Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  

Szavazás

Volt már javítva a hídad?

Igen
- 57 (28.8%)
Nem
- 122 (61.6%)
Többször
- 2 (1%)
Inkább cseréltem bontottra
- 17 (8.6%)

Összes szavazó: 154


Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 28   Le

Szerző Téma: Hátsó futóművel kapcsolatos problémák  (Megtekintve 444304 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

STR

  • Vendég
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #650 Dátum: 2010 Augusztus, 25, 14:37:46 »

hello

hogy lehet lejebb állitani a hátso hidat?ültette már meg valaki??? ::)
Naplózva

Andor

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 24
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 154
  • Lakóhely: Kakasd
  • http://peugeot-hatsofutomuvek.hupont.hu/
    • Peugeot hátsó futómű javítás garanciával
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #651 Dátum: 2010 Augusztus, 25, 17:41:27 »

Ha a hátsó híd nyikorog, akkor már nagyon a végét járja a dolog?
Tudom , hogy felújításra szorul, de remélem még nem a végső státuszban van.


Szia! Hogyha már nyikorog az azt jelent hogy a tűgörgős csapágyak széthullottak, és berágták a lengőkar csonkokat.
Ha még nincsenek bedőlve a kerekek, és nagyjából egyenesen állnak akkor még a hátsó hidad nem kopott ki és elég a tűgörgő és lengőkar csonk csere. Hogyha tovább használod így, elkezdenek bedőlni a kerekek szép lassan amíg bele nem érnek a doblemezbe. Olyan állapotban már mindent cserélni kell benne.
Ha kell segítség szívesen segítek. Üdv .
Naplózva
Hátsó futómű javítás, szerelés, garanciával.

Tel.: +36 20/320-3025
http://peugeot-hatsofutomuvek.hupont.hu/

nyalee

  • Vendég
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #652 Dátum: 2010 Augusztus, 25, 19:51:40 »

Ha a hátsó híd nyikorog, akkor már nagyon a végét járja a dolog?
Tudom , hogy felújításra szorul, de remélem még nem a végső státuszban van.
án igy jártam vele másfél évig aztán mindent cserélni kellett.
Naplózva

pistike4ever

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 32
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 4.481
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 1997.03
  • Kor: 24
  • Lakóhely: Szabolcs-Szatmár-Bereg Megye = GÉGÉNY
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Sedan
  • //PISTIKE//
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #653 Dátum: 2010 Augusztus, 25, 22:53:09 »

án igy jártam vele másfél évig aztán mindent cserélni kellett.
Kb két hete kezdett el zenélni.
Az egyik oldalon mint írtam, futómű beállításon megmondta az ismerős srác,h az egyik oldalon 2,valamennyi a másik oldalt meg 3, valamennyivel van bedőlve a kerék.


Szia! Hogyha már nyikorog az azt jelent hogy a tűgörgős csapágyak széthullottak, és berágták a lengőkar csonkokat.
Ha még nincsenek bedőlve a kerekek, és nagyjából egyenesen állnak akkor még a hátsó hidad nem kopott ki és elég a tűgörgő és lengőkar csonk csere. Hogyha tovább használod így, elkezdenek bedőlni a kerekek szép lassan amíg bele nem érnek a doblemezbe. Olyan állapotban már mindent cserélni kell benne.
Ha kell segítség szívesen segítek. Üdv .
Kerék már be van dőlve, éri a dobbetétet az egyik oldalt. :-\
Mennyire számíthatok kb ra?
Mennyire fog fájni, anyagilag!

Módosítva: 2010 Augusztus, 25, 22:54:02
A tűgörgő valószínűleg már szét van, de az is lehet, hogy csak zsírhiányos, szvsz eljárhatsz még egy darabig vele.

Köszi kolin,és mindenkinek az infót! :-!
Ment a pont!
Naplózva
306 Grey Evolution® :: 1.6 8v SR Sport
... AND WHAT DRiVES YOU?

Nick88

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 166
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.662
  • Autó színe: Silver
  • Évjárat: 2001.08
  • Lakóhely: Cegléd
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: Break
    • Nick's Carstyling Page
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #654 Dátum: 2010 Augusztus, 26, 06:40:55 »


Szia! Hogyha már nyikorog az azt jelent hogy a tűgörgős csapágyak széthullottak, és berágták a lengőkar csonkokat.
Ha még nincsenek bedőlve a kerekek, és nagyjából egyenesen állnak akkor még a hátsó hidad nem kopott ki és elég a tűgörgő és lengőkar csonk csere. Hogyha tovább használod így, elkezdenek bedőlni a kerekek szép lassan amíg bele nem érnek a doblemezbe. Olyan állapotban már mindent cserélni kell benne.
Ha kell segítség szívesen segítek. Üdv .

Nekem is aktuális a dolog, csak iszonyat messze vagy/tok. Kénytelen leszek helyben orvosoltatni a problémát.

bandit306

  • Vendég
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #655 Dátum: 2010 Augusztus, 26, 09:22:19 »

Nekem is aktuális a dolog, csak iszonyat messze vagy/tok. Kénytelen leszek helyben orvosoltatni a problémát.
Volt aki messzebről is lement. ;D
Naplózva

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #656 Dátum: 2010 Augusztus, 26, 11:00:33 »

hello

hogy lehet lejebb állitani a hátso hidat?ültette már meg valaki??? ::)
http://www.club306.net/secciones/bricos/proyectos/barratorsion/barratorsion.php
Itt találsz leírást!
Végülis csak annyi, hogy kihúzod a torziókat állítassz a lengőkaron és visszatolod, viszont ha nem volt mostanában szétszedve vagy felújítva a hidad, akkor nem olyan egyszerű a torziókat kiszedni...
Naplózva

Andor

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 24
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 154
  • Lakóhely: Kakasd
  • http://peugeot-hatsofutomuvek.hupont.hu/
    • Peugeot hátsó futómű javítás garanciával
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #657 Dátum: 2010 Augusztus, 26, 18:03:59 »

.
Kerék már be van dőlve, éri a dobbetétet az egyik oldalt. :-\
Mennyire számíthatok kb ra?
Mennyire fog fájni, anyagilag!



