Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  

Szavazás

Menyire vagy elégedett az E85 átalakítóval?

Teljesen jó
- 0 (0%)
Lehetne jobb is
- 1 (2.6%)
Csak hideg indításra használom
- 0 (0%)
Kár volt meg venni
- 3 (7.7%)
Nem tudok nyilatkozni mert nincs
- 35 (89.7%)

Összes szavazó: 33


Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 14   Le

Szerző Téma: E85 tapasztalatok...  (Megtekintve 155809 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Tibcsi

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #350 Dátum: 2010 Május, 12, 17:40:45 »

melyik az új SW?
SW VERSION: E85CKv110-100511

Bizony tegnapi a dátum! :P
Naplózva

nyalee

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #351 Dátum: 2010 Május, 12, 17:46:35 »

SW VERSION: E85CKv110-100511

Bizony tegnapi a dátum! :P
enyém mennyi lehet?

ja tegnap nem tudtuk összarakni a laptoppal.először nem ismerte fel,aztán nagynehezen felismerte,de mikor futtatunk a log-ot le is fagyott,és eltünt a com port.Mondjuk én a vistára gyanakszom.
Naplózva

K Nándor

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #352 Dátum: 2010 Május, 12, 17:48:34 »

enyém mennyi lehet?

ja tegnap nem tudtuk összarakni a laptoppal.először nem ismerte fel,aztán nagynehezen felismerte,de mikor futtatunk a log-ot le is fagyott,és eltünt a com port.Mondjuk én a vistára gyanakszom.

Rá van írva ;)
Naplózva

bandit306

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #353 Dátum: 2010 Május, 12, 17:48:46 »

enyém mennyi lehet?

ja tegnap nem tudtuk összarakni a laptoppal.először nem ismerte fel,aztán nagynehezen felismerte,de mikor futtatunk a log-ot le is fagyott,és eltünt a com port.Mondjuk én a vistára gyanakszom.
WIN 7 vagy XP  :-!
A vista nemgyóóó
Cseréld le és menni fog a etanolos kütyü.
Naplózva

nyalee

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #354 Dátum: 2010 Május, 12, 17:56:06 »

Naplózva

Petike88

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 10
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 348
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 99.02.
  • Lakóhely: Tata
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #355 Dátum: 2010 Május, 12, 19:03:06 »

nah kérem,csoda történt...sikerült beszerelni a kütyüt. 11től délután fél4ig.... ugy sikerült,h minden le lett testelve a végén, a computer, a kütyü...minden... az alapokat be udtuk lőni. hőmérséklet,gázpedál stb. ma nyomtam bele 62liter alkoholt,meglátjuk,mennyi lesz a fogyi. 15ezer volt a beszerelés... az alapokon kívül,nemkell semmi mást beállítani? amit esetleg kifelejthettek vagy nemis foglalkoznak vele,pedig nem ártana?
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #356 Dátum: 2010 Május, 12, 19:08:35 »

WIN 7 vagy XP  :-!
A vista nemgyóóó
Cseréld le és menni fog a etanolos kütyü.

és ezt díelesen így vágod?
napi rutin van mi?  ;D
Naplózva

bandit306

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #357 Dátum: 2010 Május, 12, 19:13:15 »

és ezt díelesen így vágod?
napi rutin van mi?  ;D
Persze ha rossz a progi, csere, és máris hibamentesen dolgozik a cucc.Mármint a laptopon. :D
Az átalakítón meg mittomén. Az benyások dolga mit állítgatnak.Kérdezzétek Tibit. :-! Ő tudja a tutit. ;D
De ha nem jó a laptop,(vista) akkor nem kell hozzányúlni az átalakítóhoz. whistle
Naplózva

K Nándor

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #358 Dátum: 2010 Május, 12, 19:14:10 »

nah kérem,csoda történt...sikerült beszerelni a kütyüt. 11től délután fél4ig.... ugy sikerült,h minden le lett testelve a végén, a computer, a kütyü...minden... az alapokat be udtuk lőni. hőmérséklet,gázpedál stb. ma nyomtam bele 62liter alkoholt,meglátjuk,mennyi lesz a fogyi. 15ezer volt a beszerelés... az alapokon kívül,nemkell semmi mást beállítani? amit esetleg kifelejthettek vagy nemis foglalkoznak vele,pedig nem ártana?

Ha nem villan fel a motordiagnosztika lámpád akkor mérd meg a fogyasztást. Ha sokat zabálna akkor készíts egy log fájlt és legyen benne az aktuális beállítás is és ezt küld el a gyártónak. Majd ő ad neked tippet ,hogy mit kell állítani.
Naplózva

nyalee

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #359 Dátum: 2010 Május, 12, 19:17:28 »

Ha nem villan fel a motordiagnosztika lámpád akkor mérd meg a fogyasztást. Ha sokat zabálna akkor készíts egy log fájlt és legyen benne az aktuális beállítás is és ezt küld el a gyártónak. Majd ő ad neked tippet ,hogy mit kell állítani.
mi számit soknak? nekem 8,7 volt rövidtávon a másik meg 8,6 hosszútávon
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #360 Dátum: 2010 Május, 12, 19:17:37 »

Persze ha rossz a progi, csere, és máris hibamentesen dolgozik a cucc.Mármint a laptopon. :D
Az átalakítón meg mittomén. Az benyások dolga mit állítgatnak.Kérdezzétek Tibit. :-! Ő tudja a tutit. ;D
De ha nem jó a laptop,(vista) akkor nem kell hozzányúlni az átalakítóhoz. whistle

