Szavazás

A gĂĄzolajba raksz dermedĂŠs gĂĄtlĂłt kĂźlĂśn?

Igen
6 (7.1%)
Nem
32 (38.1%)
Benzin ĂźzemĹą az autĂłm
46 (54.8%)

Összes szavazó: 80

Szerző Téma: FĂźstĂśs topik  (Megtekintve 243864 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

Nem elérhető tmz

  • V.I.P
  • MĂĄniĂĄkus
  • **
  • Hozzászólások: 1.203
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 19
  • :2016 Január, 14, 20:33:19
  • JĂłmunkĂĄsember
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #400 Dátum: 2012 Október, 11, 17:05:35 »
Nick88 írását olvastam a másik fórumon, ő írt 4 alatti fogyit is, és nem az érdi lejtőn használja ;) Nincs a HDI-vel tapasztalatom, nem volt olyanom, nem is vezettem, de tesztek szerint kevesebbet eszik mint a td.Jaja, nagynyomású szivattyú van benne, de ennyire azért nem ismerem, hogy milyenek az injektorok :)

HĂĄt nekem az a 4 liter sĂĄntĂ­t akĂĄrhogy is nĂŠzem kb az a kategĂłria mikor a 2.5 tdi re beĂ­rja hogy 5 litert eszik....de ha tĂŠnyleg annyi akkor az nagyon tuti de ĂŠn kĂŠtlem ;)

Nem elérhető marcusa

  • AdminisztrĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • *****
  • Hozzászólások: 3.889
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 151
  • :2020 November, 15, 20:15:39
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #401 Dátum: 2012 Október, 11, 17:15:01 »
HĂĄt nekem az a 4 liter sĂĄntĂ­t akĂĄrhogy is nĂŠzem kb az a kategĂłria mikor a 2.5 tdi re beĂ­rja hogy 5 litert eszik....de ha tĂŠnyleg annyi akkor az nagyon tuti de ĂŠn kĂŠtlem ;)
Nem feltétlenül sántít az... Ugyan ezzel a blokkal és hengerfejjel van ebből 110 és 136 lovas változat is. A 90 lovas nagyon vissza van fogva és le van butítva. Nem lehetetlen szerintem ez a fogyi. Bár mégegyszer mondom, személyes tapasztalaom nincs vele...

Nem elérhető Rozsahegyir

  • AdminisztrĂĄtor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Hozzászólások: 20.758
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 343
  • :2023 December, 18, 18:06:42
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #402 Dátum: 2012 Október, 11, 18:26:44 »
HĂĄt nekem az a 4 liter sĂĄntĂ­t akĂĄrhogy is nĂŠzem kb az a kategĂłria mikor a 2.5 tdi re beĂ­rja hogy 5 litert eszik....de ha tĂŠnyleg annyi akkor az nagyon tuti de ĂŠn kĂŠtlem ;)

nick CeglĂŠd Budapestet jĂĄrja napi szinten...
a 4 liter szerintem is sĂĄntit de 5 litert mĂĄr talĂĄn elhiszem!

Nem elérhető marcusa

  • AdminisztrĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • *****
  • Hozzászólások: 3.889
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 151
  • :2020 November, 15, 20:15:39
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #403 Dátum: 2012 Október, 11, 18:27:50 »
nick CeglĂŠd Budapestet jĂĄrja napi szinten...
a 4 liter szerintem is sĂĄntit de 5 litert mĂĄr talĂĄn elhiszem!
Na neked a 6-7 literes fogyiddal a 2000 16V-vel csak ne sĂĄntĂ­tson semmi se  :-))

Nem elérhető Rozsahegyir

  • AdminisztrĂĄtor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Hozzászólások: 20.758
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 343
  • :2023 December, 18, 18:06:42
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #404 Dátum: 2012 Október, 11, 19:58:17 »
Na neked a 6-7 literes fogyiddal a 2000 16V-vel csak ne sĂĄntĂ­tson semmi se  :-))

a 406-nak a gyĂĄrija orszĂĄgĂşton 6,5 vegyesen  8,3...
a 306 hdinek meg az orszĂĄgĂşton 4,4 vegyes 5,3...
306 td orszĂĄgĂşton 5 vegyes 6,3...

Nem elérhető marcusa

  • AdminisztrĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • *****
  • Hozzászólások: 3.889
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 151
  • :2020 November, 15, 20:15:39
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #405 Dátum: 2012 Október, 11, 20:34:59 »
a 406-nak a gyĂĄrija orszĂĄgĂşton 6,5 vegyesen  8,3...
a 306 hdinek meg az orszĂĄgĂşton 4,4 vegyes 5,3...
306 td orszĂĄgĂşton 5 vegyes 6,3...
Ezek a gyári adatok nagyon szélsőségesek, nekem is 6.4 van írva az s16-hoz állandó 80km/h-nál, mégse lehet ezt elérni. Bally se vitte 8 alá soha, pedig ő azért nagyon kíméletesen vezette. De nekem pl a TD se ment le 5-ig országúton...
Meg a másik, hogy ha a TD országúton 5, és F2Tom 4,5-ből is megoldja, és a HDI meg 4,4 akkor ezen az elven azt is ki lehet hozni 3,9-ből.

Nem elérhető Rozsahegyir

  • AdminisztrĂĄtor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Hozzászólások: 20.758
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 343
  • :2023 December, 18, 18:06:42
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #406 Dátum: 2012 Október, 11, 21:31:58 »
Ezek a gyári adatok nagyon szélsőségesek, nekem is 6.4 van írva az s16-hoz állandó 80km/h-nál, mégse lehet ezt elérni. Bally se vitte 8 alá soha, pedig ő azért nagyon kíméletesen vezette. De nekem pl a TD se ment le 5-ig országúton...
Meg a másik, hogy ha a TD országúton 5, és F2Tom 4,5-ből is megoldja, és a HDI meg 4,4 akkor ezen az elven azt is ki lehet hozni 3,9-ből.

azt ne felejtsd el, hogy a td-d ~30 lóval erősebb volt...
szerintem nem igazĂĄn lehet a gyĂĄri adat alĂĄ be vinni a fogyasztĂĄst, mert ott azĂŠrt labor kĂśrĂźlmĂŠnyek vannak.

