Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  

Szavazás

Menyire vagy elégedett az E85 átalakítóval?

Teljesen jó
- 0 (0%)
Lehetne jobb is
- 1 (2.6%)
Csak hideg indításra használom
- 0 (0%)
Kár volt meg venni
- 3 (7.7%)
Nem tudok nyilatkozni mert nincs
- 35 (89.7%)

Összes szavazó: 33


Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 14   Le

Szerző Téma: E85 tapasztalatok...  (Megtekintve 155848 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

vasi

  • Füred-Team
  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 105
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 749
  • Évjárat: 1999.06
  • Lakóhely: Székesfehérvár
  • Motor: 1.4
  • Típus: Break
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #450 Dátum: 2010 Május, 30, 10:58:59 »

Aki nagyon ritkán olvas fórumot! :-))

Soul-t neki valaki?  whistle
Naplózva
Brékó, Brékó...BREAK Óóóóóó!!!!!

bandit306

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #451 Dátum: 2010 Május, 30, 13:17:21 »

Na tegnap még egy taggal bővült a klubos alkoholisták tábora. :D
És gondolom teljesen jól dolgozik a kütyü.
Naplózva

Tibcsi

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #452 Dátum: 2010 Május, 30, 13:33:04 »

És gondolom teljesen jól dolgozik a kütyü.
Mint az álom! Kommunikál, beállítható, szabályoz. Szegény előző tulaj belenyúlt egy hozzánemértő szerelőbe. :-\
Naplózva

nyalee

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #453 Dátum: 2010 Május, 31, 21:10:47 »

Gyöngyösön is nyilt E85 kút ez már a 3. a 20km-es körzetbe de még ez drágább majdnem 10ft vel inkább még megyek 10km de mégse 242 hanem csak 233
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #454 Dátum: 2010 Május, 31, 21:21:57 »

Gyöngyösön is nyilt E85 kút ez már a 3. a 20km-es körzetbe de még ez drágább majdnem 10ft vel inkább még megyek 10km de mégse 242 hanem csak 233
ausztriában csak 210...  ;D
Naplózva

nyalee

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #455 Dátum: 2010 Május, 31, 21:27:06 »

ausztriában csak 210...  ;D
off

jó de annak a betűje A nekünk meg H a két ország ég és föld meg nem gagyi az ország vezetése.
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #456 Dátum: 2010 Május, 31, 21:29:59 »

off

jó de annak a betűje A nekünk meg H a két ország ég és föld meg nem gagyi az ország vezetése.

pedig asszt hittem pár forintért kocsikázol még egy kicsit!
én ott taknolok ahol utol ér a végzet egy tapotatt sem megyek ezért...
 :P
Naplózva

Kasz

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #457 Dátum: 2010 Június, 01, 14:55:42 »

Már van kicsit több, mint egy hétnyi tapasztalatom tisztán alkohollal. A törökbálinti műhelyben beállított paramétereket Tibcsi segítségével finomítottam kicsit, azóta a melegindítás tökéletes, az ECO mód pedig ki lett kapcsolva. Sajna ma reggel a hidegindítás viszont nem volt a legszebb, ezen még majd finomítani kell, bár talán ilyen rossz idő már csak nem lesz egy darabig :) Már elégettem némi szeszt ezidő alatt, és én maximálisan elégedett vagyok a fogyasztással is:

SzámlálóállásBenzinE85Megtett útFogyasztásMegjegyzés
[km][liter (%)][liter (%)][km][liter/100 km]
203 45130,00 (60)24,00 (40)6228,84Város, autóút
204 07325,00 (47)30,00 (53)2389,24Város
204 31112,00 (50)10,00 (50)5259,64Város, autópálya gyorsan
204 83650,60 (92)0,00 (8)7938,33Autópálya
205 62966,07 (100)0,00 (0)5106,87Havas autópálya
206 13935,05 (100)0,00 (0)9637,41Autópálya
207 10246,56 (59)24,81 (41)6238,74Város, autópálya
207 72520,04 (39)34,38 (61)21010,65Város, túl sok E85
207 93522,37 (62)0,00 (38)6368,65Város, autóút
208 57130,00 (55)24,94 (45)5289,74Város, autópálya
209 09927,02 (53)24,39 (47)5889,20Város, autópálya
209 68730,00 (55)24,12 (45)6259,35Város, autóút
210 31233,00 (56)25,44 (44)6188,71Város, autóút
210 93028,00 (52)25,81 (48)6828,24Város, autóút
211 61228,04 (50)28,14 (50)6168,10Város, autópálya
212 22826,04 (52)23,84 (48)7317,25Autópálya, autóút, spórolós üzemmód
212 95926,01 (49)27,02 (51)6379,13Autóút, város, átalakítás
213 5960 (2)58,18 (98)4369,20Város, autóút
214 0320 (0)40,10 (100)6588,19Autópálya, autóút, város
214 6900 (0)53,88 (100)??

