Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes keresÅ‘  

Szavazás

A gázolajba raksz dermedés gátlót külön?

Igen
- 6 (7.1%)
Nem
- 32 (38.1%)
Benzin üzemű az autóm
- 46 (54.8%)

Összes szavazó: 80


SzerzÅ‘ Téma: Füstös topik  (Megtekintve 243180 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

bandit306

  • Vendég
Re:Füstös topik
« Válasz #150 Dátum: 2010 Október, 10, 15:42:58 »

Sziasztok...uj fejlemények...kicserélésre kerültek a szelepszár szimeringek 3 szelep lógott nem tartotta meg a szimering ott ment le az olaj ...de  sajna még  reggel azt tapasztaltam elsÅ‘ indittásnál hogy még mindig halványkék füstöt köp ki a motor amit 1 2 gázadással el is hagy.. viszont az erÅ‘s fekete füstöm megszünt ..aminek az oka az hogy
a kipufogónál a tűzkarika ki volt égve és ami miatt a turbó nyomásom el illant gondolom én.gyors vettem bele egyet és az is lecserélésre került...nem mondom olyat megy most az autó hogy majd beszarok. na meg azt hittem  hogy nem jó a hallásom mert nem hallottam eddig a turbó hangját most viszont 2100-as fordulaton úgy elkezd fütyülni hogy az eszméletlen és a gyorsulása is felül múlja az eddigit nagyon jó asszem most jön elÅ‘ a kis ördög a motorból épp ideje :-!..
Szóval ez lett volna az első amt meg kellett volna tennie a szerelőnek.

Gratulálok a sikerhez, jó és balesetmentes autózást.

Már csak akkor fog nagyon füstölni, ha feljebb tekered a füst csavart. ;D :-!
Ja és a meglévő füstöléssel meg ne foglalkozzál, csak akkor ha fogy az olajad. nekem is füstöl, de az olajam nem fogy. :-!
Naplózva

cefetcafat

  • Vendég
Re:Füstös topik
« Válasz #151 Dátum: 2010 Október, 11, 19:27:52 »

üdv mindenkinek..Ma sajna utol ért a sors fintora mikor vittem a vizsga bázisra az autót..egy  elég erÅ‘s füstfelhÅ‘ törk ki utánnam mikor egy nagyobb elÅ‘zésbe kezdtem egy nagyon kék felhÅ‘ ami sajnos arra utal hogy eszi a motorom az olajat folyamatosan követi a kocsimat azóta is tehát sajna nem uszom meg a gyürüzést ugy nézki...Hogy az a pupos k. annya..mi jöhet még kérdem én...
Naplózva

marcusa

  • Adminisztrátor
  • KlubfüggÅ‘
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajtós
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Füstös topik
« Válasz #152 Dátum: 2010 Október, 11, 19:44:43 »

üdv mindenkinek..Ma sajna utol ért a sors fintora mikor vittem a vizsga bázisra az autót..egy  elég erÅ‘s füstfelhÅ‘ törk ki utánnam mikor egy nagyobb elÅ‘zésbe kezdtem egy nagyon kék felhÅ‘ ami sajnos arra utal hogy eszi a motorom az olajat folyamatosan követi a kocsimat azóta is tehát sajna nem uszom meg a gyürüzést ugy nézki...Hogy az a pupos k. annya..mi jöhet még kérdem én...
Szerintem ha ennyire rossz lenne a helyzet, akkor nem menne ilyen jól... Meg ha már kopott lenne, nagyon sok lenne a kartergázodban az olaj. Nézd meg a karter utáni légszszűrő csövet, hogy mennyire olajos.
Naplózva

bandit306

  • Vendég
Re:Füstös topik
« Válasz #153 Dátum: 2010 Október, 11, 20:04:49 »

Szerintem ha ennyire rossz lenne a helyzet, akkor nem menne ilyen jól... Meg ha már kopott lenne, nagyon sok lenne a kartergázodban az olaj. Nézd meg a karter utáni légszszűrő csövet, hogy mennyire olajos.
Az jelen esetbe nem igazán mérvadó mert ha nem volt szétszedve 1-2 éve, akkor teli van olajjal.
(Tapasztalat.)

A kartergáz ugyan is tartalmaz olajat ha épp nincsen berakva a bödön.

Nekem nincs olaj a csőben mióta be van építve.

Én sajnos inkáb a turbóra szavazok, a két oldal közötti labirint tömítés a rossz.
ami az olajzás és a kompresszorkerék között van
Naplózva

cefetcafat

  • Vendég
Re:Füstös topik
« Válasz #154 Dátum: 2010 Október, 12, 08:03:55 »

Az jelen esetbe nem igazán mérvadó mert ha nem volt szétszedve 1-2 éve, akkor teli van olajjal.
(Tapasztalat.)

A kartergáz ugyan is tartalmaz olajat ha épp nincsen berakva a bödön.

Nekem nincs olaj a csőben mióta be van építve.

