Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  

Szerző Téma: Uwel - 306XT 94" fosbarna dejó :)  (Megtekintve 2895 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

uwel

  • Vendég
Uwel - 306XT 94" fosbarna dejó :)
« Dátum: 2009 Június, 09, 23:10:21 »

Hát eljött hogy én is kiírom magamból szeretett autóm eddigi történetét.

Még valamikor asszem februárban hoztam el a masinát rossz fűtőmotorral és enyhe beázással.
Az első dolgom volt a fűtés javítása, hisz télen azé hideg van :)
Kiszedtem a motor meg volt szorulva nagyon, hiba elhárítva 12 V tápfesz után pörgött mint a veszedelem.
Este 7 ra sötét, havazás. Motor vissza, kapcsol, öröm az arcomon hogy dejó meleg lesz holnap reggel
aztán semmi. Összes bizti ki vissza egyik se volt rossz. Mondom akkor a kocsi nyert feladom.
Zárnám be, központi zárógomb megnyom reakció NULLA. JAJJADEJÓ, öröm bódottá.
Ez a nap nem volt sikeres. Sebaj.
Jön a hétvége nah majd akkor.

Kocsi belseje megbont, mérés itt ott tápfesz sehol. Aztán kiszúrtam valami kis szart a fűtőmotor felett. Nagynehezen kibányásztam
bentről (ekkor még nem tudtam hogy kivűlről megbontva 5 perc, ezvan tanul az ember), és JÉÉÉÉ a hőbizti eldurrant.
Kapott egy jó kis rövidzárat a hőbizti helyett és már tolta is az arcomba a poros büdös meleg.
De ahol büdös van ott meleg is, és elsődlegesen a meleg volt a lényeg.

Aztán jött az enyhülés olvadás eső. Kocsi meg csak ázott.
Szétbontottam az egész belsejét kiszárítottam, kitakarítottam, egy hétig egy üléssel jártam, kerestem a beázás helyét.
Nemtaláltam. Ajtószigetelések lebontva, rendbeszedve, ajtófelett kivül gumi rendbehozva visszaragasztva (ugyanis az a fémsín elrohadt itt ott).
Még mindig ázik a beste. Aztán jött a füles itt a fórumon hogy ajtó burkolat alatt a ,,szigetelés,, nem e rossz.
Kezdett járni az agyam melóból haza, egyből nekiestem lebontani, és láss csodát egy öklömnyi luk fogadott.
Tesa szalag beragaszt mindenhol összes ajtó ellenőriz rendbehoz. Nemázik, dejóóóó.
Belső kárpitokat Venis száraz kárpittisztítóval kipucol, csillog villog, és mehetett is össze.
Központi még mindig nem ment de meleg volt bent, a víz kint, és tisztaság.

Vasárnap teletankoltam, hétfőn innnyektortisztító lötyi, és egy új H4 es izzó mert megérdemli a járgány.
Nah jött a kedd, kezem eltörtem, sebaj ebcsont beforr. Nahde jött a csütörtök mikoris megcsókoltam egy Mazda kisbusz
hátulját. Törött kéz törött autó, ÍGYISKELL. Kétségbe nemestünk, Apu gyere me ez nem megy haza. Apu jött kötelet nemhozott.
Aztán hazazavartam a kellékért, majd vonatatás haza, persze előtte a kéksárga szakszerűen törtött kézzel kitöltve ugyanis a
károsult kettőig nemlátott szemüveg nélkül. Hála égnek emberünknek nem lett baja bár a nyaka tuti fáj vagy egy hónapig,
orrvérzésem meg hamar abba maradt. És nem nem a törött kéz volt itt a baj hanem hogy elbambultam. Szarügy, bennevan.
Haverom 80ál aludt el a nulláson (ekkor én is aludtam hátul, biztos megirigyelte:))) a 18 as kilométer táblát kicsit megkoccoltuk majd a
Vento szlájdolt is a betonkordonon. Mindenki megúszta.

