Összes szavazó: 33
Ha be van kapcsolva akkor azért ilyen magas
3 hónapja folyamatosan használok 50%-os keveréket. Fogyasztás 5-7 ről 6-8-ra ment fel, teljesítménybeli javulást észrevehető mértékben nem tapasztaltam, ugyanúgy jól megy a gép mint eddig
60/40 arányban E95 javára, de ugyanezt tapasztalom, legfeljebb még annyit, hogy úgy tűnik kicsit jobban merül a szintjelző (deee betettem az ötlityis kisegítőt, ha idő előtt fogyna el) kevesebb üzemanyagot mutat az álkohol miatt (az nem lehet igaz, hogy 1/2 tank= alig 300 km).
Ma tankoltam, és elszomorító volt a számítási adat...8,22 liter/100 km lett a fogyasztásom, amit ha összevetek a tavaly ilyenkori tisztán benzines adattal, bizony 28%-kal több lett, ami azt is jelenti, hogy minimálisan olcsóbb csak, mint ha tisztán benzinnel autóztam volna.Most próbálkozom azzal, hogy kicsit több benzint tankoltam, mint eddig (5 helyett 8 litert), és ha továbbra is túl magas lesz a fogyasztásom, akkor ezt még emelni fogom. Esetleg visszatérek a felesben tankoláshoz közeli arányhoz... Meg szeretném találni a leggazdaságosabb E85-B95 arányt.Eddig mindig kedvezőbb fogyasztást tudtam mérni a 90-10-es arányú kevekékkel, de az ősz beálltával egyre rosszabb lett a hidegindításom. Azt sikerült jól orvosolni - de ennek úgy tűnik, hogy fogyasztásnövekedés-velejárója is lett. Az meg már csak a ráadás volt ma, hogy nem tudtam a szokott kúton tankolni, és 20(!) Ft-tal drágább cefrét voltam kénytelen beletölteni (250 Ft/l, Agip). Ezen kapásból buktam egy ezrest.
De ugye a többletfogyasztás nem a gyári adat alapján számoltad ki?! Hidegben benzinből is többet eszik az autó.
Szerintem nem, mert írta hogy a tavaly ilyenkorihoz képest.
Neked mennyit iszik a kocsi alkoholból?:O
Sziasztok!E85el járok, 100%ban mindenféle elektronika ill átalakítás nélkül.Kerek 8literes fogyasztással legutóbbi számításaim szerint. Megfigyeltem hogy az Agip-os E85 mérföldekkel jobb az Avia-snál itt Miskolc környékén bár ez lehet hogy csak az adalékolás miatt van így.
Szerintem ehez az e85 höz nem átalakító hanem átalakítás kell!A motor nem erre van kiképezve!
Mert miért lenne baja tőle a motornak? Sok esetben még előnyösebb is mint a benzin. Csak beállítás kérdése.Az ilyen gagyi átalakítóktól, tönkre mehet a motor.Még az e85power átalakító is eléggé gagyi sajna.
Azért az, hogy jónéhány alkatrészt kicseréltek a gyári E85 autókon a bengáshoz képest, az talán nem véletlen...
Áh, sosem értettek hozzá, csak gondolták: belerakjuk a hőállóbb cuccokat, úgyis csak itt áll a rakiban
Eléggé megoszlik erről az E85 ről a vélemény!Még hozzáértő szerelők is mást és mást mondanak!én is kipróbáltam de tartósan nem merem használni!Szegény mocim 240ezer km-rel már így is elég kopott elhasználódott lehet szerintem !Ezért nem is kap már 95 ös benzint...Kopog , nem megy többet fogyaszt vele Öreg autó nem vén autó
Teljes felújítás! Nekem is meg volt főve minden, mégis most benzinnel a fogyasztásom 7,5!
Az aránylag jónak mondható!Énis eljárok annyival!De csak a 98 és vpower adja a legjobban
Hja és amikor a diagnosztika lámpa világítani kezd, mondjuk szegény/dús keverék miatt (mert az ECU nem tudja a lambda jelét feldolgozni rendesen), az hova vezet? Igen, és valszleg az ECU (illetve már fedélzeti számítógép) is ennek megfelelően van. programozva.
