Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes keresÅ‘  

Szavazás

A gázolajba raksz dermedés gátlót külön?

Igen
- 6 (7.1%)
Nem
- 32 (38.1%)
Benzin üzemű az autóm
- 46 (54.8%)

Összes szavazó: 80


SzerzÅ‘ Téma: Füstös topik  (Megtekintve 243201 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

andreas89

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 131
  • Autó színe: kék
  • Évjárat: 1997
  • Kor: 23
  • Lakóhely: VaS Megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajtós
Re:Füstös topik
« Válasz #250 Dátum: 2011 Szeptember, 16, 16:17:56 »

Lehet állítani kellene rajta...

hát ha meg tudod mondani nekem hogy az előtöltésen kívül mit és hol lehet állítani rajta azt megköszönöm.
Naplózva

Kolin

  • V.I.P
  • KlubfüggÅ‘
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #251 Dátum: 2011 Szeptember, 16, 23:50:26 »

hát ha meg tudod mondani nekem hogy az előtöltésen kívül mit és hol lehet állítani rajta azt megköszönöm.
passzolom a kérdést... esetleg kérdezd meg priviben Davids-ot lehet ő tudja, vagy adagolós!
Naplózva

andreas89

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 131
  • Autó színe: kék
  • Évjárat: 1997
  • Kor: 23
  • Lakóhely: VaS Megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajtós
Re:Füstös topik
« Válasz #252 Dátum: 2011 Szeptember, 17, 06:45:09 »

passzolom a kérdést... esetleg kérdezd meg priviben Davids-ot lehet ő tudja, vagy adagolós!

Lucas adagolón nem tudsz állítani mennyiséget, csak előtöltést meg alapjáratot, "szivatot" ez a kettő előző kombinációja, meg gáz elfordulásra előtöltést és ennyi, nem kapsz hozzá semmit, max tömitést, viszont ha minden jó és jól működik takarékos kis jószág.. :)
Naplózva

laczfinador

  • V.I.P
  • KezdÅ‘
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 15
  • Autó színe: Piros
  • Évjárat: 1998.12
  • Kor: 26
  • Lakóhely: Szügy
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #253 Dátum: 2011 Október, 10, 16:27:13 »

Sziasztok,

Segítséget kérnék, egy 1.9 XRDT 306-oshoz. Az elmúlt hónapokban elkezdett füstölni  :'(. Hideg indításnál kékes füstöt ereget (néha átmegy vastag ködbe, fÅ‘leg mikor felfelé megyek egy parton), amíg el nem éri az üzemi hÅ‘mérsékletet (nálam 80-82 fok). Utána is füstölget, de csak nagyobb gázadásnál, és akkor már feketén. Az olajam is elkezdett fogyni, most már 0,5L / 100km-nél tartunk. Az üzemanyag fogyasztáson nem vettem észre túl nagy növekedést, de a lóerÅ‘ biztosan kevesebb mint a füstölés elÅ‘tt!! Valamint, fordulatszámtól függÅ‘en, egyre hangosodó süvítÅ‘ hangot hallok a motorból gázadásnál, leterhelésnél (pl elÅ‘zés, vagy parton fel). Alapjáraton, vagy minimális terheléssel megszűnik a zaj (ezért nem tudom honnan jön, álló helyzetben hiába nyomom a gázt, nem süvít, vagy nem hallom).

Mivel a motorolaj fogy, ezért a szelepszár szimeringre, olajlehízó gyűrűre, vagy a turbóra gondolunk, de jó lenne, ha nem vaktában kellene ezt a 3-at kicserélni/javítani cirka 300e-ért. Sztem a kompresszióm jó, mert indításkor nincs gond, azonnal indul mind a 4 henger. A kocsit nem szoktam széthajtani, főleg nem hidegen. És eddig nem is füstölt, se kéken, se feketén. Kb 237000 km van a kocsiban, API SL-es olajat használtam az elmúlt 85000 km alatt, és 10000 km-enként cseréltem (a szűrőkkel együtt).

Ha van valakinek bármi ötlete, azt előre is köszönöm.

Ãœdv, Laci.
Naplózva

marcusa

  • Adminisztrátor
  • KlubfüggÅ‘
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajtós
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Füstös topik
« Válasz #254 Dátum: 2011 Október, 10, 16:41:06 »

Sziasztok,

Segítséget kérnék, egy 1.9 XRDT 306-oshoz. Az elmúlt hónapokban elkezdett füstölni  :'(. Hideg indításnál kékes füstöt ereget (néha átmegy vastag ködbe, fÅ‘leg mikor felfelé megyek egy parton), amíg el nem éri az üzemi hÅ‘mérsékletet (nálam 80-82 fok). Utána is füstölget, de csak nagyobb gázadásnál, és akkor már feketén. Az olajam is elkezdett fogyni, most már 0,5L / 100km-nél tartunk. Az üzemanyag fogyasztáson nem vettem észre túl nagy növekedést, de a lóerÅ‘ biztosan kevesebb mint a füstölés elÅ‘tt!! Valamint, fordulatszámtól függÅ‘en, egyre hangosodó süvítÅ‘ hangot hallok a motorból gázadásnál, leterhelésnél (pl elÅ‘zés, vagy parton fel). Alapjáraton, vagy minimális terheléssel megszűnik a zaj (ezért nem tudom honnan jön, álló helyzetben hiába nyomom a gázt, nem süvít, vagy nem hallom).