Nah vissza....
Szal végre kész a kocsi - központit leszámítva - tele a tank, azt összetöröm.
Következő hét elején törött kézzel elkezdtem a munkálatokat. Szétbontottam, ami nemkellett kuk.
Jobb nyúlvány meg megrogyott, de szerencsére csak egy pöttyet, 5000 ft leszurkolását követően kész is lett.
Lakatosmunka kész jöhetnek az alkatrészek.
Hát ugye minden nyomorult a kocsi elejét töri, így bontott alkatrész elég kevés állt rendelkezésre, ami volt jobbos lámpa,
talán lökös, motorház, se hűtő se semmi értelmes áron és távolságra.
Nah akkor jöhet a közeli autó alkatrészes. Lámpa ~6800 index ~2300 zárhíd ~7000 motorház 23000.

Folyt köv.




Naplózva

uwel

  • Vendég
Re: Uwel - 306XT 94" fosbarna dejó :)
« Válasz #1 Dátum: 2009 Június, 09, 23:49:33 »

Nahszóval gyorsvoltam.......
Jött a hűtőkeresgélés merugye az boltból vagy 60000.
Rátaláltam itt a fórumon az emberemre alias Robert777.
Csütörtök volt, vasárnap ment ki kocsiér Ausztriába, hazafelé hívott is hogy ****a a hűtő csak ez a kisebb fajta.
Mondom jó lesz az végül is nem Afrikába vagyunk. Vasárnap ki is szedte 7 fő posta, kedden már itt is volt egy
beszarás de krva jó állapotú hűtő. Mintha új lett volna - aztán lehet az is volt azon a kocsin :).
Öröm volt, korrekt áron, nagyon jó hűtőt kaptam. (THX mégegyszer)

Nahszóval, megvan minden dobjuk össze. Sajna nekem időm nem volt mer sokáig melózok, de Apu aki hazahúzott
24 72 be dolgozik így ideje bőven akadt, szaktudása pedig határtalan és nagyon jól megcsinál mindent, így bátran rábíztam :)
Délutánra már zörgött is végre a masina.

Hazaértem azt küldtem is neki, 2 hét állás után járt ez neki.
Lökös híján a levegő visít a felcsavarozott rendszám táblán, de legalább a vadakat elűzi és nem ugrik be egy őz a szélvédőn :)
Apropó szélvédő......
Ablaktörlő szerelés következett, kiszedtem kitakarítottam a motort, meg kapott olajat az egész.
Jajj de jó ez is letudva, mehet is vissza, de hát miért is ne a pénz úgyis felvet a válság kellős közepén, csak odaütöttem a szélvédő
szélének a szerkezetet - nah jó odavágtam de nem oda céloztam az okát meg inkább hagyjuk :).
Kicsit idegesek lettünk de úgyis karcos volt az üveg már. Hétfőn telefon 15500ér van szélvédő, gyári zöld - ekkor tudtam meg hogy zöld színű a
szélvédőm, mármegérte :) - és 7800ér beteszik. szerdán vihetem délután kész. Így is lett, jó munkát is végeztek a mesteremberek.

Teltek a napok, mire egyik hétvégén nekiláttam és az elektromos kábeleket a kormány alatt meg úgy amerre jártam újraforrasztottam
normálisan leszigeteltem, mire egyszer csak a szemem sarkában a riasztó visszajelzője érdekesen felvillant.
Hmmm, mondom minek köszönhető ez a fényáradat. Hát csak rányomtam a bezáró gombra és láss csodát működött a központi.
Jipííííííí. Hogy mi lehetett a baja arról a mai napig fogalmam sincs mert amit újraforrasztottam vagyis az összetekert kábeleket leforrasztottam
jól érintkeztek. De hát úgy fest kellett neki ez a plusz komfortérzet :)

