Szavazás

Menyire vagy elĂŠgedett az E85 ĂĄtalakĂ­tĂłval?

Teljesen jĂł
0 (0%)
Lehetne jobb is
1 (2.6%)
Csak hideg indĂ­tĂĄsra hasznĂĄlom
0 (0%)
KĂĄr volt meg venni
3 (7.7%)
Nem tudok nyilatkozni mert nincs
35 (89.7%)

Összes szavazó: 33

Szerző Téma: E85 tapasztalatok...  (Megtekintve 156555 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Tibcsi

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #350 Dátum: 2010 Május, 12, 17:40:45 »
melyik az Ăşj SW?
SW VERSION: E85CKv110-100511

Bizony tegnapi a dĂĄtum! :P

nyalee

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #351 Dátum: 2010 Május, 12, 17:46:35 »
SW VERSION: E85CKv110-100511

Bizony tegnapi a dĂĄtum! :P
enyĂŠm mennyi lehet?

ja tegnap nem tudtuk összarakni a laptoppal.először nem ismerte fel,aztán nagynehezen felismerte,de mikor futtatunk a log-ot le is fagyott,és eltünt a com port.Mondjuk én a vistára gyanakszom.

K NĂĄndor

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #352 Dátum: 2010 Május, 12, 17:48:34 »
enyĂŠm mennyi lehet?

ja tegnap nem tudtuk összarakni a laptoppal.először nem ismerte fel,aztán nagynehezen felismerte,de mikor futtatunk a log-ot le is fagyott,és eltünt a com port.Mondjuk én a vistára gyanakszom.

RĂĄ van Ă­rva ;)

bandit306

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #353 Dátum: 2010 Május, 12, 17:48:46 »
enyĂŠm mennyi lehet?

ja tegnap nem tudtuk összarakni a laptoppal.először nem ismerte fel,aztán nagynehezen felismerte,de mikor futtatunk a log-ot le is fagyott,és eltünt a com port.Mondjuk én a vistára gyanakszom.
WIN 7 vagy XP  :-!
A vista nemgyóóó
CserĂŠld le ĂŠs menni fog a etanolos kĂźtyĂź.

nyalee

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #354 Dátum: 2010 Május, 12, 17:56:06 »
RĂĄ van Ă­rva ;)
nekem Hw:1.3 Sw:1.05

Nem elérhető Petike88

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 348
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 10
  • :2015 Szeptember, 04, 21:52:24
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #355 Dátum: 2010 Május, 12, 19:03:06 »
nah kérem,csoda történt...sikerült beszerelni a kütyüt. 11től délután fél4ig.... ugy sikerült,h minden le lett testelve a végén, a computer, a kütyü...minden... az alapokat be udtuk lőni. hőmérséklet,gázpedál stb. ma nyomtam bele 62liter alkoholt,meglátjuk,mennyi lesz a fogyi. 15ezer volt a beszerelés... az alapokon kívül,nemkell semmi mást beállítani? amit esetleg kifelejthettek vagy nemis foglalkoznak vele,pedig nem ártana?

Nem elérhető Rozsahegyir

  • AdminisztrĂĄtor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Hozzászólások: 20.758
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 343
  • :2023 December, 18, 18:06:42
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #356 Dátum: 2010 Május, 12, 19:08:35 »
WIN 7 vagy XP  :-!
A vista nemgyóóó
CserĂŠld le ĂŠs menni fog a etanolos kĂźtyĂź.

ĂŠs ezt dĂ­elesen Ă­gy vĂĄgod?
napi rutin van mi?  ;D

bandit306

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #357 Dátum: 2010 Május, 12, 19:13:15 »
ĂŠs ezt dĂ­elesen Ă­gy vĂĄgod?
napi rutin van mi?  ;D
Persze ha rossz a progi, csere, ĂŠs mĂĄris hibamentesen dolgozik a cucc.MĂĄrmint a laptopon. :D
Az åtalakítón meg mittomÊn. Az benyåsok dolga mit ållítgatnak.KÊrdezzÊtek Tibit. :-! Ő tudja a tutit. ;D
De ha nem jĂł a laptop,(vista) akkor nem kell hozzĂĄnyĂşlni az ĂĄtalakĂ­tĂłhoz. whistle

K NĂĄndor

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #358 Dátum: 2010 Május, 12, 19:14:10 »
nah kérem,csoda történt...sikerült beszerelni a kütyüt. 11től délután fél4ig.... ugy sikerült,h minden le lett testelve a végén, a computer, a kütyü...minden... az alapokat be udtuk lőni. hőmérséklet,gázpedál stb. ma nyomtam bele 62liter alkoholt,meglátjuk,mennyi lesz a fogyi. 15ezer volt a beszerelés... az alapokon kívül,nemkell semmi mást beállítani? amit esetleg kifelejthettek vagy nemis foglalkoznak vele,pedig nem ártana?

Ha nem villan fel a motordiagnosztika lámpád akkor mérd meg a fogyasztást. Ha sokat zabálna akkor készíts egy log fájlt és legyen benne az aktuális beállítás is és ezt küld el a gyártónak. Majd ő ad neked tippet ,hogy mit kell állítani.

nyalee

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #359 Dátum: 2010 Május, 12, 19:17:28 »
Ha nem villan fel a motordiagnosztika lámpád akkor mérd meg a fogyasztást. Ha sokat zabálna akkor készíts egy log fájlt és legyen benne az aktuális beállítás is és ezt küld el a gyártónak. Majd ő ad neked tippet ,hogy mit kell állítani.
mi szĂĄmit soknak? nekem 8,7 volt rĂśvidtĂĄvon a mĂĄsik meg 8,6 hosszĂştĂĄvon

