Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  

Szavazás

Menyire vagy elégedett az E85 átalakítóval?

Teljesen jó
- 0 (0%)
Lehetne jobb is
- 1 (2.6%)
Csak hideg indításra használom
- 0 (0%)
Kár volt meg venni
- 3 (7.7%)
Nem tudok nyilatkozni mert nincs
- 35 (89.7%)

Összes szavazó: 33


Oldalak: 1 ... 11 12 [13] 14   Le

Szerző Téma: E85 tapasztalatok...  (Megtekintve 155826 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Kapi

  • Adminisztrátor
  • Tag
  • *****
  • Népszerűség: 71
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 878
  • Autó színe: Blazel Yellow
  • Évjárat: 1998
  • Lakóhely: Kalocsa
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU10J4RS + KENT CAMS PT81 @ 264'
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #600 Dátum: 2010 Augusztus, 27, 19:44:14 »

Ha be van kapcsolva akkor azért ilyen magas ;)

Nem volt bekapcsolva eco. Csak az állandó padlógáz meg a túldúsítás okozta.  ;)
Szerencsére szereztem AFR-t és kiderűlt h az átalakító nem jól látja a lambda értéket és állandóan túldúsított kivéve alapjáraton. De úgy hogy padlón volt 0.69-es lambdám.  :D

Aztán egy kis szonda jel hitelesítés és már jó is, valamint ténylegesen műxik az ECO mód AFR szerint 1.03-1.05 lambda van részterhelésen!
Naplózva
306 Rallye + 1.6 XN

Zoli001

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #601 Dátum: 2010 Szeptember, 21, 21:56:49 »

3 hónapja folyamatosan használok 50%-os keveréket. Fogyasztás 5-7 ről 6-8-ra ment fel, teljesítménybeli javulást észrevehető mértékben nem tapasztaltam, ugyanúgy jól megy a gép mint eddig :D
Naplózva

fisi306b1.4xn

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #602 Dátum: 2010 Szeptember, 22, 07:58:03 »

3 hónapja folyamatosan használok 50%-os keveréket. Fogyasztás 5-7 ről 6-8-ra ment fel, teljesítménybeli javulást észrevehető mértékben nem tapasztaltam, ugyanúgy jól megy a gép mint eddig :D

60/40 arányban  E95 javára, de ugyanezt tapasztalom, legfeljebb még annyit, hogy úgy tűnik kicsit jobban merül a szintjelző (deee betettem az ötlityis kisegítőt, ha idő előtt fogyna el) kevesebb üzemanyagot mutat az álkohol miatt (az nem lehet igaz, hogy 1/2 tank= alig 300 km).
Naplózva

bandit306

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #603 Dátum: 2010 Szeptember, 22, 09:04:36 »

60/40 arányban  E95 javára, de ugyanezt tapasztalom, legfeljebb még annyit, hogy úgy tűnik kicsit jobban merül a szintjelző (deee betettem az ötlityis kisegítőt, ha idő előtt fogyna el) kevesebb üzemanyagot mutat az álkohol miatt (az nem lehet igaz, hogy 1/2 tank= alig 300 km).
Az nem is igaz, de az viszont igen, hogy az úszód jobban belemerül .
Naplózva

K Nándor

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #604 Dátum: 2010 Szeptember, 22, 10:33:43 »

A mostani fogyasztásom 8,4 lityó lett. Megjegyzem kicsit se kíméltem az autót...Volt benne sok budapesti vacakolás, országúton 110-160 :D
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #605 Dátum: 2010 Október, 30, 21:19:16 »

Ma tankoltam, és elszomorító volt a számítási adat...
8,22 liter/100 km lett a fogyasztásom, amit ha összevetek a tavaly ilyenkori tisztán benzines adattal, bizony 28%-kal több lett, ami azt is jelenti, hogy minimálisan olcsóbb csak, mint ha tisztán benzinnel autóztam volna.
Most próbálkozom azzal, hogy kicsit több benzint tankoltam, mint eddig (5 helyett 8 litert), és ha továbbra is túl magas lesz a fogyasztásom, akkor ezt még emelni fogom. Esetleg visszatérek a felesben tankoláshoz közeli arányhoz... Meg szeretném találni a leggazdaságosabb E85-B95 arányt.