Nah másszunk be alá mi is van ott, Hát egy szétfoszlott tartóbak. Megrendeltem persze nagy jött, Citroen típus alatt viszont megtaláltam
ami nekem kell. A benne lévőt 2 óra  munkával sikerült kivésnem, ugyanis semmi kedvem nem volt szétszedni ott a dolgokat.
Tenném be az újat, mikor is látom mint említettem hogy ez nagy. Tolómérő elő, mégis mennyivel nagyobb, hát 5 mm volt az eltérés.
Fizikai tanulmányaimra visszaemlékezve van a  hőtágulás, de semmilyen képletbe nem tudtam behelyettesíteni amiben 5 mm-t összébb
menne az anyag, ekkor rendeltem meg a kisebbet.
Két napra rá megint be alá persze ez sem akart bemenni mert ez 5 tizeddel nagyobb volt. Ütögettem feszítettem nyomtam befele de semmi.
Előkerült egy reszelő, csinálunk neki egy kis megvezetést azzal hogy lereszelem a szélét. Megtörtént de nem ment be.
Ajjaj kezd este lenni, jöjjön aminek jönnie kell, elő a flex Kapott az anyag rendesen, de csak nem fért be. Vissza a satuhoz kap még a
mocsok ha ennyi nem volt elég. Persze a sima henger formáját elveszítette de a cél lebegett a szemem előtt hogy a helyén legyen most már bármi áron.
És elindult befele egész jól. Ütöm finoman az 500 grammos kalapáccsal mikoris elkezdett megszorulni. Ne ne üss rá többet jött a sugallat mert ha megszorul
az isten nem szedi ki, de a jó hiszem bennem volt már 4 óra munka után - de de jó lesz csak végezzünk már - de ez kevés volt, megszorult. Se ki se be.
Aztán jött az elkeseredés, kalapácsot nagyobb fokozatra állítottam, és ment az befele, bár némi anyagfáradás véltem észrevenni a bak szélén.
De nem érdekelt, nem lett rendesen a helyén kb 3 mm hiányzik de jó így. Utállok trehány munkát végezni, de már nagyon fáradt voltam, és ha megbontom
jobban az egészet elsőként cserélem ki.
 

Minden jó minden működik csak lökös nincs pénz híján, de ez nem érdekes :)
Nofene, csörög a katalizátor, ejj ejj ez milehet?! Merül fel bennem a kérdés.
Egyik szabad 7végén leszedtem az egész rendszert és a katalizátorból kipottyant egy darab. Hát ha egy kicsi kijött jöjjön az egész. Kivertem belőle az egészet.
Tudom a zöldkártya, de nincs mit tenni most ez van :)
Ez volt az egyetlen olyan dolog eddig amivel végeztem 3 óra alatt koszos sem lettem annyira, és amit kitűztem célnak el is lett végezve.

A katalizátor hiánya érződik a hangjába mert kicsit recsegős lett, majd ezzel is kezdünk valami, mert utállom ha egy autó hangos, főleg ha nincs mögötte
teljesítmény :)

Hát jelenleg így állok, lökös nélkül lukas katalizátorral, és fekete motorházzal.

Városba járva meg sok mindenkiben feléled a versenyszellem mikor meglátja a kocsim hogy nincs eleje és ,,carbon géptető,, domborít rajta.
Mi járhat a fejükbe? Mer az tuti nem hogy csóri összetörte és nem maradt pénze befejezni, neeem az kizárt, tuti valami sztrítracsing a verda
Carbon tető, bitos a lökös meg azé van lent mer jön a kúler rá, nah akko essünk neki azt nyomjuk le. Ekkor én csak röhögök egyet
mikor az opeles gyerek betépi 3 asba a piros kombi astrát 70 nél és letol mint a szart.
Egészségére. biztos ettől jobb neki :)
Naplózva

uwel

  • Vendég
Re: Uwel - 306XT 94" fosbarna dejó :)
« Válasz #2 Dátum: 2009 Június, 11, 00:00:59 »

Késő este ismét esik, reggelre vajon beázik megint?
Már nem kell sok és meg is látom....., remélem nem:)

Viszont leálltunk megint, most ez az új hobbija.
Mész vele szépen majd üresbe gurulsz és műszerfalon felvillan az égvilágon minden.......
Gyújtás le vissza és megy is mintha nem is történt volna semmi....
És fingom nincs hogy mi a fene lehet.

Valamelyik nap csináltam egy ECU tesztet 12 es kód felvillan majd a 11 es teszt vége.....
Nem akartam elhinni hogy egy nyomorult hiba sincs benne....
Vagy mégsincs benne semmi, hát tegyünk bele hogy kiderüljön az eljárás jó e.
Motor beindít......
Lehúztam egy két elektromos csatlakozót, elkezd dadogni.....
Ezaz hiba lesz az ECU-ba van mit kiolvasni....
Nah de ennyi nem volt elég... lehúztam egy vákuumcsövet is.....
Több sem kellett neki majdnem leállt....
Cső vissza gyorsan a motor ismét erőre kapott....
Hááá, de ha ez ilyen hibát generál játszunk még vele.....
Csak leállt..
Jöhetett a teszt....
12 es kód, majd kis izgalom hogy vajon mi lesz....
Jöttek a hibakódok sorra, így megbizonyosodtam róla hogy a teszter jó.