Ez a táblázat azóta készül, amióta közelebbi barátságba kerültem az E85-el. A fogyasztásnövekedést nem igazán tudom meghatározni, úgy gondolom a 20-25% kb. reális lehet, de inkább kevesebb. Hogy ez sem a táblázatban lévő adatok, sem a korábbi tisztán benzines üzem alatt tapasztalt átlagos 8,5-10 liter közötti fogyasztás alapján sem látszik, az nagyban köszönhető annak, hogy mindeközben a vezetési stílusom az élvezetes irányból erősen eltolódott az üzemanyagspórolós felé :D A kütyü megtérülését beszerelés, szűrőcsere, járkálás költségeivel együtt olyan 20 000 km-re teszem, ebből már 1 100 meg is van múlt szombat óta, hamar fog ez menni :D Na jó, valójában mostanság nagyon sokat kell mennem, reálisan lesz azért az egy év nagyjából.
Naplózva

fisi306b1.4xn

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #458 Dátum: 2010 Június, 01, 21:44:53 »

Már van kicsit több, mint egy hétnyi tapasztalatom tisztán alkohollal. A törökbálinti műhelyben beállított paramétereket Tibcsi segítségével finomítottam kicsit, azóta a melegindítás tökéletes, az ECO mód pedig ki lett kapcsolva. Sajna ma reggel a hidegindítás viszont nem volt a legszebb, ezen még majd finomítani kell, bár talán ilyen rossz idő már csak nem lesz egy darabig :) Már elégettem némi szeszt ezidő alatt, és én maximálisan elégedett vagyok a fogyasztással is:

SzámlálóállásBenzinE85Megtett útFogyasztásMegjegyzés
[km][liter (%)][liter (%)][km][liter/100 km]
203 45130,00 (60)24,00 (40)6228,84Város, autóút
204 07325,00 (47)30,00 (53)2389,24Város
204 31112,00 (50)10,00 (50)5259,64Város, autópálya gyorsan
204 83650,60 (92)0,00 (8)7938,33Autópálya
205 62966,07 (100)0,00 (0)5106,87Havas autópálya
206 13935,05 (100)0,00 (0)9637,41Autópálya
207 10246,56 (59)24,81 (41)6238,74Város, autópálya
207 72520,04 (39)34,38 (61)21010,65Város, túl sok E85
207 93522,37 (62)0,00 (38)6368,65Város, autóút
208 57130,00 (55)24,94 (45)5289,74Város, autópálya
209 09927,02 (53)24,39 (47)5889,20Város, autópálya
209 68730,00 (55)24,12 (45)6259,35Város, autóút
210 31233,00 (56)25,44 (44)6188,71Város, autóút
210 93028,00 (52)25,81 (48)6828,24Város, autóút
211 61228,04 (50)28,14 (50)6168,10Város, autópálya
212 22826,04 (52)23,84 (48)7317,25Autópálya, autóút, spórolós üzemmód
212 95926,01 (49)27,02 (51)6379,13Autóút, város, átalakítás
213 5960 (2)58,18 (98)4369,20Város, autóút
214 0320 (0)40,10 (100)6588,19Autópálya, autóút, város
214 6900 (0)53,88 (100)??