Nem elérhető Rozsahegyir

  • AdminisztrĂĄtor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Hozzászólások: 20.758
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 343
  • :2023 December, 18, 18:06:42
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #360 Dátum: 2010 Május, 12, 19:17:37 »
Persze ha rossz a progi, csere, ĂŠs mĂĄris hibamentesen dolgozik a cucc.MĂĄrmint a laptopon. :D
Az åtalakítón meg mittomÊn. Az benyåsok dolga mit ållítgatnak.KÊrdezzÊtek Tibit. :-! Ő tudja a tutit. ;D
De ha nem jĂł a laptop,(vista) akkor nem kell hozzĂĄnyĂşlni az ĂĄtalakĂ­tĂłhoz. whistle

ĂŠs csak a vista lehet a hibĂĄs? arra mĂĄr nem is gondolsz, hogy a kĂźtyĂź a fostalicska??? csak is a vista lehet a gond...  ^-^

bandit306

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #361 Dátum: 2010 Május, 12, 19:22:28 »
ĂŠs csak a vista lehet a hibĂĄs? arra mĂĄr nem is gondolsz, hogy a kĂźtyĂź a fostalicska??? csak is a vista lehet a gond...  ^-^
Volt mĂĄr hibĂĄs kĂźtyĂź? BĂĄr vĂŠletlen hibĂĄk előfordulhatnak.  ???
A vistát igaz nem próbáltam, de több hibát mondtak mint előnyt. Bár van ismerős, akinek eléggé régóta fut és szereti.

nyalee

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #362 Dátum: 2010 Május, 12, 19:25:08 »
ĂŠs csak a vista lehet a hibĂĄs? arra mĂĄr nem is gondolsz, hogy a kĂźtyĂź a fostalicska??? csak is a vista lehet a gond...  ^-^
hét a vista már elég fagyfogatós kedvébe van alapból is,de mikor legelsőnk rádugtam egyből felismerte a másodikkor mikor beszereltem már ugyanabba az usbportba nem ment átdugtam máshova.
ott jĂł lett,most megint rĂĄ dugtam ĂŠs minden portba azt irta hogy az eszkĂśzt nem lehet telepĂ­teni.

aztĂĄn letĂśrĂśltĂźk drivert vissza aztĂĄn megint le vissza ĂŠs a 3. ĂşjrainditĂĄs utĂĄn felismerte egy mĂĄsik portba.
csak diag kĂśzbe lefagyott.de az ĂĄtalakitĂł(motor jĂĄrt) nem csak a terminĂĄl progi.

Tibcsi

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #363 Dátum: 2010 Május, 12, 19:25:21 »
mi szĂĄmit soknak? nekem 8,7 volt rĂśvidtĂĄvon a mĂĄsik meg 8,6 hosszĂştĂĄvon
Remélem az eco mód ki van kapcsolva! De tényleg, tolhatnál egy log fájlt, mert rohadtul kíváncsi vagyok milyen nálad a beállítás. Én tegnap mértem egy országúti fogyit. Minden szabályt betartva(50, 90) öregapós gyorsításokkal és 7,9 lett az eredmény, ami egy 1,6-nak benyából sem túl sok. Persze kicsit erőteljesebb gyorsításokkal 110-120 körül már 8,7 jött ki. Az 1,4 többet eszik városban, de attól még kíváncsi vagyok.

MĂłdosĂ­tva: 2010 Május, 12, 19:27:17
hét a vista már elég fagyfogatós kedvébe van alapból is,de mikor legelsőnk rádugtam egyből felismerte a másodikkor mikor beszereltem már ugyanabba az usbportba nem ment átdugtam máshova.
ott jĂł lett,most megint rĂĄ dugtam ĂŠs minden portba azt irta hogy az eszkĂśzt nem lehet telepĂ­teni.

aztĂĄn letĂśrĂśltĂźk drivert vissza aztĂĄn megint le vissza ĂŠs a 3. ĂşjrainditĂĄs utĂĄn felismerte egy mĂĄsik portba.
csak diag kĂśzbe lefagyott.de az ĂĄtalakitĂł(motor jĂĄrt) nem csak a terminĂĄl progi.
Mert vagy menet közben húztad ki az usb-t, vagy kontakthibás az usb-d. És ha egyszer eldobja a kapcsolatot sokára találja csak meg újra.

nyalee

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #364 Dátum: 2010 Május, 12, 19:27:55 »
Remélem az eco mód ki van kapcsolva! De tényleg, tolhatnál egy log fájlt, mert rohadtul kíváncsi vagyok milyen nálad a beállítás. Én tegnap mértem egy országúti fogyit. Minden szabályt betartva(50, 90) öregapós gyorsításokkal és 7,9 lett az eredmény, ami egy 1,6-nak benyából sem túl sok. Persze kicsit erőteljesebb gyorsításokkal 110-120 körül már 8,7 jött ki. Az 1,4 többet eszik városban, de attól még kíváncsi vagyok.
na majd csinálok a hétvégin de előtte újra rakom laptop.egy hideg motortől venti kapcsolásig,meg utánna egy város+15km hosszú meg ugyan ez vissza. és elküldöm

Nem elérhető Rozsahegyir

  • AdminisztrĂĄtor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Hozzászólások: 20.758
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 343
  • :2023 December, 18, 18:06:42
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #365 Dátum: 2010 Május, 12, 19:29:29 »
Remélem az eco mód ki van kapcsolva! De tényleg, tolhatnál egy log fájlt, mert rohadtul kíváncsi vagyok milyen nálad a beállítás. Én tegnap mértem egy országúti fogyit. Minden szabályt betartva(50, 90) öregapós gyorsításokkal és 7,9 lett az eredmény, ami egy 1,6-nak benyából sem túl sok. Persze kicsit erőteljesebb gyorsításokkal 110-120 körül már 8,7 jött ki. Az 1,4 többet eszik városban, de attól még kíváncsi vagyok.

MĂłdosĂ­tva: 2010 Május, 12, 19:27:17
Mert vagy menet közben húztad ki az usb-t, vagy kontakthibás az usb-d. És ha egyszer eldobja a kapcsolatot sokára találja csak meg újra.

a kĂźtyĂź tud szĂĄmolni fogyit vagy csak kĂştas szĂĄmolgatĂłs a dolog?

