Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  

Szavazás

Volt már javítva a hídad?

Igen
- 57 (28.8%)
Nem
- 122 (61.6%)
Többször
- 2 (1%)
Inkább cseréltem bontottra
- 17 (8.6%)

Összes szavazó: 154


Oldalak: 1 ... 23 24 [25] 26 27 28   Le

Szerző Téma: Hátsó futóművel kapcsolatos problémák  (Megtekintve 444537 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

wippika83

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 137
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #1200 Dátum: 2014 Május, 06, 19:51:20 »

Hali!
Meg lehet otthon is csinálni! Ha volt mostanában szétszedve, vagy felújítva a hidad.
Ha viszont nem volt, akkor szaki is csak úgy fog tudni állítani, hogy fullra szétszedi.
Faxa aszem szaki lesz, augusztusban lett az enyém nem tudom az előéletét sajna pontosan
Naplózva

prokop

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 144
  • Autó színe: kek
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 40
  • Lakóhely: Kolozsvár
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Break
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #1201 Dátum: 2014 Május, 27, 09:31:54 »

Tisztelettel üdvözlöm a fórumot, ismét tanács~/segítségkérés miatt zavarok.
Röviden: mivel a jobb hátsó kerékagyban a csapágy(ak) tönkrementek, érdekelne, hogy házilagosan cserélhető(k) e ezek a csapágy(ak)?  (2001es, 1.6os ABS-es, dobfék). Tudom, hogy kellő préssel ez a művelet megoldható, lásd. http://tinyurl.com/nwtuzxe, de mivel ilyen 20 tonnás pneumatikus préssel nem rendelkezem, szeretném tudni, érdemes-e ebben az irányban gondolkodnom. 10000-15000 ft-ért már kapható hátsó kerékagyba való csapágykészlet, s ez jóval gazdaságosabb javítás lenne, mint 45000 ftot költeni egy teljes ABSjeladókoronggal, csapággyal ellátott kerékagyért.  (olvastam, hogy hasonló kérdéssel fordult ide lukacsnorbert is az # 1153-as kérdésben, a választ sajnos nem találtam, hátha most..)
Ha netán megoldható,  - ha mindjárt CSAK kellő préssel ellátott műhelyben is -  a csapágy cseréje, meg tudná mondani valaki, hogy mit érdemes betenni?milyen gyártó, termékét jó használni, vagy épp ellenkezőleg, ajánlott elkerülni. Látom van készlet, amely két csapágyból áll, van ahol egy darabos, széles testűt árulnak. (nem a reklámért linkeltem ide, de hirtelen ezt találtam: http://tinyurl.com/n9bpouo ) Segítene valaki megkönnyíteni a választást? 
A másik kérdésem az, hogy ideiglenesen kaptam egy olyan kerékagyat, amelyben a csapágyak jónak tűnnek, a jelenlegihez képest mindenképp, de sajnos az ABS jeladó-gyűrűnél több fog is ki van törve.  *ha nem tőltené be a képet, itt megnézhető  http://tinyurl.com/m5o5ul7
Ha ezt beszerelném, tudja valaki, hogy a hiányos fogak miatt mennyire kavarna ez be az ABS működésébe? Az legkevésbe zavarna, ha pár hétig, amig a kopott csapágyas fejet rendbehozom, vagy teljesen cserélem, a műszerfali abs-hibajelző égő világítana, csak a működésében ne lépljen fel bonyodalom.
Amúgy nehéz lecserélni a törött fogazatú gyűrűt? Gondolom gázlámás melegítéssel leszedhető, és csak jól ráhelyezéssel hagyni kell, hogy kihűljön.
A válaszokat előre is köszönöm.
Naplózva

fecsa46

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2
  • Autó színe: szürke
  • Évjárat: 1997
  • Lakóhely: Miskolc
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #1202 Dátum: 2014 Május, 27, 14:37:28 »

Sziasztok,érdeklődnék,h hol található ez a futómű felújító cég mert nekem is az volna a problémám h elkezdet terpeszteni a jobb hátsó kerekem és nem szeretném h ebből probléma legyen a későbbiekben köszönöm a választ hajrá oroszlánok :-)) _pug
Naplózva

tmz

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 19
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.203
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 1999/8
  • Lakóhely: Csepel
  • Motor: Egyéb
  • Típus: Sedan
  • Jómunkásember
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #1203 Dátum: 2014 Május, 27, 14:50:09 »

Sziasztok,érdeklődnék,h hol található ez a futómű felújító cég mert nekem is az volna a problémám h elkezdet terpeszteni a jobb hátsó kerekem és nem szeretném h ebből probléma legyen a későbbiekben köszönöm a választ hajrá oroszlánok :-)) _pug

emlékeim szerint Kakasd
Naplózva

fecsa46

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2
  • Autó színe: szürke
  • Évjárat: 1997
  • Lakóhely: Miskolc
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #1204 Dátum: 2014 Május, 27, 15:01:27 »

köszönöm a választ!

