Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  

Szavazás

Menyire vagy elégedett az E85 átalakítóval?

Teljesen jó
- 0 (0%)
Lehetne jobb is
- 1 (2.6%)
Csak hideg indításra használom
- 0 (0%)
Kár volt meg venni
- 3 (7.7%)
Nem tudok nyilatkozni mert nincs
- 35 (89.7%)

Összes szavazó: 33


Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 14   Le

Szerző Téma: E85 tapasztalatok...  (Megtekintve 155835 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #250 Dátum: 2010 Április, 18, 22:22:36 »

352-t már láttam, de a szesz ára is nagyon szórt. Fehérváron egyik kút 230, másik 245 pedig nincs 1km a kettő között. Solton 229-ért tankoltam, de százhalombattánál 225.

Hurrá, akkor itt "olcsó" a B95, cserébe "drága" az E85.... :(
Naplózva
           
                                            

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #251 Dátum: 2010 Április, 18, 23:02:49 »

Hurrá, akkor itt "olcsó" a B95, cserébe "drága" az E85.... :(
en meg mindig varom a fizut ~2honapja, igy 4eftert teli loktem a 341ft-s bengabol!
Naplózva

Nick88

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 166
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.662
  • Autó színe: Silver
  • Évjárat: 2001.08
  • Lakóhely: Cegléd
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: Break
    • Nick's Carstyling Page
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #252 Dátum: 2010 Április, 19, 08:50:49 »

en meg mindig varom a fizut ~2honapja, igy 4eftert teli loktem a 341ft-s bengabol!

Uhh, nem tudnak vagy nem akarnak a genyák fizetni?

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #253 Dátum: 2010 Április, 19, 10:39:32 »

Uhh, nem tudnak vagy nem akarnak a genyák fizetni?

kicsit más a dolog úgymond, és úgymond én vagyok a hibás azaz közösen nem tudjuk meg oldani!  ;)
Naplózva

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #254 Dátum: 2010 Április, 19, 10:42:50 »

kicsit más a dolog úgymond, és úgymond én vagyok a hibás azaz közösen nem tudjuk meg oldani!  ;)

Ez azért a jobbik eset :)
Naplózva
           
                                            

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #255 Dátum: 2010 Április, 19, 11:19:12 »

Tegnap toltam az autóba 1/3 arányban etanolt, most először.
Semmi észrevehető változást nem tapasztaltam, szépen megy.
Sajnos itt is már 100 Ft alá csökkent a benzinhez képest az árkülönbözet: 230 Forint volt literenként.
Naplózva

GiBR

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 114
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.766
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 1999.03
  • Lakóhely: Békéscsaba-Győr
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
    • CarDomain
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #256 Dátum: 2010 Április, 19, 12:06:16 »

Karburátoros autónál érdekesebb téma a bioetanol. Erre van valami trükk, vagy egyszerűen etanolhoz kell állítani a karburátort? A hidegindítás ugye elektronika híján szintén érdekes...
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #257 Dátum: 2010 Április, 19, 12:24:16 »

Karburátoros autónál érdekesebb téma a bioetanol. Erre van valami trükk, vagy egyszerűen etanolhoz kell állítani a karburátort? A hidegindítás ugye elektronika híján szintén érdekes...

Szerintem nagyobb fúvóka - intenzívebb szívatózás lehet a megoldás.
Olyasmiket olvastam, hogy karburátorral is össze szokták házasítani, a központi befecskendezés a problémásabb...
Naplózva

vasi

  • Füred-Team
  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 105
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 749
  • Évjárat: 1999.06
  • Lakóhely: Székesfehérvár
  • Motor: 1.4
  • Típus: Break
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #258 Dátum: 2010 Április, 19, 14:59:47 »

Karburátoros autónál érdekesebb téma a bioetanol. Erre van valami trükk, vagy egyszerűen etanolhoz kell állítani a karburátort? A hidegindítás ugye elektronika híján szintén érdekes...

Simsonban és Mz-ben is használják. Márpedig ott nincs még önindító sem, tehát az indítási probléma nem lehet jelentős... A fúvókát ki kell cserélni kb, 20-30%-al nagyobbra+nagyobb előgyújtás kell neki. Természetesen el kell dönteni, hogy mivel akarod használni mert itt nincs átkapcsoló... Csak ha szétdöntöd az egészet :-)
Naplózva
Brékó, Brékó...BREAK Óóóóóó!!!!!

