Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  

Szavazás

A gázolajba raksz dermedés gátlót külön?

Igen
- 6 (7.1%)
Nem
- 32 (38.1%)
Benzin üzemű az autóm
- 46 (54.8%)

Összes szavazó: 80


Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 14   Le

Szerző Téma: Füstös topik  (Megtekintve 243211 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

marcusa

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajts
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Füstös topik
« Válasz #450 Dátum: 2012 December, 20, 22:14:08 »

Üdvözlet mindenkinek!
Új vagyok a klubban. Szükségem lenne a segítségetekre. 
Pár hónapja került a családba egy 306 TD 1999-es évjáratú. Eddig tökéletesen működött. Néhány napja a következőket produkálja: hidegen induláskor-csak akkor- az autó tökéletesen indul, füst semmi, majd 15-20 mp múlva elkezd dadogni egyenletlenül járni amihez párosul elég komoly kékes szürkés (inkább kékes) füstölés. Pár perc melegedés illetve mikor már üzemmeleg megszűnnek ezek a problémák. A teljesítményben nem érzékelek változást-továbbra is gyönyörűen megy. Igaz mióta nálunk van-kb. 7000 km-t ment és 0.5l olajat kellet utána tölteni. Ennek a problémának a megoldásához szeretném kérni a segítségeteket, jótanácsaitokat. Előre is köszönöm.
Valószínüleg csak izzító gyertyát kellene cserélned.
Naplózva

F2Tom

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 145
  • Autó színe: bordó
  • Évjárat: 1995
  • Kor: 28
  • Lakóhely: Székesfehérvár
  • Motor: 1.9TD
Re:Füstös topik
« Válasz #451 Dátum: 2012 December, 20, 23:16:33 »

Üdvözlet mindenkinek!
Új vagyok a klubban. Szükségem lenne a segítségetekre. 
Pár hónapja került a családba egy 306 TD 1999-es évjáratú. Eddig tökéletesen működött. Néhány napja a következőket produkálja: hidegen induláskor-csak akkor- az autó tökéletesen indul, füst semmi, majd 15-20 mp múlva elkezd dadogni egyenletlenül járni amihez párosul elég komoly kékes szürkés (inkább kékes) füstölés. Pár perc melegedés illetve mikor már üzemmeleg megszűnnek ezek a problémák. A teljesítményben nem érzékelek változást-továbbra is gyönyörűen megy. Igaz mióta nálunk van-kb. 7000 km-t ment és 0.5l olajat kellet utána tölteni. Ennek a problémának a megoldásához szeretném kérni a segítségeteket, jótanácsaitokat. Előre is köszönöm.
Mivel TD-t írtál, feltételezem hogy adagolós, kamrás dízelről beszélünk, nem HDI. Nekem indulásnál szokott egy két mp-ig így járni, ahogy írtad, de valószínű azért, mert a -10-ben már valamelyik henger izzítógyertyája nincs a helyzet magaslatán, csak később indul el az a henger és olyankor összevissza jár és kékes füstöt nyomat, mivel az a henger is kapja a cuccot, de nem gyullad be. Gondolom nálad is hasonló lehet, valami miatt az egyik henger leáll. Az enyém Bosch adagolós és úgy nézem, van egy hőkapcsolós előtöltésszabályozó, ami a vízkörből egy bowdenen keresztül húz valamit az adagolóban. Üzemmelegen nem kormol a járgány? Jól megy?
Naplózva

holló

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2
  • Autó színe: bordó
  • Évjárat: 1999.03
  • Kor: 48
  • Lakóhely: KAPOSVÁR
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajtós
Re:Füstös topik
« Válasz #452 Dátum: 2012 December, 21, 22:06:36 »

Igen az autó adagolós, igaz nem Bosch. Az a furcsa hogy az első komolyabb hidegben kb. másfél hete mikor felénk -13 fok volt nem produkálta ezt a problémát, hanem csak 4-5 napja mikor ellenben reggel 1-2 fok van. Mikor hozzánk került akkor cseréltem benne 4 új Bosch gyertyát, ami persze nem garancia. Úgyhogy megnézem a gyertyákat. Melegen továbbra is jól megy és nem füstöl, nem kormol az átlagos megszokottnál jobban. 
Naplózva

matska

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 6
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 126
  • Autó színe: Piros
  • Évjárat: 1996/05
  • Kor: 40
  • Lakóhely: Sárkeresztes
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajtós
Re:Füstös topik
« Válasz #453 Dátum: 2013 Január, 04, 09:28:24 »

BUÉK! - sziasztok!

Kérdésem, hogy a KKK és a Garrett töltő csereszabatos? - komplett Garrett egységet vettem csonkostól, mindenestől. Ja meg vettem hosszú váltót is, remélem jó lesz minden, cukorka árban voltak.
Naplózva
Sajnos el kellett adnom az előrehaladott korrózió miatt amit már nem volt érdemes kezelni de bizton állítom, hogy életem legjobb és legmegbízhatóbb autója volt 8 éven és majd 200.000ezer km-en keresztül pedig 16 éves korában vettem 400 Euróért végtelen +2 km-rel. XUD9TE forever!