Eddig mindig kedvezőbb fogyasztást tudtam mérni a 90-10-es arányú kevekékkel, de az ősz beálltával egyre rosszabb lett a hidegindításom. Azt sikerült jól orvosolni - de ennek úgy tűnik, hogy fogyasztásnövekedés-velejárója is lett. :(

Az meg már csak a ráadás volt ma, hogy nem tudtam a szokott kúton tankolni, és 20(!) Ft-tal drágább cefrét voltam kénytelen beletölteni (250 Ft/l, Agip). Ezen kapásból buktam egy ezrest. :(

Naplózva

K Nándor

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #606 Dátum: 2010 Október, 31, 00:20:54 »

Ma tankoltam, és elszomorító volt a számítási adat...
8,22 liter/100 km lett a fogyasztásom, amit ha összevetek a tavaly ilyenkori tisztán benzines adattal, bizony 28%-kal több lett, ami azt is jelenti, hogy minimálisan olcsóbb csak, mint ha tisztán benzinnel autóztam volna.
Most próbálkozom azzal, hogy kicsit több benzint tankoltam, mint eddig (5 helyett 8 litert), és ha továbbra is túl magas lesz a fogyasztásom, akkor ezt még emelni fogom. Esetleg visszatérek a felesben tankoláshoz közeli arányhoz... Meg szeretném találni a leggazdaságosabb E85-B95 arányt.

Eddig mindig kedvezőbb fogyasztást tudtam mérni a 90-10-es arányú kevekékkel, de az ősz beálltával egyre rosszabb lett a hidegindításom. Azt sikerült jól orvosolni - de ennek úgy tűnik, hogy fogyasztásnövekedés-velejárója is lett. :(

Az meg már csak a ráadás volt ma, hogy nem tudtam a szokott kúton tankolni, és 20(!) Ft-tal drágább cefrét voltam kénytelen beletölteni (250 Ft/l, Agip). Ezen kapásból buktam egy ezrest. :(
De ugye a többletfogyasztás nem a gyári adat alapján számoltad ki?! Hidegben benzinből is többet eszik az autó.
Naplózva

marcusa

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajts
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #607 Dátum: 2010 Október, 31, 08:27:34 »

De ugye a többletfogyasztás nem a gyári adat alapján számoltad ki?! Hidegben benzinből is többet eszik az autó.
Szerintem nem, mert írta hogy a tavaly ilyenkorihoz képest.
Naplózva

Domager

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 7
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 398
  • Autó színe: szürke
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Százhalombatta
  • Motor: 1.4
  • Típus: Break
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #608 Dátum: 2010 Október, 31, 08:54:03 »

Szerintem nem, mert írta hogy a tavaly ilyenkorihoz képest.
Neked mennyit iszik a kocsi alkoholból?:O
Naplózva
Lehet hogy a biztonsági öv korlátoz a közlekedésben, de nem annyira, mint a tolókocsi.

marcusa

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajts
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #609 Dátum: 2010 Október, 31, 08:58:14 »

Neked mennyit iszik a kocsi alkoholból?:O
Nekem nagyon gazdaságos, alkoholból 0 liter/100 km :-D
Tisztán gázolajat tankolok ;-)
Naplózva

K Nándor

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #610 Dátum: 2010 Október, 31, 09:01:45 »

Szerintem nem, mert írta hogy a tavaly ilyenkorihoz képest.
Jah, figyelmetlen voltam...:D
Naplózva

sven

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 45
  • Autó színe: Ezüst Metál
  • Évjárat: 1994,12
  • Lakóhely: Hernádnémeti
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #611 Dátum: 2010 November, 05, 13:28:14 »

Sziasztok!
E85el járok, 100%ban mindenféle elektronika ill átalakítás nélkül.
Kerek 8literes fogyasztással legutóbbi számításaim szerint. Megfigyeltem hogy az Agip-os E85 mérföldekkel jobb az Avia-snál itt Miskolc környékén bár ez lehet hogy csak az adalékolás miatt van így.
Naplózva

fisi306b1.4xn

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #612 Dátum: 2010 November, 06, 19:49:51 »

Sziasztok!
E85el járok, 100%ban mindenféle elektronika ill átalakítás nélkül.
Kerek 8literes fogyasztással legutóbbi számításaim szerint. Megfigyeltem hogy az Agip-os E85 mérföldekkel jobb az Avia-snál itt Miskolc környékén bár ez lehet hogy csak az adalékolás miatt van így.