LipiG

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 19
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 396
  • Autó színe: Örökzöld (KRGB)
  • Évjárat: '99/5
  • Lakóhely: Mád
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #259 Dátum: 2010 Április, 19, 18:52:05 »

Karburátoros autónál érdekesebb téma a bioetanol. Erre van valami trükk, vagy egyszerűen etanolhoz kell állítani a karburátort? A hidegindítás ugye elektronika híján szintén érdekes...

Én próbáltam karbis suzukiban. Fúvókát nem bántottam, nekem melegen jó volt úgy is. Az automata szívatót kellett még állítani , hogy tovább dúsítson. Hideginditási probléma megoldása nálam: inditás elött 2 pumpa a gázra ;)
Hátránya hogy benzinnél vissza kellett állítani mindent mert fúlt meg a benzinben
Naplózva
Mit ér az erő, ha nem uralod?!   -   1.4 8V rulez

kissaty -p3u0e6t-

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 34
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.771
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 1996.11
  • Lakóhely: Kenéz
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
  • p3u0e6t SL Wintertime®™
    • @pump_upp - best crypto pumps on telegram !
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #260 Dátum: 2010 Április, 22, 17:25:33 »

a mai újságban olvastam hogy egy Vas-megyei faluban (nevezetesen Páli) az Agip kúton megkezdik a szuperbenzin árulását. Ez végülis 50%E85+50%95öst tartalmaz és litere 280FT. már máshol is van ilyen?

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #261 Dátum: 2010 Április, 23, 12:32:26 »

Ma az OFFba is E85/B95 elegy került, kb 50-50%.
20 km alatt nem villant itt sem CEL, semmi szokatlan eddig.
306 fogyi: nem változott 50-50% mellett.
Persze azóta minuszok sincsenek (na jó, ma volt), tehát ez 2 összetevős minimum.
Naplózva
           
                                            

Ficzu

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #262 Dátum: 2010 Április, 23, 23:39:56 »

Egy kis összefoglaló a jelenleg szóba jöhető átalakítókról: http://www.nkbenzinkut.hu/oesszehasonlito-tablazat.html
Ahogy nézem csak egy negatívuma van az e85power-nak: megbontás nélkül nem szerelhető :(
Naplózva

Break 306

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #263 Dátum: 2010 Április, 24, 07:36:11 »

Ficzu által látott összefoglalót olvastam, és ebben is említik az üzemanyagszürő cserét.Az E85 feloldja a szenyeződéseket a tankban és a egész rendszerben.Cserélem a szüröt a tank után közvetlen(ugye nekünk ott van) de kérdem én mi lessz az utánna lévő( renszerben,vezeték, injektor,stb,) lerakodott szennyeződésekkel.Ezeket mi fogja meg hogy ne okozzanak esetleges dugulást.
Naplózva

Tibcsi

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #264 Dátum: 2010 Április, 24, 07:56:31 »

Egy kis összefoglaló a jelenleg szóba jöhető átalakítókról: http://www.nkbenzinkut.hu/oesszehasonlito-tablazat.html
Ahogy nézem csak egy negatívuma van az e85power-nak: megbontás nélkül nem szerelhető :(
Remélem nincs riasztód, ugyanis az sem szerelhető bontás nélkül. ;) Aztán ha belegondolsz milyen szép látvány a motortérben az a kígyózó színes vezetékhalom, azokkal az ide-oda csapódó csatlakozókkal. Amelyiknek meg van hidegindító funkciója, ott a vízcsőre kell kötegelővel rögzíteni egy érzékelőt, ami szintén nagyon csodálatos. Persze kinek a pap, kinek a paplan...
És van még egy elég fontos dolog, ugyanis a csatlakozós változatoknál ezek ára nincs benne a csomagban! Ha Te megveszel egy kütyüt mondjuk 39-ért, akkor ahhoz még hozzájön a csatlakozók 6-10e forintos ára is. Csak persze az ilyen apróságok mindíg lemaradnak. :D

