Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  

Szavazás

A gázolajba raksz dermedés gátlót külön?

Igen
- 6 (7.1%)
Nem
- 32 (38.1%)
Benzin üzemű az autóm
- 46 (54.8%)

Összes szavazó: 80


Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 14   Le

Szerző Téma: Füstös topik  (Megtekintve 216816 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

thomasteam

  • Vendég
Re:Füstös topik
« Válasz #100 Dátum: 2010 Augusztus, 23, 21:26:55 »

Teljesen más! Mármint a motor váltó ugyanaz, de a többi nem.

Engem pont a motor és a váltó érdekel.  :-! van cucc :D
Naplózva

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #101 Dátum: 2010 Augusztus, 23, 21:37:14 »

Engem pont a motor és a váltó érdekel.  :-! van cucc :D
Az ugyanaz, annyi a különbség, hogy a 405-be 92 előtt az 1.8 TD-t rakták, de az is szinte ugyanaz.
Naplózva

thomasteam

  • Vendég
Re:Füstös topik
« Válasz #102 Dátum: 2010 Augusztus, 23, 21:46:09 »

Az ugyanaz, annyi a különbség, hogy a 405-be 92 előtt az 1.8 TD-t rakták, de az is szinte ugyanaz.

Köszi az infót  :-! nem tudom milyen évjárat, de a családban van :D
Naplózva

pistike4ever

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 32
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 4.481
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 1997.03
  • Kor: 24
  • Lakóhely: Szabolcs-Szatmár-Bereg Megye = GÉGÉNY
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Sedan
  • //PISTIKE//
Re:Füstös topik
« Válasz #103 Dátum: 2010 Augusztus, 29, 11:11:53 »

Ez aztán kormol! ;D
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=MtIzQfJ6eL4" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=MtIzQfJ6eL4</a>
Naplózva
306 Grey Evolution® :: 1.6 8v SR Sport
... AND WHAT DRiVES YOU?

bandit306

  • Vendég
Re:Füstös topik
« Válasz #104 Dátum: 2010 Szeptember, 08, 00:20:19 »

Ötleteket várok:

Indításnál dadog a motor, mint ha nem kapna állandó nyomáson anyagot, de ha elindúl akkor szépen egyenletesen dolgozik, húz és halad.

Én porlasztó csúcsra gondolok, de ha eláll ez a vacak eső, akkor lehet kikapom a cuccot és elviszem beméretni.
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #105 Dátum: 2010 Szeptember, 08, 06:39:21 »

Ötleteket várok:

Indításnál dadog a motor, mint ha nem kapna állandó nyomáson anyagot, de ha elindúl akkor szépen egyenletesen dolgozik, húz és halad.

Én porlasztó csúcsra gondolok, de ha eláll ez a vacak eső, akkor lehet kikapom a cuccot és elviszem beméretni.

csak induláskor hideg mocinál?
ha nem kapna elég naftát akkor nem is húzzna!
Inkább izzitó gyertya és pl. nem megy az egyik henger mikor be inditod csak pár másodpercmúlva.
Naplózva

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #106 Dátum: 2010 Szeptember, 08, 07:45:58 »

Ötleteket várok:

Indításnál dadog a motor, mint ha nem kapna állandó nyomáson anyagot, de ha elindúl akkor szépen egyenletesen dolgozik, húz és halad.

Én porlasztó csúcsra gondolok, de ha eláll ez a vacak eső, akkor lehet kikapom a cuccot és elviszem beméretni.
Csak hideg indításnál vagy melegen is?
Nekem télen szokott ilyen lenni pár mp-ig, pont most szedtem ki az izzítókat és mind jó, uh picit körbe kérdeztem lehet még porlasztó is, de inkább levegősödés, nézd át a csöveket!
Naplózva

bandit306

  • Vendég
Re:Füstös topik
« Válasz #107 Dátum: 2010 Szeptember, 08, 09:41:46 »

Csak hideg indításnál vagy melegen is?
Nekem télen szokott ilyen lenni pár mp-ig, pont most szedtem ki az izzítókat és mind jó, uh picit körbe kérdeztem lehet még porlasztó is, de inkább levegősödés, nézd át a csöveket!
csak induláskor hideg mocinál?
ha nem kapna elég naftát akkor nem is húzzna!
Inkább izzitó gyertya és pl. nem megy az egyik henger mikor be inditod csak pár másodpercmúlva.

