Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  

Szavazás

Menyire vagy elégedett az E85 átalakítóval?

Teljesen jó
- 0 (0%)
Lehetne jobb is
- 1 (2.6%)
Csak hideg indításra használom
- 0 (0%)
Kár volt meg venni
- 3 (7.7%)
Nem tudok nyilatkozni mert nincs
- 35 (89.7%)

Összes szavazó: 33


Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14   Le

Szerző Téma: E85 tapasztalatok...  (Megtekintve 155900 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Petike88

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 10
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 348
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 99.02.
  • Lakóhely: Tata
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #400 Dátum: 2010 Május, 17, 08:11:09 »

Csinálj már egy log fájlt!!!


csináltam volna ha tudtunk volna csatlakozni!!!!!
Naplózva

K Nándor

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #401 Dátum: 2010 Május, 17, 08:15:18 »


csináltam volna ha tudtunk volna csatlakozni!!!!!

Működött már valaha azon a gépen? Rendesen installálva lett az adott ponton a kütyü?
Naplózva

Kasz

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #402 Dátum: 2010 Május, 17, 08:29:29 »

Működött már valaha azon a gépen? Rendesen installálva lett az adott ponton a kütyü?

Arra figyelj, hogy a telepített port száma maximum 6 lehet. És így kell beállítani: 115200bps, 8 data bit, nincs paritás, 1 stop bit, nincs handshake, és természetesen a telepített port száma. Nekem bekötés nélkül is simán működött, kapott elég áramot az USB portról. Mondjuk így értelmes adatként, csak a környezeti hőmérsékletet tudtam lekérni :)

Ja és még annyi trükkje van a terminálprogramnak, hogy a csatlakozás után az első parancs nem működik, csak másodiktól.

De ha ezeket tudtad, akkor nem szóltam, viszont hátha másnak érdekes lehet.
Naplózva

Petike88

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 10
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 348
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 99.02.
  • Lakóhely: Tata
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #403 Dátum: 2010 Május, 17, 09:45:21 »

Arra figyelj, hogy a telepített port száma maximum 6 lehet. És így kell beállítani: 115200bps, 8 data bit, nincs paritás, 1 stop bit, nincs handshake, és természetesen a telepített port száma. Nekem bekötés nélkül is simán működött, kapott elég áramot az USB portról. Mondjuk így értelmes adatként, csak a környezeti hőmérsékletet tudtam lekérni :)

Ja és még annyi trükkje van a terminálprogramnak, hogy a csatlakozás után az első parancs nem működik, csak másodiktól.

De ha ezeket tudtad, akkor nem szóltam, viszont hátha másnak érdekes lehet.

Igen,ezzel tisztában voltunk. mindent így lőttünk be, tudtunk is csatlakozni a kütyüre,és az első parancs leütésénél lefagyott,így esélyünk sem volt arra,hogy mégegyet üssünk. a comport először 9es volt,de az Andris vhogy megbabrálta,és 1es lett. így nem tudtunk semmit sem csinálni.
Naplózva

bandit306

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #404 Dátum: 2010 Május, 17, 13:14:43 »

Működött már valaha azon a gépen? Rendesen installálva lett az adott ponton a kütyü?
Igen rendesen lett telepítve.
Naplózva

K Nándor

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #405 Dátum: 2010 Május, 17, 13:18:49 »

Igen,ezzel tisztában voltunk. mindent így lőttünk be, tudtunk is csatlakozni a kütyüre,és az első parancs leütésénél lefagyott,így esélyünk sem volt arra,hogy mégegyet üssünk. a comport először 9es volt,de az Andris vhogy megbabrálta,és 1es lett. így nem tudtunk semmit sem csinálni.