Szia! Ha már beleér a doblemezbe a kerék akkor ott már minden szétkopott sajnos.
Cserélni kell a hátsó hidat, lengőkarokat, és tűgörgős csapágyakat, + a szerelés.
Nálunk ez 105 ezer Ft, és gyári állapotra van vissza alakítva minden, nincs perselyezés,
meg egyéb gyenge minőségű eljárás.

Módosítva: 2010 Augusztus, 26, 18:11:40
Nekem is aktuális a dolog, csak iszonyat messze vagy/tok. Kénytelen leszek helyben orvosoltatni a problémát.

Csak ne perselyeztesd fel a zsírzógombos megoldással.
Ilyenkor nincs tűgörgős csapágy csak egy persely, amit zsírozni lehet.
De hiába zsírozzák az autó súlya alatt oválisra kopik és bedőlnek a kerekek,
rosszabik esetben megszorul amikor az autó lefelé rugózik és ottmarad a hátulja leülve.
Katasztrófális egy eljárás. És sajnos a neten eladott komplett szépen lefestett új futóművek 40-80 ezerig mind ilyenek ezt el hiheted.
Naplózva
Hátsó futómű javítás, szerelés, garanciával.

Tel.: +36 20/320-3025
http://peugeot-hatsofutomuvek.hupont.hu/

nyalee

  • Vendég
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #658 Dátum: 2010 Augusztus, 26, 18:39:16 »

Naplózva

lajos

  • Férfi
  • Klubfüggő
  • *
  • Népszerűség: 162
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.855
  • Autó színe: "ezüst metál"
  • Évjárat: 1999.10
  • Lakóhely: Szentes
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Sedan
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #659 Dátum: 2010 Augusztus, 26, 18:45:48 »

Pl én :)
Jaj ujjal nem mutogatunk és a jelenlevők mindig kivételek. :D
Naplózva
"Ezt valóban élmény...."

pistike4ever

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 32
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 4.481
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 1997.03
  • Kor: 24
  • Lakóhely: Szabolcs-Szatmár-Bereg Megye = GÉGÉNY
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Sedan
  • //PISTIKE//
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #660 Dátum: 2010 Augusztus, 26, 22:10:22 »


Szia! Ha már beleér a doblemezbe a kerék akkor ott már minden szétkopott sajnos.
Cserélni kell a hátsó hidat, lengőkarokat, és tűgörgős csapágyakat, + a szerelés.
Nálunk ez 105 ezer Ft, és gyári állapotra van vissza alakítva minden, nincs perselyezés,
meg egyéb gyenge minőségű eljárás.

:o Szép!


Módosítva: 1970 Január, 01, 00:59:59
Akkor mondhatni bontott hátsóhíd kell alá?
Vaterán láttam egy eladót,csak az tárcsás.
Alá lehet azt tenni?Mondjuk az csak 30e, mégse 105.

Ez lenne az:
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelyauto/felfuggesztes_kormanyzas_iranyitas/peugeot_306_hatso_hid_tarcsas_179273006.html
Az én autóm Abs-es 97 es S1 es

Írtátok itt ezt a kis nagy dobfékest dolgot, na ahhoz nem értek.
Nem tom milyen van rajta.
Mennyire megoldható a dolog?
Naplózva
306 Grey Evolution® :: 1.6 8v SR Sport
... AND WHAT DRiVES YOU?

zoli

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 25
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 986
  • Autó színe: Szürke
  • Évjárat: 1997,12
  • Lakóhely: Nyíregyháza
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #661 Dátum: 2010 Augusztus, 26, 22:30:43 »

:o Szép!


Módosítva: 1970 Január, 01, 00:59:59
Akkor mondhatni bontott hátsóhíd kell alá?
Vaterán láttam egy eladót,csak az tárcsás.
Alá lehet azt tenni?Mondjuk az csak 30e, mégse 105.

Ez lenne az:
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelyauto/felfuggesztes_kormanyzas_iranyitas/peugeot_306_hatso_hid_tarcsas_179273006.html
Az én autóm Abs-es 97 es S1 es

Írtátok itt ezt a kis nagy dobfékest dolgot, na ahhoz nem értek.
Nem tom milyen van rajta.
Mennyire megoldható a dolog?

És miből gondolod, hogy ez jó?
Naplózva
Munkaidőm kötetlen, megyek mint a töketlen!

pistike4ever

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 32
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 4.481
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 1997.03
  • Kor: 24
  • Lakóhely: Szabolcs-Szatmár-Bereg Megye = GÉGÉNY
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Sedan
  • //PISTIKE//
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #662 Dátum: 2010 Augusztus, 26, 22:34:41 »

És miből gondolod, hogy ez jó?
Ennek az autónk jó lesz ez!
Hol költ 100e az ember egy 14éves autóra?
30 is sok, de járni csak kell vele, meg így a téli kerek nem fér fel.
Naplózva
306 Grey Evolution® :: 1.6 8v SR Sport
... AND WHAT DRiVES YOU?

zoli

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 25
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 986
  • Autó színe: Szürke
  • Évjárat: 1997,12
  • Lakóhely: Nyíregyháza
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #663 Dátum: 2010 Augusztus, 26, 22:43:29 »

Ennek az autónk jó lesz ez!
Hol költ 100e az ember egy 14éves autóra?
30 is sok, de járni csak kell vele, meg így a téli kerek nem fér fel.