Thomas

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20
  • Autó színe: kék
  • Évjárat: 1995
  • Lakóhely: Kiskunhalas
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 3 ajtós
Re:Füstös topik
« Válasz #454 Dátum: 2013 Január, 09, 18:43:46 »

Sziasztok!
Keresek D8A motor típus plakettet( 1.9 td)
Ha tud valaki kérem hívjon:70/242-0783
Előre is köszi!
Naplózva

laczfinador

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 15
  • Autó színe: Piros
  • Évjárat: 1998.12
  • Kor: 26
  • Lakóhely: Szügy
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #455 Dátum: 2013 Január, 16, 13:44:39 »

Sziasztok,

Segítséget szeretnék kérni. Néhány hete kezdődött az egész: beindult a kocsi (1998. 1.9 XRDT), de mozgott picit az alapjárat (indítástól 1-2 percig), ez aztán addig fokozódott, hogy a két ünnep között beindítottam, majd nagy fordulatszám ingadozás után leállt. Ekkor lett kristálytiszta, hogy fellevegősödik a gázolajrendszer (az átlátszó csőben 1/3 gázolaj, 2/3 levegő). Innentől már kb minden második indításra lefulladt. Ha lefullad, akkor én felpumpálom a kézi gázolajpumpával (az ún. "vérnyomásmérő"-vel), újraindít és onnantól minden szépen működik.
Szétszedtük az egész gázolajrendszert a pumpától az adagolóig (Lucas), megfújattuk visszafelé kompresszorral és a pumpa látszólag megtartotta a nyomást, de azért volt olyan illesztés, ahol buborékolt. Így hát kicseréltük az öreg bilincseket és a csöveket (kivéve egy derékszögű gumi elemet, olyat még nem kaptunk). Javult a helyzet, de nem oldódott meg. Sokkal kisebb a buborék az átlátszó csőben, de ha beindítom most is vándorolnak a buborékok, csak most nem egyben egy 20 cm-es. Így a kocsi nem fullad meg minden indításkor.Érdekes, hogy a motor hőmérsékletétől is függ a dolog (attól meg ugye az alapjárat függ), mert hidegen indítva kis bubik mennek, míg melegen (mondjuk 20-30 perc várakozás után indítva) meg nagy bubik mennek (meleg motornál, 1-2 perc leállás után nincs még semmi).

Valaki még mindig elengedi a gázolajat (sztem álló helyzetben), és annak a helyére kerül be a levegő. Nem hiszem, hogy kifelé megy el a gázolaj, mert nem látok könnyezést a motortérben amióta kicseréltük a csöveket. Tulajdonképpen kinek kellene megtartania a gázolajnyomást leállított motornál? 2 éve cseréltem ki a vérnyomásmérőt, lehet, hogy azóta megadta magát a benne levő visszacsapó szelep? Látszatra jó állapotban van. Egy külön visszacsapó szeleppel fogunk legközelebb próbálkozni, de félek, hogy nagyon megfojtja majd az üzemanyagrendszer.

Minden segítséget előre is köszönök.
Naplózva

esteakn

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 44
  • Autó színe: Piros
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Komárom-SK
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 3 ajtós
Re:Füstös topik
« Válasz #456 Dátum: 2013 Január, 20, 11:29:32 »

Sziasztok,

Segítséget szeretnék kérni. Néhány hete kezdődött az egész: beindult a kocsi (1998. 1.9 XRDT), de mozgott picit az alapjárat (indítástól 1-2 percig), ez aztán addig fokozódott, hogy a két ünnep között beindítottam, majd nagy fordulatszám ingadozás után leállt. Ekkor lett kristálytiszta, hogy fellevegősödik a gázolajrendszer (az átlátszó csőben 1/3 gázolaj, 2/3 levegő). Innentől már kb minden második indításra lefulladt. Ha lefullad, akkor én felpumpálom a kézi gázolajpumpával (az ún. "vérnyomásmérő"-vel), újraindít és onnantól minden szépen működik.
Szétszedtük az egész gázolajrendszert a pumpától az adagolóig (Lucas), megfújattuk visszafelé kompresszorral és a pumpa látszólag megtartotta a nyomást, de azért volt olyan illesztés, ahol buborékolt. Így hát kicseréltük az öreg bilincseket és a csöveket (kivéve egy derékszögű gumi elemet, olyat még nem kaptunk). Javult a helyzet, de nem oldódott meg. Sokkal kisebb a buborék az átlátszó csőben, de ha beindítom most is vándorolnak a buborékok, csak most nem egyben egy 20 cm-es. Így a kocsi nem fullad meg minden indításkor.Érdekes, hogy a motor hőmérsékletétől is függ a dolog (attól meg ugye az alapjárat függ), mert hidegen indítva kis bubik mennek, míg melegen (mondjuk 20-30 perc várakozás után indítva) meg nagy bubik mennek (meleg motornál, 1-2 perc leállás után nincs még semmi).

