Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  

Szavazás

Menyire vagy elégedett az E85 átalakítóval?

Teljesen jó
- 0 (0%)
Lehetne jobb is
- 1 (2.6%)
Csak hideg indításra használom
- 0 (0%)
Kár volt meg venni
- 3 (7.7%)
Nem tudok nyilatkozni mert nincs
- 35 (89.7%)

Összes szavazó: 33


Oldalak: 1 ... 9 10 [11] 12 13 14   Le

Szerző Téma: E85 tapasztalatok...  (Megtekintve 155868 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Kasz

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #500 Dátum: 2010 Június, 11, 14:57:56 »

Kíváncsiságból bekapcsoltam az ECO módot, 450 km után sem világít a diagnosztika, és úgy néz ki a fogyasztás sem ugrott meg (erről majd biztosat tankolás után). Valahogy muszály lesz bevezetnem az utastérbe az USB kábelt, hogy tudjak menet közben is logolni, kiváncsi lennék rá, csak ahogy eredetileg terveztem, hogy áthozom a riasztó vezetékkötege mellett, az nem jött össze, nem fér át a csati. Valakinek ötlet, hogy hol tudnám átvinni a tűzfalon a lehető legegyszerűbb módon (motortéri biztosítéktáblából indul, és az utastériben kéne véget érjen)?
Naplózva

Tibcsi

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #501 Dátum: 2010 Június, 11, 15:15:23 »

Kíváncsiságból bekapcsoltam az ECO módot, 450 km után sem világít a diagnosztika, és úgy néz ki a fogyasztás sem ugrott meg (erről majd biztosat tankolás után). Valahogy muszály lesz bevezetnem az utastérbe az USB kábelt, hogy tudjak menet közben is logolni, kiváncsi lennék rá, csak ahogy eredetileg terveztem, hogy áthozom a riasztó vezetékkötege mellett, az nem jött össze, nem fér át a csati. Valakinek ötlet, hogy hol tudnám átvinni a tűzfalon a lehető legegyszerűbb módon (motortéri biztosítéktáblából indul, és az utastériben kéne véget érjen)?
Usb hosszabbító és nem kell vakarózni. Amikor logolni akarsz, egyszerűen behúzod az ablakon oszt jónapot. Az ECO-t meg nyugodtan kikapcsolhatod, semmit nem spórolsz vele. A motorvezérlő úgyis rászabályoz, így max nagyobb lehet a fogyasztásod nem kisebb, ráadásul ha haladsz az autóval akkor úgysem működik. Nekem stabil 10feletti fogyi jött ki eco-val.
Naplózva

K Nándor

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #502 Dátum: 2010 Június, 11, 15:51:37 »

Kíváncsiságból bekapcsoltam az ECO módot, 450 km után sem világít a diagnosztika, és úgy néz ki a fogyasztás sem ugrott meg (erről majd biztosat tankolás után). Valahogy muszály lesz bevezetnem az utastérbe az USB kábelt, hogy tudjak menet közben is logolni, kiváncsi lennék rá, csak ahogy eredetileg terveztem, hogy áthozom a riasztó vezetékkötege mellett, az nem jött össze, nem fér át a csati. Valakinek ötlet, hogy hol tudnám átvinni a tűzfalon a lehető legegyszerűbb módon (motortéri biztosítéktáblából indul, és az utastériben kéne véget érjen)?

Ahogy Tibcsi is írta, kell egy USB hosszabbító és kész :D én is úgy csináltam :d
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #503 Dátum: 2010 Június, 11, 18:16:50 »

Kíváncsiságból bekapcsoltam az ECO módot, 450 km után sem világít a diagnosztika, és úgy néz ki a fogyasztás sem ugrott meg (erről majd biztosat tankolás után). Valahogy muszály lesz bevezetnem az utastérbe az USB kábelt, hogy tudjak menet közben is logolni, kiváncsi lennék rá, csak ahogy eredetileg terveztem, hogy áthozom a riasztó vezetékkötege mellett, az nem jött össze, nem fér át a csati. Valakinek ötlet, hogy hol tudnám átvinni a tűzfalon a lehető legegyszerűbb módon (motortéri biztosítéktáblából indul, és az utastériben kéne véget érjen)?

usb hosszabitó cseti levág be húzz azt csati vissza rak...
Naplózva

Tibcsi

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #504 Dátum: 2010 Június, 13, 10:51:34 »

Mivel elég sokan azzal vannak elfoglalva, hogy az etanollal "elfogy" az injektor, ezért készítettem egy menet közbeni log-ot a járgánnyal.