Azt értem, hogy nem akarsz költeni rá 100e-t. Én se tenném. De honnan tudod, hogy ha megveszed akkor arra nem kell költeni?
Naplózva
Munkaidőm kötetlen, megyek mint a töketlen!

marcusa

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajts
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #664 Dátum: 2010 Augusztus, 26, 22:57:10 »

Ennek az autónk jó lesz ez!
Hol költ 100e az ember egy 14éves autóra?
30 is sok, de járni csak kell vele, meg így a téli kerek nem fér fel.
Hali!
Azt a hidat Dávid306 hírdeti, és az ha jól emléxem nem ABS-es, így neked nem lesz jó....
Naplózva

pistike4ever

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 32
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 4.481
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 1997.03
  • Kor: 24
  • Lakóhely: Szabolcs-Szatmár-Bereg Megye = GÉGÉNY
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Sedan
  • //PISTIKE//
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #665 Dátum: 2010 Augusztus, 26, 22:58:34 »

Azt értem, hogy nem akarsz költeni rá 100e-t. Én se tenném. De honnan tudod, hogy ha megveszed akkor arra nem kell költeni?
Használt az mindig zsákbamacska.
De remélhetőleg, ezt a hidat meg lehet még menteni ami alatt van.
Vagyis nagyon remélem.
..és nagyon remélem nem 100e ft-ba fog fájni. :-\

Módosítva: 2010 Augusztus, 26, 22:59:04
Hali!
Azt a hidat Dávid306 hírdeti, és az ha jól emléxem nem ABS-es, így neked nem lesz jó....
Köszi szépen, ment a pont. :-!
Mivel nem értek hozzá.
Naplózva
306 Grey Evolution® :: 1.6 8v SR Sport
... AND WHAT DRiVES YOU?

zoli

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 25
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 986
  • Autó színe: Szürke
  • Évjárat: 1997,12
  • Lakóhely: Nyíregyháza
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #666 Dátum: 2010 Augusztus, 26, 23:05:08 »

Használt az mindig zsákbamacska.
De remélhetőleg, ezt a hidat meg lehet még menteni ami alatt van.
Vagyis nagyon remélem.
..és nagyon remélem nem 100e ft-ba fog fájni. :-\

Módosítva: 2010 Augusztus, 26, 22:59:04
Köszi szépen, ment a pont. :-!
Mivel nem értek hozzá.

Én a nem szöszölnék vele, persely és kész.
Naplózva
Munkaidőm kötetlen, megyek mint a töketlen!

pistike4ever

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 32
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 4.481
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 1997.03
  • Kor: 24
  • Lakóhely: Szabolcs-Szatmár-Bereg Megye = GÉGÉNY
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Sedan
  • //PISTIKE//
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #667 Dátum: 2010 Augusztus, 26, 23:09:21 »

Én a nem szöszölnék vele, persely és kész.
Majd elválik mi lesz a sorsa.
Naplózva
306 Grey Evolution® :: 1.6 8v SR Sport
... AND WHAT DRiVES YOU?

Andor

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 24
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 154
  • Lakóhely: Kakasd
  • http://peugeot-hatsofutomuvek.hupont.hu/
    • Peugeot hátsó futómű javítás garanciával
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #668 Dátum: 2010 Augusztus, 27, 06:50:10 »

Én a nem szöszölnék vele, persely és kész.

Az a baj hogy Magyarországon mindenki csak az árat nézni, nem a minőséget.
Hiába teszel bele perselyeket 1 év múlva újra szar lesz az egész, még rosszabb mint most, akkor újra perselyezteted?
Mert akkor már megint ott vagy a 100 ezernél és van egy perselyes futóműved ami katasztrófa.
A bontott is zsákbamacska mindegyik futott már minimum 150 ezret, azok sem jók.
Én tudom hogy nem kevés pénz 100 ezer és nem is akarok erre rábeszélni senkit sem,
de akik voltak nálunk azok átlátják a dolgokat, hogy egyszer ha megvan csinálva normálisan gyári szintre, akkor többet nem kell aggódni és évente szórakozni vele újabb és újabb ráköltött pénzekkel.
Sokszor a drágább az olcsóbb hosszútávon.
De ezt bármelyik hozzá értő autószerelő is elmondja helyettem.
Nem rábeszelés volt a célom, mindenkinek a saját dolga mit csinál, és hogyan költ az autójára.
Csak segíteni szerettem volna mert aki nem lát bele ebbe az egészbe, az könnyen hoz rossz döntéseket,
aminek újra a pénztárcája fogja bánni a következményeit. Üdv
Naplózva
Hátsó futómű javítás, szerelés, garanciával.

Tel.: +36 20/320-3025
http://peugeot-hatsofutomuvek.hupont.hu/

K Nándor

  • Vendég
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #669 Dátum: 2010 Augusztus, 27, 07:03:06 »

Az a baj hogy Magyarországon mindenki csak az árat nézni, nem a minőséget.
Hiába teszel bele perselyeket 1 év múlva újra szar lesz az egész, még rosszabb mint most, akkor újra perselyezteted?
Mert akkor már megint ott vagy a 100 ezernél és van egy perselyes futóműved ami katasztrófa.
A bontott is zsákbamacska mindegyik futott már minimum 150 ezret, azok sem jók.
Én tudom hogy nem kevés pénz 100 ezer és nem is akarok erre rábeszélni senkit sem,
de akik voltak nálunk azok átlátják a dolgokat, hogy egyszer ha megvan csinálva normálisan gyári szintre, akkor többet nem kell aggódni és évente szórakozni vele újabb és újabb ráköltött pénzekkel.
Sokszor a drágább az olcsóbb hosszútávon.
De ezt bármelyik hozzá értő autószerelő is elmondja helyettem.
Nem rábeszelés volt a célom, mindenkinek a saját dolga mit csinál, és hogyan költ az autójára.
Csak segíteni szerettem volna mert aki nem lát bele ebbe az egészbe, az könnyen hoz rossz döntéseket,
aminek újra a pénztárcája fogja bánni a következményeit. Üdv
:-! Csak a felújítás a legjobb megoldás. Általában minimum 150e km-t futott autókat szoktak elbontani ezért az én szememben duplán rizikós egy bontott híd megvásárlása.
Naplózva

zoli

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 25
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 986
  • Autó színe: Szürke
  • Évjárat: 1997,12
  • Lakóhely: Nyíregyháza
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #670 Dátum: 2010 Augusztus, 27, 09:55:50 »