Valaki még mindig elengedi a gázolajat (sztem álló helyzetben), és annak a helyére kerül be a levegő. Nem hiszem, hogy kifelé megy el a gázolaj, mert nem látok könnyezést a motortérben amióta kicseréltük a csöveket. Tulajdonképpen kinek kellene megtartania a gázolajnyomást leállított motornál? 2 éve cseréltem ki a vérnyomásmérőt, lehet, hogy azóta megadta magát a benne levő visszacsapó szelep? Látszatra jó állapotban van. Egy külön visszacsapó szeleppel fogunk legközelebb próbálkozni, de félek, hogy nagyon megfojtja majd az üzemanyagrendszer.

Minden segítséget előre is köszönök.
Hy,nekem is volt hasonlo dolgom,csak nekem nem levegosodott hanem csak leeresztette a gazolajat,biztos ami biztos alapon tettem be egy visszacsapo szelepet mindjart a tankhoz,es egy plussz kis uzemanyagszurot a kezipumpa ele,es kitisztitottam a kezipumpat mert tele volt szemettel,meg kitakaritottam a szivokosarat a tankba,mert igaz hogy benzinkuton tankolok de el se hittem hogy mennyi szemet volt benne,bar ennek nem sok koze lehet hozza de azert nem artott neki.
Naplózva

karmilla

  • Nők
  • Kezdő
  • ***
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 14
  • Autó színe: Kékeszöld
  • Évjárat: 1994,09
  • Lakóhely: Budakeszi
  • Motor: 1.9D
  • Típus: 5 ajtós
Re:Füstös topik
« Válasz #457 Dátum: 2013 Január, 23, 11:04:39 »

Sziasztok!
Nem tudom mennyire  illik ebbe a témába de lenne egy problémám.
Van egy 1994es 306 XRD-m, nagyon jól megy, 5,2-es fogyasztás jól húz minden tökéletes csakhogy 1900-2100-as fordulat között nagyon csúnyán mélyen morog a motor ezt régebben nem csinálta cska az elmúlt 1-2 hétben... mongyuk azóta végig esős-vizes-havas idő volt... Tudja bárki hogy ez mitől lehet? Meg hogy elvigyem szervízbe?  ???
Naplózva

tecsis306

  • Vendég
Re:Füstös topik
« Válasz #458 Dátum: 2013 Március, 27, 20:20:08 »

Sziasztok!
1.9 szívó dieselhez milyen izzítógyertyát vásároljak? Ma felhívtam a Bárdit és számtalan márka és típus mellett megkérdezték, hogy 11, vagy 12 V-os? Nem igazán értettem, miért lenne 11V. Sajnos ami most van benne van attól nem lettem okosabb: UNIX 15 822/2, de ezt nem szeretném, mert néhány indítás után tönkremennek. :(
Valaki segítsen!  _pug
Naplózva

marcusa

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajts
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Füstös topik
« Válasz #459 Dátum: 2013 Március, 27, 20:28:09 »

Sziasztok!
1.9 szívó dieselhez milyen izzítógyertyát vásároljak? Ma felhívtam a Bárdit és számtalan márka és típus mellett megkérdezték, hogy 11, vagy 12 V-os? Nem igazán értettem, miért lenne 11V. Sajnos ami most van benne van attól nem lettem okosabb: UNIX 15 822/2, de ezt nem szeretném, mert néhány indítás után tönkremennek. :(
Valaki segítsen!  _pug
Ez számomra is fura, hogy 11 vagy 12V... Ami nekem volt, arra annyi volt írva, hogy 11V-tól izzít csak, tehát ha 10,5V-on van az akksi, akkor nem izzít, így lehet a 11V-os kellene inkább. Nekem annó a Bosch és a BERU vált be.  :)
Naplózva

tecsis306

  • Vendég
Re:Füstös topik
« Válasz #460 Dátum: 2013 Március, 27, 21:08:55 »

Ez számomra is fura, hogy 11 vagy 12V... Ami nekem volt, arra annyi volt írva, hogy 11V-tól izzít csak, tehát ha 10,5V-on van az akksi, akkor nem izzít, így lehet a 11V-os kellene inkább. Nekem annó a Bosch és a BERU vált be.  :)

Szerinted ugyan olyan jó mint a pirosban? Az tökéletesen működik. Esetleg emlékszel rá mit tettél bele? (Biztosan számít, hogy sima, vagy TD.  :()
Naplózva

marcusa

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajts
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Füstös topik
« Válasz #461 Dátum: 2013 Március, 27, 21:17:03 »

Szerinted ugyan olyan jó mint a pirosban? Az tökéletesen működik. Esetleg emlékszel rá mit tettél bele? (Biztosan számít, hogy sima, vagy TD.  :()
Elvileg ugyan olyan kell bele, talán még az izzótó relé is ugyan olyan. ROBI rendelte, megpróbálok a privik között utánanézni. :)
Naplózva

tecsis306

  • Vendég
Re:Füstös topik
« Válasz #462 Dátum: 2013 Március, 27, 21:30:00 »

Elvileg ugyan olyan kell bele, talán még az izzótó relé is ugyan olyan. ROBI rendelte, megpróbálok a privik között utánanézni. :)

Köszönöm szépen!
Naplózva

marcusa

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajts
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Füstös topik
« Válasz #463 Dátum: 2013 Március, 27, 21:34:29 »