Módosítva: 2010 Április, 24, 08:02:03
végignéztem és olvastam Ficzú ajánlását és ebben is említik az üzemanyagszürő cserét.Az E85 feloldja a szenyeződéseket a tankban és a egész rendszerben.Cserélem a szüröt a tank után közvetlen(ugye nekünk ott van) de kérdem én mi lessz az utánna lévő( renszerben,vezeték, injektor,stb,) lerakodott szennyeződésekkel.Ezeket mi fogja meg hogy ne okozzanak esetleges dugulást.
A szűrő általában nem azért van, hogy utána is lehessen kosz, ráadásul most is használsz legalább 4%-ban etanolt. Az üzemanyag rendszer egyébként is zárt, így ami a szűrő után dugulást okozhat, az benzinnél is előjön. Na meg egy műanyag csőben mi tudna lerakódni?
Sokan használjuk, sokat emlegetik a dugulást, de még senki ne találkozott a hibával. Sőt, inkább ellenpéldákat lehet olvasni a rángató, fulladozó autók gyógyulásáról.
Naplózva

Break 306

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #265 Dátum: 2010 Április, 24, 08:56:19 »

köszi a választ azthiszem szürő vétel lessz.És etanol a tankba. _pug
Naplózva

Ficzu

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #266 Dátum: 2010 Április, 24, 11:56:58 »

végignéztem és olvastam Ficzú ajánlását és ebben is említik az üzemanyagszürő cserét.Az E85 feloldja a szenyeződéseket a tankban és a egész rendszerben.Cserélem a szüröt a tank után közvetlen(ugye nekünk ott van) de kérdem én mi lessz az utánna lévő( renszerben,vezeték, injektor,stb,) lerakodott szennyeződésekkel.Ezeket mi fogja meg hogy ne okozzanak esetleges dugulást.
Nem kötekedésképpen, de:
1. a nickem Ficzu rövid u-val
2. ez nem az én ajánlásom, hanem csak láttam egy összefoglalót, amiből általános körbetekintő képet kaphatunk a jelenlegi lehetőségeinkről - gondoltam megosztom Veletek.
Naplózva

Tibcsi

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #267 Dátum: 2010 Április, 24, 12:15:21 »

köszi a választ azthiszem szürő vétel lessz.És etanol a tankba. _pug
Én előbb megkóstoltatnám vele párszor a szeszt és csak utána cserélném a szűrőt, a benne lévő esetleges koszocskákkal. ;)
Naplózva

Ficzu

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #268 Dátum: 2010 Április, 24, 12:28:31 »

Remélem nincs riasztód, ugyanis az sem szerelhető bontás nélkül. ;) Aztán ha belegondolsz milyen szép látvány a motortérben az a kígyózó színes vezetékhalom, azokkal az ide-oda csapódó csatlakozókkal. Amelyiknek meg van hidegindító funkciója, ott a vízcsőre kell kötegelővel rögzíteni egy érzékelőt, ami szintén nagyon csodálatos. Persze kinek a pap, kinek a paplan...
És van még egy elég fontos dolog, ugyanis a csatlakozós változatoknál ezek ára nincs benne a csomagban! Ha Te megveszel egy kütyüt mondjuk 39-ért, akkor ahhoz még hozzájön a csatlakozók 6-10e forintos ára is. Csak persze az ilyen apróságok mindíg lemaradnak. :D
Van riasztóm, de nem müxik :(
Én arra céloztam ezzel, hogy, eladás vagy másik kocsiba pakolás esetén újra meg kell bontani az egészet. Plussz én speciel nem érzem magamban a bátorságot, hogy ilyen szinten hozzányúljak az autómhoz, mert nem értek hozzá és azt már megtanultam az Élettől, amihez nem értek, nem nyúlok, mert csak nagyobb bajt okozok. Viszont a csatikat csak rá kellene dugni és kész.
Igen, teljesen igazad van, nincs benne a csatlakozók ára, ami - ahogy én is utánaolvastam - tényleg 5-10e HUF körül mozog.
Naplózva

Tibcsi

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #269 Dátum: 2010 Április, 24, 12:58:32 »