Az átalakító alapból behatárolja az injektorok nyitási idejét 95%-nál, vagyis nem tudnak azok állandóan nyitva lenni. A logból az látszik, hogy ezt az értéket 5500-as fordulaton éri el. Ha most hozzáteszem, hogy a motor maximális fordulata 6200, már nem is biztos, hogy elfogy az injektor! Ráadásul mindezt sport módban produkálta, ahol a maximális 26%-os dúsítás helyett 32%-os többletet engedélyez az elektronika.

A gyakorlatban ez annyit jelent, hogy sem normál utcai használatnál, sem sportos vezetésnél nem szenved a motor üzemanyag hiányban.
Persze ez nem igaz minden motorra, de az 1,6-os 90 lovas, biztosan kitűnő választás az alkoholos közlekedésre. ;)

Aztán ha már úgyis megvolt a log, akkor kreáltam gyorsan egy videócskát is belőle a hitetlenek kedvéért. Amikor leesik a fordulatszám mérő mutatója, akkor az azért van, mert motorfék van és olyankor nincs befecskendezés. A fordulatszám jeleket viszont az injektoroktól kapja az elektronika, szóval ez így természetes.

Érdemes nagyobban nézni a videót, akkor látszanak a feliratok is.

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=f2Xlzv6eo6Q" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=f2Xlzv6eo6Q</a>
Naplózva

Kapi

  • Adminisztrátor
  • Tag
  • *****
  • Népszerűség: 71
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 878
  • Autó színe: Blazel Yellow
  • Évjárat: 1998
  • Lakóhely: Kalocsa
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU10J4RS + KENT CAMS PT81 @ 264'
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #505 Dátum: 2010 Június, 15, 17:35:14 »

Mivel elég sokan azzal vannak elfoglalva, hogy az etanollal "elfogy" az injektor, ezért készítettem egy menet közbeni log-ot a járgánnyal.

Az átalakító alapból behatárolja az injektorok nyitási idejét 95%-nál, vagyis nem tudnak azok állandóan nyitva lenni. A logból az látszik, hogy ezt az értéket 5500-as fordulaton éri el. Ha most hozzáteszem, hogy a motor maximális fordulata 6200, már nem is biztos, hogy elfogy az injektor! Ráadásul mindezt sport módban produkálta, ahol a maximális 26%-os dúsítás helyett 32%-os többletet engedélyez az elektronika.

A gyakorlatban ez annyit jelent, hogy sem normál utcai használatnál, sem sportos vezetésnél nem szenved a motor üzemanyag hiányban.
Persze ez nem igaz minden motorra, de az 1,6-os 90 lovas, biztosan kitűnő választás az alkoholos közlekedésre. ;)

Aztán ha már úgyis megvolt a log, akkor kreáltam gyorsan egy videócskát is belőle a hitetlenek kedvéért. Amikor leesik a fordulatszám mérő mutatója, akkor az azért van, mert motorfék van és olyankor nincs befecskendezés. A fordulatszám jeleket viszont az injektoroktól kapja az elektronika, szóval ez így természetes.

Érdemes nagyobban nézni a videót, akkor látszanak a feliratok is.

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=f2Xlzv6eo6Q" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=f2Xlzv6eo6Q</a>

Igen nálunk is megoldódott a probléma, valszeg el voltak koszolódva az injectorok mert ultrahangozás után már jóó lett.

