Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  

Szavazás

A gázolajba raksz dermedés gátlót külön?

Igen
- 6 (7.1%)
Nem
- 32 (38.1%)
Benzin üzemű az autóm
- 46 (54.8%)

Összes szavazó: 80


Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14   Le

Szerző Téma: Füstös topik  (Megtekintve 243221 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

tmz

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 19
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.203
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 1999/8
  • Lakóhely: Csepel
  • Motor: Egyéb
  • Típus: Sedan
  • Jómunkásember
Re:Füstös topik
« Válasz #400 Dátum: 2012 Október, 11, 17:05:35 »

Nick88 írását olvastam a másik fórumon, ő írt 4 alatti fogyit is, és nem az érdi lejtőn használja ;) Nincs a HDI-vel tapasztalatom, nem volt olyanom, nem is vezettem, de tesztek szerint kevesebbet eszik mint a td.Jaja, nagynyomású szivattyú van benne, de ennyire azért nem ismerem, hogy milyenek az injektorok :)

Hát nekem az a 4 liter sántít akárhogy is nézem kb az a kategória mikor a 2.5 tdi re beírja hogy 5 litert eszik....de ha tényleg annyi akkor az nagyon tuti de én kétlem ;)
Naplózva

marcusa

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajts
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Füstös topik
« Válasz #401 Dátum: 2012 Október, 11, 17:15:01 »

Hát nekem az a 4 liter sántít akárhogy is nézem kb az a kategória mikor a 2.5 tdi re beírja hogy 5 litert eszik....de ha tényleg annyi akkor az nagyon tuti de én kétlem ;)
Nem feltétlenül sántít az... Ugyan ezzel a blokkal és hengerfejjel van ebből 110 és 136 lovas változat is. A 90 lovas nagyon vissza van fogva és le van butítva. Nem lehetetlen szerintem ez a fogyi. Bár mégegyszer mondom, személyes tapasztalaom nincs vele...
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #402 Dátum: 2012 Október, 11, 18:26:44 »

Hát nekem az a 4 liter sántít akárhogy is nézem kb az a kategória mikor a 2.5 tdi re beírja hogy 5 litert eszik....de ha tényleg annyi akkor az nagyon tuti de én kétlem ;)

nick Cegléd Budapestet járja napi szinten...
a 4 liter szerintem is sántit de 5 litert már talán elhiszem!
Naplózva

marcusa

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajts
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Füstös topik
« Válasz #403 Dátum: 2012 Október, 11, 18:27:50 »

nick Cegléd Budapestet járja napi szinten...
a 4 liter szerintem is sántit de 5 litert már talán elhiszem!
Na neked a 6-7 literes fogyiddal a 2000 16V-vel csak ne sántítson semmi se  :-))
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #404 Dátum: 2012 Október, 11, 19:58:17 »

Na neked a 6-7 literes fogyiddal a 2000 16V-vel csak ne sántítson semmi se  :-))

a 406-nak a gyárija országúton 6,5 vegyesen  8,3...
a 306 hdinek meg az országúton 4,4 vegyes 5,3...
306 td országúton 5 vegyes 6,3...
Naplózva

marcusa

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajts
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Füstös topik
« Válasz #405 Dátum: 2012 Október, 11, 20:34:59 »

a 406-nak a gyárija országúton 6,5 vegyesen  8,3...
a 306 hdinek meg az országúton 4,4 vegyes 5,3...
306 td országúton 5 vegyes 6,3...
Ezek a gyári adatok nagyon szélsőségesek, nekem is 6.4 van írva az s16-hoz állandó 80km/h-nál, mégse lehet ezt elérni. Bally se vitte 8 alá soha, pedig ő azért nagyon kíméletesen vezette. De nekem pl a TD se ment le 5-ig országúton...
Meg a másik, hogy ha a TD országúton 5, és F2Tom 4,5-ből is megoldja, és a HDI meg 4,4 akkor ezen az elven azt is ki lehet hozni 3,9-ből.
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #406 Dátum: 2012 Október, 11, 21:31:58 »

Ezek a gyári adatok nagyon szélsőségesek, nekem is 6.4 van írva az s16-hoz állandó 80km/h-nál, mégse lehet ezt elérni. Bally se vitte 8 alá soha, pedig ő azért nagyon kíméletesen vezette. De nekem pl a TD se ment le 5-ig országúton...
Meg a másik, hogy ha a TD országúton 5, és F2Tom 4,5-ből is megoldja, és a HDI meg 4,4 akkor ezen az elven azt is ki lehet hozni 3,9-ből.

azt ne felejtsd el, hogy a td-d ~30 lóval erősebb volt...
szerintem nem igazán lehet a gyári adat alá be vinni a fogyasztást, mert ott azért labor körülmények vannak.
Naplózva

matska

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 6
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 126
  • Autó színe: Piros
  • Évjárat: 1996/05
  • Kor: 40
  • Lakóhely: Sárkeresztes
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajtós
Re:Füstös topik
« Válasz #407 Dátum: 2012 Október, 11, 21:37:04 »