Én sajnos inkáb a turbóra szavazok, a két oldal közötti labirint tömítés a rossz.
ami az olajzás és a kompresszorkerék között van

Hy csak az a baj hogy ezt a folyamatos kék füstölést még a régi turbóval is csinálta mikor vissza lett tekerve a füst csavar minimálisra még a kezdetek kezdetén..Majd megpróbálom valahogy feltölteni a videot amit teloval csináltam azon látszik rendesen hogy milyen a füstölésem..


Módosítva: 1970 Január, 01, 00:59:59
Itt a link ahol megnézhető a motorom füstölése szerintem elég jól látható a kék füst.
ami 1 adagoló 1 turbó ész szelepszár szimering csereután még a problémám..Kommentet kérek...

http://videa.hu/videok/jarmuvek/pug_306-1.9-xtdt-auto-UFV0SDg1dUvY5X2p
Naplózva

Petike88

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 10
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 348
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 99.02.
  • Lakóhely: Tata
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Füstös topik
« Válasz #155 Dátum: 2010 Október, 12, 12:25:39 »

Hy csak az a baj hogy ezt a folyamatos kék füstölést még a régi turbóval is csinálta mikor vissza lett tekerve a füst csavar minimálisra még a kezdetek kezdetén..Majd megpróbálom valahogy feltölteni a videot amit teloval csináltam azon látszik rendesen hogy milyen a füstölésem..


Módosítva: 1970 Január, 01, 00:59:59
Itt a link ahol megnézhető a motorom füstölése szerintem elég jól látható a kék füst.
ami 1 adagoló 1 turbó ész szelepszár szimering csereután még a problémám..Kommentet kérek...

http://videa.hu/videok/jarmuvek/pug_306-1.9-xtdt-auto-UFV0SDg1dUvY5X2p

Ãœdv!
egy ismerÅ‘snek is volt hasonló gondja...  valamilyen olajlehuzó gyűrűket cseréltek benne. és megoldódott
Naplózva

hdi90

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 146
  • Autó színe: ezüst metál
  • Évjárat: 2000.08
  • Lakóhely: Dombóvár
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 3 ajtós
  • 306
Re:Füstös topik
« Válasz #156 Dátum: 2010 November, 06, 09:57:56 »

Van olyan,aki keni vágja a HDI-t??Van problem....:(
Naplózva
Topolino         Firnyákosan Furmányos        ;D

marcusa

  • Adminisztrátor
  • KlubfüggÅ‘
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajtós
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Füstös topik
« Válasz #157 Dátum: 2010 November, 06, 10:31:42 »

Van olyan,aki keni vágja a HDI-t??Van problem....:(
Hát ezt így nem mondanám, de írd le a problémád, és ötletelünk rajta. Túl sok mindenkinek nincs HDI-je itt, de hát az is autóból van... :D
Naplózva

hdi90

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 146
  • Autó színe: ezüst metál
  • Évjárat: 2000.08
  • Lakóhely: Dombóvár
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 3 ajtós
  • 306
Re:Füstös topik
« Válasz #158 Dátum: 2010 November, 06, 14:28:09 »

Hát ezt így nem mondanám, de írd le a problémád, és ötletelünk rajta. Túl sok mindenkinek nincs HDI-je itt, de hát az is autóból van... :D

Az a problem,hogy a szivattyúm kopik és a fémreszelékek eltömítik a nyomástartó szelepet!3 percenként leáll és ha kipucolomm akkor 3 napig megy rendessen,de utánna megint kezdÅ‘dik elÅ‘rÅ‘l!És a gázolajszűrÅ‘mben is van kis fém reszelék....:( (én  arra tippelek,hogy szivattyúcsere..:( )
Naplózva
Topolino         Firnyákosan Furmányos        ;D

marcusa

  • Adminisztrátor
  • KlubfüggÅ‘
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajtós
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Füstös topik
« Válasz #159 Dátum: 2010 November, 06, 14:48:35 »

Az a problem,hogy a szivattyúm kopik és a fémreszelékek eltömítik a nyomástartó szelepet!3 percenként leáll és ha kipucolomm akkor 3 napig megy rendessen,de utánna megint kezdÅ‘dik elÅ‘rÅ‘l!És a gázolajszűrÅ‘mben is van kis fém reszelék....:( (én  arra tippelek,hogy szivattyúcsere..:( )
Hát az lehet, sajnos én is azt hallottam, hogy a nagynyomású szivattyút 150-200ezer km után cserélni kell.... és nem olcsó mulatság....
Naplózva

hdi90

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 146
  • Autó színe: ezüst metál
  • Évjárat: 2000.08
  • Lakóhely: Dombóvár
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 3 ajtós
  • 306
Re:Füstös topik
« Válasz #160 Dátum: 2010 November, 06, 14:49:41 »

Hát az lehet, sajnos én is azt hallottam, hogy a nagynyomású szivattyút 150-200ezer km után cserélni kell.... és nem olcsó mulatság....