Úgy látszik az én ótóm olyan mint én, szereti az alkoholt;)A sok kétkedő kedvéérthttp://totalcar.hu/magazin/technika/2010/02/06/anonim_alkoholistak/Egyébként tényleg ECU átírás kell, nem sz*rakodni az univerzális átalakítókkal.Tervbe van véve nekem is, és egy etanolos AC ha a bengás feladja a harcot.
http://noemisszio.blog.hu/2010/11/14/a_bioetanol_tundoklese_es_bukasa újabb agyhalott cikk
Üdv mindenkinekTanácsot kérnék.Átalakítót tervezek venni és azt szeretném megtudni hogy melyiket javasolnátok.Nemsokat tudok az átalakításról, de szerintem az e85power kit jó lenne.Gépreköthető, állítható, meg benzinüzemet is tud.
Szia!Engem nem nagyon izgat az etanol, de állítólag e85power a legjobb... igaz nekem ezzel vannak fenntartásaim a forgalmazó-gyártó miatt!Kapinak van egy eladó szinte új power alakítója amit kb. 1 hétig használt!
Hali.Nem tudod miért nem használja? Nem éri meg neki, vagy nem lessz jobb az helyzet átalakító beszerelése után sem?Mert nem tudom mennyire érné meg rakni bele a 20-25%-os túlfogyi miatt. Fogalmam sincs hogy jönnék ki jól.Nekem ugyanis autóval kell járnom melózni,(napi 50km csak a melóba járás) és ez 40000ft havonta+ az apró.Iszonyat drága a 95-ös. Lehet biciklivel fogok melóba járni.
Az E85 power átalakítóba belevágtam én is, és a legutóbbi tankoláskor sajnos már nekem is kb. 25%-kal többet fogyasztott, mint egy éve. Így talán egy ezressel olcsóbb egy teli tank... Átalakító nélkül, és a frissen beépített átalakítóval is próbáltam 50-50%-os arányban tankolni, még a nyáron. Ezzel a módszerrel csak 1-1 tankolásom volt, tehát tartóstesztnek semmiképpen sem nevezhető. Mindazáltal akkor gyakorlatilag nem mértem túlfogyasztást.Ebből is adódik, hogy most nekiálltam apránként növelni a mix benzin-arányát, mert mindenfajta átalakítás nékül is szépen elmenne kb. 2/5 arányú E85-tel, (akár felesben is) és akkor a kilométerköltség is alacsonyabb maradna.Többen mondják, hogy 1.4-es motornál nem muzsikál olyan szépen ez az átalakító, mint 1.6-ossal...Hogy pozitívumot is írjak: határozottan nyomatékosabb lett a motor.
Olcsó autózás: gáz.Vagy dízel, csak ügye egy benyásból azért nehezebben alakítható.Módosítva: 2010 December, 13, 20:56:50 50-50%-ban érzésre határozottan gyengébb volt a motor átalakítás nélkül.
van XU-hoz gyári pug gáz szettem...
IBX-em lenne, benne figyelne
Hali!Nekem lóerő veszteség volt vele. Persze ha gyári lenne minden a mociban más lett volna a helyzet... 25 ért eladó az átalakítóm!
köszönöm az átalakítósdihoz való hozzászolásokat.Módosítva: 2010 December, 14, 20:50:39 Megkérdezhetem miket cseréltél, és milyen hatásfokkal? Gondolok itt a többletfogyasztásra, és a plussz pacira.Köszi.
Hogy értve mit cseréltem?
Ugy hogy milyen tuningal villanyoztad fel a gépedet.
Haveréktól elvitte a bank a régi P406 3.0V6-om amit gázosítva volt hengerenkénti befecskendezéses, chipes programozott aggyal.Evett gázból 14 litert de hasonló ereje volt mint benzinnel de nyomatékosabb lett kisebb fordulatszámon.....Bank valahogy nem tette ki eladónak....használják szerintem....meg is értem őket....
http://totalcar.hu/magazin/hirek/2011/06/29/vege_az_olcso_alkoholos_autozasnak/
Hát igen, mindenben csak a hasznot, és nem a jövőbeli lehetőségeket látják...Rossz hír ez Párizs menyasszonyának az unokatesójának, mert az övé az E85 power átalakítót gyártó cég.