Jó jó, de hova vezet azt is tudod?
Én csak 60(E95)/40(e85) arányban, de a télre erről is leállok.
Naplózva

bandit306

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #613 Dátum: 2010 November, 06, 19:58:34 »

Sziasztok!
E85el járok, 100%ban mindenféle elektronika ill átalakítás nélkül.
Kerek 8literes fogyasztással legutóbbi számításaim szerint. Megfigyeltem hogy az Agip-os E85 mérföldekkel jobb az Avia-snál itt Miskolc környékén bár ez lehet hogy csak az adalékolás miatt van így.
Azt kérdezd meg a kúton, hogy tesznek e bele adalékot.
Vagy nézz körül nem látsz e valahol jelzést. az adalékolásról. :-!
Az adalék nevét nem írom le most nem reklámozok.
Naplózva

Pepe

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 376
  • Autó színe: Kék metál, inkább zöld :)
  • Évjárat: 96,10
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
  • Főtörzs
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #614 Dátum: 2010 November, 06, 22:53:58 »

Szerintem ehez az e85 höz nem átalakító hanem átalakítás kell!A motor nem erre van kiképezve!
Naplózva
**--_[S1 INDIVIDUAL]_--**

K Nándor

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #615 Dátum: 2010 November, 07, 08:08:20 »

Szerintem ehez az e85 höz nem átalakító hanem átalakítás kell!A motor nem erre van kiképezve!

Rosszul gondolod  ;)
Naplózva

Kapi

  • Adminisztrátor
  • Tag
  • *****
  • Népszerűség: 71
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 878
  • Autó színe: Blazel Yellow
  • Évjárat: 1998
  • Lakóhely: Kalocsa
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU10J4RS + KENT CAMS PT81 @ 264'
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #616 Dátum: 2010 November, 07, 13:15:56 »

Szerintem ehez az e85 höz nem átalakító hanem átalakítás kell!A motor nem erre van kiképezve!

Mert miért lenne baja tőle a motornak? Sok esetben még előnyösebb is mint a benzin. Csak beállítás kérdése.
Az ilyen gagyi átalakítóktól, tönkre mehet a motor.
Még az e85power átalakító is eléggé gagyi sajna.
Naplózva
306 Rallye + 1.6 XN

Dakar 306

  • Füred-Team
  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 219
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 6.724
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Maglód
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #617 Dátum: 2010 November, 07, 16:06:17 »

Mert miért lenne baja tőle a motornak? Sok esetben még előnyösebb is mint a benzin. Csak beállítás kérdése.
Az ilyen gagyi átalakítóktól, tönkre mehet a motor.
Még az e85power átalakító is eléggé gagyi sajna.

Azért az, hogy jónéhány alkatrészt kicseréltek a gyári E85 autókon a bengáshoz képest, az talán nem véletlen...
Naplózva

fisi306b1.4xn

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #618 Dátum: 2010 November, 07, 18:17:46 »

Mert miért lenne baja tőle a motornak? Sok esetben még előnyösebb is mint a benzin. Csak beállítás kérdése.
Az ilyen gagyi átalakítóktól, tönkre mehet a motor.
Még az e85power átalakító is eléggé gagyi sajna.

Hja és amikor a diagnosztika lámpa világítani kezd, mondjuk szegény/dús keverék miatt (mert az ECU nem tudja a lambda jelét feldolgozni rendesen), az hova vezet?   
Azért az, hogy jónéhány alkatrészt kicseréltek a gyári E85 autókon a bengáshoz képest, az talán nem véletlen...

