Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  

Szavazás

A gázolajba raksz dermedés gátlót külön?

Igen
- 6 (7.1%)
Nem
- 32 (38.1%)
Benzin üzemű az autóm
- 46 (54.8%)

Összes szavazó: 80


Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13 14   Le

Szerző Téma: Füstös topik  (Megtekintve 219389 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

F2Tom

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 145
  • Autó színe: bordó
  • Évjárat: 1995
  • Kor: 28
  • Lakóhely: Székesfehérvár
  • Motor: 1.9TD
Re:Füstös topik
« Válasz #550 Dátum: 2015 Február, 02, 08:29:02 »

Hi!

Átvettem az árut, köszönöm! :)

Valamekkora nyomás kialakul a hűtőkörben. Ez normális. Akkor van baj, ha a hűtő csövek megduzzadnak a nagy nyomástól, de azt észrevetted volna már.
Naplózva

matska

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 6
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 126
  • Autó színe: Piros
  • Évjárat: 1996/05
  • Kor: 40
  • Lakóhely: Sárkeresztes
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajtós
Re:Füstös topik
« Válasz #551 Dátum: 2015 Február, 24, 20:03:07 »

HELP!

Kormos a leengedett olajam, mint az állat, fogyogat is 2-3dl/1000km sebességgel és gyengült is gép.
Pár hónapja még 0 volt az olajfogyás és mintha a csiga is szebben fütyült volna de nem akarom
belemagyarázni csak ugye kompresszióm tökéletes és alig van különbség a hengerek között.

Kotlik a turbóm?
Naplózva
Sajnos el kellett adnom az előrehaladott korrózió miatt amit már nem volt érdemes kezelni de bizton állítom, hogy életem legjobb és legmegbízhatóbb autója volt 8 éven és majd 200.000ezer km-en keresztül pedig 16 éves korában vettem 400 Euróért végtelen +2 km-rel. XUD9TE forever!

Adam89

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 40
  • Autó színe: kék
  • Évjárat: 1996
  • Kor: 25
  • Lakóhely: Salgótarján
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #552 Dátum: 2015 Február, 26, 18:37:35 »

Sziasztok
A kocsi eddig is használt egy kis vizet,400 km en pár decit.
Most németbe jottem ki vele dolgozni,az ut alatt nem sok fogyott
Most viszont napi 30 km en masfél liter.....
Ha beinditom es leveszem a sapkát nyomja kifelé a vizet...

Jol gondolom hogy hengerfejes?? :'(
Naplózva

Adam89

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 40
  • Autó színe: kék
  • Évjárat: 1996
  • Kor: 25
  • Lakóhely: Salgótarján
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #553 Dátum: 2015 Február, 26, 18:59:22 »

A vizem viszont nem forr....
Naplózva

matska

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 6
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 126
  • Autó színe: Piros
  • Évjárat: 1996/05
  • Kor: 40
  • Lakóhely: Sárkeresztes
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajtós
Re:Füstös topik
« Válasz #554 Dátum: 2015 Február, 26, 21:17:57 »

Sziasztok
A kocsi eddig is használt egy kis vizet,400 km en pár decit.
Most németbe jottem ki vele dolgozni,az ut alatt nem sok fogyott
Most viszont napi 30 km en masfél liter.....
Ha beinditom es leveszem a sapkát nyomja kifelé a vizet...

Jol gondolom hogy hengerfejes?? :'(

Vagy lyukas a hűtőd esetleg valamelyik cső...

Olajos a hűtőfolyadék? - vagy látsz benn bármi rendelleneset a dzsuván kívül?
Csak mert ennyi vízzel az égéstérben nem igazán lenne működőképes egy dízelmotor.  ???
Naplózva
Sajnos el kellett adnom az előrehaladott korrózió miatt amit már nem volt érdemes kezelni de bizton állítom, hogy életem legjobb és legmegbízhatóbb autója volt 8 éven és majd 200.000ezer km-en keresztül pedig 16 éves korában vettem 400 Euróért végtelen +2 km-rel. XUD9TE forever!

Adam89

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 40
  • Autó színe: kék
  • Évjárat: 1996
  • Kor: 25
  • Lakóhely: Salgótarján
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #555 Dátum: 2015 Február, 26, 22:41:39 »

Vagy lyukas a hűtőd esetleg valamelyik cső...