Köszi. :-!

Csak hidegen a napi első indulásnál.
Bemelegszik, akkor nem csinálja még ha reggel mentem vele, és utána Pl délután.

Az izzítógyertyák cserélve mind a 4 db szinte újjak.
Ha nem lesz ennyire gagyi idő körbenézem a motorteret.
Naplózva

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #108 Dátum: 2010 Szeptember, 08, 11:51:16 »

Köszi. :-!

Csak hidegen a napi első indulásnál.
Bemelegszik, akkor nem csinálja még ha reggel mentem vele, és utána Pl délután.

Az izzítógyertyák cserélve mind a 4 db szinte újjak.
Ha nem lesz ennyire gagyi idő körbenézem a motorteret.

Nézd meg a kis visszafolyó gumicsöveket, amik a porlasztó tetetjén vannak és az adagolóig mennek vissza.
Naplózva

fisi306b1.4xn

  • Vendég
Re:Füstös topik
« Válasz #109 Dátum: 2010 Szeptember, 08, 14:57:59 »

Köszi. :-!

Csak hidegen a napi első indulásnál.
Bemelegszik, akkor nem csinálja még ha reggel mentem vele, és utána Pl délután.

Az izzítógyertyák cserélve mind a 4 db szinte újjak.
Ha nem lesz ennyire gagyi idő körbenézem a motorteret.
Szia Bandita!

Nem vagyok dízeles, de gázolaj tömör az az üzemanyag ellátó rendszer?
Úgy tűnik, hogy hosszabb ideig állás után levegősödik.
A résolaj visszavezetésnek sztem nincs szerepe ebben a szituban.   
Naplózva

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #110 Dátum: 2010 Szeptember, 10, 13:26:18 »

Idézet
2010 09 10

Hát sajnos elérkezett a TD-m halála.

Hengerfejes a drága de nagyon, holnapra lesz árajánlatom.
Néha nekem is előjöhet nagyobb hiba.

Mi volt a jele? Erőtlen? fütsöl? olajos a víz?
Naplózva

bandit306

  • Vendég
Re:Füstös topik
« Válasz #111 Dátum: 2010 Szeptember, 10, 13:46:45 »

Mi volt a jele? Erőtlen? fütsöl? olajos a víz?
szerencsére olaj nem került bele a vízbe.

Nagyon nagy nyomás lett a rendszerbe, meg a kipuf gáz bekerült a vízbe, azt ma hirtelen felment a motorhőmérséklet meg a hűtőm kinyiffant, elpukkant az is a nyomás miatt. meg menet közben bevillant a vízhiány lámpa, pedig volt benne.
Naplózva

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #112 Dátum: 2010 Szeptember, 10, 14:40:20 »

szerencsére olaj nem került bele a vízbe.

Nagyon nagy nyomás lett a rendszerbe, meg a kipuf gáz bekerült a vízbe, azt ma hirtelen felment a motorhőmérséklet meg a hűtőm kinyiffant, elpukkant az is a nyomás miatt. meg menet közben bevillant a vízhiány lámpa, pedig volt benne.
Hát az elég szívás, a hűtő menthető?
Naplózva

bandit306

  • Vendég
Re:Füstös topik
« Válasz #113 Dátum: 2010 Szeptember, 10, 15:05:14 »

Hát az elég szívás, a hűtő menthető?
Ez a kiszereléskor kiderül, de van profi hűtősőm, vagy ez menthető RÉZBŰL VAN vagy készít másikat.
Ha az sem járható út, akkor bontóban lesz csere darab.

Csak Nick barátom autója ne legyen a közelben, mert akkor kölcsön veszem a kiegyenlítőtartályát a kocsijából. ;D whistle
Naplózva

Nick88

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 166
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.662
  • Autó színe: Silver
  • Évjárat: 2001.08
  • Lakóhely: Cegléd
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: Break
    • Nick's Carstyling Page
Re:Füstös topik
« Válasz #114 Dátum: 2010 Szeptember, 10, 20:22:06 »

Ez a kiszereléskor kiderül, de van profi hűtősőm, vagy ez menthető RÉZBŰL VAN vagy készít másikat.
Ha az sem járható út, akkor bontóban lesz csere darab.