Igen, és valszleg az ECU (illetve már fedélzeti számítógép) is ennek megfelelően van. programozva.
Naplózva

WestBam

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #619 Dátum: 2010 November, 07, 18:21:07 »

Azért az, hogy jónéhány alkatrészt kicseréltek a gyári E85 autókon a bengáshoz képest, az talán nem véletlen...
Áh, sosem értettek hozzá, csak gondolták: belerakjuk a hőállóbb cuccokat, úgyis csak itt áll a rakiban :)
Naplózva

Pepe

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 376
  • Autó színe: Kék metál, inkább zöld :)
  • Évjárat: 96,10
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
  • Főtörzs
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #620 Dátum: 2010 November, 07, 20:32:00 »

Áh, sosem értettek hozzá, csak gondolták: belerakjuk a hőállóbb cuccokat, úgyis csak itt áll a rakiban :)
Eléggé megoszlik erről az E85 ről a vélemény!Még hozzáértő szerelők is mást és mást mondanak!én is kipróbáltam de tartósan nem merem használni!Szegény mocim 240ezer km-rel már így is elég kopott elhasználódott lehet szerintem !
Ezért nem is kap már 95 ös benzint...Kopog , nem megy többet fogyaszt vele :-X
Öreg autó nem vén autó _pug
Naplózva
**--_[S1 INDIVIDUAL]_--**

pistike4ever

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 32
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 4.481
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 1997.03
  • Kor: 24
  • Lakóhely: Szabolcs-Szatmár-Bereg Megye = GÉGÉNY
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Sedan
  • //PISTIKE//
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #621 Dátum: 2010 November, 08, 15:42:47 »

Eléggé megoszlik erről az E85 ről a vélemény!Még hozzáértő szerelők is mást és mást mondanak!én is kipróbáltam de tartósan nem merem használni!Szegény mocim 240ezer km-rel már így is elég kopott elhasználódott lehet szerintem !
Ezért nem is kap már 95 ös benzint...Kopog , nem megy többet fogyaszt vele :-X
Öreg autó nem vén autó _pug
Teljes felújítás! Nekem is meg volt főve minden, mégis most benzinnel a fogyasztásom 7,5!
Naplózva
306 Grey Evolution® :: 1.6 8v SR Sport
... AND WHAT DRiVES YOU?

Pepe

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 376
  • Autó színe: Kék metál, inkább zöld :)
  • Évjárat: 96,10
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
  • Főtörzs
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #622 Dátum: 2010 November, 08, 15:46:52 »

Teljes felújítás! Nekem is meg volt főve minden, mégis most benzinnel a fogyasztásom 7,5!
Az aránylag jónak mondható!Énis eljárok annyival!De csak a 98 és vpower adja a legjobban _pug
Naplózva
**--_[S1 INDIVIDUAL]_--**

pistike4ever

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 32
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 4.481
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 1997.03
  • Kor: 24
  • Lakóhely: Szabolcs-Szatmár-Bereg Megye = GÉGÉNY
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Sedan
  • //PISTIKE//
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #623 Dátum: 2010 November, 08, 15:54:24 »

Az aránylag jónak mondható!Énis eljárok annyival!De csak a 98 és vpower adja a legjobban _pug
EVO NEO -tol nekem is jobb volt!:P
Naplózva
306 Grey Evolution® :: 1.6 8v SR Sport
... AND WHAT DRiVES YOU?

Kapi

  • Adminisztrátor
  • Tag
  • *****
  • Népszerűség: 71
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 878
  • Autó színe: Blazel Yellow
  • Évjárat: 1998
  • Lakóhely: Kalocsa
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU10J4RS + KENT CAMS PT81 @ 264'
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #624 Dátum: 2010 November, 08, 17:19:10 »

Hja és amikor a diagnosztika lámpa világítani kezd, mondjuk szegény/dús keverék miatt (mert az ECU nem tudja a lambda jelét feldolgozni rendesen), az hova vezet?   Igen, és valszleg az ECU (illetve már fedélzeti számítógép) is ennek megfelelően van. programozva.

Persze h vílágít a diag lámpa a gagyi átalakítók által modosított lambda jelre!
De jól programozott ECU-nál semmi gondot nem okozhat az etanol.