Mivel a motorolaj fogy, ezért a szelepszár szimeringre, olajlehízó gyűrűre, vagy a turbóra gondolunk, de jó lenne, ha nem vaktában kellene ezt a 3-at kicserélni/javítani cirka 300e-ért. Sztem a kompresszióm jó, mert indításkor nincs gond, azonnal indul mind a 4 henger. A kocsit nem szoktam széthajtani, főleg nem hidegen. És eddig nem is füstölt, se kéken, se feketén. Kb 237000 km van a kocsiban, API SL-es olajat használtam az elmúlt 85000 km alatt, és 10000 km-enként cseréltem (a szűrőkkel együtt).

Ha van valakinek bármi ötlete, azt előre is köszönöm.

Ãœdv, Laci.
Ha füstöl, és a teljesítmény is fogyott, akkor valószínűleg a turbó kopott el...
Naplózva

laczfinador

  • V.I.P
  • KezdÅ‘
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 15
  • Autó színe: Piros
  • Évjárat: 1998.12
  • Kor: 26
  • Lakóhely: Szügy
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #255 Dátum: 2011 Október, 10, 17:01:14 »

Ha füstöl, és a teljesítmény is fogyott, akkor valószínűleg a turbó kopott el...

A turbót le lehet tesztelni valami ügyes módszerrel? Sajnos a blokk és a tűzfal között van ezért nagyon körülményes hozzáférni.
Köszi.
Naplózva

Kolin

  • V.I.P
  • KlubfüggÅ‘
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #256 Dátum: 2011 Október, 10, 18:13:17 »

A turbót le lehet tesztelni valami ügyes módszerrel? Sajnos a blokk és a tűzfal között van ezért nagyon körülményes hozzáférni.
Köszi.
Én is a turbóra tippelnék, annak szokott süvítő hangja lenni. Ha aknáról lehúzzátok róla a szívócsövet, meg tudjátok nézni, hogy mennyire lóg a tengelye!
Naplózva

laczfinador

  • V.I.P
  • KezdÅ‘
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 15
  • Autó színe: Piros
  • Évjárat: 1998.12
  • Kor: 26
  • Lakóhely: Szügy
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #257 Dátum: 2011 Október, 11, 09:59:38 »

Én is a turbóra tippelnék, annak szokott süvítő hangja lenni. Ha aknáról lehúzzátok róla a szívócsövet, meg tudjátok nézni, hogy mennyire lóg a tengelye!

Okozhatja a turbó, hogy hidegen kékesen füstöl, melegen viszont nem (vagy kicsit feketén)? Ez nekem kicsit ellentmondásos, de a fütyülés az tényleg rá vall. Az is lehet, hogy komplexebb a probléma. Csütörtökön elviszem Csomádra, a dízelesekhez. Talán tudnak mondani valami pontosabbat. Valahol el kell indulni.

Az aknás megoldást majd igyekszem kipróbálni, de nehéz aknát keríteni  :(.
Naplózva

marcusa

  • Adminisztrátor
  • KlubfüggÅ‘
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajtós
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Füstös topik
« Válasz #258 Dátum: 2011 Október, 11, 12:08:34 »

Okozhatja a turbó, hogy hidegen kékesen füstöl, melegen viszont nem (vagy kicsit feketén)? Ez nekem kicsit ellentmondásos, de a fütyülés az tényleg rá vall. Az is lehet, hogy komplexebb a probléma. Csütörtökön elviszem Csomádra, a dízelesekhez. Talán tudnak mondani valami pontosabbat. Valahol el kell indulni.

Az aknás megoldást majd igyekszem kipróbálni, de nehéz aknát keríteni  :(.
Szerintem okozhatja! Hidegen a turbón keresztül az égéstérbe kerülő olaj miatt lehet kékes, mikor pedig haladsz, akkor ezt elnyomja a dús keverék okozta fekete füst. Tehát nem tol be elég levegőt a turbó a befecskendezett üzemanyaghoz, így nem tud tökéletesen elégni és kormol.
Naplózva

Davids

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 219
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 1999.11
  • Lakóhely: BP.
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajtós
  • Mr.
Re:Füstös topik
« Válasz #259 Dátum: 2011 Október, 31, 20:11:06 »

Sziasztok,

Segítséget kérnék, egy 1.9 XRDT 306-oshoz. Az elmúlt hónapokban elkezdett füstölni  :'(. Hideg indításnál kékes füstöt ereget (néha átmegy vastag ködbe, fÅ‘leg mikor felfelé megyek egy parton), amíg el nem éri az üzemi hÅ‘mérsékletet (nálam 80-82 fok). Utána is füstölget, de csak nagyobb gázadásnál, és akkor már feketén. Az olajam is elkezdett fogyni, most már 0,5L / 100km-nél tartunk. Az üzemanyag fogyasztáson nem vettem észre túl nagy növekedést, de a lóerÅ‘ biztosan kevesebb mint a füstölés elÅ‘tt!! Valamint, fordulatszámtól függÅ‘en, egyre hangosodó süvítÅ‘ hangot hallok a motorból gázadásnál, leterhelésnél (pl elÅ‘zés, vagy parton fel). Alapjáraton, vagy minimális terheléssel megszűnik a zaj (ezért nem tudom honnan jön, álló helyzetben hiába nyomom a gázt, nem süvít, vagy nem hallom).