Este irány a város együnk egy palacsintát este 11 kor.
Határ úton kis dugó, ekkor volt az az első pillanat mikor az autót elkapták
az érzelmek és felragyogott a műszerfala mint a karácsonyfa.

Hát ez van, hiba persze még most sincs az ECU-ba, de igazából most
nem is nagyon van kedvem vele foglalkozni. :)
Naplózva

uwel

  • Vendég
Re: Uwel - 306XT 94" fosbarna dejó :)
« Válasz #3 Dátum: 2009 Június, 17, 00:01:37 »

A leállást befejezte.....Megjött a jó idő :)
Most tervbe van az eleje befejezése (lökös, hűtőrács, bajuszléc), persze nem a régi elemekkel....
Kicsit újítunk..... Legalábbis terv szerint.....
Aztán jön a fényezés.
Bár a helyszín még kérdéses, mert a pincénk be lett lakva, így apám  nem hiszem hogy nagyon örülne a
hígító szagnak napokon keresztül :)
Mindegy ez legyen a legkevesebb........
Színe terv szerint fehér lesz....
De ez azért még odébb van.....
Azt hiszem hétvégén kijavítom a sérült küszöbrészt.

Tehát az ütemterv:
Hét vége: küszöb javítás, meg talán kikalapálom a bal ajtót mert egy kicsit be van horpadva
Hó vége: lökös, hűtőrács, és bajuszléc beszerzése
Köv hónap: apám kilakoltatása, és a pince birtokba vétele :) Nah jó nem rakom ki az öreget, majd megoldom :)

Hát igen, szép is ez az ütemterv de majd kiderül hogy a pénztárcám mit szól ehhez :)
Naplózva

uwel

  • Vendég
Re: Uwel - 306XT 94" fosbarna dejó :)
« Válasz #4 Dátum: 2009 Június, 17, 13:26:14 »

Egy két kép hogy milyen ügyes voltam:
[imgt]http://users.atw.hu/uwel3168/20090321.jpg[/imgt]
[imgt]http://users.atw.hu/uwel3168/20090321(002).jpg[/imgt]
[imgt]http://users.atw.hu/uwel3168/20090321(004).jpg[/imgt]
[imgt]http://users.atw.hu/uwel3168/20090321(010).jpg[/imgt]

Nem volt vészes a mutatvány mert csak pótolni kellett a hiányzó dolgokat
meg egy 5000 ft os lakatosmunka, de két nappal előtte törtem a kezem
így egy kicsit rosszul érintett , hogy még ez is :)
Naplózva

uwel

  • Vendég
Re: Uwel - 306XT 94" fosbarna dejó :)
« Válasz #5 Dátum: 2009 Június, 23, 10:03:06 »

Hát a hétvégére betervezett küszöbjavítás elmaradt időhiány miatt
(szombat meló, vasárnap suli + meló este 10 ig) No mindegy.......

De ha már a fórumban szóba került a trabicsek gondoltam megemlékezek itt is róla.......

17 évesen kaptam meg a jogsimat, ekkor már Trabink volt már vagy 25 ha nem 30 éve......
Igazi trabantos család  ;D
Néha becsúszott második autónak egy Wartburg (ez meg volt kb 2 hétig) meg volt egy
Aleko is egy darabig (családi okokból kellett egy nagyobb autó, de ezt nem részletezném)
De ezek mellett mindig volt egy Trabant is a háznál.

Visszatérve......
2008 nyaráig koptattam a kis masinát folyamatosan.
Hála égnek apám nem volt az a fajta ember aki nem engedett volna vezetni.
Megkaptam az ideiglenes jogsim és már aznap este útraszálltam  
Aztán persze jöttek a kisebb nagyobb kalandok a Német csodával.

