Szerelés és Tuning > Szerelés és Tuning

Hátsó futóművel kapcsolatos problémák

<< < (278/279) > >>

krissz306:

--- Idézetet írta: Kolin - 2020 Október, 12, 10:56:23 ---Hello. Én szedtem szét, de a tűrgörgők jók voltak, úgyhogy csak bezsíroztam, meg szimeringeket cseréltem.
Ha volt szét szedve, szóval nincs összerohadva, akkor viszonylag olcsón megúszhatod, de ha nem akkor ki kell venni a hidat és kint szédszedni, ami megnyomja a költségeket.
Szervíztől függ, de nem gondolnám, hogy 30 ezer alatt meg lehet úszni.

--- ---

Köszönöm a válaszokat!
Nem magam csinálnám, mert sem eszközeim, sem a tudásom nincs meg hozzá.
De ha a karbantartás ennyiből kijön, akkor lehet jobban megéri elvégeztetni, mint megvárni a bajt.
Ugyanis ha jól informálódtam, az már 3-szor ennyibe is kerülhet.

Jampy:
Igazából aki már látta hogy kapják szét az tudja hogy kb 1 órás mutatvány az egész reggeli idővel együtt.Persze ha kéznél vannak az új csapágyak és szímeringek egy felszerszámozott műhelyben. Nekem ahol csinálták kb 30 perc volt, de volt autólift ,légkulcs,egy jó nagy kalapács,és egy kis kézi prés ezzel nyomták bele a csapágyba a tengelyt kb ennyi időre volt használva a prés nem gondolom hogy egy kalapáccsal meg egy vastagabb műanyag darabbal nem lehetne ugyan ezt házilag megcsinálni. Ami miatt én nem állnék neki,ha a csapágy a rudazatban már megforgott ,magyarul beállt a csapágy és kinyalta annyira a rudazat belsejét vagy esetleg a tengelyt vagy mindkettőt hogy a gyári csapágy már lötyög akkor cumi.Mert akkor már esztergályos munkára van szűkség, aki ugye megesztergálja a rudazatot perselyezi, esetleg a tengelyt fel kell hegeszteni megesztergálni illeszteni a csapágyhoz.
Nem lehetetlen feladat ez sem sőt olcsóban kijön mint a szerviz de az autó akkor napokra-hetekre kiesik nekem pedig emiatt nem ért meg ennyit 30 e ft spórolás látszódott a rudazaton is hogy nyalja már .Ha nincs berágódva még a csapágy akkor szerintem ha nem is fél óra alatt de egy aknán felbakolva pár óra alatt meg lehet csinálni.

Zerograviti:
Üdv!
Egy olyan kérdésem volna, amit 2 "szerelő" sem tud megoldani. Peugeot 306 XN 1998-as Sedan. 1 hónapja lett cserélve az egész hátulja. Lakatolás, hátsó hít és teljes hátsó fékszett, dob, kézifékkötél, fékcsövek, csapágy, pofák, munkahenger. Kilégtelenítve minden rendben van, a kézifék rendesen és egyformán fog. Kasznis aki csinálta szerintem minden rendben van mégis a fékpedál egészen bent fog, de fog. Ráfogta hogy az első fék kopott meg minden, vigyem a szerelőmhöz.  ??? ???  Szerelő is megnézte, de nem tudta megoldani, hogy a fékpedál ne lent fogjon. Nem tudja miért. Vagy "rosszul rakták össze hátul" (minden alkatrész új) vagy a "fékrendszerben romlott el valami ami ezt okozza". Nincs hátul fékerő elosztó ami itt többször olvastam itt, a hátsó hídnál.. gondolom nem maradhatott le a cserénél.  :-X
A kérdésem az, hogy mit nem tudnak a "szerelők" amivel ez javítható? Mi lehet az oka? Bocsánat a béna levezetésért, de én informatikus vagyok.
Köszönöm, hogy elolvastad, Attila.

krissz306:
Sziasztok!
Kezd bedőlni a két hátsó kerekem. Egyelőre alig látszódik, eléggé sasolni kell, hogy feltűnjön. Nyikorgást, imbolygást menet közben nem tapasztalok. Felemelve, a kereket megforgatva hallatszik súrlódó hang.
Több mint 2 hétre kaptam időpontot szervizbe.
Addig használhatom napi szinten (35km távra) az autót? Vagy nem érdemes nyúzni?
Köszi!

zimurgy:

--- Idézetet írta: krissz306 - 2022 November, 07, 13:12:43 ---Sziasztok!
Kezd bedőlni a két hátsó kerekem. Egyelőre alig látszódik, eléggé sasolni kell, hogy feltűnjön. Nyikorgást, imbolygást menet közben nem tapasztalok. Felemelve, a kereket megforgatva hallatszik súrlódó hang.
Több mint 2 hétre kaptam időpontot szervizbe.
Addig használhatom napi szinten (35km távra) az autót? Vagy nem érdemes nyúzni?
Köszi!

--- ---

Ha súrlódik, akkor már szerintem a hídtest is elkezdett berágódni.
Viszont mivel nyikorgást nem említettél, szerintem beállni még nem fog, én használnám ebben a két hétben is.

Navigáció

[0] Üzenetek főoldala

[#] Következő oldal

[*] Előző oldal