Tibcsi

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #366 Dátum: 2010 Május, 12, 19:32:32 »
na majd csinálok a hétvégin de előtte újra rakom laptop.egy hideg motortől venti kapcsolásig,meg utánna egy város+15km hosszú meg ugyan ez vissza. és elküldöm
elĂŠg egy melegedĂŠsi is, vagy csak pĂĄr perces meleg alapjĂĄrati. Ilyet azĂŠrt gondolom csinĂĄltĂĄl mĂĄr, semeddig nem tart. De ha van egy a gĂŠpen az is jĂł, nem beleszĂłlni szeretnĂŠk, csak kĂ­vĂĄncsi vagyok. VasitĂłl, meg NĂĄnditĂłl is kunyiztam mĂĄr. ;)

MĂłdosĂ­tva: 2010 Május, 12, 19:33:35
a kĂźtyĂź tud szĂĄmolni fogyit vagy csak kĂştas szĂĄmolgatĂłs a dolog?
A benzinkĂşt szĂĄmlĂĄlja az elfogyasztott mennyisĂŠget. MindĂ­g tanksapkĂĄig itatom.

nyalee

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #367 Dátum: 2010 Május, 12, 19:37:43 »
elĂŠg egy melegedĂŠsi is, vagy csak pĂĄr perces meleg alapjĂĄrati. Ilyet azĂŠrt gondolom csinĂĄltĂĄl mĂĄr, semeddig nem tart. De ha van egy a gĂŠpen az is jĂł, nem beleszĂłlni szeretnĂŠk, csak kĂ­vĂĄncsi vagyok. VasitĂłl, meg NĂĄnditĂłl is kunyiztam mĂĄr. ;)

MĂłdosĂ­tva: 2010 Május, 12, 19:33:35
A benzinkĂşt szĂĄmlĂĄlja az elfogyasztott mennyisĂŠget. MindĂ­g tanksapkĂĄig itatom.
nem csinĂĄltam mĂŠg logot elfeljetettem de fogok

Tibcsi

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #368 Dátum: 2010 Május, 12, 19:44:15 »
nem csinĂĄltam mĂŠg logot elfeljetettem de fogok
Basszus akkor honnan tudod, hogy jĂłl van-e beĂĄllĂ­tva minden?

Nem elérhető Jesi

  • FĂźred-Team (Senior Engineer)
  • V.I.P
  • KlubfĂźggő
  • **
  • Hozzászólások: 3.578
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 190
  • :2013 Január, 13, 16:22:52
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #369 Dátum: 2010 Május, 12, 19:44:49 »
Basszus akkor honnan tudod, hogy jĂłl van-e beĂĄllĂ­tva minden?

Érzi... :-))
2.0T 8v (nem dĂ­zel)= ;D

nyalee

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #370 Dátum: 2010 Május, 12, 19:50:52 »
Basszus akkor honnan tudod, hogy jĂłl van-e beĂĄllĂ­tva minden?
remĂŠnykedtem :) nĂŠztem a csetmont

de csinĂĄlok

Nem elérhető Bally

  • V.I.P
  • CsalĂĄdtag
  • **
  • Hozzászólások: 5.599
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 186
  • :2015 Április, 19, 20:47:22
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #371 Dátum: 2010 Május, 13, 10:05:47 »
~50-50% E-B: 10.77 liter / 100 km.
Az autĂł beindulĂĄskor (ami sima, amĂşgy) CEL-t dob, de el is alszik gyorsan.
31es hiba, rossz Ăźzemanyag.
AzĂŠrt furi, mert akkor mĂŠg nincs is lambda elmĂŠletileg.
De emenet kĂśzben 1x sem villan fel.
           
                                            

Nem elérhető Petike88

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 348
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 10
  • :2015 Szeptember, 04, 21:52:24
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #372 Dátum: 2010 Május, 13, 13:25:28 »
ma reggel mikor be akartam indítani az autót,csak ketyegett..nem akart beinulni... gyujtásráadáskor nem villantak ki az olaj jelző,és a stop sem, viszon az auto diagnosztika fennt maradt. ugyfest h kipiszkította a tnkomat és eldugult a szűrő. gondoltam,hogy azért írja az autodiag.-ot mert szegény a dúsítása az üzemanyagnak. kicseréltem a szűről,jól pofán lőtt az üzemanyag (nem finom,ne igyátok). és láss csodát be is indult. a régi szűrőből olyan fekete szutyok folyt ki,min a szurok...

bandit306

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #373 Dátum: 2010 Május, 14, 00:32:18 »
ma reggel mikor be akartam indítani az autót,csak ketyegett..nem akart beinulni... gyujtásráadáskor nem villantak ki az olaj jelző,és a stop sem, viszon az auto diagnosztika fennt maradt. ugyfest h kipiszkította a tnkomat és eldugult a szűrő. gondoltam,hogy azért írja az autodiag.-ot mert szegény a dúsítása az üzemanyagnak. kicseréltem a szűről,jól pofán lőtt az üzemanyag (nem finom,ne igyátok). és láss csodát be is indult. a régi szűrőből olyan fekete szutyok folyt ki,min a szurok...
És ezt még 1X el fogja játszani veled. szerintem.

Kasz

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #374 Dátum: 2010 Május, 14, 11:00:16 »
ma reggel mikor be akartam indítani az autót,csak ketyegett..nem akart beinulni... gyujtásráadáskor nem villantak ki az olaj jelző,és a stop sem, viszon az auto diagnosztika fennt maradt. ugyfest h kipiszkította a tnkomat és eldugult a szűrő. gondoltam,hogy azért írja az autodiag.-ot mert szegény a dúsítása az üzemanyagnak. kicseréltem a szűről,jól pofán lőtt az üzemanyag (nem finom,ne igyátok). és láss csodát be is indult. a régi szűrőből olyan fekete szutyok folyt ki,min a szurok...