Naplózva

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #1205 Dátum: 2014 Május, 27, 22:12:19 »

Tisztelettel üdvözlöm a fórumot, ismét tanács~/segítségkérés miatt zavarok.
Röviden: mivel a jobb hátsó kerékagyban a csapágy(ak) tönkrementek, érdekelne, hogy házilagosan cserélhető(k) e ezek a csapágy(ak)?  (2001es, 1.6os ABS-es, dobfék). Tudom, hogy kellő préssel ez a művelet megoldható, lásd. http://tinyurl.com/nwtuzxe, de mivel ilyen 20 tonnás pneumatikus préssel nem rendelkezem, szeretném tudni, érdemes-e ebben az irányban gondolkodnom. 10000-15000 ft-ért már kapható hátsó kerékagyba való csapágykészlet, s ez jóval gazdaságosabb javítás lenne, mint 45000 ftot költeni egy teljes ABSjeladókoronggal, csapággyal ellátott kerékagyért.  (olvastam, hogy hasonló kérdéssel fordult ide lukacsnorbert is az # 1153-as kérdésben, a választ sajnos nem találtam, hátha most..)
Ha netán megoldható,  - ha mindjárt CSAK kellő préssel ellátott műhelyben is -  a csapágy cseréje, meg tudná mondani valaki, hogy mit érdemes betenni?milyen gyártó, termékét jó használni, vagy épp ellenkezőleg, ajánlott elkerülni. Látom van készlet, amely két csapágyból áll, van ahol egy darabos, széles testűt árulnak. (nem a reklámért linkeltem ide, de hirtelen ezt találtam: http://tinyurl.com/n9bpouo ) Segítene valaki megkönnyíteni a választást? 
A másik kérdésem az, hogy ideiglenesen kaptam egy olyan kerékagyat, amelyben a csapágyak jónak tűnnek, a jelenlegihez képest mindenképp, de sajnos az ABS jeladó-gyűrűnél több fog is ki van törve.  *ha nem tőltené be a képet, itt megnézhető  http://tinyurl.com/m5o5ul7
Ha ezt beszerelném, tudja valaki, hogy a hiányos fogak miatt mennyire kavarna ez be az ABS működésébe? Az legkevésbe zavarna, ha pár hétig, amig a kopott csapágyas fejet rendbehozom, vagy teljesen cserélem, a műszerfali abs-hibajelző égő világítana, csak a működésében ne lépljen fel bonyodalom.
Amúgy nehéz lecserélni a törött fogazatú gyűrűt? Gondolom gázlámás melegítéssel leszedhető, és csak jól ráhelyezéssel hagyni kell, hogy kihűljön.
A válaszokat előre is köszönöm.

Hello!
Mivel neked kombid van: a kerékcsapágy egyben van az aggyal, nem lehet kipréselni mivel az külső házból, golyókból és a két belső csészéből áll. (A többi ami csak csapágy az vagy első, vagy kisdobfékes hátsó) A jó hír viszont az, hogy viszonylag egyszerű kicserélni, nem kell hozzá prés. Az ABS gyűrűt szerintem lehetséges, hogy át tudod rakni, mivel némelyik új csapágyhoz nem is adnak, hanem a régit kell átrakni. Valószínűleg világítana az ABS lámpád, vagyis nem működne az ABS viszont ez nem 100%.
Naplózva

prokop

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 144
  • Autó színe: kek
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 40
  • Lakóhely: Kolozsvár
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Break
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #1206 Dátum: 2014 Május, 29, 09:52:49 »


Koszonom a valaszt. Pont ettol a valasztol tartottam, hogy saccolasom ellenere a kerekagybol NEM cserelheto csak a csapagy. Pedig latszolag az ABS gyuru iranyabol lett bepreselve. ergo, arra nyomatva, ki is kellene jonnie.. Latszolag egy nagyon hasonlo konstrukcioju egysegben cserelnek itt csapagyat https://www.youtube.com/watch?v=6-e-ptgBHhU  Ezert is remeltem, hogy ha mar online alkatreszes oldalak is a VINszam alapjan kidobnak egy csomo csapagy-ajanlatot, akkor hatha hatha meguszom a teljes kerekagy vasarlast.
Kezdetben marad a torott fogu gyurus, de jo csapagyas alkatresz betevese, majd ha az jol viselkedik gordulekenysegileg, akkor megprobalom atteni a rossz csapagyasrol az ABSgyurut.
udv.
Naplózva

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #1207 Dátum: 2014 Május, 29, 19:57:34 »