F2Tom-nak légtalpas könnyű cipője van, kíváncsi leszek, most töltöttem először tele a kis olajkályhát, 200 múlva megtankolom, az már releváns információ. Nekem könnyen elnehezedik a 44-es, pláne ha van szufla a gépben. Nem egy sportkocsi de előtte 1,4B 306-om volt, ahhoz képest ez egy NASA-tól elkobzott rakéta. Messze van ifjúkorom Ducato blokkos Lancia Themájától de azért lépeget szépen. Mondjuk a fent említett offtopik Digómerga sem evett nagy átlagban 7 liter gázolajnál többet viszont felszedte az aszfaltot. Mondjuk ott kellett némi imádság a téli indításhoz miután reggel a kocsi alá tett tálcából visszaöntöttem az éjjel kifolyt olajat a motorba, pótoltam amit megevett és elfordítottam a kulcsot.   :D
A mihez tartás végett, az 1,4 benyás 306 negatív rekordfogyasztása nálam 7,2L/100km volt a pozitív rekordot (tél, város) el sem merem mondani pedig van aki azt állítja, hogy 6 literen belül eljár a KDX motorral. Persze... 5.-ben 65-tel a Csomolungmáról lefelé.  :-X
Naplózva
Sajnos el kellett adnom az előrehaladott korrózió miatt amit már nem volt érdemes kezelni de bizton állítom, hogy életem legjobb és legmegbízhatóbb autója volt 8 éven és majd 200.000ezer km-en keresztül pedig 16 éves korában vettem 400 Euróért végtelen +2 km-rel. XUD9TE forever!

F2Tom

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 145
  • Autó színe: bordó
  • Évjárat: 1995
  • Kor: 28
  • Lakóhely: Székesfehérvár
  • Motor: 1.9TD
Re:Füstös topik
« Válasz #408 Dátum: 2012 Október, 11, 22:33:24 »

Nem feltétlenül sántít az... Ugyan ezzel a blokkal és hengerfejjel van ebből 110 és 136 lovas változat is. A 90 lovas nagyon vissza van fogva és le van butítva. Nem lehetetlen szerintem ez a fogyi. Bár mégegyszer mondom, személyes tapasztalaom nincs vele...
Nem arról van szó, hogy vissza van fogva, kicsit utánanéztem, az első HDI, a 90 lovas SOHC motor 8 szeleppel, állandógeometriás turbóval és intercooler nélkül. Ebből volt cooleres, 107 lóval, ami 136 lovas, az már DOHC 16 szelep...Viszont mind common rail és fél liter vagy legyen egy liter differencia a fogyasztásban, nekem nem ér meg annyit, hogy több százezerért cserélgessem rajta az injektorokat meg a szivattyút...A legújabb HDI-ket már HDi-nek hívják, ezek már az új 1.4-1.6-os szennyek, 1600-1800baros rail nyomással!!!!!
Naplózva

tmz

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 19
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.203
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 1999/8
  • Lakóhely: Csepel
  • Motor: Egyéb
  • Típus: Sedan
  • Jómunkásember
Re:Füstös topik
« Válasz #409 Dátum: 2012 Október, 12, 07:49:39 »

Nem feltétlenül sántít az... Ugyan ezzel a blokkal és hengerfejjel van ebből 110 és 136 lovas változat is. A 90 lovas nagyon vissza van fogva és le van butítva. Nem lehetetlen szerintem ez a fogyi. Bár mégegyszer mondom, személyes tapasztalaom nincs vele...

Nekem is csak olyan tapasztalatom van vele hogy  a cégnél pár kollégának van hdi-je 307, 406 és mind kettő tulajjal beszéltem a 307 az 1.6 -al olyan 5 liter körül megy el a 406 az 6 liter 2.0 literes motorral. Illetve asszonyék c3 1.4hdi eszik 4-4,5 körül.

1.4hdi gyári adata:
Városban: 5,3
Városon kívül: 3,4
Vegyes: 4,1
Károsanyag-kibocsátás(g/km): 109

Ennek tudatában azért nehezen hiszem el hogy 4 alá be lehet nyomni a 2.0hdi-t bár pályán fix 80nal tuti annyit ír ki a fed.komp. de igazából ez akkor lenne okés ha full tankkal írna egy meg tett km-t összeget :)
A tied ahogy a rob is írta valószínűleg azért evett annyit mert ici-picit izmosabb motor volt benne mint az alap td-k be :))) Sajnálom is hogy nem én vettem meg :(
Naplózva

marcusa

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajts
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Füstös topik
« Válasz #410 Dátum: 2012 Október, 12, 08:05:24 »

Nekem is csak olyan tapasztalatom van vele hogy  a cégnél pár kollégának van hdi-je 307, 406 és mind kettő tulajjal beszéltem a 307 az 1.6 -al olyan 5 liter körül megy el a 406 az 6 liter 2.0 literes motorral. Illetve asszonyék c3 1.4hdi eszik 4-4,5 körül.

