Szerelés és Tuning > Szerelés és Tuning
Füstös topik
Kolin:
--- Idézetet írta: zholee - 2018 Május, 17, 09:36:50 ---Üdv!
Megint tanácsra lenne szükségem:
Van ugye a '95-ös S1 1.9D fapados (XND) változat.
Hozzájutottam egy két évvel fiatalabb, ugyanilyen, de központis, el.ablakos, klímás S2/1.9D variánshoz.
A motor+váltó álom az enyémhez képest (saját lábon jár), de ha áttenném, akkor a kábelekkel is bajlódni kéne, szemre van ám benne rendesen.
A kérdés az lenne, hogy infó szerint a kábelköteg ugyanaz, mindennek ott az előkészítése már a fapadosomban, ebben az újabban csak használni kell a csokikat, a megfelelő helyre dugni.
Mivel azért van évjárat különbség, meg tudja valaki mondani, hogy ez tényleg így van?
Csak a hajtásláncot kell átdobni, meg a "sallangokat"
Nagyon-nagyon köszönöm !!
(a forgalomba állításhoz azért kissé korrodál már a fiatalabb, osztrák papíros a donor)
Ugyanitt lenne esetleg egy '97, 1.4 benzin/gáz donor, fehér, eleje javított - de lenne még mit :)
Szétszedve, papírok nélkül. Hengerenkénti, pótkeréktartályos a gáz. Arról sincs papír és infó.
--- ---
Hello. Az s1 Bosch adagolós? Az s2 Bosch adagolós? Mindkettő 1905 cm3-es?
Ha képet tudsz lőni a motortérről az sem probléma.
zimurgy:
--- Idézetet írta: zholee - 2018 Május, 17, 09:36:50 ---Üdv!
Megint tanácsra lenne szükségem:
Van ugye a '95-ös S1 1.9D fapados (XND) változat.
Hozzájutottam egy két évvel fiatalabb, ugyanilyen, de központis, el.ablakos, klímás S2/1.9D variánshoz.
A motor+váltó álom az enyémhez képest (saját lábon jár), de ha áttenném, akkor a kábelekkel is bajlódni kéne, szemre van ám benne rendesen.
A kérdés az lenne, hogy infó szerint a kábelköteg ugyanaz, mindennek ott az előkészítése már a fapadosomban, ebben az újabban csak használni kell a csokikat, a megfelelő helyre dugni.
Mivel azért van évjárat különbség, meg tudja valaki mondani, hogy ez tényleg így van?
Csak a hajtásláncot kell átdobni, meg a "sallangokat"
Nagyon-nagyon köszönöm !!
(a forgalomba állításhoz azért kissé korrodál már a fiatalabb, osztrák papíros a donor)
Ugyanitt lenne esetleg egy '97, 1.4 benzin/gáz donor, fehér, eleje javított - de lenne még mit :)
Szétszedve, papírok nélkül. Hengerenkénti, pótkeréktartályos a gáz. Arról sincs papír és infó.
--- ---
Ha központis, el.ablakos, klímás a donor, akkor ezekért az extrákért már mindenképpen érdemesnek tartom a komoly beavatkozást.
A két autó kábelkötegei csak nyomokban hasonlítanak egymáshoz (szerintem a saját autódban a 13 biztosítékos utastéri biztosítéktábla lehet, ráadásul szinte nincsenek is benne egyáltalán jelfogók sem).
Tehát a műszerfal-kábelt mindenképpen cserélni kellene, és szerintem egészen biztosan a karosszéria-kötegeket, a mennyezetlámpához futó köteget, az ajtókábeleket, szóval minden más kábelköteget is. A fényszóró-csatlakozók is egészen mások, elöl max, a motor-kábel lehet ugyanaz. De ha már motorcsere, akkor semmiség a kábelének a cseréje vele együtt.
A műszerfalat mindenképpen cserélned kell, hiszen a klímás műszerfal más, mint a klíma nélküli, nem elegendő csak kábelköteget cserélni.
