Belealkudtam az eredetvizsgát is. Helyben biztosítás + átiratás ügyintézés. Kb. 400-ban állt meg.
Az első hibája kb. 1 hónap múlva derült ki. Forralta a vizet. Hihetetlennek tűnt amit láttam, mikor kivettük a vízpumpát: olyan volt mint a kávédaráló kése. Egy lapát se volt rajt.
Kicseréltük.
Ezzel egyidőben kapott új olajszűrőt, olajcserét, új vezérműszíjat, ékszíjat, csapágyat.
Biztosra mentem, nem akartam egyéb problémát a motorral.
Mellesleg ez volt Kb 173 000km-nél, jah.. és nem lett hengerfejes!!
Módosítva: 1970 Január, 01, 00:59:59
Vezetni mindig élvezet... Na ez a szlogen megállja a helyét. Nem kellett a kocsihoz nyúlni egészen a nászutunkig. Emlékezetes marad ez is. Még csak néhány hónapja van nálam, de ez a rövid időszak igencsak élménygazdag.
Úgy esett, hogy augusztusban megnősültem. Nászút belföldre: Tihany.
Odafelé: gond nélkül.
Bejártuk az északi partot (Nagyvázsony, Veszprém) úttalan utakon, kuplungot nem kímélő módon olyan erdei utakon, ahol a madár se jár, legfeljebb az erdész. Hegyre fel, hegyről le... semmi gond.
Eljött az idő, hogy hazainduljunk. Kiállok a panziótól, becuccolunk, elköszönünk.
Irány a Tihanyi RÉV!
Komp sehol, motor állj, kiszáll, fotózás.
Hoppá, hoppá.... mi ez a víz a kocsi alatt???
Módosítva: 2009 November, 09, 22:44:55
Hát igen. ELfojt a vizem... miután felforrt az agyam. Olyan cifra káromkodást ti még nem hallottatok, ahogy én nyugtáztam a hűtő kilukadását. Máig nem értem hogyan. A panziónál még semmi, 2 km-rel odébb meg tócsa.
Na mindegy, nem volt mit tenni, üdítősüveg elő, kiborít, irány a csap!
Feltöltöttem csurig. Jött a komp, kompra fel, át Szántód, kompról le, 1 km után STOP. STOP. STOP.
Áhhh.... 115 fok.
Módosítva: 2009 November, 09, 22:59:59
így esett, hogy trailerrel jöttünk haza a nászútról.
Aztán persze hűtőcsere, és ismét megúsztam. Nem lett hengerfejes. Picit kopog az egyik szelep, de még elmegy. Nem is biztos, hogy ettől...
Módosítva: 2009 November, 10, 15:02:26
Itt egy friss kép a verdáról.
http://www.szanyifoto.comze.com/Kepek/DSCN2082.JPG