1.4hdi gyári adata:
Városban: 5,3
Városon kívül: 3,4
Vegyes: 4,1
Károsanyag-kibocsátás(g/km): 109

Ennek tudatában azért nehezen hiszem el hogy 4 alá be lehet nyomni a 2.0hdi-t bár pályán fix 80nal tuti annyit ír ki a fed.komp. de igazából ez akkor lenne okés ha full tankkal írna egy meg tett km-t összeget :)
A tied ahogy a rob is írta valószínűleg azért evett annyit mert ici-picit izmosabb motor volt benne mint az alap td-k be :))) Sajnálom is hogy nem én vettem meg :(
Én mindig azt hittem, hogy attól jobb a HDI a TD-nél, hogy ugyan azt a teljesítményt hozza kevesebb fogyasztással, de ha kb ugyan olyan fogyival el lehet járni TD-vel is, akkor a drágább alkatrészköltségek miatt valóban nem éri meg annyira...
Egyébként néha én is visszasírom az én TD-mnek a nyomatékát, 190Nm-ből is el lehet gazdálkodni, de azért a 2++ az jobban érződik, főleg hogy 2000/perc környékén már leadta... :P
Naplózva

tmz

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 19
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.203
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 1999/8
  • Lakóhely: Csepel
  • Motor: Egyéb
  • Típus: Sedan
  • Jómunkásember
Re:Füstös topik
« Válasz #411 Dátum: 2012 Október, 12, 09:35:19 »

Én mindig azt hittem, hogy attól jobb a HDI a TD-nél, hogy ugyan azt a teljesítményt hozza kevesebb fogyasztással, de ha kb ugyan olyan fogyival el lehet járni TD-vel is, akkor a drágább alkatrészköltségek miatt valóban nem éri meg annyira...
Egyébként néha én is visszasírom az én TD-mnek a nyomatékát, 190Nm-ből is el lehet gazdálkodni, de azért a 2++ az jobban érződik, főleg hogy 2000/perc környékén már leadta... :P

Hát igen diesel =>>nyomaték =>> dinamikus autózás...nagyon jó lenne nekem is egy TD de ritka mint a fehér holló amit nem a nulláról kéne kezdeni helyre rakni :)) Főleg az lenne az igazi ami neked volt 120 paci  :-! 
Naplózva

F2Tom

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 145
  • Autó színe: bordó
  • Évjárat: 1995
  • Kor: 28
  • Lakóhely: Székesfehérvár
  • Motor: 1.9TD
Re:Füstös topik
« Válasz #412 Dátum: 2012 Október, 12, 10:13:42 »

Hát igen diesel =>>nyomaték =>> dinamikus autózás...nagyon jó lenne nekem is egy TD de ritka mint a fehér holló amit nem a nulláról kéne kezdeni helyre rakni :)) Főleg az lenne az igazi ami neked volt 120 paci  :-!
Én Ausztriából vettem az enyémet és nem kell a nulláról rendberakni. Eddig amit költöttem rá, az a komplett vezérlés, szíjak, feszítők, vízpumpa cseréje volt. Amit most fogok még rá költeni az egy kuplung, mert valószínű még a gyári van benne, hozzáteszem nem csúszik, csak mivel amúgyis le kell akasztani a váltót a difi szivárgása miatt, akkor már kicseréljük a kuplungot is. Eddig kb 4ekm-t mentem vele néhány hónap alatt, és nagyon meg vagyok elégedve a dinamizmusával, nyomatékával, fogyasztásával, meg a kényelmével is.
Naplózva

tmz

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 19
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.203
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 1999/8
  • Lakóhely: Csepel
  • Motor: Egyéb
  • Típus: Sedan
  • Jómunkásember
Re:Füstös topik
« Válasz #413 Dátum: 2012 Október, 12, 13:04:34 »

Én Ausztriából vettem az enyémet és nem kell a nulláról rendberakni. Eddig amit költöttem rá, az a komplett vezérlés, szíjak, feszítők, vízpumpa cseréje volt. Amit most fogok még rá költeni az egy kuplung, mert valószínű még a gyári van benne, hozzáteszem nem csúszik, csak mivel amúgyis le kell akasztani a váltót a difi szivárgása miatt, akkor már kicseréljük a kuplungot is. Eddig kb 4ekm-t mentem vele néhány hónap alatt, és nagyon meg vagyok elégedve a dinamizmusával, nyomatékával, fogyasztásával, meg a kényelmével is.

A hátsó híd a nagy kérdés mert az kb 120ezer felújítani ami persze nagyon megéri mert utána 10 évig nem kell nagyon hozzá nyúlni de első neki futásra nem olyan olcsó mulatság plusz nekem az a bajom hogy csak akkor mennék ki érte ha tudom hogy érdemes megnézni a gépet és behozni a német nyelvvel és a leszervezéssel semmi gond nem lenne de potyára nem utaznék ki :)
Naplózva

tecsis306

  • Vendég
Re:Füstös topik
« Válasz #414 Dátum: 2012 Október, 13, 22:55:57 »