és csak a vista lehet a hibás? arra már nem is gondolsz, hogy a kütyü a fostalicska??? csak is a vista lehet a gond...  ^-^
Naplózva

bandit306

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #361 Dátum: 2010 Május, 12, 19:22:28 »

és csak a vista lehet a hibás? arra már nem is gondolsz, hogy a kütyü a fostalicska??? csak is a vista lehet a gond...  ^-^
Volt már hibás kütyü? Bár véletlen hibák előfordulhatnak.  ???
A vistát igaz nem próbáltam, de több hibát mondtak mint előnyt. Bár van ismerős, akinek eléggé régóta fut és szereti.
Naplózva

nyalee

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #362 Dátum: 2010 Május, 12, 19:25:08 »

és csak a vista lehet a hibás? arra már nem is gondolsz, hogy a kütyü a fostalicska??? csak is a vista lehet a gond...  ^-^
hét a vista már elég fagyfogatós kedvébe van alapból is,de mikor legelsőnk rádugtam egyből felismerte a másodikkor mikor beszereltem már ugyanabba az usbportba nem ment átdugtam máshova.
ott jó lett,most megint rá dugtam és minden portba azt irta hogy az eszközt nem lehet telepíteni.

aztán letöröltük drivert vissza aztán megint le vissza és a 3. újrainditás után felismerte egy másik portba.
csak diag közbe lefagyott.de az átalakitó(motor járt) nem csak a terminál progi.
Naplózva

Tibcsi

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #363 Dátum: 2010 Május, 12, 19:25:21 »

mi számit soknak? nekem 8,7 volt rövidtávon a másik meg 8,6 hosszútávon
Remélem az eco mód ki van kapcsolva! De tényleg, tolhatnál egy log fájlt, mert rohadtul kíváncsi vagyok milyen nálad a beállítás. Én tegnap mértem egy országúti fogyit. Minden szabályt betartva(50, 90) öregapós gyorsításokkal és 7,9 lett az eredmény, ami egy 1,6-nak benyából sem túl sok. Persze kicsit erőteljesebb gyorsításokkal 110-120 körül már 8,7 jött ki. Az 1,4 többet eszik városban, de attól még kíváncsi vagyok.

Módosítva: 2010 Május, 12, 19:27:17
hét a vista már elég fagyfogatós kedvébe van alapból is,de mikor legelsőnk rádugtam egyből felismerte a másodikkor mikor beszereltem már ugyanabba az usbportba nem ment átdugtam máshova.
ott jó lett,most megint rá dugtam és minden portba azt irta hogy az eszközt nem lehet telepíteni.

aztán letöröltük drivert vissza aztán megint le vissza és a 3. újrainditás után felismerte egy másik portba.
csak diag közbe lefagyott.de az átalakitó(motor járt) nem csak a terminál progi.
Mert vagy menet közben húztad ki az usb-t, vagy kontakthibás az usb-d. És ha egyszer eldobja a kapcsolatot sokára találja csak meg újra.
Naplózva

nyalee

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #364 Dátum: 2010 Május, 12, 19:27:55 »

Remélem az eco mód ki van kapcsolva! De tényleg, tolhatnál egy log fájlt, mert rohadtul kíváncsi vagyok milyen nálad a beállítás. Én tegnap mértem egy országúti fogyit. Minden szabályt betartva(50, 90) öregapós gyorsításokkal és 7,9 lett az eredmény, ami egy 1,6-nak benyából sem túl sok. Persze kicsit erőteljesebb gyorsításokkal 110-120 körül már 8,7 jött ki. Az 1,4 többet eszik városban, de attól még kíváncsi vagyok.
na majd csinálok a hétvégin de előtte újra rakom laptop.egy hideg motortől venti kapcsolásig,meg utánna egy város+15km hosszú meg ugyan ez vissza. és elküldöm
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #365 Dátum: 2010 Május, 12, 19:29:29 »

Remélem az eco mód ki van kapcsolva! De tényleg, tolhatnál egy log fájlt, mert rohadtul kíváncsi vagyok milyen nálad a beállítás. Én tegnap mértem egy országúti fogyit. Minden szabályt betartva(50, 90) öregapós gyorsításokkal és 7,9 lett az eredmény, ami egy 1,6-nak benyából sem túl sok. Persze kicsit erőteljesebb gyorsításokkal 110-120 körül már 8,7 jött ki. Az 1,4 többet eszik városban, de attól még kíváncsi vagyok.

Módosítva: 2010 Május, 12, 19:27:17
Mert vagy menet közben húztad ki az usb-t, vagy kontakthibás az usb-d. És ha egyszer eldobja a kapcsolatot sokára találja csak meg újra.

a kütyü tud számolni fogyit vagy csak kútas számolgatós a dolog?
Naplózva

Tibcsi

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #366 Dátum: 2010 Május, 12, 19:32:32 »

na majd csinálok a hétvégin de előtte újra rakom laptop.egy hideg motortől venti kapcsolásig,meg utánna egy város+15km hosszú meg ugyan ez vissza. és elküldöm
elég egy melegedési is, vagy csak pár perces meleg alapjárati. Ilyet azért gondolom csináltál már, semeddig nem tart. De ha van egy a gépen az is jó, nem beleszólni szeretnék, csak kíváncsi vagyok. Vasitól, meg Nánditól is kunyiztam már. ;)