Az a baj hogy Magyarországon mindenki csak az árat nézni, nem a minőséget.
Hiába teszel bele perselyeket 1 év múlva újra szar lesz az egész, még rosszabb mint most, akkor újra perselyezteted?
Mert akkor már megint ott vagy a 100 ezernél és van egy perselyes futóműved ami katasztrófa.
A bontott is zsákbamacska mindegyik futott már minimum 150 ezret, azok sem jók.
Én tudom hogy nem kevés pénz 100 ezer és nem is akarok erre rábeszélni senkit sem,
de akik voltak nálunk azok átlátják a dolgokat, hogy egyszer ha megvan csinálva normálisan gyári szintre, akkor többet nem kell aggódni és évente szórakozni vele újabb és újabb ráköltött pénzekkel.
Sokszor a drágább az olcsóbb hosszútávon.
De ezt bármelyik hozzá értő autószerelő is elmondja helyettem.
Nem rábeszelés volt a célom, mindenkinek a saját dolga mit csinál, és hogyan költ az autójára.
Csak segíteni szerettem volna mert aki nem lát bele ebbe az egészbe, az könnyen hoz rossz döntéseket,
aminek újra a pénztárcája fogja bánni a következményeit. Üdv

Természetesen ha csak tűgörgőt kellene cserélni akkor én sem tennék bele perselyt. De ha be van rágva a csonk esetleg plusz a ház is akkor nem igen költenék egy 300e Ft-s autóra 100-150e Ft-t. A egyik hozzászólásodban írtad, hogy 3 évente cserélni kellene a tűgörgőt. Nekem 3 éve lett perselyezve igaz csak az egyik görgő helye de semmilyen dőlés nincs a keréknél. Perselyezésnél nem mindegy, hogy milyen bronz a bronz öntvény mert van perselyhez való. Sőt van egy anyag a ZX100-s amit kimondottan tűgörgő helyére fejlesztették ki. Olyan helyekre ahol nagy igénybe vétel van és száraz futás. Nem kérdőjelezem meg a munkátok minőségét. Mindenkinek a saját dolga és pénztálcája, hogy mennyit tud vagy akar költeni a felújításra. Az is biztos, hogy ha a kerék már annyira dől, hogy a doblemezbe ér akkor az már hanyagság. Bontottan én sem vennék csak akkor ha szétszednék előttem darabokra.
Naplózva
Munkaidőm kötetlen, megyek mint a töketlen!

STR

  • Vendég
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #671 Dátum: 2010 Augusztus, 27, 14:00:16 »

hello

hogy lehet lejebb állitani a hátso hidat?ültette már meg valaki???  ::)
Naplózva

marcusa

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajts
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #672 Dátum: 2010 Augusztus, 27, 14:04:17 »

hello

hogy lehet lejebb állitani a hátso hidat?ültette már meg valaki???  ::)
Az enyémet nemrég ültettük meg Kapival és Robival, szét kell húzni a torziókat, és kicsit elfordítva összetolni. Kérdezd meg Rob.-ot hogy elvállalják-e.
Üdv: Józsi!
Naplózva

pistike4ever

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 32
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 4.481
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 1997.03
  • Kor: 24
  • Lakóhely: Szabolcs-Szatmár-Bereg Megye = GÉGÉNY
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Sedan
  • //PISTIKE//
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #673 Dátum: 2010 Augusztus, 27, 15:02:12 »

Az a baj hogy Magyarországon mindenki csak az árat nézni, nem a minőséget.
Hiába teszel bele perselyeket 1 év múlva újra szar lesz az egész, még rosszabb mint most, akkor újra perselyezteted?
Mert akkor már megint ott vagy a 100 ezernél és van egy perselyes futóműved ami katasztrófa.
A bontott is zsákbamacska mindegyik futott már minimum 150 ezret, azok sem jók.
Én tudom hogy nem kevés pénz 100 ezer és nem is akarok erre rábeszélni senkit sem,
de akik voltak nálunk azok átlátják a dolgokat, hogy egyszer ha megvan csinálva normálisan gyári szintre, akkor többet nem kell aggódni és évente szórakozni vele újabb és újabb ráköltött pénzekkel.
Sokszor a drágább az olcsóbb hosszútávon.
De ezt bármelyik hozzá értő autószerelő is elmondja helyettem.
Nem rábeszelés volt a célom, mindenkinek a saját dolga mit csinál, és hogyan költ az autójára.
Csak segíteni szerettem volna mert aki nem lát bele ebbe az egészbe, az könnyen hoz rossz döntéseket,
aminek újra a pénztárcája fogja bánni a következményeit. Üdv
Beszéltem muteromékkal, és közösen összedobjuk rá a lóvét, de azt nem tudom ígérni, hogy leviszem és ti csináljátok meg az autót.Mert picit messze vagytok hozzám!
Az lehetséges-e , hogy az alkatrészeket amiket ti használtok elküldjétek postán?
Annyit kérhetek még, hogy, PÜ ben elküldöd az alkatrészek árát amit ki szoktatok cserélni egy teljes felújításnál.
Van egy szerelő barátom (Laci), ő meg majd elvégezné a műtétet a ti alkatrészeitekkel.


Naplózva
306 Grey Evolution® :: 1.6 8v SR Sport
... AND WHAT DRiVES YOU?

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #674 Dátum: 2010 Augusztus, 27, 16:04:53 »

hello

hogy lehet lejebb állitani a hátso hidat?ültette már meg valaki???  ::)
Picit fentebb már válaszoltam...
Naplózva

Koviszabi

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 12
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 518
  • Autó színe: Világoskék
  • Kor: 24
  • Lakóhely: Zala
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #675 Dátum: 2010 Augusztus, 27, 17:03:22 »

hello

hogy lehet lejebb állitani a hátso hidat?ültette már meg valaki???  ::)
Tétszedetés elött kalkulálj bele 1 tűgörgős csapágyszettet... ;)
Naplózva

STR

  • Vendég
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #676 Dátum: 2010 Augusztus, 27, 18:42:12 »

Picit fentebb már válaszoltam...


uhh,basszus....tényleg,sorry!
Köszi,akk vszin h marad az ültetett,tácsás hid amit szereztem és a dobost adom el.Vagy átteszsük a dobot a tárcsa heyére.Nemtudom h lehet-e v érdemes-e?!
(vagy csak tegyük alá és jo lesz,elől meg a 266,gyári td föfékkel?)
Naplózva