Érdekes, én már 12 tankot elhasználtam vegyesben (általában 45-50% az E85), és még mindig nem cseréltem ki a szűrőt (pedig már mióta megvan...), de semmi gondolt nem okozott eddig. Ja és kétszázezer feletti futásnál tart az autó, tehát azt sem lehet mondani, hogy még bejáratós volt, azért nem koszos :)

Nem elérhető Petike88

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 348
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 10
  • :2015 Szeptember, 04, 21:52:24
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #375 Dátum: 2010 Május, 14, 11:24:34 »
Érdekes, én már 12 tankot elhasználtam vegyesben (általában 45-50% az E85), és még mindig nem cseréltem ki a szűrőt (pedig már mióta megvan...), de semmi gondolt nem okozott eddig. Ja és kétszázezer feletti futásnál tart az autó, tehát azt sem lehet mondani, hogy még bejáratós volt, azért nem koszos :)

amikor felesben használtam akkor nekem sem jött elő ez a probléma,kb 8-9tanknyi ment el így. Most h 100ba azt használom,gondolom ilyenkor azért erősebb a tisztító hatása. meg amíg felesben használhattam,gondolom addig is vitte a retket,csak nemolyan sokat.

nyalee

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #376 Dátum: 2010 Május, 14, 20:52:53 »
Ăşjabb e85 fogyasztĂĄs 80%ba hosszĂştĂĄv 8.0L/100km

K NĂĄndor

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #377 Dátum: 2010 Május, 14, 21:03:14 »
Na az Ăşj ECO mĂłd nĂĄlam se vĂĄlt be. Diag lĂĄmpa megint felvillant...Innen kezdve nem is erĂśltetem, holnap kikapcsolom, tĂśrlĂśm a hibakĂłdot ĂŠs marad Ăşgy ahogy van. :)

Nem elérhető Petike88

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 348
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 10
  • :2015 Szeptember, 04, 21:52:24
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #378 Dátum: 2010 Május, 14, 22:42:44 »
elĂŠg nehĂŠzkes az indĂ­tĂĄsom,ha mondjuk egy fĂŠl ĂłrĂĄnĂĄl tovĂĄbb ĂĄll a kocsi... ez az ĂĄtalakĂ­tĂł miatt van,ez biztos. eddig sem pĂśccre indult,de most aztĂĄn... nah mindegy,ezt mivel lehet orvoslni? a kĂźtyĂźn bellĂźl?

K NĂĄndor

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #379 Dátum: 2010 Május, 14, 22:50:26 »
elĂŠg nehĂŠzkes az indĂ­tĂĄsom,ha mondjuk egy fĂŠl ĂłrĂĄnĂĄl tovĂĄbb ĂĄll a kocsi... ez az ĂĄtalakĂ­tĂł miatt van,ez biztos. eddig sem pĂśccre indult,de most aztĂĄn... nah mindegy,ezt mivel lehet orvoslni? a kĂźtyĂźn bellĂźl?

CsinĂĄlj egy log fĂĄjlt amit kĂźldj el a gyĂĄrtĂłnak.

Nem elérhető Petike88

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 348
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 10
  • :2015 Szeptember, 04, 21:52:24
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #380 Dátum: 2010 Május, 15, 09:31:45 »
CsinĂĄlj egy log fĂĄjlt amit kĂźldj el a gyĂĄrtĂłnak.

azt hogyan is tudok csinĂĄlni?

K NĂĄndor

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #381 Dátum: 2010 Május, 15, 09:52:04 »
azt hogyan is tudok csinĂĄlni?

Csatlakoztasd a gépet a kütyüre. Indítsd el a terminált és klikk a Startlog gombra. Ezt követően pötyögd be a csetmon parancsot(nincs nálam a könyv, szóval lehet szarul mondom,nézz utána) és akkor majd amikor csinálta a log fájl írasd ki az aktuális paramétereket is,a gyártó csak így tud valamit is kezdeni a paraméterekkel.

Nem elérhető Petike88

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 348
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 10
  • :2015 Szeptember, 04, 21:52:24
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #382 Dátum: 2010 Május, 15, 10:46:23 »
Csatlakoztasd a gépet a kütyüre. Indítsd el a terminált és klikk a Startlog gombra. Ezt követően pötyögd be a csetmon parancsot(nincs nálam a könyv, szóval lehet szarul mondom,nézz utána) és akkor majd amikor csinálta a log fájl írasd ki az aktuális paramétereket is,a gyártó csak így tud valamit is kezdeni a paraméterekkel.

ok,megprĂłbĂĄlom.kĂśszi :)

Tibcsi

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #383 Dátum: 2010 Május, 15, 10:49:11 »
ok,megprĂłbĂĄlom.kĂśszi :)
KĂŠrd le a CGETPARAM adatait ĂŠs kĂźld el, vagy Ă­rd be ide, csak pĂĄr sor, de a legfontosabb paramĂŠterek benne vannak. Azok alapjĂĄn kĂśnnyebb segĂ­teni.

Nem elérhető Petike88

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 348
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 10
  • :2015 Szeptember, 04, 21:52:24
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #384 Dátum: 2010 Május, 15, 16:05:06 »
KĂŠrd le a CGETPARAM adatait ĂŠs kĂźld el, vagy Ă­rd be ide, csak pĂĄr sor, de a legfontosabb paramĂŠterek benne vannak. Azok alapjĂĄn kĂśnnyebb segĂ­teni.

kĂśszi.minnĂŠl hamarabb kell vele kezdeni valamit,mert egyszer lemerĂźl az akksim,annyira nehezen indul... a mĂĄsik negatĂ­vum,h nyomoma  pedĂĄlt ĂŠs mintha nem lenne Ăźzemanyag,elkezd lelassulni...ez lehet hogy ismĂŠt a benzin szĹąrő hatĂĄsa. majd megnĂŠzem. gondoltam,hogy nekem ez sem fog olyan simĂĄn menni...

