂłval tĂśrtĂŠnt hasonlĂł, de legyek nyugodt, csak egy ĂśtszĂĄzasba fog kerĂźlni a dupla matrica (ami azĂłta mĂĄr meg is szĹąnt), ĂŠs a helyes besorolĂĄsba fogjĂĄk helyezni az autĂłt.
Csakhogy koppantam, mivel 4-esbe helyeztĂŠk, ami Euro2-nek felel meg, holott nekem mĂĄr kĂŠtlambdaszondĂĄs TU3JP/L4 motorral szereltĂŠk az autĂłmat, ami legjobb tudomĂĄsom szerint Euro3-as.
De nem álltak szóba velem, mikor ezt felvetettem, mivel azt állították, hogy a következő környezetvédelmi besorolási kategória itt Magyarországon az Euro4, tehát nem tudják előnyösebb besorolásba tenni az Euro3-as motort, mint az Euro2-eset...

Nem elérhető krisztian

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 306
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 29
  • :2024 Január, 29, 19:21:18
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #638 Dátum: 2017 Január, 22, 23:37:18 »
Sajnos nem ilyen jĂł a helyzet az ĂŠn tapasztalatom alapjĂĄn.
Ha jól emlékszem, 2-es környezetvédelmi besorolású volt az autóm eredetileg, tehát katalizátoros, de Euro2-t sem teljesítő kategória.
MegreklamĂĄltam, ĂŠs kĂśzĂśltĂŠk, hogy rengeteg autĂłval tĂśrtĂŠnt hasonlĂł, de legyek nyugodt, csak egy ĂśtszĂĄzasba fog kerĂźlni a dupla matrica (ami azĂłta mĂĄr meg is szĹąnt), ĂŠs a helyes besorolĂĄsba fogjĂĄk helyezni az autĂłt.
Csakhogy koppantam, mivel 4-esbe helyeztĂŠk, ami Euro2-nek felel meg, holott nekem mĂĄr kĂŠtlambdaszondĂĄs TU3JP/L4 motorral szereltĂŠk az autĂłmat, ami legjobb tudomĂĄsom szerint Euro3-as.
De nem álltak szóba velem, mikor ezt felvetettem, mivel azt állították, hogy a következő környezetvédelmi besorolási kategória itt Magyarországon az Euro4, tehát nem tudják előnyösebb besorolásba tenni az Euro3-as motort, mint az Euro2-eset...

SzerencsĂŠre nekem nem volt problĂŠmĂĄm ezzel kapcsolatban...
MĹąszaki vizsga utĂĄn a kezembe nyomtĂĄk a tanĂşsĂ­tvĂĄnyt, hogy a vizsgĂĄlaton megfelelt majd sĂŠtĂĄltassam meg a kapott papĂ­rt az okmĂĄnyirodĂĄig ott majd adnak cserĂŠbe egy Ăşj forgalmi  engedĂŠlyt  ;D
Kérdeztem az ügyintéző hölgyet, hogy miért is cserélik, ő mondta el hogy változtattak a besoroláson.
Az hogy miĂŠrt az Euro 4-be kerĂźlt,a linkelt cikkben is benne van:
"A 2000-től kötelező Euro 3 összesen kettő darab lambda szondát ír elő."
+
"A 2005-Ăśs Euro 4 norma pĂŠldĂĄul a benzines autĂłknĂĄl 1,0 gramm szĂŠn-monoxid kibocsĂĄtĂĄst enged meg kilomĂŠterenkĂŠnt, szemben az 1992-es 2,72 grammal."
Ha jĂłl rĂŠmlik az egyik mĹąszaki mĂŠrĂŠsi jegyzőkĂśnyvben 0,92 volt a hatĂĄrĂŠrtĂŠk de majd holnap megkeresem  ???