Módosítva: 2010 Május, 12, 19:33:35
a kütyü tud számolni fogyit vagy csak kútas számolgatós a dolog?
A benzinkút számlálja az elfogyasztott mennyiséget. Mindíg tanksapkáig itatom.
Naplózva

nyalee

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #367 Dátum: 2010 Május, 12, 19:37:43 »

elég egy melegedési is, vagy csak pár perces meleg alapjárati. Ilyet azért gondolom csináltál már, semeddig nem tart. De ha van egy a gépen az is jó, nem beleszólni szeretnék, csak kíváncsi vagyok. Vasitól, meg Nánditól is kunyiztam már. ;)

Módosítva: 2010 Május, 12, 19:33:35
A benzinkút számlálja az elfogyasztott mennyiséget. Mindíg tanksapkáig itatom.
nem csináltam még logot elfeljetettem de fogok
Naplózva

Tibcsi

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #368 Dátum: 2010 Május, 12, 19:44:15 »

nem csináltam még logot elfeljetettem de fogok
Basszus akkor honnan tudod, hogy jól van-e beállítva minden?
Naplózva

Jesi

  • Füred-Team (Senior Engineer)
  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 190
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.578
  • Autó színe: Diablo Red - MOKQ
  • Évjárat: 1997.07
  • Lakóhely: Balatonfüred
  • Motor: Egyéb
  • Típus: Break
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #369 Dátum: 2010 Május, 12, 19:44:49 »

Basszus akkor honnan tudod, hogy jól van-e beállítva minden?

Érzi... :-))
Naplózva
2.0T 8v (nem dízel)= ;D

nyalee

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #370 Dátum: 2010 Május, 12, 19:50:52 »

Basszus akkor honnan tudod, hogy jól van-e beállítva minden?
reménykedtem :) néztem a csetmont

de csinálok
Naplózva

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #371 Dátum: 2010 Május, 13, 10:05:47 »

~50-50% E-B: 10.77 liter / 100 km.
Az autó beinduláskor (ami sima, amúgy) CEL-t dob, de el is alszik gyorsan.
31es hiba, rossz üzemanyag.
Azért furi, mert akkor még nincs is lambda elméletileg.
De emenet közben 1x sem villan fel.
Naplózva
           
                                            

Petike88

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 10
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 348
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 99.02.
  • Lakóhely: Tata
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #372 Dátum: 2010 Május, 13, 13:25:28 »

ma reggel mikor be akartam indítani az autót,csak ketyegett..nem akart beinulni... gyujtásráadáskor nem villantak ki az olaj jelző,és a stop sem, viszon az auto diagnosztika fennt maradt. ugyfest h kipiszkította a tnkomat és eldugult a szűrő. gondoltam,hogy azért írja az autodiag.-ot mert szegény a dúsítása az üzemanyagnak. kicseréltem a szűről,jól pofán lőtt az üzemanyag (nem finom,ne igyátok). és láss csodát be is indult. a régi szűrőből olyan fekete szutyok folyt ki,min a szurok...
Naplózva

bandit306

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #373 Dátum: 2010 Május, 14, 00:32:18 »

ma reggel mikor be akartam indítani az autót,csak ketyegett..nem akart beinulni... gyujtásráadáskor nem villantak ki az olaj jelző,és a stop sem, viszon az auto diagnosztika fennt maradt. ugyfest h kipiszkította a tnkomat és eldugult a szűrő. gondoltam,hogy azért írja az autodiag.-ot mert szegény a dúsítása az üzemanyagnak. kicseréltem a szűről,jól pofán lőtt az üzemanyag (nem finom,ne igyátok). és láss csodát be is indult. a régi szűrőből olyan fekete szutyok folyt ki,min a szurok...
És ezt még 1X el fogja játszani veled. szerintem.
Naplózva

Kasz

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #374 Dátum: 2010 Május, 14, 11:00:16 »

ma reggel mikor be akartam indítani az autót,csak ketyegett..nem akart beinulni... gyujtásráadáskor nem villantak ki az olaj jelző,és a stop sem, viszon az auto diagnosztika fennt maradt. ugyfest h kipiszkította a tnkomat és eldugult a szűrő. gondoltam,hogy azért írja az autodiag.-ot mert szegény a dúsítása az üzemanyagnak. kicseréltem a szűről,jól pofán lőtt az üzemanyag (nem finom,ne igyátok). és láss csodát be is indult. a régi szűrőből olyan fekete szutyok folyt ki,min a szurok...

Érdekes, én már 12 tankot elhasználtam vegyesben (általában 45-50% az E85), és még mindig nem cseréltem ki a szűrőt (pedig már mióta megvan...), de semmi gondolt nem okozott eddig. Ja és kétszázezer feletti futásnál tart az autó, tehát azt sem lehet mondani, hogy még bejáratós volt, azért nem koszos :)
Naplózva

Petike88

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 10
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 348
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 99.02.
  • Lakóhely: Tata
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #375 Dátum: 2010 Május, 14, 11:24:34 »