Koszonom a valaszt. Pont ettol a valasztol tartottam, hogy saccolasom ellenere a kerekagybol NEM cserelheto csak a csapagy. Pedig latszolag az ABS gyuru iranyabol lett bepreselve. ergo, arra nyomatva, ki is kellene jonnie.. Latszolag egy nagyon hasonlo konstrukcioju egysegben cserelnek itt csapagyat https://www.youtube.com/watch?v=6-e-ptgBHhU  Ezert is remeltem, hogy ha mar online alkatreszes oldalak is a VINszam alapjan kidobnak egy csomo csapagy-ajanlatot, akkor hatha hatha meguszom a teljes kerekagy vasarlast.
Kezdetben marad a torott fogu gyurus, de jo csapagyas alkatresz betevese, majd ha az jol viselkedik gordulekenysegileg, akkor megprobalom atteni a rossz csapagyasrol az ABSgyurut.
udv.
Hasonló de mégis más, mert a belsejét ki lehet szedni külön. Létezik kétféle ebből a csapágyból, a belső hosszára majd mérj rá előtte.
Naplózva

dki1977

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1
  • Autó színe: grafit szürke
  • Évjárat: 2000 05
  • Kor: 37
  • Lakóhely: telekgerendás
  • Motor: 1.9D
  • Típus: 5 ajtós
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #1208 Dátum: 2014 Június, 15, 16:42:37 »

Szevasztok,Jani vagyok.Ki tudna abban segíteni,hogy hol lehet a hátsó hidat felújítatni?Szuper jól elfogadható áron.Előre is köszönöm!
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #1209 Dátum: 2014 Június, 15, 17:38:09 »

Szevasztok,Jani vagyok.Ki tudna abban segíteni,hogy hol lehet a hátsó hidat felújítatni?Szuper jól elfogadható áron.Előre is köszönöm!

Szia!

Ha nagyon gatya a hátsóhídad, akkor sajnos rá kell szánni egy kis pénzt, hogy normálisan megcsinálják. Lehet próbálkozni bontottal, de annak csak akkor van értelme, ha még kibontás előtt láttad a saját szemeddel, hogy jó állapotban van.
A tagok közül jópáran Harcon, az Andoréknál újíttatták fel, és panasz még nem nagyon volt rájuk.
Naplózva

rolchee

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 1996,11
  • Lakóhely: JNSZ megye
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #1210 Dátum: 2014 Június, 19, 16:15:14 »

Üdvözlök minden márkatársat!
Pár évvel ezelőtt jelentkezett az autómon az "ominózus" hátsó híd nyikorgás amit A TI SEGÍTSÉGETEKKEL és egy olajzó furat készítésével sikerűlt megoldanom ÉS AZÓTA IS HIBÁTLANÚL CSENDESEN ÜZEMEL! :)
Ennyi év után ismét szeretném ezt nektek megköszönni!
Most viszont a párom Peugeotjában kezdődik ugyanez a jelenség sajnos! :(
A probléma hogy ez az autó 206-os.Tudom,ez egy 306-os fórum és nekem az is van de gondoltam mivel"családban marad"és talán van itt valaki vagy talán többen is akinek van a 306 mellett egy 206-osa is hátha tud segíteni.
Én naívan azt hittem ugyanolyan konstrukciójú a hátsó híd mint a 306-on és pikk-pakk megoldom(már szinte rutinból) a problémát de sajnos nem így van kicsit másabb ezért saját magam segítség és tapasztalat kérés nélkűl nem merek semmit sem csinálni vele.
Szóval a kérdésem az hogy tudtok-e segíteni ebben?Van-e valami házi praktika erre a tipusra is ami megmenti a családi költségvetést jó pár 10 ezer ft kiadásától?
Mindenféle segítséget szivesen fogadok!
Az autó 2003-as benzines 1,4-es motorral ha esetleg fontos
Minden kedves fórumozónak szép napot és szép hét végét kívánok!
Üdv.:Rolchee
Naplózva

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #1211 Dátum: 2014 Június, 25, 08:52:04 »

Üdvözlök minden márkatársat!
Pár évvel ezelőtt jelentkezett az autómon az "ominózus" hátsó híd nyikorgás amit A TI SEGÍTSÉGETEKKEL és egy olajzó furat készítésével sikerűlt megoldanom ÉS AZÓTA IS HIBÁTLANÚL CSENDESEN ÜZEMEL! :)
Ennyi év után ismét szeretném ezt nektek megköszönni!
Most viszont a párom Peugeotjában kezdődik ugyanez a jelenség sajnos! :(
A probléma hogy ez az autó 206-os.Tudom,ez egy 306-os fórum és nekem az is van de gondoltam mivel"családban marad"és talán van itt valaki vagy talán többen is akinek van a 306 mellett egy 206-osa is hátha tud segíteni.
Én naívan azt hittem ugyanolyan konstrukciójú a hátsó híd mint a 306-on és pikk-pakk megoldom(már szinte rutinból) a problémát de sajnos nem így van kicsit másabb ezért saját magam segítség és tapasztalat kérés nélkűl nem merek semmit sem csinálni vele.
Szóval a kérdésem az hogy tudtok-e segíteni ebben?Van-e valami házi praktika erre a tipusra is ami megmenti a családi költségvetést jó pár 10 ezer ft kiadásától?
Mindenféle segítséget szivesen fogadok!
Az autó 2003-as benzines 1,4-es motorral ha esetleg fontos
Minden kedves fórumozónak szép napot és szép hét végét kívánok!
Üdv.:Rolchee