Tibcsi

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #385 Dátum: 2010 Május, 15, 16:33:30 »
kĂśszi.minnĂŠl hamarabb kell vele kezdeni valamit,mert egyszer lemerĂźl az akksim,annyira nehezen indul... a mĂĄsik negatĂ­vum,h nyomoma  pedĂĄlt ĂŠs mintha nem lenne Ăźzemanyag,elkezd lelassulni...ez lehet hogy ismĂŠt a benzin szĹąrő hatĂĄsa. majd megnĂŠzem. gondoltam,hogy nekem ez sem fog olyan simĂĄn menni...
Elárulhatnád mi van az autódban, ami zavarja az átalakítót és elszáll a kommunikáció, eldugul as szűrő és nem indul el ebben a jó időben. A tiéden kívül 5db 306-ba került eddíg beszerelésre az átalakító házilag és mindenkinek üzemel is rendesen első perctől. A helyedben átnézetném egy villamossági szakival, mert komoly gondoknak nézel így elébe. :-\

Nem elérhető Petike88

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 348
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 10
  • :2015 Szeptember, 04, 21:52:24
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #386 Dátum: 2010 Május, 15, 22:12:41 »
Elárulhatnád mi van az autódban, ami zavarja az átalakítót és elszáll a kommunikáció, eldugul as szűrő és nem indul el ebben a jó időben. A tiéden kívül 5db 306-ba került eddíg beszerelésre az átalakító házilag és mindenkinek üzemel is rendesen első perctől. A helyedben átnézetném egy villamossági szakival, mert komoly gondoknak nézel így elébe. :-\

már késő...már komoly gondal állok szembe... a helyzet a következő,nehezen indul... menet közben gondol egyet és mintha nem kapna üzemanyagot,mert éppen kifogyóban van,elkezdi visszahuzni a kocsit... pedál padlóig,semmi,aztán egyszercsak megindul...szűrőt cseréltem,az nem lehet gond,viszont, a szűrő egyik csatija,ami már a moci felé viszi kifele a benyát vagyis az alkeszt,az nem csatlakozik rá rendesen. de elfolyást nem látok,és nem jön le olyan egyszerüen sem. azzal kezdek valamit,ha eláll az eső. nos,450kmnél tartok,és a tankom a negyednél egy kicsivel kevesebbet mutat. amiszerintem egy kicsit sok... vagy müszakilag nemjó valami a kocsin,vagy az átalakító baszakszik... és az utóbbi valószínübb ,mert eddig ilyen még soha nemvolt... hát igen,ez az az autó,ami mindenben kivételt képez... vagy velem van a baj :S :-[

Kasz

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #387 Dátum: 2010 Május, 15, 22:17:31 »
Pénteken voltam a törökbálinti szervizben beszereltetni a kütyüt, de sajnos nem járt sikerrel a történet. Nagyon érdekes dolgot művel a kocsi átalakítóval: felmegy az alapjárat olyan 1500-1600-ra és ingadozik is. Lambajel állítólag jó, és a log file-ból sem tudták kiokoskodni, hogy mi a baj. Aztán ki lett cserélve a kütyü egy másikra, azzal is ugyanezt csinálta. Végül le lett kötve, és minden azonnal normális lett. Ötlet esetleg valakinek, hogy mi lehet? Egyébként a szervizzel nagyon elégedett voltam, nem hiszem, hogy sok helyen szarakodtak volna pénteken este fél8-ig az autómmal...

K NĂĄndor

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #388 Dátum: 2010 Május, 15, 23:11:06 »
HĂĄt ez ****a. Nem kĂśtĂśttek el valami? SB kapcsolĂĄsi rajza nĂĄlam se volt jĂł, autodata-ban kĂŠt rajz is volt a kocsihoz...

Tibcsi

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #389 Dátum: 2010 Május, 16, 06:48:53 »
már késő...már komoly gondal állok szembe... a helyzet a következő,nehezen indul... menet közben gondol egyet és mintha nem kapna üzemanyagot,mert éppen kifogyóban van,elkezdi visszahuzni a kocsit... pedál padlóig,semmi,aztán egyszercsak megindul...szűrőt cseréltem,az nem lehet gond,viszont, a szűrő egyik csatija,ami már a moci felé viszi kifele a benyát vagyis az alkeszt,az nem csatlakozik rá rendesen. de elfolyást nem látok,és nem jön le olyan egyszerüen sem. azzal kezdek valamit,ha eláll az eső. nos,450kmnél tartok,és a tankom a negyednél egy kicsivel kevesebbet mutat. amiszerintem egy kicsit sok... vagy müszakilag nemjó valami a kocsin,vagy az átalakító baszakszik... és az utóbbi valószínübb ,mert eddig ilyen még soha nemvolt... hát igen,ez az az autó,ami mindenben kivételt képez... vagy velem van a baj :S :-[
Sokkal valószínűbbnek tartom, hogy a kocsiddal van valami baj. Hiába mondod, hogy eddíg jó volt, mert eddíg benzinnel használtad. A dugulás a legvalószínűbb, vagy nyomás szabályozód megbetegedése. Mivel egyszer már cseréltél szűrőt és trutyi jött a régiből, nem is mennék tovább. Van aki 2 éve jár szesszel szűrő csere nélkül, mégsem dugult el. Nálad előző gazdi fura dolgokat művelhetett a járgánnyal. Ja és ECO módot mindenképpen ki kell kapcsolni, mert nagyon megemeli a fogyasztást! Ezek a motorok nem viselik jól az üzemanyag megvonást.

MĂłdosĂ­tva: 2010 Május, 16, 06:55:24
Pénteken voltam a törökbálinti szervizben beszereltetni a kütyüt, de sajnos nem járt sikerrel a történet. Nagyon érdekes dolgot művel a kocsi átalakítóval: felmegy az alapjárat olyan 1500-1600-ra és ingadozik is. Lambajel állítólag jó, és a log file-ból sem tudták kiokoskodni, hogy mi a baj. Aztán ki lett cserélve a kütyü egy másikra, azzal is ugyanezt csinálta. Végül le lett kötve, és minden azonnal normális lett. Ötlet esetleg valakinek, hogy mi lehet? Egyébként a szervizzel nagyon elégedett voltam, nem hiszem, hogy sok helyen szarakodtak volna pénteken este fél8-ig az autómmal...
A törökbálinti műhelynek nem véletlenül annyira jó a híre! ;) De ezért nem kellett volna kivenni az átalakítót, csupán kikapcsolni és egy másik 1,6-os motorral összehasonlítani az érzékelőket. Ma-zo autójáról is így derült ki, hogy miért rángat és ugrál az alapjárata. Mondjuk kapásból alapjárati motort mondanék, vagy egy rossz csövet ott mellett.