A videón az érdekesség a 16-17 ms-ig nyitvatartó injector. Ezt nem vágom gyárilag 8 a max..
Naplózva
306 Rallye + 1.6 XN

Tibcsi

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #506 Dátum: 2010 Június, 15, 17:53:50 »

Igen nálunk is megoldódott a probléma, valszeg el voltak koszolódva az injectorok mert ultrahangozás után már jóó lett.

A videón az érdekesség a 16-17 ms-ig nyitvatartó injector. Ezt nem vágom gyárilag 8 a max..
Én már régóta nem keresem a miérteket. Ha jól működik az éppen elég. ;)
Persze azt nem tudom honnan van a 8 ms, mikor az alapjárathoz is 3,2 kell. Ha klíma is be van kapcsolva, máris közelíted az 5 ms-t.
 
Naplózva

Kapi

  • Adminisztrátor
  • Tag
  • *****
  • Népszerűség: 71
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 878
  • Autó színe: Blazel Yellow
  • Évjárat: 1998
  • Lakóhely: Kalocsa
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU10J4RS + KENT CAMS PT81 @ 264'
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #507 Dátum: 2010 Június, 15, 19:25:24 »

Én már régóta nem keresem a miérteket. Ha jól működik az éppen elég. ;)
Persze azt nem tudom honnan van a 8 ms, mikor az alapjárathoz is 3,2 kell. Ha klíma is be van kapcsolva, máris közelíted az 5 ms-t.

Planet szerint, benzinnel 8 ms fölé nem megy. De mondjuk ez egy 5.2-es vezérlő, mások lehetnek az injectorok.

Módosítva: 2010 Június, 16, 09:06:37
Csináltam én is egy videót. 1 perc 18-tól van a gép padlózva...

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=aSQBQyXc2UY" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=aSQBQyXc2UY</a>

Itt a nyitási idő csak 1x megy 10 ms fölé, és látni h elfogynak az injectorok, a videó végén ott a táblázat is.
Naplózva
306 Rallye + 1.6 XN

Tibcsi

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #508 Dátum: 2010 Június, 16, 12:54:26 »

Planet szerint, benzinnel 8 ms fölé nem megy. De mondjuk ez egy 5.2-es vezérlő, mások lehetnek az injectorok.

Módosítva: 2010 Június, 16, 09:06:37

Csináltam én is egy videót. 1 perc 18-tól van a gép padlózva...

Itt a nyitási idő csak 1x megy 10 ms fölé, és látni h elfogynak az injectorok, a videó végén ott a táblázat is.
A válasz a vezérlésben van. Neked az 5.akárhányas vezérlővel egyszerre van vezérelve az összes szelep és az alapjárati nyitási idő is csak 2,1 ms benzinnel. A 7.2-es vezérlőnél már párban vannak nyitva a szelepek, így a nyitási idők is nagyobbak(3,2 ms). A 7.4.4-es pedig már egyesével van vezérelve, ott 4 ms körüli a nyitási idő.
Naplózva

zimuanda

  • Nők
  • Tag
  • ***
  • Népszerűség: 104
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 583
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Szombathely
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #509 Dátum: 2010 Június, 16, 14:04:46 »

Zimu ma megint fogja tesztelgetni az átalakítót.
Bárcsak már jó lenne!

Naplózva

Jesi

  • Füred-Team (Senior Engineer)
  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 190
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.578
  • Autó színe: Diablo Red - MOKQ
  • Évjárat: 1997.07
  • Lakóhely: Balatonfüred
  • Motor: Egyéb
  • Típus: Break
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #510 Dátum: 2010 Június, 16, 16:35:50 »

Zimu ma megint fogja tesztelgetni az átalakítót.
Bárcsak már jó lenne!

Majd jövő hétvégén a szakik jól megszakértik... :-!
Naplózva
2.0T 8v (nem dízel)= ;D

Kapi

  • Adminisztrátor
  • Tag
  • *****
  • Népszerűség: 71
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 878
  • Autó színe: Blazel Yellow
  • Évjárat: 1998
  • Lakóhely: Kalocsa
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU10J4RS + KENT CAMS PT81 @ 264'
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #511 Dátum: 2010 Június, 16, 21:35:18 »

A válasz a vezérlésben van. Neked az 5.akárhányas vezérlővel egyszerre van vezérelve az összes szelep és az alapjárati nyitási idő is csak 2,1 ms benzinnel. A 7.2-es vezérlőnél már párban vannak nyitva a szelepek, így a nyitási idők is nagyobbak(3,2 ms). A 7.4.4-es pedig már egyesével van vezérelve, ott 4 ms körüli a nyitási idő.