Mivel a motorolaj fogy, ezért a szelepszár szimeringre, olajlehízó gyűrűre, vagy a turbóra gondolunk, de jó lenne, ha nem vaktában kellene ezt a 3-at kicserélni/javítani cirka 300e-ért. Sztem a kompresszióm jó, mert indításkor nincs gond, azonnal indul mind a 4 henger. A kocsit nem szoktam széthajtani, főleg nem hidegen. És eddig nem is füstölt, se kéken, se feketén. Kb 237000 km van a kocsiban, API SL-es olajat használtam az elmúlt 85000 km alatt, és 10000 km-enként cseréltem (a szűrőkkel együtt).

Ha van valakinek bármi ötlete, azt előre is köszönöm.

Ãœdv, Laci.

Biztos hogy a turbó kuka.. Még most csináltasd meg mert igy jobban jársz 40-50e egy felujitás..
 :-!
Naplózva

Davids

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 219
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 1999.11
  • Lakóhely: BP.
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajtós
  • Mr.
Re:Füstös topik
« Válasz #260 Dátum: 2011 Október, 31, 20:14:04 »

A szívó és TD Bosch adagoló között csak a fedél lenne a különbség? Ugye a TD adagoló rá van kötve a levegő rendszerre, és ha megjön a turbónyomás, akkor több üzemanyagot is adagol, ugyan ezt egy TD fedéllel megcsinálja a szívó adagoló is? Ezt én nem tudom, és tudtommal ilyenről még nem volt szó, nem csináltak itt még ilyet.

Ugyanakkora elem ban mindkettöbe ha bosch... Csak az LDA fedélbe különbözik. A csucs is ugyanaz.

Amugy Lucason is lehet állítani.Csak körülményesebb.
Naplózva

Davids

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 219
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 1999.11
  • Lakóhely: BP.
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajtós
  • Mr.
Re:Füstös topik
« Válasz #261 Dátum: 2011 Október, 31, 20:16:08 »

szívó D. adagolóra keresnék TD fedelet, van egy nagyon jó bosch adagolóm, azt akarom feltenni a mostani Lucas helyett, ez valahogy nem tetszik, jól fogyaszt de erő csak akkor van ha már pörög a motor rendesen meg nyomom neki, hát lucas... ugytudom a bosch-t simán át lehet építeni, valaki csinált már ilyent?

Volt rá precedens :D

Nekem van egy ****a kis bosch adagolom. 11es elemmel 160-170 LE ig jo vagy vele :D
Naplózva

306 HDI

  • Férfiak
  • KezdÅ‘
  • *
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 30
  • Autó színe: Ezüst metál
  • Évjárat: 2001
  • Kor: 29
  • Lakóhely: Szombathely
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 3 ajtós
  • Mr,Dr,
Re:Füstös topik
« Válasz #262 Dátum: 2011 November, 01, 19:09:17 »

Sziasztok! Már a szerelés tuning topicba leírtam kérdésem de nem nagyon jött válasz! A kérdésem az volna hogy mi lehet a hiba oka ha az autó álló helyben feldobja a fordulatot 1200-1300 ra utána terheléskor pedig nem engedi 2000 fölé?! A segítséget előre is köszönöm!

Visszaolvastam a topicban de nem vettem észre! David's bele került a kocsidba a hdi vagy még az 1.9tdi dobog benne??

Naplózva

laczfinador

  • V.I.P
  • KezdÅ‘
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 15
  • Autó színe: Piros
  • Évjárat: 1998.12
  • Kor: 26
  • Lakóhely: Szügy
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #263 Dátum: 2011 November, 02, 10:39:57 »

Biztos hogy a turbó kuka.. Még most csináltasd meg mert igy jobban jársz 40-50e egy felujitás..
 :-!

Hali ismét.

A következők történtek: elvittem a kocsit Csomádra, adagolósokhoz. Sajnos nem voltam tőlük elájulva. Meghallgatták a kocsit, majd azt mondták szerintük így minden jó, akarom-e hogy állítsanak rajta? (Azt kértem igen, de utólag felmerült bennem a kérdés: Minek állít rajta, ha így jó?) 3 perc = 3000 Ft. Legalább olcsón megúsztam. Semmi nem lett jobb.
Aztán ajánlottak egy szerelÅ‘t, aki már kezdetben is szimpatikus volt (annak ellenére, hogy nem szeret franciát szerelni). 5 perc hallgatózás után (0 Ft-ért tanács szintjén) szerinte nem jó a porlasztó, vagy nem jól van beállítva. Megnézettem: a gyári 135bar nyitónyomás csak 90-95bar volt. Visszaállították, és megszűnt az alapjárati füst, és mintha újra megyegetne a kocsi.  :-! Most is van olajfogyasztás (és füst is), de mostmár tényleg csak ha nyomom neki, úgyhogy most töltöm bele az olajat. Viszont melegen, alapjáraton darabossá vált a motor járása. Mintha minden második ütem nagyobbat rántana a motoron. EttÅ‘l még egyenletes, és hidegen is szépen indul. Valami még mindig nem gömbölyű, talán újra állítani kéne az adagolón?
Mellékesen megjegyzem, hogy közben elkezdett "csúszni" a kuplungom (néha, nagy nyomatéknál elpörög a motor, mintha picit rálépnék a kuplungra), úgyhogy kuplungcsere. Nagyszerű!  bored

Egyenlőre ennyi. Most próbálom elintézni a kuplungcserét, sajnos egyszerre kell vele a vezérműszettet is (lassan lejár a 90e km), meg akkor már olajcsere is legyen....