Csak Nick barátom autója ne legyen a közelben, mert akkor kölcsön veszem a kiegyenlítőtartályát a kocsijából. ;D whistle

Igyexek távol parkolni tőled!
Összekészítettem két papírost amit majd viszek neked talira. Pakolásztam és most találtam meg.

bandit306

  • Vendég
Re:Füstös topik
« Válasz #115 Dátum: 2010 Szeptember, 10, 20:59:23 »

Igyexek távol parkolni tőled!
Összekészítettem két papírost amit majd viszek neked talira. Pakolásztam és most találtam meg.
Köszönöm előre is. :-!
Naplózva

Davids

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 219
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 1999.11
  • Lakóhely: BP.
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajtós
  • Mr.
Re:Füstös topik
« Válasz #116 Dátum: 2010 Szeptember, 11, 00:42:42 »

Köszi. :-!

Csak hidegen a napi első indulásnál.
Bemelegszik, akkor nem csinálja még ha reggel mentem vele, és utána Pl délután.

Az izzítógyertyák cserélve mind a 4 db szinte újjak.
Ha nem lesz ennyire gagyi idő körbenézem a motorteret.

Milyen tápszivattyud van? A gyári gumipumpálós?
Nekem is volt ilyen bajom.Abba van egy kis müanyag visszacsaposzelep.Valszeg az lesz a baja hogy visszafolyik a tankba nyál,és ezért köhög.
próbáld meg kikötni vagy kicserélni.

bandit306

  • Vendég
Re:Füstös topik
« Válasz #117 Dátum: 2010 Szeptember, 11, 09:49:47 »

Milyen tápszivattyud van? A gyári gumipumpálós?
Nekem is volt ilyen bajom.Abba van egy kis müanyag visszacsaposzelep.Valszeg az lesz a baja hogy visszafolyik a tankba nyál,és ezért köhög.
próbáld meg kikötni vagy kicserélni.
Sajnos most más gondom van behalt a kicsikocsim hengerfejes lett most előbb a motort kell rendbetenni utána mehet az apróság.
de igen az a gumitrutyi van benne a csőbeszerelve.
ha elindul az autóm, utánna lesz időm evvel foglalkozni is.
Naplózva

fisi306b1.4xn

  • Vendég
Re:Füstös topik
« Válasz #118 Dátum: 2010 Szeptember, 11, 10:58:17 »

Sajnos most más gondom van behalt a kicsikocsim hengerfejes lett most előbb a motort kell rendbetenni utána mehet az apróság.
de igen az a gumitrutyi van benne a csőbeszerelve.
ha elindul az autóm, utánna lesz időm evvel foglalkozni is.

Szia Bandita!

Remélem odafigyeltek a szelepszár szimeringekre és a szeleptányérokra is, ha már egyszer szét lesz húzva.
Naplózva

bandit306

  • Vendég
Re:Füstös topik
« Válasz #119 Dátum: 2010 Szeptember, 11, 11:09:33 »

Szia Bandita!

Remélem odafigyeltek a szelepszár szimeringekre és a szeleptányérokra is, ha már egyszer szét lesz húzva.
Minden rendbe lesz téve. Ha nem akkor motor csere.
Naplózva

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #120 Dátum: 2010 Szeptember, 11, 12:05:21 »

Minden rendbe lesz téve. Ha nem akkor motor csere.
Nem hinném, hogy a motorod olyan rossz állapotú lenne...
Naplózva

Break 306

  • Vendég
Re:Füstös topik
« Válasz #121 Dátum: 2010 Szeptember, 12, 07:51:09 »

Minden rendbe lesz téve. Ha nem akkor motor csere.
   

        hát nagyon rossz érzés 306-ost vontatni,remélem nem lessz több :-[ :'( 8)
Naplózva

fisi306b1.4xn

  • Vendég
Re:Füstös topik
« Válasz #122 Dátum: 2010 Szeptember, 12, 10:34:33 »