......:( hát ez van....:(
Naplózva
Topolino         Firnyákosan Furmányos        ;D

marcusa

  • Adminisztrátor
  • KlubfüggÅ‘
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajtós
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Naplózva

hdi90

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 146
  • Autó színe: ezüst metál
  • Évjárat: 2000.08
  • Lakóhely: Dombóvár
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 3 ajtós
  • 306
Naplózva
Topolino         Firnyákosan Furmányos        ;D

cefetcafat

  • Vendég
Re:Füstös topik
« Válasz #163 Dátum: 2010 November, 07, 06:04:49 »

Hali érdeklődj nála
Dugmanics Tamás +3670/361-0865
Csákánydoroszlo

Peugeot Citroen bontott és Új gyári és után gyártott alkatrész kereskedő...
Olcsobb mint a fenti vaterás linken láttam...
És amit én vettem tőle alkatrészt az mind jó volt..
Naplózva

hdi90

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 146
  • Autó színe: ezüst metál
  • Évjárat: 2000.08
  • Lakóhely: Dombóvár
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 3 ajtós
  • 306
Re:Füstös topik
« Válasz #164 Dátum: 2010 November, 07, 11:22:33 »

Hali érdeklődj nála
Dugmanics Tamás +3670/361-0865
Csákánydoroszlo

Peugeot Citroen bontott és Új gyári és után gyártott alkatrész kereskedő...
Olcsobb mint a fenti vaterás linken láttam...
És amit én vettem tőle alkatrészt az mind jó volt..

THX.... :-!
Naplózva
Topolino         Firnyákosan Furmányos        ;D

Kapi

  • Adminisztrátor
  • Tag
  • *****
  • Népszerűség: 71
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 878
  • Autó színe: Blazel Yellow
  • Évjárat: 1998
  • Lakóhely: Kalocsa
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU10J4RS + KENT CAMS PT81 @ 264'
Re:Füstös topik
« Válasz #165 Dátum: 2010 November, 07, 13:13:00 »

Az a problem,hogy a szivattyúm kopik és a fémreszelékek eltömítik a nyomástartó szelepet!3 percenként leáll és ha kipucolomm akkor 3 napig megy rendessen,de utánna megint kezdÅ‘dik elÅ‘rÅ‘l!És a gázolajszűrÅ‘mben is van kis fém reszelék....:( (én  arra tippelek,hogy szivattyúcsere..:( )

A gázolajszűrőbe nem igazán kerülhet fémreszelék a pumpától.
Még a pumpáról max ilyen mikronnyi fémreszelék szakadhat le....
Az durva lenne ha szemmel látnád. Egyszerű fogaskerékszivattyú.
Nagyobb baj szokottt lenni hogy a befecsiket teszi tönkre ez a reszelék. 1x betámaszt a befecsi és már jukassza is át a gázolaj a dugattyút.
Naplózva
306 Rallye + 1.6 XN

cefetcafat

  • Vendég
Re:Füstös topik
« Válasz #166 Dátum: 2010 November, 07, 15:23:45 »

Sziasztok az lenne a kérdésem és egyben a problémám hogy van a dieseleken egy bizonyos pumpa a motor térben  amivel a nyálat lehet felpumpálni a szűrÅ‘be annak elméletileg nem szabadna felkeményedni igaz? Mert mikor neki állok pumpálni bekeményedik mint állat és járó motornál megemelkedik a fordulatszámom is elég rendesen de viszont néztem egy másik autón amiben ugyan ez a moci van azon meg hallottam hogy pumpálja szépen vissza a tankba az anyagot minden féle keményedés nélkül ez mitÅ‘l lehet valamim elvan dugulva vagy mi a szösz?
Naplózva

bandit306

  • Vendég
Re:Füstös topik
« Válasz #167 Dátum: 2010 November, 07, 15:32:25 »

Sziasztok az lenne a kérdésem és egyben a problémám hogy van a dieseleken egy bizonyos pumpa a motor térben  amivel a nyálat lehet felpumpálni a szűrÅ‘be annak elméletileg nem szabadna felkeményedni igaz? Mert mikor neki állok pumpálni bekeményedik mint állat és járó motornál megemelkedik a fordulatszámom is elég rendesen de viszont néztem egy másik autón amiben ugyan ez a moci van azon meg hallottam hogy pumpálja szépen vissza a tankba az anyagot minden féle keményedés nélkül ez mitÅ‘l lehet valamim elvan dugulva vagy mi a szösz?
Szia
Rendes esetben fel is kellene keményednie. Ha nem teszi, akkor a visszacsapószelepe rosszalkodik.
Nekem sem lesz kemény, ha pumpálom. mert az a szelep ami benne van vissza enged, és csak oda vissza dolgozza az anyagot.
Ha a motor rendesen dolgozik, akkor nincs gond.
Főleg ha hidegben is idúl rendesen.
A legtöbb efféle autóban, már elromlott ez a kézi légtelenítő szerkezet szelepe.
Naplózva

hdi90

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 146
  • Autó színe: ezüst metál
  • Évjárat: 2000.08
  • Lakóhely: Dombóvár
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 3 ajtós
  • 306
Re:Füstös topik
« Válasz #168 Dátum: 2010 November, 07, 16:26:25 »

A gázolajszűrőbe nem igazán kerülhet fémreszelék a pumpától.
Még a pumpáról max ilyen mikronnyi fémreszelék szakadhat le....
Az durva lenne ha szemmel látnád. Egyszerű fogaskerékszivattyú.
Nagyobb baj szokottt lenni hogy a befecsiket teszi tönkre ez a reszelék. 1x betámaszt a befecsi és már jukassza is át a gázolaj a dugattyút.