Akkor vedd fel a kapcsolatot a gyártóval.
Naplózva

Petike88

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 10
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 348
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 99.02.
  • Lakóhely: Tata
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #406 Dátum: 2010 Május, 17, 14:57:21 »

Akkor vedd fel a kapcsolatot a gyártóval.

jobbat énsem tudok,amint lesz egy szabad percem,írok emilt a Futó úrnak.
Naplózva

Tibcsi

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #407 Dátum: 2010 Május, 17, 15:00:35 »

Akkor vedd fel a kapcsolatot a gyártóval.
Az a baj, hogy valószínűleg el lehet kötve, mert külön üzemel a doboz és lehet programozni. Viszont a helyén szerelve már lefagy. Ez már csak azért is esélyes, mert nehezen indul és rángatózva megy szesszel. :-\
Naplózva

bandit306

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #408 Dátum: 2010 Május, 17, 17:21:06 »

Kicsi számolós progi, etanolhoz.

http://e85etanol.hu/?page_id=15
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #409 Dátum: 2010 Május, 17, 20:11:08 »

Az a baj, hogy valószínűleg el lehet kötve, mert külön üzemel a doboz és lehet programozni. Viszont a helyén szerelve már lefagy. Ez már csak azért is esélyes, mert nehezen indul és rángatózva megy szesszel. :-\

Valami ilyesmire gondolok én is, szerintem a gázpedálhelyzet-érzékelő van rossz helyre kötve...
(Írom ezt úgy, hogy a magamét még mindig nem volt alkalmam beépíteni... :( , tehát tapasztalatom sajna nincs bent.)
Naplózva

Kasz

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #410 Dátum: 2010 Május, 18, 08:16:57 »

Letölthető az E85power.hu oldalról az új progi  :-! Baromi jól néz ki, nagyon könnyen kezelhetőnek tűnik, csak sajna még nem tudom élesben kibróbálni.
Naplózva

fisi306b1.4xn

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #411 Dátum: 2010 Május, 18, 11:42:34 »

Letölthető az E85power.hu oldalról az új progi  :-! Baromi jól néz ki, nagyon könnyen kezelhetőnek tűnik, csak sajna még nem tudom élesben kibróbálni.
Hála néked én meg körülnéztem ott és leragadtam. Hát érdekes tapasztalatokat olvastam.
Persely indul, aztán ha lé együtt átmegyünk részegesbe.
Naplózva

Tibcsi

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #412 Dátum: 2010 Május, 18, 15:58:01 »

Letölthető az E85power.hu oldalról az új progi  :-! Baromi jól néz ki, nagyon könnyen kezelhetőnek tűnik, csak sajna még nem tudom élesben kibróbálni.
Viszont én már kipróbáltam. ;D Nagyon tuti kis felület, de lehetne azért faragni rajta egy hangyányit. Most éppen levelezésben vagyok a progi alkotójával, hogy lehet-e egy videót készíteni a programról működés közben és ezt feltölteni valahova.
Naplózva

Kasz

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #413 Dátum: 2010 Május, 18, 17:04:02 »

Viszont én már kipróbáltam. ;D Nagyon tuti kis felület, de lehetne azért faragni rajta egy hangyányit. Most éppen levelezésben vagyok a progi alkotójával, hogy lehet-e egy videót készíteni a programról működés közben és ezt feltölteni valahova.

Kaphatnék Tőled egy log file-t, hogy én is lássak valamit a progiban? :)
Naplózva

Tibcsi

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #414 Dátum: 2010 Május, 18, 17:06:12 »

Kaphatnék Tőled egy log file-t, hogy én is lássak valamit a progiban? :)
Amennyiben kapok e-mail címet, szívesen.
Naplózva

Nikos

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #415 Dátum: 2010 Május, 18, 19:22:44 »

Sziasztok!

E 85tel kapcsolatban a tapasztalat. 8 liter 95höz tettem 20liter etanolt Hát..... nem megy olyan jól viszont  nem is fogyasztott többet...Aztán tovább mentem veel egyszer tankoltam 50l etanolt. Na azt szerintem senki ne próbálja ki mert a kocsi  sajnos nem ment vele vagyis max 50nel és az is pumpált pedállal. Viszont fele fele arányban nyugodtan el lehet vele autókázni és még így is jobban jársz. És még fontos ha valaki nem rallyzni akar és nem a teljesítményt várja az autótól annak ajánlom.!
Naplózva

Tibcsi

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #416 Dátum: 2010 Május, 18, 19:34:06 »

Sziasztok!