   

        hát nagyon rossz érzés 306-ost vontatni,remélem nem lessz több :-[ :'( 8)

De legalább 306-os tesó vontatta nem?
Naplózva

bandit306

  • Vendég
Re:Füstös topik
« Válasz #123 Dátum: 2010 Szeptember, 12, 13:06:04 »

   

        hát nagyon rossz érzés 306-ost vontatni,remélem nem lessz több :-[ :'( 8)
Csak annak örülök, hogy nem sutyokival kellett huzatni, hanem 306 os hozott haza. Köszönöm itt is neked.
A várható költség 100.000 maniban gyári cuccokkal lesz mindennel sikolás nyomáspróba és alkatrészek szerelés. :-!
Naplózva

fisi306b1.4xn

  • Vendég
Re:Füstös topik
« Válasz #124 Dátum: 2010 Szeptember, 12, 15:50:24 »

Csak annak örülök, hogy nem sutyokival kellett huzatni, hanem 306 os hozott haza. Köszönöm itt is neked.
A várható költség 100.000 maniban gyári cuccokkal lesz mindennel sikolás nyomáspróba és alkatrészek szerelés. :-!

Biztos, hogy köszörülni kell a hengerfejet?
Azért kicsit sok nem?
Amikor hf tömt cseréltem megvettem mindkét oldalra a csonkok tömítését is (na azok voltak a drágák), + ~20 e hufos vízpumpa köszörülés nélkül 70 alatt állt meg munkadíjjal. Megjegyzem itt a köszörűsök ismerőseim, az nem lett volna 10 e nél nagyobb összeg.
Naplózva

bandit306

  • Vendég
Re:Füstös topik
« Válasz #125 Dátum: 2010 Szeptember, 12, 19:51:16 »

Biztos, hogy köszörülni kell a hengerfejet?
Azért kicsit sok nem?
Amikor hf tömt cseréltem megvettem mindkét oldalra a csonkok tömítését is (na azok voltak a drágák), + ~20 e hufos vízpumpa köszörülés nélkül 70 alatt állt meg munkadíjjal. Megjegyzem itt a köszörűsök ismerőseim, az nem lett volna 10 e nél nagyobb összeg.
Ez a legrosszab lehetőség összegre, de ez menni fog lefelé remélem.
Naplózva

marcusa

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajts
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Füstös topik
« Válasz #126 Dátum: 2010 Szeptember, 12, 22:50:40 »

Ez a kiszereléskor kiderül, de van profi hűtősőm, vagy ez menthető RÉZBŰL VAN vagy készít másikat.
Ha az sem járható út, akkor bontóban lesz csere darab.

Csak Nick barátom autója ne legyen a közelben, mert akkor kölcsön veszem a kiegyenlítőtartályát a kocsijából. ;D whistle
Ha jól olvasok a sorok között, ilyet keresel:
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelyauto/henger_hengerfej_motoralkatresz/peugeot_306_kiegyenlito_tartaj_180310148.html
 :D
Naplózva

bandit306

  • Vendég
Naplózva

bandit306

  • Vendég
Re:Füstös topik
« Válasz #128 Dátum: 2010 Szeptember, 24, 18:30:53 »

Izzitógyertyában

NGK vagy champion ?
Naplózva

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #129 Dátum: 2010 Szeptember, 25, 10:40:44 »

Izzitógyertyában

NGK vagy champion ?
Én NGK-t vennék inkább (bármiből is)!
Naplózva

bandit306

  • Vendég
Re:Füstös topik
« Válasz #130 Dátum: 2010 Szeptember, 27, 09:49:45 »

Én NGK-t vennék inkább (bármiből is)!
Köszi
Naplózva

cefetcafat

  • Vendég
Re:Füstös topik
« Válasz #131 Dátum: 2010 Szeptember, 29, 09:02:03 »