Nem elérhető matska

  • FĂŠrfiak
  • Tag
  • *
  • Hozzászólások: 126
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 6
  • :2021 Március, 18, 08:52:47
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #407 Dátum: 2012 Október, 11, 21:37:04 »
F2Tom-nak lĂŠgtalpas kĂśnnyĹą cipője van, kĂ­vĂĄncsi leszek, most tĂśltĂśttem előszĂśr tele a kis olajkĂĄlyhĂĄt, 200 mĂşlva megtankolom, az mĂĄr relevĂĄns informĂĄciĂł. Nekem kĂśnnyen elnehezedik a 44-es, plĂĄne ha van szufla a gĂŠpben. Nem egy sportkocsi de előtte 1,4B 306-om volt, ahhoz kĂŠpest ez egy NASA-tĂłl elkobzott rakĂŠta. Messze van ifjĂşkorom Ducato blokkos Lancia ThemĂĄjĂĄtĂłl de azĂŠrt lĂŠpeget szĂŠpen. Mondjuk a fent emlĂ­tett offtopik DigĂłmerga sem evett nagy ĂĄtlagban 7 liter gĂĄzolajnĂĄl tĂśbbet viszont felszedte az aszfaltot. Mondjuk ott kellett nĂŠmi imĂĄdsĂĄg a tĂŠli indĂ­tĂĄshoz miutĂĄn reggel a kocsi alĂĄ tett tĂĄlcĂĄbĂłl visszaĂśntĂśttem az ĂŠjjel kifolyt olajat a motorba, pĂłtoltam amit megevett ĂŠs elfordĂ­tottam a kulcsot.   :D
A mihez tartĂĄs vĂŠgett, az 1,4 benyĂĄs 306 negatĂ­v rekordfogyasztĂĄsa nĂĄlam 7,2L/100km volt a pozitĂ­v rekordot (tĂŠl, vĂĄros) el sem merem mondani pedig van aki azt ĂĄllĂ­tja, hogy 6 literen belĂźl eljĂĄr a KDX motorral. Persze... 5.-ben 65-tel a CsomolungmĂĄrĂłl lefelĂŠ.  :-X
Sajnos el kellett adnom az előrehaladott korrózió miatt amit már nem volt érdemes kezelni de bizton állítom, hogy életem legjobb és legmegbízhatóbb autója volt 8 éven és majd 200.000ezer km-en keresztül pedig 16 éves korában vettem 400 Euróért végtelen +2 km-rel. XUD9TE forever!

Nem elérhető F2Tom

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 145
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 5
  • :2018 Január, 05, 16:05:22
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #408 Dátum: 2012 Október, 11, 22:33:24 »
Nem feltétlenül sántít az... Ugyan ezzel a blokkal és hengerfejjel van ebből 110 és 136 lovas változat is. A 90 lovas nagyon vissza van fogva és le van butítva. Nem lehetetlen szerintem ez a fogyi. Bár mégegyszer mondom, személyes tapasztalaom nincs vele...
Nem arról van szó, hogy vissza van fogva, kicsit utánanéztem, az első HDI, a 90 lovas SOHC motor 8 szeleppel, állandógeometriás turbóval és intercooler nélkül. Ebből volt cooleres, 107 lóval, ami 136 lovas, az már DOHC 16 szelep...Viszont mind common rail és fél liter vagy legyen egy liter differencia a fogyasztásban, nekem nem ér meg annyit, hogy több százezerért cserélgessem rajta az injektorokat meg a szivattyút...A legújabb HDI-ket már HDi-nek hívják, ezek már az új 1.4-1.6-os szennyek, 1600-1800baros rail nyomással!!!!!

Nem elérhető tmz

  • V.I.P
  • MĂĄniĂĄkus
  • **
  • Hozzászólások: 1.203
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 19
  • :2016 Január, 14, 20:33:19
  • JĂłmunkĂĄsember
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #409 Dátum: 2012 Október, 12, 07:49:39 »
Nem feltétlenül sántít az... Ugyan ezzel a blokkal és hengerfejjel van ebből 110 és 136 lovas változat is. A 90 lovas nagyon vissza van fogva és le van butítva. Nem lehetetlen szerintem ez a fogyi. Bár mégegyszer mondom, személyes tapasztalaom nincs vele...

Nekem is csak olyan tapasztalatom van vele hogy  a cĂŠgnĂŠl pĂĄr kollĂŠgĂĄnak van hdi-je 307, 406 ĂŠs mind kettő tulajjal beszĂŠltem a 307 az 1.6 -al olyan 5 liter kĂśrĂźl megy el a 406 az 6 liter 2.0 literes motorral. Illetve asszonyĂŠk c3 1.4hdi eszik 4-4,5 kĂśrĂźl.

1.4hdi gyĂĄri adata:
VĂĄrosban: 5,3
VĂĄroson kĂ­vĂźl: 3,4
Vegyes: 4,1
KĂĄrosanyag-kibocsĂĄtĂĄs(g/km): 109

Ennek tudatĂĄban azĂŠrt nehezen hiszem el hogy 4 alĂĄ be lehet nyomni a 2.0hdi-t bĂĄr pĂĄlyĂĄn fix 80nal tuti annyit Ă­r ki a fed.komp. de igazĂĄbĂłl ez akkor lenne okĂŠs ha full tankkal Ă­rna egy meg tett km-t Ăśsszeget :)
A tied ahogy a rob is Ă­rta valĂłszĂ­nĹąleg azĂŠrt evett annyit mert ici-picit izmosabb motor volt benne mint az alap td-k be :))) SajnĂĄlom is hogy nem ĂŠn vettem meg :(

Nem elérhető marcusa

  • AdminisztrĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • *****
  • Hozzászólások: 3.889
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 151
  • :2020 November, 15, 20:15:39
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #410 Dátum: 2012 Október, 12, 08:05:24 »
Nekem is csak olyan tapasztalatom van vele hogy  a cĂŠgnĂŠl pĂĄr kollĂŠgĂĄnak van hdi-je 307, 406 ĂŠs mind kettő tulajjal beszĂŠltem a 307 az 1.6 -al olyan 5 liter kĂśrĂźl megy el a 406 az 6 liter 2.0 literes motorral. Illetve asszonyĂŠk c3 1.4hdi eszik 4-4,5 kĂśrĂźl.