(A bódén még a tűzfalon lemezt is kell majd vágni a klíma miatt.)
Tehát a javaslatom: full átépítés, tehát műszerfal, padlószőnyeg is ki kell, hogy kerüljön.
Nagy munka, de hidd el, hogy meg fogja érni...
Van a klubban, akinek utólag került gyári klíma az autójába, nem te lennél az első.
zholee:
Üdv!
Most hűtésel kapcsolatban tanácsra lenne szükségem a '95-ös S1 1.9D fapados (XND)
Peugeotomhoz.
A problémák a következők: Feltöltöm a rendszert teljesen, kilégtelenítem rendesen akkor
működik egy darabig. Motor hőfoka 70 fok körül van és van fűtés is. Megyek kb. 20-30 Kmt 2
-3 alkalommal, motor hőfoka 90 fok köré megy, fűtés megszűnik és a hűtőből hiányzik 1,5-2
liter víz. Az elszökő víz nyomát nem látni sehol. Az olaj nem habos, nem vizes, a kipufogón
nem látszik víz csöpögés, a motoron sem látszik hogy valahol szivárogna.
A hűtő tetejéből a sapka alól jövő cső a hűtő oldalán le a földre vezet, a feltöltő
tartályba a vizet a max jelzésig szoktam önteni. Nemrég volt hengerfej tömítés cserélve,
szét volt szedve minden. Lehet nem oda lett valami visszadugva ahol lennie kéne.
Az a kérdésem, hogyan van ennek a hűtés rendszer bekötve pontosan? Kéne lenni tágulási tartálynak? Az újabban van.
Köszi a segítségeteket.
zholee:
--- Idézetet írta: Kolin - 2018 Május, 18, 11:34:56 ---Hello. Az s1 Bosch adagolós? Az s2 Bosch adagolós? Mindkettő 1905 cm3-es?
Ha képet tudsz lőni a motortérről az sem probléma.
--- ---
Szia!
Nem egyformák az adagolók, de autószerelés közben elejtettem a telefont, és ripityára ment.
Most nem tudok fotózni :(
És mindkettő 1905 CM3-es.
zholee:
--- Idézetet írta: zimurgy - 2018 Május, 18, 13:23:09 ---Ha központis, el.ablakos, klímás a donor, akkor ezekért az extrákért már mindenképpen érdemesnek tartom a komoly beavatkozást.
A két autó kábelkötegei csak nyomokban hasonlítanak egymáshoz (szerintem a saját autódban a 13 biztosítékos utastéri biztosítéktábla lehet, ráadásul szinte nincsenek is benne egyáltalán jelfogók sem).
Tehát a műszerfal-kábelt mindenképpen cserélni kellene, és szerintem egészen biztosan a karosszéria-kötegeket, a mennyezetlámpához futó köteget, az ajtókábeleket, szóval minden más kábelköteget is. A fényszóró-csatlakozók is egészen mások, elöl max, a motor-kábel lehet ugyanaz. De ha már motorcsere, akkor semmiség a kábelének a cseréje vele együtt.
A műszerfalat mindenképpen cserélned kell, hiszen a klímás műszerfal más, mint a klíma nélküli, nem elegendő csak kábelköteget cserélni.
(A bódén még a tűzfalon lemezt is kell majd vágni a klíma miatt.)
Tehát a javaslatom: full átépítés, tehát műszerfal, padlószőnyeg is ki kell, hogy kerüljön.
Nagy munka, de hidd el, hogy meg fogja érni...
Van a klubban, akinek utólag került gyári klíma az autójába, nem te lennél az első.
--- ---
Köszönöm az alapos választ, elgondolkodom rajta, mert osztrák papírokkal honosítani lehet,drágább lesz..
Úgyis a magyar rendszámos meghalt, újból hengerfejes lett, a 2-es hengerben áll a hűtővíz.
Állítólag a termosztát hiányával közlekedés az oka..
Navigáció
[#] Következő oldal
[*] Előző oldal