Van riasztóm, de nem müxik :(
Én arra céloztam ezzel, hogy, eladás vagy másik kocsiba pakolás esetén újra meg kell bontani az egészet. Plussz én speciel nem érzem magamban a bátorságot, hogy ilyen szinten hozzányúljak az autómhoz, mert nem értek hozzá és azt már megtanultam az Élettől, amihez nem értek, nem nyúlok, mert csak nagyobb bajt okozok. Viszont a csatikat csak rá kellene dugni és kész.
Igen, teljesen igazad van, nincs benne a csatlakozók ára, ami - ahogy én is utánaolvastam - tényleg 5-10e HUF körül mozog.
Igen, mindenki ezzel a "ha eladom" válasszal jön, de tényleg el akarod adni? Ha nem, akkor értelmetlen ugye válaszolni is, ha meg igen, nem fogod beszerelni. Arról az apróságról pedig ugye mindenki megfeledkezik, hogy egy átalakító értéknövelő tétel és az új autóba inkább új dobozka dukál, nem a 3éves.... ;)
De lépjünk át ezeken az filléres dolgokon. Nekem összesen 3 vezetéket kellene ismét összekötnöm, másik 7darabot pedig lecsítni és szigetelni, ha ki szeretném venni a dobozt. Ez legalább 20perces munka, a csatlakozós 10percével szemben. Tényleg érdemes ilyenen spórolni? ::)
Naplózva

Ficzu

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #270 Dátum: 2010 Április, 24, 13:42:54 »

Igen, mindenki ezzel a "ha eladom" válasszal jön, de tényleg el akarod adni? Ha nem, akkor értelmetlen ugye válaszolni is, ha meg igen, nem fogod beszerelni. Arról az apróságról pedig ugye mindenki megfeledkezik, hogy egy átalakító értéknövelő tétel és az új autóba inkább új dobozka dukál, nem a 3éves.... ;)
De lépjünk át ezeken az filléres dolgokon. Nekem összesen 3 vezetéket kellene ismét összekötnöm, másik 7darabot pedig lecsítni és szigetelni, ha ki szeretném venni a dobozt. Ez legalább 20perces munka, a csatlakozós 10percével szemben. Tényleg érdemes ilyenen spórolni? ::)
Na ezt most nem vágom "új dobozka dukál, nem a 3éves...."
Abban igazad van, h értéknövelő tényező.
Engem leginkább az zavar - mondom még1X -, hogy nem tudom magam beszerelni, ami újabb 15-20ezres költség. De ha egyszer veszek ilyen kütyüt, segítesz Nekem beapplikálni és beállítani? ;)
Naplózva

Tibcsi

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #271 Dátum: 2010 Április, 24, 15:11:34 »

Na ezt most nem vágom "új dobozka dukál, nem a 3éves...."
Abban igazad van, h értéknövelő tényező.
Engem leginkább az zavar - mondom még1X -, hogy nem tudom magam beszerelni, ami újabb 15-20ezres költség. De ha egyszer veszek ilyen kütyüt, segítesz Nekem beapplikálni és beállítani? ;)
Lehet, hogy nem voltam elég egyértelmű. Szóval ha értéknövelő tényezőként beleszámolod az eladandó autó árába, akkor az újba is veszel egy másikat. Persze hogy nem a régebbi átalakítóhoz ragaszkodsz, hanem az újabb, garanciálishoz.
Az otthoni beszerelést a többinél valóban könnyebb elvégezni, viszont a pontos beállítást már nem biztos. Mondjuk a beszerelés ára 15e forintban van maximalizálva(powerkit), annál csak kevesebb lehet. Egyedül a powerkit van rákötve a lambdára, így csak annál tudod valós időben visszaellenőrizni a beállításokat. A többinél állítasz valamit, aztán majd egyszer kiderül, hogy milyen lett.
Naplózva

Ficzu

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #272 Dátum: 2010 Április, 24, 15:29:19 »

Lehet, hogy nem voltam elég egyértelmű. Szóval ha értéknövelő tényezőként beleszámolod az eladandó autó árába, akkor az újba is veszel egy másikat. Persze hogy nem a régebbi átalakítóhoz ragaszkodsz, hanem az újabb, garanciálishoz.
Az otthoni beszerelést a többinél valóban könnyebb elvégezni, viszont a pontos beállítást már nem biztos. Mondjuk a beszerelés ára 15e forintban van maximalizálva(powerkit), annál csak kevesebb lehet. Egyedül a powerkit van rákötve a lambdára, így csak annál tudod valós időben visszaellenőrizni a beállításokat. A többinél állítasz valamit, aztán majd egyszer kiderül, hogy milyen lett.
Most már minden világos.
Naplózva