Hali!
A csapágyak a lengőkarban vannak, szóval olajat esetleg úgy tudsz oda juttatni, hogy megfúrod a lengőkart középen a két csapágy között, vagy a lengőkar végén lévő kupakot (ami a kerék felé néz). Bár ezzel a problémát nem oldod meg, csak a nyikorgás szűnik esetleg meg.
Üdv!
Naplózva

prokop

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 144
  • Autó színe: kek
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 40
  • Lakóhely: Kolozsvár
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Break
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #1212 Dátum: 2014 Június, 25, 12:40:51 »

Szep jo napot!
Igertem, hogy amint megkuzdottem a hatsokerekagycsapaggyal, tudatom, hogy mikent szedheto le egyszeruen a kerekagyrol az ABS gyuru.
Sajnos az igyekezetem csak felsiker koronazta. A pozitivumok: rossz, kopott csapagy cserelve jora (arra emelyen az abs gyurubol hianyzok ket fog, bar elobbi beirasomban kepet linkeltem rola, de lathato itt is https://www.dropbox.com/sh/5nzingj7hcunzoe/AAAdRnGJvFYsfjaUyT6EIzUsa). Az is sikerelmeny, hogy az elkeszitett celszerszammal konnyen lepreselheto a gyuru, illetve kello felmelegedes utan egyszeruen rahelyezheto a helyere ahol - lehulese utan - megfeleloen megszorul. A gond azonban az, hogy a ket kerekagy-egyseg ket  gyarto termeke leven, komponenskent NEM KOMPATIBILIS semmennyire. Ugy onmagaban kulon-kulon mindketto megfelelo (volt anno) , de sem golyomeret, sem belso konikus reszek nem passzolnak egyikbol a masikba. Es ami szamomra a legjobban fajt, hogy az ABS gyurut is hiaba szendem le egyenkent roluk, nem teheto at a rossz csapagyasrol szarmazo a rossz fogu helyere. (tudom, tudom.. minek vacakolni, meg kellene venni az ujat. Azonban az uj SKF 100eurot+ es meg mindig remelni akarom, hogy hatha be tudok szerezni egy rossz ilyent amelyrol a gyuru atteheto az enymre. Apropo, nincs valakinek ilyen kopott skf csapagya, jo abs gyurvel? megvennem? persze kiirom e keresem a bazarba is, ha van ilyen fejezet ott.
Elkepzelheto, hogy valaki anno lecserelte a kopott ilyesmijet de meg nem dobta ki, most penze tehetne)) es nagyon sokat segitene rajtam.
Ilyenre lenne szuksegem  csak, csak az abs gyuru miatt: https://www.dropbox.com/s/6ewlqwtr2yzxx3a/CAM01224.jpg
SKF 447302 AC
A valaszokat elore is koszonom.
Kellemes napot mindenkinek.


***
1. amint idom engedi, es ha barkit is erdekel, lerajzolom az 1xruen legyarthato lehuzo elvi mukodeset. (akar hidegen is letolja a preselt gyurut, de ajanlott melegitve tenni)
2. igy, hogy a par hianyos fogu abs gyurus kerekagy van jobbrol, hatul, lasitaskor, amikor mar mar szinte megall az auto, erezheto hogy az abs pattogtatja a pedalt. (ez eredmenyezhet ido elotti elhasznalodast az abs pumpanal, barhol?, vagy akar heteket is hasznalhatom igy az autot? 
Megjegyzem, hogy egy hete volt az auto a kotelezo muszaki ellenorzesen, fekpad, stb. es a fekek  hatekonysaga rendben talaltatott!

Hasonló de mégis más, mert a belsejét ki lehet szedni külön. Létezik kétféle ebből a csapágyból, a belső hosszára majd mérj rá előtte.
Naplózva

DrSanya

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 163
  • Lakóhely: Tahi
  • Motor: Egyb
  • Típus: Break
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #1213 Dátum: 2014 Augusztus, 29, 07:47:32 »

Sziasztok!

Csak érdeklődés gyanánt mielőtt elgurulok a szerelőhöz.
2-3 napos állás után nyekergő és kopogó hangok jönnek a hátsó futómű felől, megúszom csapágy cserével vagy hátsó híd felújítás?
Tudom látatlanban senki nem tudja megmondani, de a tapasztalatok alapján melyik eset a valószínűbb.

Sanya
Naplózva
Soha ne hajts gyorsabban, mint amilyen gyorsan az őrangyalod repülni tud!

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #1214 Dátum: 2014 Augusztus, 29, 07:57:35 »

Sziasztok!

Csak érdeklődés gyanánt mielőtt elgurulok a szerelőhöz.
2-3 napos állás után nyekergő és kopogó hangok jönnek a hátsó futómű felől, megúszom csapágy cserével vagy hátsó híd felújítás?
Tudom látatlanban senki nem tudja megmondani, de a tapasztalatok alapján melyik eset a valószínűbb.