Olajos a hűtőfolyadék? - vagy látsz benn bármi rendelleneset a dzsuván kívül?
Csak mert ennyi vízzel az égéstérben nem igazán lenne működőképes egy dízelmotor.  ???

Sem a viz nem olajos,az olajban sjncs nyoma viznek
Viszont az auto alatt sincs nyoma viznek ;D

Nem ertem mar....
Naplózva

sohadani

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 26
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 278
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1995
  • Lakóhely: Kolontár
  • Motor: 1.9TD
Re:Füstös topik
« Válasz #556 Dátum: 2015 Február, 26, 22:45:53 »

Sem a viz nem olajos,az olajban sjncs nyoma viznek
Viszont az auto alatt sincs nyoma viznek ;D

Nem ertem mar....

Korábban leírtam, mik a lehetséges okok. Esetleg még nézd meg az anyós oldalon, hogy nem áll-e a víz a szőnyeg alatt. Ha igen, akkor a fűtőradiátorod adja meg magát.
Naplózva

Adam89

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 40
  • Autó színe: kék
  • Évjárat: 1996
  • Kor: 25
  • Lakóhely: Salgótarján
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #557 Dátum: 2015 Február, 27, 06:15:03 »

Korábban leírtam, mik a lehetséges okok. Esetleg még nézd meg az anyós oldalon, hogy nem áll-e a víz a szőnyeg alatt. Ha igen, akkor a fűtőradiátorod adja meg magát.

Azt max két honapja csereltem,de azert megnezem
Naplózva

jocó vezér

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 93
  • Autó színe: Grafit metál
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Baja
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Break
Re:Füstös topik
« Válasz #558 Dátum: 2015 Február, 27, 11:32:10 »

Sziasztok!

Van egy problémám, és hátha valaki már találkozott ilyennel.Még tavaly novemberben kigyulladt a katalizátor lámpám.Elvittem hogy nézzenek rá számítógéppel.Azt a hibát dobta ki hogy nem megfelelően működik a katalizátor.A szerelő cseréj javasolt. Eltelt egy hét és a lámpa kialudt. (nem azért mert kiéget) Most ismét kigyulladt és azóta megint folyamatosan ég. Én labda szondára gyanakodtam akkor is de a számítógép más dobott ki.Mi lehet az oka, Ez egy S3 break .
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Füstös topik
« Válasz #559 Dátum: 2015 Február, 27, 15:05:06 »

Sziasztok!

Van egy problémám, és hátha valaki már találkozott ilyennel.Még tavaly novemberben kigyulladt a katalizátor lámpám.Elvittem hogy nézzenek rá számítógéppel.Azt a hibát dobta ki hogy nem megfelelően működik a katalizátor.A szerelő cseréj javasolt. Eltelt egy hét és a lámpa kialudt. (nem azért mert kiéget) Most ismét kigyulladt és azóta megint folyamatosan ég. Én labda szondára gyanakodtam akkor is de a számítógép más dobott ki.Mi lehet az oka, Ez egy S3 break .

Szia!

Motordiagnosztika lámpa van, az viszont sokmindent jelenthet. Diag nélkül nem nagyon lehet kideríteni.
Naplózva

Adam89

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 40
  • Autó színe: kék
  • Évjárat: 1996
  • Kor: 25
  • Lakóhely: Salgótarján
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #560 Dátum: 2015 Március, 08, 16:10:24 »

Na most megint tettem egy probat,meredek lejtore álltam,orral fölfelé,es igy töltöttem föl,közben nyomkodtam a csövet
Belement két liter,aztán már nem csökkent a szint.
A köv héten kiderül ért e valamit..

Másik,hdi motorokkal tapasztalat? Van most egy eladó,komplett autó jó áron...
Naplózva

pjanos

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 33
  • Autó színe: kék
  • Évjárat: 2001
  • Kor: 12
  • Lakóhely: Érd
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #561 Dátum: 2015 Június, 19, 14:23:50 »

sziasztok tulvagyok a vezérmü szij cserén és a vizpumpa cserén.erre most meg nincs izzitásom találkozott valaki ilyen problémával?Minden tanácsot szivesen fogadok János
Naplózva