Break 306

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #273 Dátum: 2010 Április, 24, 16:22:43 »

Nem kötekedésképpen, de:
1. a nickem Ficzu rövid u-val
2. ez nem az én ajánlásom, hanem csak láttam egy összefoglalót, amiből általános körbetekintő képet kaphatunk a jelenlegi lehetőségeinkről - gondoltam megosztom Veletek.
igaz itt már javítani nem tudok de az eredeti szövegemben javítottam minden hibát.Bocsi a figyelmetlenségemért. :-X
Naplózva

Ficzu

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #274 Dátum: 2010 Április, 24, 17:33:55 »

igaz itt már javítani nem tudok de az eredeti szövegemben javítottam minden hibát.Bocsi a figyelmetlenségemért. :-X
Minden OK, azért betűzöm F-I-C-[Z]-U :D :D :D Nem baj, egyszer majd sikerül ;)
Naplózva

Break 306

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #275 Dátum: 2010 Április, 25, 08:12:51 »

Minden OK, azért betűzöm F-I-C-[Z]-U :D :D :D Nem baj, egyszer majd sikerül ;)
nem off-olok de igazad van. :-X(nagy elefánt lassan tanúl, hamar felejt) ;D
Naplózva

Ficzu

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #276 Dátum: 2010 Április, 25, 11:07:14 »

nem off-olok de igazad van. :-X(nagy elefánt lassan tanúl, hamar felejt) ;D
No Problem! ;)
Naplózva

Petike88

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 10
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 348
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 99.02.
  • Lakóhely: Tata
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #277 Dátum: 2010 Április, 27, 16:47:57 »

Sziasztok,ma megkaptam az én kis kütyümet is... holnapután viszem beszereltetni. Valami javaslat,jó tanács? beállításokkal vagy egyéb dologgal kapcsolatban! előre is megköszönném
Naplózva

nyalee

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #278 Dátum: 2010 Április, 27, 16:50:43 »

Sziasztok,ma megkaptam az én kis kütyümet is... holnapután viszem beszereltetni. Valami javaslat,jó tanács? beállításokkal vagy egyéb dologgal kapcsolatban! előre is megköszönném
Inditáskor ne legyen rajta a laptop!!! ha rajta van nagyon nehezen indul be,úgy különben nem vészes.
Naplózva

Petike88

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 10
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 348
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 99.02.
  • Lakóhely: Tata
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #279 Dátum: 2010 Április, 27, 17:03:30 »

Inditáskor ne legyen rajta a laptop!!! ha rajta van nagyon nehezen indul be,úgy különben nem vészes.

aha,és valami ajánlott beállítás? vagy inkább hozzá se nyuljak?
Naplózva

nyalee

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #280 Dátum: 2010 Április, 27, 17:14:36 »

aha,és valami ajánlott beállítás? vagy inkább hozzá se nyuljak?
könyvbe minden le van irva.ott benne vannak az első lépések azt kell végig csinálni.
Naplózva

Petike88

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 10
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 348
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 99.02.
  • Lakóhely: Tata
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #281 Dátum: 2010 Április, 27, 17:18:00 »

könyvbe minden le van irva.ott benne vannak az első lépések azt kell végig csinálni.

oké,köszi az infót:)
Naplózva

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #282 Dátum: 2010 Április, 29, 09:50:26 »

306 S16
51.07 liter E85
56.50 liter B95
1048 km
31769 Ft
10.2 átlagfogyi - ez kb 0.1 literrel magasabb, mint benzinnel.
Megtakarítás: 4592 Ft
Naplózva
           
                                            

Dakar 306

  • Füred-Team
  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 219
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 6.724
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Maglód
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #283 Dátum: 2010 Április, 29, 17:14:31 »

306 S16
51.07 liter E85
56.50 liter B95
1048 km
31769 Ft
10.2 átlagfogyi - ez kb 0.1 literrel magasabb, mint benzinnel.
Megtakarítás: 4592 Ft

Wazze, ilyen 107 literes tankot nekem is szerválhatnál :D
Naplózva

Break 306

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #284 Dátum: 2010 Április, 29, 17:18:14 »