Andor

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 24
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 154
  • Lakóhely: Kakasd
  • http://peugeot-hatsofutomuvek.hupont.hu/
    • Peugeot hátsó futómű javítás garanciával
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #677 Dátum: 2010 Augusztus, 27, 19:36:37 »

Beszéltem muteromékkal, és közösen összedobjuk rá a lóvét, de azt nem tudom ígérni, hogy leviszem és ti csináljátok meg az autót.Mert picit messze vagytok hozzám!
Az lehetséges-e , hogy az alkatrészeket amiket ti használtok elküldjétek postán?
Annyit kérhetek még, hogy, PÜ ben elküldöd az alkatrészek árát amit ki szoktatok cserélni egy teljes felújításnál.
Van egy szerelő barátom (Laci), ő meg majd elvégezné a műtétet a ti alkatrészeitekkel.





Szia! Nem is tudnánk vállalni az autót csak szeptember végére.
Ha kell segítség a szerelésben nyugodtan hívj és segítek ha elakadtatok a futómű szét és összerakásában.
Üdv.
Naplózva
Hátsó futómű javítás, szerelés, garanciával.

Tel.: +36 20/320-3025
http://peugeot-hatsofutomuvek.hupont.hu/

fisi306b1.4xn

  • Vendég
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #678 Dátum: 2010 Augusztus, 27, 21:48:56 »

Beszéltem muteromékkal, és közösen összedobjuk rá a lóvét, de azt nem tudom ígérni, hogy leviszem és ti csináljátok meg az autót.Mert picit messze vagytok hozzám!
Az lehetséges-e , hogy az alkatrészeket amiket ti használtok elküldjétek postán?
Annyit kérhetek még, hogy, PÜ ben elküldöd az alkatrészek árát amit ki szoktatok cserélni egy teljes felújításnál.
Van egy szerelő barátom (Laci), ő meg majd elvégezné a műtétet a ti alkatrészeitekkel.

Pityuka, jó jó a barát, de kérdés, hogy mennyire precíz, és van otthon a francia futóművek területén (olvashattunk már itt igen érdekes autószerelői megnyilvánulásról, abban a hitben, hogy jól felkészült, s kiderült, hogy nagy hibát követett el/ akár Nyalee kolléga autójának műszaki vizsgáját, vagy a vezérműszíj feszítőgörgő típushibájáról a 306-ban, e.c.t. vesszük alapul/ ). Mert azért nem mindegy, hogy egy súlyos beteget
szak-klinikán, vagy egy vidéki (nem megyeszékhelyi)  városi kórházban műtenek.
Nem vitatom a barátod szakmai felkészültségét és tudását. Igazán akkor van viszonyítási alap, amikor a márkaszerviz után szerelőt (szolgáltatót) váltasz. Ott látható a speciális szerszámok (tuuudom a kalapács és a véső is ezek közé tartozik;D ) terén a technikai felszereltség, valamint a szaktudás.
Nekem volt benne részem, nem kis tapasztalatom (műszaki végzettség és érdeklődési kör mellett). Több mint 4 évig a szak-szervizben a "cica" összes javítási, karbantartási munkájánál jelen voltam az elejétől a végéig.
Azt sem szabad elfelejteni, hogy a futómű a fékszerkezettel és a kormányszerkezettel együtt a jármű (biztonsági szempontból) legfontosabb része!
 
Bocsi a hosszú leírásért.
Naplózva

pistike4ever

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 32
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 4.481
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 1997.03
  • Kor: 24
  • Lakóhely: Szabolcs-Szatmár-Bereg Megye = GÉGÉNY
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Sedan
  • //PISTIKE//
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #679 Dátum: 2010 Augusztus, 27, 22:42:43 »

Pityuka, jó jó a barát, de kérdés, hogy mennyire precíz, és van otthon a francia futóművek területén (olvashattunk már itt igen érdekes autószerelői megnyilvánulásról, abban a hitben, hogy jól felkészült, s kiderült, hogy nagy hibát követett el/ akár Nyalee kolléga autójának műszaki vizsgáját, vagy a vezérműszíj feszítőgörgő típushibájáról a 306-ban, e.c.t. vesszük alapul/ ). Mert azért nem mindegy, hogy egy súlyos beteget
szak-klinikán, vagy egy vidéki (nem megyeszékhelyi)  városi kórházban műtenek.
Nem vitatom a barátod szakmai felkészültségét és tudását. Igazán akkor van viszonyítási alap, amikor a márkaszerviz után szerelőt (szolgáltatót) váltasz. Ott látható a speciális szerszámok (tuuudom a kalapács és a véső is ezek közé tartozik;D ) terén a technikai felszereltség, valamint a szaktudás.
Nekem volt benne részem, nem kis tapasztalatom (műszaki végzettség és érdeklődési kör mellett). Több mint 4 évig a szak-szervizben a "cica" összes javítási, karbantartási munkájánál jelen voltam az elejétől a végéig.
Azt sem szabad elfelejteni, hogy a futómű a fékszerkezettel és a kormányszerkezettel együtt a jármű (biztonsági szempontból) legfontosabb része!
 
Bocsi a hosszú leírásért.
Köszönöm a segíteni akarásodat Fisi Bácsi! :-!

Laci igazán korrekt szerelő, volt francia autója, és most is az van.
Nem egy hidat újított fel, és úgy bánik az én autómmal mint ha a sajátja lenne.
Mindig elmondja,hogy mit és hogy kell kicserélni/megcsinálni az autón.
3éve van nálunk az autó, de eddig senki más nem nyúlt hozzá az autóhoz.
Mindent Laci csinált motorikusan, de én se engedném holmi kocamestereknek hogy kis kincsemet csak úgy kedvükre szétbarmolják.
Én maximálisan bízok a szakmai tudásában, nem hiába a környékről hozzá hordják az autókat.
.. nem feketén dolgozik, nehogy azt higgyétek.
Műhelye van,és nekem eddig is és ezután is ő fogja a gépet szervizelni. :-!
De azért mindent köszönök!