Nem elérhető Petike88

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 348
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 10
  • :2015 Szeptember, 04, 21:52:24
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #390 Dátum: 2010 Május, 16, 13:20:06 »
nah igen,ezaz autó nem egyszerű eset... és valószínű h a volt gazdája sem... nah mindegy...amelyik film rosszul kezdődik annak jó vége sem lesz. kiszereltetem a cuccot,és megválok tőle. nemkevés pénzt buktam rajta,és nem akarok többet,nem vagyok milliomos...

Tibcsi

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #391 Dátum: 2010 Május, 16, 13:28:43 »
nah igen,ezaz autó nem egyszerű eset... és valószínű h a volt gazdája sem... nah mindegy...amelyik film rosszul kezdődik annak jó vége sem lesz. kiszereltetem a cuccot,és megválok tőle. nemkevés pénzt buktam rajta,és nem akarok többet,nem vagyok milliomos...
RemĂŠlem az autĂłt is eladod, mert nem az ĂĄtalakĂ­tĂł tehet arrĂłl, hogy mibe szerelik be. AutĂłban mindegyik mĹąkĂśdik gond nĂŠlkĂźl... ;)

Nem elérhető szezol

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 178
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 8
  • :2012 Március, 09, 19:29:27
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #392 Dátum: 2010 Május, 16, 17:05:06 »
már késő...már komoly gondal állok szembe... a helyzet a következő,nehezen indul... menet közben gondol egyet és mintha nem kapna üzemanyagot,mert éppen kifogyóban van,elkezdi visszahuzni a kocsit... pedál padlóig,semmi,aztán egyszercsak megindul...szűrőt cseréltem,az nem lehet gond,viszont, a szűrő egyik csatija,ami már a moci felé viszi kifele a benyát vagyis az alkeszt,az nem csatlakozik rá rendesen. de elfolyást nem látok,és nem jön le olyan egyszerüen sem. azzal kezdek valamit,ha eláll az eső. nos,450kmnél tartok,és a tankom a negyednél egy kicsivel kevesebbet mutat. amiszerintem egy kicsit sok... vagy müszakilag nemjó valami a kocsin,vagy az átalakító baszakszik... és az utóbbi valószínübb ,mert eddig ilyen még soha nemvolt... hát igen,ez az az autó,ami mindenben kivételt képez... vagy velem van a baj :S :-[
Szia!
Olvastam a problémádat és nekem kísértetiesen hasonló volt a jelenség, mikor a lambda szondám csatijai eloxidálódtak. (igaz nekem indulni indult mindig pöccre, de a menet közben a majdnem leállás meg utána a padlógázra kicsit vár, majd hirtelen észheztérés az stimmel!) széthúztam megtakarítottam őket és azóta tökéletes! sztem érdemes neked is 1 pillantást vetni rá, ártani nem árthat!
RemĂŠlem segĂ­t majd!
Üdv!

Kasz

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #393 Dátum: 2010 Május, 16, 17:16:44 »
HĂĄt ez ****a. Nem kĂśtĂśttek el valami? SB kapcsolĂĄsi rajza nĂĄlam se volt jĂł, autodata-ban kĂŠt rajz is volt a kocsihoz...

Hát szerintem a rajzzal talán nem volt gond, megnézte az ECU pontos típusát (kivette az autóból, nem SB-ből vagy ilyesmi), és pár perc múlva annak a lábkiosztásával jött vissza. Más kapcsolási rajzra tulajdonképpen nincs is szükség, mert mindent közvetlenül az ECU vezetékeiről vett le. Persze előfordulhat elkötés, bár ment mind a négy henger, nem fulladt le, simán indult, csak az alapjárat szállt el. Bár próbakör nyilván nem volt, csak terhelés nélkül járt a motor. Én úgy gondolom, ha nagyon el lett volna kötve, akkor még ennyire sem müködött volna a motor.

A törökbálinti műhelynek nem véletlenül annyira jó a híre! ;) De ezért nem kellett volna kivenni az átalakítót, csupán kikapcsolni és egy másik 1,6-os motorral összehasonlítani az érzékelőket. Ma-zo autójáról is így derült ki, hogy miért rángat és ugrál az alapjárata. Mondjuk kapásból alapjárati motort mondanék, vagy egy rossz csövet ott mellett.

HĂĄt az alapjĂĄrat eddig atomstabil volt mind benzinnel, mind vegyesben, ĂŠs most az ĂĄtalakĂ­tĂł nĂŠlkĂźl megint tĂśkĂŠletes, szerintem az alapjĂĄrati motor jĂł kell legyen. Milyen rossz csőre gondolsz? Nekem eddigi legjobb Ăśtletem az lenne, hogy a hőgomba jelĂŠvel van gond, amikor az rossz ugye, akkor benzinĂźzemnĂŠl is tud hasonlĂł gondokat okozni. Sajna nem nagyon tudtam odafigyelni, amikor ĂŠlőadatokat kĂŠrtek le, Ă­gy nem tudom, milyen hőmĂŠsĂŠkletjel jĂśtt a motorrĂłl. Úgy tudom a lambdajel hideg motornĂĄl mĂŠg egyĂĄltalĂĄn nem jĂĄtszik, Ă­gy az akĂĄr kizĂĄrhatĂł is lenne, persze csak ha a vezĂŠrlő is hidegnek lĂĄtja a motort :) HĂĄt nemtom' rejtĂŠlyes a dolog, majd kedden Ăşjra nekiesnek, gondolom simĂĄn meg is oldjĂĄk majd, csak hĂĄt  sajna Ă­gy tegnap kĂŠnytelen voltam ismĂŠt odaĂĄllni a 95-Ăśs kĂşthoz. :)