Köszönöm szépen!
Meg is van: - 4db izzítógyertya beru ultra 3xxxFt/db
Ez már a kedvezményes ár volt.  :)
Naplózva

tecsis306

  • Vendég
Re:Füstös topik
« Válasz #464 Dátum: 2013 Március, 27, 21:49:27 »

Meg is van: - 4db izzítógyertya beru ultra 3xxxFt/db
Ez már a kedvezményes ár volt.  :)

Köszi. Vajon a Bárdinál is van?
Naplózva

marcusa

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajts
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Füstös topik
« Válasz #465 Dátum: 2013 Március, 27, 21:53:10 »

Köszi. Vajon a Bárdinál is van?
Két fajta Beru van Bárdiban a webshop szerint:
BERU   Izzítógyertya      B2-GN909   4.865 Ft
BERU   Izzítógyertya      B2-GV636   4.893 Ft
Nem tudom hogy ezek közül melyik?  ???
Naplózva

tecsis306

  • Vendég
Re:Füstös topik
« Válasz #466 Dátum: 2013 Március, 27, 22:01:57 »

Két fajta Beru van Bárdiban a webshop szerint:
BERU   Izzítógyertya      B2-GN909   4.865 Ft
BERU   Izzítógyertya      B2-GV636   4.893 Ft
Nem tudom hogy ezek közül melyik?  ???

 ??? Jó lenne tudni melyik kell nekem!
Naplózva

matska

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 6
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 126
  • Autó színe: Piros
  • Évjárat: 1996/05
  • Kor: 40
  • Lakóhely: Sárkeresztes
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajtós
Re:Füstös topik
« Válasz #467 Dátum: 2013 Május, 29, 10:15:26 »

Sziasztok!

Ha a lucas adagolót Bosch-ra szeretném cserélni, mit kell még kérnem hozzá?
Nagynyomású csövek ugyanazok vagy az is csere?

Köszi!
Naplózva
Sajnos el kellett adnom az előrehaladott korrózió miatt amit már nem volt érdemes kezelni de bizton állítom, hogy életem legjobb és legmegbízhatóbb autója volt 8 éven és majd 200.000ezer km-en keresztül pedig 16 éves korában vettem 400 Euróért végtelen +2 km-rel. XUD9TE forever!

andreas89

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 131
  • Autó színe: kék
  • Évjárat: 1997
  • Kor: 23
  • Lakóhely: VaS Megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajtós
Re:Füstös topik
« Válasz #468 Dátum: 2013 Június, 28, 12:29:12 »

Sziasztok,

Bosch adagoló oldalán van egy szelep, olyan mint a leállító/indító csak ez az előtöltéssel variál valamit, ezen mindig kell lenni 12v-nak vagy csak indításkor, vagy fordítva?? valaki tud valamit? :D
Naplózva

F2Tom

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 145
  • Autó színe: bordó
  • Évjárat: 1995
  • Kor: 28
  • Lakóhely: Székesfehérvár
  • Motor: 1.9TD
Re:Füstös topik
« Válasz #469 Dátum: 2013 Június, 28, 15:08:08 »

Nem tudom hogy működik, de ha lefényképezed miről van szó, kimérem neked.

Sziasztok,

Bosch adagoló oldalán van egy szelep, olyan mint a leállító/indító csak ez az előtöltéssel variál valamit, ezen mindig kell lenni 12v-nak vagy csak indításkor, vagy fordítva?? valaki tud valamit? :D
Naplózva

marcusa

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajts
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Füstös topik
« Válasz #470 Dátum: 2013 Június, 28, 15:33:26 »

Sziasztok,

Bosch adagoló oldalán van egy szelep, olyan mint a leállító/indító csak ez az előtöltéssel variál valamit, ezen mindig kell lenni 12v-nak vagy csak indításkor, vagy fordítva?? valaki tud valamit? :D
Nem a mágnes szelepre gondolsz? Annak folyamatos 12V-ot kell kapnia, ha elveszed tőle, lezár, és leáll a motor.
Naplózva

matska

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 6
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 126
  • Autó színe: Piros
  • Évjárat: 1996/05
  • Kor: 40
  • Lakóhely: Sárkeresztes
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajtós
Re:Füstös topik
« Válasz #471 Dátum: 2013 Június, 28, 15:43:40 »

Nem a mágnes szelepre gondolsz? Annak folyamatos 12V-ot kell kapnia, ha elveszed tőle, lezár, és leáll a motor.