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #562 Dátum: 2015 Június, 22, 12:53:36 »

sziasztok tulvagyok a vezérmü szij cserén és a vizpumpa cserén.erre most meg nincs izzitásom találkozott valaki ilyen problémával?Minden tanácsot szivesen fogadok János
Hello!
Végig kell nézni, megy-e a gyertyákhoz áram, jók-e a gyertyák, relé behúz-e,stb. aztán így ki tudod szűrni mi lehet a hibás..
Naplózva

subi78

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 24
  • Autó színe: bordó
  • Évjárat: 1996
  • Kor: 37
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajts
Re:Füstös topik
« Válasz #563 Dátum: 2015 Augusztus, 03, 23:06:31 »

Hello

Újonc vagyok itt . Nemrég vettem a páromnak egy 306-ot , 1996-os xtdt. Idáig teljesen okés a kocsi , egy furcsaságot azonban felfedeztem . A motor felett van a gyári intercooler , de nem találok semmi odavezetőt , ami a levegőt rá terelné. Nem tudom érthetően fogalmaztam-e. Azt tudom hogy valamikor törött volt az autó , mert már az s3 optika van rajta. Létezik hogy az intercooler-t nem hűti semmi , vagy törés után már nem rakták vissza ?

Üdv

Subi
Naplózva

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #564 Dátum: 2015 Augusztus, 04, 16:59:50 »

Hello

Újonc vagyok itt . Nemrég vettem a páromnak egy 306-ot , 1996-os xtdt. Idáig teljesen okés a kocsi , egy furcsaságot azonban felfedeztem . A motor felett van a gyári intercooler , de nem találok semmi odavezetőt , ami a levegőt rá terelné. Nem tudom érthetően fogalmaztam-e. Azt tudom hogy valamikor törött volt az autó , mert már az s3 optika van rajta. Létezik hogy az intercooler-t nem hűti semmi , vagy törés után már nem rakták vissza ?

Üdv

Subi

Hello!
Lennie kellene mocitető burkolatnak! s2-ről keress rá bontva.
Naplózva

subi78

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 24
  • Autó színe: bordó
  • Évjárat: 1996
  • Kor: 37
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajts
Re:Füstös topik
« Válasz #565 Dátum: 2015 Augusztus, 04, 23:36:28 »

Nincs valami kép róla ? Tudom google jó barát , de nem találok sehol....
Naplózva

marcusa

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajts
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Füstös topik
« Válasz #566 Dátum: 2015 Augusztus, 04, 23:40:21 »

Nincs valami kép róla ? Tudom google jó barát , de nem találok sehol....
Naplózva

wippika83

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 137
Re:Füstös topik
« Válasz #567 Dátum: 2015 Augusztus, 05, 21:15:53 »

Helló! érdeklődöm kipuf csere lesz nemsoká, lehet saválló lesz feltéve, érdekelne hogy mit ajánlatok nyitot nem nyitot? meg a katalizátor kell vagy nem, 1,4 es benzinesre lenne, előre is köszi
Naplózva

subi78

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 24
  • Autó színe: bordó
  • Évjárat: 1996
  • Kor: 37
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajts
Re:Füstös topik
« Válasz #568 Dátum: 2015 Augusztus, 05, 23:38:34 »

A képet köszi , így már világos....
Bosch adagolós ?
Nemsokára nekem is kipuff csere lesz , részint sok helyen kifújó , rozsdás doboktól szeretnék megszabadulni. Másrészt az előző gazdi benzines dobot rakott fel , egyenes véggel , így összekormolja a hátulját. Üres rendszer lesz alatta egy dobbal , de még nem tudom hogy 50 vagy 60mm....
Nagy hangot nem szeretnék...:)

Naplózva

subi78

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 24
  • Autó színe: bordó
  • Évjárat: 1996
  • Kor: 37
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajts
Re:Füstös topik
« Válasz #569 Dátum: 2015 Augusztus, 10, 23:06:04 »

Hello

Végig olvastam a topic összes hozzászólását , de pár kérdésre nem kaptam választ. A mién egy 1996-os dturbo. Alapvetően meg vagyok vele elégedve , bár kicsit érdekes nekem a karakterisztikája. Tudooom , hogy egy előkamrás , régi diesel , de valahogy nekem nem tetszik hogy forgatni kell.
Külföldi fórumon olvastam , hogy a bosch adagolósnak más a karakterisztikája. Jobban megy alul , amíg a lucas adagolóst forgatni kell. Ez igaz lehet ?
Mi kell a cseréhez ? Csúcsok maradhatnak ? Mert azokon is ott a lucas felirat....
Csinált már valaki ilyet ?
Naplózva

subi78

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 24
  • Autó színe: bordó
  • Évjárat: 1996
  • Kor: 37
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajts
Re:Füstös topik
« Válasz #570 Dátum: 2015 Augusztus, 22, 08:36:59 »