Felújított turbóról mi a véleményetek? Azt mondják a szerelők, hogy a hivatalos garanciát annyi alkatrész cseréjéhez hozzákötik, hogy azokkal együtt, már majdnem új árban van. Nem tudom mit kezdjek ezzel a dologgal. Öntögessem bele az olajat (tulajdonképen engem nem zavarna, csak ne legyen semmi baja tőle a motornak), vagy kezdjek bele a turbócserébe?

Davids: Hol tudsz 40-50e-ért turbófelújítást?
Naplózva

Davids

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 219
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 1999.11
  • Lakóhely: BP.
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajtós
  • Mr.
Re:Füstös topik
« Válasz #264 Dátum: 2011 November, 02, 23:49:21 »

Hali ismét.

A következők történtek: elvittem a kocsit Csomádra, adagolósokhoz. Sajnos nem voltam tőlük elájulva. Meghallgatták a kocsit, majd azt mondták szerintük így minden jó, akarom-e hogy állítsanak rajta? (Azt kértem igen, de utólag felmerült bennem a kérdés: Minek állít rajta, ha így jó?) 3 perc = 3000 Ft. Legalább olcsón megúsztam. Semmi nem lett jobb.
Aztán ajánlottak egy szerelÅ‘t, aki már kezdetben is szimpatikus volt (annak ellenére, hogy nem szeret franciát szerelni). 5 perc hallgatózás után (0 Ft-ért tanács szintjén) szerinte nem jó a porlasztó, vagy nem jól van beállítva. Megnézettem: a gyári 135bar nyitónyomás csak 90-95bar volt. Visszaállították, és megszűnt az alapjárati füst, és mintha újra megyegetne a kocsi.  :-! Most is van olajfogyasztás (és füst is), de mostmár tényleg csak ha nyomom neki, úgyhogy most töltöm bele az olajat. Viszont melegen, alapjáraton darabossá vált a motor járása. Mintha minden második ütem nagyobbat rántana a motoron. EttÅ‘l még egyenletes, és hidegen is szépen indul. Valami még mindig nem gömbölyű, talán újra állítani kéne az adagolón?
Mellékesen megjegyzem, hogy közben elkezdett "csúszni" a kuplungom (néha, nagy nyomatéknál elpörög a motor, mintha picit rálépnék a kuplungra), úgyhogy kuplungcsere. Nagyszerű!  bored

Egyenlőre ennyi. Most próbálom elintézni a kuplungcserét, sajnos egyszerre kell vele a vezérműszettet is (lassan lejár a 90e km), meg akkor már olajcsere is legyen....

Felújított turbóról mi a véleményetek? Azt mondják a szerelők, hogy a hivatalos garanciát annyi alkatrész cseréjéhez hozzákötik, hogy azokkal együtt, már majdnem új árban van. Nem tudom mit kezdjek ezzel a dologgal. Öntögessem bele az olajat (tulajdonképen engem nem zavarna, csak ne legyen semmi baja tőle a motornak), vagy kezdjek bele a turbócserébe?

Davids: Hol tudsz 40-50e-ért turbófelújítást?

pesten egy ismerös.nekem is ö csinálta a hibrid turbóm és nagyon jó lett.
Amugy a turbicserénél csak olajat meg szüröket kell cserélni semmi mást...
Naplózva

Davids

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 219
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 1999.11
  • Lakóhely: BP.
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajtós
  • Mr.
Re:Füstös topik
« Válasz #265 Dátum: 2011 November, 02, 23:51:00 »

Sziasztok! Már a szerelés tuning topicba leírtam kérdésem de nem nagyon jött válasz! A kérdésem az volna hogy mi lehet a hiba oka ha az autó álló helyben feldobja a fordulatot 1200-1300 ra utána terheléskor pedig nem engedi 2000 fölé?! A segítséget előre is köszönöm!

Visszaolvastam a topicban de nem vettem észre! David's bele került a kocsidba a hdi vagy még az 1.9tdi dobog benne??

Már HDI  8) ;D ;D ;D ;D

Valamelyik jeladód az üzemanyagrendszerben szar vagy KH-s.Akkor tiltja le a fordulatot...
Naplózva

306 HDI

  • Férfiak
  • KezdÅ‘
  • *
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 30
  • Autó színe: Ezüst metál
  • Évjárat: 2001
  • Kor: 29
  • Lakóhely: Szombathely
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 3 ajtós
  • Mr,Dr,
Re:Füstös topik
« Válasz #266 Dátum: 2011 November, 03, 23:32:53 »

Elősször is szeretném megköszönni a segítséget per pill abbahagyta a hülyeségét. Kagylóskut vpower diesel után kezdett rá.... ÖMV maxmotiont kapott egy kis wynns adalékkal köszöni jobban van remélem így is marad

A másik pedig felokosítást kérnék tőled hdi motorból! Már régóta szeretnék vele vmit kezdni már régebben is ecseteltük de gondolom nekem most sem 90 póni van benne. Minden tanácsot szívesen vennék! Köszi

Naplózva

Davids

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 219
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 1999.11
  • Lakóhely: BP.
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajtós
  • Mr.
Re:Füstös topik
« Válasz #267 Dátum: 2011 November, 06, 22:40:47 »