Nekem azt mondták,hogy a visszatérő csövön keresztül megy a gázoljszűröbe a fém reszelék,mert mielött a tankba megy a szűrőn át megy az útja!Igen,ezek kis mikronyi darabokj,de sok van belőlük,az annyát....:( ezek tömítik el a nyomástartó szelepen a mikroszűrőt!....ez van...:(
Naplózva
Topolino         Firnyákosan Furmányos        ;D

cefetcafat

  • Vendég
Re:Füstös topik
« Válasz #169 Dátum: 2010 November, 07, 18:32:43 »

Szia
Rendes esetben fel is kellene keményednie. Ha nem teszi, akkor a visszacsapószelepe rosszalkodik.
Nekem sem lesz kemény, ha pumpálom. mert az a szelep ami benne van vissza enged, és csak oda vissza dolgozza az anyagot.
Ha a motor rendesen dolgozik, akkor nincs gond.
Főleg ha hidegben is idúl rendesen.
A legtöbb efféle autóban, már elromlott ez a kézi légtelenítő szerkezet szelepe.

Akkor fajjent már azt hittem cserélhetem ezt is....
Naplózva

bandit306

  • Vendég
Re:Füstös topik
« Válasz #170 Dátum: 2010 November, 07, 18:33:46 »

Akkor fajjent már azt hittem cserélhetem ezt is....
Ameddig megtartja a rendszered a nyomást és simán indúl nincs vele gond.
A másik meg,  az üzemanyag szűrÅ‘ házban aránylag sok üzemanyag van, így nem okoz gondot az sem ha kicsit vissza ereszt a csövekben, mert mire kiürül a szűrÅ‘ház, addigra már a rendszer megint feltöltÅ‘dik mert elindul a motor.
Naplózva

Kapi

  • Adminisztrátor
  • Tag
  • *****
  • Népszerűség: 71
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 878
  • Autó színe: Blazel Yellow
  • Évjárat: 1998
  • Lakóhely: Kalocsa
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU10J4RS + KENT CAMS PT81 @ 264'
Re:Füstös topik
« Válasz #171 Dátum: 2010 November, 08, 17:30:17 »

Nekem azt mondták,hogy a visszatérő csövön keresztül megy a gázoljszűröbe a fém reszelék,mert mielött a tankba megy a szűrőn át megy az útja!Igen,ezek kis mikronyi darabokj,de sok van belőlük,az annyát....:( ezek tömítik el a nyomástartó szelepen a mikroszűrőt!....ez van...:(

Háát ezt nehezen tudom elhinni. Akkor már hamarosan el is fogy az a pumpa?? Vagy nem számít neki hogy az a rengenteg darab hiányzik belőle és meg tudja csinálni a nyomást? Amikor asszem 5 század lehet a fogaskerék meg a ház közötti hézag.

Naplózva
306 Rallye + 1.6 XN

hdi90

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 146
  • Autó színe: ezüst metál
  • Évjárat: 2000.08
  • Lakóhely: Dombóvár
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 3 ajtós
  • 306
Re:Füstös topik
« Válasz #172 Dátum: 2010 November, 09, 10:34:10 »

Háát ezt nehezen tudom elhinni. Akkor már hamarosan el is fogy az a pumpa?? Vagy nem számít neki hogy az a rengenteg darab hiányzik belőle és meg tudja csinálni a nyomást? Amikor asszem 5 század lehet a fogaskerék meg a ház közötti hézag.

Majd legépelem és rakok fel képet,hogy milyen!Hát igen elég szar már!Most keresek 1 kevés km-t futott szivattyút!Biztos nem lessz olcsó..:(
Naplózva
Topolino         Firnyákosan Furmányos        ;D

Kapi

  • Adminisztrátor
  • Tag
  • *****
  • Népszerűség: 71
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 878
  • Autó színe: Blazel Yellow
  • Évjárat: 1998
  • Lakóhely: Kalocsa
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU10J4RS + KENT CAMS PT81 @ 264'
Re:Füstös topik
« Válasz #173 Dátum: 2010 November, 09, 12:24:46 »

Majd legépelem és rakok fel képet,hogy milyen!Hát igen elég sz*r már!Most keresek 1 kevés km-t futott szivattyút!Biztos nem lessz olcsó..:(

Én érten csak nehogy közben meg más legyen a baj forrása...
Naplózva
306 Rallye + 1.6 XN

hdi90

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 146
  • Autó színe: ezüst metál
  • Évjárat: 2000.08
  • Lakóhely: Dombóvár
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 3 ajtós
  • 306
Re:Füstös topik
« Válasz #174 Dátum: 2010 November, 09, 15:42:04 »

Én érten csak nehogy közben meg más legyen a baj forrása...