Naplózva
306 Grey Evolution® :: 1.6 8v SR Sport
... AND WHAT DRiVES YOU?

fisi306b1.4xn

  • Vendég
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #680 Dátum: 2010 Augusztus, 28, 14:37:59 »

Köszönöm a segíteni akarásodat Fisi Bácsi! :-!

Laci igazán korrekt szerelő, volt francia autója, és most is az van.
Nem egy hidat újított fel, és úgy bánik az én autómmal mint ha a sajátja lenne.
Mindig elmondja,hogy mit és hogy kell kicserélni/megcsinálni az autón.
3éve van nálunk az autó, de eddig senki más nem nyúlt hozzá az autóhoz.
Mindent Laci csinált motorikusan, de én se engedném holmi kocamestereknek hogy kis kincsemet csak úgy kedvükre szétbarmolják.
Én maximálisan bízok a szakmai tudásában, nem hiába a környékről hozzá hordják az autókat.
.. nem feketén dolgozik, nehogy azt higgyétek.
Műhelye van,és nekem eddig is és ezután is ő fogja a gépet szervizelni. :-!
De azért mindent köszönök!
Igy már egészen más. :-!
Naplózva

Pepe

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 376
  • Autó színe: Kék metál, inkább zöld :)
  • Évjárat: 96,10
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
  • Főtörzs
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #681 Dátum: 2010 Augusztus, 28, 15:24:22 »

ŐŐŐ te árulod 9 ért darabját és csak nagyon keveset volt használva?Rémlik valami ilyesmi...de lehet h nem te vagy
Naplózva
**--_[S1 INDIVIDUAL]_--**

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #682 Dátum: 2010 Augusztus, 29, 15:58:45 »


uhh,basszus....tényleg,sorry!
Köszi,akk vszin h marad az ültetett,tácsás hid amit szereztem és a dobost adom el.Vagy átteszsük a dobot a tárcsa heyére.Nemtudom h lehet-e v érdemes-e?!
(vagy csak tegyük alá és jo lesz,elől meg a 266,gyári td föfékkel?)
Át lehet rakni a dobféket, ha nem cserélsz főféket annyi, hogy lentebb fog fogni a pedál.
Naplózva

tonton

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 196
  • Autó színe: Bianka fehér
  • Évjárat: 1999.08
  • Kor: 36
  • Lakóhely: Makó
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #683 Dátum: 2010 Szeptember, 01, 07:34:29 »

Én is a hátsófutómű állapot romlásra gyanítok ! A jelenség ugyanis az, hogy ha beülnek az autóba négyen a hátsó traktusból fémes, kattogó hang hallatszik, a sebesseg növekedésével egyre sűrűbben kb 60km/h-ig aztán csendben van, ha pedig vissza lassul az autó 60km/h alá újra előjön a hang. Ha csak ketten vagy csak én ülök az autóban semmi hangja nincs. Valaki tapasztalt már hasonlót?
Naplózva

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #684 Dátum: 2010 Szeptember, 01, 07:51:45 »

Én is a hátsófutómű állapot romlásra gyanítok ! A jelenség ugyanis az, hogy ha beülnek az autóba négyen a hátsó traktusból fémes, kattogó hang hallatszik, a sebesseg növekedésével egyre sűrűbben kb 60km/h-ig aztán csendben van, ha pedig vissza lassul az autó 60km/h alá újra előjön a hang. Ha csak ketten vagy csak én ülök az autóban semmi hangja nincs. Valaki tapasztalt már hasonlót?
Hello!
Nézd meg a hátsó kereked belső oldala mennyire van a sárvédőtől, lehet az ér bele ha többen ültök be. Bár ha már beleér, akkor nem jól áll....
Naplózva

K Nándor

  • Vendég
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #685 Dátum: 2010 Szeptember, 01, 08:09:39 »

Én is a hátsófutómű állapot romlásra gyanítok ! A jelenség ugyanis az, hogy ha beülnek az autóba négyen a hátsó traktusból fémes, kattogó hang hallatszik, a sebesseg növekedésével egyre sűrűbben kb 60km/h-ig aztán csendben van, ha pedig vissza lassul az autó 60km/h alá újra előjön a hang. Ha csak ketten vagy csak én ülök az autóban semmi hangja nincs. Valaki tapasztalt már hasonlót?

Nyisd ki valamelyik hátsó ajtót és a tetőnél fogva rángasd meg az autót oldalirányba. Ha akkor is csattog akkor a kanyarstabilizátor oldalsó két tartója nem fekszik fel rendesen a lengőkarra. Ha ez lenne a gond akkor csak flexelni kell egy kicsit a stabrúd hosszából.
Naplózva

tonton

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 196
  • Autó színe: Bianka fehér
  • Évjárat: 1999.08
  • Kor: 36
  • Lakóhely: Makó
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #686 Dátum: 2010 Szeptember, 01, 13:37:52 »

Hello!
Nézd meg a hátsó kereked belső oldala mennyire van a sárvédőtől, lehet az ér bele ha többen ültök be. Bár ha már beleér, akkor nem jól áll....
Hát sajna az lehet a baj, mert így üresen megpróbáltam bedugni a kezem a gumi és a műanyag burkolat közé és csak az ujjaim fértek be, meg kitapintható volt hogy hiányzik egy kis darab a doblemez belső felén, ahogy a gumi beleérhetett és kikoptatta. Megmérni nem tudtam, hogy mekkora a dőlés, de gondolom a "kéz rátétel"mindent elárul.

Módosítva: 2010 Szeptember, 01, 13:46:24
Töltöttem fel egy képet nem tudom abból a szögböl látszik-e a terpesztés?
Naplózva

K Nándor

  • Vendég
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #687 Dátum: 2010 Szeptember, 01, 14:44:21 »

Hát sajna az lehet a baj, mert így üresen megpróbáltam bedugni a kezem a gumi és a műanyag burkolat közé és csak az ujjaim fértek be, meg kitapintható volt hogy hiányzik egy kis darab a doblemez belső felén, ahogy a gumi beleérhetett és kikoptatta. Megmérni nem tudtam, hogy mekkora a dőlés, de gondolom a "kéz rátétel"mindent elárul.