1.4hdi gyĂĄri adata:
VĂĄrosban: 5,3
VĂĄroson kĂ­vĂźl: 3,4
Vegyes: 4,1
KĂĄrosanyag-kibocsĂĄtĂĄs(g/km): 109

Ennek tudatĂĄban azĂŠrt nehezen hiszem el hogy 4 alĂĄ be lehet nyomni a 2.0hdi-t bĂĄr pĂĄlyĂĄn fix 80nal tuti annyit Ă­r ki a fed.komp. de igazĂĄbĂłl ez akkor lenne okĂŠs ha full tankkal Ă­rna egy meg tett km-t Ăśsszeget :)
A tied ahogy a rob is Ă­rta valĂłszĂ­nĹąleg azĂŠrt evett annyit mert ici-picit izmosabb motor volt benne mint az alap td-k be :))) SajnĂĄlom is hogy nem ĂŠn vettem meg :(
Én mindig azt hittem, hogy attól jobb a HDI a TD-nél, hogy ugyan azt a teljesítményt hozza kevesebb fogyasztással, de ha kb ugyan olyan fogyival el lehet járni TD-vel is, akkor a drágább alkatrészköltségek miatt valóban nem éri meg annyira...
Egyébként néha én is visszasírom az én TD-mnek a nyomatékát, 190Nm-ből is el lehet gazdálkodni, de azért a 2++ az jobban érződik, főleg hogy 2000/perc környékén már leadta... :P

Nem elérhető tmz

  • V.I.P
  • MĂĄniĂĄkus
  • **
  • Hozzászólások: 1.203
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 19
  • :2016 Január, 14, 20:33:19
  • JĂłmunkĂĄsember
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #411 Dátum: 2012 Október, 12, 09:35:19 »
Én mindig azt hittem, hogy attól jobb a HDI a TD-nél, hogy ugyan azt a teljesítményt hozza kevesebb fogyasztással, de ha kb ugyan olyan fogyival el lehet járni TD-vel is, akkor a drágább alkatrészköltségek miatt valóban nem éri meg annyira...
Egyébként néha én is visszasírom az én TD-mnek a nyomatékát, 190Nm-ből is el lehet gazdálkodni, de azért a 2++ az jobban érződik, főleg hogy 2000/perc környékén már leadta... :P

HĂĄt igen diesel =>>nyomatĂŠk =>> dinamikus autĂłzĂĄs...nagyon jĂł lenne nekem is egy TD de ritka mint a fehĂŠr hollĂł amit nem a nullĂĄrĂłl kĂŠne kezdeni helyre rakni :)) Főleg az lenne az igazi ami neked volt 120 paci  :-! 

Nem elérhető F2Tom

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 145
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 5
  • :2018 Január, 05, 16:05:22
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #412 Dátum: 2012 Október, 12, 10:13:42 »
HĂĄt igen diesel =>>nyomatĂŠk =>> dinamikus autĂłzĂĄs...nagyon jĂł lenne nekem is egy TD de ritka mint a fehĂŠr hollĂł amit nem a nullĂĄrĂłl kĂŠne kezdeni helyre rakni :)) Főleg az lenne az igazi ami neked volt 120 paci  :-!
Én Ausztriából vettem az enyémet és nem kell a nulláról rendberakni. Eddig amit költöttem rá, az a komplett vezérlés, szíjak, feszítők, vízpumpa cseréje volt. Amit most fogok még rá költeni az egy kuplung, mert valószínű még a gyári van benne, hozzáteszem nem csúszik, csak mivel amúgyis le kell akasztani a váltót a difi szivárgása miatt, akkor már kicseréljük a kuplungot is. Eddig kb 4ekm-t mentem vele néhány hónap alatt, és nagyon meg vagyok elégedve a dinamizmusával, nyomatékával, fogyasztásával, meg a kényelmével is.

Nem elérhető tmz

  • V.I.P
  • MĂĄniĂĄkus
  • **
  • Hozzászólások: 1.203
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 19
  • :2016 Január, 14, 20:33:19
  • JĂłmunkĂĄsember
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #413 Dátum: 2012 Október, 12, 13:04:34 »
Én Ausztriából vettem az enyémet és nem kell a nulláról rendberakni. Eddig amit költöttem rá, az a komplett vezérlés, szíjak, feszítők, vízpumpa cseréje volt. Amit most fogok még rá költeni az egy kuplung, mert valószínű még a gyári van benne, hozzáteszem nem csúszik, csak mivel amúgyis le kell akasztani a váltót a difi szivárgása miatt, akkor már kicseréljük a kuplungot is. Eddig kb 4ekm-t mentem vele néhány hónap alatt, és nagyon meg vagyok elégedve a dinamizmusával, nyomatékával, fogyasztásával, meg a kényelmével is.

A hátsó híd a nagy kérdés mert az kb 120ezer felújítani ami persze nagyon megéri mert utána 10 évig nem kell nagyon hozzá nyúlni de első neki futásra nem olyan olcsó mulatság plusz nekem az a bajom hogy csak akkor mennék ki érte ha tudom hogy érdemes megnézni a gépet és behozni a német nyelvvel és a leszervezéssel semmi gond nem lenne de potyára nem utaznék ki :)

tecsis306

  • Vendég
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #414 Dátum: 2012 Október, 13, 22:55:57 »
Én mindig azt hittem, hogy attól jobb a HDI a TD-nél, hogy ugyan azt a teljesítményt hozza kevesebb fogyasztással, de ha kb ugyan olyan fogyival el lehet járni TD-vel is, akkor a drágább alkatrészköltségek miatt valóban nem éri meg annyira...
Egyébként néha én is visszasírom az én TD-mnek a nyomatékát, 190Nm-ből is el lehet gazdálkodni, de azért a 2++ az jobban érződik, főleg hogy 2000/perc környékén már leadta... :P
Nagy lĂĄbad van Marcusa! :P Az asszony alatt nem eszik annyit a ~120 paci.