Te inkább add nekem azt a Bosch adagolót ahogy van.  :-))
Naplózva
Sajnos el kellett adnom az előrehaladott korrózió miatt amit már nem volt érdemes kezelni de bizton állítom, hogy életem legjobb és legmegbízhatóbb autója volt 8 éven és majd 200.000ezer km-en keresztül pedig 16 éves korában vettem 400 Euróért végtelen +2 km-rel. XUD9TE forever!

andreas89

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 131
  • Autó színe: kék
  • Évjárat: 1997
  • Kor: 23
  • Lakóhely: VaS Megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajtós
Re:Füstös topik
« Válasz #472 Dátum: 2013 Június, 30, 19:38:19 »

Nem tudom hogy működik, de ha lefényképezed miről van szó, kimérem neked.

nem, probléma megoldva, lucas adagolós csere volt boschra, és ott nem kellett volna mindig áramnak lennie, mert az szabályozza az előtöltést hideg és meleg motornál, az egyik hőmérséklet gomba kapcsolja.

nem enyém az adagoló "ex" kocsim havernál, de nem eladó ez iggenjóóó  :-!  :-!
Naplózva

MacGyver

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1993
  • Kor: 26
  • Lakóhely: Dombóvár
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajtós
Re:Füstös topik
« Válasz #473 Dátum: 2013 Szeptember, 02, 20:45:29 »

Sziasztok, új vagyok a fórumon, ki is lógok kicsit. Citroen Zx-emben motort kell, hogy cseréljek. Menet közben letört a blokkból kijövő vízcső műanyag része. A víz rögtön elfolyt, a motor megfőtt. Kuka. Eddig 1.9 TD volt benne, de nekem nem jött be a turbódízel karaktere (van egy 205-ösöm is, szívódé, maga a megtestesült álom). Szívesen lecserélném egy xud11 szívódízelre. Itt fordulnék hozzátok, hátha valaki látott vagy csinált már ilyet. Kérdések: -egyáltalán elfér-e? -arrébb kerül-e a váltó, kell-e a féltengelyek hosszával játszani -egyáltalán a két váltó csereszabatos-e? -a hűtési kör kialakítható-e a régi hűtővel? Remélem tud valaki segíteni!

Gergő
Naplózva

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #474 Dátum: 2013 Szeptember, 03, 15:10:29 »

Sziasztok, új vagyok a fórumon, ki is lógok kicsit. Citroen Zx-emben motort kell, hogy cseréljek. Menet közben letört a blokkból kijövő vízcső műanyag része. A víz rögtön elfolyt, a motor megfőtt. Kuka. Eddig 1.9 TD volt benne, de nekem nem jött be a turbódízel karaktere (van egy 205-ösöm is, szívódé, maga a megtestesült álom). Szívesen lecserélném egy xud11 szívódízelre. Itt fordulnék hozzátok, hátha valaki látott vagy csinált már ilyet. Kérdések: -egyáltalán elfér-e? -arrébb kerül-e a váltó, kell-e a féltengelyek hosszával játszani -egyáltalán a két váltó csereszabatos-e? -a hűtési kör kialakítható-e a régi hűtővel? Remélem tud valaki segíteni!

Gergő
Hali!
2.1 TD-t tudom, hogy építettek már be, így gondolom a szívó verzióját is be lehet, illetve egyszerűbb is, hiszen nincs turbó, amihez alakítani kell, hogy elférjen.
A váltó terén viszont meghagyták a régit, mivel 2.1- nem fért el, nem tudom, hogy a szívóé mekkora, de egyszerűbb ha meghagyod a régi váltódat és féltengelyeket.
A régi hűtőd mérete nagyjából jó lehet (mármint hűtés szempontjából).
Üdv!
Naplózva

Allan

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 15
  • Autó színe: Piros
  • Évjárat: 1998/12
  • Lakóhely: Nyíregyháza
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #475 Dátum: 2013 Szeptember, 27, 11:11:31 »

A minap az egyik haver szólt, hogy füstől a gépem.
Mondjuk eddig én nem vettem észre, tükörben sem láttam, sőt indításkor sem.
Állítólag az adagolókon van füst csavar (vagy mi). Tényleg van rajta? (és mit szabályoz tulajdonképpen)
Naplózva

matska

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 6
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 126
  • Autó színe: Piros
  • Évjárat: 1996/05
  • Kor: 40
  • Lakóhely: Sárkeresztes
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajtós
Re:Füstös topik
« Válasz #476 Dátum: 2013 November, 21, 21:48:58 »

A minap az egyik haver szólt, hogy füstől a gépem.
Mondjuk eddig én nem vettem észre, tükörben sem láttam, sőt indításkor sem.
Állítólag az adagolókon van füst csavar (vagy mi). Tényleg van rajta? (és mit szabályoz tulajdonképpen)

Az első kérdés, hogy feketén kormol-e? (Ha kékesfehér akkor vadássz bele egy nem szétkopott motort mert túl lehetsz az 1.000.000km-en)
Füstöl feketén de megy, mint az állat vagy füstöl mint az állat de nem megy?

1. Első esetben lehet próbálkozni a füstcsavarral ami nemes egyszerűséggel az adagolt gázolaj mennyiségét szabályozza.
Záróanya fellazít (ha jól emlékszem 13-as kulcs) és 6-os vagy 7-es dugókulccsal kitekersz egy negyed fordulatot azaz óramutató járásával ellenkező irányba aztán visszaszorítod a záróanyát. Ha így is nagyon füstöl akkor még egy negyed fordulat. Ha nagyon lomha lett akkor vissza az egész, hadd füstöljön vagy lásd a második esetet.

2. Ha kormol ezerrel de nem megy és nem segített, hogy elvettét anyagot tőle akkor jó eséllyel egy sor porlasztócsúcsra lesz szükséged.