Én mindig azt hittem, hogy attól jobb a HDI a TD-nél, hogy ugyan azt a teljesítményt hozza kevesebb fogyasztással, de ha kb ugyan olyan fogyival el lehet járni TD-vel is, akkor a drágább alkatrészköltségek miatt valóban nem éri meg annyira...
Egyébként néha én is visszasírom az én TD-mnek a nyomatékát, 190Nm-ből is el lehet gazdálkodni, de azért a 2++ az jobban érződik, főleg hogy 2000/perc környékén már leadta... :P
Nagy lábad van Marcusa! :P Az asszony alatt nem eszik annyit a ~120 paci.
Naplózva

marcusa

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajts
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Füstös topik
« Válasz #415 Dátum: 2012 Október, 13, 22:58:49 »

Nagy lábad van Marcusa! :P Az asszony alatt nem eszik annyit a ~120 paci.
;D Most már 7 hónapja nálatok van, mennyi az átlag?  :)
És ha már itt tartunk, talira nem jöttök?
Naplózva

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #416 Dátum: 2012 Október, 14, 13:54:43 »

Én mindig azt hittem, hogy attól jobb a HDI a TD-nél, hogy ugyan azt a teljesítményt hozza kevesebb fogyasztással, de ha kb ugyan olyan fogyival el lehet járni TD-vel is, akkor a drágább alkatrészköltségek miatt valóban nem éri meg annyira...
Egyébként néha én is visszasírom az én TD-mnek a nyomatékát, 190Nm-ből is el lehet gazdálkodni, de azért a 2++ az jobban érződik, főleg hogy 2000/perc környékén már leadta... :P

Mértétek, hogy 120 paci?
Naplózva

marcusa

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajts
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Füstös topik
« Válasz #417 Dátum: 2012 Október, 14, 14:08:11 »

Mértétek, hogy 120 paci?
Nálam nem mértük, nem tudom Árvay mérte e amíg az övé volt... Kapi alvázszám alapján nézte ki box-ból az adatot. Gyárilag 1.4 bar-t töltött a turbo :D
Naplózva

tecsis306

  • Vendég
Re:Füstös topik
« Válasz #418 Dátum: 2012 Október, 14, 19:27:16 »

;D Most már 7 hónapja nálatok van, mennyi az átlag?  :)
És ha már itt tartunk, talira nem jöttök?

Tele tankolva sohasem volt még, de a felvillanástól-felvillanásig 6 liter körül van a fogyi, és 90%-ban városban jár (igaz itten nincsenek közlekedési lámpák). Nincsen jelentős különbség a szívóhoz képest.
A hosszú hétvégén vidéken disznó ölés lesz, ahová mennem kell, de még nem tudom melyik napon, ezért nem mertem jelentkezni. (Sajnos nem én jelölöm ki az időpontot.)
Naplózva

marcusa

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajts
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Füstös topik
« Válasz #419 Dátum: 2012 Október, 14, 19:32:16 »

Tele tankolva sohasem volt még, de a felvillanástól-felvillanásig 6 liter körül van a fogyi, és 90%-ban városban jár (igaz itten nincsenek közlekedési lámpák). Nincsen jelentős különbség a szívóhoz képest.
A hosszú hétvégén vidéken disznó ölés lesz, ahová mennem kell, de még nem tudom melyik napon, ezért nem mertem jelentkezni. (Sajnos nem én jelölöm ki az időpontot.)
Akkor drukkolok hogy ne 23-án haljon meg a malacka :D
Naplózva

tecsis306

  • Vendég
Re:Füstös topik
« Válasz #420 Dátum: 2012 Október, 14, 19:39:02 »

Akkor drukkolok hogy ne 23-án haljon meg a malacka :D

Ráadásul kettő egyszerre.  :)
Naplózva

matska

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 6
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 126
  • Autó színe: Piros
  • Évjárat: 1996/05
  • Kor: 40
  • Lakóhely: Sárkeresztes
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajtós
Re:Füstös topik
« Válasz #421 Dátum: 2012 Október, 15, 16:17:07 »

Na én mértem végre. Nagy talppal 60% várossal 6,5L/100km. Tetszik.

Mennyi az olajcsere periódus a TD-nél? 7500km?
Naplózva
Sajnos el kellett adnom az előrehaladott korrózió miatt amit már nem volt érdemes kezelni de bizton állítom, hogy életem legjobb és legmegbízhatóbb autója volt 8 éven és majd 200.000ezer km-en keresztül pedig 16 éves korában vettem 400 Euróért végtelen +2 km-rel. XUD9TE forever!

marcusa

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajts
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Füstös topik
« Válasz #422 Dátum: 2012 Október, 15, 17:00:31 »

Na én mértem végre. Nagy talppal 60% várossal 6,5L/100km. Tetszik.

Mennyi az olajcsere periódus a TD-nél? 7500km?
Szerintem 10000, legalábbis én 10ezrenként cseréltem annó.
Naplózva

F2Tom

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 145
  • Autó színe: bordó
  • Évjárat: 1995
  • Kor: 28
  • Lakóhely: Székesfehérvár
  • Motor: 1.9TD
Re:Füstös topik
« Válasz #423 Dátum: 2012 Október, 15, 17:12:50 »

Na én mértem végre. Nagy talppal 60% várossal 6,5L/100km. Tetszik.

Mennyi az olajcsere periódus a TD-nél? 7500km?