Gratula a teljesítményhez. Büszke lehetsz magadra, a technikusodra, s a  _pug-odra. Fog ez menni.
Naplózva

Kasz

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #459 Dátum: 2010 Június, 02, 08:49:35 »

Letölthető az új windows-os szoftver az átalakítóhoz:

http://e85.ducsi.com/letoltesek/

Sok hasznos változás van benne, jó látni, hogy a felhasználók lehető legtöbb kérését megvalósítja a fejlesztő, tiszta Európa :D
Naplózva

zimuanda

  • Nők
  • Tag
  • ***
  • Népszerűség: 104
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 583
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Szombathely
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #460 Dátum: 2010 Június, 03, 08:09:31 »

Végre megvette az Uram a lambda szondát és be is szerelte!  :-!
Már teszteli is az autót az etanolos átalakítóval.
(Remélem most egy ideig nem költünk az autóra, persze zimut ismerve ez nem így szokott lenni.)
Naplózva

Kapi

  • Adminisztrátor
  • Tag
  • *****
  • Népszerűség: 71
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 878
  • Autó színe: Blazel Yellow
  • Évjárat: 1998
  • Lakóhely: Kalocsa
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU10J4RS + KENT CAMS PT81 @ 264'
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #461 Dátum: 2010 Június, 03, 22:20:13 »

Mai nap sikerült berakni az e85power átalakítót egy s1 1.6-ba.
Volt vele meló de végül is sikerült, csak persze az ECO mód nem működött.
A másik meg hogy teljes gázon 4000 felett elfogynak a gyári injectorok, sajnos :(
Naplózva
306 Rallye + 1.6 XN

K Nándor

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #462 Dátum: 2010 Június, 03, 22:26:38 »

Mai nap sikerült berakni az e85power átalakítót egy s1 1.6-ba.
Volt vele meló de végül is sikerült, csak persze az ECO mód nem működött.
A másik meg hogy teljes gázon 4000 felett elfogynak a gyári injectorok, sajnos :(
S1 és s3 injektorok között van különbség?
Naplózva

Dakar 306

  • Füred-Team
  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 219
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 6.724
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Maglód
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #463 Dátum: 2010 Június, 03, 22:30:35 »

S1 és s3 injektorok között van különbség?

Lehet, hogy még központi ;)
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #464 Dátum: 2010 Június, 03, 22:53:18 »

S1 és s3 injektorok között van különbség?

van...


Módosítva: 2010 Június, 03, 22:53:57
Lehet, hogy még központi ;)

nem 1.4-ről van szó!  ;)

Módosítva: 2010 Június, 03, 22:55:17
Mai nap sikerült berakni az e85power átalakítót egy s1 1.6-ba.
Volt vele meló de végül is sikerült, csak persze az ECO mód nem működött.
A másik meg hogy teljes gázon 4000 felett elfogynak a gyári injectorok, sajnos :(

probából dobjátok be a gti injectort!

más:
az eco mód más autókban mükszik, vagy csak a 306-ok nem szeretik?
Naplózva

vasi

  • Füred-Team
  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 105
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 749
  • Évjárat: 1999.06
  • Lakóhely: Székesfehérvár
  • Motor: 1.4
  • Típus: Break
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #465 Dátum: 2010 Június, 08, 19:57:35 »

8,15  whistle  ;)
Naplózva
Brékó, Brékó...BREAK Óóóóóó!!!!!

Tibcsi

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #466 Dátum: 2010 Június, 08, 20:03:43 »

8,15  whistle ;)
Szupcsi! Nekem 8,8 lett a legutóbbi, de nem első kattanáskor hagytam abba a tankolást, hanem beletapostam még amit csak lehetett. 230-ért kénytelen voltam! ;)
Naplózva

vasi

  • Füred-Team
  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 105
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 749
  • Évjárat: 1999.06
  • Lakóhely: Székesfehérvár
  • Motor: 1.4
  • Típus: Break
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #467 Dátum: 2010 Június, 08, 20:24:14 »

Szupcsi! Nekem 8,8 lett a legutóbbi, de nem első kattanáskor hagytam abba a tankolást, hanem beletapostam még amit csak lehetett. 230-ért kénytelen voltam! ;)

Én 245 ért tettem tele, épp a tecsóban jártunk, és már kezdett néha világítani a sárgalámpa. Én is megtapostam a tetejét, hogy több férjen bele... Gondolom segít az időjárás melegedése a fogyasztáson (rajtam speciel nemannyira... :-\ nem tesz túl jót ez a köcsög időjárás)
Naplózva
Brékó, Brékó...BREAK Óóóóóó!!!!!

nyalee

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #468 Dátum: 2010 Június, 08, 20:30:06 »

Én 245 ért tettem tele, épp a tecsóban jártunk, és már kezdett néha világítani a sárgalámpa. Én is megtapostam a tetejét, hogy több férjen bele... Gondolom segít az időjárás melegedése a fogyasztáson (rajtam speciel nemannyira... :-\ nem tesz túl jót ez a köcsög időjárás)
van a tescónaál?