Gumik azon sose voltak jók (nem azért lett tarbi mert az olyan luxus hanem mert ezt engedhettük meg magunknak),
a legmelegebb nyári napon egy erőteljes kézifékessel sem tudtad csikorgásra és csíkhúzásra bírni.
Visszapillantóba nézve csak egy tiszta csík maradt az úton a gumi nyomába.
Emiatt egyszer keresztbe is álltam vele barátnőmmel együtt, hála égnek egy karcolás nélkül (hozzáteszem nem mentem gyorsan
csak poros volt az út nah meg ezek a csoda slikkgumik nem fogták az utat)

Üzemanyag sose volt benne, mindig csak amennyi kellett 10 - 15 liter :)

Mikor megkaptam a jogsit fater mondta hogy mivel ez egy gyenge autó egy kicsit forgassam jobban hogy a következő
sebességfokozatot ne erőlködve forgassa (mint utólag leesett 2000 helyett 4 5 ezerre gondolt) nah ez nekem olyan jól sikerült
hogy 4 hónap múlva már jöhetett is a motorcsere. De mivel mint mondtam nagyon sokáig trabiztunk így apám
meló mellett ezeknek a szörnyeknek a javításából szerzett + betevőt a családnak, így volt otthon minden hozzá.
Szaktudás is és alkatrész is bőven raktáron. Polc tetején felújított főtengely, szekrényben a szépen felújított önindítók,
a kerti tárolóhelyiségekben pedig az egyéb alkatrészek (komplett váltó, féltengely, blokkok, hengerfejek, dugók).
Így aztán reggel nekikezdett és délutánra már dübörgött is benne az erőtől duzzadó felújított agregát

Volt még a verdával a hegyekben rallizás, persze csak ésszel, volt hogy ültünk benne 7 en, meg Egerből hazafelé
4 en nem kisdarab emberekkel egy társaságban.

Trabantos találkozón sikerült rekordod döntenem a fogyasztásával a felvonulás végére, már nem emlékszem mennyire is
jött ki de azt tudom hogy egy tankéval vetekedett. Nah ez érthető is volt, hisz 20 kilométeren keresztül 1 es padló 2 es félig aztán STOP  

A legbüszkébb pedig arra voltam hogy közel s távol a miénk volt  a legjobb állapotú és a legtöbb eredeti alkatrészt tartalmazó autó ami
közúton gurult mindennapos használatban.
Nagyon vigyáztunk rá, és nem azért mert pótolhatatlan anyagi értéket képviselt hanem mert erre tellett.

Vezetni pedig megtanultam rajta az szent. Ebben az autóban csak a telefonod pénztárcád és nem utolsó sorban az
életed jelentette az egyetlen értéket, fékút egyenlő volt a végtelennel, világítás csak egy jobb halogén elemlámpával
vetekedett, a kaszni meg ha tört akkor úgy szállt szét 50-nél mint egy Forma 1 egy 300-nál.
De egy szó mint száz nagyon észnél kellett vele lenni hogy életben maradj, és ennek tudatában meg is tanultam vele
közlekedni. Bár mindenki fosott mellettem mikor küldtem neki, oldaltávolságra egy idő után éreztem annyira hogy
elmentem vele pont akkora helyen mint amekkora a kocsi volt, de ezt a mellettem ülők elsőre nem igazán akarták elhinni
így kapaszkodtak amibe csak tudtam (persze én tudtam hogy ez értelmetlen mert ha nem is jön össze a manőver akkor
is a kezükben marad bármi amit fognak  HAHA

Igen igen aztán jött a saját kocsi amit 1 hónap múlva a képen láthatóra törtem, de közel 6 év alatt ez volt az egyetlen
és remélem az utolsó olyan törés ami komolyabbra sikerült (KOPKOPKOP), míg a környezetemben lévő haverok egy két évvel
fiatalabb jogsival aputól kapott saját kocsit már párszor kitették a próbababás filmes törési teszteknek a közúton.

Emiatt nem is bánom hogy nekünk ,,csak,, egy Trabantunk volt......

Mikor megváltunk tőle (nem anyagi okok miatt hanem elég rendezetlenek voltak a papírjai, lejárt a forgalmija és meg is telt,
az új forgalmi pedig kb a kocsi értékének az 5-szörösébe lett volna), és megmondom őszintén mikor kigurult az új tulaj
vele az utcánkból a szívem szakadt meg a kis egérszürke masináért.
de az élet megy tovább és ha trabi lenne még akkor most nem lenne két Pug is a családban
De azért még annyit hogy TRABANT FOREVER  :-!
Naplózva

uwel

  • Vendég
Re: Uwel - 306XT 94" fosbarna dejó :)
« Válasz #6 Dátum: 2009 Június, 28, 22:28:22 »

Hát az ütemterv természetesen felborult időhiány végett, és jelenleg még most sincs semmi előrehaladás,
és sajnos úgy néz ki nem is lesz mivel az alaptőke ismét kiesik, ugyanis fogat csináltatok.