Nem elérhető marcusa

  • AdminisztrĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • *****
  • Hozzászólások: 3.889
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 151
  • :2020 November, 15, 20:15:39
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #415 Dátum: 2012 Október, 13, 22:58:49 »
Nagy lĂĄbad van Marcusa! :P Az asszony alatt nem eszik annyit a ~120 paci.
;D Most mĂĄr 7 hĂłnapja nĂĄlatok van, mennyi az ĂĄtlag?  :)
És ha már itt tartunk, talira nem jöttök?

Nem elérhető Kolin

  • V.I.P
  • KlubfĂźggő
  • **
  • Hozzászólások: 2.785
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 149
  • :2023 Július, 14, 09:51:29
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #416 Dátum: 2012 Október, 14, 13:54:43 »
Én mindig azt hittem, hogy attól jobb a HDI a TD-nél, hogy ugyan azt a teljesítményt hozza kevesebb fogyasztással, de ha kb ugyan olyan fogyival el lehet járni TD-vel is, akkor a drágább alkatrészköltségek miatt valóban nem éri meg annyira...
Egyébként néha én is visszasírom az én TD-mnek a nyomatékát, 190Nm-ből is el lehet gazdálkodni, de azért a 2++ az jobban érződik, főleg hogy 2000/perc környékén már leadta... :P

MĂŠrtĂŠtek, hogy 120 paci?

Nem elérhető marcusa

  • AdminisztrĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • *****
  • Hozzászólások: 3.889
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 151
  • :2020 November, 15, 20:15:39
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #417 Dátum: 2012 Október, 14, 14:08:11 »
MĂŠrtĂŠtek, hogy 120 paci?
Nålam nem mÊrtßk, nem tudom Árvay mÊrte e amíg az ÜvÊ volt... Kapi alvåzszåm alapjån nÊzte ki box-ból az adatot. Gyårilag 1.4 bar-t tÜltÜtt a turbo :D

tecsis306

  • Vendég
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #418 Dátum: 2012 Október, 14, 19:27:16 »
;D Most mĂĄr 7 hĂłnapja nĂĄlatok van, mennyi az ĂĄtlag?  :)
És ha már itt tartunk, talira nem jöttök?

Tele tankolva sohasem volt még, de a felvillanástól-felvillanásig 6 liter körül van a fogyi, és 90%-ban városban jár (igaz itten nincsenek közlekedési lámpák). Nincsen jelentős különbség a szívóhoz képest.
A hosszú hétvégén vidéken disznó ölés lesz, ahová mennem kell, de még nem tudom melyik napon, ezért nem mertem jelentkezni. (Sajnos nem én jelölöm ki az időpontot.)

Nem elérhető marcusa

  • AdminisztrĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • *****
  • Hozzászólások: 3.889
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 151
  • :2020 November, 15, 20:15:39
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #419 Dátum: 2012 Október, 14, 19:32:16 »
Tele tankolva sohasem volt még, de a felvillanástól-felvillanásig 6 liter körül van a fogyi, és 90%-ban városban jár (igaz itten nincsenek közlekedési lámpák). Nincsen jelentős különbség a szívóhoz képest.
A hosszú hétvégén vidéken disznó ölés lesz, ahová mennem kell, de még nem tudom melyik napon, ezért nem mertem jelentkezni. (Sajnos nem én jelölöm ki az időpontot.)
Akkor drukkolok hogy ne 23-ĂĄn haljon meg a malacka :D

tecsis306

  • Vendég
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #420 Dátum: 2012 Október, 14, 19:39:02 »
Akkor drukkolok hogy ne 23-ĂĄn haljon meg a malacka :D

RĂĄadĂĄsul kettő egyszerre.  :)

Nem elérhető matska

  • FĂŠrfiak
  • Tag
  • *
  • Hozzászólások: 126
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 6
  • :2021 Március, 18, 08:52:47
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #421 Dátum: 2012 Október, 15, 16:17:07 »
Na ĂŠn mĂŠrtem vĂŠgre. Nagy talppal 60% vĂĄrossal 6,5L/100km. Tetszik.

Mennyi az olajcsere periĂłdus a TD-nĂŠl? 7500km?
Sajnos el kellett adnom az előrehaladott korrózió miatt amit már nem volt érdemes kezelni de bizton állítom, hogy életem legjobb és legmegbízhatóbb autója volt 8 éven és majd 200.000ezer km-en keresztül pedig 16 éves korában vettem 400 Euróért végtelen +2 km-rel. XUD9TE forever!

Nem elérhető marcusa

  • AdminisztrĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • *****
  • Hozzászólások: 3.889
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 151
  • :2020 November, 15, 20:15:39
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #422 Dátum: 2012 Október, 15, 17:00:31 »
Na ĂŠn mĂŠrtem vĂŠgre. Nagy talppal 60% vĂĄrossal 6,5L/100km. Tetszik.

Mennyi az olajcsere periĂłdus a TD-nĂŠl? 7500km?
Szerintem 10000, legalĂĄbbis ĂŠn 10ezrenkĂŠnt cserĂŠltem annĂł.

Nem elérhető F2Tom

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 145
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 5
  • :2018 Január, 05, 16:05:22
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #423 Dátum: 2012 Október, 15, 17:12:50 »
Na ĂŠn mĂŠrtem vĂŠgre. Nagy talppal 60% vĂĄrossal 6,5L/100km. Tetszik.

Mennyi az olajcsere periĂłdus a TD-nĂŠl? 7500km?

