Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  
Oldalak: 1 ... 26 27 [28]   Le

Szerző Téma: Festés, Fényezés, Karosszériamunkák...  (Megtekintve 354661 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

BANDITA1981

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 124
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 1997
  • Lakóhely: Bókaháza
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Festés, Fényezés, Karosszériamunkák...
« Válasz #1350 Dátum: 2016 Június, 29, 19:53:25 »

Szevasztok!A hátsó lökőmet szeretném újra fújni,és egy kis segítség kellene hogy hogyan is szedjem le!
S2 sedan
Ha valaki tud kérem segítsen!
Naplózva

pistike4ever

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 32
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 4.481
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 1997.03
  • Kor: 24
  • Lakóhely: Szabolcs-Szatmár-Bereg Megye = GÉGÉNY
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Sedan
  • //PISTIKE//
Re:Festés, Fényezés, Karosszériamunkák...
« Válasz #1351 Dátum: 2016 Július, 14, 22:53:29 »

Hali!
Az ajtó karpitokon levo szovetet  milyen ragasztoval erdemes visszaragasztani? Kicsit kezd lobogni! :/
Naplózva
306 Grey Evolution® :: 1.6 8v SR Sport
... AND WHAT DRiVES YOU?

Zozi

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 14
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 1999.09
  • Lakóhely: Üllés
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Sedan
Re:Festés, Fényezés, Karosszériamunkák...
« Válasz #1352 Dátum: 2016 Július, 27, 11:39:51 »

Szevasztok!A hátsó lökőmet szeretném újra fújni,és egy kis segítség kellene hogy hogyan is szedjem le!
S2 sedan
Ha valaki tud kérem segítsen!


Szia!

Nem szedtem le teljesen de egy részét le tudom írni.
A csomagtartóban a lámpáknál a műanyag borítást le kell venni és ott találsz alatta 4 csavart. ezek fogják nagyrészt.
Utána nem tudom mennyi fogja még...de ha ezeket kiszeded akkor már mozogni fog.

Üdv.
Naplózva
Te mond, hogy rablótámadás mert a te hangod mélyebb!

syntrix

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 4
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 220
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1993
  • Lakóhely: Veszprém
  • Motor: 1.8
  • Típus: 5 ajts
Re:Festés, Fényezés, Karosszériamunkák...
« Válasz #1353 Dátum: 2016 Augusztus, 08, 21:51:04 »

Valaki probálkozot már a Plasti Dip el be kel azt jegyeztetni a forgalmiba illetve vajon mennyi kelne egy ferde hátúra szerintetek??
Naplózva
Peugeot 306i 1.8

prokop

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 144
  • Autó színe: kek
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 40
  • Lakóhely: Kolozsvár
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Break
Re:Festés, Fényezés, Karosszériamunkák...
« Válasz #1354 Dátum: 2016 Augusztus, 29, 12:35:12 »

Szervusztok.
Összetörték a sofőr oldali első és hátsó ajtóimat.
Meg tudnátok mondani, hogy az 1998as kombi ajtói jók lennének e nekem?
Ezekről lenne szó
https://goo.gl/photos/LrDGFSiDpUAckdBPA

Nekem 2001es S3 as a verdám, melynél már színre fújt aB oszlopot takaró rész, meg a díszlécek és kilincs is, amúgy látszólag hasonló. De félek megvenni, míg nem 100%os, hogy talál, nehogy rosszul járjak.
Kérlek, ha tudjátok a választ, írjátok meg minél előbb. Nagyon szépen köszönöm.

Van pár napon rendbe tenni az autót, jelenleg így néz ki
https://goo.gl/photos/yBqvQmkqVxpMaq3J8

Elég volt 1000kmt így vezetni, szeretném megjavítva látni.

Üdv.
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Festés, Fényezés, Karosszériamunkák...
« Válasz #1355 Dátum: 2016 Augusztus, 29, 13:03:49 »

Szervusztok.
Összetörték a sofőr oldali első és hátsó ajtóimat.
Meg tudnátok mondani, hogy az 1998as kombi ajtói jók lennének e nekem?
Ezekről lenne szó
https://goo.gl/photos/LrDGFSiDpUAckdBPA

Nekem 2001es S3 as a verdám, melynél már színre fújt aB oszlopot takaró rész, meg a díszlécek és kilincs is, amúgy látszólag hasonló. De félek megvenni, míg nem 100%os, hogy talál, nehogy rosszul járjak.
Kérlek, ha tudjátok a választ, írjátok meg minél előbb. Nagyon szépen köszönöm.