nekem az utolsó 8.6 volt de most úgy látom megint más lesz a fogyi mert azóta megint állítgatunk :) most van benne 550km de még 1/4 nél van a tank igaz nem mérvadó mert már az utolsó tankolásnál világított és már úgy közlekedtem vele kb30km és úgy birtam beletankolni 52L
Naplózva

vasi

  • Füred-Team
  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 105
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 749
  • Évjárat: 1999.06
  • Lakóhely: Székesfehérvár
  • Motor: 1.4
  • Típus: Break
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #469 Dátum: 2010 Június, 08, 21:33:35 »

van a tescónaál?

nekem az utolsó 8.6 volt de most úgy látom megint más lesz a fogyi mert azóta megint állítgatunk :) most van benne 550km de még 1/4 nél van a tank igaz nem mérvadó mert már az utolsó tankolásnál világított és már úgy közlekedtem vele kb30km és úgy birtam beletankolni 52L

Nem, csak mellette van egy Agip kút...
Naplózva
Brékó, Brékó...BREAK Óóóóóó!!!!!

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #470 Dátum: 2010 Június, 08, 23:09:46 »

Legutóbb 1/3 arányban tankoltam E85-öt, és rövidesen beépítettem az átalakítót.
Képtelenek voltunk eddig összehozni, pedig Tibcsi igen-igen sokat segít, és a gyártó is 1-2 naponta ötletekkel jön.
Dadog, fekete kormot fröcsköl, most már a diagnosztikai lámpa is folyamatosan világít...  :(
Amikor végképp nem akar menni, akkor időnként kiiktatom az átalakítót, hogy autózni is tudjak... utána vissza, és újabb állítgatások.
A fogyasztás nagyon megemelkedett: ma tankoltam, és 8,05-öt mértem.
Szóval egyelőre csak szívok vele, (nem kicsit, nagyon...)
Új lambdaszondát már kapott az autó, ami az E85-kérdéstől függetlenül is kellett, csakhogy most sem tudja az átalakító a lambdajelet értelmezni.
Szóval egyelőre rettenet...  :-\

A mai tankolásnál pontosan felesben tankoltam. Kíváncsi leszek, hogy átalakító nélkül hogy fog működni. Egyelőre csak 10 km-t mentem (nyilván meleg motorral) és nem jelentkezett probléma.
Naplózva

bandit306

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #471 Dátum: 2010 Június, 09, 00:29:59 »

Legutóbb 1/3 arányban tankoltam E85-öt, és rövidesen beépítettem az átalakítót.
Képtelenek voltunk eddig összehozni, pedig Tibcsi igen-igen sokat segít, és a gyártó is 1-2 naponta ötletekkel jön.
Dadog, fekete kormot fröcsköl, most már a diagnosztikai lámpa is folyamatosan világít...  :(
Amikor végképp nem akar menni, akkor időnként kiiktatom az átalakítót, hogy autózni is tudjak... utána vissza, és újabb állítgatások.
A fogyasztás nagyon megemelkedett: ma tankoltam, és 8,05-öt mértem.
Szóval egyelőre csak szívok vele, (nem kicsit, nagyon...)
Új lambdaszondát már kapott az autó, ami az E85-kérdéstől függetlenül is kellett, csakhogy most sem tudja az átalakító a lambdajelet értelmezni.
Szóval egyelőre rettenet...  :-\

A mai tankolásnál pontosan felesben tankoltam. Kíváncsi leszek, hogy átalakító nélkül hogy fog működni. Egyelőre csak 10 km-t mentem (nyilván meleg motorral) és nem jelentkezett probléma.
Mivel nem benzinesem van, így csak találgatok és gondolkodok.

A lambda jel ugye ha nem megfelelő, vagy hibás a szonda, a csatlakozó lehúzásával, vissza áll vagy állítható 1 alap értékre.
Ebben az esetben ezt nem lehet használni? vagy, ha lehúzod a csatit, akkor nem érzékeli a szondát, és nem hiányolja. sem hibásan sem sehogyan .