Érdekes, én már 12 tankot elhasználtam vegyesben (általában 45-50% az E85), és még mindig nem cseréltem ki a szűrőt (pedig már mióta megvan...), de semmi gondolt nem okozott eddig. Ja és kétszázezer feletti futásnál tart az autó, tehát azt sem lehet mondani, hogy még bejáratós volt, azért nem koszos :)

amikor felesben használtam akkor nekem sem jött elő ez a probléma,kb 8-9tanknyi ment el így. Most h 100ba azt használom,gondolom ilyenkor azért erősebb a tisztító hatása. meg amíg felesben használhattam,gondolom addig is vitte a retket,csak nemolyan sokat.
Naplózva

nyalee

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #376 Dátum: 2010 Május, 14, 20:52:53 »

újabb e85 fogyasztás 80%ba hosszútáv 8.0L/100km
Naplózva

K Nándor

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #377 Dátum: 2010 Május, 14, 21:03:14 »

Na az új ECO mód nálam se vált be. Diag lámpa megint felvillant...Innen kezdve nem is eröltetem, holnap kikapcsolom, törlöm a hibakódot és marad úgy ahogy van. :)
Naplózva

Petike88

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 10
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 348
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 99.02.
  • Lakóhely: Tata
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #378 Dátum: 2010 Május, 14, 22:42:44 »

elég nehézkes az indításom,ha mondjuk egy fél óránál tovább áll a kocsi... ez az átalakító miatt van,ez biztos. eddig sem pöccre indult,de most aztán... nah mindegy,ezt mivel lehet orvoslni? a kütyün bellül?
Naplózva

K Nándor

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #379 Dátum: 2010 Május, 14, 22:50:26 »

elég nehézkes az indításom,ha mondjuk egy fél óránál tovább áll a kocsi... ez az átalakító miatt van,ez biztos. eddig sem pöccre indult,de most aztán... nah mindegy,ezt mivel lehet orvoslni? a kütyün bellül?

Csinálj egy log fájlt amit küldj el a gyártónak.
Naplózva

Petike88

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 10
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 348
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 99.02.
  • Lakóhely: Tata
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #380 Dátum: 2010 Május, 15, 09:31:45 »

Csinálj egy log fájlt amit küldj el a gyártónak.

azt hogyan is tudok csinálni?
Naplózva

K Nándor

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #381 Dátum: 2010 Május, 15, 09:52:04 »

azt hogyan is tudok csinálni?

Csatlakoztasd a gépet a kütyüre. Indítsd el a terminált és klikk a Startlog gombra. Ezt követően pötyögd be a csetmon parancsot(nincs nálam a könyv, szóval lehet szarul mondom,nézz utána) és akkor majd amikor csinálta a log fájl írasd ki az aktuális paramétereket is,a gyártó csak így tud valamit is kezdeni a paraméterekkel.
Naplózva

Petike88

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 10
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 348
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 99.02.
  • Lakóhely: Tata
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #382 Dátum: 2010 Május, 15, 10:46:23 »

Csatlakoztasd a gépet a kütyüre. Indítsd el a terminált és klikk a Startlog gombra. Ezt követően pötyögd be a csetmon parancsot(nincs nálam a könyv, szóval lehet szarul mondom,nézz utána) és akkor majd amikor csinálta a log fájl írasd ki az aktuális paramétereket is,a gyártó csak így tud valamit is kezdeni a paraméterekkel.

ok,megpróbálom.köszi :)
Naplózva

Tibcsi

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #383 Dátum: 2010 Május, 15, 10:49:11 »

ok,megpróbálom.köszi :)
Kérd le a CGETPARAM adatait és küld el, vagy írd be ide, csak pár sor, de a legfontosabb paraméterek benne vannak. Azok alapján könnyebb segíteni.
Naplózva

Petike88

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 10
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 348
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 99.02.
  • Lakóhely: Tata
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #384 Dátum: 2010 Május, 15, 16:05:06 »

Kérd le a CGETPARAM adatait és küld el, vagy írd be ide, csak pár sor, de a legfontosabb paraméterek benne vannak. Azok alapján könnyebb segíteni.

köszi.minnél hamarabb kell vele kezdeni valamit,mert egyszer lemerül az akksim,annyira nehezen indul... a másik negatívum,h nyomoma  pedált és mintha nem lenne üzemanyag,elkezd lelassulni...ez lehet hogy ismét a benzin szűrő hatása. majd megnézem. gondoltam,hogy nekem ez sem fog olyan simán menni...
Naplózva

Tibcsi

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #385 Dátum: 2010 Május, 15, 16:33:30 »

köszi.minnél hamarabb kell vele kezdeni valamit,mert egyszer lemerül az akksim,annyira nehezen indul... a másik negatívum,h nyomoma  pedált és mintha nem lenne üzemanyag,elkezd lelassulni...ez lehet hogy ismét a benzin szűrő hatása. majd megnézem. gondoltam,hogy nekem ez sem fog olyan simán menni...
Elárulhatnád mi van az autódban, ami zavarja az átalakítót és elszáll a kommunikáció, eldugul as szűrő és nem indul el ebben a jó időben. A tiéden kívül 5db 306-ba került eddíg beszerelésre az átalakító házilag és mindenkinek üzemel is rendesen első perctől. A helyedben átnézetném egy villamossági szakival, mert komoly gondoknak nézel így elébe. :-\
Naplózva

Petike88

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 10
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 348
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 99.02.
  • Lakóhely: Tata
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #386 Dátum: 2010 Május, 15, 22:12:41 »