Hallottam már én is 7500-at is meg 10000-et is. Pénteken lejavítottam az alján az egyetlen korhadó részt, egy kis ponton megsérült a gyári alvázvédő, ott elkezdett rohadni, lekorongoztam a rozsdát, lekentem koranttal, kapott 3 réteg bitumenes védőt. A küszöbök alján ahol függőlegesen áll a lemez, ott is végig megfújtam. Jó lett, egy napom ráment, de igazából majd tavaszra kiderül, jó munkát végeztem e. Lehet hogy hétvégén kapja az új kuplungot, meg a váltófolyás megszűnik, remélem 23-ra kész lesz, mert ha nem, akkor a találkozóra max veled tudok kimenni...
Naplózva

matska

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 6
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 126
  • Autó színe: Piros
  • Évjárat: 1996/05
  • Kor: 40
  • Lakóhely: Sárkeresztes
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajtós
Re:Füstös topik
« Válasz #424 Dátum: 2012 Október, 15, 20:40:16 »

...remélem 23-ra kész lesz, mert ha nem, akkor a találkozóra max veled tudok kimenni...

Nálam még csak két hely foglalt úgyhogy lesz hova behajtogatnod magad de azért reméljük elkészül a "limousine"  :P
Naplózva
Sajnos el kellett adnom az előrehaladott korrózió miatt amit már nem volt érdemes kezelni de bizton állítom, hogy életem legjobb és legmegbízhatóbb autója volt 8 éven és majd 200.000ezer km-en keresztül pedig 16 éves korában vettem 400 Euróért végtelen +2 km-rel. XUD9TE forever!

matska

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 6
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 126
  • Autó színe: Piros
  • Évjárat: 1996/05
  • Kor: 40
  • Lakóhely: Sárkeresztes
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajtós
Re:Füstös topik
« Válasz #425 Dátum: 2012 Október, 28, 14:05:32 »

Kinek milyen fordulatszámon gurul a TD 5.-ben 100-zal?
Nekem 2750/perc ami soknak tűnik, többféle végáttétellel csinálták volna?
Biztos nem benzines váltó mert az ha jól emlékszem 3000 felett forgott 100-nál.
Naplózva
Sajnos el kellett adnom az előrehaladott korrózió miatt amit már nem volt érdemes kezelni de bizton állítom, hogy életem legjobb és legmegbízhatóbb autója volt 8 éven és majd 200.000ezer km-en keresztül pedig 16 éves korában vettem 400 Euróért végtelen +2 km-rel. XUD9TE forever!

marcusa

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajts
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Füstös topik
« Válasz #426 Dátum: 2012 Október, 28, 14:11:17 »

Kinek milyen fordulatszámon gurul a TD 5.-ben 100-zal?
Nekem 2750/perc ami soknak tűnik, többféle végáttétellel csinálták volna?
Biztos nem benzines váltó mert az ha jól emlékszem 3000 felett forgott 100-nál.
Az 1.6-os váltója pont 2750-es fordulaton van 100-on. Nekem a TD annó 2000-2200 körül volt 100-on.
Naplózva

F2Tom

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 145
  • Autó színe: bordó
  • Évjárat: 1995
  • Kor: 28
  • Lakóhely: Székesfehérvár
  • Motor: 1.9TD
Re:Füstös topik
« Válasz #427 Dátum: 2012 Október, 28, 14:19:22 »

Az 1.6-os váltója pont 2750-es fordulaton van 100-on. Nekem a TD annó 2000-2200 körül volt 100-on.
Nekem is 2200 100-nál.
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #428 Dátum: 2012 Október, 28, 20:22:14 »

 ^-^
Kinek milyen fordulatszámon gurul a TD 5.-ben 100-zal?
Nekem 2750/perc ami soknak tűnik, többféle végáttétellel csinálták volna?
Biztos nem benzines váltó mert az ha jól emlékszem 3000 felett forgott 100-nál.

Tuti, hogy benzines váltó van a vasban!
Naplózva

matska

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 6
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 126
  • Autó színe: Piros
  • Évjárat: 1996/05
  • Kor: 40
  • Lakóhely: Sárkeresztes
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajtós
Re:Füstös topik
« Válasz #429 Dátum: 2012 Október, 29, 13:10:23 »

^-^
Tuti, hogy benzines váltó van a vasban!

1:1-ben passzol? - meglepő szabványosság ez. Arra gondoltam hátha valamelyik Jumpernek vagy Fiat Scudo-nak a váltója lehet azokon biztos rövidebb a végáttétel. Jó lenne szerezni egy rá valót mert autópálya tempónál már nagyon pörög.
Naplózva
Sajnos el kellett adnom az előrehaladott korrózió miatt amit már nem volt érdemes kezelni de bizton állítom, hogy életem legjobb és legmegbízhatóbb autója volt 8 éven és majd 200.000ezer km-en keresztül pedig 16 éves korában vettem 400 Euróért végtelen +2 km-rel. XUD9TE forever!

marcusa

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajts
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Füstös topik
« Válasz #430 Dátum: 2012 Október, 29, 13:13:01 »