Picit belassult a topic....de gondoltam megosztom veletek.
Picit állitgattam (tuning , tehát finom hangolás) a verdán , ennek az oldalnak a segitségével.
http://www.nosmokenopoke.com/forum/showthread.php?6197-JP-s-1-9-DTurbo-Lucas-Pump-Tuning-Guide
Hihetetlen változás lett. Sokkal jobb finomabb gáznál is , könnyebben viszi a kasztnit. Olyan mintha eddig behúzott kézifékkel ment volna (feleségem szerint) . De padlónál nagyon durva. Érzésre 110-120le közé tenném, ha van egy kis időm lepadoltatom. 
A turbó nyomást 1.3 - 1.4 re álitottam , és szinte alig füstöl. Csak amennyit kell.
Fogyasztás maradt. 5-6l között.
Naplózva

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #571 Dátum: 2015 Augusztus, 25, 09:59:34 »

Picit belassult a topic....de gondoltam megosztom veletek.
Picit állitgattam (tuning , tehát finom hangolás) a verdán , ennek az oldalnak a segitségével.
http://www.nosmokenopoke.com/forum/showthread.php?6197-JP-s-1-9-DTurbo-Lucas-Pump-Tuning-Guide
Hihetetlen változás lett. Sokkal jobb finomabb gáznál is , könnyebben viszi a kasztnit. Olyan mintha eddig behúzott kézifékkel ment volna (feleségem szerint) . De padlónál nagyon durva. Érzésre 110-120le közé tenném, ha van egy kis időm lepadoltatom. 
A turbó nyomást 1.3 - 1.4 re álitottam , és szinte alig füstöl. Csak amennyit kell.
Fogyasztás maradt. 5-6l között.

Hali!
Lentebbről is húz valamivel? Vagy inkább csak jobban megy? Milyen turbód van? KKK vagy Garrett?
Naplózva

subi78

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 24
  • Autó színe: bordó
  • Évjárat: 1996
  • Kor: 37
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajts
Re:Füstös topik
« Válasz #572 Dátum: 2015 Augusztus, 25, 20:41:54 »

Dinamikusabb. Padlónál sajnos nem tölt hamarabb , nekem olyan 2000-2200 tól lódul meg. Picit megszokást igényel.
Alsóbb fordulatokon kisebb gáznál is megindul. Garrett t2 turbóm van .
Naplózva

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #573 Dátum: 2015 Augusztus, 25, 21:56:24 »

Dinamikusabb. Padlónál sajnos nem tölt hamarabb , nekem olyan 2000-2200 tól lódul meg. Picit megszokást igényel.
Alsóbb fordulatokon kisebb gáznál is megindul. Garrett t2 turbóm van .

Nyomásmérésre milyen órát használtál? Illetve mennyit mértél gyárilag?
Naplózva

subi78

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 24
  • Autó színe: bordó
  • Évjárat: 1996
  • Kor: 37
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajts
Re:Füstös topik
« Válasz #574 Dátum: 2015 Augusztus, 26, 20:38:39 »

Előtte 0.8 bar volt. Sima , homasitás nyomás mérő órát használtam , illetve most is bennt van az autóban, de a nyomás konstans.
1.4-re beáll padlógáznál szépen.
Naplózva

subi78

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 24
  • Autó színe: bordó
  • Évjárat: 1996
  • Kor: 37
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajts
Re:Füstös topik
« Válasz #575 Dátum: 2015 Október, 10, 21:58:37 »

Üdv

Tudja valaki , hogy az 1.9td és a 2.0 hdi váltója csereszabatos-e ? Tudom hogy az áttételek nem stimmelnek , de helyileg , bakok , stb ? Valamint csinált már valaki 1.9td-hdi átalakitást ?

Üdv
Naplózva

sohadani

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 26
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 278
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1995
  • Lakóhely: Kolontár
  • Motor: 1.9TD
Re:Füstös topik
« Válasz #576 Dátum: 2015 Október, 11, 08:59:07 »

Üdv

Tudja valaki , hogy az 1.9td és a 2.0 hdi váltója csereszabatos-e ? Tudom hogy az áttételek nem stimmelnek , de helyileg , bakok , stb ? Valamint csinált már valaki 1.9td-hdi átalakitást ?