Módosítva: 2010 Szeptember, 01, 13:46:24
Töltöttem fel egy képet nem tudom abból a szögböl látszik-e a terpesztés?
A képről nehéz megmondani. Viszont a 15-ös felnivel nekem is csak az ujjam fér be.
Naplózva

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #688 Dátum: 2010 Szeptember, 01, 16:06:16 »

Hát sajna az lehet a baj, mert így üresen megpróbáltam bedugni a kezem a gumi és a műanyag burkolat közé és csak az ujjaim fértek be, meg kitapintható volt hogy hiányzik egy kis darab a doblemez belső felén, ahogy a gumi beleérhetett és kikoptatta. Megmérni nem tudtam, hogy mekkora a dőlés, de gondolom a "kéz rátétel"mindent elárul.

Módosítva: 2010 Szeptember, 01, 13:46:24
Töltöttem fel egy képet nem tudom abból a szögböl látszik-e a terpesztés?
Még jó híddal sincs sok hely, kb- 2-3 cm, az autó hátulja felöl néz fel a kerékhez.
Naplózva

Rolle

  • Vendég
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #689 Dátum: 2010 Szeptember, 01, 21:06:44 »

Sziasztok! Nekem olyan problémám lenne hogy szélesebb kerekeket vettem a kocsira mint az előző és kiderült hogy a jobb hátsó nem fordul el mert surlódik az oldaldobhoz! A bal oldal viszont nagyon jó! A kérdés valójában az lenne hogy a szerelőm azt javasolta cseréljünk hídat. Az egyik ismerősöm tud egy bontott jó állapotú 205-s hídat. Az jó lenne az én 306-somra??? Ránézésre és felfügesztési pontok egyeznek, szerintetek cserélhető vagy keresek 306-sból hidat??? Segítséget előre is köszi
Naplózva

K Nándor

  • Vendég
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #690 Dátum: 2010 Szeptember, 01, 21:12:01 »

Sziasztok! Nekem olyan problémám lenne hogy szélesebb kerekeket vettem a kocsira mint az előző és kiderült hogy a jobb hátsó nem fordul el mert surlódik az oldaldobhoz! A bal oldal viszont nagyon jó! A kérdés valójában az lenne hogy a szerelőm azt javasolta cseréljünk hídat. Az egyik ismerősöm tud egy bontott jó állapotú 205-s hídat. Az jó lenne az én 306-somra??? Ránézésre és felfügesztési pontok egyeznek, szerintetek cserélhető vagy keresek 306-sból hidat??? Segítséget előre is köszi

Hali! A 205-ös híd nem jó 306-ra. Nézd meg ,hogy a dobbetét szépen felfekszik-e a kasznira, ha nem akkor még azon igazíthatsz. Ha még így se fordulna el akkor csak a felújítás vagy a csere marad.
Naplózva

fisi306b1.4xn

  • Vendég
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #691 Dátum: 2010 Szeptember, 01, 21:15:18 »

Sziasztok! Nekem olyan problémám lenne hogy szélesebb kerekeket vettem a kocsira mint az előző és kiderült hogy a jobb hátsó nem fordul el mert surlódik az oldaldobhoz! A bal oldal viszont nagyon jó! A kérdés valójában az lenne hogy a szerelőm azt javasolta cseréljünk hídat. Az egyik ismerősöm tud egy bontott jó állapotú 205-s hídat. Az jó lenne az én 306-somra??? Ránézésre és felfügesztési pontok egyeznek, szerintetek cserélhető vagy keresek 306-sból hidat??? Segítséget előre is köszi

Szia!

Üdv köztünk.
Olvass vissza ebben a  topicban!
Ránézésre az nem elég (ahogy Nándi is írja), a megnyugtató megoldás igazi 306-os hhíd, vagy a feljavítása. Nem biztos, hogy az egész hidat cserélni kell.
Andor a Te cicád bajának orvosa.
Naplózva

Pepe

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 376
  • Autó színe: Kék metál, inkább zöld :)
  • Évjárat: 96,10
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
  • Főtörzs
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #692 Dátum: 2010 Szeptember, 01, 21:25:35 »

De ez h lehet h egyik oldalt elfordul a másikon meg nem?Elcsúszik a híd?
Naplózva
**--_[S1 INDIVIDUAL]_--**

tonton

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 196
  • Autó színe: Bianka fehér
  • Évjárat: 1999.08
  • Kor: 36
  • Lakóhely: Makó
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #693 Dátum: 2010 Szeptember, 01, 21:31:03 »

Még jó híddal sincs sok hely, kb- 2-3 cm, az autó hátulja felöl néz fel a kerékhez.
Ok felnézek, de mit nézzek rajta igazából?
Naplózva

marcusa

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajts
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #694 Dátum: 2010 Szeptember, 01, 21:38:32 »

De ez h lehet h egyik oldalt elfordul a másikon meg nem?Elcsúszik a híd?
Pepe!!! Használd már az idézet gombot!!!!!  :-))
Mindig keresgélhetek vissza hogy kinek válaszolsz.  :-))
 _pug
Naplózva

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #695 Dátum: 2010 Szeptember, 01, 21:45:16 »

Sziasztok! Nekem olyan problémám lenne hogy szélesebb kerekeket vettem a kocsira mint az előző és kiderült hogy a jobb hátsó nem fordul el mert surlódik az oldaldobhoz! A bal oldal viszont nagyon jó! A kérdés valójában az lenne hogy a szerelőm azt javasolta cseréljünk hídat. Az egyik ismerősöm tud egy bontott jó állapotú 205-s hídat. Az jó lenne az én 306-somra??? Ránézésre és felfügesztési pontok egyeznek, szerintetek cserélhető vagy keresek 306-sból hidat??? Segítséget előre is köszi
Sedannal be szokott lógni a kerékdob közepe a sok sár miatt, szóval ha leveszed a kereket, amivel szemben találod magad azt a két részt érdemes kitakarítani és 1-1 csavarral megfogatni (rövid önmetszős csavarral).

