Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  

Szavazás

A gázolajba raksz dermedés gátlót külön?

Igen
- 6 (7.1%)
Nem
- 32 (38.1%)
Benzin üzemű az autóm
- 46 (54.8%)

Összes szavazó: 80


Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 14   Le

Szerző Téma: Füstös topik  (Megtekintve 243211 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

marcusa

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajts
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Füstös topik
« Válasz #300 Dátum: 2011 December, 31, 10:46:21 »

Elvitt és visszahozott a  _pug 1.9 Dti, 2300kmes Szombathely - Erdély havasok hegyeinek túrájáról. Hóba, fagyba, autópályán egyetlen köhhenése sem volt, minden gond nélkül teljesítette. Örülök hogy ezt a gépet választottam..   :-!
:-! Szuper! Jó nagy táv volt ez, fogyi hogy alakult?  _pug
Naplózva

andreas89

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 131
  • Autó színe: kék
  • Évjárat: 1997
  • Kor: 23
  • Lakóhely: VaS Megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajtós
Re:Füstös topik
« Válasz #301 Dátum: 2011 December, 31, 10:53:53 »

:-! Szuper! Jó nagy táv volt ez, fogyi hogy alakult?  _pug

a teljes átlag 6 L-re jött ki, meglepő, de szerpentinen 5.5L alá is ment pályán viszont magasabb volt... hát mondjuk inkább 140 és fölötte mint 120  ;D
Naplózva

marcusa

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajts
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Füstös topik
« Válasz #302 Dátum: 2011 December, 31, 10:58:12 »

a teljes átlag 6 L-re jött ki, meglepő, de szerpentinen 5.5L alá is ment pályán viszont magasabb volt... hát mondjuk inkább 140 és fölötte mint 120  ;D
Teljesen korrekt  _pug
Naplózva

Davids

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 219
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 1999.11
  • Lakóhely: BP.
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajtós
  • Mr.
Re:Füstös topik
« Válasz #303 Dátum: 2012 Január, 10, 22:21:24 »

Nah mar nem aktualis a kepregeny,megvan az uj Bosch adagolo  ;D valakinek valami tapasztalata esetleg az attepitessel?

Akad  ::)  ;D _pug

A befecskendezési sorrend asszem más,legalábbis a 2.1 boschnál más volt.
Meg kell nézni h melyik az 1. henger csöcse és ugy továbbhaladni... mert amugy nagyon xarul fog járni...

andreas89

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 131
  • Autó színe: kék
  • Évjárat: 1997
  • Kor: 23
  • Lakóhely: VaS Megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajtós
Re:Füstös topik
« Válasz #304 Dátum: 2012 Február, 15, 06:58:04 »

Akad  ::)  ;D _pug

A befecskendezési sorrend asszem más,legalábbis a 2.1 boschnál más volt.
Meg kell nézni h melyik az 1. henger csöcse és ugy továbbhaladni... mert amugy nagyon xarul fog járni...

szia,
kérdésem lenne: 1.9 dT Lucas motoros az enyém, turbónyomást hogy tudok mérni? autodata alapján valami 0.8-1.1-et ir azthiszem hát nekem közel nincs ennyi főleg nem 3e fordulaton.... Lucas adagoló csak akkor megy ha nagyon tiprom vagy valami gebasz lehet???
Naplózva

Davids

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 219
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 1999.11
  • Lakóhely: BP.
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajtós
  • Mr.
Re:Füstös topik
« Válasz #305 Dátum: 2012 Február, 17, 21:53:12 »

szia,
kérdésem lenne: 1.9 dT Lucas motoros az enyém, turbónyomást hogy tudok mérni? autodata alapján valami 0.8-1.1-et ir azthiszem hát nekem közel nincs ennyi főleg nem 3e fordulaton.... Lucas adagoló csak akkor megy ha nagyon tiprom vagy valami gebasz lehet???

A coolerröl megy egy csö az adagoloba.Az elvág T csati és egy csövel az orába... Az adagolón állítottál már?? gyári turbonyomással nem mész sokra...
Amugy a TD alul jol megy és felül 3-3,5 fölött elfogy az erő.. de egy gyári konfignál ne csodálkozz hogy nem egy f1 es paripa...

Davids

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 219
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 1999.11
  • Lakóhely: BP.
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajtós
  • Mr.
Re:Füstös topik
« Válasz #306 Dátum: 2012 Február, 17, 21:53:44 »

Más...

Megmértem tegnap a kocsimat az új kuplung upgrade után... Hát csodálkoztam egy kicsit mert tudtam h erös a kocsi de erre nem számítottam  ;D

262LE @ 434 NM      :o :o :o  _pug

És még csak most kezdem fokolgatni meg van még 1-2 dolog amimár megvan csak nem raktam még bele  8)


Idén meglesz a 300 az tuti... A váltó hamarosan feladja a szolgálatot szerintem de feszegetem még a BE4R határait.. Ha megmegy akkor ML6C... whistle

marcusa

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajts
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Füstös topik
« Válasz #307 Dátum: 2012 Február, 17, 21:57:05 »

Más...

Megmértem tegnap a kocsimat az új kuplung upgrade után... Hát csodálkoztam egy kicsit mert tudtam h erös a kocsi de erre nem számítottam  ;D

262LE @ 434 NM      :o  _pug

És még csak most kezdem fokolgatni meg van még 1-2 dolog amimár megvan csak nem raktam még bele  8)


Idén meglesz a 300 az tuti... A váltó hamarosan feladja a szolgálatot szerintem de feszegetem még a BE4R határait.. Ha megmegy akkor ML6C... whistle
Azta :o  _pug Ezt azért nem gondoltam volna... Gyere már el 17-én a velencei talira és vigyél egy kört :D
Naplózva

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #308 Dátum: 2012 Február, 18, 18:35:29 »

Más...