Üdv

Szia!

Igen, simán beépíthető td-be. Én az enyémben kicseréltem hdi váltóra. Ki kell cserélni a kuplungvillát, a kilométeróra jeladóját házával együtt, át kell rá rakni a kuplungbowden tartóját. A td féltengelyei tökéletesen passzolnak. Felfogatási pontok ugyanazok. Remélem nem hagytam ki semmit, de adja magát a dolog.
Naplózva

subi78

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 24
  • Autó színe: bordó
  • Évjárat: 1996
  • Kor: 37
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajts
Re:Füstös topik
« Válasz #577 Dátum: 2015 Október, 11, 09:48:27 »

És mennyire használható a td-n ? Ugy sejtem ezen gyárilag "rövidebb"váltó van , tehát a sebességek között viszonylag keveset ejt. A HDI-é meg hosszabb. Tehát élhető a dolog ?
Úgy tervezem hogy először bekerül a váltó , aztán ha lesz időm kibogozom a kábelköteget , akkor a hdi motor is.
Tehát ilyen td-hdi motor csere projectben van valakinek tapasztalata ?

Üdv

Subi
Naplózva

sohadani

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 26
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 278
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1995
  • Lakóhely: Kolontár
  • Motor: 1.9TD
Re:Füstös topik
« Válasz #578 Dátum: 2015 Október, 11, 10:45:52 »

És mennyire használható a td-n ? Ugy sejtem ezen gyárilag "rövidebb"váltó van , tehát a sebességek között viszonylag keveset ejt. A HDI-é meg hosszabb. Tehát élhető a dolog ?
Úgy tervezem hogy először bekerül a váltó , aztán ha lesz időm kibogozom a kábelköteget , akkor a hdi motor is.
Tehát ilyen td-hdi motor csere projectben van valakinek tapasztalata ?

Üdv

Subi

Én jobban szeretem. Szerintem jól használható így is.
Ha tudsz angolul, akkor külföldi fórumokon érdemes körülnézni. Vannak ilyen projektek, egy felhasználó éppen most rakja bele a td-be a hdi motort. A leírásai alapján nem tűnik annyira vészesnek. Ha érdekel, akkor belinkelem.
Naplózva

subi78

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 24
  • Autó színe: bordó
  • Évjárat: 1996
  • Kor: 37
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajts
Re:Füstös topik
« Válasz #579 Dátum: 2015 Október, 12, 07:00:01 »

Igen , rengeteg dolog stimmel , bakok , hűtő , klima , csövek , stb. Egyedül az elektronika....
Egyszerűbb lenne a kompett köteget cserélni, de a donor kombi...
Persze , küldd át a linket légyszi.
Naplózva

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #580 Dátum: 2015 Október, 12, 08:42:13 »

Igen , rengeteg dolog stimmel , bakok , hűtő , klima , csövek , stb. Egyedül az elektronika....
Egyszerűbb lenne a kompett köteget cserélni, de a donor kombi...
Persze , küldd át a linket légyszi.

Hali!

A legjobban úgy jársz, ha kompletten cserélsz mindent, külső belső kábelköteg, motor, váltó, hűtő, stb.
A hdi hűtője véknyabb, mert kevesebb veszteséghőt termel, a klíma meg csövek persze egyezhetnek.
Naplózva

sohadani

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 26
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 278
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1995
  • Lakóhely: Kolontár
  • Motor: 1.9TD
Re:Füstös topik
« Válasz #581 Dátum: 2015 Október, 12, 11:04:34 »

Igen , rengeteg dolog stimmel , bakok , hűtő , klima , csövek , stb. Egyedül az elektronika....
Egyszerűbb lenne a kompett köteget cserélni, de a donor kombi...
Persze , küldd át a linket légyszi.

http://306oc.co.uk/forum/showthread.php?tid=22040&page=16
De a fórumon több helyen is találhatsz ilyen átalakítást.
Naplózva

DrSanya

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 163
  • Lakóhely: Tahi
  • Motor: Egyb
  • Típus: Break
Re:Füstös topik
« Válasz #582 Dátum: 2015 Október, 14, 07:46:11 »

sziasztok

jelenség: nagyon nehezen melegszik üzemihőre a víz és amíg nem melegszik fel iszonyat "kopogós" az alapjáraton. (1.9D WJZ)
Tudom hidegebb van, de emlékeim szerint tavaly is nehezen melegedett, de nem volt kopogós az alapjárat.
Olajcseréig van még kb 3000km, izzító gyertya és gyertya cserét remélem a hétvégén meg tudom csinálni.
Mit nézzek meg, mert ha már neki állunk nem szeretném félbe hagyni és szombat délután nem sok autósbolt van nyitva.