1:1-ben passzol? - meglepő szabványosság ez. Arra gondoltam hátha valamelyik Jumpernek vagy Fiat Scudo-nak a váltója lehet azokon biztos rövidebb a végáttétel. Jó lenne szerezni egy rá valót mert autópálya tempónál már nagyon pörög.
Hát igen, így akkor a végsebesség is 150-160 max...
Naplózva

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #431 Dátum: 2012 Október, 29, 14:15:57 »

Kinek milyen fordulatszámon gurul a TD 5.-ben 100-zal?
Nekem 2750/perc ami soknak tűnik, többféle végáttétellel csinálták volna?
Biztos nem benzines váltó mert az ha jól emlékszem 3000 felett forgott 100-nál.
Ha jól emlékszem 41,46 km/h 1000-es fordulaton 5.-ben a gyári adat. Innen tudsz számolni.
Naplózva

matska

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 6
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 126
  • Autó színe: Piros
  • Évjárat: 1996/05
  • Kor: 40
  • Lakóhely: Sárkeresztes
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajtós
Re:Füstös topik
« Válasz #432 Dátum: 2012 November, 05, 14:34:52 »

Sziasztok!

Tud valaki valami azonosítót mondani amiről kizárólagosan meg tudom mondani, hogy egy bontott váltó megfelelő végáttételű-e a TD-hez? Illetve hol találok a váltómon valami cikkszámot még mielőtt feleslegesen koszolom össze magam.

Köszi!
Naplózva
Sajnos el kellett adnom az előrehaladott korrózió miatt amit már nem volt érdemes kezelni de bizton állítom, hogy életem legjobb és legmegbízhatóbb autója volt 8 éven és majd 200.000ezer km-en keresztül pedig 16 éves korában vettem 400 Euróért végtelen +2 km-rel. XUD9TE forever!

matska

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 6
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 126
  • Autó színe: Piros
  • Évjárat: 1996/05
  • Kor: 40
  • Lakóhely: Sárkeresztes
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajtós
Re:Füstös topik
« Válasz #433 Dátum: 2012 November, 08, 16:38:54 »

Szívó dízlelsek segítsetek!

Ugye a sima 1.9D 2750-et forog 100-nál 5.ben? Mert akkor megvan, hogy milyen váltó van az enyémen.

Köszi!
Naplózva
Sajnos el kellett adnom az előrehaladott korrózió miatt amit már nem volt érdemes kezelni de bizton állítom, hogy életem legjobb és legmegbízhatóbb autója volt 8 éven és majd 200.000ezer km-en keresztül pedig 16 éves korában vettem 400 Euróért végtelen +2 km-rel. XUD9TE forever!

andreas89

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 131
  • Autó színe: kék
  • Évjárat: 1997
  • Kor: 23
  • Lakóhely: VaS Megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajtós
Re:Füstös topik
« Válasz #434 Dátum: 2012 November, 08, 16:42:30 »

Szívó dízlelsek segítsetek!

Ugye a sima 1.9D 2750-et forog 100-nál 5.ben? Mert akkor megvan, hogy milyen váltó van az enyémen.

Köszi!

szia,
van itthon mindkettő, megnézzem a számokat???
Naplózva

marcusa

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajts
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Füstös topik
« Válasz #435 Dátum: 2012 November, 08, 17:23:33 »

Szívó dízlelsek segítsetek!

Ugye a sima 1.9D 2750-et forog 100-nál 5.ben? Mert akkor megvan, hogy milyen váltó van az enyémen.

Köszi!
Szerintem a szívódízel se pörög ilyen sokat... Nekem volt szívó D is, és azzal ha jól emlékszem 1x mentem óra szerint 175-tel, pedig az nem tudott 5ezret pörögni...
Viszont ha jól emlékszem, akkor az 1858 ccm-es s2/3-as szívó D az rövidebb váltót kapott, lehet hogy az...
Naplózva

matska

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 6
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 126
  • Autó színe: Piros
  • Évjárat: 1996/05
  • Kor: 40
  • Lakóhely: Sárkeresztes
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajtós
Re:Füstös topik
« Válasz #436 Dátum: 2012 November, 08, 19:22:08 »

szia,
van itthon mindkettő, megnézzem a számokat???

Nagyon megköszönném!
Naplózva
Sajnos el kellett adnom az előrehaladott korrózió miatt amit már nem volt érdemes kezelni de bizton állítom, hogy életem legjobb és legmegbízhatóbb autója volt 8 éven és majd 200.000ezer km-en keresztül pedig 16 éves korában vettem 400 Euróért végtelen +2 km-rel. XUD9TE forever!

jetipapa

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5
  • Autó színe: kék
  • Évjárat: 1996
  • Kor: 22
  • Lakóhely: Alsónémedi
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajtós
Re:Füstös topik
« Válasz #437 Dátum: 2012 November, 17, 09:17:48 »

sziasztok-
azt szeretném kérdezni,hogy azt lehet állítani,hogy mikor nyisson a turbó?
Naplózva

matska

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 6
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 126
  • Autó színe: Piros
  • Évjárat: 1996/05
  • Kor: 40
  • Lakóhely: Sárkeresztes
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajtós
Re:Füstös topik
« Válasz #438 Dátum: 2012 November, 18, 11:56:26 »

sziasztok-
azt szeretném kérdezni,hogy azt lehet állítani,hogy mikor nyisson a turbó?