Te mire gondolsz??
Naplózva
Topolino         Firnyákosan Furmányos        ;D

Kapi

  • Adminisztrátor
  • Tag
  • *****
  • Népszerűség: 71
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 878
  • Autó színe: Blazel Yellow
  • Évjárat: 1998
  • Lakóhely: Kalocsa
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU10J4RS + KENT CAMS PT81 @ 264'
Re:Füstös topik
« Válasz #175 Dátum: 2010 November, 09, 21:04:28 »

Te mire gondolsz??

Nem lehet hogy az fémreszelék a szivattyú előttről származik valahonnan?
Naplózva
306 Rallye + 1.6 XN

hdi90

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 146
  • Autó színe: ezüst metál
  • Évjárat: 2000.08
  • Lakóhely: Dombóvár
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 3 ajtós
  • 306
Re:Füstös topik
« Válasz #176 Dátum: 2010 November, 10, 17:25:52 »

Nem lehet hogy az fémreszelék a szivattyú előttről származik valahonnan?

Erre már én is gomdolltam,de honnan a pics-ből!?...hmmm.......!A tankot már hónapok óta kimostam és csak a kúton tankolok!Na mind 1 azé köszi!
Naplózva
Topolino         Firnyákosan Furmányos        ;D

cefetcafat

  • Vendég
Re:Füstös topik
« Válasz #177 Dátum: 2010 November, 20, 07:56:33 »

Sziasztok lenne egy hülye kérdésem Gyürü garnitura vásárlása elÅ‘tt hátra mégsem  kell vennem....Az lehetséges hogy a hengerfej tömittés vagy a hengerfejem  sérült és azért van kékes füstölésem nagyobb elÅ‘zésnél meg erÅ‘s szürke? Valaki? toot
Naplózva

bandit306

  • Vendég
Re:Füstös topik
« Válasz #178 Dátum: 2010 November, 20, 09:02:26 »

Sziasztok lenne egy hülye kérdésem Gyürü garnitura vásárlása elÅ‘tt hátra mégsem  kell vennem....Az lehetséges hogy a hengerfej tömittés vagy a hengerfejem  sérült és azért van kékes füstölésem nagyobb elÅ‘zésnél meg erÅ‘s szürke? Valaki? toot
Ha csak a füstöd kék, akkor.
Lehet csak a szimeringket kell cserélned, első körben avval próbálkozz, ez általában segít.
Volt megbontva a hengerfejed?
az olaj ha jó a hengerfejtömítésed nem füstölög mert nem jut olaj az égéstérbe.
Olajfogyás meg ha nincs, akkor a gyűrűk sem hiszem hogy tönkrelennének.
Az olajnál meg a nagyobb fogyásra gondolok.
Naplózva

cefetcafat

  • Vendég
Re:Füstös topik
« Válasz #179 Dátum: 2010 November, 20, 09:29:09 »

Ha csak a füstöd kék, akkor.
Lehet csak a szimeringket kell cserélned, első körben avval próbálkozz, ez általában segít.
Volt megbontva a hengerfejed?
az olaj ha jó a hengerfejtömítésed nem füstölög mert nem jut olaj az égéstérbe.
Olajfogyás meg ha nincs, akkor a gyűrűk sem hiszem hogy tönkrelennének.
Az olajnál meg a nagyobb fogyásra gondolok.

Szimering csere az már megvolt de még mindig füstöl
nálam még nem volt bontva a hengerfej a régi tulaj meg nem mondta hogy mit csináltak vele..eddig meg nem vettem észre hogy fogyott volna az olajam olajfolyásom meg nincs száraz a moci... ???
Naplózva

bandit306

  • Vendég
Re:Füstös topik
« Válasz #180 Dátum: 2010 November, 20, 09:39:30 »

Szimering csere az már megvolt de még mindig füstöl
nálam még nem volt bontva a hengerfej a régi tulaj meg nem mondta hogy mit csináltak vele..eddig meg nem vettem észre hogy fogyott volna az olajam olajfolyásom meg nincs száraz a moci... ???
Biztos hogy kék az a füst? mert van még 1 oka is hogy olaj jut a rendszerbe, és ez nem okoz fogyást, legalábbis látványosat.

Ez a kartergáz visszavezetéséből adódhat, és mivel a levegővel az égéstérbe jut be, így el is ég.
Naplózva

cefetcafat

  • Vendég
Re:Füstös topik
« Válasz #181 Dátum: 2010 November, 20, 09:56:37 »

Biztos hogy kék az a füst? mert van még 1 oka is hogy olaj jut a rendszerbe, és ez nem okoz fogyást, legalábbis látványosat.