Mellékesen megjegyzem, hogy ez mind csak Bosch adagolóra vonatkozik, a trágya Lucas-on olyan nincs. A Lucas adagoló aszerint működik, hogy épp milyen hangulata van. Ha lucas adagolód van akkor sürgősen keress helyette egy Bosch-t, lehetőleg olyat amit éppen most bontanak egy működő autóról. Bontóból vagy rég leszedett, szárazon álló adagolóért egy forintot se adj. Ha adagolót kell javítani akkor ügyes és nem pofátlan árakon dolgozó mester:

Csikós Gyula, Keszthely
http://www.dizeltechnika.hu/elerhetoseg

Fordulj bátran hozzá, oda-vissza csomagküldéssel is megy.

ui: Lucas-t ne akarj javítatni.
Naplózva
Sajnos el kellett adnom az előrehaladott korrózió miatt amit már nem volt érdemes kezelni de bizton állítom, hogy életem legjobb és legmegbízhatóbb autója volt 8 éven és majd 200.000ezer km-en keresztül pedig 16 éves korában vettem 400 Euróért végtelen +2 km-rel. XUD9TE forever!

Sali

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 19
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.366
  • Autó színe: schwarz
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 3 ajtós
Re:Füstös topik
« Válasz #477 Dátum: 2013 December, 10, 11:13:16 »

Dízeles kollégáktól kérnék tanácsot, Off autóba kellene 4 izzítógyertyát cserélnem. Az alábbi márkák közül melyiket ajánljátok?
növekvő ársorrendben:
-meyle
-bosch
-NGK
-beru

köszi előre is a tanácsokat!
Naplózva
könnyű annak, akinek nem nehéz...

matska

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 6
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 126
  • Autó színe: Piros
  • Évjárat: 1996/05
  • Kor: 40
  • Lakóhely: Sárkeresztes
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajtós
Re:Füstös topik
« Válasz #478 Dátum: 2013 December, 10, 12:55:50 »

Dízeles kollégáktól kérnék tanácsot, Off autóba kellene 4 izzítógyertyát cserélnem. Az alábbi márkák közül melyiket ajánljátok?
növekvő ársorrendben:
-meyle
-bosch
-NGK
-beru

köszi előre is a tanácsokat!

Az NGK bevált, megmutatom csak a kulcsot a kocsinak és indul mínuszokban is.
Naplózva
Sajnos el kellett adnom az előrehaladott korrózió miatt amit már nem volt érdemes kezelni de bizton állítom, hogy életem legjobb és legmegbízhatóbb autója volt 8 éven és majd 200.000ezer km-en keresztül pedig 16 éves korában vettem 400 Euróért végtelen +2 km-rel. XUD9TE forever!

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #479 Dátum: 2013 December, 10, 17:12:17 »

Dízeles kollégáktól kérnék tanácsot, Off autóba kellene 4 izzítógyertyát cserélnem. Az alábbi márkák közül melyiket ajánljátok?
növekvő ársorrendben:
-meyle
-bosch
-NGK
-beru

köszi előre is a tanácsokat!

NGK, Bosch, Beru, Meyle sorrendben
Naplózva

Sali

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 19
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.366
  • Autó színe: schwarz
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 3 ajtós
Re:Füstös topik
« Válasz #480 Dátum: 2013 December, 11, 12:24:29 »

NGK, Bosch, Beru, Meyle sorrendben
ilyesmi volt a sejtésem ;)
Naplózva
könnyű annak, akinek nem nehéz...

kissaty -p3u0e6t-

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 34
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.771
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 1996.11
  • Lakóhely: Kenéz
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
  • p3u0e6t SL Wintertime®™
    • @pump_upp - best crypto pumps on telegram !
Re:Füstös topik
« Válasz #481 Dátum: 2014 Január, 08, 20:13:12 »

az egyik izzító gyertyám kifeküdt a Saxoban mert hidegindításnál pár másodpercig füstöt köp és egyenetlen a motor járása. :)  hétvégén megnézzük hogy melyiket kell cserélni.
ti mit ajánlatok mindet cseréljem vagy csak a hibásat és milyen márkát válasszak ? előre is köszönettel  _pug

marcusa

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajts
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Füstös topik
« Válasz #482 Dátum: 2014 Január, 08, 22:37:16 »

az egyik izzító gyertyám kifeküdt a Saxoban mert hidegindításnál pár másodpercig füstöt köp és egyenetlen a motor járása. :)  hétvégén megnézzük hogy melyiket kell cserélni.
ti mit ajánlatok mindet cseréljem vagy csak a hibásat és milyen márkát válasszak ? előre is köszönettel  _pug
Én mindig csak a hibásat cseréltem, mert sajna a jó minőségű izzítógyertya nem túl olcsó...
Naplózva

F2Tom

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 145
  • Autó színe: bordó
  • Évjárat: 1995
  • Kor: 28
  • Lakóhely: Székesfehérvár
  • Motor: 1.9TD
Re:Füstös topik
« Válasz #483 Dátum: 2014 Január, 10, 11:34:08 »

az egyik izzító gyertyám kifeküdt a Saxoban mert hidegindításnál pár másodpercig füstöt köp és egyenetlen a motor járása. :)  hétvégén megnézzük hogy melyiket kell cserélni.
ti mit ajánlatok mindet cseréljem vagy csak a hibásat és milyen márkát válasszak ? előre is köszönettel  _pug