Sanya


Szia,
lehet még elszakadt hídtartó bak is, az jóval olcsóbb mulatság. Mondjuk azt fékezésnél, vagy rossz útviszonyok mellett is hallanod kell.
Naplózva

DrSanya

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 163
  • Lakóhely: Tahi
  • Motor: Egyb
  • Típus: Break
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #1215 Dátum: 2014 Augusztus, 29, 08:45:02 »


Szia,
lehet még elszakadt hídtartó bak is, az jóval olcsóbb mulatság. Mondjuk azt fékezésnél, vagy rossz útviszonyok mellett is hallanod kell.
Rossz útviszonyoknál nyekereg, fékezésnél nem hallok semmit.
Naplózva
Soha ne hajts gyorsabban, mint amilyen gyorsan az őrangyalod repülni tud!

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #1216 Dátum: 2014 Augusztus, 29, 09:41:50 »

Rossz útviszonyoknál nyekereg, fékezésnél nem hallok semmit.

Lehet még a pótkeréktartó is, azt mindenképp ellenőrizd.
Naplózva

DrSanya

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 163
  • Lakóhely: Tahi
  • Motor: Egyb
  • Típus: Break
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #1217 Dátum: 2014 Augusztus, 29, 09:50:41 »

Lehet még a pótkeréktartó is, azt mindenképp ellenőrizd.
Múltkor néztem már, kiderült kisflexes megoldás lesz :P össze van rohadva a csavar a "kampós"anyával, meg sem moccan fél flakon csavar lazító és egyéb csodaszerek hatására sem.
Naplózva
Soha ne hajts gyorsabban, mint amilyen gyorsan az őrangyalod repülni tud!

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #1218 Dátum: 2014 Augusztus, 29, 10:29:54 »

Múltkor néztem már, kiderült kisflexes megoldás lesz :P össze van rohadva a csavar a "kampós"anyával, meg sem moccan fél flakon csavar lazító és egyéb csodaszerek hatására sem.

Álló helyzetben nyomkodd le a hátulját és ha akkor is hallod a nyekegést, valószínű, hogy a híd lesz.
Rugózik rendesen?
Naplózva

DrSanya

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 163
  • Lakóhely: Tahi
  • Motor: Egyb
  • Típus: Break
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #1219 Dátum: 2014 Augusztus, 29, 11:40:19 »

Álló helyzetben nyomkodd le a hátulját és ha akkor is hallod a nyekegést, valószínű, hogy a híd lesz.
Rugózik rendesen?
Rugózás rendben van, csak nyekereg. Esős idő után nagyon, de 2-3 nap után elhalkul és inkább kopog. Nem pattog és nem mászik el kanyarban a hátulja.
Naplózva
Soha ne hajts gyorsabban, mint amilyen gyorsan az őrangyalod repülni tud!

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #1220 Dátum: 2014 Augusztus, 29, 11:49:14 »

Rugózás rendben van, csak nyekereg. Esős idő után nagyon, de 2-3 nap után elhalkul és inkább kopog. Nem pattog és nem mászik el kanyarban a hátulja.

Elég gyanús, terpesztés?
Naplózva

DrSanya

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 163
  • Lakóhely: Tahi
  • Motor: Egyb
  • Típus: Break
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #1221 Dátum: 2014 Augusztus, 29, 11:57:53 »

Elég gyanús, terpesztés?
Nincs, jó párszor néztem de szemre minden ok
Naplózva
Soha ne hajts gyorsabban, mint amilyen gyorsan az őrangyalod repülni tud!

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #1222 Dátum: 2014 Augusztus, 29, 12:29:28 »

Nincs, jó párszor néztem de szemre minden ok

Lengéscsillapítód volt már cserélve?
Naplózva

DrSanya

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 163
  • Lakóhely: Tahi
  • Motor: Egyb
  • Típus: Break
Re: Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #1223 Dátum: 2014 Augusztus, 29, 16:46:08 »

Én még nem cseréltem,  10 hónapja van nálam az autó
Naplózva
Soha ne hajts gyorsabban, mint amilyen gyorsan az őrangyalod repülni tud!

DrSanya

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 163
  • Lakóhely: Tahi
  • Motor: Egyb
  • Típus: Break
Re: Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #1224 Dátum: 2014 Augusztus, 29, 17:46:09 »

Naplózva
Soha ne hajts gyorsabban, mint amilyen gyorsan az őrangyalod repülni tud!