Sziasztok lenne egy olyan problémám az autóval amit most márciusban vettem 306 97 1.9 XTDT hogy elkezdett nagyon feketén füstölni... én mint kezdő diesel-es ugye elvittem szerelőhöz aki kapásból rávágta hogy rosszak a porlasztók vegyél bele 4 ujjat és akkor majd jó lesz... megtettem 56000ft a 4 db...nyomáspróba berak +12000ft na de a helyzet nem változott semmit ugyan úgy füstöl.akkor azt mondja rosszabb a helyzet valószinű hogy az adagolo rossz na mondom f.....a....vettem egy tipus azonos lucas adagolot +40000ft ami persze müködik csak még mindig füstöl a járgány.... na most ott tartunk hogy át esett azóta egy turbó cserén is +30000 de még mindig FÜSTŐL a kocsi elvittem méretni a füstmérő gép kiakadt a vizsga bázison a megengedett 2.5 helyett 14.a koromtartalom a kipufogo gázban!!!!!......És erre azt mondja a szerelő hogy lehet cserélni kellene a szelepszár szimeringet  hogy onnan kapkodja fel az olajat ja meg mondom mindjárt teszek bele ujj motort nem?

Ha valaki esetleg megtudná mondani hogy mi lehet a hibajelenség oka a  kocsin akkor azt nagyon megköszönném....
Adagoló porlasztó turbó kizárva ezek cserélve lettek...és még mindig füstöl..


Naplózva

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #132 Dátum: 2010 Szeptember, 29, 09:09:35 »

Sziasztok lenne egy olyan problémám az autóval amit most márciusban vettem 306 97 1.9 XTDT hogy elkezdett nagyon feketén füstölni... én mint kezdő diesel-es ugye elvittem szerelőhöz aki kapásból rávágta hogy rosszak a porlasztók vegyél bele 4 ujjat és akkor majd jó lesz... megtettem 56000ft a 4 db...nyomáspróba berak +12000ft na de a helyzet nem változott semmit ugyan úgy füstöl.akkor azt mondja rosszabb a helyzet valószinű hogy az adagolo rossz na mondom f.....a....vettem egy tipus azonos lucas adagolot +40000ft ami persze müködik csak még mindig füstöl a járgány.... na most ott tartunk hogy át esett azóta egy turbó cserén is +30000 de még mindig FÜSTŐL a kocsi elvittem méretni a füstmérő gép kiakadt a vizsga bázison a megengedett 2.5 helyett 14.a koromtartalom a kipufogo gázban!!!!!......És erre azt mondja a szerelő hogy lehet cserélni kellene a szelepszár szimeringet  hogy onnan kapkodja fel az olajat ja meg mondom mindjárt teszek bele ujj motort nem?

Ha valaki esetleg megtudná mondani hogy mi lehet a hibajelenség oka a  kocsin akkor azt nagyon megköszönném....
Adagoló porlasztó turbó kizárva ezek cserélve lettek...és még mindig füstöl..
Hali!
Milyen forudaltszám tartományban füstöl? Mindenhol vagy bizonyos részeken? Mennettesljesítménye jó?
Naplózva

cefetcafat

  • Vendég
Re:Füstös topik
« Válasz #133 Dátum: 2010 Szeptember, 29, 09:17:43 »

Hali!
Milyen forudaltszám tartományban füstöl? Mindenhol vagy bizonyos részeken? Mennettesljesítménye jó?


Szia alapjáraton oda lépekneki köpi a füstöt.. pl lámpánál elindulok kihúzom 1 2 3 füstöl...kb 2000-2400-as fordulaton 4-ik  5-ik sebességnél  elhagyja a füstölést a motor húz jobb lett az uj turbóval...
Naplózva

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #134 Dátum: 2010 Szeptember, 29, 09:22:11 »


Szia alapjáraton oda lépekneki köpi a füstöt.. pl lámpánál elindulok kihúzom 1 2 3 füstöl...kb 2000-2400-as fordulaton 4-ik  5-ik sebességnél  elhagyja a füstölést a motor húz jobb lett az uj turbóval...
Ha a motorolajad nem fogy, szerintem ez inkább beállítási probléma lehet (adagoló vagy turbó) én a helyedben először egy adagolóshoz vinném el, hogy nézze meg minden okés-e. Ezt a szerelőt pedig inkább hanyagolnám...
Naplózva

cefetcafat

  • Vendég
Re:Füstös topik
« Válasz #135 Dátum: 2010 Szeptember, 29, 09:30:52 »

Ha a motorolajad nem fogy, szerintem ez inkább beállítási probléma lehet (adagoló vagy turbó) én a helyedben először egy adagolóshoz vinném el, hogy nézze meg minden okés-e. Ezt a szerelőt pedig inkább hanyagolnám...