Igen. Tehát akkor s1, s2 1.6-ba elfogynak az injectorok sajna...  :(
Naplózva
306 Rallye + 1.6 XN

Tibcsi

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #512 Dátum: 2010 Június, 16, 21:41:22 »

Igen. Tehát akkor s1, s2 1.6-ba elfogynak az injectorok sajna...  :(
Ha csak nem versenyezni szeretnél, nem okoz gondot. A kit oldalán is olvashatod, hogy az 1,6-os opel motor 3 lóval többet teljesít, mint a gyári érték. Az persze már nincs odaírva, hogy azok az injektorok is 4000-nél "elfogytak". ;) De ez az elfogyás is hamis infó, mert akkor nem is 1,00 a lambda érték, hanem jóval dúsabb! Normál lambda jellel nem fogy el így sem.
Naplózva

Kapi

  • Adminisztrátor
  • Tag
  • *****
  • Népszerűség: 71
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 878
  • Autó színe: Blazel Yellow
  • Évjárat: 1998
  • Lakóhely: Kalocsa
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU10J4RS + KENT CAMS PT81 @ 264'
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #513 Dátum: 2010 Június, 16, 21:54:45 »

Ha csak nem versenyezni szeretnél, nem okoz gondot. A kit oldalán is olvashatod, hogy az 1,6-os opel motor 3 lóval többet teljesít, mint a gyári érték. Az persze már nincs odaírva, hogy azok az injektorok is 4000-nél "elfogytak". ;) De ez az elfogyás is hamis infó, mert akkor nem is 1,00 a lambda érték, hanem jóval dúsabb! Normál lambda jellel nem fogy el így sem.

jaja mert ugye padlón nem tud 0.86-ra dúsítani csak 0.94 könyékére.
Persze igen nem versenyzésre való az 1.6.
De amióta e85 bent van már 190-et ki bírtuk belőle taposni... :)
Benyával 170 fölé sosem ment!
Naplózva
306 Rallye + 1.6 XN

K Nándor

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #514 Dátum: 2010 Június, 16, 21:57:17 »

jaja mert ugye padlón nem tud 0.86-ra dúsítani csak 0.94 könyékére.
Persze igen nem versenyzésre való az 1.6.
De amióta e85 bent van már 190-et ki bírtuk belőle taposni... :)
Benyával 170 fölé sosem ment!

Egész életében erre erre várt :D Lehet volt egy kis dugulás a rendszerbe és most a szesz átmosta.
Naplózva

Jesi

  • Füred-Team (Senior Engineer)
  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 190
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.578
  • Autó színe: Diablo Red - MOKQ
  • Évjárat: 1997.07
  • Lakóhely: Balatonfüred
  • Motor: Egyéb
  • Típus: Break
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #515 Dátum: 2010 Június, 17, 06:08:47 »

jaja mert ugye padlón nem tud 0.86-ra dúsítani csak 0.94 könyékére.
Persze igen nem versenyzésre való az 1.6.
De amióta e85 bent van már 190-et ki bírtuk belőle taposni... :)
Benyával 170 fölé sosem ment!

Nekem padlón 0.72 a lambda... ;D persze ez sem biztos hogy túl jó.
Naplózva
2.0T 8v (nem dízel)= ;D

zimuanda

  • Nők
  • Tag
  • ***
  • Népszerűség: 104
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 583
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Szombathely
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #516 Dátum: 2010 Június, 18, 13:52:11 »

Majd jövő hétvégén a szakik jól megszakértik... :-!