Megmértem tegnap a kocsimat az új kuplung upgrade után... Hát csodálkoztam egy kicsit mert tudtam h erös a kocsi de erre nem számítottam  ;D

262LE @ 434 NM      :o :o :o  _pug

És még csak most kezdem fokolgatni meg van még 1-2 dolog amimár megvan csak nem raktam még bele  8)


Idén meglesz a 300 az tuti... A váltó hamarosan feladja a szolgálatot szerintem de feszegetem még a BE4R határait.. Ha megmegy akkor ML6C... whistle
Grat! A régi td-d is nagyon ment... ez brutál lehet...  :P
Naplózva

andreas89

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 131
  • Autó színe: kék
  • Évjárat: 1997
  • Kor: 23
  • Lakóhely: VaS Megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajtós
Re:Füstös topik
« Válasz #309 Dátum: 2012 Február, 26, 15:06:46 »

A coolerröl megy egy csö az adagoloba.Az elvág T csati és egy csövel az orába... Az adagolón állítottál már?? gyári turbonyomással nem mész sokra...
Amugy a TD alul jol megy és felül 3-3,5 fölött elfogy az erő.. de egy gyári konfignál ne csodálkozz hogy nem egy f1 es paripa...

mi az amit hosszú távon kibír?? motor amugy jó állapotú, vigyáztak rá...

másik turbo meg bosch adagoló??
Naplózva

Davids

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 219
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 1999.11
  • Lakóhely: BP.
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajtós
  • Mr.
Re:Füstös topik
« Válasz #310 Dátum: 2012 Február, 27, 23:34:28 »

mi az amit hosszú távon kibír?? motor amugy jó állapotú, vigyáztak rá...

másik turbo meg bosch adagoló??

A lukáccsal is lehet 130 lovat csinálni. a gyári turbo is bir annyit bár nem hosszutávon...
A motor elég jol birja. egy másik turbo ami nem tul nagy ha használni is akaros az autot nem csak versenyezni. A geos cuccot nem szereti a td nem erre lett kitalálva. A legjobb egy hibrid 15/17. az jol használható városban és ha tolod neki akkor se fogy el olyan hamar. ha sok pacit akarsz akkor azért bele kell nyulni a pénztárcába de tudok segíteni ha nem akarsz mindent kétszer megvenni  :P

andreas89

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 131
  • Autó színe: kék
  • Évjárat: 1997
  • Kor: 23
  • Lakóhely: VaS Megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajtós
Re:Füstös topik
« Válasz #311 Dátum: 2012 Február, 28, 08:48:46 »

A lukáccsal is lehet 130 lovat csinálni. a gyári turbo is bir annyit bár nem hosszutávon...
A motor elég jol birja. egy másik turbo ami nem tul nagy ha használni is akaros az autot nem csak versenyezni. A geos cuccot nem szereti a td nem erre lett kitalálva. A legjobb egy hibrid 15/17. az jol használható városban és ha tolod neki akkor se fogy el olyan hamar. ha sok pacit akarsz akkor azért bele kell nyulni a pénztárcába de tudok segíteni ha nem akarsz mindent kétszer megvenni  :P

nem akarok versenyezni vele, csak annyit hogy lendületesebb, meg erősebb legyen de közúti használatra kell a gép...
Naplózva

Davids

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 219
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 1999.11
  • Lakóhely: BP.
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajtós
  • Mr.
Re:Füstös topik
« Válasz #312 Dátum: 2012 Február, 28, 22:16:42 »

nem akarok versenyezni vele, csak annyit hogy lendületesebb, meg erősebb legyen de közúti használatra kell a gép...

A 150-160 LE változat teljesen utcai konfig...
Amugy a mostani 260LE is melobajárós verda...  biggrin _pug

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #313 Dátum: 2012 Február, 28, 22:20:31 »

A 150-160 LE változat teljesen utcai konfig...
Amugy a mostani 260LE is melobajárós verda...  biggrin _pug

miket moddoltál?
43xNm kicsit kevés a lóhoz képest nem? ;)
Naplózva

Davids

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 219
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 1999.11
  • Lakóhely: BP.
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajtós
  • Mr.
Re:Füstös topik
« Válasz #314 Dátum: 2012 Február, 28, 23:04:41 »

miket moddoltál?
43xNm kicsit kevés a lóhoz képest nem? ;)

Nem. Ugy csináltam h ne legyen nagyon hajtáslánckiller a cucc... könnyitett lendkerék, tengely magas fordulat..

 A váltó már igy is necces. Szerintem az elsö versenyen slickkel ragacsos pályán valami megadja magát. de várom már :D

andreas89

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 131
  • Autó színe: kék
  • Évjárat: 1997
  • Kor: 23
  • Lakóhely: VaS Megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajtós
Re:Füstös topik
« Válasz #315 Dátum: 2012 Február, 28, 23:09:41 »

A 150-160 LE változat teljesen utcai konfig...
Amugy a mostani 260LE is melobajárós verda...  biggrin _pug

kb. mit kellene lehetne rajta modolni? motorszerelő vagyok benzinesnél nem lenne bajom meg van pár ötletem de dizelben nem vagyok otthon
Naplózva

Davids

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 219
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 1999.11
  • Lakóhely: BP.
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajtós
  • Mr.
Re:Füstös topik
« Válasz #316 Dátum: 2012 Február, 29, 00:09:09 »

kb. mit kellene lehetne rajta modolni? motorszerelő vagyok benzinesnél nem lenne bajom meg van pár ötletem de dizelben nem vagyok otthon

elsö körben adagolon adni kell neki üzemnyagot, továbbá egy kis turbonyomást...

andreas89

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 131
  • Autó színe: kék
  • Évjárat: 1997
  • Kor: 23
  • Lakóhely: VaS Megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajtós
Re:Füstös topik
« Válasz #317 Dátum: 2012 Február, 29, 09:24:11 »

elsö körben adagolon adni kell neki üzemnyagot, továbbá egy kis turbonyomást...