Van pár napon rendbe tenni az autót, jelenleg így néz ki
https://goo.gl/photos/yBqvQmkqVxpMaq3J8

Elég volt 1000kmt így vezetni, szeretném megjavítva látni.

Üdv.

Jók lesznek.
A zárat át kell majd szerelned, (nemcsak a kulcsos részt, hanem a központizár-egységet is), mert az első ajtónál 2000 augusztus után más a csatlakozó a zárszerkezethez menő kábelkötegen.
A hangszóró-csatik is különbözőek, de ez végképp elhanyagolható.
Tudtommal a keskeny díszléc is mehet fel az S2-es donor széles fekete díszléces ajtajára, de ezt nem biztosra állítom.
Naplózva

prokop

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 144
  • Autó színe: kek
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 40
  • Lakóhely: Kolozsvár
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Break
Re:Festés, Fényezés, Karosszériamunkák...
« Válasz #1356 Dátum: 2016 Augusztus, 29, 13:19:37 »

Jók lesznek.
A zárat át kell majd szerelned, (nemcsak a kulcsos részt, hanem a központizár-egységet is), mert az első ajtónál 2000 augusztus után más a csatlakozó a zárszerkezethez menő kábelkötegen.
A hangszóró-csatik is különbözőek, de ez végképp elhanyagolható.
Tudtommal a keskeny díszléc is mehet fel az S2-es donor széles fekete díszléces ajtajára, de ezt nem biztosra állítom.

Köszönöm szépen Zimurgy a gyors válaszod. Akkor meg fogom vásárolni ezeket és átszerelem. Csak tudjam a zárrészt átszerelni, mert félős, hogy a csavarok lyukjai pl nem találnak. Azt láttam, hogy a régi modellnél az oszlopra szerelt csengőgombszerűséget nyomta az ajtó, míg nálam a záron belül érzékelődik az ajtó becsukottsága. A díszléc... Majd meglátom sikerül e rátenni.
Köszönöm még egyszer.
Üdv.
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Festés, Fényezés, Karosszériamunkák...
« Válasz #1357 Dátum: 2016 Augusztus, 29, 13:51:16 »

Köszönöm szépen Zimurgy a gyors válaszod. Akkor meg fogom vásárolni ezeket és átszerelem. Csak tudjam a zárrészt átszerelni, mert félős, hogy a csavarok lyukjai pl nem találnak. Azt láttam, hogy a régi modellnél az oszlopra szerelt csengőgombszerűséget nyomta az ajtó, míg nálam a záron belül érzékelődik az ajtó becsukottsága. A díszléc... Majd meglátom sikerül e rátenni.
Köszönöm még egyszer.
Üdv.

Igen, a zárszerkezeten belül van egy mikrokapcsoló, az váltotta ki az oszlopokra szerelt nyomógombokat. Mindenképpen kell kábelköteget is cserélned, de egyáltalán nem veszélyes azt kivenni. Ha óvatosan csinálod, akkor a patentjai is sérülésmentesen jönnek ki.
Azt kizártnak tartom, hogy a kétféle zárszerkezethez különféle rögzítési pontok lennének.
Naplózva

prokop

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 144
  • Autó színe: kek
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 40
  • Lakóhely: Kolozsvár
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Break
Re:Festés, Fényezés, Karosszériamunkák...
« Válasz #1358 Dátum: 2016 Augusztus, 29, 14:09:34 »

Azt kizártnak tartom, hogy a kétféle zárszerkezethez különféle rögzítési pontok lennének.
Értem.
Megnyugtató a válaszod. Köszönöm.


És most egy kis OFF rész:

Ha van valaki itt a fórumon, ki Görögországban utazva, csak zöldkártyás biztosított autósként - személyi sérüléssel járó baleset okozó/szenvedő alany volt - kérem szépen írjon rám privátban. Sokat segítene helyzetemen, ha pár procedurális dologra rákérdezhetnék. Sajnos úgy tűnik a helén rendszer - külföldi érintett sofőr esetében -ritka  balkáni, nem kicsit korrupt és ezzel együtt sokszor eltúlzottan reagáló üzemmódja piszokul bekavar egy balesetes helyzet hogyantovábbjába.
Jó lenne, ha tényleg senki e fórumról nem rendelkezne ilyen élettapasztalattal, de ha mégis igen, kérem kereshessük egymást infocsere miatt.
Köszönöm.