Hallottam már én is 7500-at is meg 10000-et is. Pénteken lejavítottam az alján az egyetlen korhadó részt, egy kis ponton megsérült a gyári alvázvédő, ott elkezdett rohadni, lekorongoztam a rozsdát, lekentem koranttal, kapott 3 réteg bitumenes védőt. A küszöbök alján ahol függőlegesen áll a lemez, ott is végig megfújtam. Jó lett, egy napom ráment, de igazából majd tavaszra kiderül, jó munkát végeztem e. Lehet hogy hétvégén kapja az új kuplungot, meg a váltófolyás megszűnik, remélem 23-ra kész lesz, mert ha nem, akkor a találkozóra max veled tudok kimenni...

Nem elérhető matska

  • FĂŠrfiak
  • Tag
  • *
  • Hozzászólások: 126
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 6
  • :2021 Március, 18, 08:52:47
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #424 Dátum: 2012 Október, 15, 20:40:16 »
...remĂŠlem 23-ra kĂŠsz lesz, mert ha nem, akkor a talĂĄlkozĂłra max veled tudok kimenni...

NĂĄlam mĂŠg csak kĂŠt hely foglalt Ăşgyhogy lesz hova behajtogatnod magad de azĂŠrt remĂŠljĂźk elkĂŠszĂźl a "limousine"  :P
Sajnos el kellett adnom az előrehaladott korrózió miatt amit már nem volt érdemes kezelni de bizton állítom, hogy életem legjobb és legmegbízhatóbb autója volt 8 éven és majd 200.000ezer km-en keresztül pedig 16 éves korában vettem 400 Euróért végtelen +2 km-rel. XUD9TE forever!

Nem elérhető matska

  • FĂŠrfiak
  • Tag
  • *
  • Hozzászólások: 126
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 6
  • :2021 Március, 18, 08:52:47
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #425 Dátum: 2012 Október, 28, 14:05:32 »
Kinek milyen fordulatszĂĄmon gurul a TD 5.-ben 100-zal?
Nekem 2750/perc ami soknak tĹąnik, tĂśbbfĂŠle vĂŠgĂĄttĂŠtellel csinĂĄltĂĄk volna?
Biztos nem benzines vĂĄltĂł mert az ha jĂłl emlĂŠkszem 3000 felett forgott 100-nĂĄl.
Sajnos el kellett adnom az előrehaladott korrózió miatt amit már nem volt érdemes kezelni de bizton állítom, hogy életem legjobb és legmegbízhatóbb autója volt 8 éven és majd 200.000ezer km-en keresztül pedig 16 éves korában vettem 400 Euróért végtelen +2 km-rel. XUD9TE forever!

Nem elérhető marcusa

  • AdminisztrĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • *****
  • Hozzászólások: 3.889
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 151
  • :2020 November, 15, 20:15:39
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #426 Dátum: 2012 Október, 28, 14:11:17 »
Kinek milyen fordulatszĂĄmon gurul a TD 5.-ben 100-zal?
Nekem 2750/perc ami soknak tĹąnik, tĂśbbfĂŠle vĂŠgĂĄttĂŠtellel csinĂĄltĂĄk volna?
Biztos nem benzines vĂĄltĂł mert az ha jĂłl emlĂŠkszem 3000 felett forgott 100-nĂĄl.
Az 1.6-os vĂĄltĂłja pont 2750-es fordulaton van 100-on. Nekem a TD annĂł 2000-2200 kĂśrĂźl volt 100-on.

Nem elérhető F2Tom

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 145
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 5
  • :2018 Január, 05, 16:05:22
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #427 Dátum: 2012 Október, 28, 14:19:22 »
Az 1.6-os vĂĄltĂłja pont 2750-es fordulaton van 100-on. Nekem a TD annĂł 2000-2200 kĂśrĂźl volt 100-on.
Nekem is 2200 100-nĂĄl.

Nem elérhető Rozsahegyir

  • AdminisztrĂĄtor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Hozzászólások: 20.758
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 343
  • :2023 December, 18, 18:06:42
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #428 Dátum: 2012 Október, 28, 20:22:14 »
 ^-^
Kinek milyen fordulatszĂĄmon gurul a TD 5.-ben 100-zal?
Nekem 2750/perc ami soknak tĹąnik, tĂśbbfĂŠle vĂŠgĂĄttĂŠtellel csinĂĄltĂĄk volna?
Biztos nem benzines vĂĄltĂł mert az ha jĂłl emlĂŠkszem 3000 felett forgott 100-nĂĄl.

Tuti, hogy benzines vĂĄltĂł van a vasban!

Nem elérhető matska

  • FĂŠrfiak
  • Tag
  • *
  • Hozzászólások: 126
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 6
  • :2021 Március, 18, 08:52:47
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #429 Dátum: 2012 Október, 29, 13:10:23 »
^-^
Tuti, hogy benzines vĂĄltĂł van a vasban!

1:1-ben passzol? - meglepő szabványosság ez. Arra gondoltam hátha valamelyik Jumpernek vagy Fiat Scudo-nak a váltója lehet azokon biztos rövidebb a végáttétel. Jó lenne szerezni egy rá valót mert autópálya tempónál már nagyon pörög.
Sajnos el kellett adnom az előrehaladott korrózió miatt amit már nem volt érdemes kezelni de bizton állítom, hogy életem legjobb és legmegbízhatóbb autója volt 8 éven és majd 200.000ezer km-en keresztül pedig 16 éves korában vettem 400 Euróért végtelen +2 km-rel. XUD9TE forever!

Nem elérhető marcusa

  • AdminisztrĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • *****
  • Hozzászólások: 3.889
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 151
  • :2020 November, 15, 20:15:39
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #430 Dátum: 2012 Október, 29, 13:13:01 »
1:1-ben passzol? - meglepő szabványosság ez. Arra gondoltam hátha valamelyik Jumpernek vagy Fiat Scudo-nak a váltója lehet azokon biztos rövidebb a végáttétel. Jó lenne szerezni egy rá valót mert autópálya tempónál már nagyon pörög.
HĂĄt igen, Ă­gy akkor a vĂŠgsebessĂŠg is 150-160 max...