Sehogy, a turbó mindig pörög, állítani legfeljebb a csúcsnyomást lehet. Ha nem vagy csak nehezen, magas fordulaton épül fel a nyomás akkor valószínű, hogy elkokszosodtak a lapátok vagy csapágyas már a csiga de még forog. Akkor sem kell egyből rohanni turbót venni vagy felújíttatni, először meg kell nézni, hogy természetes halállal halt-e el vagy kenési elégtelenség miatt mert előfordulhat, hogy rákerül az új vagy felújított és pár hét alatt az is gallyra megy. Extrém esetben fél óra alatt is ha nincs kenés.
Naplózva
Sajnos el kellett adnom az előrehaladott korrózió miatt amit már nem volt érdemes kezelni de bizton állítom, hogy életem legjobb és legmegbízhatóbb autója volt 8 éven és majd 200.000ezer km-en keresztül pedig 16 éves korában vettem 400 Euróért végtelen +2 km-rel. XUD9TE forever!

F2Tom

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 145
  • Autó színe: bordó
  • Évjárat: 1995
  • Kor: 28
  • Lakóhely: Székesfehérvár
  • Motor: 1.9TD
Re:Füstös topik
« Válasz #439 Dátum: 2012 November, 19, 13:06:32 »

Egy kis érdekesség a turbó működéséről.
http://www.injektor.hu/index.jsp?id=2&main=126&akt=
Naplózva

matska

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 6
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 126
  • Autó színe: Piros
  • Évjárat: 1996/05
  • Kor: 40
  • Lakóhely: Sárkeresztes
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajtós
Re:Füstös topik
« Válasz #440 Dátum: 2012 December, 14, 11:23:01 »

Ki lett pucolva a turbóm mert mint kiderült, olyan kokszos volt a waste-gate, hogy nem tudott rendesen lezárni és mindig elengedett valamennyi nyomást. Most sokkal jobban megy a gép de még mindig csak nagy gázzal, nagy fordulaton épül fel a töltés viszont ott olyat nyúlik, hogy látnotok kellett volna reggel a Passat-os kolléga arcát amikor legnagyobb meglepetésére csak mögém tudott besorolni.  :P Cseréljem le az amúgy mindenki által tökéletes állapotúnak titulált Lucas adagolót Bosch-ra?

3 napig egy off. Thaliával jártam, el nem tudom mondani azt a boldog megkönnyebbülést amikor visszaülhettem a Traktoromba.
Naplózva
Sajnos el kellett adnom az előrehaladott korrózió miatt amit már nem volt érdemes kezelni de bizton állítom, hogy életem legjobb és legmegbízhatóbb autója volt 8 éven és majd 200.000ezer km-en keresztül pedig 16 éves korában vettem 400 Euróért végtelen +2 km-rel. XUD9TE forever!

vbrown

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 4
  • Autó színe: narancs
  • Évjárat: 2001
  • Kor: 35
  • Lakóhely: Budaörs
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: Break
Re:Füstös topik
« Válasz #441 Dátum: 2012 December, 14, 14:42:36 »

Sziasztok!

Most regisztráltam újból, mert megint van működő 306-osom(2.0HDi).  :)
A problémám a következő: szeretnék egy hosszabb (jóval) 5. fokozatot vagy 6-os váltót a kocsiba.
Ha esetleg valakinek van már tapasztalata ezen a téren, akkor azt kérem ossza meg velem, hogy pl. jó-e az S16-os váltó bele (hosszabb-e egyáltalán a hatodik fokozat stb).
A motor egy kicsit fel lesz erősítve, hogy ne "szenvedjen" a hosszabb sebesség(ek) miatt.
De már annak is örülnék, ha valaki megírná az egyes fokozatok áttételét.

Köszönöm

vbrown
Naplózva

marcusa

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajts
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Füstös topik
« Válasz #442 Dátum: 2012 December, 14, 14:52:26 »

Sziasztok!

Most regisztráltam újból, mert megint van működő 306-osom(2.0HDi).  :)
A problémám a következő: szeretnék egy hosszabb (jóval) 5. fokozatot vagy 6-os váltót a kocsiba.
Ha esetleg valakinek van már tapasztalata ezen a téren, akkor azt kérem ossza meg velem, hogy pl. jó-e az S16-os váltó bele (hosszabb-e egyáltalán a hatodik fokozat stb).
A motor egy kicsit fel lesz erősítve, hogy ne "szenvedjen" a hosszabb sebesség(ek) miatt.
De már annak is örülnék, ha valaki megírná az egyes fokozatok áttételét.

Köszönöm

vbrown
Ilyet nem nagyon fogsz tudni kivitelezni... Az s16 6-ik sebessége kb olyan hosszú mint a te váltód 4-ik sebessége. 3ezret forog 6-ikban 100km/h-nál. Sőt, 306-osok között a 2.0 HDi 5-ikje a leghosszabb, hosszabb mint a TD-é. Nem tudom hogy így hogyan fogsz találni hosszabb 5-ik-et...  ???
Naplózva

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #443 Dátum: 2012 December, 14, 16:32:20 »

Sziasztok!