OFF off

Off lévén póbáltam volna szürkén írni, de ilyen színválasztási opciót nem találtam. Sz@r ügy lévén, ez lehet jobban talál.
Esetleg kérek egy admint, hogy segítsen utóbbi soraim kellő altopikba másolni.

Naplózva

Mersault

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 296
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 5 ajts
Re:Festés, Fényezés, Karosszériamunkák...
« Válasz #1359 Dátum: 2016 Szeptember, 12, 13:39:34 »

Sziasztok!

Gondolom, mindenki előtt ismert tény, hogy a biztonsági öv aljzatnál a piros gombok idővel csúnyán kifakulnak. Namost cserélni nem szeretném, nemcsak mert kissé drága lenne, de azért is, mert állítólag nem lehet csak önállóan a piros gombokat kicserélni, hanem magát az egész aljzatot cserélni kellene a légzsákkal együtt működésbe lépő patronok miatt. Kérdés: lehet ezeket a kis műanyagokat festeni valahogy? Ha igen, mivel szerintetek?

Köszi előre is!
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Festés, Fényezés, Karosszériamunkák...
« Válasz #1360 Dátum: 2016 Szeptember, 12, 13:54:28 »

Sziasztok!

Gondolom, mindenki előtt ismert tény, hogy a biztonsági öv aljzatnál a piros gombok idővel csúnyán kifakulnak. Namost cserélni nem szeretném, nemcsak mert kissé drága lenne, de azért is, mert állítólag nem lehet csak önállóan a piros gombokat kicserélni, hanem magát az egész aljzatot cserélni kellene a légzsákkal együtt működésbe lépő patronok miatt. Kérdés: lehet ezeket a kis műanyagokat festeni valahogy? Ha igen, mivel szerintetek?

Köszi előre is!

Uni Paint Marker tollal sok mindent festettem már, viszonylag jó cucc. (Ez egy festékes filctoll.)

Egyébként már szedtem szét övcsatot, mert csak úgy tudtam beleépíteni a becsatolt övet visszajelző lámpát vezérlő mikrokapcsolót (az is ott van a műszerfalon nálad is, de a múltkor ezt nem említetted).
Gyárilag még egyetlen 306-on sem láttam bekötve, pedig Xsara1-en széria, abból vettem az ötletet. Érdekes, hogy a karosszériakábelkötegben viszont előre ott a vezetékezése.
Naplózva

Mersault

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 296
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 5 ajts
Re:Festés, Fényezés, Karosszériamunkák...
« Válasz #1361 Dátum: 2016 Szeptember, 12, 14:37:21 »

Uni Paint Marker tollal sok mindent festettem már, viszonylag jó cucc. (Ez egy festékes filctoll.)

Egyébként már szedtem szét övcsatot, mert csak úgy tudtam beleépíteni a becsatolt övet visszajelző lámpát vezérlő mikrokapcsolót (az is ott van a műszerfalon nálad is, de a múltkor ezt nem említetted).
Gyárilag még egyetlen 306-on sem láttam bekötve, pedig Xsara1-en széria, abból vettem az ötletet. Érdekes, hogy a karosszériakábelkötegben viszont előre ott a vezetékezése.

Hú, ez klassz hír, köszönöm szépen a gyors választ! :) Nagyon segítőkész vagy!! Ez így tényleg költséghatékony és - remélhetőleg - tartós megoldás lehet. Az Uni Paint Marker tollakat ismerem, nem is tudom, hogy nem jutott eszembe... (Gumira használtam korábban.)
Tényleg nem említettem a műszerfalon a becsatolt övet visszajelző lámpát, mert azt hittem, ez is valami spéci opció (miközben pl. a Volvoknál ez simán alap). Nem is értem, hogy gyárilag miért nincs bekötve, szerintem ez azért eléggé gáz. Na, majd idővel ezt is szeretném orvosolni - akár Általad, akár Rózsahegyi Robi által, már ha vállalja :)
Naplózva

prokop

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 144
  • Autó színe: kek
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 40
  • Lakóhely: Kolozsvár
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Break
Re:Festés, Fényezés, Karosszériamunkák...
« Válasz #1362 Dátum: 2016 Szeptember, 14, 11:24:52 »

Kérem, ha valaki tudja a válaszokat az alábbi kérdéseimre, ne tartsa magában.
1. Balesetben működésbe lépett a bal szék légzsákja, felhasítva a gyári varrást is. Azóta ég a visszajelző a műszerfalon.
Nekem 2001, 1.6 benzines S3as kombim van. Ma kaptam egy ajánlatot egy szintén légzsákos, sőt fűtéses!, azonos kárpit-mintás székről, de valószínű előző évjáratú az autóból származhat. Nem az oldalára varrva lathato az airbag felirat, hanem a rögzítő részt takaró műanyagra festve.  Érdekelne, hogy így beszerelve, vajon működne-e?  Vagy a légzsákot vezérlő egységem nem tudná kezelnl? Vagy csak kimondottan azonos évjáratú, típusú székkel érdemes cserélnem?