Elárulhatnád mi van az autódban, ami zavarja az átalakítót és elszáll a kommunikáció, eldugul as szűrő és nem indul el ebben a jó időben. A tiéden kívül 5db 306-ba került eddíg beszerelésre az átalakító házilag és mindenkinek üzemel is rendesen első perctől. A helyedben átnézetném egy villamossági szakival, mert komoly gondoknak nézel így elébe. :-\

már késő...már komoly gondal állok szembe... a helyzet a következő,nehezen indul... menet közben gondol egyet és mintha nem kapna üzemanyagot,mert éppen kifogyóban van,elkezdi visszahuzni a kocsit... pedál padlóig,semmi,aztán egyszercsak megindul...szűrőt cseréltem,az nem lehet gond,viszont, a szűrő egyik csatija,ami már a moci felé viszi kifele a benyát vagyis az alkeszt,az nem csatlakozik rá rendesen. de elfolyást nem látok,és nem jön le olyan egyszerüen sem. azzal kezdek valamit,ha eláll az eső. nos,450kmnél tartok,és a tankom a negyednél egy kicsivel kevesebbet mutat. amiszerintem egy kicsit sok... vagy müszakilag nemjó valami a kocsin,vagy az átalakító baszakszik... és az utóbbi valószínübb ,mert eddig ilyen még soha nemvolt... hát igen,ez az az autó,ami mindenben kivételt képez... vagy velem van a baj :S :-[
Naplózva

Kasz

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #387 Dátum: 2010 Május, 15, 22:17:31 »

Pénteken voltam a törökbálinti szervizben beszereltetni a kütyüt, de sajnos nem járt sikerrel a történet. Nagyon érdekes dolgot művel a kocsi átalakítóval: felmegy az alapjárat olyan 1500-1600-ra és ingadozik is. Lambajel állítólag jó, és a log file-ból sem tudták kiokoskodni, hogy mi a baj. Aztán ki lett cserélve a kütyü egy másikra, azzal is ugyanezt csinálta. Végül le lett kötve, és minden azonnal normális lett. Ötlet esetleg valakinek, hogy mi lehet? Egyébként a szervizzel nagyon elégedett voltam, nem hiszem, hogy sok helyen szarakodtak volna pénteken este fél8-ig az autómmal...
Naplózva

K Nándor

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #388 Dátum: 2010 Május, 15, 23:11:06 »

Hát ez ****a. Nem kötöttek el valami? SB kapcsolási rajza nálam se volt jó, autodata-ban két rajz is volt a kocsihoz...
Naplózva

Tibcsi

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #389 Dátum: 2010 Május, 16, 06:48:53 »

már késő...már komoly gondal állok szembe... a helyzet a következő,nehezen indul... menet közben gondol egyet és mintha nem kapna üzemanyagot,mert éppen kifogyóban van,elkezdi visszahuzni a kocsit... pedál padlóig,semmi,aztán egyszercsak megindul...szűrőt cseréltem,az nem lehet gond,viszont, a szűrő egyik csatija,ami már a moci felé viszi kifele a benyát vagyis az alkeszt,az nem csatlakozik rá rendesen. de elfolyást nem látok,és nem jön le olyan egyszerüen sem. azzal kezdek valamit,ha eláll az eső. nos,450kmnél tartok,és a tankom a negyednél egy kicsivel kevesebbet mutat. amiszerintem egy kicsit sok... vagy müszakilag nemjó valami a kocsin,vagy az átalakító baszakszik... és az utóbbi valószínübb ,mert eddig ilyen még soha nemvolt... hát igen,ez az az autó,ami mindenben kivételt képez... vagy velem van a baj :S :-[
Sokkal valószínűbbnek tartom, hogy a kocsiddal van valami baj. Hiába mondod, hogy eddíg jó volt, mert eddíg benzinnel használtad. A dugulás a legvalószínűbb, vagy nyomás szabályozód megbetegedése. Mivel egyszer már cseréltél szűrőt és trutyi jött a régiből, nem is mennék tovább. Van aki 2 éve jár szesszel szűrő csere nélkül, mégsem dugult el. Nálad előző gazdi fura dolgokat művelhetett a járgánnyal. Ja és ECO módot mindenképpen ki kell kapcsolni, mert nagyon megemeli a fogyasztást! Ezek a motorok nem viselik jól az üzemanyag megvonást.

Módosítva: 2010 Május, 16, 06:55:24
Pénteken voltam a törökbálinti szervizben beszereltetni a kütyüt, de sajnos nem járt sikerrel a történet. Nagyon érdekes dolgot művel a kocsi átalakítóval: felmegy az alapjárat olyan 1500-1600-ra és ingadozik is. Lambajel állítólag jó, és a log file-ból sem tudták kiokoskodni, hogy mi a baj. Aztán ki lett cserélve a kütyü egy másikra, azzal is ugyanezt csinálta. Végül le lett kötve, és minden azonnal normális lett. Ötlet esetleg valakinek, hogy mi lehet? Egyébként a szervizzel nagyon elégedett voltam, nem hiszem, hogy sok helyen szarakodtak volna pénteken este fél8-ig az autómmal...
A törökbálinti műhelynek nem véletlenül annyira jó a híre! ;) De ezért nem kellett volna kivenni az átalakítót, csupán kikapcsolni és egy másik 1,6-os motorral összehasonlítani az érzékelőket. Ma-zo autójáról is így derült ki, hogy miért rángat és ugrál az alapjárata. Mondjuk kapásból alapjárati motort mondanék, vagy egy rossz csövet ott mellett.
Naplózva