Ez a kartergáz visszavezetéséből adódhat, és mivel a levegővel az égéstérbe jut be, így el is ég.

mellékelek egy linket gyors felraktam ott láthatod hogy biztosan kék a füst

http://videa.hu/videok/jarmuvek/pug_306.1.9td-a-az-ez-w8jVMTOhCnTr1rfp
Naplózva

bandit306

  • Vendég
Re:Füstös topik
« Válasz #182 Dátum: 2010 November, 20, 09:59:21 »

mellékelek egy linket gyors felraktam ott láthatod hogy biztosan kék a füst

http://videa.hu/videok/jarmuvek/pug_306.1.9td-a-az-ez-w8jVMTOhCnTr1rfp
Megnéztem.
Okés milyen adagolód van?
Lehetne állítani rajt, és talán a füstölésed is lejeb esik.
Naplózva

cefetcafat

  • Vendég
Re:Füstös topik
« Válasz #183 Dátum: 2010 November, 20, 13:13:47 »

Megnéztem.
Okés milyen adagolód van?
Lehetne állítani rajt, és talán a füstölésed is lejeb esik.

az adagolom lukács már próbálkoztunk vele hogy elvettük az anyagot az úgy nevezett "füst csavarral" de akkor megszűnt a szürke füstöm viszont átváltott alapjáraton is tolta magából a kék füstöt megállás nélkül.........  nm értem hogy miért van ez? bored
Naplózva

Kolin

  • V.I.P
  • KlubfüggÅ‘
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #184 Dátum: 2010 November, 20, 17:06:49 »

mellékelek egy linket gyors felraktam ott láthatod hogy biztosan kék a füst

http://videa.hu/videok/jarmuvek/pug_306.1.9td-a-az-ez-w8jVMTOhCnTr1rfp
Lehet a videó nem jól adja vissza, de nekem ez inkább fekete füstnek tűnik...
Naplózva

marcusa

  • Adminisztrátor
  • KlubfüggÅ‘
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajtós
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Füstös topik
« Válasz #185 Dátum: 2010 November, 22, 15:47:22 »

Sziasztok!
Milyen műszerrel lehet kimérni hogy jók-e az izzítógyertyák, vagy hogy melyik szorul cserére?
Ha reggel megyek melóba akkor pöccre indul, azzal nincs is gond, csak kb egy percig durrogva jár.
A jó minőségű izzítógyertya nem olcsó ezért nem szeretném mindet cserélni, csak amelyiket muszáj, ezért kellene mérni.
Köszi!
Naplózva

Kolin

  • V.I.P
  • KlubfüggÅ‘
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #186 Dátum: 2010 November, 22, 19:44:37 »

Sziasztok!
Milyen műszerrel lehet kimérni hogy jók-e az izzítógyertyák, vagy hogy melyik szorul cserére?
Ha reggel megyek melóba akkor pöccre indul, azzal nincs is gond, csak kb egy percig durrogva jár.
A jó minőségű izzítógyertya nem olcsó ezért nem szeretném mindet cserélni, csak amelyiket muszáj, ezért kellene mérni.
Köszi!

Hello!
Ki is lehet mérni, de azt passzolom hogyan kell. Olyat lehet még, hogy mindegyikhez hozzáérintessz egy kábelt, amelynek a másik vége az akksi + sarkán van, ha szikrázik akkor jó. De ez sem biztos, mert lehet melegít, de nem izzik fel, szóval a tuti a kiszedés és próba.
Naplózva

cefetcafat

  • Vendég
Re:Füstös topik
« Válasz #187 Dátum: 2010 December, 04, 20:22:05 »

Ãœdv mindenkinek..
Valaki megtudná esetleg mondani hogy van e különbség 1905ccm  DHY és 1905ccm DHX kóddal ellátott motorok között mind kettÅ‘ TD használható valamelyik tipus alkatrésze a másik motorhoz? pl fÅ‘tengely dugo hajtokar gond nélkül átrakható a másik motorba?
Naplózva

marcusa

  • Adminisztrátor
  • KlubfüggÅ‘
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajtós
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Füstös topik
« Válasz #188 Dátum: 2010 December, 06, 12:49:29 »

Halihó!
Tegnap kicserélődtek az izzítógyertyák, 3 db-ot vettem újat, 2 volt rossz, most 4 jó van benne. Relét is csekkoltuk, 20 másodpercig adja a fesz-t a gyergyáknak, az is jó. De lehet mégsem ez volt a gond, mert az imént próbáltam beindítani, kb +8 C fokban, és csak teker az önindító, puffog a motor, de nem indul be, vagy 5x próbáltam 10-15 mp-ig indítózni. Azért cseréltem gyertyákat, mert nehezen indult, és azt gondoltam ez az oka, de ezek szerint nem. Gázolaj is van benne kb 20 liter, csak kútról tankolok. Nem tudjátok mi lehet a gond?
Köszi!
Naplózva

Kolin

  • V.I.P
  • KlubfüggÅ‘
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #189 Dátum: 2010 December, 06, 13:12:06 »

Halihó!
Tegnap kicserélődtek az izzítógyertyák, 3 db-ot vettem újat, 2 volt rossz, most 4 jó van benne. Relét is csekkoltuk, 20 másodpercig adja a fesz-t a gyergyáknak, az is jó. De lehet mégsem ez volt a gond, mert az imént próbáltam beindítani, kb +8 C fokban, és csak teker az önindító, puffog a motor, de nem indul be, vagy 5x próbáltam 10-15 mp-ig indítózni. Azért cseréltem gyertyákat, mert nehezen indult, és azt gondoltam ez az oka, de ezek szerint nem. Gázolaj is van benne kb 20 liter, csak kútról tankolok. Nem tudjátok mi lehet a gond?
Köszi!
Itt is csak ugyanazokat tudom elmondani! ;D
Naplózva

marcusa

  • Adminisztrátor
  • KlubfüggÅ‘
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajtós
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Füstös topik
« Válasz #190 Dátum: 2010 December, 06, 14:08:29 »