2. A baloldalt behorpadt küszöb - szaki szerint - csak kivágással javítható, vagyis a gyári nem kopolható helyre. (most igy nez ki https://goo.gl/photos/FyuZHwjRDjfEL3f6A )
A műanyag borítót van mivel cseréljem, de az alatta levő görbült fém részt nem tudom hogy érdemes javítani.
Csinált már ilyent valaki? Utángyártott bádog profil elég drága, s csak első fele kéne. Bontóból kivágott küszöb-részről meg körülményes lefúrni a ponthegesztésr, hogy megkapjam a külső fém héjat
Mit javasoltok? Maradjon a bádogos hajlította lemezzel való foltozósdi?


Nagyon sürgősen döntődnöm kell mindkét ügyben, véleményetek, válaszotok sokat segítene.
Előre is köszönöm.
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Festés, Fényezés, Karosszériamunkák...
« Válasz #1363 Dátum: 2016 Szeptember, 14, 13:16:18 »

Kérem, ha valaki tudja a válaszokat az alábbi kérdéseimre, ne tartsa magában.
1. Balesetben működésbe lépett a bal szék légzsákja, felhasítva a gyári varrást is. Azóta ég a visszajelző a műszerfalon.
Nekem 2001, 1.6 benzines S3as kombim van. Ma kaptam egy ajánlatot egy szintén légzsákos, sőt fűtéses!, azonos kárpit-mintás székről, de valószínű előző évjáratú az autóból származhat. Nem az oldalára varrva lathato az airbag felirat, hanem a rögzítő részt takaró műanyagra festve.  Érdekelne, hogy így beszerelve, vajon működne-e?  Vagy a légzsákot vezérlő egységem nem tudná kezelnl? Vagy csak kimondottan azonos évjáratú, típusú székkel érdemes cserélnem?

2. A baloldalt behorpadt küszöb - szaki szerint - csak kivágással javítható, vagyis a gyári nem kopolható helyre. (most igy nez ki https://goo.gl/photos/FyuZHwjRDjfEL3f6A )
A műanyag borítót van mivel cseréljem, de az alatta levő görbült fém részt nem tudom hogy érdemes javítani.
Csinált már ilyent valaki? Utángyártott bádog profil elég drága, s csak első fele kéne. Bontóból kivágott küszöb-részről meg körülményes lefúrni a ponthegesztésr, hogy megkapjam a külső fém héjat
Mit javasoltok? Maradjon a bádogos hajlította lemezzel való foltozósdi?


Nagyon sürgősen döntődnöm kell mindkét ügyben, véleményetek, válaszotok sokat segítene.
Előre is köszönöm.

Késői S2-eseken, korai S3-asokon (2000 augusztusig) volt ilyen megoldással az oldallégzsák.
Meggyőződésem, hogy a működési elve azonos, de az előfordulhat, hogy a most beszerzett ülésen nem lesz a sárga kétkamrás csatlakozópár az ülés alatt, benne egyetlen zöld-sárga vezetékkel, ami az oldallégzsákhoz árnyékolás miatt odavezetett testelés.
A vezérlésük viszont teljesen más: a tiéden egyetlen légzsákvezérlő kezeli a 4 légzsákot és a 2 övfeszítőt, míg a donorban, ahonnét az ülés lesz, van egy 2 légzsák + két övfeszítős hagyományos légzsákvezérlő, plusz a küszöbökben további 1-1 oldallégzsák-vezérlő. Itt, a küszöbben a te autódon csak ütésérzékelő jeladó van az adott oldallégzsák vezérlése számára.
Kell új légzsákvezérlő 2000 augusztus utáni 4 légzsákos 306-ból, vagy pedig erre szakosodott szervizben kell újrakalibráltatnod a régit. Erre persze semmi garanciát nem szoktak vállalni. Ha 2000 augusztus utáni, de 2 légzsákos 306-ból találsz bontott vezérlőt, az nem jó, mert csak egyszer taníthatóak...
Ha nagyon olcsón adják, lehet, hogy megpróbálnék bontóból szerezni oda küszöb-darabot.
Naplózva

prokop

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 144
  • Autó színe: kek
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 40
  • Lakóhely: Kolozsvár
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Break
Re:Festés, Fényezés, Karosszériamunkák...
« Válasz #1364 Dátum: 2016 Szeptember, 15, 06:08:50 »