adagolón kicsit tekertem, plusszba alapon és turbonyomás membránjánál, turbón probáltam állítani de semmi érzésbeli eltérést nem éreztem....
hétvégén kimérem mennyi a nyomás...
Naplózva

andreas89

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 131
  • Autó színe: kék
  • Évjárat: 1997
  • Kor: 23
  • Lakóhely: VaS Megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajtós
Re:Füstös topik
« Válasz #318 Dátum: 2012 Március, 06, 15:39:36 »

elsö körben adagolon adni kell neki üzemnyagot, továbbá egy kis turbonyomást...

hogyan tudom jól beállítani a mennyiséget? mert szerintem nagyon eltekergették... ha adok neki többet azért kormol.... :)
Naplózva

Davids

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 219
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 1999.11
  • Lakóhely: BP.
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajtós
  • Mr.
Re:Füstös topik
« Válasz #319 Dátum: 2012 Április, 17, 23:55:13 »

hogyan tudom jól beállítani a mennyiséget? mert szerintem nagyon eltekergették... ha adok neki többet azért kormol.... :)

Érzésre.

Sokat nem tudsz adni neki... a korom meg a kis nyomás miatt van. Tekerd még jobban össze a wastegate pálcáját...

andreas89

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 131
  • Autó színe: kék
  • Évjárat: 1997
  • Kor: 23
  • Lakóhely: VaS Megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajtós
Re:Füstös topik
« Válasz #320 Dátum: 2012 Április, 22, 10:15:25 »

Érzésre.

Sokat nem tudsz adni neki... a korom meg a kis nyomás miatt van. Tekerd még jobban össze a wastegate pálcáját...

szia,

mindenhol http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/motorikus_alkatresz/turbo/peugeot_306_td_turbo_1581428417.html  ilyen turbót látok amit 306-hoz irnak de nekem nem ilyen....

2.0HDI KKK turbója milyen lenne?? leömlő felmenne rá? komplett csonkostól. Erősebb lenne..
Naplózva

Davids

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 219
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 1999.11
  • Lakóhely: BP.
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajtós
  • Mr.
Re:Füstös topik
« Válasz #321 Dátum: 2012 Április, 22, 12:13:06 »

szia,

mindenhol http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/motorikus_alkatresz/turbo/peugeot_306_td_turbo_1581428417.html  ilyen turbót látok amit 306-hoz irnak de nekem nem ilyen....

2.0HDI KKK turbója milyen lenne?? leömlő felmenne rá? komplett csonkostól. Erősebb lenne..

Az a garrett turbo... A hdi KKK-t is fel lehet rakni mert méretre szinte ugyanaz... A csonk az nem ugyanaz de a turbo talpa igen..

andreas89

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 131
  • Autó színe: kék
  • Évjárat: 1997
  • Kor: 23
  • Lakóhely: VaS Megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajtós
Re:Füstös topik
« Válasz #322 Dátum: 2012 Április, 22, 13:10:49 »

Az a garrett turbo... A hdi KKK-t is fel lehet rakni mert méretre szinte ugyanaz... A csonk az nem ugyanaz de a turbo talpa igen..

és a hdi nagyobb ? több nyomást tudna?
Naplózva

Davids

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 219
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 1999.11
  • Lakóhely: BP.
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajtós
  • Mr.
Re:Füstös topik
« Válasz #323 Dátum: 2012 Április, 30, 09:55:45 »

és a hdi nagyobb ? több nyomást tudna?

Mindkét "kis" turbo közel ugyanazt a teljesítményt tudja.

esteakn

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 44
  • Autó színe: Piros
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Komárom-SK
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 3 ajtós
Re:Füstös topik
« Válasz #324 Dátum: 2012 Május, 05, 20:47:15 »

még egyszer megkerdznem hogy pumpat kellene cserelnem,de lucas adagolot nem igen talalok,mit kellene meg cserelnem a pumpan kivul ha Bosch-t szeretnek ratenni?
Naplózva

laczfinador

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 15
  • Autó színe: Piros
  • Évjárat: 1998.12
  • Kor: 26
  • Lakóhely: Szügy
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #325 Dátum: 2012 Május, 08, 22:16:37 »

Sziasztok,

Következő problémával fordulok hozzátok (hátha látott már valaki ilyet):
Világos fehéres-kékes füstöt (ködöt) ereget a kocsi (1998. 1.9 XRDT 92LE 250e km), és dohogósan, de egyenletesen jár (kb. fele lóerővel). A füstön érezni, hogy szúrós gázolajos, és valamelyik henger nem megy, vagy legalább is a motor járása olyan. Melegen sem változik ez az állapot. Turbó fél éve felújítottra cserélve (még bőven ezen probléma előtt). Porlasztócsúcsokat ma cseréltük ki újakra (miután a hétvégén egyszer csak így indult be a kocsi). Az új csúcsokon látszik, hogy a 2. hengerben levő nem színeződött el, tehát ott nincs égés. De ez sem segített. Kompressziót mértünk: 26,5 és 30 között változott.

Eddig ezek a lehetőségek merültek fel :
a.) beesett az előkamra
b.) egy fogat ugrott a vezérlés
c.) adagolóban (Lucas) valamelyik fejszelep elment

de 3 különböző forrásból, és egyik sem volt biztos magában. Jó lenne tudni mi lehet, mert az előkamra ellenőrzése poénból, nem olcsó mulatság.

Bármilyen tanácsot, ötletet szívesen fogadok.
Köszönöm a mielőbbi válaszokat.
Naplózva

marcusa

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajts
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Füstös topik
« Válasz #326 Dátum: 2012 Május, 08, 22:37:34 »

Sziasztok,

Következő problémával fordulok hozzátok (hátha látott már valaki ilyet):
Világos fehéres-kékes füstöt (ködöt) ereget a kocsi (1998. 1.9 XRDT 92LE 250e km), és dohogósan, de egyenletesen jár (kb. fele lóerővel). A füstön érezni, hogy szúrós gázolajos, és valamelyik henger nem megy, vagy legalább is a motor járása olyan. Melegen sem változik ez az állapot. Turbó fél éve felújítottra cserélve (még bőven ezen probléma előtt). Porlasztócsúcsokat ma cseréltük ki újakra (miután a hétvégén egyszer csak így indult be a kocsi). Az új csúcsokon látszik, hogy a 2. hengerben levő nem színeződött el, tehát ott nincs égés. De ez sem segített. Kompressziót mértünk: 26,5 és 30 között változott.