 :)
Naplózva

Jesi

  • Füred-Team (Senior Engineer)
  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 190
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.578
  • Autó színe: Diablo Red - MOKQ
  • Évjárat: 1997.07
  • Lakóhely: Balatonfüred
  • Motor: Egyéb
  • Típus: Break
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #517 Dátum: 2010 Június, 20, 18:31:31 »

Megvan az első tiszta szesz fogyasztás: 12.2 liter/100 km. Ez a várakozásnak megfelelő.  :-!
Naplózva
2.0T 8v (nem dízel)= ;D

bandit306

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #518 Dátum: 2010 Június, 20, 18:46:53 »

Megvan az első tiszta szesz fogyasztás: 12.2 liter/100 km. Ez a várakozásnak megfelelő.  :-!
De gondolom, ez nem a sporolós változatból van. :D
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #519 Dátum: 2010 Június, 20, 18:49:03 »

De gondolom, ez nem a sporolós változatból van. :D

reméljük...
Naplózva

Jesi

  • Füred-Team (Senior Engineer)
  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 190
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.578
  • Autó színe: Diablo Red - MOKQ
  • Évjárat: 1997.07
  • Lakóhely: Balatonfüred
  • Motor: Egyéb
  • Típus: Break
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #520 Dátum: 2010 Június, 20, 18:56:24 »

reméljük...

Mondjuk ennek a java rossz kipufogóval volt... majd a következőnél kiderül. Meg a hűtés se volt tökéletes, lehet az is valamicskét változtat rajta (országúti normál tempónál nem biztos, hogy jó a 100 fokos víz...).
Naplózva
2.0T 8v (nem dízel)= ;D

bandit306

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #521 Dátum: 2010 Június, 20, 18:57:39 »

Mondjuk ennek a java rossz kipufogóval volt... majd a következőnél kiderül. Meg a hűtés se volt tökéletes, lehet az is valamicskét változtat rajta (országúti normál tempónál nem biztos, hogy jó a 100 fokos víz...).
Kinek mi a normál tempó. ;D :-!
Naplózva

Jesi

  • Füred-Team (Senior Engineer)
  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 190
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.578
  • Autó színe: Diablo Red - MOKQ
  • Évjárat: 1997.07
  • Lakóhely: Balatonfüred
  • Motor: Egyéb
  • Típus: Break
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #522 Dátum: 2010 Június, 20, 19:09:30 »

Kinek mi a normál tempó. ;D :-!

Háát szoktam erőteljesen gyorsítani... ;D de haladni a megengedett sebességgel szoktam általában... :-!
Naplózva
2.0T 8v (nem dízel)= ;D

Cassio Lima

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #523 Dátum: 2010 Június, 24, 02:05:19 »

Pessoal sou novo Aqui sou do Brasil comentando Sobre
Aqui no Brasil o tema Muito caro É Uma máfia da gasolina
coxa -se Muito Sobre ELA Impostos cobrados devido AOS,
Fazer o Que Não um nada um Não Ser se contentar com uma alta valeu Galera
Naplózva

vasi

  • Füred-Team
  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 105
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 749
  • Évjárat: 1999.06
  • Lakóhely: Székesfehérvár
  • Motor: 1.4
  • Típus: Break
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #524 Dátum: 2010 Június, 24, 04:47:46 »

Pessoal sou novo Aqui sou do Brasil comentando Sobre
Aqui no Brasil o tema Muito caro É Uma máfia da gasolina
coxa -se Muito Sobre ELA Impostos cobrados devido AOS,
Fazer o Que Não um nada um Não Ser se contentar com uma alta valeu Galera

Nép én új vagyok itt Brazíliából származom miközben magyarázok, On
Itt Brazíliában a benzin nagyon drága alávetett É A maffiája
comb - Much Is bal oldal, amit gyűjtött, Taxes tartozott TÓNAK,
Csinálni What Notot egy úszik egyet nem Be-nek ha ez egy emelkedésköltséggel ki fog elégíteni Galley

Nekem így sikerült a fordítás... :-) Gondolom náluk egy kicsivel több a tapasztalat ezzel a löttyel. Nem tud valaki portugálul?
Naplózva
Brékó, Brékó...BREAK Óóóóóó!!!!!