Kell új légzsákvezérlő 2000 augusztus utáni 4 légzsákos 306-ból, vagy pedig erre szakosodott szervizben kell újrakalibráltatnod a régit. Erre persze semmi garanciát nem szoktak vállalni. Ha 2000 augusztus utáni, de 2 légzsákos 306-ból találsz bontott vezérlőt, az nem jó, mert csak egyszer taníthatóak...
Ha nagyon olcsón adják, lehet, hogy megpróbálnék bontóból szerezni oda küszöb-darabot.

Köszönöm Zimurgy. Tanácsod megfogadva már vissza is mondtam a fent említett donor székeket.
A küszöbbel majd lesz valahogy, de most hirtelen az kezdett foglalkoztatni, hogy akkor a légzsákos gondot hogy is orvosoljam. Az autó 2001es. Ha találnék is hasonló gyártmányúból széket,s bekábelezném a helyére, lehet hogy a már egyszer működésbe léptett vezérlő utána is kijelezné a műszerfalon, hogy gond van az légzsák rendszerrel? A küszöbön , vagy valahol máshol oldalt található szenzort amúgy ilyenkor gondolom nem cserélni? Előbb-utóbb el szertném érni h megfelelő szék kerüljön a helyére és minden e téren működjön oksan. Egyáltalán mit tegyek akkor? Lehet elég csak idevaló légzsák modult venni és bevarratni/szerelni a régi helyére? (Persze csak ha a vezérlő működése továbra is biztosított). Te mit tennél?
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Festés, Fényezés, Karosszériamunkák...
« Válasz #1365 Dátum: 2016 Szeptember, 15, 08:27:22 »

Köszönöm Zimurgy. Tanácsod megfogadva már vissza is mondtam a fent említett donor székeket.
A küszöbbel majd lesz valahogy, de most hirtelen az kezdett foglalkoztatni, hogy akkor a légzsákos gondot hogy is orvosoljam. Az autó 2001es. Ha találnék is hasonló gyártmányúból széket,s bekábelezném a helyére, lehet hogy a már egyszer működésbe léptett vezérlő utána is kijelezné a műszerfalon, hogy gond van az légzsák rendszerrel? A küszöbön , vagy valahol máshol oldalt található szenzort amúgy ilyenkor gondolom nem cserélni? Előbb-utóbb el szertném érni h megfelelő szék kerüljön a helyére és minden e téren működjön oksan. Egyáltalán mit tegyek akkor? Lehet elég csak idevaló légzsák modult venni és bevarratni/szerelni a régi helyére? (Persze csak ha a vezérlő működése továbra is biztosított). Te mit tennél?

A helyedben valószínűleg én megvenném ezt az ülést, ha a kárpitozás is ugyanaz. A légzsák ha megkapja a nyitójelet, működik.
A küszöb belső oldalán lévő ütésérzékelő tudtommal nem cserés. Ilyen ütésérzékelőt ugyan még nem szedtem szét, csak a régebbi fajta komplett légzsákvezérlőt. Abban egy kettős gyűrű tud rugóerő ellenében elmozdulni, ez a lelke az egésznek.

Egyszer voltam hasonló helyzetben: Gyári szoftverrel nézve különféle érdekes hibaüzeneteket produkált a (tiéddel megegyező) vezérlő. Nem mertem bevállalni, hogy a szoftverét újraírassam valami céggel, és inkább kiizzadtam egy vadonatúj légzsákvezérlő árát, márkaszervizből. Ez jópár évvel ezelőtt került 75.000 Ft-ba. Kiderült, hogy egy korábbi baleset után cserélni kellett a vezérlőt, de akkor azt rosszul tanították akkor be: csak két légzsákosra. Ez okozta nálam a gondot.