E 85tel kapcsolatban a tapasztalat. 8 liter 95höz tettem 20liter etanolt Hát..... nem megy olyan jól viszont  nem is fogyasztott többet...Aztán tovább mentem veel egyszer tankoltam 50l etanolt. Na azt szerintem senki ne próbálja ki mert a kocsi  sajnos nem ment vele vagyis max 50nel és az is pumpált pedállal. Viszont fele fele arányban nyugodtan el lehet vele autókázni és még így is jobban jársz. És még fontos ha valaki nem rallyzni akar és nem a teljesítményt várja az autótól annak ajánlom.!
Ja hát kérem még a vízcsapból is az folyik, hogy átalakító nélkül nem szabad tisztán használni! De persze nem mindenki figyel oda... ;)
Én speciel semmi pénzért nem hígítanám benyával.
 
Naplózva

Nikos

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #417 Dátum: 2010 Május, 18, 19:36:08 »

Ja hát kérem még a vízcsapból is az folyik, hogy átalakító nélkül nem szabad tisztán használni! De persze nem mindenki figyel oda... ;)
Igen kedves Barátom!
Igazad van.... tudod saját kárán tanul az ember!! :-\
Naplózva

Tibcsi

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #418 Dátum: 2010 Május, 18, 19:40:26 »

Igen kedves Barátom!
Igazad van.... tudod saját kárán tanul az ember!! :-\
Ha egy kicsit visszaolvasol ebben a topicban, láthatod, hogy minden motor másként viseli a szeszt. Átalakítóval semmi gond, ugyanúgy megy, mint benyával, de versenyautó azért nem lesz belőle. Kis fordulaton nyomatékosabb, de forgatva "elfogyhat" a motor.
Persze olyan is akad, akinek még átalakítóval sem lett jó, de gyanítom, hogy a szervízben keféltek el valamit. :-\
Naplózva

fisi306b1.4xn

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #419 Dátum: 2010 Május, 18, 20:55:57 »

Ha egy kicsit visszaolvasol ebben a topicban, láthatod, hogy minden motor másként viseli a szeszt. Átalakítóval semmi gond, ugyanúgy megy, mint benyával, de versenyautó azért nem lesz belőle. Kis fordulaton nyomatékosabb, de forgatva "elfogyhat" a motor.
Persze olyan is akad, akinek még átalakítóval sem lett jó, de gyanítom, hogy a szervízben keféltek el valamit. :-\
Az utolsó mondatod egészen biztosan helyes, kezdek én is bemélyülni a témában.
Naplózva

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #420 Dátum: 2010 Május, 19, 10:34:05 »

Sziasztok!

E 85tel kapcsolatban a tapasztalat. 8 liter 95höz tettem 20liter etanolt Hát..... nem megy olyan jól viszont  nem is fogyasztott többet...Aztán tovább mentem veel egyszer tankoltam 50l etanolt. Na azt szerintem senki ne próbálja ki mert a kocsi  sajnos nem ment vele vagyis max 50nel és az is pumpált pedállal. Viszont fele fele arányban nyugodtan el lehet vele autókázni és még így is jobban jársz. És még fontos ha valaki nem rallyzni akar és nem a teljesítményt várja az autótól annak ajánlom.!