Nem elérhető dancergabor

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 81
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
  • :2018 Szeptember, 27, 17:02:50
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #639 Dátum: 2017 Január, 22, 23:48:51 »
KĂśszĂśnĂśm szĂŠpen srĂĄcok! :)
Novemberben viszem mĹąszakira, addig nem bolygatom a rendszert szerintem. :)

Nem elérhető zimurgy

  • ModerĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • ****
  • Hozzászólások: 3.576
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 337
  • :2024 Április, 18, 09:50:02
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #640 Dátum: 2017 Január, 23, 08:47:44 »
SzerencsĂŠre nekem nem volt problĂŠmĂĄm ezzel kapcsolatban...
MĹąszaki vizsga utĂĄn a kezembe nyomtĂĄk a tanĂşsĂ­tvĂĄnyt, hogy a vizsgĂĄlaton megfelelt majd sĂŠtĂĄltassam meg a kapott papĂ­rt az okmĂĄnyirodĂĄig ott majd adnak cserĂŠbe egy Ăşj forgalmi  engedĂŠlyt  ;D
Kérdeztem az ügyintéző hölgyet, hogy miért is cserélik, ő mondta el hogy változtattak a besoroláson.
Az hogy miĂŠrt az Euro 4-be kerĂźlt,a linkelt cikkben is benne van:
"A 2000-től kötelező Euro 3 összesen kettő darab lambda szondát ír elő."
+
"A 2005-Ăśs Euro 4 norma pĂŠldĂĄul a benzines autĂłknĂĄl 1,0 gramm szĂŠn-monoxid kibocsĂĄtĂĄst enged meg kilomĂŠterenkĂŠnt, szemben az 1992-es 2,72 grammal."
Ha jĂłl rĂŠmlik az egyik mĹąszaki mĂŠrĂŠsi jegyzőkĂśnyvben 0,92 volt a hatĂĄrĂŠrtĂŠk de majd holnap megkeresem  ???

HĂş, ha valami erre vonatkozĂł dokumentumot meg tudnĂĄl osztani, annak nagyon ĂśrĂźlnĂŠk.
HolnaputĂĄn megy mĹąszaki vizsgĂĄra az autĂłm...

Nem elérhető krisztian

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 306
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 29
  • :2024 Január, 29, 19:21:18
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #641 Dátum: 2017 Január, 23, 16:59:54 »
HĂş, ha valami erre vonatkozĂł dokumentumot meg tudnĂĄl osztani, annak nagyon ĂśrĂźlnĂŠk.
HolnaputĂĄn megy mĹąszaki vizsgĂĄra az autĂłm...

Szia

 Megkerestem a papĂ­rokat,rosszul emlĂŠkeztem.... nem g/km-ben hanem %-ban vannak megadva a hatĂĄrĂŠrtĂŠkek  whistle
A zöldkártyán lévő adatok lehet hogy segítenek kicsit:
http://www.kephost.com/image/vfvt
Ezt pedig a vizsgaĂĄllomĂĄson adtĂĄk ki,itt mĂĄr Euro4 besorolĂĄs szerepel de a hatĂĄrĂŠrtĂŠkek nincsenek feltĂźntetve....:
http://www.kephost.com/image/vfw0
De talĂĄltam egy tĂĄblĂĄzatot is,amin viszont g/km-ben van meghatĂĄrozva az ĂŠrtĂŠk,ĂĄtlagsebessĂŠg alapjĂĄn...:
http://www.kephost.com/image/vfwk

Üdv:Krisztián

Nem elérhető zimurgy

  • ModerĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • ****
  • Hozzászólások: 3.576
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 337
  • :2024 Április, 18, 09:50:02
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #642 Dátum: 2017 Január, 23, 19:16:09 »
Szia

 Megkerestem a papĂ­rokat,rosszul emlĂŠkeztem.... nem g/km-ben hanem %-ban vannak megadva a hatĂĄrĂŠrtĂŠkek  whistle
A zöldkártyán lévő adatok lehet hogy segítenek kicsit:
http://www.kephost.com/image/vfvt
Ezt pedig a vizsgaĂĄllomĂĄson adtĂĄk ki,itt mĂĄr Euro4 besorolĂĄs szerepel de a hatĂĄrĂŠrtĂŠkek nincsenek feltĂźntetve....:
http://www.kephost.com/image/vfw0
De talĂĄltam egy tĂĄblĂĄzatot is,amin viszont g/km-ben van meghatĂĄrozva az ĂŠrtĂŠk,ĂĄtlagsebessĂŠg alapjĂĄn...:
http://www.kephost.com/image/vfwk

Üdv:Krisztián

KĂśszi a mellĂŠkleteket!
A mĂĄsodikrĂłl nekem Ăşgy jĂśn ĂĄt, hogy ugyanĂşgy 4-es besorolĂĄsĂş az autĂłd (Euro2), mint az enyĂŠm is...

Egyébként ma felhívtam a helyet, ahol vizsgáztatni fogom az autót, de teljességgel elzárkóztak: csakis az NKH-nak van bárminemű jogosultsága, ők még csak ajánlást sem tehetnek...