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re: Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #1225 Dátum: 2014 Szeptember, 10, 19:51:28 »

https://www.dropbox.com/s/0yni87fjhbabk0n/20140829_172726.mp4
Videó minden szónál többet ér;)

Hali!
Így nem lehet 100%-osat mondani, de sztem ez híd csapágy. A csapágyak és a tengelyek tuti cserések. Ha esetleg nagyon dől is, vagy még nem dől, de sokáig húzod akkor házat is kell cserélned.
Naplózva

DrSanya

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 163
  • Lakóhely: Tahi
  • Motor: Egyb
  • Típus: Break
Re: Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #1226 Dátum: 2014 Szeptember, 11, 07:34:48 »

Hali!
Így nem lehet 100%-osat mondani, de sztem ez híd csapágy. A csapágyak és a tengelyek tuti cserések. Ha esetleg nagyon dől is, vagy még nem dől, de sokáig húzod akkor házat is kell cserélned.
Köszönöm
Szombaton remélem 100%an fogom már tudni, hogy mi baj.
Naplózva
Soha ne hajts gyorsabban, mint amilyen gyorsan az őrangyalod repülni tud!

rizsa

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 6
  • Autó színe: ezüdt
  • Évjárat: 1999
  • Lakóhely: Kaposszekcső
  • Motor: 1.4
  • Típus: Break
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #1227 Dátum: 2014 Október, 18, 12:12:14 »

Sziasztok !
az egyik hozzászólásban szerepelt, hogy Kakasdon van valaki aki foglalkozik hátsóhíd felújítással. Tudna valaki elérhetőséget hozzá ?
Köszönöm.
Naplózva

kispiros

  • Négyes
  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 86
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.986
  • Autó színe: peros, olyan lemanszos (PEKB/P3KB lemans/ vallelunga red)
  • Évjárat: 1993.06
  • Kor: 36
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #1228 Dátum: 2014 Október, 18, 12:51:05 »

Sziasztok !
az egyik hozzászólásban szerepelt, hogy Kakasdon van valaki aki foglalkozik hátsóhíd felújítással. Tudna valaki elérhetőséget hozzá ?
Köszönöm.
Andor névem megtalálod a felhasználok között, bár régen járt erre, de profilja profi :D
http://peugeot-hatsofutomuvek.hupont.hu/
de van telefonszám is megadva.
Naplózva
XN, fapad rulez!
de a végén még autó lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

benziner

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: -1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 33
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 2001
  • Kor: 24
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Break
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #1229 Dátum: 2014 December, 11, 17:41:25 »

Sziasztok!

Pár nappal ezelőtt vettem észre a következőt: pályán megyek 90-110 között és egyszer csak elkezd rezonálni a kormány és kicsit "erősebb" lett a motor hangja. Tartott kb fél percig. Először azt hittem bepárásodott valamelyik gyertya. Mentem vele még vagy 130km-t, minden ok. Másnap jövök visszafele, megint elkezdte olyan 80-90 közt jártam. Kuplungot kinyomom, nem hagyja abba. Megint tartott kb fél prcig. Onnantól hazáig (kb 100km) meg se nyikkant... Városi tempónál is teljesen rendben gurul.
Kuplungpróba után jutott eszembe, hogy valszeg futómű. Tudja valaki pontosan, mi lehet?

Előre is köszi! :)
Naplózva

benziner

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: -1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 33
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 2001
  • Kor: 24
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Break
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #1230 Dátum: 2014 December, 11, 17:43:14 »

Előző vagyok. Tudom, hogy hátsó futóműves ez a rész, de jobb nem jutott eszembe bocsi :)
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #1231 Dátum: 2014 December, 11, 20:17:12 »

Sziasztok!

Pár nappal ezelőtt vettem észre a következőt: pályán megyek 90-110 között és egyszer csak elkezd rezonálni a kormány és kicsit "erősebb" lett a motor hangja. Tartott kb fél percig. Először azt hittem bepárásodott valamelyik gyertya. Mentem vele még vagy 130km-t, minden ok. Másnap jövök visszafele, megint elkezdte olyan 80-90 közt jártam. Kuplungot kinyomom, nem hagyja abba. Megint tartott kb fél prcig. Onnantól hazáig (kb 100km) meg se nyikkant... Városi tempónál is teljesen rendben gurul.
Kuplungpróba után jutott eszembe, hogy valszeg futómű. Tudja valaki pontosan, mi lehet?

Előre is köszi! :)

Szia!

Centírozást és futóműállítást kéne először nézni.
Naplózva

Adam89

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 40
  • Autó színe: kék
  • Évjárat: 1996
  • Kor: 25
  • Lakóhely: Salgótarján
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #1232 Dátum: 2015 Január, 01, 15:55:23 »

Egy éve lett cserélfe a hátső híd a kocsiban egy felújítottra.De egy kicsit olyan az érzésem mintha lejjebb lenne a fara....   mennyinek kellene lennie a távolságnak a kerék és a sárvédő között normás esetben, üres csomagtartóval és majdnem üres tankkal :D
Naplózva

Toma

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 105
  • Autó színe: Piros
  • Évjárat: 1996
  • Kor: 19
  • Lakóhely: Pest megye
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #1233 Dátum: 2015 Március, 22, 22:31:15 »

A ricnit hogy kell átraknom oda ahova szeretném hátsó híd leszerelése nélkül?
Naplózva

wippika83

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 137
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #1234 Dátum: 2015 Március, 29, 22:14:09 »

Helló érdeklödni szeretnék meg tudja valaki mondani hogy a jobb hátsó csillapító mellet van egy rugós kütyü az mire szolgál? köszi előre is   
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #1235 Dátum: 2015 Március, 29, 23:28:12 »