Wazze, ilyen 107 literes tankot nekem is szerválhatnál :D
látom Daki elemedben vagy :-!
Naplózva

vasi

  • Füred-Team
  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 105
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 749
  • Évjárat: 1999.06
  • Lakóhely: Székesfehérvár
  • Motor: 1.4
  • Típus: Break
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #285 Dátum: 2010 Május, 02, 19:17:55 »

Egy alkoholista naplójából:

527 km után negyeden áll a mutató. Az előző tanknál ilyenkor már égett a sárga... Határozottan jobban tetszik!
Naplózva
Brékó, Brékó...BREAK Óóóóóó!!!!!

Jesi

  • Füred-Team (Senior Engineer)
  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 190
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.578
  • Autó színe: Diablo Red - MOKQ
  • Évjárat: 1997.07
  • Lakóhely: Balatonfüred
  • Motor: Egyéb
  • Típus: Break
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #286 Dátum: 2010 Május, 02, 19:24:58 »

Egy alkoholista naplójából:

527 km után negyeden áll a mutató. Az előző tanknál ilyenkor már égett a sárga... Határozottan jobban tetszik!

Ez még benzinnel is jó lenne. Nemhogy szesszel. Már én is laig várom az alkoholista életet... ;D
Naplózva
2.0T 8v (nem dízel)= ;D

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #287 Dátum: 2010 Május, 02, 21:31:43 »

Ez még benzinnel is jó lenne. Nemhogy szesszel. Már én is laig várom az alkoholista életet... ;D

A 105 oktánt amúgy a TU/XU mocik kihasználják? Mert úgy tűnik (tapasztalom), hogy nem annyira...
Naplózva
           
                                            

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #288 Dátum: 2010 Május, 02, 22:43:46 »

A 105 oktánt amúgy a TU/XU mocik kihasználják? Mert úgy tűnik (tapasztalom), hogy nem annyira...

Nem repülőgépek ezek...  ;)
Nyilván nem használják ki...
Naplózva

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #289 Dátum: 2010 Május, 02, 22:47:06 »

Nem repülőgépek ezek...  ;)
Nyilván nem használják ki...

Nem a teljesítmény oldalára gondoltam most ;)
Naplózva
           
                                            

Jesi

  • Füred-Team (Senior Engineer)
  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 190
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.578
  • Autó színe: Diablo Red - MOKQ
  • Évjárat: 1997.07
  • Lakóhely: Balatonfüred
  • Motor: Egyéb
  • Típus: Break
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #290 Dátum: 2010 Május, 03, 06:18:34 »

A 105 oktánt amúgy a TU/XU mocik kihasználják? Mert úgy tűnik (tapasztalom), hogy nem annyira...

Mivel elég alacsony kompresszión üzemelnek, nemigen. Nekem pl 8.5 a kompresszióm. De ezért cserébe remekül lehet emelni a nyomást... ;D
Naplózva
2.0T 8v (nem dízel)= ;D

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #291 Dátum: 2010 Május, 03, 12:30:48 »

Mivel elég alacsony kompresszión üzemelnek, nemigen. Nekem pl 8.5 a kompresszióm. De ezért cserébe remekül lehet emelni a nyomást... ;D

A kopogásérzékelő B95re van hangolva?
Naplózva
           
                                            

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #292 Dátum: 2010 Május, 03, 15:11:02 »

A kopogásérzékelő B95re van hangolva?

Szerintem a kopogásérzékelő kopogásra van hangolva...  ;)

Oktánszámkorrigáló eszköz (dugó kétféle ellenállással) esetén beszélhetünk inkább gyári hangolásról.
Naplózva

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #293 Dátum: 2010 Május, 03, 16:10:55 »

Szerintem a kopogásérzékelő kopogásra van hangolva...  ;)

Oktánszámkorrigáló eszköz (dugó kétféle ellenállással) esetén beszélhetünk inkább gyári hangolásról.