Módosítva: 1970 Január, 01, 00:59:59
Áh, sosem értettek hozzá, csak gondolták: belerakjuk a hőállóbb cuccokat, úgyis csak itt áll a rakiban :)


Miért kellene hőállóbb cucc???? Az etanol sokkal alacsonyabb hőmérségleten ég, ez által az EGT is sokkal kissebb!
Offon etanollan 1 báron 307 lovat és 470 nm-t mértünk.
         Benzinnel 0.8 volt a plafon h ne olvajdjon el a dugó meg a turbó és csak 260 le 400 nm.
Na ennyit hogy mennyire kártékony egy jól megírt programmal. Nem átalakítóval!!!! Az nem sok mindent ér.
Naplózva
306 Rallye + 1.6 XN

sven

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 45
  • Autó színe: Ezüst Metál
  • Évjárat: 1994,12
  • Lakóhely: Hernádnémeti
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #625 Dátum: 2010 November, 09, 11:50:37 »

Úgy látszik az én ótóm olyan mint én, szereti az alkoholt;)

A sok kétkedő kedvéért
http://totalcar.hu/magazin/technika/2010/02/06/anonim_alkoholistak/

Egyébként tényleg ECU átírás kell, nem szarakodni az univerzális átalakítókkal.
Tervbe van véve nekem is, és egy etanolos AC ha a bengás feladja a harcot.
Naplózva

fisi306b1.4xn

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #626 Dátum: 2010 November, 09, 19:50:21 »

Úgy látszik az én ótóm olyan mint én, szereti az alkoholt;)

A sok kétkedő kedvéért
http://totalcar.hu/magazin/technika/2010/02/06/anonim_alkoholistak/

Egyébként tényleg ECU átírás kell, nem sz*rakodni az univerzális átalakítókkal.
Tervbe van véve nekem is, és egy etanolos AC ha a bengás feladja a harcot.

Sztem az AC nem a benzinhiánya miatt megy tönkre.
Naplózva

Domager

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 7
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 398
  • Autó színe: szürke
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Százhalombatta
  • Motor: 1.4
  • Típus: Break
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #627 Dátum: 2010 November, 14, 20:08:49 »

Naplózva
Lehet hogy a biztonsági öv korlátoz a közlekedésben, de nem annyira, mint a tolókocsi.

bandit306

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #628 Dátum: 2010 November, 14, 21:00:45 »

Naplózva

császár

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #629 Dátum: 2010 December, 12, 19:23:30 »

Üdv mindenkinek

Tanácsot kérnék.Átalakítót tervezek venni és azt szeretném megtudni hogy melyiket javasolnátok.
Nemsokat tudok az átalakításról, de szerintem az e85power kit jó lenne.
Gépreköthető, állítható, meg benzinüzemet is tud.
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #630 Dátum: 2010 December, 12, 20:33:45 »

Üdv mindenkinek

Tanácsot kérnék.Átalakítót tervezek venni és azt szeretném megtudni hogy melyiket javasolnátok.
Nemsokat tudok az átalakításról, de szerintem az e85power kit jó lenne.
Gépreköthető, állítható, meg benzinüzemet is tud.

Szia!

Engem nem nagyon izgat az etanol, de állítólag e85power a legjobb... igaz nekem ezzel vannak fenntartásaim a forgalmazó-gyártó miatt!
Kapinak van egy eladó szinte új power alakítója amit kb. 1 hétig használt!   
Naplózva

császár

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #631 Dátum: 2010 December, 13, 17:49:55 »

Szia!

Engem nem nagyon izgat az etanol, de állítólag e85power a legjobb... igaz nekem ezzel vannak fenntartásaim a forgalmazó-gyártó miatt!
Kapinak van egy eladó szinte új power alakítója amit kb. 1 hétig használt!

Hali.

Nem tudod miért nem használja? Nem éri meg neki, vagy nem lessz jobb az helyzet átalakító beszerelése után sem?
Mert nem tudom mennyire érné meg rakni bele a 20-25%-os túlfogyi miatt. Fogalmam sincs hogy jönnék ki jól.
Nekem ugyanis autóval kell járnom melózni,(napi 50km csak a melóba járás) és ez 40000ft havonta+ az apró.
Iszonyat drága a 95-ös. Lehet biciklivel fogok melóba járni.
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #632 Dátum: 2010 December, 13, 18:53:31 »

Hali.