Helló érdeklödni szeretnék meg tudja valaki mondani hogy a jobb hátsó csillapító mellet van egy rugós kütyü az mire szolgál? köszi előre is

Ha lefotóznád, könnyebb lenne megmondani.
Így látatlanba a fékerő elosztóra tippelnék.
Naplózva

bellabali

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 26
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.537
  • Autó színe: Sötétszürke
  • Évjárat: 2006.03
  • Lakóhely: Tápiószentmárton
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #1236 Dátum: 2015 Március, 30, 17:13:19 »

Helló érdeklödni szeretnék meg tudja valaki mondani hogy a jobb hátsó csillapító mellet van egy rugós kütyü az mire szolgál? köszi előre is


Párizs jól mondja, az a fékerő szabályzó.


http://peugeotalkatreszek.cegvalaszto.hu/alkatreszek/alkatresz/fekberendezes/kategoria/fekeroszabalyzo/marka/306/tipus/2482/


Terhelés változásakor ez szabályozza, hogy hátra mennyi fékerő jusson.
Magyarán ha megpakolod a kocsit, akkor hátra többet ad, mint alap helyzetben. Ha aláfekszel és valakit ugráltatsz a vonóhorgon, láthatod a működési elvét  ;) 

Na ez szeret berohadni, amikor már csak a csere segít, de az új nem olcsó mulatság.
Ha valaki odajutna, hogy ez cserére érett,nálam van egy elfekvőben, viszont nekem a kis pálca a rugóval nincs meg, az szét volt rohadva, de maga a fődarab tökéletes állapotú, bontott.
Naplózva
Balázs

wippika83

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 137
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #1237 Dátum: 2015 Március, 30, 20:25:53 »


Párizs jól mondja, az a fékerő szabályzó.


http://peugeotalkatreszek.cegvalaszto.hu/alkatreszek/alkatresz/fekberendezes/kategoria/fekeroszabalyzo/marka/306/tipus/2482/


Terhelés változásakor ez szabályozza, hogy hátra mennyi fékerő jusson.
Magyarán ha megpakolod a kocsit, akkor hátra többet ad, mint alap helyzetben. Ha aláfekszel és valakit ugráltatsz a vonóhorgon, láthatod a működési elvét  ;) 

Na ez szeret berohadni, amikor már csak a csere segít, de az új nem olcsó mulatság.
Ha valaki odajutna, hogy ez cserére érett,nálam van egy elfekvőben, viszont nekem a kis pálca a rugóval nincs meg, az szét volt rohadva, de maga a fődarab tökéletes állapotú, bontott.
köszi ez lesz, szerintem nincs elrohadva, amíg emelve volt kerék nélkül addig lötyögött az jó akkor?
Naplózva

bellabali

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 26
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.537
  • Autó színe: Sötétszürke
  • Évjárat: 2006.03
  • Lakóhely: Tápiószentmárton
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #1238 Dátum: 2015 Március, 30, 21:58:29 »

köszi ez lesz, szerintem nincs elrohadva, amíg emelve volt kerék nélkül addig lötyögött az jó akkor?


Most nem tudom miről beszélsz, a lényeg, hogy ugyan annak a rugós pálcának kell tudni mozognia, de végül is ez a pálca magát azt a munkahengert mozgatja. Annak kell mozognia, az ne legyen berohadva. Amibe a kis pálca be van akasztva, az nyomja a munkahengert.
Naplózva
Balázs

wippika83

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 137
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #1239 Dátum: 2015 Március, 31, 11:18:43 »


Most nem tudom miről beszélsz, a lényeg, hogy ugyan annak a rugós pálcának kell tudni mozognia, de végül is ez a pálca magát azt a munkahengert mozgatja. Annak kell mozognia, az ne legyen berohadva. Amibe a kis pálca be van akasztva, az nyomja a munkahengert.
köszi már nagyjából homályos:) rugót néztem csak a munkahenger mozgását már nem, mivel nem tudtam mi is az, a csillapítók cseréjével játszottam akkor néztem hogy mi lehet az.de legalább már ezt is tudom köszi még egyszer!   
Naplózva

Szabimeister

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 91
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 1994
  • Lakóhely: Pécs
  • Motor: 2.0 - 8V
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #1240 Dátum: 2015 Április, 29, 13:59:40 »

Sziasztok,

Igazából nem a hátsó hanem első futóműre vonatkozna a kérdésem.
Gondolkodom, hogy előre felszerelnék egy ültető rugót amivel olyan 3-3,5 cmel kerülne közelebb a kocsi orra a talajhoz.

Az autó uttartása jelenleg is szuper szóval leginkább csak esztétikai okokból merült fel a változtatás. A kérdés, hogy mennyivel romlik a menetkomfort ekkora ültetésnél.(ha sokat romlana a komfort inkább hagyom az egészet a fancba)
Úgy tudom 3-3,5 cm esetén még nem feltétlen szükséges az első lengéscsillapító cseréje.

Akinek esetleg már átesett hasonló módosításon a kocsija  esetleg tudna írni a tapaszatlatairól?