Eddig ezek a lehetőségek merültek fel :
a.) beesett az előkamra
b.) egy fogat ugrott a vezérlés
c.) adagolóban (Lucas) valamelyik fejszelep elment

de 3 különböző forrásból, és egyik sem volt biztos magában. Jó lenne tudni mi lehet, mert az előkamra ellenőrzése poénból, nem olcsó mulatság.

Bármilyen tanácsot, ötletet szívesen fogadok.
Köszönöm a mielőbbi válaszokat.
Nekem koppra ugyan ezt csinálta a TD-m mikor hengerfejes volt. Egyik henger nem járt, megrepedt a gát a vízjárat és a henger között, ezért a vízrendszerbe dolgozott, és egy kevés víz is került így abba a hengerbe, és ugyan így fehéres füstöt adott. Sajnos nekem komplett hengerfejet kellett cserélnem... Ha az előkamra esett volna be, akkor annak más hangja is lenne, ha pedig a vezérlés lenne elugorva, akkor nem csak 1 henger járna egyenetlenül. Adagolót könnyen ki tudod deríteni hogy jó e, csavard le a nagynyomású csöveket a porlasztókról és indítózzál, persze minden csupa gázolaj lesz, de látszani fog hogy ha valamelyik fej nem nyomja a gázolajat.
Naplózva

andreas89

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 131
  • Autó színe: kék
  • Évjárat: 1997
  • Kor: 23
  • Lakóhely: VaS Megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajtós
Re:Füstös topik
« Válasz #327 Dátum: 2012 Május, 12, 20:30:14 »

Sziasztok,

Következő problémával fordulok hozzátok (hátha látott már valaki ilyet):
Világos fehéres-kékes füstöt (ködöt) ereget a kocsi (1998. 1.9 XRDT 92LE 250e km), és dohogósan, de egyenletesen jár (kb. fele lóerővel). A füstön érezni, hogy szúrós gázolajos, és valamelyik henger nem megy, vagy legalább is a motor járása olyan. Melegen sem változik ez az állapot. Turbó fél éve felújítottra cserélve (még bőven ezen probléma előtt). Porlasztócsúcsokat ma cseréltük ki újakra (miután a hétvégén egyszer csak így indult be a kocsi). Az új csúcsokon látszik, hogy a 2. hengerben levő nem színeződött el, tehát ott nincs égés. De ez sem segített. Kompressziót mértünk: 26,5 és 30 között változott.

Eddig ezek a lehetőségek merültek fel :
a.) beesett az előkamra
b.) egy fogat ugrott a vezérlés
c.) adagolóban (Lucas) valamelyik fejszelep elment

de 3 különböző forrásból, és egyik sem volt biztos magában. Jó lenne tudni mi lehet, mert az előkamra ellenőrzése poénból, nem olcsó mulatság.

Bármilyen tanácsot, ötletet szívesen fogadok.
Köszönöm a mielőbbi válaszokat.


csatlakozom előtte szólókhoz, véleményem szerint hengerfejes lett, fehér füst csakis a víztől lehet...
Naplózva

laczfinador

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 15
  • Autó színe: Piros
  • Évjárat: 1998.12
  • Kor: 26
  • Lakóhely: Szügy
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #328 Dátum: 2012 Május, 14, 09:40:22 »

Nekem koppra ugyan ezt csinálta a TD-m mikor hengerfejes volt. Egyik henger nem járt, megrepedt a gát a vízjárat és a henger között, ezért a vízrendszerbe dolgozott, és egy kevés víz is került így abba a hengerbe, és ugyan így fehéres füstöt adott. Sajnos nekem komplett hengerfejet kellett cserélnem... Ha az előkamra esett volna be, akkor annak más hangja is lenne, ha pedig a vezérlés lenne elugorva, akkor nem csak 1 henger járna egyenetlenül. Adagolót könnyen ki tudod deríteni hogy jó e, csavard le a nagynyomású csöveket a porlasztókról és indítózzál, persze minden csupa gázolaj lesz, de látszani fog hogy ha valamelyik fej nem nyomja a gázolajat.

Köszönöm a válaszokat.
Adagolót teszteltük a fent említett módszerrel, de mindegyikből jött a gázolaj. Majd kivettük a porlasztókat és motoron kívül visszakötöttük őket az adagolóhoz. Indítózás hatására 1,3,4 porlasztók porlasztottak, a 2-es az nem. Porlasztó csere-bere, de még mindig csak a 2-es nem megy (gázolaj "csordogál", de nem porlasztva). Így aztán adagoló fejszelep (vagy valami benne) biztosan rossz, elküldtük adagolóshoz. Még nem tudok friss infókat, de majd megírom mi a helyzet.
Naplózva

laczfinador

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 15
  • Autó színe: Piros
  • Évjárat: 1998.12
  • Kor: 26
  • Lakóhely: Szügy
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #329 Dátum: 2012 Május, 16, 12:26:04 »

Nekem koppra ugyan ezt csinálta a TD-m mikor hengerfejes volt. Egyik henger nem járt, megrepedt a gát a vízjárat és a henger között, ezért a vízrendszerbe dolgozott, és egy kevés víz is került így abba a hengerbe, és ugyan így fehéres füstöt adott. Sajnos nekem komplett hengerfejet kellett cserélnem... Ha az előkamra esett volna be, akkor annak más hangja is lenne, ha pedig a vezérlés lenne elugorva, akkor nem csak 1 henger járna egyenetlenül. Adagolót könnyen ki tudod deríteni hogy jó e, csavard le a nagynyomású csöveket a porlasztókról és indítózzál, persze minden csupa gázolaj lesz, de látszani fog hogy ha valamelyik fej nem nyomja a gázolajat.