Nem elérhető krisztian

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 306
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 29
  • :2024 Január, 29, 19:21:18
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #643 Dátum: 2017 Január, 24, 18:08:13 »
KĂśszi a mellĂŠkleteket!
A mĂĄsodikrĂłl nekem Ăşgy jĂśn ĂĄt, hogy ugyanĂşgy 4-es besorolĂĄsĂş az autĂłd (Euro2), mint az enyĂŠm is...

Egyébként ma felhívtam a helyet, ahol vizsgáztatni fogom az autót, de teljességgel elzárkóztak: csakis az NKH-nak van bárminemű jogosultsága, ők még csak ajánlást sem tehetnek...

Szia

Teljes mĂŠrtĂŠkben igazad van...
Kicsit jobban utĂĄnanĂŠztem a dolognak,a "KĂśrnyezetvĂŠdelmi osztĂĄly jelzĂŠs" amivel Ăśsszekevertem az "EURO norma szerinti besorolĂĄst"....  :(
A 4-es osztĂĄly jelzĂŠs mĂŠg az Euro2-be tartozik.
Az ENSZ-EGB előírásról viszont nem találok semmi használható információt,pedig a 9-es osztály (ami az EURO4-re vonatkozik) többi részének megfelel a típus felszereltsége: "katalizátoros, szabályozott keverékképzésű, az ENSZ-EGB 83.05 előírás B jóváhagyás B. szintje szerint jóváhagyott, OBD-rendszerrel ellátott Otto-motoros (Euro 4);"
Az NKH oldalĂĄn van hasznĂĄlhatĂł info,de ott sem talĂĄlhatĂł meg minden  ???
ElnĂŠzĂŠst a figyelmetlensĂŠgem miatt  :(

Nem elérhető zimurgy

  • ModerĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • ****
  • Hozzászólások: 3.576
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 337
  • :2024 Április, 18, 09:50:02
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #644 Dátum: 2017 Január, 24, 19:15:20 »
Szia

Teljes mĂŠrtĂŠkben igazad van...
Kicsit jobban utĂĄnanĂŠztem a dolognak,a "KĂśrnyezetvĂŠdelmi osztĂĄly jelzĂŠs" amivel Ăśsszekevertem az "EURO norma szerinti besorolĂĄst"....  :(
A 4-es osztĂĄly jelzĂŠs mĂŠg az Euro2-be tartozik.
Az ENSZ-EGB előírásról viszont nem találok semmi használható információt,pedig a 9-es osztály (ami az EURO4-re vonatkozik) többi részének megfelel a típus felszereltsége: "katalizátoros, szabályozott keverékképzésű, az ENSZ-EGB 83.05 előírás B jóváhagyás B. szintje szerint jóváhagyott, OBD-rendszerrel ellátott Otto-motoros (Euro 4);"
Az NKH oldalĂĄn van hasznĂĄlhatĂł info,de ott sem talĂĄlhatĂł meg minden  ???
ElnĂŠzĂŠst a figyelmetlensĂŠgem miatt  :(

Ma felkerestem személyesen a helyi NKH-kirendeltséget. Az ügyintéző készséges, segítőkész volt, nem rajta múlott, hogy itt nincs mit tenni. :(
Az autĂł adatait nĂŠzve megĂĄllapĂ­totta, hogy szerinte is Euro3-as ez a motor, de hĂĄt az adatbĂĄzisukban a TU3JP motorhoz csakis egy 1996-os tanĂşsĂ­tvĂĄny lĂŠtezik.

Létezik egy európai adatbank, azt ígérte, hogy innét is lekéri az adatokat. Vissza is hívott később, hogy semmi... Mintha nem is létezett volna soha kétlambdaszondás 306-os. :(
Javasolta, hogy próbálkozzak be a Peugeot vezérképviseleténél, ahol egy kedves hangú hölgy udvariasan közölte, hogy ő aztán nem tud kapcsolni senkit, aki hozzá tudna szólni a kérdéshez. Adott egy email-címet, hogy írjak arra, hátha. Onnét meg mailer-daemon válasz jött vissza.
Szóval úgy néz ki, hogy két éven át olyan motorokkal is szereltek 306-osokat, amelyekről soha senki nem volt hajlandó adatlapot felvenni, egyáltalán tudomásul venni, hogy létezik. Nonszensz...