(Én Koni rugókat néztem)

Köszi a válaszokat!

Naplózva

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #1241 Dátum: 2015 Április, 29, 22:15:39 »

Sziasztok,

Igazából nem a hátsó hanem első futóműre vonatkozna a kérdésem.
Gondolkodom, hogy előre felszerelnék egy ültető rugót amivel olyan 3-3,5 cmel kerülne közelebb a kocsi orra a talajhoz.

Az autó uttartása jelenleg is szuper szóval leginkább csak esztétikai okokból merült fel a változtatás. A kérdés, hogy mennyivel romlik a menetkomfort ekkora ültetésnél.(ha sokat romlana a komfort inkább hagyom az egészet a fancba)
Úgy tudom 3-3,5 cm esetén még nem feltétlen szükséges az első lengéscsillapító cseréje.

Akinek esetleg már átesett hasonló módosításon a kocsija  esetleg tudna írni a tapaszatlatairól?

(Én Koni rugókat néztem)

Köszi a válaszokat!

Hali!

Nyugodtan rakhatsz be ültetőrugót, nem fog vészesen romlani a menetkomfort, állítható futóműnél már inkább romlana. Lengéscsillapítót nem kell cserélni.

Egy negatívuma lehet, hogy az elejét úgymond "lökdösi" felfelé ha puha a hátsófutómű, illetve gyenge az első lengéscsillapító, viszont ez a veszély téged nem fenyeget, mert az xsi hátsó híd elég kemény.
Naplózva

Szabimeister

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 91
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 1994
  • Lakóhely: Pécs
  • Motor: 2.0 - 8V
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #1242 Dátum: 2015 Április, 30, 09:23:23 »

Hali!

Nyugodtan rakhatsz be ültetőrugót, nem fog vészesen romlani a menetkomfort, állítható futóműnél már inkább romlana. Lengéscsillapítót nem kell cserélni.

Egy negatívuma lehet, hogy az elejét úgymond "lökdösi" felfelé ha puha a hátsófutómű, illetve gyenge az első lengéscsillapító, viszont ez a veszély téged nem fenyeget, mert az xsi hátsó híd elég kemény.

Szuper, köszi a választ!

Módosítom, nem Koni hanem Apex rugót néztem. Kérdés mennyivel gyengébb minőség ez mint mondjuk egy EIBACH vagy egy H&R.

Üdv,
Szabi


Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #1243 Dátum: 2015 Április, 30, 10:45:32 »

Szuper, köszi a választ!

Módosítom, nem Koni hanem Apex rugót néztem. Kérdés mennyivel gyengébb minőség ez mint mondjuk egy EIBACH vagy egy H&R.

Üdv,
Szabi

Erre én is kiváncsi lennék, mivel egy FK, Aphex stb. rugó kb. 15-20e körül van, egy Eibach viszont 50 magassága.
Mennyire működik itt az ár érték arány?
Naplózva

Szabimeister

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 91
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 1994
  • Lakóhely: Pécs
  • Motor: 2.0 - 8V
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #1244 Dátum: 2015 Április, 30, 14:31:43 »

Erre én is kiváncsi lennék, mivel egy FK, Aphex stb. rugó kb. 15-20e körül van, egy Eibach viszont 50 magassága.
Mennyire működik itt az ár érték arány?

Ahogy néztem progresszív KONI-t  lehet kapni 25 körül(pedig azért az se rossz márka). http://www.deviltuning.hu/?oldal=2&kat=83&termek=95430
Az Aphex már harminc.
Naplózva

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #1245 Dátum: 2015 Május, 04, 10:15:37 »

Szuper, köszi a választ!

Módosítom, nem Koni hanem Apex rugót néztem. Kérdés mennyivel gyengébb minőség ez mint mondjuk egy EIBACH vagy egy H&R.

Üdv,
Szabi

Az Apex nagy név, de hogy mennyi különbség van köztük meg miben, azt csak próba után fogod megtudni... :D
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #1246 Dátum: 2015 Május, 04, 14:04:38 »

Az Apex nagy név, de hogy mennyi különbség van köztük meg miben, azt csak próba után fogod megtudni... :D

Esetleg van olyan az Eibach-on kívül, ami fekete színű?
Naplózva

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #1247 Dátum: 2015 Május, 04, 22:22:27 »

Esetleg van olyan az Eibach-on kívül, ami fekete színű?
Bármelyikből tudsz feketét csinálni... :D De nem tudok róla.
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #1248 Dátum: 2015 Május, 04, 22:39:19 »

Bármelyikből tudsz feketét csinálni... :D De nem tudok róla.

Nem pereg le a festék a folyamatos mozgástól?
Naplózva

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Hátsó futóművel kapcsolatos problémák
« Válasz #1249 Dátum: 2015 Május, 05, 08:47:32 »

Nem pereg le a festék a folyamatos mozgástól?
Annyit el kell bírnia a festéknek.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 23 24 [25] 26 27 28   Fel
 


Az oldal 0.459 másodperc alatt készült el 28 lekéréssel.