Nem elérhető Kolin

  • V.I.P
  • KlubfĂźggő
  • **
  • Hozzászólások: 2.785
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 149
  • :2023 Július, 14, 09:51:29
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #431 Dátum: 2012 Október, 29, 14:15:57 »
Kinek milyen fordulatszĂĄmon gurul a TD 5.-ben 100-zal?
Nekem 2750/perc ami soknak tĹąnik, tĂśbbfĂŠle vĂŠgĂĄttĂŠtellel csinĂĄltĂĄk volna?
Biztos nem benzines vĂĄltĂł mert az ha jĂłl emlĂŠkszem 3000 felett forgott 100-nĂĄl.
Ha jĂłl emlĂŠkszem 41,46 km/h 1000-es fordulaton 5.-ben a gyĂĄri adat. Innen tudsz szĂĄmolni.

Nem elérhető matska

  • FĂŠrfiak
  • Tag
  • *
  • Hozzászólások: 126
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 6
  • :2021 Március, 18, 08:52:47
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #432 Dátum: 2012 November, 05, 14:34:52 »
Sziasztok!

Tud valaki valami azonosítót mondani amiről kizárólagosan meg tudom mondani, hogy egy bontott váltó megfelelő végáttételű-e a TD-hez? Illetve hol találok a váltómon valami cikkszámot még mielőtt feleslegesen koszolom össze magam.

KĂśszi!
Sajnos el kellett adnom az előrehaladott korrózió miatt amit már nem volt érdemes kezelni de bizton állítom, hogy életem legjobb és legmegbízhatóbb autója volt 8 éven és majd 200.000ezer km-en keresztül pedig 16 éves korában vettem 400 Euróért végtelen +2 km-rel. XUD9TE forever!

Nem elérhető matska

  • FĂŠrfiak
  • Tag
  • *
  • Hozzászólások: 126
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 6
  • :2021 Március, 18, 08:52:47
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #433 Dátum: 2012 November, 08, 16:38:54 »
SzĂ­vĂł dĂ­zlelsek segĂ­tsetek!

Ugye a sima 1.9D 2750-et forog 100-nĂĄl 5.ben? Mert akkor megvan, hogy milyen vĂĄltĂł van az enyĂŠmen.

KĂśszi!
Sajnos el kellett adnom az előrehaladott korrózió miatt amit már nem volt érdemes kezelni de bizton állítom, hogy életem legjobb és legmegbízhatóbb autója volt 8 éven és majd 200.000ezer km-en keresztül pedig 16 éves korában vettem 400 Euróért végtelen +2 km-rel. XUD9TE forever!

Nem elérhető andreas89

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 131
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2013 Október, 20, 13:11:24
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #434 Dátum: 2012 November, 08, 16:42:30 »
SzĂ­vĂł dĂ­zlelsek segĂ­tsetek!

Ugye a sima 1.9D 2750-et forog 100-nĂĄl 5.ben? Mert akkor megvan, hogy milyen vĂĄltĂł van az enyĂŠmen.

KĂśszi!

szia,
van itthon mindkettő, megnézzem a számokat???

Nem elérhető marcusa

  • AdminisztrĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • *****
  • Hozzászólások: 3.889
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 151
  • :2020 November, 15, 20:15:39
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #435 Dátum: 2012 November, 08, 17:23:33 »
SzĂ­vĂł dĂ­zlelsek segĂ­tsetek!

Ugye a sima 1.9D 2750-et forog 100-nĂĄl 5.ben? Mert akkor megvan, hogy milyen vĂĄltĂł van az enyĂŠmen.

KĂśszi!
Szerintem a szĂ­vĂłdĂ­zel se pĂśrĂśg ilyen sokat... Nekem volt szĂ­vĂł D is, ĂŠs azzal ha jĂłl emlĂŠkszem 1x mentem Ăłra szerint 175-tel, pedig az nem tudott 5ezret pĂśrĂśgni...
Viszont ha jĂłl emlĂŠkszem, akkor az 1858 ccm-es s2/3-as szĂ­vĂł D az rĂśvidebb vĂĄltĂłt kapott, lehet hogy az...

Nem elérhető matska

  • FĂŠrfiak
  • Tag
  • *
  • Hozzászólások: 126
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 6
  • :2021 Március, 18, 08:52:47
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #436 Dátum: 2012 November, 08, 19:22:08 »
szia,
van itthon mindkettő, megnézzem a számokat???

Nagyon megkĂśszĂśnnĂŠm!
Sajnos el kellett adnom az előrehaladott korrózió miatt amit már nem volt érdemes kezelni de bizton állítom, hogy életem legjobb és legmegbízhatóbb autója volt 8 éven és majd 200.000ezer km-en keresztül pedig 16 éves korában vettem 400 Euróért végtelen +2 km-rel. XUD9TE forever!

Nem elérhető jetipapa

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 5
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2013 Szeptember, 15, 18:08:15
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #437 Dátum: 2012 November, 17, 09:17:48 »
sziasztok-
azt szeretnĂŠm kĂŠrdezni,hogy azt lehet ĂĄllĂ­tani,hogy mikor nyisson a turbĂł?

Nem elérhető matska

  • FĂŠrfiak
  • Tag
  • *
  • Hozzászólások: 126
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 6
  • :2021 Március, 18, 08:52:47
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #438 Dátum: 2012 November, 18, 11:56:26 »
sziasztok-
azt szeretnĂŠm kĂŠrdezni,hogy azt lehet ĂĄllĂ­tani,hogy mikor nyisson a turbĂł?

Sehogy, a turbó mindig pörög, állítani legfeljebb a csúcsnyomást lehet. Ha nem vagy csak nehezen, magas fordulaton épül fel a nyomás akkor valószínű, hogy elkokszosodtak a lapátok vagy csapágyas már a csiga de még forog. Akkor sem kell egyből rohanni turbót venni vagy felújíttatni, először meg kell nézni, hogy természetes halállal halt-e el vagy kenési elégtelenség miatt mert előfordulhat, hogy rákerül az új vagy felújított és pár hét alatt az is gallyra megy. Extrém esetben fél óra alatt is ha nincs kenés.
Sajnos el kellett adnom az előrehaladott korrózió miatt amit már nem volt érdemes kezelni de bizton állítom, hogy életem legjobb és legmegbízhatóbb autója volt 8 éven és majd 200.000ezer km-en keresztül pedig 16 éves korában vettem 400 Euróért végtelen +2 km-rel. XUD9TE forever!