Elősször is szeretném megköszönni a segítséget per pill abbahagyta a hülyeségét. Kagylóskut vpower diesel után kezdett rá.... ÖMV maxmotiont kapott egy kis wynns adalékkal köszöni jobban van remélem így is marad

A másik pedig felokosítást kérnék tőled hdi motorból! Már régóta szeretnék vele vmit kezdni már régebben is ecseteltük de gondolom nekem most sem 90 póni van benne. Minden tanácsot szívesen vennék! Köszi
Elsö körben meg kell csippeltetni.. Attól függ mit akarsz.. Kicsit jobban menjen??
Naplózva

306 HDI

  • Férfiak
  • KezdÅ‘
  • *
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 30
  • Autó színe: Ezüst metál
  • Évjárat: 2001
  • Kor: 29
  • Lakóhely: Szombathely
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 3 ajtós
  • Mr,Dr,
Re:Füstös topik
« Válasz #268 Dátum: 2011 November, 09, 08:39:42 »

Igen azt szeretném hogy jobban menjen meg hogy kicsit rugalmasabb legyen. Chip tavasszal megy bele csak azon gondolkodok hogy milyen progit töltessek rá. Fel tudják tenni erre a "motorra" a 136 lovas progit szted? Vagy ahhoz már cooler kellene? Mondjuk az már rég megvan csak lebeszéltek a beépítéséről merthogy nagy lesz a turbójuk. Egy B-s Mercinek a coolerét vettem meg mintha ehhez az autóhoz találták volna ki :). Nem kell szétvágni a lökhárítót az első hűtőrács helyére pont befér.
Naplózva

Davids

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 219
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 1999.11
  • Lakóhely: BP.
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajtós
  • Mr.
Re:Füstös topik
« Válasz #269 Dátum: 2011 November, 13, 22:57:49 »

Igen azt szeretném hogy jobban menjen meg hogy kicsit rugalmasabb legyen. Chip tavasszal megy bele csak azon gondolkodok hogy milyen progit töltessek rá. Fel tudják tenni erre a "motorra" a 136 lovas progit szted? Vagy ahhoz már cooler kellene? Mondjuk az már rég megvan csak lebeszéltek a beépítéséről merthogy nagy lesz a turbójuk. Egy B-s Mercinek a coolerét vettem meg mintha ehhez az autóhoz találták volna ki :). Nem kell szétvágni a lökhárítót az első hűtőrács helyére pont befér.

UHHH hmm ezt nemtudom melyik értelmiségi mondta de jó nagy hülye volt....
 nyugodtan rakad fel!! semmi nem fog változni csak hidegebb lesz az IAT-d (beszivott levegö hömérséklet)

 A 136 lovas progit nem lehet rárakni mert az 16 szelepes motor. Amugyis irni fogják..Ki csinálja? van embered?
Naplózva

Sannze

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 6
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 190
  • Autó színe: Moonstone blue
  • Évjárat: 2006.11
  • Kor: 35
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: Break
    • Peugeot Klub
Re:Füstös topik
« Válasz #270 Dátum: 2011 November, 15, 22:49:06 »

Sziasztok!
Nekem csak 106-om van, de hátha tud valaki segíteni. Mindig ugyanaz a két gyartyám koszolódik el,  pedig vettem már újat is. Ráadásul hidegbe 3-4 próbálkozásra inddul be mind a négy henger, pedig leellenÅ‘riztük a gyújtókábelt is. Valakinek valami ötlet?
Előre is köszi!
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lÅ‘ni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #271 Dátum: 2011 November, 16, 07:30:42 »

Sziasztok!
Nekem csak 106-om van, de hátha tud valaki segíteni. Mindig ugyanaz a két gyartyám koszolódik el,  pedig vettem már újat is. Ráadásul hidegbe 3-4 próbálkozásra inddul be mind a négy henger, pedig leellenÅ‘riztük a gyújtókábelt is. Valakinek valami ötlet?
Előre is köszi!

és dízel...
Naplózva

Sannze

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 6
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 190
  • Autó színe: Moonstone blue
  • Évjárat: 2006.11
  • Kor: 35
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: Break
    • Peugeot Klub
Re:Füstös topik
« Válasz #272 Dátum: 2011 November, 16, 18:28:06 »

és dízel...

Köszi! De benzines ne is legyen "füstös"...
Naplózva

306 HDI

  • Férfiak
  • KezdÅ‘
  • *
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 30
  • Autó színe: Ezüst metál
  • Évjárat: 2001
  • Kor: 29
  • Lakóhely: Szombathely
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 3 ajtós
  • Mr,Dr,
Re:Füstös topik
« Válasz #273 Dátum: 2011 November, 17, 14:51:02 »

UHHH hmm ezt nemtudom melyik értelmiségi mondta de jó nagy hülye volt....
 nyugodtan rakad fel!! semmi nem fog változni csak hidegebb lesz az IAT-d (beszivott levegö hömérséklet)

 A 136 lovas progit nem lehet rárakni mert az 16 szelepes motor. Amugyis irni fogják..Ki csinálja? van embered?