50-50nél mivel minden "gyári" marad nem is szabadna, hogy többet egyen ;)
Naplózva
           
                                            

Jesi

  • Füred-Team (Senior Engineer)
  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 190
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.578
  • Autó színe: Diablo Red - MOKQ
  • Évjárat: 1997.07
  • Lakóhely: Balatonfüred
  • Motor: Egyéb
  • Típus: Break
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #421 Dátum: 2010 Május, 19, 16:07:14 »

50-50nél mivel minden "gyári" marad nem is szabadna, hogy többet egyen ;)

Amiatt igen, hogy "hú de jól megy etanollal, nyomom neki!!!"  :-))
Naplózva
2.0T 8v (nem dízel)= ;D

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #422 Dátum: 2010 Május, 19, 16:13:57 »

Amiatt igen, hogy "hú de jól megy etanollal, nyomom neki!!!"  :-))

Na ja :)
Közben meg.... :D
------
Azért az lenne az igazi, ha az E85 árát NEM a benyához mérnék....
Naplózva
           
                                            

Dakar 306

  • Füred-Team
  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 219
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 6.724
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Maglód
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #423 Dátum: 2010 Május, 19, 16:15:57 »

Na ja :)
Közben meg.... :D
------
Azért az lenne az igazi, ha az E85 árát NEM a benyához mérnék....

Nagyon széles körben elterjed, akkor majd a kukorica árát emelik meg durván. :-\
Naplózva

Jesi

  • Füred-Team (Senior Engineer)
  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 190
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.578
  • Autó színe: Diablo Red - MOKQ
  • Évjárat: 1997.07
  • Lakóhely: Balatonfüred
  • Motor: Egyéb
  • Típus: Break
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #424 Dátum: 2010 Május, 19, 16:17:12 »

Nagyon széles körben elterjed, akkor majd a kukorica árát emelik meg durván. :-\

Akkor kukoricát kell termeszteni... nagyban, hátha megveszik az üzemek... ;D
Naplózva
2.0T 8v (nem dízel)= ;D

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #425 Dátum: 2010 Május, 19, 16:17:43 »

Nagyon széles körben elterjed, akkor majd a kukorica árát emelik meg durván. :-\

Igen. Azon kukoricáét, ami amúgy is felesleg....
Naplózva
           
                                            

Dakar 306

  • Füred-Team
  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 219
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 6.724
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Maglód
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #426 Dátum: 2010 Május, 19, 16:21:14 »

Igen. Azon kukoricáét, ami amúgy is felesleg....

Még...
Naplózva

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #427 Dátum: 2010 Május, 19, 16:31:33 »

Még...

Utána meg dömping lesz, ami árcsökkenést kéne okozzon.... de persze itt ez korántsem biztos....
Naplózva
           
                                            

Tibcsi

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #428 Dátum: 2010 Május, 19, 16:44:00 »

Nagyon széles körben elterjed, akkor majd a kukorica árát emelik meg durván. :-\
Nem fog széles körben terjed, mert a mai napig rengetegen félnek az üzemanyagrendszer tönkremenetelétől. ;D Na meg nem is éri meg mindenkinek. Inkább a nagyobb autóknál van megtakarítás, ahol tizen literekben mérik a fogyasztást, de egy 4-5 lityit fogyasztó kocsinál nem sokat lehet megtakarítani.
Naplózva

K Nándor

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #429 Dátum: 2010 Május, 19, 17:00:21 »

Nagyon széles körben elterjed, akkor majd a kukorica árát emelik meg durván. :-\

Az a szitu ,hogy ha ez annyi lenne mint a benzin vagy drágább akkor a kutya se venné meg. Szóval egy kicsit se félek ,hogy nagyon drágulni fog. Sőt, fellendíti a magyar mezőgazdaságot.
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #430 Dátum: 2010 Május, 19, 18:48:12 »

Az a szitu ,hogy ha ez annyi lenne mint a benzin vagy drágább akkor a kutya se venné meg. Szóval egy kicsit se félek ,hogy nagyon drágulni fog. Sőt, fellendíti a magyar mezőgazdaságot.

a benzin sem volt mindig ennyi...

ja fel lenditi a mezőgazdaságot úgy, hogy boldog boldogtalan repcét kukoricát fog termeszteni és a többi megőgazdasági termékeket majd nagyobb menyiségben hozzuk be és fel megy azoknak az ára...

nagy jővő!