CSAK ÖTLETELTEM? lehet marhaságot írtam. hmm crazy

Naplózva

Petike88

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 10
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 348
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 99.02.
  • Lakóhely: Tata
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #472 Dátum: 2010 Június, 09, 09:44:44 »

Legutóbb 1/3 arányban tankoltam E85-öt, és rövidesen beépítettem az átalakítót.
Képtelenek voltunk eddig összehozni, pedig Tibcsi igen-igen sokat segít, és a gyártó is 1-2 naponta ötletekkel jön.
Dadog, fekete kormot fröcsköl, most már a diagnosztikai lámpa is folyamatosan világít...  :(
Amikor végképp nem akar menni, akkor időnként kiiktatom az átalakítót, hogy autózni is tudjak... utána vissza, és újabb állítgatások.
A fogyasztás nagyon megemelkedett: ma tankoltam, és 8,05-öt mértem.
Szóval egyelőre csak szívok vele, (nem kicsit, nagyon...)
Új lambdaszondát már kapott az autó, ami az E85-kérdéstől függetlenül is kellett, csakhogy most sem tudja az átalakító a lambdajelet értelmezni.
Szóval egyelőre rettenet...  :-\

A mai tankolásnál pontosan felesben tankoltam. Kíváncsi leszek, hogy átalakító nélkül hogy fog működni. Egyelőre csak 10 km-t mentem (nyilván meleg motorral) és nem jelentkezett probléma.

Én teljesen együtt érzek Veled,megjártam ugyanezt,vagyis hasonló utat. csak nekem más dolog miatt nem mukodott a rendszer.
Naplózva

nyalee

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #473 Dátum: 2010 Június, 09, 11:02:22 »

Én teljesen együtt érzek Veled,megjártam ugyanezt,vagyis hasonló utat. csak nekem más dolog miatt nem mukodott a rendszer.
nem lehet valami bekötési probléma?

lamda átbaszós a 4 vezetékével de abból 2 fűtés de még marad  és nem mindegy meikre kötöd.

szerintem
Naplózva

Tibcsi

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #474 Dátum: 2010 Június, 09, 15:33:43 »

Én teljesen együtt érzek Veled,megjártam ugyanezt,vagyis hasonló utat. csak nekem más dolog miatt nem mukodott a rendszer.
Igen és miután a másik autóban tökéletesen üzemel a berendezés, kérdőre próbáltam vonni a beszerelőt. Na amit kaptam több felől is a fejemre az nem volt semmi! Egyszerűen bontószökevénynek nevezték az autódat, ugyanis még benzinnel is sz@rul jár a motor(legalábbis ezt állították). Ezek után én látatlanban semmiről nem nyilatkozom, az tuti!
nem lehet valami bekötési probléma?

lamda átbaszós a 4 vezetékével de abból 2 fűtés de még marad  és nem mindegy meikre kötöd.

szerintem
Na de ugye nem gondolod, hogy Zimu nem ellenőrzi le többször is a bekötéseket? Az övét speciel láttam, de nem volt időnk vele komolyabban foglalkozni. Az a legvalószínűbb, hogy az átalakítónak lehet valami baja, de ez hamarosan ki is derül.
Naplózva

nyalee

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #475 Dátum: 2010 Június, 09, 16:10:31 »

Igen és miután a másik autóban tökéletesen üzemel a berendezés, kérdőre próbáltam vonni a beszerelőt. Na amit kaptam több felől is a fejemre az nem volt semmi! Egyszerűen bontószökevénynek nevezték az autódat, ugyanis még benzinnel is sz@rul jár a motor(legalábbis ezt állították). Ezek után én látatlanban semmiről nem nyilatkozom, az tuti!Na de ugye nem gondolod, hogy Zimu nem ellenőrzi le többször is a bekötéseket? Az övét speciel láttam, de nem volt időnk vele komolyabban foglalkozni. Az a legvalószínűbb, hogy az átalakítónak lehet valami baja, de ez hamarosan ki is derül.
nem zimura gondoltam azért irtam petikének
Naplózva

Petike88

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 10
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 348
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 99.02.
  • Lakóhely: Tata
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #476 Dátum: 2010 Június, 09, 16:28:50 »