Nem tudod miért nem használja? Nem éri meg neki, vagy nem lessz jobb az helyzet átalakító beszerelése után sem?
Mert nem tudom mennyire érné meg rakni bele a 20-25%-os túlfogyi miatt. Fogalmam sincs hogy jönnék ki jól.
Nekem ugyanis autóval kell járnom melózni,(napi 50km csak a melóba járás) és ez 40000ft havonta+ az apró.
Iszonyat drága a 95-ös. Lehet biciklivel fogok melóba járni.

Tudom az okát...
sport célra is használja az autót (meg van piszkálva a motor)...
Erre sajnos nem alkalmas az átalakító így gyengébb lett tölle csak a kocsi!
Ez az oka az eladásnak!
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #633 Dátum: 2010 December, 13, 19:45:13 »

Hali.

Nem tudod miért nem használja? Nem éri meg neki, vagy nem lessz jobb az helyzet átalakító beszerelése után sem?
Mert nem tudom mennyire érné meg rakni bele a 20-25%-os túlfogyi miatt. Fogalmam sincs hogy jönnék ki jól.
Nekem ugyanis autóval kell járnom melózni,(napi 50km csak a melóba járás) és ez 40000ft havonta+ az apró.
Iszonyat drága a 95-ös. Lehet biciklivel fogok melóba járni.

Az E85 power átalakítóba belevágtam én is, és a legutóbbi tankoláskor sajnos már nekem is kb. 25%-kal többet fogyasztott, mint egy éve. Így talán egy ezressel olcsóbb egy teli tank... Átalakító nélkül, és a frissen beépített átalakítóval is próbáltam 50-50%-os arányban tankolni, még a nyáron. Ezzel a módszerrel csak 1-1 tankolásom volt, tehát tartóstesztnek semmiképpen sem nevezhető. Mindazáltal akkor gyakorlatilag nem mértem túlfogyasztást.
Ebből is adódik, hogy most nekiálltam apránként növelni a mix benzin-arányát, mert mindenfajta átalakítás nékül is szépen elmenne kb. 2/5 arányú E85-tel, (akár felesben is) és akkor a kilométerköltség is alacsonyabb maradna.
Többen mondják, hogy 1.4-es motornál nem muzsikál olyan szépen ez az átalakító, mint 1.6-ossal...
Hogy pozitívumot is írjak: határozottan nyomatékosabb lett a motor.
Naplózva

Kapi

  • Adminisztrátor
  • Tag
  • *****
  • Népszerűség: 71
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 878
  • Autó színe: Blazel Yellow
  • Évjárat: 1998
  • Lakóhely: Kalocsa
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU10J4RS + KENT CAMS PT81 @ 264'
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #634 Dátum: 2010 December, 13, 20:49:05 »

Hali.

Nem tudod miért nem használja? Nem éri meg neki, vagy nem lessz jobb az helyzet átalakító beszerelése után sem?
Mert nem tudom mennyire érné meg rakni bele a 20-25%-os túlfogyi miatt. Fogalmam sincs hogy jönnék ki jól.
Nekem ugyanis autóval kell járnom melózni,(napi 50km csak a melóba járás) és ez 40000ft havonta+ az apró.
Iszonyat drága a 95-ös. Lehet biciklivel fogok melóba járni.

Hali!

Nekem lóerő veszteség volt vele. Persze ha gyári lenne minden a mociban más lett volna a helyzet... ;)
25 ért eladó az átalakítóm!
Naplózva
306 Rallye + 1.6 XN

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #635 Dátum: 2010 December, 13, 20:55:33 »

Hali.

Nem tudod miért nem használja? Nem éri meg neki, vagy nem lessz jobb az helyzet átalakító beszerelése után sem?
Mert nem tudom mennyire érné meg rakni bele a 20-25%-os túlfogyi miatt. Fogalmam sincs hogy jönnék ki jól.
Nekem ugyanis autóval kell járnom melózni,(napi 50km csak a melóba járás) és ez 40000ft havonta+ az apró.
Iszonyat drága a 95-ös. Lehet biciklivel fogok melóba járni.

Olcsó autózás: gáz.
Vagy dízel, csak ügye egy benyásból azért nehezebben alakítható.