Petike88

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 10
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 348
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 99.02.
  • Lakóhely: Tata
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #390 Dátum: 2010 Május, 16, 13:20:06 »

nah igen,ezaz autó nem egyszerű eset... és valószínű h a volt gazdája sem... nah mindegy...amelyik film rosszul kezdődik annak jó vége sem lesz. kiszereltetem a cuccot,és megválok tőle. nemkevés pénzt buktam rajta,és nem akarok többet,nem vagyok milliomos...
Naplózva

Tibcsi

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #391 Dátum: 2010 Május, 16, 13:28:43 »

nah igen,ezaz autó nem egyszerű eset... és valószínű h a volt gazdája sem... nah mindegy...amelyik film rosszul kezdődik annak jó vége sem lesz. kiszereltetem a cuccot,és megválok tőle. nemkevés pénzt buktam rajta,és nem akarok többet,nem vagyok milliomos...
Remélem az autót is eladod, mert nem az átalakító tehet arról, hogy mibe szerelik be. Autóban mindegyik működik gond nélkül... ;)
Naplózva

szezol

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 8
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 178
  • Autó színe: Sötét Zöld
  • Évjárat: 1993.03
  • Lakóhely: Sándorfalva (Csongrád megye)
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #392 Dátum: 2010 Május, 16, 17:05:06 »

már késő...már komoly gondal állok szembe... a helyzet a következő,nehezen indul... menet közben gondol egyet és mintha nem kapna üzemanyagot,mert éppen kifogyóban van,elkezdi visszahuzni a kocsit... pedál padlóig,semmi,aztán egyszercsak megindul...szűrőt cseréltem,az nem lehet gond,viszont, a szűrő egyik csatija,ami már a moci felé viszi kifele a benyát vagyis az alkeszt,az nem csatlakozik rá rendesen. de elfolyást nem látok,és nem jön le olyan egyszerüen sem. azzal kezdek valamit,ha eláll az eső. nos,450kmnél tartok,és a tankom a negyednél egy kicsivel kevesebbet mutat. amiszerintem egy kicsit sok... vagy müszakilag nemjó valami a kocsin,vagy az átalakító baszakszik... és az utóbbi valószínübb ,mert eddig ilyen még soha nemvolt... hát igen,ez az az autó,ami mindenben kivételt képez... vagy velem van a baj :S :-[
Szia!
Olvastam a problémádat és nekem kísértetiesen hasonló volt a jelenség, mikor a lambda szondám csatijai eloxidálódtak. (igaz nekem indulni indult mindig pöccre, de a menet közben a majdnem leállás meg utána a padlógázra kicsit vár, majd hirtelen észheztérés az stimmel!) széthúztam megtakarítottam őket és azóta tökéletes! sztem érdemes neked is 1 pillantást vetni rá, ártani nem árthat!
Remélem segít majd!
Üdv!
Naplózva

Kasz

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #393 Dátum: 2010 Május, 16, 17:16:44 »

Hát ez ****a. Nem kötöttek el valami? SB kapcsolási rajza nálam se volt jó, autodata-ban két rajz is volt a kocsihoz...

Hát szerintem a rajzzal talán nem volt gond, megnézte az ECU pontos típusát (kivette az autóból, nem SB-ből vagy ilyesmi), és pár perc múlva annak a lábkiosztásával jött vissza. Más kapcsolási rajzra tulajdonképpen nincs is szükség, mert mindent közvetlenül az ECU vezetékeiről vett le. Persze előfordulhat elkötés, bár ment mind a négy henger, nem fulladt le, simán indult, csak az alapjárat szállt el. Bár próbakör nyilván nem volt, csak terhelés nélkül járt a motor. Én úgy gondolom, ha nagyon el lett volna kötve, akkor még ennyire sem müködött volna a motor.

A törökbálinti műhelynek nem véletlenül annyira jó a híre! ;) De ezért nem kellett volna kivenni az átalakítót, csupán kikapcsolni és egy másik 1,6-os motorral összehasonlítani az érzékelőket. Ma-zo autójáról is így derült ki, hogy miért rángat és ugrál az alapjárata. Mondjuk kapásból alapjárati motort mondanék, vagy egy rossz csövet ott mellett.

Hát az alapjárat eddig atomstabil volt mind benzinnel, mind vegyesben, és most az átalakító nélkül megint tökéletes, szerintem az alapjárati motor jó kell legyen. Milyen rossz csőre gondolsz? Nekem eddigi legjobb ötletem az lenne, hogy a hőgomba jelével van gond, amikor az rossz ugye, akkor benzinüzemnél is tud hasonló gondokat okozni. Sajna nem nagyon tudtam odafigyelni, amikor élőadatokat kértek le, így nem tudom, milyen hőmésékletjel jött a motorról. Úgy tudom a lambdajel hideg motornál még egyáltalán nem játszik, így az akár kizárható is lenne, persze csak ha a vezérlő is hidegnek látja a motort :) Hát nemtom' rejtélyes a dolog, majd kedden újra nekiesnek, gondolom simán meg is oldják majd, csak hát  sajna így tegnap kénytelen voltam ismét odaállni a 95-ös kúthoz. :)
Naplózva

Tibcsi

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #394 Dátum: 2010 Május, 16, 18:44:00 »

Hát szerintem a rajzzal talán nem volt gond, megnézte az ECU pontos típusát (kivette az autóból, nem SB-ből vagy ilyesmi), és pár perc múlva annak a lábkiosztásával jött vissza. Más kapcsolási rajzra tulajdonképpen nincs is szükség, mert mindent közvetlenül az ECU vezetékeiről vett le. Persze előfordulhat elkötés, bár ment mind a négy henger, nem fulladt le, simán indult, csak az alapjárat szállt el. Bár próbakör nyilván nem volt, csak terhelés nélkül járt a motor. Én úgy gondolom, ha nagyon el lett volna kötve, akkor még ennyire sem müködött volna a motor.

