Összes szavazó: 11
Szavazás lezárva: 2008 Június, 29, 20:45:56
Nekem is hosszú, nehéz döntés volt. Nagyon szeretem ezt az autót, igazán csak apróságok voltak vele (ez most nem önreklám), ha ebben a kategóriában, ennyi pénzért keresnék autót, az 306-os lenne .Kérdésedre válaszolva egy, azaz egyetlenegy oka van: kinőttük méretben az autót...
Kombit kinőni?
Persze ha a család áll két szülőböl és két gyerekböl és jön mondjuk még két aprofogú, hát ilyenkor már ténleg jobb egy kis busz
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1671829&command=ugras&screenwidth=1024Szia! Üdv a klubban. Ilyet kerestél??
Akarod, hogy elmeséljem a történetét?Annyira nem vicces: éppen ez volt, amilyek nagyon megrendítette az emberiségbe vetett bizalmam. Még azon is rágódok, hogy nem lenne-e helyes a világ jobbulását szem előtt tartva jogi lépéseket tenni.
Na kíváncsi vagyok én is!Jogi lépések? Nem hiszem, hogy bármit is lehetne tenni... Bizonyíték..?
ha jól emlékszem akkor ez a KOCSI a budaörsi fábián szervizvezető kocsija!
nem értem mi a problémád.. ez már nagyon rég óta így megy, és ezt mindenki tudja, valakit nagyon átvernek, valakit kevésbé.. dühítő, mert ellehetetlenítik a használtautó vételt, rengeteg bosszúság stb.. ha sikerült nagyjából korrekt autót találni, még akkor is benne van az emberben, hogy nahh, vajon télleg jól döntöttem e, és minden rendben van e?! (jelzem amivel minden rendben van az a 0km-es autó, legalábbis az áll legközelebb hozzá). több mint félévig kerestem autót (konkrétan 5ajtós 306-ost), de hamar rájöttem, hogy minden szempontból megfelelő nem létezik, kompromisszumokat kell kötni, néha nem is kicsit.. a Kovácsékról meg annyit, hogy köztudottan szélhámos, csaló banda (vagyis a Kovács). index.hu-n vagy egy peugeotkovács topic, olvasgass bele, érdekes dolgokat mondanak ott.. jah, és fel a fejjel, ha nem bosszankodsz, hanem inkább tovább keresgélsz, akkor előbb-utóbb találsz egy számodra megfelelőt!!
Az ilyen gyanús példányoktól jobb távoltartani magát az embernek.első lökös S2-es, utólag beszerelt ködlámpákkal.nem gyári 15-ös (Partner?) felni. Ha már 15-ös akkor hol az alu?Az gondolom már mindenkinek feltűnt hogy az eladó autók angy része kb. 90ezer km-t futott? Egy 8 éves autónál ez nem reális.
Mi hat éve hajtjuk a kocsinkat, és nagyjából végig évi 10 ezer km megy bele, miért lenne teljesen irreális? Konkrétan tudok 90 tájéki 205-öst tényleg 100 ezer km alatt, és még dízel is. Volt egy 3 ajtós szürke 97-es XN a budai agglomerációban állítólag 70 ezer km-el, ahol a felszereltségnél megadták a hátsó ablaktörlőt, a belülről állítható tükröt és ezeket. Az pl hihetőnek látszott. Persze, nyilván a kombiság nehezít, s nagy kérdés, ha feladom a klímát vagy megelégszem az 1.4-es motorral, akkor nagyobb-e az esélyem.Most pl ezeket kínálják állítólag 100 ezer km alattiként:http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1607867&command=ugras&screenwidth=1024http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1646803&command=ugras&screenwidth=1024http://jarmuapro.origo.hu/auto/szemelygepjarmu/showAdvert,5943229,48,1.htmlEzekkel mik nem stimmelnek?A csaló autón a felni csak kicsit volt gyanús, konkrétan 406-os acél felnije, nekem még belefért, a lököst meg nem vettem észre, ennyire nem vagyok még otthon.
Akkor azért viszonylag keveset használod Bocs, de sztem ilyen futással tipikus hétvégi autókat: Suzukikat, Thaliakat lehet találni.A felsoroltakkal az a gond hogy nincs bennük klíma. Manapság nem nagyon lehet eladni autót klíma nélkül, 3 éve egyébként pöpec autómat is alig sikerült mert nem volt benne klíma. Vagyis sokat kellett engedni az árból. Vagy ha le tudsz mondani róla és nem gondolsz a majdani eladásra akkor keményen kell alkudni!A harmadik az frissen fényezettnek tűnik és évjárat alapján s2-es, első lököse s3-as.Egyébként érdemes lehet az eladótól e-mailben nagyobb felbontású képeket kérni, a durva karosszéria illesztési hibákat ezeken már ki lehet szúrni.m-tom autóját érdemes lenne megnézned szerintem. Klímás is 1,6-os is, reális futással
Köszi a választ. M-tomét természetesen figyelem, pár napja rakta fel, rögtön ki is szúrtam, s örülök, hogy klubtagé.A harmadik friss fényezése, és az eltérő lökös aggaszt. Ez is egy szervízvezetőhöz kapcsolódik ugyanis, és ha elég korán kelt fel, és végig csalt a szervíztörténettel, akkor az nem lesz kimutatható.A másik kettővel egyéb baj ránézésre nincs? A kocsi ugyanis hosszú távra kéne. Ha 6 évig éltünk a mostanival, akkor a következő is legalább ennyit ki kéne, hogy húzzon. Ezért is lenne jó kihalászni egy nyugdíjas olaszországi orvos hétvégi példányát 50 ezer kilométerrel. Innen nézve úgy tűnik a full fapad klímátlan 1.4es lehet a nyerő.