Itt is csak ugyanazokat tudom elmondani! ;D
Válaszolok itt is akkor  ;D
Na itt vagyok, megnéztem a szűrőt, látszólag jó, kiöntöttem belőle a gázolajat átfújtam a felső lukon, és nem jött ki belőle kosz, csak gázolaj.
Az adagolóra 1 csati megy, amiben 2 db vezeték van és az 1 sarura fut ami a mágnesszelep fölé van csavarozva. Azt befújtam WD40-nel, kicsavartam az adagolón a légtelenítő csavart, és pumpáltam, de levegő onnan sem jött, csak gázolaj. Ezek után újra indítóztam, ismét nem indul....
A mágnesszelep + kap vagy - -t?
Naplózva

bandit306

  • Vendég
Re:Füstös topik
« Válasz #191 Dátum: 2010 December, 08, 10:29:09 »

Válaszolok itt is akkor  ;D
Na itt vagyok, megnéztem a szűrőt, látszólag jó, kiöntöttem belőle a gázolajat átfújtam a felső lukon, és nem jött ki belőle kosz, csak gázolaj.
Az adagolóra 1 csati megy, amiben 2 db vezeték van és az 1 sarura fut ami a mágnesszelep fölé van csavarozva. Azt befújtam WD40-nel, kicsavartam az adagolón a légtelenítő csavart, és pumpáltam, de levegő onnan sem jött, csak gázolaj. Ezek után újra indítóztam, ismét nem indul....
A mágnesszelep + kap vagy - -t?
Szia

Nos akkor a gond amit írtam nem a dúsítással van, mert +8 fokban simán el kellene indulnia.

Mivel eddig ment, így az előtöltéssel sem lehet gond, de azért a dúsító csavart megnézheted hogy működik e rendesen, amit ott találsz, ahol az adagoló mögött van a bowden, ott van 1 billenős alkatrész, annak mozognia kell hidegen ráhúz melegen vissza enged.
Az adagoló mögött a vezérlés felől, 2 hernyócsavar és 2 kontraanya.
Ha ott van holtjáték, de a bowdened hidegen ráhúzott állapotban van, akkor az jól működik, ha nincs ráhúzva, akkor ha szemben állsz, a balkezed felőli oldalát húzd fel, és próbáld elindítani. Ha beindúl és nem volt ráhúzva, akkor sasjnios az a hiba hogy a bowdened másik végén nem működik az a nagy alu trutyi alkatrész, aminek rákellene húzni a dúsítást.

A légtelenítő csavar hol van az adagolón?
Naplózva

marcusa

  • Adminisztrátor
  • KlubfüggÅ‘
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajtós
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Füstös topik
« Válasz #192 Dátum: 2010 December, 08, 14:03:15 »

Szia

Nos akkor a gond amit írtam nem a dúsítással van, mert +8 fokban simán el kellene indulnia.

Mivel eddig ment, így az előtöltéssel sem lehet gond, de azért a dúsító csavart megnézheted hogy működik e rendesen, amit ott találsz, ahol az adagoló mögött van a bowden, ott van 1 billenős alkatrész, annak mozognia kell hidegen ráhúz melegen vissza enged.
Az adagoló mögött a vezérlés felől, 2 hernyócsavar és 2 kontraanya.
Ha ott van holtjáték, de a bowdened hidegen ráhúzott állapotban van, akkor az jól működik, ha nincs ráhúzva, akkor ha szemben állsz, a balkezed felőli oldalát húzd fel, és próbáld elindítani. Ha beindúl és nem volt ráhúzva, akkor sasjnios az a hiba hogy a bowdened másik végén nem működik az a nagy alu trutyi alkatrész, aminek rákellene húzni a dúsítást.

A légtelenítő csavar hol van az adagolón?
Szia!
Köszi a választ! De mégsem ez lesz a gond, hanem van az a borulásjelző vagy mi a bal toronynál, azzal lehet valami...
Telón hosszan egyeztettem Kapival, és ő mondott még néhány lehetőséget.
Most jöttem fel az autótól, elÅ‘ször úgy próbáltam hogy a mágnesszelephez közvetlenül vezettem pozitívat rácsavaroztam mágnesszelepre és az akksira is a vezetéket, hát pöccre beindult.  ;D
most felhoztam azt a borulásjelzős, szétszedem és befújkálom WD40-nel hátha az segít rajta.