Hát az alapjárat eddig atomstabil volt mind benzinnel, mind vegyesben, és most az átalakító nélkül megint tökéletes, szerintem az alapjárati motor jó kell legyen. Milyen rossz csőre gondolsz? Nekem eddigi legjobb ötletem az lenne, hogy a hőgomba jelével van gond, amikor az rossz ugye, akkor benzinüzemnél is tud hasonló gondokat okozni. Sajna nem nagyon tudtam odafigyelni, amikor élőadatokat kértek le, így nem tudom, milyen hőmésékletjel jött a motorról. Úgy tudom a lambdajel hideg motornál még egyáltalán nem játszik, így az akár kizárható is lenne, persze csak ha a vezérlő is hidegnek látja a motort :) Hát nemtom' rejtélyes a dolog, majd kedden újra nekiesnek, gondolom simán meg is oldják majd, csak hát  sajna így tegnap kénytelen voltam ismét odaállni a 95-ös kúthoz. :)
Ha be van kapcsolva az átalakító és még nem üzemmeleg a motor, akkor vegyes üzemben van az átalakító. Ez ha jól emlékszem 16%dúsítást jelent. Ha ennyivel több üzemanyagot kap a motor, nyílván kicsit soknak fogja tartani, ezért megpróbál csökkenteni rajta, de a befecskendezési időt ugye nem tudja egy szint alá vinni, ezért a motor fogja állítani. Viszont ekkor az alapjárati motorodnak olyan állásba kellene mennie ahol még előtte nem nagyon volt, így előfordulhat, hogy némi lerakódás miatt nem is fog tudni. Persze ez csak egy lehetőség, amit egy gombnyomással tudtak volna ellenőrizni, ha menet közben kikapcsolják az átalakítót. Aztán nem tudom, milyen SW van a dobozodban, mert a hidegindítási paraméterek is nagyon mások. Én szerdán, csütörtökön állítgattam be az enyémet, mert először nagyon pörgött indítás után, aztán meg bele akart fulladni az anyagba. Remélem azért sikerül boldogulniuk vele. Ha MP7.2 vezérlő van a kocsidban, akkor tudok segíteni a tuti bekötésben, mert nekem is az van benne. ;)
Naplózva

Kasz

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #395 Dátum: 2010 Május, 16, 20:46:53 »

Ha be van kapcsolva az átalakító és még nem üzemmeleg a motor, akkor vegyes üzemben van az átalakító. Ez ha jól emlékszem 16%dúsítást jelent. Ha ennyivel több üzemanyagot kap a motor, nyílván kicsit soknak fogja tartani, ezért megpróbál csökkenteni rajta, de a befecskendezési időt ugye nem tudja egy szint alá vinni, ezért a motor fogja állítani. Viszont ekkor az alapjárati motorodnak olyan állásba kellene mennie ahol még előtte nem nagyon volt, így előfordulhat, hogy némi lerakódás miatt nem is fog tudni. Persze ez csak egy lehetőség, amit egy gombnyomással tudtak volna ellenőrizni, ha menet közben kikapcsolják az átalakítót. Aztán nem tudom, milyen SW van a dobozodban, mert a hidegindítási paraméterek is nagyon mások. Én szerdán, csütörtökön állítgattam be az enyémet, mert először nagyon pörgött indítás után, aztán meg bele akart fulladni az anyagba. Remélem azért sikerül boldogulniuk vele. Ha MP7.2 vezérlő van a kocsidban, akkor tudok segíteni a tuti bekötésben, mert nekem is az van benne. ;)

Oh, most már értem, így már világos a dolog, milyen jó annak, aki pontosan tudja hogy működik :) És még szerencsém is van, rokon lelkek az ECU-jaink :)

ECU: Bosch MP7.2 03 (a hármasnak van jelentősége?)
E85 HW: v1.3
E85 SW: v1.10

Kikapcsolni a CSETMODE=0 paranccsal lehet, igaz?

És még egy kérdés: az átalakító tud tárolni élőadatokat, vagy csak küldözgetni másodpercenként, és a laptop menti?

Na még egy ráadás :):Ha ugyanaz az ECU-nk, akkor a kábelkötegben a színkiosztás is ugyanaz? Csak mert úgy emlékszem, mintha a motorunk nem ugyanaz lenne...
Naplózva

Tibcsi

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #396 Dátum: 2010 Május, 16, 20:55:11 »

Oh, most már értem, így már világos a dolog, milyen jó annak, aki pontosan tudja hogy működik :) És még szerencsém is van, rokon lelkek az ECU-jaink :)

ECU: Bosch MP7.2 03 (a hármasnak van jelentősége?)
E85 HW: v1.3
E85 SW: v1.10

Kikapcsolni a CSETMODE=0 paranccsal lehet, igaz?

És még egy kérdés: az átalakító tud tárolni élőadatokat, vagy csak küldözgetni másodpercenként, és a laptop menti?