Nem elérhető F2Tom

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 145
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 5
  • :2018 Január, 05, 16:05:22
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #439 Dátum: 2012 November, 19, 13:06:32 »
Egy kis érdekesség a turbó működéséről.
http://www.injektor.hu/index.jsp?id=2&main=126&akt=

Nem elérhető matska

  • FĂŠrfiak
  • Tag
  • *
  • Hozzászólások: 126
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 6
  • :2021 Március, 18, 08:52:47
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #440 Dátum: 2012 December, 14, 11:23:01 »
Ki lett pucolva a turbĂłm mert mint kiderĂźlt, olyan kokszos volt a waste-gate, hogy nem tudott rendesen lezĂĄrni ĂŠs mindig elengedett valamennyi nyomĂĄst. Most sokkal jobban megy a gĂŠp de mĂŠg mindig csak nagy gĂĄzzal, nagy fordulaton ĂŠpĂźl fel a tĂśltĂŠs viszont ott olyat nyĂşlik, hogy lĂĄtnotok kellett volna reggel a Passat-os kollĂŠga arcĂĄt amikor legnagyobb meglepetĂŠsĂŠre csak mĂśgĂŠm tudott besorolni.  :P CserĂŠljem le az amĂşgy mindenki ĂĄltal tĂśkĂŠletes ĂĄllapotĂşnak titulĂĄlt Lucas adagolĂłt Bosch-ra?

3 napig egy off. ThaliĂĄval jĂĄrtam, el nem tudom mondani azt a boldog megkĂśnnyebbĂźlĂŠst amikor visszaĂźlhettem a Traktoromba.
Sajnos el kellett adnom az előrehaladott korrózió miatt amit már nem volt érdemes kezelni de bizton állítom, hogy életem legjobb és legmegbízhatóbb autója volt 8 éven és majd 200.000ezer km-en keresztül pedig 16 éves korában vettem 400 Euróért végtelen +2 km-rel. XUD9TE forever!

Nem elérhető vbrown

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 4
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2014 Augusztus, 22, 22:44:08
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #441 Dátum: 2012 December, 14, 14:42:36 »
Sziasztok!

Most regisztrĂĄltam ĂşjbĂłl, mert megint van mĹąkĂśdő 306-osom(2.0HDi).  :)
A problémám a következő: szeretnék egy hosszabb (jóval) 5. fokozatot vagy 6-os váltót a kocsiba.
Ha esetleg valakinek van mĂĄr tapasztalata ezen a tĂŠren, akkor azt kĂŠrem ossza meg velem, hogy pl. jĂł-e az S16-os vĂĄltĂł bele (hosszabb-e egyĂĄltalĂĄn a hatodik fokozat stb).
A motor egy kicsit fel lesz erősítve, hogy ne "szenvedjen" a hosszabb sebesség(ek) miatt.
De mĂĄr annak is ĂśrĂźlnĂŠk, ha valaki megĂ­rnĂĄ az egyes fokozatok ĂĄttĂŠtelĂŠt.

KĂśszĂśnĂśm

vbrown

Nem elérhető marcusa

  • AdminisztrĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • *****
  • Hozzászólások: 3.889
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 151
  • :2020 November, 15, 20:15:39
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #442 Dátum: 2012 December, 14, 14:52:26 »
Sziasztok!

Most regisztrĂĄltam ĂşjbĂłl, mert megint van mĹąkĂśdő 306-osom(2.0HDi).  :)
A problémám a következő: szeretnék egy hosszabb (jóval) 5. fokozatot vagy 6-os váltót a kocsiba.
Ha esetleg valakinek van mĂĄr tapasztalata ezen a tĂŠren, akkor azt kĂŠrem ossza meg velem, hogy pl. jĂł-e az S16-os vĂĄltĂł bele (hosszabb-e egyĂĄltalĂĄn a hatodik fokozat stb).
A motor egy kicsit fel lesz erősítve, hogy ne "szenvedjen" a hosszabb sebesség(ek) miatt.
De mĂĄr annak is ĂśrĂźlnĂŠk, ha valaki megĂ­rnĂĄ az egyes fokozatok ĂĄttĂŠtelĂŠt.

KĂśszĂśnĂśm

vbrown
Ilyet nem nagyon fogsz tudni kivitelezni... Az s16 6-ik sebessĂŠge kb olyan hosszĂş mint a te vĂĄltĂłd 4-ik sebessĂŠge. 3ezret forog 6-ikban 100km/h-nĂĄl. Sőt, 306-osok kĂśzĂśtt a 2.0 HDi 5-ikje a leghosszabb, hosszabb mint a TD-ĂŠ. Nem tudom hogy Ă­gy hogyan fogsz talĂĄlni hosszabb 5-ik-et...  ???

Nem elérhető Kolin

  • V.I.P
  • KlubfĂźggő
  • **
  • Hozzászólások: 2.785
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 149
  • :2023 Július, 14, 09:51:29
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #443 Dátum: 2012 December, 14, 16:32:20 »
Sziasztok!

Most regisztrĂĄltam ĂşjbĂłl, mert megint van mĹąkĂśdő 306-osom(2.0HDi).  :)
A problémám a következő: szeretnék egy hosszabb (jóval) 5. fokozatot vagy 6-os váltót a kocsiba.
Ha esetleg valakinek van mĂĄr tapasztalata ezen a tĂŠren, akkor azt kĂŠrem ossza meg velem, hogy pl. jĂł-e az S16-os vĂĄltĂł bele (hosszabb-e egyĂĄltalĂĄn a hatodik fokozat stb).
A motor egy kicsit fel lesz erősítve, hogy ne "szenvedjen" a hosszabb sebesség(ek) miatt.
De mĂĄr annak is ĂśrĂźlnĂŠk, ha valaki megĂ­rnĂĄ az egyes fokozatok ĂĄttĂŠtelĂŠt.