Köszönöm
Naplózva
Soha ne hajts gyorsabban, mint amilyen gyorsan az őrangyalod repülni tud!

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #583 Dátum: 2015 Október, 14, 08:15:51 »

sziasztok

jelenség: nagyon nehezen melegszik üzemihőre a víz és amíg nem melegszik fel iszonyat "kopogós" az alapjáraton. (1.9D WJZ)
Tudom hidegebb van, de emlékeim szerint tavaly is nehezen melegedett, de nem volt kopogós az alapjárat.
Olajcseréig van még kb 3000km, izzító gyertya és gyertya cserét remélem a hétvégén meg tudom csinálni.
Mit nézzek meg, mert ha már neki állunk nem szeretném félbe hagyni és szombat délután nem sok autósbolt van nyitva.

Köszönöm

Hello!
Termosztátod jó? Beindulás után közvetlenül nem füstöl vagy dadog rövid ideig?
Lehet egy szelephézag ellenőrzés is ráférne, bár akkor rosszul szoktak indulni ha jól emlékszem.
Naplózva

DrSanya

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 163
  • Lakóhely: Tahi
  • Motor: Egyb
  • Típus: Break
Re:Füstös topik
« Válasz #584 Dátum: 2015 Október, 14, 08:33:36 »

Hello!
Termosztátod jó? Beindulás után közvetlenül nem füstöl vagy dadog rövid ideig?
Lehet egy szelephézag ellenőrzés is ráférne, bár akkor rosszul szoktak indulni ha jól emlékszem.

Eddig idén 2x indult füstölve dadogva és tavaly tél vége felé, nyáron semmi

Update: nem biztos hogy ide vág, de hétvégén és ma reggel olyan "relés" kattogást hallottam mi közben nyitottam a kaput és elsétáltam a kocsi előtt
 
Naplózva
Soha ne hajts gyorsabban, mint amilyen gyorsan az őrangyalod repülni tud!

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Füstös topik
« Válasz #585 Dátum: 2015 Október, 14, 11:27:20 »

sziasztok

jelenség: nagyon nehezen melegszik üzemihőre a víz és amíg nem melegszik fel iszonyat "kopogós" az alapjáraton. (1.9D WJZ)
Tudom hidegebb van, de emlékeim szerint tavaly is nehezen melegedett, de nem volt kopogós az alapjárat.
Olajcseréig van még kb 3000km, izzító gyertya és gyertya cserét remélem a hétvégén meg tudom csinálni.
Mit nézzek meg, mert ha már neki állunk nem szeretném félbe hagyni és szombat délután nem sok autósbolt van nyitva.

Köszönöm


Hello!
Termosztátod jó? Beindulás után közvetlenül nem füstöl vagy dadog rövid ideig?
Lehet egy szelephézag ellenőrzés is ráférne, bár akkor rosszul szoktak indulni ha jól emlékszem.

Szia!

Egy szelephézag állítást szerintem is érdemes lenne nézetni.
Nekem annó azt mondták, hogy fél évente érdemes rámérni.
Naplózva

DrSanya

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 163
  • Lakóhely: Tahi
  • Motor: Egyb
  • Típus: Break
Re:Füstös topik
« Válasz #586 Dátum: 2015 Október, 14, 12:16:14 »


Szia!

Egy szelephézag állítást szerintem is érdemes lenne nézetni.
Nekem annó azt mondták, hogy fél évente érdemes rámérni.

Akkor összefoglalva: termosztát, szelephézag vagy lehet még valami?
Naplózva
Soha ne hajts gyorsabban, mint amilyen gyorsan az őrangyalod repülni tud!

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #587 Dátum: 2015 Október, 14, 13:21:52 »

Akkor összefoglalva: termosztát, szelephézag vagy lehet még valami?