A kocsi még egy pöttyet beázik, ezt a mai hatalmas esőt sem bírta. A jobb ajtónál olyan mint ha az ajtószigetelés
megtelne vízzel és a lukakon amin a levegő kijön mikor becsukódik az ajtó és befolyik az utastérbe.
Ezt már valamelyest kiküszöböltem azzal hogy kis lukakat csíptem az aljára és be is vált kivéve ennél az ajtónál.
De azt hiszem holnap azért annyi időm lesz hogy erre kitaláljak valamit :)
Naplózva

uwel

  • Vendég
Re:Uwel - 306XT 94" fosbarna dejó :)
« Válasz #7 Dátum: 2010 Január, 03, 04:59:26 »

Hát jó rég jártam itt de most bepótolom az elmaradtakat.
Tető kijavítva, ugyanis a remek szakemberek és a tetőablak szigetelés konstrukciójának hibája miatt kirohadt. Az össze lukat megkerestük ,,kitisztítottuk,, majd le lett festve a tetőablak körül. Pontosabban csak alapozóval van átfújva.

Az alváz még a hó és a sózás előtt megkapta a megfelelő védelmet, a küszöb körül az alvázon lévő rohadások lukak betakarva, és ideiglenesen a bal küszöbön a nagy rohadás is eltüntetve.
Van ilyen kátrányos csőszigetelőm, nagyon jó anyag, rámelegíted a fémre és nagyon f@szán rátapad, arról nem is beszélve hogy jól bírja az ,,igénybevételt,, is.
Bár nem valami elegáns megoldás de sajna ennek a hibának az orvoslására még nem volt keret.
Ha nem lenne ilyen rohadt íves a küszöb már réges rég ki lett volna javítva. No mindegy.

Október elején sikerült hozzájutnom egy gyári lököshöz, és egy hűtőmaszkhoz egész jó áron, így végre minden karosszériaelem fent van az autón. A motorháztető telibe lett fújva füllerrel, és ezzel együtt a rozsdásodó részek is a kasznin, szépen kitakarva, és kijavítva.
Elég tarka barka a kocsi, de nem igazán érdekel, a lényeg hogy ne rohadjon és ne rozsdásodjon. Majd talán nyáron kap egy telifényt, nah de ez még odébb van.

Tetőre visszatérve....
A tetőablak tálcájának egyik kifolyó csöve sem volt a helyén, emiatt is kapott rendesen vizet az utastér. Na de ez a hiba is elhárítva.

Jah...
A hűtöm is megadta magát így a tél kezdetén, szétcsúszott az a nyavalyás, és a csöveknél szivárgott a víz. Hála egyik kollégámnak vadi újat szerzett nekem 15.000Ft-ért a nagyobb kiadásból.
Ezt a plusz kiadást mondjuk nem vettem annyira rosszul, inkább örültem hogy van benne egy jó nagy és új hűtő  ^-^

Viszont a fűtés csövem megadta magát. Szereztem egy ugyanolyan méretű darabot mint amekkora kellett nekem és jól megtoldottam. Bár ennek a cseréje is hamarosan bekövetkezik mert a múltkor ez a betoldott cső is elszakadt a toldásnál, bár ez még nem volt vészes probléma. Na de tudom hogy elkerülhetetlen a dolog.

A hűtéssel pedig szüntelen küzdök, vagy anyaghiba vagy olyan hiba amiről fingom sincs mi okozhatja.
Jelen pillanatban olyan mintha a menetszél meghűtené a termosztátot ami nem nyit ki viszont a motor túlmelegszik. Bár ez elég abszurd, de nem tudok mire gondolni, mivel hűtő új, termosztát új és tesztelt is, hőkapcsoló kisebb értékű (92-87 fokos) és ez is tesztelt, a vizet és a nyomást nem engedi sehol.
Hétfőn veszek egy új hőmérséklet jeladót, jól kimérem hogy hogyan változik a karakterisztikája, majd a helyén a kocsiban lévőt is, ha mind a kettő ugyanazt az eredményt adja akkor ezek után nem lesz nehéz a műszert tesztelni, és valamelyik csak hibás lesz ;D Ha nem akkor már csak a vízpumpa maradt, de hát majd meglátjuk. 





 
Naplózva
 


Az oldal 0.303 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.