Sajnos nem változott a helyzet!  :'(

Eddig:
- porlasztó csúcs cserélve (újakra),
- adagoló javítva (fejszelep csere, csatlakozó csere, szivattyú alkatrész csere, majd a tesztpadon kipróbálva működik),
- vezérlés ellenőrizve (miután az adagoló javítás végett újra vissza kellett tenni),
- az intercooler is le volt véve (tehát kiiktatva a levegőszűrő - turbó - intercooler útvonal) (meg visszarakva is),
És még mindig az a fránya dohogás, fele lóerő, valamint a szúrós szagú füst (hidegen-melegen is).

Következő teszteket végezzük el:
- porlasztók újra ki, indítózással kipróbálni a motoron kívül, hogy most (adagoló javítás után) megy-e mind a 4,
- kivett porlasztók miatt, újra kompresszió mérés,
- gázolajat kannából rákötni az adagolóra, hátha az üzemanyagtartályból nem érkezik meg a nafta,
- termosztát kinyitása után, ellenőrizni a kiegyenlítő tartályt. Nem dolgozik-e olajat a vízbe a motor (nem-e HF-es)?

Ha van valakinek valami ötlete, azt nagyon kérem, ne tartsa magában, mert lassan fogytán vagyunk a teszteknek.  :'(
Köszönöm.
Naplózva

marcusa

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajts
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Füstös topik
« Válasz #330 Dátum: 2012 Május, 16, 12:42:08 »

Sajnos nem változott a helyzet!  :'(

Eddig:
- porlasztó csúcs cserélve (újakra),
- adagoló javítva (fejszelep csere, csatlakozó csere, szivattyú alkatrész csere, majd a tesztpadon kipróbálva működik),
- vezérlés ellenőrizve (miután az adagoló javítás végett újra vissza kellett tenni),
- az intercooler is le volt véve (tehát kiiktatva a levegőszűrő - turbó - intercooler útvonal) (meg visszarakva is),
És még mindig az a fránya dohogás, fele lóerő, valamint a szúrós szagú füst (hidegen-melegen is).

Következő teszteket végezzük el:
- porlasztók újra ki, indítózással kipróbálni a motoron kívül, hogy most (adagoló javítás után) megy-e mind a 4,
- kivett porlasztók miatt, újra kompresszió mérés,
- gázolajat kannából rákötni az adagolóra, hátha az üzemanyagtartályból nem érkezik meg a nafta,
- termosztát kinyitása után, ellenőrizni a kiegyenlítő tartályt. Nem dolgozik-e olajat a vízbe a motor (nem-e HF-es)?

Ha van valakinek valami ötlete, azt nagyon kérem, ne tartsa magában, mert lassan fogytán vagyunk a teszteknek.  :'(
Köszönöm.
Tehát termosztát nyitás után nem pezsgett a víz? Én ezek után csak arra tudok gondolni, hogy hengerfejes...
Naplózva

laczfinador

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 15
  • Autó színe: Piros
  • Évjárat: 1998.12
  • Kor: 26
  • Lakóhely: Szügy
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #331 Dátum: 2012 Május, 16, 12:49:22 »

Tehát termosztát nyitás után nem pezsgett a víz? Én ezek után csak arra tudok gondolni, hogy hengerfejes...

Még odáig tegnap este nem jutottunk. A termosztát nyitásra (és a "következő tesztek" szakaszban említettekre) majd csak ma meló után lesz lehetőség.
Naplózva

andreas89

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 131
  • Autó színe: kék
  • Évjárat: 1997
  • Kor: 23
  • Lakóhely: VaS Megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajtós
Re:Füstös topik
« Válasz #332 Dátum: 2012 Május, 16, 15:37:28 »

Még odáig tegnap este nem jutottunk. A termosztát nyitásra (és a "következő tesztek" szakaszban említettekre) majd csak ma meló után lesz lehetőség.

ha ic-t levettétek, a szelepfedelet levéve rátudtok nézni a szelephézagra, az sokmindent elárul, ha nagyon nagy akkor szelepgond lehet...

szerintem is hengerfejes, szúrós szag a hűtővíztől van..
Naplózva

laczfinador

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 15
  • Autó színe: Piros
  • Évjárat: 1998.12
  • Kor: 26
  • Lakóhely: Szügy
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #333 Dátum: 2012 Május, 16, 19:52:24 »

Tehát termosztát nyitás után nem pezsgett a víz? Én ezek után csak arra tudok gondolni, hogy hengerfejes...

Még mindig dohog!

Tehát:
- porlasztók újra beállítva, és a javított adagolóval kipróbálva és mennek
- kannából megtáplálva az adagoló, ugyanúgy dohog (tehát nem a naftával van a baj)
- melegen, termo nyitása után nem forralja a vizet, kiegyenlítő tartályban nem bugyog, a víz nem olajos és nem fogy

Úgyhogy most már nincs más hátra, le a hengerfejjel, hátha ott vagy a szelepeknél (száraknál) van valami gond!
Most csurog le a víz...

Remélem találunk valamit (vagy javasoltok valami okosat), mert kezdem érezni magamon a pánik tüneteit. :'(
Naplózva

andreas89

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 131
  • Autó színe: kék
  • Évjárat: 1997
  • Kor: 23
  • Lakóhely: VaS Megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajtós
Re:Füstös topik
« Válasz #334 Dátum: 2012 Május, 17, 07:44:26 »

Még mindig dohog!

Tehát:
- porlasztók újra beállítva, és a javított adagolóval kipróbálva és mennek
- kannából megtáplálva az adagoló, ugyanúgy dohog (tehát nem a naftával van a baj)
- melegen, termo nyitása után nem forralja a vizet, kiegyenlítő tartályban nem bugyog, a víz nem olajos és nem fogy

Úgyhogy most már nincs más hátra, le a hengerfejjel, hátha ott vagy a szelepeknél (száraknál) van valami gond!
Most csurog le a víz...