Igen és miután a másik autóban tökéletesen üzemel a berendezés, kérdőre próbáltam vonni a beszerelőt. Na amit kaptam több felől is a fejemre az nem volt semmi! Egyszerűen bontószökevénynek nevezték az autódat, ugyanis még benzinnel is sz@rul jár a motor(legalábbis ezt állították). Ezek után én látatlanban semmiről nem nyilatkozom, az tuti!Na de ugye nem gondolod, hogy Zimu nem ellenőrzi le többször is a bekötéseket? Az övét speciel láttam, de nem volt időnk vele komolyabban foglalkozni. Az a legvalószínűbb, hogy az átalakítónak lehet valami baja, de ez hamarosan ki is derül.

persze,bontószökevény...:) ha a kacsa nemtud úszni,nem a víz a hülye... ez a legjobb hasonlat erre:)
Naplózva

Tibcsi

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #477 Dátum: 2010 Június, 09, 18:50:41 »

persze,bontószökevény... :) ha a kacsa nemtud úszni,nem a víz a hülye... ez a legjobb hasonlat erre:)
Nem láttam az autódat és nem láttam emberkét sem szerelni, ezért nem is fogom senki pártját! Viszont az átalakító az első pillanattól tökéletesen működik mind benzin, mind etanol üzemmódban az új autóban.
Naplózva

nyalee

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #478 Dátum: 2010 Június, 09, 21:33:17 »

vegyes használat 51L 610km az 8,3l/100km szerintem ettől már nem lesz jobb
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #479 Dátum: 2010 Június, 09, 21:38:25 »

nem lehet valami bekötési probléma?

lamda átbaszós a 4 vezetékével de abból 2 fűtés de még marad  és nem mindegy meikre kötöd.

szerintem

Nem valószínű, mert a 131-re kötve is néztük... de most visszakötöttem a 130-ra.
Naplózva

K Nándor

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #480 Dátum: 2010 Június, 09, 21:39:04 »

vegyes használat 51L 610km az 8,3l/100km szerintem ettől már nem lesz jobb
Ez elég jó ;)
Naplózva

Petike88

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 10
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 348
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 99.02.
  • Lakóhely: Tata
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #481 Dátum: 2010 Június, 09, 22:39:32 »

Nem láttam az autódat és nem láttam emberkét sem szerelni, ezért nem is fogom senki pártját! Viszont az átalakító az első pillanattól tökéletesen működik mind benzin, mind etanol üzemmódban az új autóban.

Szerencsére Soulnak akkor jó a cucc. legalább ő nem szívott vele.
Naplózva

zimuanda

  • Nők
  • Tag
  • ***
  • Népszerűség: 104
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 583
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Szombathely
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #482 Dátum: 2010 Június, 10, 08:00:50 »

Nem valószínű, mert a 131-re kötve is néztük... de most visszakötöttem a 130-ra.

Hétvégén édesapám tud segíteni majd az átalakító tesztelésénél/beállításánál. Remélem utána okés lesz.

Nagyon jó, hogy 1 perc alatt vissza lehet állítani gyárira a kütyüt. Azért ez nem semmi!

Most felesben tankoltunk.

(Már anyukámat is érdekli az átalakító esetleges vásárlása.)
Naplózva

Tibcsi

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #483 Dátum: 2010 Június, 10, 16:28:26 »

Hétvégén édesapám tud segíteni majd az átalakító tesztelésénél/beállításánál. Remélem utána okés lesz.

Nagyon jó, hogy 1 perc alatt vissza lehet állítani gyárira a kütyüt. Azért ez nem semmi!

Most felesben tankoltunk.

(Már anyukámat is érdekli az átalakító esetleges vásárlása.)
Zimunak már írtam, hogy a hőfokot hogyan kellene ellenőrizni, de a lambda bemenetet is jó volna. Mivel az átalakítóban a lambda testvezetéke 620mV-ra van állítva, könnyedén lehetne akár egy 1,5V-os elemmel is szimulálni a lambda jelet. Csak le kell húzni a szondáról a csatit és a kezelőfelületen 0V-nak kell megjelennie. Majd az elemről beküldeni a 1,5V-ot ami a kezelőfelületen 900mV-os jelként kell hogy megjelenjen. Ha ez nem így lenne, akkor beteg az átalakító. Ha viszont mindent megfelelően jelez, akkor le kell testelni külön a lambda jeltest vezetékét is!
Naplózva

Jesi

  • Füred-Team (Senior Engineer)
  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 190
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.578
  • Autó színe: Diablo Red - MOKQ
  • Évjárat: 1997.07
  • Lakóhely: Balatonfüred
  • Motor: Egyéb
  • Típus: Break
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #484 Dátum: 2010 Június, 10, 19:25:22 »