igaz előbb utobb el fog fogyni a gáz meg az olaj és kell az alternativa... mondjuk elektromos vagy ílyesmi! de én még az autom hajtású szinte örök autóról sem rettenék meg! 
Naplózva

K Nándor

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #431 Dátum: 2010 Május, 19, 18:58:08 »

A silóink dugig vannak és amit most eszel az is külföldi alapanyagból készült. ;)

Atom autó? Előbb kap Bin Laden békenóbeldíjat....
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #432 Dátum: 2010 Május, 19, 19:05:34 »

A silóink dugig vannak és amit most eszel az is külföldi alapanyagból készült. ;)

Atom autó? Előbb kap Bin Laden békenóbeldíjat....

sajnos
Naplózva

K Nándor

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #433 Dátum: 2010 Május, 19, 19:48:24 »

Naplózva

Tibcsi

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #434 Dátum: 2010 Május, 19, 19:49:03 »

E85Powerkit grafikus felülete:

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tvll6ZWM66w" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=Tvll6ZWM66w</a>

Aki az apró betűket is el szeretné olvasni: E85.avi
Naplózva

K Nándor

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #435 Dátum: 2010 Május, 19, 22:11:39 »

E85Powerkit grafikus felülete:

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tvll6ZWM66w" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=Tvll6ZWM66w</a>

Aki az apró betűket is el szeretné olvasni: E85.avi

Nagyon szuper! Hamarosan nálam is üzemelni fog :D
Naplózva

vasi

  • Füred-Team
  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 105
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 749
  • Évjárat: 1999.06
  • Lakóhely: Székesfehérvár
  • Motor: 1.4
  • Típus: Break
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #436 Dátum: 2010 Május, 20, 21:04:47 »

8,88 l/100km 480km-ből 315 országút volt (65%)... Furi... Szombaton nyomok egy logot, amíg leérünk Orosziba (vagy ameddig bírja laptop...)
Naplózva
Brékó, Brékó...BREAK Óóóóóó!!!!!

Tibcsi

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #437 Dátum: 2010 Május, 20, 21:16:12 »

8,88 l/100km 480km-ből 315 országút volt (65%)... Furi... Szombaton nyomok egy logot, amíg leérünk Orosziba (vagy ameddig bírja laptop...)
Abban csak az fog látszani, hogy döglött a lambdád. :-\ De majd nézünk valamit a beállításokban. ;)
Naplózva

vasi

  • Füred-Team
  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 105
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 749
  • Évjárat: 1999.06
  • Lakóhely: Székesfehérvár
  • Motor: 1.4
  • Típus: Break
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #438 Dátum: 2010 Május, 20, 21:25:38 »

Abban csak az fog látszani, hogy döglött a lambdád. :-\ De majd nézünk valamit a beállításokban. ;)

 :-!
Naplózva
Brékó, Brékó...BREAK Óóóóóó!!!!!

Kapi

  • Adminisztrátor
  • Tag
  • *****
  • Népszerűség: 71
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 878
  • Autó színe: Blazel Yellow
  • Évjárat: 1998
  • Lakóhely: Kalocsa
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU10J4RS + KENT CAMS PT81 @ 264'
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #439 Dátum: 2010 Május, 20, 21:30:39 »

Üdv!

Központi befecsis autóba is beszerelhető?
Naplózva
306 Rallye + 1.6 XN

Tibcsi

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #440 Dátum: 2010 Május, 20, 21:34:31 »

Üdv!

Központi befecsis autóba is beszerelhető?
Igen be, de a fejlesztő alapból nem ajánlja a szeszt a központis autókba. Persze attól még sokan használják azokban is. Például a szomszédom is azzal jár.
Naplózva

Kapi

  • Adminisztrátor
  • Tag
  • *****
  • Népszerűség: 71
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 878
  • Autó színe: Blazel Yellow
  • Évjárat: 1998
  • Lakóhely: Kalocsa
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU10J4RS + KENT CAMS PT81 @ 264'
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #441 Dátum: 2010 Május, 20, 21:40:37 »

Igen be, de a fejlesztő alapból nem ajánlja a szeszt a központis autókba. Persze attól még sokan használják azokban is. Például a szomszédom is azzal jár.