Csáó! Igen itt Szombathelyen van egy srác "Izidor" aki sztem meg tudja csinálni. Akkor igy max 116 ló jön. Mondjuk Valószínü Elég lesz. Egyenlőre:D
A tiéd hogy áll Le tekintetébe?
Naplózva

andreas89

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 131
  • Autó színe: kék
  • Évjárat: 1997
  • Kor: 23
  • Lakóhely: VaS Megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajtós
Re:Füstös topik
« Válasz #274 Dátum: 2011 November, 28, 13:05:48 »

hellósztok

1.9dt-m van, xt-s elég rövidnek találom a váltót 120 körül kb. 3200 forog nem sok egy kicsit? hdi hosszabb?? vagy az enyémet lecserélte valaki??
Naplózva

marcusa

  • Adminisztrátor
  • KlubfüggÅ‘
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajtós
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Füstös topik
« Válasz #275 Dátum: 2011 November, 28, 13:11:07 »

hellósztok

1.9dt-m van, xt-s elég rövidnek találom a váltót 120 körül kb. 3200 forog nem sok egy kicsit? hdi hosszabb?? vagy az enyémet lecserélte valaki??
Az nagyon rövid, szerintem azon Xsi váltó van... Nekem 3200-nál már 150-160 között van...
Naplózva

andreas89

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 131
  • Autó színe: kék
  • Évjárat: 1997
  • Kor: 23
  • Lakóhely: VaS Megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajtós
Re:Füstös topik
« Válasz #276 Dátum: 2011 November, 28, 13:36:43 »

Az nagyon rövid, szerintem azon Xsi váltó van... Nekem 3200-nál már 150-160 között van...

lefényképezem majd, de 150körül már nagyon pörög... megkeresem a váltó kódját aztán majd valaki megmondja..
köszi
Naplózva

andreas89

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 131
  • Autó színe: kék
  • Évjárat: 1997
  • Kor: 23
  • Lakóhely: VaS Megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajtós
Re:Füstös topik
« Válasz #277 Dátum: 2011 November, 28, 14:11:00 »

Az nagyon rövid, szerintem azon Xsi váltó van... Nekem 3200-nál már 150-160 között van...

szia, megnéztem
5.fokozat
90 : 2150
130: 3250
150: 3750

nemtudom a váltó tipusát nem láttam felírva, honnan tudom hogy xsi? S1 3küllÅ‘s kormány, nagy konzol a váltónál VDO km-óra.... Vélemény???  :)
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lÅ‘ni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #278 Dátum: 2011 November, 28, 20:49:50 »

szia, megnéztem
5.fokozat
90 : 2150
130: 3250
150: 3750

nemtudom a váltó tipusát nem láttam felírva, honnan tudom hogy xsi? S1 3küllÅ‘s kormány, nagy konzol a váltónál VDO km-óra.... Vélemény???  :)

tuti benzines váltó van az autódban!
Naplózva

Sali

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 19
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 1.366
  • Autó színe: schwarz
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 3 ajtós
Re:Füstös topik
« Válasz #279 Dátum: 2011 November, 29, 12:24:30 »

szia, megnéztem
5.fokozat
90 : 2150
130: 3250
150: 3750

nemtudom a váltó tipusát nem láttam felírva, honnan tudom hogy xsi? S1 3küllÅ‘s kormány, nagy konzol a váltónál VDO km-óra.... Vélemény???  :)
tuti benzines váltó van az autódban!
vagy maga az autó volt valaha benzines és belepattintottak egy Dturbó mocit - váltó nélkül...
Naplózva
könnyű annak, akinek nem nehéz...

andreas89

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 131
  • Autó színe: kék
  • Évjárat: 1997
  • Kor: 23
  • Lakóhely: VaS Megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajtós
Re:Füstös topik
« Válasz #280 Dátum: 2011 November, 29, 17:45:58 »

vagy maga az autó volt valaha benzines és belepattintottak egy Dturbó mocit - váltó nélkül...

megvannak a kinti papirjai, majdnem a jelenlegi óraállásig szervizelve volt eredetileg diesel, kinnt nemhiszem hogy átépítették volna...
Naplózva

andreas89

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 131
  • Autó színe: kék
  • Évjárat: 1997
  • Kor: 23
  • Lakóhely: VaS Megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajtós
Re:Füstös topik
« Válasz #281 Dátum: 2011 November, 29, 18:06:16 »

tuti benzines váltó van az autódban!

most néztem videókat, angol dieselek ugyanezen a fordulaton mennek...   ???   _pug
Naplózva

kispiros

  • Négyes
  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 86
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 1.986
  • Autó színe: peros, olyan lemanszos (PEKB/P3KB lemans/ vallelunga red)
  • Évjárat: 1993.06
  • Kor: 36
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re:Füstös topik
« Válasz #282 Dátum: 2011 November, 29, 18:23:06 »

most néztem videókat, angol dieselek ugyanezen a fordulaton mennek...   ???   _pug
de mérföldben mennek ennyit, vagy átszámolva, ha már angol :P
Naplózva
XN, fapad rulez!
de a végén még autó lesz belÅ‘le... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

Kolin

  • V.I.P
  • KlubfüggÅ‘
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #283 Dátum: 2011 November, 29, 22:08:58 »

szia, megnéztem
5.fokozat
90 : 2150
130: 3250
150: 3750

nemtudom a váltó tipusát nem láttam felírva, honnan tudom hogy xsi? S1 3küllÅ‘s kormány, nagy konzol a váltónál VDO km-óra.... Vélemény???  :)
5.-ben 1000-nél 41,67 a gyári adat, ha beszorzod, ez kb. pont jó!
A HDI hosszabb kb: 140-et megy 3000-nél, de hogy fel lehet-e tenni azt nem tudom.
Naplózva

marcusa

  • Adminisztrátor
  • KlubfüggÅ‘
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajtós
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Füstös topik
« Válasz #284 Dátum: 2011 November, 29, 22:25:30 »