Tibcsi

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #394 Dátum: 2010 Május, 16, 18:44:00 »
Hát szerintem a rajzzal talán nem volt gond, megnézte az ECU pontos típusát (kivette az autóból, nem SB-ből vagy ilyesmi), és pár perc múlva annak a lábkiosztásával jött vissza. Más kapcsolási rajzra tulajdonképpen nincs is szükség, mert mindent közvetlenül az ECU vezetékeiről vett le. Persze előfordulhat elkötés, bár ment mind a négy henger, nem fulladt le, simán indult, csak az alapjárat szállt el. Bár próbakör nyilván nem volt, csak terhelés nélkül járt a motor. Én úgy gondolom, ha nagyon el lett volna kötve, akkor még ennyire sem müködött volna a motor.

HĂĄt az alapjĂĄrat eddig atomstabil volt mind benzinnel, mind vegyesben, ĂŠs most az ĂĄtalakĂ­tĂł nĂŠlkĂźl megint tĂśkĂŠletes, szerintem az alapjĂĄrati motor jĂł kell legyen. Milyen rossz csőre gondolsz? Nekem eddigi legjobb Ăśtletem az lenne, hogy a hőgomba jelĂŠvel van gond, amikor az rossz ugye, akkor benzinĂźzemnĂŠl is tud hasonlĂł gondokat okozni. Sajna nem nagyon tudtam odafigyelni, amikor ĂŠlőadatokat kĂŠrtek le, Ă­gy nem tudom, milyen hőmĂŠsĂŠkletjel jĂśtt a motorrĂłl. Úgy tudom a lambdajel hideg motornĂĄl mĂŠg egyĂĄltalĂĄn nem jĂĄtszik, Ă­gy az akĂĄr kizĂĄrhatĂł is lenne, persze csak ha a vezĂŠrlő is hidegnek lĂĄtja a motort :) HĂĄt nemtom' rejtĂŠlyes a dolog, majd kedden Ăşjra nekiesnek, gondolom simĂĄn meg is oldjĂĄk majd, csak hĂĄt  sajna Ă­gy tegnap kĂŠnytelen voltam ismĂŠt odaĂĄllni a 95-Ăśs kĂşthoz. :)
Ha be van kapcsolva az átalakító és még nem üzemmeleg a motor, akkor vegyes üzemben van az átalakító. Ez ha jól emlékszem 16%dúsítást jelent. Ha ennyivel több üzemanyagot kap a motor, nyílván kicsit soknak fogja tartani, ezért megpróbál csökkenteni rajta, de a befecskendezési időt ugye nem tudja egy szint alá vinni, ezért a motor fogja állítani. Viszont ekkor az alapjárati motorodnak olyan állásba kellene mennie ahol még előtte nem nagyon volt, így előfordulhat, hogy némi lerakódás miatt nem is fog tudni. Persze ez csak egy lehetőség, amit egy gombnyomással tudtak volna ellenőrizni, ha menet közben kikapcsolják az átalakítót. Aztán nem tudom, milyen SW van a dobozodban, mert a hidegindítási paraméterek is nagyon mások. Én szerdán, csütörtökön állítgattam be az enyémet, mert először nagyon pörgött indítás után, aztán meg bele akart fulladni az anyagba. Remélem azért sikerül boldogulniuk vele. Ha MP7.2 vezérlő van a kocsidban, akkor tudok segíteni a tuti bekötésben, mert nekem is az van benne. ;)

Kasz

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #395 Dátum: 2010 Május, 16, 20:46:53 »
Ha be van kapcsolva az átalakító és még nem üzemmeleg a motor, akkor vegyes üzemben van az átalakító. Ez ha jól emlékszem 16%dúsítást jelent. Ha ennyivel több üzemanyagot kap a motor, nyílván kicsit soknak fogja tartani, ezért megpróbál csökkenteni rajta, de a befecskendezési időt ugye nem tudja egy szint alá vinni, ezért a motor fogja állítani. Viszont ekkor az alapjárati motorodnak olyan állásba kellene mennie ahol még előtte nem nagyon volt, így előfordulhat, hogy némi lerakódás miatt nem is fog tudni. Persze ez csak egy lehetőség, amit egy gombnyomással tudtak volna ellenőrizni, ha menet közben kikapcsolják az átalakítót. Aztán nem tudom, milyen SW van a dobozodban, mert a hidegindítási paraméterek is nagyon mások. Én szerdán, csütörtökön állítgattam be az enyémet, mert először nagyon pörgött indítás után, aztán meg bele akart fulladni az anyagba. Remélem azért sikerül boldogulniuk vele. Ha MP7.2 vezérlő van a kocsidban, akkor tudok segíteni a tuti bekötésben, mert nekem is az van benne. ;)

Oh, most már értem, így már világos a dolog, milyen jó annak, aki pontosan tudja hogy működik :) És még szerencsém is van, rokon lelkek az ECU-jaink :)

ECU: Bosch MP7.2 03 (a hármasnak van jelentősége?)
E85 HW: v1.3
E85 SW: v1.10

Kikapcsolni a CSETMODE=0 paranccsal lehet, igaz?

És még egy kérdés: az átalakító tud tárolni élőadatokat, vagy csak küldözgetni másodpercenként, és a laptop menti?

Na mĂŠg egy rĂĄadĂĄs :):Ha ugyanaz az ECU-nk, akkor a kĂĄbelkĂśtegben a szĂ­nkiosztĂĄs is ugyanaz? Csak mert Ăşgy emlĂŠkszem, mintha a motorunk nem ugyanaz lenne...