Dakar 306

  • Füred-Team
  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 219
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 6.724
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Maglód
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #525 Dátum: 2010 Június, 24, 07:04:49 »

Nép én új vagyok itt Brazíliából származom miközben magyarázok, On
Itt Brazíliában a benzin nagyon drága alávetett É A maffiája
comb - Much Is bal oldal, amit gyűjtött, Taxes tartozott TÓNAK,
Csinálni What Notot egy úszik egyet nem Be-nek ha ez egy emelkedésköltséggel ki fog elégíteni Galley

Nekem így sikerült a fordítás... :-) Gondolom náluk egy kicsivel több a tapasztalat ezzel a löttyel. Nem tud valaki portugálul?

Hát ez kicsit bikicsunájos lett :D
Naplózva

K Nándor

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #526 Dátum: 2010 Június, 24, 08:22:56 »

Pessoal sou novo Aqui sou do Brasil comentando Sobre
Aqui no Brasil o tema Muito caro É Uma máfia da gasolina
coxa -se Muito Sobre ELA Impostos cobrados devido AOS,
Fazer o Que Não um nada um Não Ser se contentar com uma alta valeu Galera

Welcome!

Can you write this in english?
Naplózva

Bálint306XSi

  • Férfiak
  • Mániákus
  • *
  • Népszerűség: 69
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.750
  • Autó színe: Fekete
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.9PDTDI
  • Típus: Sedan
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #527 Dátum: 2010 Június, 24, 09:00:28 »

Pessoal sou novo Aqui sou do Brasil comentando Sobre
Aqui no Brasil o tema Muito caro É Uma máfia da gasolina
coxa -se Muito Sobre ELA Impostos cobrados devido AOS,
Fazer o Que Não um nada um Não Ser se contentar com uma alta valeu Galera

Oi!

Por favor uso inglês, becaus que nós não falamos portugese.

Agradece, Balint


Naplózva

K Nándor

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #528 Dátum: 2010 Június, 24, 09:01:25 »

Oi!

Por favor uso inglês, becaus que nós não falamos portugese.

Agradece, Balint



Fordíts!  ;D
Naplózva

Soul

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #529 Dátum: 2010 Június, 24, 09:03:04 »

Oi!

Por favor uso inglês, becaus que nós não falamos portugese.

Agradece, Balint

Mik ki nem derülnek...  :-))
Naplózva

Dakar 306

  • Füred-Team
  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 219
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 6.724
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Maglód
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #530 Dátum: 2010 Június, 24, 09:04:11 »


Fordíts!  ;D

Gondolom azt írta, hogy wazze, angolul dumcsizz, mert portugálul rohadtul nem tudunk :D
Naplózva

Soul

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #531 Dátum: 2010 Június, 24, 09:04:45 »

Háát szoktam erőteljesen gyorsítani... ;D de haladni a megengedett sebességgel szoktam általában... :-!
Teljesítménybe változott valamit??

Módosítva: 2010 Június, 24, 09:05:56
Gondolom azt írta, hogy wazze, angolul dumcsizz, mert portugálul rohadtul nem tudunk :D
Daki látod, megy ez neked!  :-))
Naplózva

Bálint306XSi

  • Férfiak
  • Mániákus
  • *
  • Népszerűség: 69
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.750
  • Autó színe: Fekete
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.9PDTDI
  • Típus: Sedan
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #532 Dátum: 2010 Június, 24, 12:36:41 »


Fordíts!  ;D

Amit te csak portogálul! :-)) Valami hülegyerek aki gázmaffiáról írt, gondolom többet nem látjuk...
Naplózva

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #533 Dátum: 2010 Június, 24, 12:38:42 »

Pessoal sou novo Aqui sou do Brasil comentando Sobre
Aqui no Brasil o tema Muito caro É Uma máfia da gasolina
coxa -se Muito Sobre ELA Impostos cobrados devido AOS,
Fazer o Que Não um nada um Não Ser se contentar com uma alta valeu Galera