Módosítva: 2010 December, 13, 20:56:50
Az E85 power átalakítóba belevágtam én is, és a legutóbbi tankoláskor sajnos már nekem is kb. 25%-kal többet fogyasztott, mint egy éve. Így talán egy ezressel olcsóbb egy teli tank... Átalakító nélkül, és a frissen beépített átalakítóval is próbáltam 50-50%-os arányban tankolni, még a nyáron. Ezzel a módszerrel csak 1-1 tankolásom volt, tehát tartóstesztnek semmiképpen sem nevezhető. Mindazáltal akkor gyakorlatilag nem mértem túlfogyasztást.
Ebből is adódik, hogy most nekiálltam apránként növelni a mix benzin-arányát, mert mindenfajta átalakítás nékül is szépen elmenne kb. 2/5 arányú E85-tel, (akár felesben is) és akkor a kilométerköltség is alacsonyabb maradna.
Többen mondják, hogy 1.4-es motornál nem muzsikál olyan szépen ez az átalakító, mint 1.6-ossal...
Hogy pozitívumot is írjak: határozottan nyomatékosabb lett a motor.

50-50%-ban érzésre határozottan gyengébb volt a motor átalakítás nélkül.
Naplózva
           
                                            

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #636 Dátum: 2010 December, 13, 21:14:16 »

Olcsó autózás: gáz.
Vagy dízel, csak ügye egy benyásból azért nehezebben alakítható.

Módosítva: 2010 December, 13, 20:56:50
50-50%-ban érzésre határozottan gyengébb volt a motor átalakítás nélkül.

van XU-hoz gyári pug gáz szettem...
Naplózva

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #637 Dátum: 2010 December, 13, 21:59:56 »

van XU-hoz gyári pug gáz szettem...

IBX-em lenne, benne figyelne :)
Naplózva
           
                                            

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #638 Dátum: 2010 December, 14, 06:50:34 »

IBX-em lenne, benne figyelne :)
Gondolkodat rajta...
De nem került bele.
Naplózva

császár

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #639 Dátum: 2010 December, 14, 20:48:11 »

köszönöm az átalakítósdihoz való hozzászolásokat.


Módosítva: 2010 December, 14, 20:50:39
Hali!

Nekem lóerő veszteség volt vele. Persze ha gyári lenne minden a mociban más lett volna a helyzet... ;)
25 ért eladó az átalakítóm!

Megkérdezhetem miket cseréltél, és milyen hatásfokkal? Gondolok itt a többletfogyasztásra, és a plussz pacira.

Köszi.
Naplózva

Kapi

  • Adminisztrátor
  • Tag
  • *****
  • Népszerűség: 71
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 878
  • Autó színe: Blazel Yellow
  • Évjárat: 1998
  • Lakóhely: Kalocsa
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU10J4RS + KENT CAMS PT81 @ 264'
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #640 Dátum: 2010 December, 16, 18:17:46 »

köszönöm az átalakítósdihoz való hozzászolásokat.


Módosítva: 2010 December, 14, 20:50:39
Megkérdezhetem miket cseréltél, és milyen hatásfokkal? Gondolok itt a többletfogyasztásra, és a plussz pacira.

Köszi.

Hogy értve mit cseréltem?
Naplózva
306 Rallye + 1.6 XN

császár

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #641 Dátum: 2010 December, 16, 18:52:14 »

Hogy értve mit cseréltem?

Ugy hogy milyen tuningal villanyoztad fel a gépedet.
Naplózva

Kapi

  • Adminisztrátor
  • Tag
  • *****
  • Népszerűség: 71
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 878
  • Autó színe: Blazel Yellow
  • Évjárat: 1998
  • Lakóhely: Kalocsa
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU10J4RS + KENT CAMS PT81 @ 264'
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #642 Dátum: 2010 December, 16, 20:55:54 »

Ugy hogy milyen tuningal villanyoztad fel a gépedet.