Ma délután beindítottam a gépet. Mivel vasárnap ment utoljára, kíváncsi voltam hogy indul. Simán... :-! mintha benzinnel indult volna... persze az elején volt pici dúsítás, aztán 10 mp után már 1 körüli volt a lambda...
Naplózva
2.0T 8v (nem dízel)= ;D

fisi306b1.4xn

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #485 Dátum: 2010 Június, 10, 19:38:21 »

Ma délután beindítottam a gépet. Mivel vasárnap ment utoljára, kíváncsi voltam hogy indul. Simán... :-! mintha benzinnel indult volna... persze az elején volt pici dúsítás, aztán 10 mp után már 1 körüli volt a lambda...
Na csak takarítsuk be a portékát. Azonnal szerzem be én is. Egyre jobban vágyom rá.
Naplózva

Jesi

  • Füred-Team (Senior Engineer)
  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 190
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.578
  • Autó színe: Diablo Red - MOKQ
  • Évjárat: 1997.07
  • Lakóhely: Balatonfüred
  • Motor: Egyéb
  • Típus: Break
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #486 Dátum: 2010 Június, 10, 19:47:24 »

Na csak takarítsuk be a portékát. Azonnal szerzem be én is. Egyre jobban vágyom rá.

 ;D a szesz iránti vágy... :-)) nekem mondjuk nincsen... :-!
Naplózva
2.0T 8v (nem dízel)= ;D

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #487 Dátum: 2010 Június, 10, 19:51:49 »

Ma délután beindítottam a gépet. Mivel vasárnap ment utoljára, kíváncsi voltam hogy indul. Simán... :-! minjavascript:void(0);tha benzinnel indult volna... persze az elején volt pici dúsítás, aztán 10 mp után már 1 körüli volt a lambda...

34fokban mit vártál eredménynek?  ;D
Naplózva

Jesi

  • Füred-Team (Senior Engineer)
  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 190
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.578
  • Autó színe: Diablo Red - MOKQ
  • Évjárat: 1997.07
  • Lakóhely: Balatonfüred
  • Motor: Egyéb
  • Típus: Break
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #488 Dátum: 2010 Június, 10, 19:57:00 »

34fokban mit vártál eredménynek?  ;D

Várni ezt vártam... ;D hogy elindul... remélem egy darabig nem fog fagyni... :-))
Naplózva
2.0T 8v (nem dízel)= ;D

bandit306

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #489 Dátum: 2010 Június, 10, 20:07:33 »

Várni ezt vártam... ;D hogy elindul... remélem egy darabig nem fog fagyni... :-))
Várd ki a végét. ;D

Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #490 Dátum: 2010 Június, 10, 20:28:37 »

Várni ezt vártam... ;D hogy elindul... remélem egy darabig nem fog fagyni... :-))

remeljuk!
Potit a muszerfalra azt manualisan tudod allitani a dusitast...
Naplózva

Tibcsi

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #491 Dátum: 2010 Június, 10, 20:29:12 »

Várni ezt vártam... ;D hogy elindul... remélem egy darabig nem fog fagyni... :-))
Nem kell hogy fagyjon, már 16fok alatt is ki tud csapódni a szesz. ;)
Naplózva

Jesi

  • Füred-Team (Senior Engineer)
  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 190
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.578
  • Autó színe: Diablo Red - MOKQ
  • Évjárat: 1997.07
  • Lakóhely: Balatonfüred
  • Motor: Egyéb
  • Típus: Break
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #492 Dátum: 2010 Június, 10, 20:34:17 »

Nem kell hogy fagyjon, már 16fok alatt is ki tud csapódni a szesz. ;)

Hajjaj...a pohár falára is kicsapódik... ;D
Naplózva
2.0T 8v (nem dízel)= ;D

bandit306

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #493 Dátum: 2010 Június, 10, 20:35:10 »

Hajjaj...a pohár falára is kicsapódik... ;D
Avval várjál még pár napot. ;D
Naplózva

vasi

  • Füred-Team
  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 105
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 749
  • Évjárat: 1999.06
  • Lakóhely: Székesfehérvár
  • Motor: 1.4
  • Típus: Break
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #494 Dátum: 2010 Június, 10, 20:40:46 »