MĂŠg a vĂŠgĂŠn mĂŠrgemben ĂĄtcserĂŠltetem egy 1.8 16V motorra, hiszen meg sem tud bukni mĹąszaki vizsgĂĄn, mivel papĂ­ron TU3JP KFW a motorom, de az meg _ugye_ nem lĂŠtező motor, bĂĄrmi lehet tehĂĄt.  ::)

Nem elérhető krisztian

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 306
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 29
  • :2024 Január, 29, 19:21:18
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #645 Dátum: 2017 Január, 24, 19:37:16 »
Ma felkerestem személyesen a helyi NKH-kirendeltséget. Az ügyintéző készséges, segítőkész volt, nem rajta múlott, hogy itt nincs mit tenni. :(
Az autĂł adatait nĂŠzve megĂĄllapĂ­totta, hogy szerinte is Euro3-as ez a motor, de hĂĄt az adatbĂĄzisukban a TU3JP motorhoz csakis egy 1996-os tanĂşsĂ­tvĂĄny lĂŠtezik.

Létezik egy európai adatbank, azt ígérte, hogy innét is lekéri az adatokat. Vissza is hívott később, hogy semmi... Mintha nem is létezett volna soha kétlambdaszondás 306-os. :(
Javasolta, hogy próbálkozzak be a Peugeot vezérképviseleténél, ahol egy kedves hangú hölgy udvariasan közölte, hogy ő aztán nem tud kapcsolni senkit, aki hozzá tudna szólni a kérdéshez. Adott egy email-címet, hogy írjak arra, hátha. Onnét meg mailer-daemon válasz jött vissza.
Szóval úgy néz ki, hogy két éven át olyan motorokkal is szereltek 306-osokat, amelyekről soha senki nem volt hajlandó adatlapot felvenni, egyáltalán tudomásul venni, hogy létezik. Nonszensz...

MĂŠg a vĂŠgĂŠn mĂŠrgemben ĂĄtcserĂŠltetem egy 1.8 16V motorra, hiszen meg sem tud bukni mĹąszaki vizsgĂĄn, mivel papĂ­ron TU3JP KFW a motorom, de az meg _ugye_ nem lĂŠtező motor, bĂĄrmi lehet tehĂĄt.  ::)

ElĂŠg ĂŠrdekes Ă­gy ez a dolog...  ???
Lehet hogy holnap bemegyek a Peugeot szalonba (Ăşgyis vennem kellene egy mĹąanyag rĂśgzĂ­tőt a lĂĄmpa alatti dĂ­szlĂŠchez) ĂŠs rĂĄkĂŠrdezek ott mit tudnak erről  ???
De az a motorcsere nem is rossz Ăśtlet  whistle  de akkor mĂĄr 2.0 16V  biggrin

Nem elérhető dancergabor

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 81
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
  • :2018 Szeptember, 27, 17:02:50
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #646 Dátum: 2017 Január, 24, 20:33:00 »
Ma felkerestem személyesen a helyi NKH-kirendeltséget. Az ügyintéző készséges, segítőkész volt, nem rajta múlott, hogy itt nincs mit tenni. :(
Az autĂł adatait nĂŠzve megĂĄllapĂ­totta, hogy szerinte is Euro3-as ez a motor, de hĂĄt az adatbĂĄzisukban a TU3JP motorhoz csakis egy 1996-os tanĂşsĂ­tvĂĄny lĂŠtezik.

Létezik egy európai adatbank, azt ígérte, hogy innét is lekéri az adatokat. Vissza is hívott később, hogy semmi... Mintha nem is létezett volna soha kétlambdaszondás 306-os. :(
Javasolta, hogy próbálkozzak be a Peugeot vezérképviseleténél, ahol egy kedves hangú hölgy udvariasan közölte, hogy ő aztán nem tud kapcsolni senkit, aki hozzá tudna szólni a kérdéshez. Adott egy email-címet, hogy írjak arra, hátha. Onnét meg mailer-daemon válasz jött vissza.
Szóval úgy néz ki, hogy két éven át olyan motorokkal is szereltek 306-osokat, amelyekről soha senki nem volt hajlandó adatlapot felvenni, egyáltalán tudomásul venni, hogy létezik. Nonszensz...