Azt elfelejtettem irni hogy mikor elvesszük az adagolon a füstcsavarral az anyagot tőle akkor elmarad a fekete füst viszont a motor szépen folyamatosan alapjáraton nekiáll kéken füstölni.. az lehet szelepszár szimering hibájából?
Naplózva

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #136 Dátum: 2010 Szeptember, 29, 09:34:41 »

Azt elfelejtettem irni hogy mikor elvesszük az adagolon a füstcsavarral az anyagot tőle akkor elmarad a fekete füst viszont a motor szépen folyamatosan alapjáraton nekiáll kéken füstölni.. az lehet szelepszár szimering hibájából?
Az lehet az is... de sztem akkor máskor is kellene kéken füstölnie.
Elöltöltés nézettél az adagolón?
Naplózva

cefetcafat

  • Vendég
Re:Füstös topik
« Válasz #137 Dátum: 2010 Szeptember, 29, 09:43:59 »

Az lehet az is... de sztem akkor máskor is kellene kéken füstölnie.
Elöltöltés nézettél az adagolón?

Azt nem tudom hogy mit hogyan állitott aszerelő mert mindig nem voltam ott mikor a kocsit csinálta..Előtöltést hogyan kell állittani? azt megtudom csinálni én is?
 
Naplózva

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #138 Dátum: 2010 Szeptember, 29, 09:47:37 »


Azt nem tudom hogy mit hogyan állitott aszerelő mert mindig nem voltam ott mikor a kocsit csinálta..Előtöltést hogyan kell állittani? azt megtudom csinálni én is?
Az előtöltés állítást érdemes adagolósra bízni..
Bosch adagolókon úgy kell állítani, hogy picit billentessz az adagolón ide vagy oda, elvileg a Lucason is...
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #139 Dátum: 2010 Szeptember, 29, 13:00:43 »

Azt elfelejtettem irni hogy mikor elvesszük az adagolon a füstcsavarral az anyagot tőle akkor elmarad a fekete füst viszont a motor szépen folyamatosan alapjáraton nekiáll kéken füstölni.. az lehet szelepszár szimering hibájából?

ha motor olajat ennné akkor kicsit kéken fűstőlni illetve fogyna az olaj.
kivéve ha keveredik a motor olaj gáz olajjal! ezt a motor olaj szagán lehet észre venni. de ez csak nagyon le strapált motornál lehet észre venni ill. az ereje sem lenne meg!
Naplózva

bandit306

  • Vendég
Re:Füstös topik
« Válasz #140 Dátum: 2010 Szeptember, 29, 13:03:05 »

Sziasztok lenne egy olyan problémám az autóval amit most márciusban vettem 306 97 1.9 XTDT hogy elkezdett nagyon feketén füstölni... én mint kezdő diesel-es ugye elvittem szerelőhöz aki kapásból rávágta hogy rosszak a porlasztók vegyél bele 4 ujjat és akkor majd jó lesz... megtettem 56000ft a 4 db...nyomáspróba berak +12000ft na de a helyzet nem változott semmit ugyan úgy füstöl.akkor azt mondja rosszabb a helyzet valószinű hogy az adagolo rossz na mondom f.....a....vettem egy tipus azonos lucas adagolot +40000ft ami persze müködik csak még mindig füstöl a járgány.... na most ott tartunk hogy át esett azóta egy turbó cserén is +30000 de még mindig FÜSTŐL a kocsi elvittem méretni a füstmérő gép kiakadt a vizsga bázison a megengedett 2.5 helyett 14.a koromtartalom a kipufogo gázban!!!!!......És erre azt mondja a szerelő hogy lehet cserélni kellene a szelepszár szimeringet  hogy onnan kapkodja fel az olajat ja meg mondom mindjárt teszek bele ujj motort nem?