Avval várjál még pár napot. ;D

Ilyen időjárásban a nyugodt(el) alváshoz (is) szükséges egy gyönyörű, buborékos aranysárga lével töltött, harmattól gyöngyöző falú korsó  :P whistle Így nem kelek fel 2-kor arra, hogy még a szemgödröm is tele van vízzel... Kib@szott meleg van!
Naplózva
Brékó, Brékó...BREAK Óóóóóó!!!!!

bandit306

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #495 Dátum: 2010 Június, 10, 20:44:13 »

Ilyen időjárásban a nyugodt(el) alváshoz (is) szükséges egy gyönyörű, buborékos aranysárga lével töltött, harmattól gyöngyöző falú korsó  :P whistle Így nem kelek fel 2-kor arra, hogy még a szemgödröm is tele van vízzel... Kib@szott meleg van!
Vagyis:
Nem csak az autónak áldás az alkohol, hanem a gazdának is időnként.
Még pontosabban, amit nem iszik meg az autó, azt elfogyasztja a gazdi. ;D
Naplózva

vasi

  • Füred-Team
  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 105
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 749
  • Évjárat: 1999.06
  • Lakóhely: Székesfehérvár
  • Motor: 1.4
  • Típus: Break
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #496 Dátum: 2010 Június, 10, 21:01:36 »

Vagyis:
Nem csak az autónak áldás az alkohol, hanem a gazdának is időnként.
Még pontosabban, amit nem iszik meg az autó, azt elfogyasztja a gazdi. ;D

Vagy: amit nem iszok meg, azzal itatom a kocsit, ha meg én iszom, akkor a kocsi úgysem kér inni...  ;D
Naplózva
Brékó, Brékó...BREAK Óóóóóó!!!!!

fisi306b1.4xn

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #497 Dátum: 2010 Június, 10, 21:43:52 »

Vagy: amit nem iszok meg, azzal itatom a kocsit, ha meg én iszom, akkor a kocsi úgysem kér inni...  ;D
Dr úr Ön helyes diagnózist állított fel. ;D
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #498 Dátum: 2010 Június, 11, 00:12:10 »

Zimunak már írtam, hogy a hőfokot hogyan kellene ellenőrizni, de a lambda bemenetet is jó volna. Mivel az átalakítóban a lambda testvezetéke 620mV-ra van állítva, könnyedén lehetne akár egy 1,5V-os elemmel is szimulálni a lambda jelet. Csak le kell húzni a szondáról a csatit és a kezelőfelületen 0V-nak kell megjelennie. Majd az elemről beküldeni a 1,5V-ot ami a kezelőfelületen 900mV-os jelként kell hogy megjelenjen. Ha ez nem így lenne, akkor beteg az átalakító. Ha viszont mindent megfelelően jelez, akkor le kell testelni külön a lambda jeltest vezetékét is!

Gondolkodtam a lambda jeltestjének a külön letestelésén, csak azt nem értem, hogy átalakító nélkül miért tud problémamentes lenni...
Most, az új lambdaszondával megy, mint az óra, nem torpanik, pedig most már 50% E85 van bent...
Jó még , hogy a diagnosztikai lámpa sem világít már tegnap óta...
Naplózva

Tibcsi

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #499 Dátum: 2010 Június, 11, 08:16:01 »

Gondolkodtam a lambda jeltestjének a külön letestelésén, csak azt nem értem, hogy átalakító nélkül miért tud problémamentes lenni...
Most, az új lambdaszondával megy, mint az óra, nem torpanik, pedig most már 50% E85 van bent...
Jó még , hogy a diagnosztikai lámpa sem világít már tegnap óta...
Én a helyedben nem a testelést erőltetném először, hanem a tesztelést. Lambda lehúz, a bemenetre test és figyel, hogy mit mutat a diag. Utána azt a másfél voltos feszkót is beküldeni neki, hogy abból mit lát. Ezeket álló motornál is vidáman el lehet végezni, csak legyen rajta a gyújtás. Aztán ha minden paraméter tökéletes, akkor lehet nekiállni egy esetleges testelésnek.

Módosítva: 2010 Június, 11, 14:15:37
Ma ismét megitattam a járművet. A klímás fogyasztásom 27liter 310km-re, ami 8,7 körül van. Szerintem annyira nem rossz. :D
Naplózva
Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 14   Fel
 


Az oldal 0.515 másodperc alatt készült el 29 lekéréssel.