Tibcsi

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #396 Dátum: 2010 Május, 16, 20:55:11 »
Oh, most már értem, így már világos a dolog, milyen jó annak, aki pontosan tudja hogy működik :) És még szerencsém is van, rokon lelkek az ECU-jaink :)

ECU: Bosch MP7.2 03 (a hármasnak van jelentősége?)
E85 HW: v1.3
E85 SW: v1.10

Kikapcsolni a CSETMODE=0 paranccsal lehet, igaz?

És még egy kérdés: az átalakító tud tárolni élőadatokat, vagy csak küldözgetni másodpercenként, és a laptop menti?

Na mĂŠg egy rĂĄadĂĄs :) :Ha ugyanaz az ECU-nk, akkor a kĂĄbelkĂśtegben a szĂ­nkiosztĂĄs is ugyanaz? Csak mert Ăşgy emlĂŠkszem, mintha a motorunk nem ugyanaz lenne...
Akkor szerencséd van, mert ha minden igaz, holnap délutántól elérhető az új, grafikus felület az átalakítóhoz és a Tiéd már működik is vele.
Kikapcsolni valĂłban a csetmode=0 paranccsal lehet, vissza pedig az 1-es kell. Sajnos tĂĄrolni nem tud semmit, ahhoz rĂĄ kell akasztani egy gĂŠpet.
A motorvezérlőink teljesen egyformák, mint ahogy a motorjaink is. ;) Viszont egyszer már megtanulhatná a csapat, hogy PSA autóknál nem sok jelentőssége van a vezetékek színének, itt a számozás a lényeg. De ha ezen múlik, szívesen megkeresem, mit hova kötöttem, hogy elsőre tökéletesen működjön a dobozka.

Kasz

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #397 Dátum: 2010 Május, 16, 21:19:03 »
Akkor szerencséd van, mert ha minden igaz, holnap délutántól elérhető az új, grafikus felület az átalakítóhoz és a Tiéd már működik is vele.
Kikapcsolni valĂłban a csetmode=0 paranccsal lehet, vissza pedig az 1-es kell. Sajnos tĂĄrolni nem tud semmit, ahhoz rĂĄ kell akasztani egy gĂŠpet.
A motorvezérlőink teljesen egyformák, mint ahogy a motorjaink is. ;) Viszont egyszer már megtanulhatná a csapat, hogy PSA autóknál nem sok jelentőssége van a vezetékek színének, itt a számozás a lényeg. De ha ezen múlik, szívesen megkeresem, mit hova kötöttem, hogy elsőre tökéletesen működjön a dobozka.

Ja, ha lehet, hogy mások a színek, akkor mindegy. A számozás alapján kötötték be, remélhatőleg jól is csinálták, de ha át tudnád küldeni az ECU lábkiosztását, az jó lenne, csak hogy 1000% legyen a dolog. Az új felületet mondta a srác, hogy menni fog, nézegettem a képet róla, eléggé tetszetős :) Akkor majd javaslom a srácnak, hogy a következő fejlesztés egy saját memóriába dolgozó log legyen, nem tűnik olyan soknak az adat, 1-2 megán pár óra elférne :) Sajna nem tudom, hogy megpróbálták-e kikapcsolni a kütyüt, holnapmajd rákérdezek. Köszi a segítséget!

Nem elérhető Petike88

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 348
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 10
  • :2015 Szeptember, 04, 21:52:24
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #398 Dátum: 2010 Május, 16, 22:34:02 »
nos... ma Bandittal,megprĂłbĂĄltunk csatlakozni a kĂźtyĂźre,kevĂŠs sikerrel...
elkezdtem kisérletezni,hogy mis is lehet a fő oka a rángatásnak, tankoltam 25liter benyát a megmaradt 5liter e85höz...(ennyi maradt 550km után a 62literből) és láss csodát, a rángatás eltünt,és "normálisan" indul. tehát a tiszta alkohol volt a problem. kérdés az,hogy vajon a kütyü nem ismerte fel az etanol létét a szervezetben,és ezért csinálta?? mert az kivan csukva h nem müködik,mert akkor tiszta alkohol esetén már a diag. lámpának virítania kellett volna,valaki valami tipp?

MĂłdosĂ­tva: 2010 Május, 16, 22:36:51
Szia!
Olvastam a problémádat és nekem kísértetiesen hasonló volt a jelenség, mikor a lambda szondám csatijai eloxidálódtak. (igaz nekem indulni indult mindig pöccre, de a menet közben a majdnem leállás meg utána a padlógázra kicsit vár, majd hirtelen észheztérés az stimmel!) széthúztam megtakarítottam őket és azóta tökéletes! sztem érdemes neked is 1 pillantást vetni rá, ártani nem árthat!
RemĂŠlem segĂ­t majd!
Üdv!

Szia! köszi a tippet,de a lambda szondámat birizgálták beszerelékor,így nem hinném h oxidáció lenne a hiba. az előző kommentembe már írtam,h mi a valószínűsített oka a rángatásnak.

K NĂĄndor

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #399 Dátum: 2010 Május, 17, 07:55:02 »
nos... ma Bandittal,megprĂłbĂĄltunk csatlakozni a kĂźtyĂźre,kevĂŠs sikerrel...
elkezdtem kisérletezni,hogy mis is lehet a fő oka a rángatásnak, tankoltam 25liter benyát a megmaradt 5liter e85höz...(ennyi maradt 550km után a 62literből) és láss csodát, a rángatás eltünt,és "normálisan" indul. tehát a tiszta alkohol volt a problem. kérdés az,hogy vajon a kütyü nem ismerte fel az etanol létét a szervezetben,és ezért csinálta?? mert az kivan csukva h nem müködik,mert akkor tiszta alkohol esetén már a diag. lámpának virítania kellett volna,valaki valami tipp?

MĂłdosĂ­tva: 2010 Május, 16, 22:36:51
Szia! köszi a tippet,de a lambda szondámat birizgálták beszerelékor,így nem hinném h oxidáció lenne a hiba. az előző kommentembe már írtam,h mi a valószínűsített oka a rángatásnak.
CsinĂĄlj mĂĄr egy log fĂĄjlt!!!

 


Google PageRank