Ugyanez volt a gond az enyémmel, én mind a négyet cseréltem, NGK-t kapott, NGK is volt benne. Természetesen a legeldugottabb volt a hibás, ami az adagoló mögött van. Most van három tartalék működő NGK-m. A hibás gyertya vége keresztben repedt volt és zárlatos, látványos volt a hiba.
Naplózva

matska

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 6
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 126
  • Autó színe: Piros
  • Évjárat: 1996/05
  • Kor: 40
  • Lakóhely: Sárkeresztes
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajtós
Re:Füstös topik
« Válasz #484 Dátum: 2014 Január, 20, 18:52:50 »

Én mindig csak a hibásat cseréltem, mert sajna a jó minőségű izzítógyertya nem túl olcsó...

2200Ft volt az NGK darabja, ha nem lett volna muszáj akkor is lecseréltem volna mindet mert aztán márciusra megjönnek a mínuszok és pisloghatunk reggel, mint hal a szatyorban. Nekem mondjuk a négyből egy izzítgatott, egy pislákolt a két adagoló mögötti meg nem csinált semmit. Azok Beru-k voltak tán még sose cserélték ki. Most elég meglóbálni a kulcsot a kocsi előtt és indul 4 hengerrel.  ;)
Naplózva
Sajnos el kellett adnom az előrehaladott korrózió miatt amit már nem volt érdemes kezelni de bizton állítom, hogy életem legjobb és legmegbízhatóbb autója volt 8 éven és majd 200.000ezer km-en keresztül pedig 16 éves korában vettem 400 Euróért végtelen +2 km-rel. XUD9TE forever!

F2Tom

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 145
  • Autó színe: bordó
  • Évjárat: 1995
  • Kor: 28
  • Lakóhely: Székesfehérvár
  • Motor: 1.9TD
Re:Füstös topik
« Válasz #485 Dátum: 2014 Február, 11, 14:56:59 »

Valaki tapasztalt már olyat, hogy 1500-as fordulat környékén főleg motorfék üzemben morgó hangja lett a motornak. Se alatta, se fölötte nem hallom. Olyan mintha rezonálna valami, de rázkódást, vagy rendellenességet nem érzek.
Naplózva

DrSanya

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 163
  • Lakóhely: Tahi
  • Motor: Egyb
  • Típus: Break
Re: Re:Füstös topik
« Válasz #486 Dátum: 2014 Február, 11, 17:52:50 »

Valaki tapasztalt már olyat, hogy 1500-as fordulat környékén főleg motorfék üzemben morgó hangja lett a motornak. Se alatta, se fölötte nem hallom. Olyan mintha rezonálna valami, de rázkódást, vagy rendellenességet nem érzek.
Nekem a bordásszij rugos feszítő rezeg ugyan így. szijcserénél azt kihagyták és el van fáradva

Tapatalk 2-vel küldve az én GT-S5570I-ről

Naplózva
Soha ne hajts gyorsabban, mint amilyen gyorsan az őrangyalod repülni tud!

F2Tom

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 145
  • Autó színe: bordó
  • Évjárat: 1995
  • Kor: 28
  • Lakóhely: Székesfehérvár
  • Motor: 1.9TD
Re: Re:Füstös topik
« Válasz #487 Dátum: 2014 Február, 11, 18:12:19 »

Nekem manuális a hosszbordás feszítője, de cseréltük.

Nekem a bordásszij rugos feszítő rezeg ugyan így. szijcserénél azt kihagyták és el van fáradva

Tapatalk 2-vel küldve az én GT-S5570I-ről
Naplózva

matska

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 6
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 126
  • Autó színe: Piros
  • Évjárat: 1996/05
  • Kor: 40
  • Lakóhely: Sárkeresztes
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajtós
Re: Re:Füstös topik
« Válasz #488 Dátum: 2014 Február, 12, 20:07:47 »

Nekem manuális a hosszbordás feszítője, de cseréltük.

Amikor utoljára ilyet tapasztaltam - bár akkor gyorsításkor is rezonált -  az akku lefogatója lazult fel és az aksi táncolt.
Naplózva
Sajnos el kellett adnom az előrehaladott korrózió miatt amit már nem volt érdemes kezelni de bizton állítom, hogy életem legjobb és legmegbízhatóbb autója volt 8 éven és majd 200.000ezer km-en keresztül pedig 16 éves korában vettem 400 Euróért végtelen +2 km-rel. XUD9TE forever!

F2Tom

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 145
  • Autó színe: bordó
  • Évjárat: 1995
  • Kor: 28
  • Lakóhely: Székesfehérvár
  • Motor: 1.9TD
Re: Re:Füstös topik
« Válasz #489 Dátum: 2014 Február, 13, 09:04:50 »

Majd befekszek az autó alá, azt végigrángatok mindent  ;D

Amikor utoljára ilyet tapasztaltam - bár akkor gyorsításkor is rezonált -  az akku lefogatója lazult fel és az aksi táncolt.
Naplózva

DrSanya

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 163
  • Lakóhely: Tahi
  • Motor: Egyb
  • Típus: Break
Re:Füstös topik
« Válasz #490 Dátum: 2014 Április, 10, 08:51:29 »

Sziasztok!