Remélem találunk valamit (vagy javasoltok valami okosat), mert kezdem érezni magamon a pánik tüneteit. :'(

várom a fejleményeket...

nézd a jó oldalát, tudod hogy az ü.a. rendszereddel mostanában nem lesz gond.. :)
Naplózva

laczfinador

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 15
  • Autó színe: Piros
  • Évjárat: 1998.12
  • Kor: 26
  • Lakóhely: Szügy
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #335 Dátum: 2012 Május, 17, 10:01:39 »

várom a fejleményeket...

nézd a jó oldalát, tudod hogy az ü.a. rendszereddel mostanában nem lesz gond.. :)

Végre találtunk valamit, ami egyértelmű hiba. Lejött a hengerfej, nem volt átégve, szelepek rendben. Aztán elkezdtünk gondolkodni, hogy alapvetően (tényleg csak alapvetően) mi kell az égéshez dízelnél:
- gázolaj, (tesztelve, OK)
- porlasztás, (tesztelve, OK)
- kompresszió, (tesztelve, OK)
- levegő (? ? ?)

Ebből a levegő valószínűleg hiányzott, mivel találtunk a levegő beömlőben egy gyerekméretű pulóver ujjat (valszeg bálásruhából törölgetéshez)!!
Mostanra teljesen be volt szorulva, és eltömítette a járatot.

Most még átnézzük. De ez eléggé logikus magyarázatnak tűnik, nem?
Naplózva

marcusa

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajts
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Füstös topik
« Válasz #336 Dátum: 2012 Május, 17, 10:09:36 »

Végre találtunk valamit, ami egyértelmű hiba. Lejött a hengerfej, nem volt átégve, szelepek rendben. Aztán elkezdtünk gondolkodni, hogy alapvetően (tényleg csak alapvetően) mi kell az égéshez dízelnél:
- gázolaj, (tesztelve, OK)
- porlasztás, (tesztelve, OK)
- kompresszió, (tesztelve, OK)
- levegő (? ? ?)

Ebből a levegő valószínűleg hiányzott, mivel találtunk a levegő beömlőben egy gyerekméretű pulóver ujjat (valszeg bálásruhából törölgetéshez)!!
Mostanra teljesen be volt szorulva, és eltömítette a járatot.

Most még átnézzük. De ez eléggé logikus magyarázatnak tűnik, nem?
Arra, hogy kihagyott egy henger, akár magyarázat is lehet, de a szúrós szagú kipuf-ra nem hinném...
Naplózva

andreas89

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 131
  • Autó színe: kék
  • Évjárat: 1997
  • Kor: 23
  • Lakóhely: VaS Megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajtós
Re:Füstös topik
« Válasz #337 Dátum: 2012 Május, 20, 16:33:19 »

Végre találtunk valamit, ami egyértelmű hiba. Lejött a hengerfej, nem volt átégve, szelepek rendben. Aztán elkezdtünk gondolkodni, hogy alapvetően (tényleg csak alapvetően) mi kell az égéshez dízelnél:
- gázolaj, (tesztelve, OK)
- porlasztás, (tesztelve, OK)
- kompresszió, (tesztelve, OK)
- levegő (? ? ?)

Ebből a levegő valószínűleg hiányzott, mivel találtunk a levegő beömlőben egy gyerekméretű pulóver ujjat (valszeg bálásruhából törölgetéshez)!!
Mostanra teljesen be volt szorulva, és eltömítette a járatot.

Most még átnézzük. De ez eléggé logikus magyarázatnak tűnik, nem?

melyik részen volt bennt a ruha, ahol még 4 henger levegője megy, van csak az 1ik hengernél...

hogy ment ezelőtt a kocsi ??? ??? :O

jutottatok valamire?
Naplózva

laczfinador

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 15
  • Autó színe: Piros
  • Évjárat: 1998.12
  • Kor: 26
  • Lakóhely: Szügy
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #338 Dátum: 2012 Május, 21, 10:00:08 »

melyik részen volt bennt a ruha, ahol még 4 henger levegője megy, van csak az 1ik hengernél...

hogy ment ezelőtt a kocsi ??? ??? :O

jutottatok valamire?

Mostmár megy.  ;D

HF lejött, és ha már lent volt, akkor ellenőrzés, síkolás, szeleptisztítás, szelepszár szimering csere. A felújítóban sem mondták, hogy bármi más hibát találtak volna, így hát új csavarok, új tömítés, aztán mehet vissza. Utána már nagyon izgultam, hogy menjen mint a svájci óra.

Elindult.
Egyre jobban kezdte rászívni a rongyot a 2-es henger beömlő részénél, de nem bírta teljesen, ahhoz túl nagy volt. Azért így is jó szorosan beszorította. Úgy néz ki, hogy intercooler valamikori levétele után  letakarhatták vele a beömlőt, majd mielőtt levették volna, ráindítottak és beszippantotta (vagy csak szimplán bele esett, ezt már soha nem tudjuk meg). Onnan aztán a zárt rendszeren szépen lassan haladt végig, mígnem teljesen eltömített.

Azóta van benne 200 teszt-km, hidegen még picit még füstölget, de csak nagyobb gázadásnál (lehet, hogy az adagolót a kocsihoz kellene állítani, mert most valszeg gyári beállítások vannak). Egy hibára leltünk azóta, hogy az IC beömlőnél levő tömítése megunta, úgyhogy ott picit kifújja a levegőt, de nemsokára az is csere. De pl. eddig 3., 4. fokozatban 1100-1300-as fordulat környékén gázadásra eléggé dadogott, most viszont ebben a fordulattartományban is megy (3.-ban 25km/h sebességgel végig a körforgalomban). Most pedig robog tovább a tesztüzem. Végre négykeréken!
blingdriveingsmiley

Köszönöm mindenkinek az eddigi segítséget! Számítok rátok a továbbiakban is.   ;)
Naplózva

marcusa

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajts
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Füstös topik
« Válasz #339 Dátum: 2012 Május, 21, 10:05:38 »

Mostmár megy.  ;D

HF lejött, és ha már lent volt, akkor ellenőrzés, síkolás, szeleptisztítás, szelepszár szimering csere. A felújítóban sem mondták, hogy bármi más hibát találtak volna, így hát új csavarok, új tömítés, aztán mehet vissza. Utána már nagyon izgultam, hogy menjen mint a svájci óra.