Most regisztráltam újból, mert megint van működő 306-osom(2.0HDi).  :)
A problémám a következő: szeretnék egy hosszabb (jóval) 5. fokozatot vagy 6-os váltót a kocsiba.
Ha esetleg valakinek van már tapasztalata ezen a téren, akkor azt kérem ossza meg velem, hogy pl. jó-e az S16-os váltó bele (hosszabb-e egyáltalán a hatodik fokozat stb).
A motor egy kicsit fel lesz erősítve, hogy ne "szenvedjen" a hosszabb sebesség(ek) miatt.
De már annak is örülnék, ha valaki megírná az egyes fokozatok áttételét.

Köszönöm

vbrown
Hali!
Esetleg a Xsara hdi 110 lovas váltója hosszabb... de ez sem tuti...
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #444 Dátum: 2012 December, 14, 18:43:06 »

Sziasztok!

Most regisztráltam újból, mert megint van működő 306-osom(2.0HDi).  :)
A problémám a következő: szeretnék egy hosszabb (jóval) 5. fokozatot vagy 6-os váltót a kocsiba.
Ha esetleg valakinek van már tapasztalata ezen a téren, akkor azt kérem ossza meg velem, hogy pl. jó-e az S16-os váltó bele (hosszabb-e egyáltalán a hatodik fokozat stb).
A motor egy kicsit fel lesz erősítve, hogy ne "szenvedjen" a hosszabb sebesség(ek) miatt.
De már annak is örülnék, ha valaki megírná az egyes fokozatok áttételét.

Köszönöm

vbrown

406 hdi. ML valto jo hosszu. Csak a feltengelyeket kell at reszelni.
Naplózva

F2Tom

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 145
  • Autó színe: bordó
  • Évjárat: 1995
  • Kor: 28
  • Lakóhely: Székesfehérvár
  • Motor: 1.9TD
Re:Füstös topik
« Válasz #445 Dátum: 2012 December, 14, 23:48:58 »

Ilyet nem nagyon fogsz tudni kivitelezni... Az s16 6-ik sebessége kb olyan hosszú mint a te váltód 4-ik sebessége. 3ezret forog 6-ikban 100km/h-nál. Sőt, 306-osok között a 2.0 HDi 5-ikje a leghosszabb, hosszabb mint a TD-é. Nem tudom hogy így hogyan fogsz találni hosszabb 5-ik-et...  ???
6 gangos az s16? :o
Naplózva

marcusa

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajts
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Füstös topik
« Válasz #446 Dátum: 2012 December, 15, 00:00:35 »

6 gangos az s16? :o
Pontosabban a Gti-6, az s1 s16 az 5 sebességes. De az 1-es, 2-es és legmagasabb sebességek kb ugyan olyan hosszúak, a 6-osban a 3-4 sebesség van felosztva még egyszer, így dinamikusabb 110 felett, mert ott ér véget a 2-ik.
Naplózva

vbrown

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 4
  • Autó színe: narancs
  • Évjárat: 2001
  • Kor: 35
  • Lakóhely: Budaörs
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: Break
Re:Füstös topik
« Válasz #447 Dátum: 2012 December, 16, 20:57:10 »

Köszönöm a válaszokat, leagalább el tudok indulni valamerre. Esetleg az uj 6-os dízel váltókkal érdemes próbálkozni? Vagy rakok rá traktorkerekeket és kész is!  biggrin
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #448 Dátum: 2012 December, 16, 23:05:23 »

Köszönöm a válaszokat, leagalább el tudok indulni valamerre. Esetleg az uj 6-os dízel váltókkal érdemes próbálkozni? Vagy rakok rá traktorkerekeket és kész is!  biggrin

szerintem a dw motorokon már más váltó van.
Naplózva

holló

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2
  • Autó színe: bordó
  • Évjárat: 1999.03
  • Kor: 48
  • Lakóhely: KAPOSVÁR
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajtós
Re:Füstös topik
« Válasz #449 Dátum: 2012 December, 20, 21:57:08 »

Üdvözlet mindenkinek!
Új vagyok a klubban. Szükségem lenne a segítségetekre. 
Pár hónapja került a családba egy 306 TD 1999-es évjáratú. Eddig tökéletesen működött. Néhány napja a következőket produkálja: hidegen induláskor-csak akkor- az autó tökéletesen indul, füst semmi, majd 15-20 mp múlva elkezd dadogni egyenletlenül járni amihez párosul elég komoly kékes szürkés (inkább kékes) füstölés. Pár perc melegedés illetve mikor már üzemmeleg megszűnnek ezek a problémák. A teljesítményben nem érzékelek változást-továbbra is gyönyörűen megy. Igaz mióta nálunk van-kb. 7000 km-t ment és 0.5l olajat kellet utána tölteni. Ennek a problémának a megoldásához szeretném kérni a segítségeteket, jótanácsaitokat. Előre is köszönöm. 
Naplózva
Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14   Fel
 


Az oldal 0.415 másodperc alatt készült el 29 lekéréssel.