KĂśszĂśnĂśm

vbrown
Hali!
Esetleg a Xsara hdi 110 lovas vĂĄltĂłja hosszabb... de ez sem tuti...

Nem elérhető Rozsahegyir

  • AdminisztrĂĄtor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Hozzászólások: 20.758
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 343
  • :2023 December, 18, 18:06:42
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #444 Dátum: 2012 December, 14, 18:43:06 »
Sziasztok!

Most regisztrĂĄltam ĂşjbĂłl, mert megint van mĹąkĂśdő 306-osom(2.0HDi).  :)
A problémám a következő: szeretnék egy hosszabb (jóval) 5. fokozatot vagy 6-os váltót a kocsiba.
Ha esetleg valakinek van mĂĄr tapasztalata ezen a tĂŠren, akkor azt kĂŠrem ossza meg velem, hogy pl. jĂł-e az S16-os vĂĄltĂł bele (hosszabb-e egyĂĄltalĂĄn a hatodik fokozat stb).
A motor egy kicsit fel lesz erősítve, hogy ne "szenvedjen" a hosszabb sebesség(ek) miatt.
De mĂĄr annak is ĂśrĂźlnĂŠk, ha valaki megĂ­rnĂĄ az egyes fokozatok ĂĄttĂŠtelĂŠt.

KĂśszĂśnĂśm

vbrown

406 hdi. ML valto jo hosszu. Csak a feltengelyeket kell at reszelni.

Nem elérhető F2Tom

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 145
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 5
  • :2018 Január, 05, 16:05:22
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #445 Dátum: 2012 December, 14, 23:48:58 »
Ilyet nem nagyon fogsz tudni kivitelezni... Az s16 6-ik sebessĂŠge kb olyan hosszĂş mint a te vĂĄltĂłd 4-ik sebessĂŠge. 3ezret forog 6-ikban 100km/h-nĂĄl. Sőt, 306-osok kĂśzĂśtt a 2.0 HDi 5-ikje a leghosszabb, hosszabb mint a TD-ĂŠ. Nem tudom hogy Ă­gy hogyan fogsz talĂĄlni hosszabb 5-ik-et...  ???
6 gangos az s16? :o

Nem elérhető marcusa

  • AdminisztrĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • *****
  • Hozzászólások: 3.889
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 151
  • :2020 November, 15, 20:15:39
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #446 Dátum: 2012 December, 15, 00:00:35 »
6 gangos az s16? :o
Pontosabban a Gti-6, az s1 s16 az 5 sebessĂŠges. De az 1-es, 2-es ĂŠs legmagasabb sebessĂŠgek kb ugyan olyan hosszĂşak, a 6-osban a 3-4 sebessĂŠg van felosztva mĂŠg egyszer, Ă­gy dinamikusabb 110 felett, mert ott ĂŠr vĂŠget a 2-ik.

Nem elérhető vbrown

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 4
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2014 Augusztus, 22, 22:44:08
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #447 Dátum: 2012 December, 16, 20:57:10 »
KĂśszĂśnĂśm a vĂĄlaszokat, leagalĂĄbb el tudok indulni valamerre. Esetleg az uj 6-os dĂ­zel vĂĄltĂłkkal ĂŠrdemes prĂłbĂĄlkozni? Vagy rakok rĂĄ traktorkerekeket ĂŠs kĂŠsz is!  biggrin

Nem elérhető Rozsahegyir

  • AdminisztrĂĄtor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Hozzászólások: 20.758
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 343
  • :2023 December, 18, 18:06:42
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #448 Dátum: 2012 December, 16, 23:05:23 »
KĂśszĂśnĂśm a vĂĄlaszokat, leagalĂĄbb el tudok indulni valamerre. Esetleg az uj 6-os dĂ­zel vĂĄltĂłkkal ĂŠrdemes prĂłbĂĄlkozni? Vagy rakok rĂĄ traktorkerekeket ĂŠs kĂŠsz is!  biggrin

szerintem a dw motorokon mĂĄr mĂĄs vĂĄltĂł van.

Nem elérhető hollĂł

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 2
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2012 December, 29, 19:23:28
Re:FĂźstĂśs topik
« Válasz #449 Dátum: 2012 December, 20, 21:57:08 »
Üdvözlet mindenkinek!
Új vagyok a klubban. SzĂźksĂŠgem lenne a segĂ­tsĂŠgetekre. 
PĂĄr hĂłnapja kerĂźlt a csalĂĄdba egy 306 TD 1999-es ĂŠvjĂĄratĂş. Eddig tĂśkĂŠletesen mĹąkĂśdĂśtt. NĂŠhĂĄny napja a kĂśvetkezőket produkĂĄlja: hidegen indulĂĄskor-csak akkor- az autĂł tĂśkĂŠletesen indul, fĂźst semmi, majd 15-20 mp mĂşlva elkezd dadogni egyenletlenĂźl jĂĄrni amihez pĂĄrosul elĂŠg komoly kĂŠkes szĂźrkĂŠs (inkĂĄbb kĂŠkes) fĂźstĂślĂŠs. PĂĄr perc melegedĂŠs illetve mikor mĂĄr Ăźzemmeleg megszĹąnnek ezek a problĂŠmĂĄk. A teljesĂ­tmĂŠnyben nem ĂŠrzĂŠkelek vĂĄltozĂĄst-tovĂĄbbra is gyĂśnyĂśrĹąen megy. Igaz miĂłta nĂĄlunk van-kb. 7000 km-t ment ĂŠs 0.5l olajat kellet utĂĄna tĂślteni. Ennek a problĂŠmĂĄnak a megoldĂĄsĂĄhoz szeretnĂŠm kĂŠrni a segĂ­tsĂŠgeteket, jĂłtanĂĄcsaitokat. Előre is kĂśszĂśnĂśm. 

 


Google PageRank