De miért nem ajánlott? Lehet h kicsi lesz a befecskendező szelep?
Naplózva
306 Rallye + 1.6 XN

Tibcsi

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #442 Dátum: 2010 Május, 20, 21:46:35 »

De miért nem ajánlott? Lehet h kicsi lesz a befecskendező szelep?
Előfordulhat, hogy kevés lesz, meg aztán aránylag messze is van. Télen a hidegben, tuti kicsapódik a szesz a szívócsonkra és lehet köszörülni egy hétig, mire elindul.
Naplózva

Kapi

  • Adminisztrátor
  • Tag
  • *****
  • Népszerűség: 71
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 878
  • Autó színe: Blazel Yellow
  • Évjárat: 1998
  • Lakóhely: Kalocsa
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU10J4RS + KENT CAMS PT81 @ 264'
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #443 Dátum: 2010 Május, 20, 21:49:19 »

Előfordulhat, hogy kevés lesz, meg aztán aránylag messze is van. Télen a hidegben, tuti kicsapódik a szesz a szívócsonkra és lehet köszörülni egy hétig, mire elindul.

Értem...
Köszönöm az infót!
Naplózva
306 Rallye + 1.6 XN

zimuanda

  • Nők
  • Tag
  • ***
  • Népszerűség: 104
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 583
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Szombathely
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #444 Dátum: 2010 Május, 21, 14:15:31 »

Végre megvan minden ahhoz, hogy alkec legyen az autónk. :-!
Zimu 2 napon át (elő)szerelte a kábeleket. Én pedig tanfolyamon voltam Sárváron ez idő alatt.

Kérjük a szakikat, holnap segítsenek benne!

Köszönettel előre is
Naplózva

Kasz

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #445 Dátum: 2010 Május, 22, 19:43:19 »

Ma nagynehezen végre bekerült az átalakító, és tele is tankoltam szesszel a gépet :) Hát kaptam egy kisebb szívrohamot, amikor sok-sok próbálkozás után végre rendesen működött az átalakítóval, viszont olyan füstöt eregetett, mint az F1-es autók szoktak motorjuk halálának beálltakor... Alapjáraton is nagyon jött, gázadásra meg füstbe burkolózott a fél város... Rögtön jöttek a tippek, hogy mi rossz a motorban (egyértelműen olaj égett), én meg csak álltam ledöbbenve, hogy de hát eddig egy csepp olajat sem fogyasztott (gyorsan meg is néztem az olajszintet, maximumon van még mindig, 10ezer km után, jut eszembe cserélni kéne), most volt műszakin, ahol a zöldkártyamérésen is minden tökéletes volt, ennek a motornak semmi baja   :'( Megtörtént a beállítgatás, lassan enyhült a füst, aztán hagytuk még járni, míg végül teljesen megszűnt. Valószínűleg a sok nehézkes indítás, meg néha nem menő hengerek miatt összegyűlt üzemanyag oldotta ki a lerakódott cuccokat, és az égett el. Legalábbis nagyon remélem :D
Naplózva

Tibcsi

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #446 Dátum: 2010 Május, 30, 09:57:58 »

Na tegnap még egy taggal bővült a klubos alkoholisták tábora. :D
Naplózva

K Nándor

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #447 Dátum: 2010 Május, 30, 09:59:24 »

Éjjjjjen!!! És ki az ?
Naplózva

Tibcsi

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #448 Dátum: 2010 Május, 30, 10:00:29 »

Éjjjjjen!!! És ki az ?
Aki nagyon ritkán olvas fórumot! :-))
Naplózva

K Nándor

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #449 Dátum: 2010 Május, 30, 10:12:06 »

Aki nagyon ritkán olvas fórumot! :-))
Hmmm...van pár ilyen tagunk :D
Naplózva
Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14   Fel
 


Az oldal 0.415 másodperc alatt készült el 28 lekéréssel.