Ok felnézek, de mit nézzek rajta igazából?
Azt nézd, hogy a kerék és a lemez közötti táv mindkét oldalon egyforma-e, ha nem egyforma, az egyik oldalad rossz, vagy mindkettő is lehet, de ideális ET számú felni esetén lennie kell 2-3 cm hézagnak!

De ez h lehet h egyik oldalt elfordul a másikon meg nem?Elcsúszik a híd?
A két oldal külön mozog, szóval lehet, hogy az egyik oldal még jó, de a másik már nem!
Naplózva

Rolle

  • Vendég
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #696 Dátum: 2010 Szeptember, 01, 21:55:24 »

Sedannal be szokott lógni a kerékdob közepe a sok sár miatt, szóval ha leveszed a kereket, amivel szemben találod magad azt a két részt érdemes kitakarítani és 1-1 csavarral megfogatni (rövid önmetszős csavarral).
Azt nézd, hogy a kerék és a lemez közötti táv mindkét oldalon egyforma-e, ha nem egyforma, az egyik oldalad rossz, vagy mindkettő is lehet, de ideális ET számú felni esetén lennie kell 2-3 cm hézagnak!
A két oldal külön mozog, szóval lehet, hogy az egyik oldal még jó, de a másik már nem!

Köszi a segítséget!!! Tehát ami biztos h a 205-s híd elvetve. Vissza olvasgattam és elbizonytalanodtam h csere v felújítás! A dob takarítása szerintem nem hozna megfelelő eredményt (de egy próbát megér), mert szemmel látható h a jobb kerék kicsit befele dől! Eddig nem néztem soha de miután erre fény derült megnéztem! Ha vki esetleg tud még vmi ötletet adni szivesen fogadom!!  :-[
Naplózva

tonton

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 196
  • Autó színe: Bianka fehér
  • Évjárat: 1999.08
  • Kor: 36
  • Lakóhely: Makó
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #697 Dátum: 2010 Szeptember, 01, 22:06:34 »

Sedannal be szokott lógni a kerékdob közepe a sok sár miatt, szóval ha leveszed a kereket, amivel szemben találod magad azt a két részt érdemes kitakarítani és 1-1 csavarral megfogatni (rövid önmetszős csavarral).
Azt nézd, hogy a kerék és a lemez közötti táv mindkét oldalon egyforma-e, ha nem egyforma, az egyik oldalad rossz, vagy mindkettő is lehet, de ideális ET számú felni esetén lennie kell 2-3 cm hézagnak!
A két oldal külön mozog, szóval lehet, hogy az egyik oldal még jó, de a másik már nem!
Ok, majd megnézem, ha kész lesz az autóm, ugyanis tegnap őzet fogtam vele és van az elején mit csináltatni, szóval tolódik a futómű javítás is...

Módosítva: 2010 Szeptember, 01, 23:17:19
Nyisd ki valamelyik hátsó ajtót és a tetőnél fogva rángasd meg az autót oldalirányba. Ha akkor is csattog akkor a kanyarstabilizátor oldalsó két tartója nem fekszik fel rendesen a lengőkarra. Ha ez lenne a gond akkor csak flexelni kell egy kicsit a stabrúd hosszából.
Megrángattam az autó ahogy írtad, semmi hangja sincs. Felemeltem a hátulját és se emelés se leengedés közben nem hallottam semmit. Megemeléskor megrángattam semmi hang. Annyit észrevettem, hogy emeléskor a kerék alja, mikor ment le róla a teher egy kicsit beljebb ugrott, ilyenkor kényelmesen befért a kezem a műanyag és a gumi közé...
Naplózva

Peugeot9

  • Chef bácsi:)
  • Moderátor
  • Tag
  • ****
  • Népszerűség: 40
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 935
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 2001
  • Kor: 34
  • Lakóhely: Ják
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 3 ajts
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #698 Dátum: 2010 Szeptember, 03, 16:40:13 »

üdv
azt hiszem én leszek a következő
az van hogy kézifékkel meg anélkül is nyikorog a hátsó hidam,VISZONT a kerekeim nagyon szépen állnak egyenesen
mi van ilyenkor?most gondolom még jobb a helyzet,és azonnal szeretnék kezdeni vele valamit
kb mennyibe fájna most hogy megcsinálják?esetleg valaki tud helyet a közelemben?
nem akarok ugy járni hogy mindent cserélni kelljen
FONTOS(napi szinten van használva kocsi,de ha kell leteszem csak nem tudom hol lehetne megcsináltatni)
aki tud tippet várom
Naplózva
Savanyú a szőlő,mondta az oroszlán és megette a szüretelőket:)

fisi306b1.4xn

  • Vendég
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #699 Dátum: 2010 Szeptember, 03, 17:03:36 »

üdv
azt hiszem én leszek a következő
az van hogy kézifékkel meg anélkül is nyikorog a hátsó hidam,VISZONT a kerekeim nagyon szépen állnak egyenesen
mi van ilyenkor?most gondolom még jobb a helyzet,és azonnal szeretnék kezdeni vele valamit
kb mennyibe fájna most hogy megcsinálják?esetleg valaki tud helyet a közelemben?
nem akarok ugy járni hogy mindent cserélni kelljen
FONTOS(napi szinten van használva kocsi,de ha kell leteszem csak nem tudom hol lehetne megcsináltatni)
aki tud tippet várom
Szia!

Pontosítsunk, a híd nyikorog, vagy a hátsó fékdobok valamelyike.
Mikor jártatok fékpadon? Előidézhet ilyen hangot a fékmunkahenger beállása is.
Részegesen gurul (sétál-e oldalirányba, mintha nyomvályúban haladnál sávváltással) a fara menet közben? Hallható-e ilyenkor is a hang (hátsó tengely rugózásakor)? 
Naplózva
Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 28   Fel
 


Az oldal 0.498 másodperc alatt készült el 32 lekéréssel.