Ha valaki esetleg megtudná mondani hogy mi lehet a hibajelenség oka a  kocsin akkor azt nagyon megköszönném....
Adagoló porlasztó turbó kizárva ezek cserélve lettek...és még mindig füstöl..
Szia

Nekem is hasonló a gondom, de a porlasztók árát leverném a szerelőn, mert csak elkellett volna vinned beméretni.
Nekem is a hengerfelyezéskor kiszerelést követően bemérette, és a 4 ből 1 volt amin áűllított, 1 amit tisztított, a maradék 2 hibamentes volt. Ja és 264.000km van a motorban.

A hengerfejben kilettek cserélve a szelepszárszimeringek, és mégis ha oda lépek neki, igen csak kormol, de ahogyan  letekertem a füstcsavart mint volt adig, eltünt a füstölés.
Csak leesett az alapjáratom. 740 re
Naplózva

cefetcafat

  • Vendég
Re:Füstös topik
« Válasz #141 Dátum: 2010 Szeptember, 29, 13:34:39 »

Szia

Nekem is hasonló a gondom, de a porlasztók árát leverném a szerelőn, mert csak elkellett volna vinned beméretni.
Nekem is a hengerfelyezéskor kiszerelést követően bemérette, és a 4 ből 1 volt amin áűllított, 1 amit tisztított, a maradék 2 hibamentes volt. Ja és 264.000km van a motorban.

A hengerfejben kilettek cserélve a szelepszárszimeringek, és mégis ha oda lépek neki, igen csak kormol, de ahogyan  letekertem a füstcsavart mint volt adig, eltünt a füstölés.
Csak leesett az alapjáratom. 740 re

A füst csavarral probálkoztunk mi is elvettük a naftát de akkor nem huztak a lovak meg átváltott a fekete füstből folyamatos kékre ha alapjáraton megy a moci akkor is folyamatosan szép kék füstje van..
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re:Füstös topik
« Válasz #142 Dátum: 2010 Szeptember, 29, 14:10:31 »

A füst csavarral probálkoztunk mi is elvettük a naftát de akkor nem huztak a lovak meg átváltott a fekete füstből folyamatos kékre ha alapjáraton megy a moci akkor is folyamatosan szép kék füstje van..

ha kéken füstöl akkor eszi ám az olajat.
nem fogy?
Naplózva

cefetcafat

  • Vendég
Re:Füstös topik
« Válasz #143 Dátum: 2010 Szeptember, 29, 15:38:50 »

ha kéken füstöl akkor eszi ám az olajat.
nem fogy?

Ha hiszed ha nem most volt benne másodszor olajcsere mióta nálam van és nem fogyott talán 0/5deci pedig belevágtam már 13000km-ert márciustol...
Naplózva

bandit306

  • Vendég
Re:Füstös topik
« Válasz #144 Dátum: 2010 Szeptember, 29, 17:08:54 »

A füst csavarral probálkoztunk mi is elvettük a naftát de akkor nem huztak a lovak meg átváltott a fekete füstből folyamatos kékre ha alapjáraton megy a moci akkor is folyamatosan szép kék füstje van..
A felsorolásodból, elsőnek illett volna a szimeringeket cserélni,(a szerelőnek) és ha utána is füstöl akkor lehet tovább lépni.

Megvannak a régi porlasztóid?
Ha igen akkor érdemes lenne beméretni, és akkor lenne még 1 garnitúra tartalékba.
pár ezer mani ha mind a 4 állításra szorúlna.

Nálunk max 5000 ft
Naplózva

cefetcafat

  • Vendég
Re:Füstös topik
« Válasz #145 Dátum: 2010 Szeptember, 30, 10:53:45 »

A felsorolásodból, elsőnek illett volna a szimeringeket cserélni,(a szerelőnek) és ha utána is füstöl akkor lehet tovább lépnia

Megvannak a régi porlasztóid?
Ha igen akkor érdemes lenne beméretni, és akkor lenne még 1 garnitúra tartalékba.
pár ezer mani ha mind a 4 állításra szorúlna.