Ha kopogósan jár akkor előtöltés lehetne, de ahhoz nem nyúltatok, így szelephézagra gyanakodnék.
Nekem 5 km alatt bemelegszik 80 fokra még nagy hidegben is.
Naplózva

DrSanya

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 163
  • Lakóhely: Tahi
  • Motor: Egyb
  • Típus: Break
Re:Füstös topik
« Válasz #588 Dátum: 2015 Október, 14, 13:46:19 »

Ha kopogósan jár akkor előtöltés lehetne, de ahhoz nem nyúltatok, így szelephézagra gyanakodnék.
Nekem 5 km alatt bemelegszik 80 fokra még nagy hidegben is.
mostanába futóműveket szereltettem/szereltük
kb 12km 50s tempó + 4km 90s és nem érte ma el az üzemit, (1750-2500 fordulat közt használom), majd 15km M0s utána rendben volt
Naplózva
Soha ne hajts gyorsabban, mint amilyen gyorsan az őrangyalod repülni tud!

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #589 Dátum: 2015 Október, 14, 14:48:33 »

mostanába futóműveket szereltettem/szereltük
kb 12km 50s tempó + 4km 90s és nem érte ma el az üzemit, (1750-2500 fordulat közt használom), majd 15km M0s utána rendben volt
Én is 1800 fordulat körül melegítem be. Termosztátot érdemes kicserélni ha még nem volt.
Naplózva

DrSanya

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 163
  • Lakóhely: Tahi
  • Motor: Egyb
  • Típus: Break
Re:Füstös topik
« Válasz #590 Dátum: 2015 Október, 14, 18:56:15 »

Hazafele fényképes naplót csináltam a vízhőfokról.
2km város és 3 km M0s után kb 78, újabb 5km oeszág majd Szentendre összes piros lámpa és 5km város 50s tempó kb 72 fok, 2 perc ATM előtt leállítva 70, maradék úton visszamászott 78ra.
hirtelen arra gondoltam hogy a ventik állandóan pörögnek, de nem.
Holnapra előre hoztuk az átnézést, mert közbe eltört a kipuf csővem, valószínüleg híd cserélnél megroppant, így most hátsódob nélkül vagyok.
Naplózva
Soha ne hajts gyorsabban, mint amilyen gyorsan az őrangyalod repülni tud!

DrSanya

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 163
  • Lakóhely: Tahi
  • Motor: Egyb
  • Típus: Break
Re:Füstös topik
« Válasz #591 Dátum: 2015 Október, 15, 08:30:20 »

Hazafele fényképes naplót csináltam a vízhőfokról.
2km város és 3 km M0s után kb 78, újabb 5km oeszág majd Szentendre összes piros lámpa és 5km város 50s tempó kb 72 fok, 2 perc ATM előtt leállítva 70, maradék úton visszamászott 78ra.
hirtelen arra gondoltam hogy a ventik állandóan pörögnek, de nem.
Holnapra előre hoztuk az átnézést, mert közbe eltört a kipuf csővem, valószínüleg híd cserélnél megroppant, így most hátsódob nélkül vagyok.

Most hátsó kipufdob nélkül jöttem el a melóba és hiába nem melegedett fel a víz nem járt keményen "kopogósan" a motor, lehet hogy a kipuf miatt éreztem hogy valami nem jó?
Naplózva
Soha ne hajts gyorsabban, mint amilyen gyorsan az őrangyalod repülni tud!

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #592 Dátum: 2015 Október, 15, 12:42:31 »

Most hátsó kipufdob nélkül jöttem el a melóba és hiába nem melegedett fel a víz nem járt keményen "kopogósan" a motor, lehet hogy a kipuf miatt éreztem hogy valami nem jó?
Lehet, hogy az remegett
Naplózva

DrSanya

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 163
  • Lakóhely: Tahi
  • Motor: Egyb
  • Típus: Break
Re:Füstös topik
« Válasz #593 Dátum: 2015 Október, 16, 08:00:30 »

Hazafele fényképes naplót csináltam a vízhőfokról.
2km város és 3 km M0s után kb 78, újabb 5km oeszág majd Szentendre összes piros lámpa és 5km város 50s tempó kb 72 fok, 2 perc ATM előtt leállítva 70, maradék úton visszamászott 78ra.
hirtelen arra gondoltam hogy a ventik állandóan pörögnek, de nem.
Holnapra előre hoztuk az átnézést, mert közbe eltört a kipuf csővem, valószínüleg híd cserélnél megroppant, így most hátsódob nélkül vagyok.
Tegnap este kicsit szereltünk, mint kiderült a termosztát 83°nál teljesen jól működik így visszaraktuk
két izzító gyertyám kuka, Beru van most bent, de Meylet nézett nekem a szerelő tapasztalat róla?
Naplózva
Soha ne hajts gyorsabban, mint amilyen gyorsan az őrangyalod repülni tud!