Na még egy ráadás :) :Ha ugyanaz az ECU-nk, akkor a kábelkötegben a színkiosztás is ugyanaz? Csak mert úgy emlékszem, mintha a motorunk nem ugyanaz lenne...
Akkor szerencséd van, mert ha minden igaz, holnap délutántól elérhető az új, grafikus felület az átalakítóhoz és a Tiéd már működik is vele.
Kikapcsolni valóban a csetmode=0 paranccsal lehet, vissza pedig az 1-es kell. Sajnos tárolni nem tud semmit, ahhoz rá kell akasztani egy gépet.
A motorvezérlőink teljesen egyformák, mint ahogy a motorjaink is. ;) Viszont egyszer már megtanulhatná a csapat, hogy PSA autóknál nem sok jelentőssége van a vezetékek színének, itt a számozás a lényeg. De ha ezen múlik, szívesen megkeresem, mit hova kötöttem, hogy elsőre tökéletesen működjön a dobozka.
Naplózva

Kasz

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #397 Dátum: 2010 Május, 16, 21:19:03 »

Akkor szerencséd van, mert ha minden igaz, holnap délutántól elérhető az új, grafikus felület az átalakítóhoz és a Tiéd már működik is vele.
Kikapcsolni valóban a csetmode=0 paranccsal lehet, vissza pedig az 1-es kell. Sajnos tárolni nem tud semmit, ahhoz rá kell akasztani egy gépet.
A motorvezérlőink teljesen egyformák, mint ahogy a motorjaink is. ;) Viszont egyszer már megtanulhatná a csapat, hogy PSA autóknál nem sok jelentőssége van a vezetékek színének, itt a számozás a lényeg. De ha ezen múlik, szívesen megkeresem, mit hova kötöttem, hogy elsőre tökéletesen működjön a dobozka.

Ja, ha lehet, hogy mások a színek, akkor mindegy. A számozás alapján kötötték be, remélhatőleg jól is csinálták, de ha át tudnád küldeni az ECU lábkiosztását, az jó lenne, csak hogy 1000% legyen a dolog. Az új felületet mondta a srác, hogy menni fog, nézegettem a képet róla, eléggé tetszetős :) Akkor majd javaslom a srácnak, hogy a következő fejlesztés egy saját memóriába dolgozó log legyen, nem tűnik olyan soknak az adat, 1-2 megán pár óra elférne :) Sajna nem tudom, hogy megpróbálták-e kikapcsolni a kütyüt, holnapmajd rákérdezek. Köszi a segítséget!
Naplózva

Petike88

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 10
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 348
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 99.02.
  • Lakóhely: Tata
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #398 Dátum: 2010 Május, 16, 22:34:02 »

nos... ma Bandittal,megpróbáltunk csatlakozni a kütyüre,kevés sikerrel...
elkezdtem kisérletezni,hogy mis is lehet a fő oka a rángatásnak, tankoltam 25liter benyát a megmaradt 5liter e85höz...(ennyi maradt 550km után a 62literből) és láss csodát, a rángatás eltünt,és "normálisan" indul. tehát a tiszta alkohol volt a problem. kérdés az,hogy vajon a kütyü nem ismerte fel az etanol létét a szervezetben,és ezért csinálta?? mert az kivan csukva h nem müködik,mert akkor tiszta alkohol esetén már a diag. lámpának virítania kellett volna,valaki valami tipp?

Módosítva: 2010 Május, 16, 22:36:51
Szia!
Olvastam a problémádat és nekem kísértetiesen hasonló volt a jelenség, mikor a lambda szondám csatijai eloxidálódtak. (igaz nekem indulni indult mindig pöccre, de a menet közben a majdnem leállás meg utána a padlógázra kicsit vár, majd hirtelen észheztérés az stimmel!) széthúztam megtakarítottam őket és azóta tökéletes! sztem érdemes neked is 1 pillantást vetni rá, ártani nem árthat!
Remélem segít majd!
Üdv!

Szia! köszi a tippet,de a lambda szondámat birizgálták beszerelékor,így nem hinném h oxidáció lenne a hiba. az előző kommentembe már írtam,h mi a valószínűsített oka a rángatásnak.
Naplózva

K Nándor

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #399 Dátum: 2010 Május, 17, 07:55:02 »

nos... ma Bandittal,megpróbáltunk csatlakozni a kütyüre,kevés sikerrel...
elkezdtem kisérletezni,hogy mis is lehet a fő oka a rángatásnak, tankoltam 25liter benyát a megmaradt 5liter e85höz...(ennyi maradt 550km után a 62literből) és láss csodát, a rángatás eltünt,és "normálisan" indul. tehát a tiszta alkohol volt a problem. kérdés az,hogy vajon a kütyü nem ismerte fel az etanol létét a szervezetben,és ezért csinálta?? mert az kivan csukva h nem müködik,mert akkor tiszta alkohol esetén már a diag. lámpának virítania kellett volna,valaki valami tipp?

Módosítva: 2010 Május, 16, 22:36:51
Szia! köszi a tippet,de a lambda szondámat birizgálták beszerelékor,így nem hinném h oxidáció lenne a hiba. az előző kommentembe már írtam,h mi a valószínűsített oka a rángatásnak.
Csinálj már egy log fájlt!!!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 14   Fel
 


Az oldal 0.452 másodperc alatt készült el 28 lekéréssel.