5.-ben 1000-nél 41,67 a gyári adat, ha beszorzod, ez kb. pont jó!
A HDI hosszabb kb: 140-et megy 3000-nél, de hogy fel lehet-e tenni azt nem tudom.
Hát ha 1000-nél 41,67, akkor 3750-nél ~157 km/h... és ekkora sebességnél az óra is csal már 10-15 km/h-t így már nem annyira jó  :D
Naplózva

Kolin

  • V.I.P
  • KlubfüggÅ‘
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #285 Dátum: 2011 November, 30, 09:23:34 »

Hát ha 1000-nél 41,67, akkor 3750-nél ~157 km/h... és ekkora sebességnél az óra is csal már 10-15 km/h-t így már nem annyira jó  :D
Az igaz, hogy csal, de nem hinném, hogy olyan sokat! De, akkor is közel van a td váltóhoz, a szívóD-hez viszont messze, a benzineseket passzolom...
Naplózva

andreas89

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 131
  • Autó színe: kék
  • Évjárat: 1997
  • Kor: 23
  • Lakóhely: VaS Megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajtós
Re:Füstös topik
« Válasz #286 Dátum: 2011 November, 30, 10:40:00 »

Az igaz, hogy csal, de nem hinném, hogy olyan sokat! De, akkor is közel van a td váltóhoz, a szívóD-hez viszont messze, a benzineseket passzolom...

az óra része nem csal, állitva is lettt rajta az hogy 150 vagy 157 tökmindegy nekem..

köszi
Naplózva

Davids

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 219
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 1999.11
  • Lakóhely: BP.
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajtós
  • Mr.
Re:Füstös topik
« Válasz #287 Dátum: 2011 December, 01, 01:00:46 »

Csáó! Igen itt Szombathelyen van egy srác "Izidor" aki sztem meg tudja csinálni. Akkor igy max 116 ló jön. Mondjuk Valószínü Elég lesz. Egyenlőre:D
A tiéd hogy áll Le tekintetébe?

Nem egy kúlerrel meg programmal akár 140 paci is kijöhet ha ügyes a srác...
Naplózva

esteakn

  • V.I.P
  • KezdÅ‘
  • **
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 44
  • Autó színe: Piros
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Komárom-SK
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 3 ajtós
Re:Füstös topik
« Válasz #288 Dátum: 2011 December, 04, 11:04:33 »

hy ,uj vagyok itt,most sikerult beszerznem egy 1,9 Tádé-t,csak vannak gondok vele,de amiben egy kis segitseg kellene,az az hogy nem lehet kulcsal leallitani a kocsit,hanem egy bowdent raktak be helyette,es hogy melyik lehet a Lukacs adagolon a ledogleszto szelep,meg csepeg is belole az anyag,szoval valoszinu hogy cseres lessz,meg nehezebben is indul reggel,kb mibe kerulhet egy epitett adagolo,mert ha mar cserelem akkor valami kemennyebre kellene. Üdv Sk-bol :D
Naplózva

marcusa

  • Adminisztrátor
  • KlubfüggÅ‘
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajtós
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Füstös topik
« Válasz #289 Dátum: 2011 December, 04, 11:54:30 »

hy ,uj vagyok itt,most sikerult beszerznem egy 1,9 Tádé-t,csak vannak gondok vele,de amiben egy kis segitseg kellene,az az hogy nem lehet kulcsal leallitani a kocsit,hanem egy bowdent raktak be helyette,es hogy melyik lehet a Lukacs adagolon a ledogleszto szelep,meg csepeg is belole az anyag,szoval valoszinu hogy cseres lessz,meg nehezebben is indul reggel,kb mibe kerulhet egy epitett adagolo,mert ha mar cserelem akkor valami kemennyebre kellene. Üdv Sk-bol :D
Szia! Ha cserélsz akkor érdemes már Bosch adagolóra cserélni, azon sokkal több beállítási lehetőség van, és szerintem erősebb is mint a Lucas.
Van az adagolón egy mágnes szelep, ami alap esetben elzárja a gázolajat, és gyújtásra pozitívat kap, és kinyit. Most lehet hogy nálad állandó pozitívat kötöttek erre a mágnesszelepre és így ha leveszed a gyújtást nem zárja el az üzemanyagot. Ezt kellene megnézni. Ãœdv köztünk!  _pug  :-!
Naplózva

esteakn

  • V.I.P
  • KezdÅ‘
  • **
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 44
  • Autó színe: Piros
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Komárom-SK
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 3 ajtós
Re:Füstös topik
« Válasz #290 Dátum: 2011 December, 04, 12:23:12 »

jaja az meglehet,mert eleg komoly kokányolások vannak rajta,de van idom csinalgatni,csak ha mar cserelnem akkor ugy szeretnem hogy kicsit jobban  is szedje a labat, egyebbkent nehez lehet attalakitani bosch adagolosra?
Naplózva

marcusa

  • Adminisztrátor
  • KlubfüggÅ‘
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajtós
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Füstös topik
« Válasz #291 Dátum: 2011 December, 04, 12:26:52 »