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #594 Dátum: 2015 Október, 16, 08:22:19 »

Tegnap este kicsit szereltünk, mint kiderült a termosztát 83°nál teljesen jól működik így visszaraktuk
két izzító gyertyám kuka, Beru van most bent, de Meylet nézett nekem a szerelő tapasztalat róla?
A hűtőd gyári? Nem lett esetleg cserélve és nagyobb került bele?
Naplózva

DrSanya

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 163
  • Lakóhely: Tahi
  • Motor: Egyb
  • Típus: Break
Re:Füstös topik
« Válasz #595 Dátum: 2015 Október, 16, 08:49:04 »

A hűtőd gyári? Nem lett esetleg cserélve és nagyobb került bele?
Én nem cseréltem amióta nálam van (2éve) előéletről nem tudok semmit, csak annyit hogy Osztrák autó volt, eddig semmi bajom nem volt a melegedéssel, ma reggel is a megszokott módon melegedett
Naplózva
Soha ne hajts gyorsabban, mint amilyen gyorsan az őrangyalod repülni tud!

sohadani

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 26
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 278
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1995
  • Lakóhely: Kolontár
  • Motor: 1.9TD
Re:Füstös topik
« Válasz #596 Dátum: 2015 Október, 16, 09:15:32 »

Én nem cseréltem amióta nálam van (2éve) előéletről nem tudok semmit, csak annyit hogy Osztrák autó volt, eddig semmi bajom nem volt a melegedéssel, ma reggel is a megszokott módon melegedett

Szia!

Én azért csak megpróbálnék egy új termosztátot. Pár ezer forint és ha eddig nem volt gond a melegedéssel, akkor más nem igazán okozhatja a hibát. Izzítógyertyával kapcsolatban a Bosch-ra szavaznék.
Naplózva

subi78

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 24
  • Autó színe: bordó
  • Évjárat: 1996
  • Kor: 37
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajts
Re:Füstös topik
« Válasz #597 Dátum: 2015 Október, 16, 20:03:05 »

Köszi a linket Dani. Ha van kis időm végig nyálazom. Igen , logikus lenne a belső köteget is cserélni , de nagyon más minden.
A miénk 1996-os, a donor meg 2002-es. 5 ajtó vs kombi. Plussz a mienk automata klimás , amit megtartanék , mint kényelmi funkció.
A terv immo off , motortér köteg a hdi-jé , a többit meg össze házasitom a sajáttal....
Naplózva

sohadani

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 26
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 278
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1995
  • Lakóhely: Kolontár
  • Motor: 1.9TD
Re:Füstös topik
« Válasz #598 Dátum: 2015 Október, 16, 20:23:16 »

Köszi a linket Dani. Ha van kis időm végig nyálazom. Igen , logikus lenne a belső köteget is cserélni , de nagyon más minden.
A miénk 1996-os, a donor meg 2002-es. 5 ajtó vs kombi. Plussz a mienk automata klimás , amit megtartanék , mint kényelmi funkció.
A terv immo off , motortér köteg a hdi-jé , a többit meg össze házasitom a sajáttal....

Szívesen! Ahogy nézem a srác, most inkább adagolósra alakítja, mert valami gondja volt a befecskendezéssel. Ez az "m-tdi" dolog amúgy engem is jobban izgat, mint a hdi féle magasnyomás.
Naplózva

subi78

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 24
  • Autó színe: bordó
  • Évjárat: 1996
  • Kor: 37
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajts
Re:Füstös topik
« Válasz #599 Dátum: 2015 Október, 20, 20:10:47 »

Hello

Pedig ez már a 21.század. Nem a magas nyomás , inkább a dugattyú kamrás kialakitás a lényeg....
Majd beszámolok hogy hogy haladok....
A hdi váltó-val ha jólszámolok , kb 140-et megy 5.-ben 3000 fordulaton...?

Üdv
Naplózva
Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13 14   Fel
 


Az oldal 0.367 másodperc alatt készült el 28 lekéréssel.