Saját kocsik történet azon belül Kapi 306 Rallye. Ott minden le van írva.
Naplózva
306 Rallye + 1.6 XN

Domager

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 7
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 398
  • Autó színe: szürke
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Százhalombatta
  • Motor: 1.4
  • Típus: Break
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #643 Dátum: 2011 Január, 05, 10:14:19 »

eddig jó a szavazás állása :-))
Naplózva
Lehet hogy a biztonsági öv korlátoz a közlekedésben, de nem annyira, mint a tolókocsi.

fapuma8

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 23
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 1997
  • Lakóhely: Kartal
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #644 Dátum: 2011 Február, 20, 15:37:27 »

Olcsó autózás: gáz.
Vagy dízel, csak ügye egy benyásból azért nehezebben alakítható.

Módosítva: 2010 December, 13, 20:56:50
50-50%-ban érzésre határozottan gyengébb volt a motor átalakítás nélkül.

Haveréktól elvitte a bank a régi P406 3.0V6-om amit gázosítva volt hengerenkénti befecskendezéses, chipes programozott aggyal.
Evett gázból 14 litert de hasonló ereje volt mint benzinnel de nyomatékosabb lett kisebb fordulatszámon.....

Bank valahogy nem tette ki eladónak....használják szerintem....meg is értem őket....
Naplózva

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #645 Dátum: 2011 Február, 20, 19:32:42 »

Haveréktól elvitte a bank a régi P406 3.0V6-om amit gázosítva volt hengerenkénti befecskendezéses, chipes programozott aggyal.
Evett gázból 14 litert de hasonló ereje volt mint benzinnel de nyomatékosabb lett kisebb fordulatszámon.....

Bank valahogy nem tette ki eladónak....használják szerintem....meg is értem őket....

Nem is emlékeztem a gáz meglétére.
Naplózva
           
                                            

Sali

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 19
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.366
  • Autó színe: schwarz
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 3 ajtós
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #646 Dátum: 2011 Június, 14, 12:24:31 »

megpróbálkoztam az etanol adagolásával de vegyesek az érzelmeim. 70%-30% keverékkel próbálkoztam eddig (benzin javára) a városi úgy gondolom normálisan alakult 200 km mérési távon 9 liter, klímával full Bp. eddig benzinnel is kb ennyi volt. viszont most a hétvégén mentem egy nagyobb távot (680km) 460km pálya (140km/h), 170km országút (90-100km/h) 30km város Bp de csont üres volt szombat délkörül. Nem volt elég a 60 l teli tank, 10,4 l re jött ki a fogyi. pár hete csont ugyanezen az úton 8l fogyit mértem tiszta benyával, úgy h még a kipufogóm is kicsit kifújt + a vezérlésem sem volt tökéletesen rendben (kicsit túl volt feszítve) így ezen a játékon nem hogy spóroltam volna de még kb 2500 pénzt veszítettem is de legalább kevés Co-t bocsátottam ki. talán ez a moci (1.6 8V 96') nem nagyon kultiválja ezt a kevergetést??
Naplózva
könnyű annak, akinek nem nehéz...

bellabali

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 26
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.537
  • Autó színe: Sötétszürke
  • Évjárat: 2006.03
  • Lakóhely: Tápiószentmárton
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Naplózva
Balázs

marcusa

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajts
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #648 Dátum: 2011 Június, 29, 12:21:00 »

http://totalcar.hu/magazin/hirek/2011/06/29/vege_az_olcso_alkoholos_autozasnak/
Hát igen, mindenben csak a hasznot, és nem a jövőbeli lehetőségeket látják...
Rossz hír ez Párizs menyasszonyának az unokatesójának, mert az övé az E85 power átalakítót gyártó cég.  ::)
Naplózva

bellabali

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 26
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.537
  • Autó színe: Sötétszürke
  • Évjárat: 2006.03
  • Lakóhely: Tápiószentmárton
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #649 Dátum: 2011 Június, 29, 12:23:29 »

Hát igen, mindenben csak a hasznot, és nem a jövőbeli lehetőségeket látják...
Rossz hír ez Párizs menyasszonyának az unokatesójának, mert az övé az E85 power átalakítót gyártó cég.  ::)

no igen ? miféle kedvezmény vehető igénybe náluk ?  whistle
Naplózva
Balázs
Oldalak: 1 ... 11 12 [13] 14   Fel
 


Az oldal 0.45 másodperc alatt készült el 29 lekéréssel.