jaja az meglehet,mert eleg komoly kokányolások vannak rajta,de van idom csinalgatni,csak ha mar cserelnem akkor ugy szeretnem hogy kicsit jobban  is szedje a labat, egyebbkent nehez lehet attalakitani bosch adagolosra?
Szerintem az adagolón kívül nem kell mást cserélni. A porlasztók ugyan olyanok, a kialakítása is, vagy adagolóssal cseréltesd, vagy ha mindenképp magad akarod, akkor rögzítsd a vezérlést a váltónál kell a főtengelyt, a vezérműtengelynél a keréknél, és az adagolót is a keréknél, és akkor elvileg jól lesz felrakva.
Naplózva

esteakn

  • V.I.P
  • KezdÅ‘
  • **
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 44
  • Autó színe: Piros
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Komárom-SK
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 3 ajtós
Re:Füstös topik
« Válasz #292 Dátum: 2011 December, 05, 16:32:34 »

egy kis képrejtvény,mi lehet a bekarikazott alkatresz
Naplózva

esteakn

  • V.I.P
  • KezdÅ‘
  • **
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 44
  • Autó színe: Piros
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Komárom-SK
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 3 ajtós
Re:Füstös topik
« Válasz #293 Dátum: 2011 December, 07, 18:25:43 »

Nah mar nem aktualis a kepregeny,megvan az uj Bosch adagolo  ;D valakinek valami tapasztalata esetleg az attepitessel?
Naplózva

andreas89

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 131
  • Autó színe: kék
  • Évjárat: 1997
  • Kor: 23
  • Lakóhely: VaS Megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajtós
Re:Füstös topik
« Válasz #294 Dátum: 2011 December, 08, 09:11:56 »

egy kis képrejtvény,mi lehet a bekarikazott alkatresz


hidegindításkor az szolgáltatja az előtöltést..
Naplózva

parrot

  • Férfiak
  • KezdÅ‘
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 6
  • Autó színe: sötétzöldmetál
  • Évjárat: 1997
  • Lakóhely: Tenk
  • Motor: 1.9D
  • Típus: 5 ajtós
Re:Füstös topik
« Válasz #295 Dátum: 2011 December, 26, 13:42:12 »

Ãœdv!
Lucas adagolón hol lehet állitani alapjáratot?
Hideg motornál jó ,de ahogy melegszik esik le az alapjárat 750 re.
Naplózva

Juhi

  • Férfiak
  • KezdÅ‘
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 37
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 1998.12
  • Kor: 13
  • Lakóhely: Dunaújváros
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #296 Dátum: 2011 December, 26, 18:15:34 »

Szevasztok
A következő problémám lenne tegnap jöttem haza kocsival Pécsről autópályán és hirtelen elkezdett a fordulat szám vissza esni majd nagy fehér füst jött ki a kipufogóból de ment tovább az autó igaz nem húzott úgy mint szokott megnéztem és a 3-4-es henger nem ment gyertyák jó megnéztem a gyertya pipák is elvileg a trafó is mert kipróbáltam naturba hogy szikrázik és ad szikrát viszont most elértük azt hogy a 4-es henger megy de a 3. még mindig nem ha esetleg valaki tudja mi lehet a gondja amúgy indul a kocsi tudok is vele menni csak gyenge a motorja így meg magasabb fordulatnál kezd el füstölni
Naplózva

marcusa

  • Adminisztrátor
  • KlubfüggÅ‘
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajtós
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Füstös topik
« Válasz #297 Dátum: 2011 December, 26, 18:21:41 »

Szevasztok
A következő problémám lenne tegnap jöttem haza kocsival Pécsről autópályán és hirtelen elkezdett a fordulat szám vissza esni majd nagy fehér füst jött ki a kipufogóból de ment tovább az autó igaz nem húzott úgy mint szokott megnéztem és a 3-4-es henger nem ment gyertyák jó megnéztem a gyertya pipák is elvileg a trafó is mert kipróbáltam naturba hogy szikrázik és ad szikrát viszont most elértük azt hogy a 4-es henger megy de a 3. még mindig nem ha esetleg valaki tudja mi lehet a gondja amúgy indul a kocsi tudok is vele menni csak gyenge a motorja így meg magasabb fordulatnál kezd el füstölni
Szerintem neked nem dízeled van... ez a dízeles topic.
Naplózva

Juhi

  • Férfiak
  • KezdÅ‘
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 37
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 1998.12
  • Kor: 13
  • Lakóhely: Dunaújváros
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #298 Dátum: 2011 December, 26, 18:28:24 »

Szerintem neked nem dízeled van... ez a dízeles topic.
tudok róla de látom hogy ez volt a forumoknál legelöl gondoltam itt vissza írnak hamar
Naplózva

andreas89

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 131
  • Autó színe: kék
  • Évjárat: 1997
  • Kor: 23
  • Lakóhely: VaS Megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajtós
Re:Füstös topik
« Válasz #299 Dátum: 2011 December, 31, 10:40:09 »

Elvitt és visszahozott a  _pug 1.9 Dti, 2300kmes Szombathely - Erdély havasok hegyeinek túrájáról. Hóba, fagyba, autópályán egyetlen köhhenése sem volt, minden gond nélkül teljesítette. Örülök hogy ezt a gépet választottam..   :-!
Naplózva
 


Az oldal 0.457 másodperc alatt készült el 28 lekéréssel.