Nem érdemes csak a kilómétert nézni! a tetszik utána kell járni és átvizsgáltatni. Én is így vettem kocsit. Lehet, hogy 50ezer kilcsi alatt egy mami jobban szétcsapta, mint egy 170ezrest egy gondosabb tulaj.... szerintem. Persze lelkileg sok a 170, de utána nyugodtabb eszel.
Mi a baj lökössel? A cirmy barátomnak is olan az autója mint az enyém /évjáratra/ a lökös még is más. ÉS?
csak az, hogy 98-ban még nem kristály lámpás volt! a pirirw meg rá nézve tényleg elég friss fénye van és nem az eredeti nozija van!ésmit tudjuk egy nozi csere nem áll meg 10eFt-ből igy általában vagy nagyon fanatikus és klub tag vagy össze törte az elejét!
Melyik az S2 és melyik az S3?Egyébként véleményem szerint ha valaki használt autót vesz,fél milliós vételárnál még kapásból 200 ezer Ft-tal érdemes nekivágni,1 milliós kocsinál 3-400-zal.Használt autó HASZNÁLT autó,nincs csoda,legfeljebb jó állapotú darabok.Azon meg felesleges agyalni,hogy mennyiért tudod majd eladni,nem azért veszed,hogy majd eladd,hanem azért,hogy használd és örömed leld benne!Az enyémben több,mint 160e km van és lesz még új kuplung,fékek stb.,de a ráköltött pénz a kutyát nem fogja érdekelni,ha esetleg eladom.Ezek mind azt a célt szolgálják,hogy én elégedett legyek az autómmal.Ha eladnám és bukok rajta,az a pénz nem a levesbe ment,hanem a saját igényeim kielégítésére és arra,hogy örömem leljem benne.
cééép otóó...
Tied?
itt nálunk (szekszárd) van egy fehér kombi, igaz 2literes benzines (kombit vennék, tuti 2.0-ást vennék), keress rá használtautón.. egyébként M-tomé télleg nagyon rendben van, ő gazdája volt az autónak, nem csak tulajdonosa!
Köszönöm mindenkinek a pozitív visszajelzést az autómmal kapcsolatban, nagyon jól esett! Mindenesetre nem vagyok meggyőződve róla, hogy jól tettem, hogy itt (is) hirdettem.Hiába tudom én, hogy rendben van, ha bármi előjönne később az autóval (miért is ne?) az új (klubtag) tulaj joggal feltételezhetné, hogy elhallgattam a problémát ill. nekem is kellemetlen lenne ez a szituáció.Bárki is lesz majd az új gazdája, én is ajánlani fogom a klubot, mert jó kis csapat vagytok(-unk)!
Hogyhogy megvállsz a géptől? Már kérdeztem de NO válasz!
Nagyobb kell neki,kinőtték.
Már válaszolt,kinőtték
Thanx! Remélem én még nem "növöm ki" a gépet!
mellé kell venni egy nagy vackot! pl Vito Expert...
mi már visszanőjjük, minél nagyobbak a gyereke, annál kevesebb cucc kell, ha egyáltalán eljönnek velünk...
Utánfutó a megoldás.........
Vagy még egyszerűbb a tetőbox.Ahányszor egy évben extrán sok a csomag (egy átlagos magyar családban), annyiszor a tetőbox is reális pakolási alternatíva lehet...
Valami hasonlo logot nekünk is ki kellene találni:
Sziasztok,ismét itt, az ünnepek miatt kicsit pihentettem a keresést, de most újfent adódtak kérdéseim.Az egyik: ennek az autónak ugyebár illene ködlámpásnak lennie, és minthogy az itt nics, ezért törésre kell gyanakodni - van valakinek tippe a mértékre? A link: http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1740751&command=ugras&screenwidth=1280A másik: a husky felszereltség 1999ben mit takart? Konkrétan klíma tartozott hozzá, vagy csak téliesített extrákat tudott?köszi
A Husky téliesitett széria volt,klímát csak külön rendelésre tettek bele. Ezen a kocsin meg a km ami kérdőjeles.