1.9D (WJZ)-be valami tisztító adalékot néha érdemes tölteni? Ha igen, akkor mit?
Nincs vele semmi bajom, 5,5-6 közt fogyaszt, annyira fürge amennyire nekem elég, alig füstöl.

Köszi
Sanya
Naplózva
Soha ne hajts gyorsabban, mint amilyen gyorsan az őrangyalod repülni tud!

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #491 Dátum: 2014 Április, 11, 11:16:15 »

Sziasztok!

1.9D (WJZ)-be valami tisztító adalékot néha érdemes tölteni? Ha igen, akkor mit?
Nincs vele semmi bajom, 5,5-6 közt fogyaszt, annyira fürge amennyire nekem elég, alig füstöl.

Köszi
Sanya
Hali!
Szerintem felesleges, inkább cserélj gyakrabban üzemanyagszűrőt!
Naplózva

F2Tom

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 145
  • Autó színe: bordó
  • Évjárat: 1995
  • Kor: 28
  • Lakóhely: Székesfehérvár
  • Motor: 1.9TD
Re:Füstös topik
« Válasz #492 Dátum: 2014 Április, 11, 11:19:52 »

Szerintem sem érdemes adalékkal szórakozni. Én minden olajcserénél cserélem az üzemanyagszűrőt, ami 8ekm. Normális olajat kap (Quartz9000), felesleges az adalék, az 5.5-6l pedig kiváló.

Sziasztok!

1.9D (WJZ)-be valami tisztító adalékot néha érdemes tölteni? Ha igen, akkor mit?
Nincs vele semmi bajom, 5,5-6 közt fogyaszt, annyira fürge amennyire nekem elég, alig füstöl.

Köszi
Sanya
Naplózva

hkuli

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 6
  • Autó színe: ezüst
  • Évjárat: 1999
  • Kor: 20
  • Lakóhely: dudar
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajtós
Re:Füstös topik
« Válasz #493 Dátum: 2014 Április, 19, 11:08:41 »

Sziasztok!Aki ért 1.9 td tuninghoz az irhatna megköszönném!
Naplózva

tmz

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 19
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.203
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 1999/8
  • Lakóhely: Csepel
  • Motor: Egyéb
  • Típus: Sedan
  • Jómunkásember
Re:Füstös topik
« Válasz #494 Dátum: 2014 Április, 25, 14:24:49 »

Sziasztok!Aki ért 1.9 td tuninghoz az irhatna megköszönném!

Ha konkrétabban leíród mit szeretnél könnyebb lenne válaszolni :)
Naplózva

hkuli

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 6
  • Autó színe: ezüst
  • Évjárat: 1999
  • Kor: 20
  • Lakóhely: dudar
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajtós
Re:Füstös topik
« Válasz #495 Dátum: 2014 Április, 27, 21:14:46 »

150 le küröli teljesítményt akarok!Mit és milyen sorrendbe cseréljek?
Naplózva

marcusa

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajts
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Füstös topik
« Válasz #496 Dátum: 2014 Április, 27, 21:29:52 »

150 le küröli teljesítményt akarok!Mit és milyen sorrendbe cseréljek?
Adagolót és turbót mindenképp. Az én TD-m 110lóerőt tudott gyári adagolóval és turbóval 1,3 bar nyomáson. 150 lóerőhöz már új adagoló kell és nagyobb turbó.
Naplózva

tmz

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 19
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.203
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 1999/8
  • Lakóhely: Csepel
  • Motor: Egyéb
  • Típus: Sedan
  • Jómunkásember
Re:Füstös topik
« Válasz #497 Dátum: 2014 Április, 28, 14:05:46 »

Adagolót és turbót mindenképp. Az én TD-m 110lóerőt tudott gyári adagolóval és turbóval 1,3 bar nyomáson. 150 lóerőhöz már új adagoló kell és nagyobb turbó.

Plusz egy nagyobb coolert illetve a porlasztó csúcsok cseréje se ártana ekkora teljesítmény növeléséhez...meg egy jó adagolós !
Naplózva

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #498 Dátum: 2014 Április, 28, 20:35:05 »

150 le küröli teljesítményt akarok!Mit és milyen sorrendbe cseréljek?
Hali!
Csúcsot nem kell cserélni, csak adagoló, turbó, cooler előre. Viszont arra készülj fel, hogy ezt nem fogja hosszú távon bírni. HDI-t kellett volna venned tuninghoz...
Naplózva

hkuli

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 6
  • Autó színe: ezüst
  • Évjárat: 1999
  • Kor: 20
  • Lakóhely: dudar
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajtós
Re:Füstös topik
« Válasz #499 Dátum: 2014 Április, 28, 20:35:17 »

17-es turbó elég lenne?most bosch adagoló van fenn nagyobb elem nem lenne elég másik adagoló kell?A turbót hogy tudom leg egyszerűbben levenni?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 14   Fel
 


Az oldal 0.436 másodperc alatt készült el 27 lekéréssel.