A légtelenítő csavar ha szemben állsz az autóval, akkor az adagoló bal oldalán, kép:


Módosítva: 2010 December, 08, 14:19:04
Hát nem tudtam rajta segíteni... :-\
Összezártam a csatijában a két vezetéket, és azóta kulcsfordításra rögtön indul  :-))
Köszi mindenkinek a segítséget!  _pug
Naplózva

cefetcafat

  • Vendég
Re:Füstös topik
« Válasz #193 Dátum: 2010 December, 08, 15:43:18 »

Ãœdv
sajna lett egy újabb problémám a kocsival...menet közben egyszerűen leáll mint ha nem kapna anyagot ilyenkor gyújtás le ujra inditt és egy ideig megy szépen mint ha misem történt volna... és megint gondol egyet ujra le áll :-[ elég kellemetlen..
valami az elektronikával lehet vagy mi a szösz? volt mán valakinek hasonló baja?
Naplózva

marcusa

  • Adminisztrátor
  • KlubfüggÅ‘
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajtós
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Füstös topik
« Válasz #194 Dátum: 2010 December, 08, 15:46:19 »

Ãœdv
sajna lett egy újabb problémám a kocsival...menet közben egyszerűen leáll mint ha nem kapna anyagot ilyenkor gyújtás le ujra inditt és egy ideig megy szépen mint ha misem történt volna... és megint gondol egyet ujra le áll :-[ elég kellemetlen..
valami az elektronikával lehet vagy mi a szösz? volt mán valakinek hasonló baja?
Nekem volt ilyen 2 éve, az volt a baj, hogy vizezett gázolajat tankoltam L**o*l kúton, ugyan ez volt mint amit leírsz, menet közben leállt, néhány mp után beindult és ismét ment egy darabig. Egy napig álltam vele fűtött garázsban, cseréltem gázolajszűrőt és a gázolajhoz adtam egy kis petróleumot, és megoldotta.
Naplózva

Domager

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 7
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 398
  • Autó színe: szürke
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Százhalombatta
  • Motor: 1.4
  • Típus: Break
Re:Füstös topik
« Válasz #195 Dátum: 2010 December, 08, 15:48:30 »

Ãœdv
sajna lett egy újabb problémám a kocsival...menet közben egyszerűen leáll mint ha nem kapna anyagot ilyenkor gyújtás le ujra inditt és egy ideig megy szépen mint ha misem történt volna... és megint gondol egyet ujra le áll :-[ elég kellemetlen..
valami az elektronikával lehet vagy mi a szösz? volt mán valakinek hasonló baja?

Nekem a benzinessel volt ilyen, talán kétszer. Azt hittem én vagyok a béna, de nem. Nem lefulladás volt. Aztán semmi. Én még az üzemanyagszűrőre is gyanakodtam. De mivel azóta nem történt, nem cseréltem ki.
Persze a legkellemetlenebb helyen állt meg, én balra kanyarodtam volna, szemből meg jött egy rendőrautó.:) Akkor a T betű megvédett:D
Naplózva
Lehet hogy a biztonsági öv korlátoz a közlekedésben, de nem annyira, mint a tolókocsi.

cefetcafat

  • Vendég
Re:Füstös topik
« Válasz #196 Dátum: 2010 December, 09, 18:40:38 »

Ãœdv
sajna lett egy újabb problémám a kocsival...menet közben egyszerűen leáll mint ha nem kapna anyagot ilyenkor gyújtás le ujra inditt és egy ideig megy szépen mint ha misem történt volna... és megint gondol egyet ujra le áll :-[ elég kellemetlen..
valami az elektronikával lehet vagy mi a szösz? volt mán valakinek hasonló baja?


Szevasztok...
Ma reggel megadta magát a gép reggel még elindult mentünk vele egy kört hazajöttünk és következő inditásnál már csak hajt de nem indul mégcsak nem is pöffen.....az aksi is lewmerült töle :'(
valakinek van valami ötlete mivel kezdjem a reggeli szerelést?
Naplózva

marcusa

  • Adminisztrátor
  • KlubfüggÅ‘
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajtós
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Füstös topik
« Válasz #197 Dátum: 2010 December, 09, 18:56:05 »


Szevasztok...
Ma reggel megadta magát a gép reggel még elindult mentünk vele egy kört hazajöttünk és következő inditásnál már csak hajt de nem indul mégcsak nem is pöffen.....az aksi is lewmerült töle :'(
valakinek van valami ötlete mivel kezdjem a reggeli szerelést?
Nekem pont most volt ilyen problémám, adj pozitívat az adagolón a mágnesszelepnek, és úgy próbálj indítózni.
Naplózva

cefetcafat

  • Vendég
Re:Füstös topik
« Válasz #198 Dátum: 2010 December, 09, 19:06:55 »

Nekem pont most volt ilyen problémám, adj pozitívat az adagolón a mágnesszelepnek, és úgy próbálj indítózni.

Két fekete szál van a mágnes szelepemen ami rá megy az indittásgátlómra nem vágja haza ha direkt pozitivot adok neki?
Naplózva

marcusa

  • Adminisztrátor
  • KlubfüggÅ‘
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhetÅ‘ Nem elérhetÅ‘
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajtós
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Füstös topik
« Válasz #199 Dátum: 2010 December, 09, 19:33:58 »

Két fekete szál van a mágnes szelepemen ami rá megy az indittásgátlómra nem vágja haza ha direkt pozitivot adok neki?
Az a két szál mindkettő pozitív, mert ha megnézed, egy saruban összefut, szerintem semmiben nem tehet kárt. Nálam nem tett, de nekem mondjuk nem immo-s...
Naplózva
 


Az oldal 0.422 másodperc alatt készült el 28 lekéréssel.