MĂŠg a vĂŠgĂŠn mĂŠrgemben ĂĄtcserĂŠltetem egy 1.8 16V motorra, hiszen meg sem tud bukni mĹąszaki vizsgĂĄn, mivel papĂ­ron TU3JP KFW a motorom, de az meg _ugye_ nem lĂŠtező motor, bĂĄrmi lehet tehĂĄt.  ::)

Ó,  jaj. Akkor nekem sincs esĂŠly, hogy megvĂĄltoztathassam a besorolĂĄst. 🙁
KĂśszĂśnjĂźk szĂŠpen, hogy utĂĄna jĂĄrtĂĄl!

A motor csere pedig hogy megy? Ha 1,4-ről 1,6-ra vĂĄltanĂŠk?  BĂĄr nincs bajom ezzel a motorral szerencsĂŠre ☺️ csak nĂŠha jĂłl esne picit tĂśbb paci.

Nem elérhető parizs

  • AdminisztrĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • *****
  • Hozzászólások: 2.135
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 200
  • :2018 Június, 13, 13:56:53
  • peugeot_boxer
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #647 Dátum: 2017 Január, 24, 20:57:43 »
Ma felkerestem személyesen a helyi NKH-kirendeltséget. Az ügyintéző készséges, segítőkész volt, nem rajta múlott, hogy itt nincs mit tenni. :(
Az autĂł adatait nĂŠzve megĂĄllapĂ­totta, hogy szerinte is Euro3-as ez a motor, de hĂĄt az adatbĂĄzisukban a TU3JP motorhoz csakis egy 1996-os tanĂşsĂ­tvĂĄny lĂŠtezik.

Létezik egy európai adatbank, azt ígérte, hogy innét is lekéri az adatokat. Vissza is hívott később, hogy semmi... Mintha nem is létezett volna soha kétlambdaszondás 306-os. :(
Javasolta, hogy próbálkozzak be a Peugeot vezérképviseleténél, ahol egy kedves hangú hölgy udvariasan közölte, hogy ő aztán nem tud kapcsolni senkit, aki hozzá tudna szólni a kérdéshez. Adott egy email-címet, hogy írjak arra, hátha. Onnét meg mailer-daemon válasz jött vissza.
Szóval úgy néz ki, hogy két éven át olyan motorokkal is szereltek 306-osokat, amelyekről soha senki nem volt hajlandó adatlapot felvenni, egyáltalán tudomásul venni, hogy létezik. Nonszensz...

MĂŠg a vĂŠgĂŠn mĂŠrgemben ĂĄtcserĂŠltetem egy 1.8 16V motorra, hiszen meg sem tud bukni mĹąszaki vizsgĂĄn, mivel papĂ­ron TU3JP KFW a motorom, de az meg _ugye_ nem lĂŠtező motor, bĂĄrmi lehet tehĂĄt.  ::)

Szia Zimu!

Az 1.8 16V-re mĂĄs besorolĂĄs vonatkozik? Mert nekem is 4-es szerepel a forgalmiban.
RemĂŠlem, hogy csak elĂ­rĂĄs, mert akkor intĂŠzem a forgalmi cserĂŠt.

Nem elérhető zimurgy

  • ModerĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • ****
  • Hozzászólások: 3.576
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 337
  • :2024 Április, 18, 09:50:02
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #648 Dátum: 2017 Január, 25, 08:17:08 »
Szia Zimu!

Az 1.8 16V-re mĂĄs besorolĂĄs vonatkozik? Mert nekem is 4-es szerepel a forgalmiban.
RemĂŠlem, hogy csak elĂ­rĂĄs, mert akkor intĂŠzem a forgalmi cserĂŠt.

Szia PĂĄrizs, tudtommal az 1.8 16v az csak egy lambdaszondĂĄs (Euro2), Ă­gy valĂłs a forgalmidban a 04.
De teljesen biztosra nem tudom mondani.

Nem elérhető parizs

  • AdminisztrĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • *****
  • Hozzászólások: 2.135
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 200
  • :2018 Június, 13, 13:56:53
  • peugeot_boxer
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #649 Dátum: 2017 Január, 25, 08:52:16 »
Szia PĂĄrizs, tudtommal az 1.8 16v az csak egy lambdaszondĂĄs (Euro2), Ă­gy valĂłs a forgalmidban a 04.
De teljesen biztosra nem tudom mondani.

Igen, csak egy lambdaszondĂĄs, de Ăşjabb mint a sima TU ĂŠs amekkora kĂĄosz van a rendszerben, lehetne akĂĄr fentebbi kategĂłriĂĄba tartozĂł is.  :)

 


Google PageRank