Boa vinda! Pode você escrever em inglês por favor? Não muitos de nós falam ou lêem portugese :)

Welcome! Can you write in english please? Not many of us speak or read portugese :)
Naplózva
           
                                            

Cassio Lima

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #534 Dátum: 2010 Június, 25, 21:47:42 »

van , amit használ a fordító , és egy új élmény
hogy a támogatást mindenki számára figyelmeztetés , hogy az autó a világ
Én nem . Remélem , hogy ezt a részét a kommunikáció , az új kaland
kiterjed minden szerelmeseit a Peugeot autó a világon
Én nem . Ön továbbra is élhetnek a kommunikációs részt . Én vagyok egy részét Escort Club Brazília nagyon jól el van Fórumok
Naplózva

Petike88

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 10
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 348
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 99.02.
  • Lakóhely: Tata
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #535 Dátum: 2010 Június, 25, 21:53:34 »

Ez az, amit én itt a fordító , és egy új élmény
Milyen segítség kiterjed az összes szerelmes egy közleményt , hogy a World Car
Teendő . Elvárom, hogy továbbra is használja ezt a kommunikációs részt is, egy új élmény
kiterjed valamennyi szerelmeseinek Peugeot Egy autó a világ
Teendő . HOPE Voces A továbbra is részesüljön a részt vevő kommunikáció. Én vagyok egy részét a kíséret klub
EA tapasztalat itt Brazíliában nagyon jól nem számít Összes elfogadása Fórum Club
 Itt Brazíliában nagyon jól elfogadható hangokat köszönet .


nah,ebből egy mondatot is megérteni:D
Naplózva

Cassio Lima

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #536 Dátum: 2010 Június, 25, 22:10:36 »

[Quote author = Petike88 295.msg165475 link = topic = # msg165475 date = 1277495614 ]

nah, ESSA É Uma frase entendre par : D
[/ Quote] "
Estou Usando tradutor google desculpe
era para voces entenderem
Naplózva

Petike88

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 10
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 348
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 99.02.
  • Lakóhely: Tata
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #537 Dátum: 2010 Június, 26, 09:23:37 »

[Quote author = Petike88 295.msg165475 link = topic = # msg165475 date = 1277495614 ]

nah, ESSA É Uma frase entendre par : D
[/ Quote] "
Estou Usando tradutor google desculpe
era para voces entenderem

O tradutor de web não o traduz tão infelizmente, seria necessário de fato, não amadurecemos muito assim dele!
Naplózva

thomasteam

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #538 Dátum: 2010 Június, 26, 11:14:15 »

O tradutor de web não o traduz tão infelizmente, seria necessário de fato, não amadurecemos muito assim dele!

Off! Beszélni itt magyar még valaki? :D ON!

http://totalcar.hu/tanacsok/autodoktor/2010/05/15/e85_vagy_lpg/

http://www.nol.hu/archivum/20100519-nyitottak_a_termeszetes_uzemanyagokra

mod:erről mi a véleményetek?

http://e85kft.hu/
Naplózva

nyalee

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #539 Dátum: 2010 Július, 06, 18:26:30 »

meglett a fogyim.
500km pálya(balcsira) meg 80km vegyes és 8.9/100km fogyival.

vélemény?
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #540 Dátum: 2010 Július, 06, 18:36:39 »

meglett a fogyim.
500km pálya(balcsira) meg 80km vegyes és 8.9/100km fogyival.

vélemény?

1.4-től sok...
annó én olyan 6-7L/100Km közt kocsikáztam a kékkel...
brekuszt passzolom mert nem nagyon használom!
a 406-t meg com szerint 8.4L (~2800Km-re vetitve) de utcsó tankoláskor 7.8-at számoltam...  ::)
Naplózva

K Nándor

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #541 Dátum: 2010 Július, 06, 18:40:39 »

meglett a fogyim.
500km pálya(balcsira) meg 80km vegyes és 8.9/100km fogyival.

vélemény?