Elindult.
Egyre jobban kezdte rászívni a rongyot a 2-es henger beömlő részénél, de nem bírta teljesen, ahhoz túl nagy volt. Azért így is jó szorosan beszorította. Úgy néz ki, hogy intercooler valamikori levétele után  letakarhatták vele a beömlőt, majd mielőtt levették volna, ráindítottak és beszippantotta (vagy csak szimplán bele esett, ezt már soha nem tudjuk meg). Onnan aztán a zárt rendszeren szépen lassan haladt végig, mígnem teljesen eltömített.

Azóta van benne 200 teszt-km, hidegen még picit még füstölget, de csak nagyobb gázadásnál (lehet, hogy az adagolót a kocsihoz kellene állítani, mert most valszeg gyári beállítások vannak). Egy hibára leltünk azóta, hogy az IC beömlőnél levő tömítése megunta, úgyhogy ott picit kifújja a levegőt, de nemsokára az is csere. De pl. eddig 3., 4. fokozatban 1100-1300-as fordulat környékén gázadásra eléggé dadogott, most viszont ebben a fordulattartományban is megy (3.-ban 25km/h sebességgel végig a körforgalomban). Most pedig robog tovább a tesztüzem. Végre négykeréken!
blingdriveingsmiley

Köszönöm mindenkinek az eddigi segítséget! Számítok rátok a továbbiakban is.   ;)
Szuper, örülök hogy megoldódot  :-! Bár, ahogy olvasom nem volt olcsó... További jó autózást :)
Naplózva

andreas89

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 131
  • Autó színe: kék
  • Évjárat: 1997
  • Kor: 23
  • Lakóhely: VaS Megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajtós
Re:Füstös topik
« Válasz #340 Dátum: 2012 Május, 21, 20:13:45 »

Mostmár megy.  ;D

HF lejött, és ha már lent volt, akkor ellenőrzés, síkolás, szeleptisztítás, szelepszár szimering csere. A felújítóban sem mondták, hogy bármi más hibát találtak volna, így hát új csavarok, új tömítés, aztán mehet vissza. Utána már nagyon izgultam, hogy menjen mint a svájci óra.

Elindult.
Egyre jobban kezdte rászívni a rongyot a 2-es henger beömlő részénél, de nem bírta teljesen, ahhoz túl nagy volt. Azért így is jó szorosan beszorította. Úgy néz ki, hogy intercooler valamikori levétele után  letakarhatták vele a beömlőt, majd mielőtt levették volna, ráindítottak és beszippantotta (vagy csak szimplán bele esett, ezt már soha nem tudjuk meg). Onnan aztán a zárt rendszeren szépen lassan haladt végig, mígnem teljesen eltömített.

Azóta van benne 200 teszt-km, hidegen még picit még füstölget, de csak nagyobb gázadásnál (lehet, hogy az adagolót a kocsihoz kellene állítani, mert most valszeg gyári beállítások vannak). Egy hibára leltünk azóta, hogy az IC beömlőnél levő tömítése megunta, úgyhogy ott picit kifújja a levegőt, de nemsokára az is csere. De pl. eddig 3., 4. fokozatban 1100-1300-as fordulat környékén gázadásra eléggé dadogott, most viszont ebben a fordulattartományban is megy (3.-ban 25km/h sebességgel végig a körforgalomban). Most pedig robog tovább a tesztüzem. Végre négykeréken!
blingdriveingsmiley

Köszönöm mindenkinek az eddigi segítséget! Számítok rátok a továbbiakban is.   ;)

királyság  ;) örülök hogy megoldódott..

turbó levegőt ne engedd elszökni, minden apró kis levegőt be kell juttatni ami van  :P  ;D  ;D

jó kocsikázást....
Naplózva

VGabesz306

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 4
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 1994
  • Kor: 22
  • Lakóhely: Pécs
  • Motor: 1.9D
  • Típus: Sedan
Füstös probléma
« Válasz #341 Dátum: 2012 Május, 25, 20:50:54 »

Sziasztok Dieselesek!!!

Bajban vagyok, most jutottam hozzá nagyon olcsón egy 306 sedan gépkocsihoz, annyi a problémám vele, hogy nehezen indúl, és ha elindúl utána nagyon füstől, és egyenletlen az alapjáratom is.... esetleg az adagoló lehet hogy el van rakva, de nem vagyok benne biztos, ha esetleg valaki tudna segíteni, egy adagoló rögzítését mutató képpel, vagy akármi jó ötlete van ezen jelenség orvosolására, az kérem írjon nekem.. nagyon gyorsan lábra kéne állítanom a kocsit, és sajnos kevés pénzből.....

Előre is köszi a segítségeket!!!!
Naplózva

marcusa

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajts
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Füstös probléma
« Válasz #342 Dátum: 2012 Május, 25, 20:54:22 »

Sziasztok Dieselesek!!!

Bajban vagyok, most jutottam hozzá nagyon olcsón egy 306 sedan gépkocsihoz, annyi a problémám vele, hogy nehezen indúl, és ha elindúl utána nagyon füstől, és egyenletlen az alapjáratom is.... esetleg az adagoló lehet hogy el van rakva, de nem vagyok benne biztos, ha esetleg valaki tudna segíteni, egy adagoló rögzítését mutató képpel, vagy akármi jó ötlete van ezen jelenség orvosolására, az kérem írjon nekem.. nagyon gyorsan lábra kéne állítanom a kocsit, és sajnos kevés pénzből.....