Ugye mint mondottam kezdő dieseles vagyok még nem tudom mitöl lehet fekete füstje sajna ha tudtam volna biztos nem viszem szerelőhöz......az a sok mani amit kifizettem neki vehettem volna mán egy másik motort bele..De ugye mindenki a maga kárán tanul sajnos...:)

Nálunk max 5000 ft
Naplózva

Davids

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 219
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 1999.11
  • Lakóhely: BP.
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajtós
  • Mr.
Re:Füstös topik
« Válasz #146 Dátum: 2010 Október, 03, 22:56:43 »

A füst csavarral probálkoztunk mi is elvettük a naftát de akkor nem huztak a lovak meg átváltott a fekete füstből folyamatos kékre ha alapjáraton megy a moci akkor is folyamatosan szép kék füstje van..

Ki cserélte az adagolót?A szerelö?Mert az is lehet hogy nem jó helyen van a vezérlés.Nem tökéletes az égés.Ha minden ki lett cserélve csak ez lehet.Amugy erös az autó vagy nehezen pörög fel?A szerelön meg verd le az összes költséget.20 évig ingyen szerel!!

cefetcafat

  • Vendég
Re:Füstös topik
« Válasz #147 Dátum: 2010 Október, 04, 16:56:34 »

Ki cserélte az adagolót?A szerelö?Mert az is lehet hogy nem jó helyen van a vezérlés.Nem tökéletes az égés.Ha minden ki lett cserélve csak ez lehet.Amugy erös az autó vagy nehezen pörög fel?A szerelön meg verd le az összes költséget.20 évig ingyen szerel!!

Hy az adagolót a szerelő rakta fel minden stiftelve volt 3 helyen önindittó mögött adagolónál és vezérműtengelynél hála isten akkor ott voltam láttam hogy mit csinál...a motor húz pörög rendesen azzal nincs baj csak azzal  hogy füstöl.. Most akarunk majd szelepszár szimeringet cserélni ha utána sem jó akkor muszáj lesz adagolóst keresnem...Valaki esetleg vasmegye környékén nem tud egyet?
Naplózva

Davids

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 219
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 1999.11
  • Lakóhely: BP.
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajtós
  • Mr.
Re:Füstös topik
« Válasz #148 Dátum: 2010 Október, 04, 22:41:43 »

Hy az adagolót a szerelő rakta fel minden stiftelve volt 3 helyen önindittó mögött adagolónál és vezérműtengelynél hála isten akkor ott voltam láttam hogy mit csinál...a motor húz pörög rendesen azzal nincs baj csak azzal  hogy füstöl.. Most akarunk majd szelepszár szimeringet cserélni ha utána sem jó akkor muszáj lesz adagolóst keresnem...Valaki esetleg vasmegye környékén nem tud egyet?

Akkor passz.de szerintem az is fura hogy mind a 2 adagolóval ugyanazt csinálja.

cefetcafat

  • Vendég
Re:Füstös topik
« Válasz #149 Dátum: 2010 Október, 10, 15:27:11 »

Sziasztok...uj fejlemények...kicserélésre kerültek a szelepszár szimeringek 3 szelep lógott nem tartotta meg a szimering ott ment le az olaj ...de  sajna még  reggel azt tapasztaltam első indittásnál hogy még mindig halványkék füstöt köp ki a motor amit 1 2 gázadással el is hagy.. viszont az erős fekete füstöm megszünt ..aminek az oka az hogy
a kipufogónál a tűzkarika ki volt égve és ami miatt a turbó nyomásom el illant gondolom én.gyors vettem bele egyet és az is lecserélésre került...nem mondom olyat megy most az autó hogy majd beszarok. na meg azt hittem  hogy nem jó a hallásom mert nem hallottam eddig a turbó hangját most viszont 2100-as fordulaton úgy elkezd fütyülni hogy az eszméletlen és a gyorsulása is felül múlja az eddigit nagyon jó asszem most jön elő a kis ördög a motorból épp ideje :-!..
Naplózva
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 14   Fel
 


Az oldal 0.433 másodperc alatt készült el 27 lekéréssel.