Nem olyan vészes ,de küldj egy log fájlt a Gábornak, szerintem ez még tudna lejjebb menni.
Naplózva

nyalee

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #542 Dátum: 2010 Július, 06, 18:56:50 »

Nem olyan vészes ,de küldj egy log fájlt a Gábornak, szerintem ez még tudna lejjebb menni.
már megvolt ezek már az ő beállításai (igaz lamnda be van lasulva de még elmegy szerinte)
Naplózva

K Nándor

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #543 Dátum: 2010 Július, 06, 19:23:56 »

már megvolt ezek már az ő beállításai (igaz lamnda be van lasulva de még elmegy szerinte)

Fogyasztást csak a beállítás után tudsz mérni, szóval küld el az aktuális paramétereket a fogyasztással együtt és talán lehet még rajta finomítani. Bár halott lambdától ne várj csodákat.
Naplózva

pistike4ever

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 32
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 4.481
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 1997.03
  • Kor: 24
  • Lakóhely: Szabolcs-Szatmár-Bereg Megye = GÉGÉNY
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Sedan
  • //PISTIKE//
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #544 Dátum: 2010 Július, 06, 22:11:47 »

meglett a fogyim.
500km pálya(balcsira) meg 80km vegyes és 8.9/100km fogyival.

vélemény?
nekem most klímával 8 liter meg az alatt van!
Naplózva
306 Grey Evolution® :: 1.6 8v SR Sport
... AND WHAT DRiVES YOU?

K Nándor

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #545 Dátum: 2010 Július, 07, 06:44:31 »

nekem most klímával 8 liter meg az alatt van!

Itt nem az ukrán benya fogyását elemezzük...
Naplózva

Kasz

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #546 Dátum: 2010 Július, 07, 09:07:04 »

meglett a fogyim.
500km pálya(balcsira) meg 80km vegyes és 8.9/100km fogyival.

vélemény?

Pályán mennyivel mentél? 140 körüli tempónál ez a fogyasztás már normális lehet, 160-nál nekem már benzinből is ennyit fogasztott :) Nekem az 1.6-ossal eddig a legjobb 8,1 legrosszabb 9,1 volt, de elég óvatos vezetési stílussal :)
Naplózva

nyalee

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #547 Dátum: 2010 Július, 07, 18:23:26 »

Pályán mennyivel mentél? 140 körüli tempónál ez a fogyasztás már normális lehet, 160-nál nekem már benzinből is ennyit fogasztott :) Nekem az 1.6-ossal eddig a legjobb 8,1 legrosszabb 9,1 volt, de elég óvatos vezetési stílussal :)
a megendett +5% tehát 130-M3 110-M0 80-M0 régi+majdem egy óra várakozás dugóba 130-M7
Naplózva

Kasz

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #548 Dátum: 2010 Július, 12, 16:04:44 »

Valaki próbálta már az ECOMODE=2 beállítást? Én most bekapcsoltam, kiváncsi leszek mennyit fog fogyasztani, bár nem lesz teljesen jó a mérés, mert késve indultam neki egy Gyömrő-Miskolc túrának, emiatt eléggé nyomnom kellett a pályán... Aki tud menet közben mérést végezni ráérő idejében megnézné, hogy ötösben kb. mekkora sebességnél 30% a gázpedálállás (természetesen sík terep, egyenletes tempó mellett érdekes a dolog)?
Naplózva

K Nándor

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #549 Dátum: 2010 Július, 12, 16:10:24 »

Valaki próbálta már az ECOMODE=2 beállítást? Én most bekapcsoltam, kiváncsi leszek mennyit fog fogyasztani, bár nem lesz teljesen jó a mérés, mert késve indultam neki egy Gyömrő-Miskolc túrának, emiatt eléggé nyomnom kellett a pályán... Aki tud menet közben mérést végezni ráérő idejében megnézné, hogy ötösben kb. mekkora sebességnél 30% a gázpedálállás (természetesen sík terep, egyenletes tempó mellett érdekes a dolog)?

Én próbáltam,de nem jó.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 9 10 [11] 12 13 14   Fel
 


Az oldal 0.429 másodperc alatt készült el 29 lekéréssel.