Előre is köszi a segítségeket!!!!
Szia! Milyen színnel füstöl? Ha el lenne rakva csak 1 foggal is az adagoló, akkor nem nagyon indulna be, nekem a TD-m hengerfejezés után 1 foggal elrakva egyáltalán nem indult be. Egyenetlen járás lehet akár porlasztó, akár adagoló fejhiba, de akár hengerfejesség miatt is.
Naplózva

VGabesz306

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 4
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 1994
  • Kor: 22
  • Lakóhely: Pécs
  • Motor: 1.9D
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #343 Dátum: 2012 Május, 28, 10:28:25 »

Fehéresen füstöl a csikó. Hengerfejbaj nem lehet az nemrég volt csinálva, szerintem a porlasztócsúcsok közül az egyik behugyozik az lehet a baj, de majd ma kiderül, mert haverom hoz négy porlasztócsúcsot, megpróbálok a végére járni ezen problémának, mert holnap már kéne a kocsi, hogy tudjak haladni reggel melózni, és ne busszal kelledjen mennem. Ha tudtok valami okosat mondani a fehér füstölésre akkor írjatok, mert még tudok motyót szerezni....
Naplózva

VGabesz306

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 4
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 1994
  • Kor: 22
  • Lakóhely: Pécs
  • Motor: 1.9D
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #344 Dátum: 2012 Május, 28, 10:49:41 »

Inkább szürkés a füst!!!!
Naplózva

marcusa

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajts
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Füstös topik
« Válasz #345 Dátum: 2012 Május, 28, 12:31:17 »

Inkább szürkés a füst!!!!
Hát, fehéres füst víztől szokott lenni, kékes meg olajtól. Lehet csak porlasztó baja van, de ha mondjuk repedt a hengerfej, és az nem lett meghegesztve a mostani javításkor, akkor lehet hogy megint az a probléma...
Naplózva

andreas89

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 131
  • Autó színe: kék
  • Évjárat: 1997
  • Kor: 23
  • Lakóhely: VaS Megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajtós
Re:Füstös topik
« Válasz #346 Dátum: 2012 Május, 29, 14:29:29 »

Hát, fehéres füst víztől szokott lenni, kékes meg olajtól. Lehet csak porlasztó baja van, de ha mondjuk repedt a hengerfej, és az nem lett meghegesztve a mostani javításkor, akkor lehet hogy megint az a probléma...

szürkés füst amiatt lehet hogy egyik porlasztó folyamatosan elengedi az üzemanyagot, vagy az adagolón levő csövek nyomásszabályzó-visszacsapó szelep szarakodik... szerintem
Naplózva

VGabesz306

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 4
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 1994
  • Kor: 22
  • Lakóhely: Pécs
  • Motor: 1.9D
  • Típus: Sedan
Kegyetlen füstölés!!!
« Válasz #347 Dátum: 2012 Május, 29, 18:34:06 »

Kedves kollégák.....

Megoldódott a problémám, rájöttem tegnap a bajra!!! Az előző tulaj a hengerfej javítás során elhajtogatta a magasnyomású csöveket, és meg volt cserélve a 3-as 4 es henger csöve, mivel forgóadagolós motorról van szó, adott egy 1-es henger, majd a többit úgy kell bekötni, ami a befecskendezési sorrend... ugyan az mint benzinesnél a gyújtókábel. Szétszedtem, majd összeraktam 1342-be a kiosztást és most teljesen jó a gép... még szerzek egy strobilámpát, és beállítom az előtöltést. Lesz munka még a csikóval, de lassan lassan összeáll... elég lerugott állapotban került hozzám, de igyekszem szépre megcsinálni.... Erre tényleg igaz a mondás: Olcsó húsnak híg a leve!!!!

Köszönöm szépen a segítségeiteket. Bármikor számíthattok rám is!!! A benzines gépekben és a common rail rendszerekben otthon vagyok, azokkal foglakoztam. Kezdő autószerelő vagyok, aki nem a szakmájában, dolgozik, csk itthon sufni tuningolok!!!! _pug
Naplózva

marcusa

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajts
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Kegyetlen füstölés!!!
« Válasz #348 Dátum: 2012 Május, 29, 18:43:24 »

Kedves kollégák.....

Megoldódott a problémám, rájöttem tegnap a bajra!!! Az előző tulaj a hengerfej javítás során elhajtogatta a magasnyomású csöveket, és meg volt cserélve a 3-as 4 es henger csöve, mivel forgóadagolós motorról van szó, adott egy 1-es henger, majd a többit úgy kell bekötni, ami a befecskendezési sorrend... ugyan az mint benzinesnél a gyújtókábel. Szétszedtem, majd összeraktam 1342-be a kiosztást és most teljesen jó a gép... még szerzek egy strobilámpát, és beállítom az előtöltést. Lesz munka még a csikóval, de lassan lassan összeáll... elég lerugott állapotban került hozzám, de igyekszem szépre megcsinálni.... Erre tényleg igaz a mondás: Olcsó húsnak híg a leve!!!!

Köszönöm szépen a segítségeiteket. Bármikor számíthattok rám is!!! A benzines gépekben és a common rail rendszerekben otthon vagyok, azokkal foglakoztam. Kezdő autószerelő vagyok, aki nem a szakmájában, dolgozik, csk itthon sufni tuningolok!!!! _pug
Szuper  :-! örülök hogy ennyivel megoldódott. :)
Naplózva

andreas89

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 131
  • Autó színe: kék
  • Évjárat: 1997
  • Kor: 23
  • Lakóhely: VaS Megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajtós
Re:Füstös topik
« Válasz #349 Dátum: 2012 Július, 02, 09:01:02 »

egy újabb jó és rossz hír:

eladtam az autóm..  :(  :(

viszont vettem helyette egy 406 kombit, 2.0 hdi-t   _pug  _pug
csak mert Peugeot.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 14   Fel
 


Az oldal 0.455 másodperc alatt készült el 29 lekéréssel.