Akkor magyarul, csak rosszabb oktánszámú benzinhez tud korrigálni? Jobbhoz nem, gondolom?
Igen, kopogásra, de azt adott paraméterek alapján égették be, nem?
Naplózva
           
                                            

Tibcsi

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #294 Dátum: 2010 Május, 03, 16:38:13 »

Akkor magyarul, csak rosszabb oktánszámú benzinhez tud korrigálni? Jobbhoz nem, gondolom?
Igen, kopogásra, de azt adott paraméterek alapján égették be, nem?
A sajátomnál láttam már 45fokos előgyújtást is, igaz csak motorfék üzemmódban. De ez bőven elég arra, hogy tudjam, hogy simán utánamegy bármilyen üzemanyagnak. ;) Egészen addig tolja az előgyújtást, amíg nem okoz kopogásos égést.
Naplózva

Sink

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #295 Dátum: 2010 Május, 04, 13:08:52 »

A sajátomnál láttam már 45fokos előgyújtást is, igaz csak motorfék üzemmódban. De ez bőven elég arra, hogy tudjam, hogy simán utánamegy bármilyen üzemanyagnak. ;) Egészen addig tolja az előgyújtást, amíg nem okoz kopogásos égést.
Tibi tanácsot szeretnék kérni.
Szerinted egy generál után E85 tankolni?
Elöre is köszönöm!
Naplózva

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #296 Dátum: 2010 Május, 04, 13:42:02 »

A sajátomnál láttam már 45fokos előgyújtást is, igaz csak motorfék üzemmódban. De ez bőven elég arra, hogy tudjam, hogy simán utánamegy bármilyen üzemanyagnak. ;) Egészen addig tolja az előgyújtást, amíg nem okoz kopogásos égést.

Akkor lehet, hogy nem jó a kopogásérzékelőm :)
45 fok az nem kevés....
Naplózva
           
                                            

Petike88

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 10
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 348
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 99.02.
  • Lakóhely: Tata
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #297 Dátum: 2010 Május, 04, 13:57:34 »

ma úgyvolt hogy beszerelik az átalakítómat... egy hete bementem ide tbányára a az intrspr melletti kis szerelőhöz,ahol nagy vászonon feszít h bioetanol átalakítás... mondták h kedd 8ra mennyek... odamentem,leadtam a kocsit,elmentem sétálni...10kor visszamegyek,és ugyanugy parkol a kocsi,ahogy hagytam... jön a ****i,h nem tudják beszerelni,mert ezt a típust még nem csinálták... és több idő kell... már 2órája nem csináltak semmit,ha elkezdték volna,akkor még egy órát kibírok vagy még kettőt... ráadásul olyan bunkó egy paraszt az a ****i aki ott van.. szoval,aki megveszi még véletlen sem náluk próbálkozzon a berakással!!!
Naplózva

Tibcsi

  • Vendég
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #298 Dátum: 2010 Május, 04, 15:50:54 »

ma úgyvolt hogy beszerelik az átalakítómat... egy hete bementem ide tbányára a az intrspr melletti kis szerelőhöz,ahol nagy vászonon feszít h bioetanol átalakítás... mondták h kedd 8ra mennyek... odamentem,leadtam a kocsit,elmentem sétálni...10kor visszamegyek,és ugyanugy parkol a kocsi,ahogy hagytam... jön a ****i,h nem tudják beszerelni,mert ezt a típust még nem csinálták... és több idő kell... már 2órája nem csináltak semmit,ha elkezdték volna,akkor még egy órát kibírok vagy még kettőt... ráadásul olyan bunkó egy paraszt az a ****i aki ott van.. szoval,aki megveszi még véletlen sem náluk próbálkozzon a berakással!!!
Akkor ezt legyél kedves tudatni a forgalmazóval is. Jobb ha tud az ilyen műhelyekről.

Módosítva: 2010 Május, 04, 15:51:44
Akkor lehet, hogy nem jó a kopogásérzékelőm :)
45 fok az nem kevés....
Vagy csak "régi" a motorvezérlő. ;)
Naplózva

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:E85 tapasztalatok...
« Válasz #299 Dátum: 2010 Május, 04, 16:25:27 »

Akkor ezt legyél kedves tudatni a forgalmazóval is. Jobb ha tud az ilyen műhelyekről.

Módosítva: 2010 Május, 04, 15:51:44
Vagy csak "régi" a motorvezérlő. ;)

Régi, régi, de fullos :D
Naplózva
           
                                            
Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 14   Fel
 


Az oldal 0.46 másodperc alatt készült el 28 lekéréssel.