Mivel ilyen drága, és mert már nem különösebben ritka bontottan sem a 2001-es 306-os, alighanem próbálnék egy még nem szétbontott, komplett 4-légzsákos 306-ból vezérlőt venni. Ha stimmel a kivitel a tiéddel, akkor simán mehet be, nem kell semmi szoftveres illesztés, vagy hasonló, ugyanis teljesen független a légzsákok áramköre minden mástól.
A te autódban a vezérlő (helyileg a sebességváltókar előtt van a padlóra csavarozva) csatlakozóháza 50-kamrás, míg a 2000 augusztus előttieké (tehát amelyeknél az oldallégzsákok számára a küszöbökben saját vezérlő van) 18-kamrás. Ez alapján kapásból eldönthető egy kibontott vezérlő esetén is, hogy melyik verzió. Viszont 2000 augusztus után is létezett 2-légzsákos 306-os, itt a kinézet semmit nem segít, mert teljesen úgy néz ki, mint a 4-légzsákos vezérlője. Emiatt is, (és persze főként amiatt, hogy lásd: nincs egyik légzsák sem eldurranva) érdemes még komplett, egyben lévő autóból megvenni a vezérlőt.
Ha csak ülést cserélsz, akkor még a műszerfalon természetesen továbbra is világít a légzsák-lámpa.
Külön légzsákot szerintem ha kapnál is valahol, az aranyárban lehet, ezt a megoldást nem erőltetném. Ráadásul jó eséllyel a kárpitot már ugyanolyan szépen nem lehetne visszavarrni.
Naplózva

prokop

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 144
  • Autó színe: kek
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 40
  • Lakóhely: Kolozsvár
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Break
Re:Festés, Fényezés, Karosszériamunkák...
« Válasz #1366 Dátum: 2016 Szeptember, 15, 11:12:58 »



Azt az ulest mar visszamondtam, persze lehet ujra rakerdezek...
annyit tudtam meg, hogy az az auto 1998as gyartmany, tehat tuti a regebbi, meg a kuszobok melle szerelt vezerlokkel mukodott. A szek aljarol ennyit latni  https://img27.olx.ro/images_mercadorro/74172346_1_1000x700_vand-scaune-peugeot-306-ramnicu-valcea.jpg illetve ezt: https://img26.olx.ro/images_mercadorro/74172346_2_1000x700_vand-scaune-peugeot-306-fotografii.jpg
nem tudom az enyemnek alul milyen csatlakozoi vannak es azok raaplikalhatoak e az esetleg megis megvasarolt szekre.

Az utesvezerlohoz valoszinuleg a felujitas soran el sem fogunk jutni, ha nem szukseges cserelni es a kesobbiekben is mukodni fog.

A vezerlovel kapcsolatosan csak nem tiszta nekem, hogy ha semmit nem tennek, es maradna a legzsak nelkuli vezetoi ules, es az  vilagito visszajelzo a muszerfalon, attol meg a vezerlo vegzi a dolgat baleset eseten a tobbi legzsakot illetoen?
Ha netan nem, akkor ne is probalkozzak valahol szoftilag atiratni, hogy bar azokat tutira vezerleje? inkabb menjek az 50 kamras 2001ben keszult hasonlo egyseg vasarlasara?


amugy latom arulnak ilyen is, marmint csak szekbe valo legzsakot. kb 22euroert https://img35.olx.ro/images_mercadorro/107588442_2_1000x700_airbag-scaun-fata-stanga-dreapta-peugeot-407-306-100-ron-fotografii.jpg
eleje:
https://img36.olx.ro/images_mercadorro/107588442_1_1000x700_airbag-scaun-fata-stanga-dreapta-peugeot-407-306-100-ron-pitesti.jpg
az enyem picit kompaktabb, de ugy latom ez is ket csavarral rogzul a szek keretere. Bevarratni nem lenne lehetetlen, mert most is csak a gyari cerna bomlott, a huzat stb. ep. 

osszefoglalva ertetlensegem, kerlek bar igen, nemmel csak annyit irj meg vissza, hogy

ha hagyok mindent ahogy van es bevarratom a szetbomlott szeket, hagyva a muszerfali airbag hibakijelzest,
1. - a tobbi legzsak mukonde?
2. - ha igen, at lehetne iratni az egyseget, hogy a hibafeny ne egjen?
ha megis aldoznek a javitasra, akkor:
3.a -ha csak szekbe teendo zsakot vennek, last utolso linket, az a regi vezerlovel mukonde? (akar jelenlegi allapotaban, vagy szoftos atiras utan)
3.b  (ugyanaz mint a 3.a. csak abban az esetben, ha szukseges a vezerlo csereje), egy megfelelo bontott vezerlo kezelne ezt a tipusu szekbe teheto zsakot? *nemis olyan egyszeru azonos karpitozasu, evjaratu szeket talalni.
4. ha az osszes eddigi kerdesre nemleges a valasz es vasarolok egy megfelelo vezerlot, es egy szeket, mukodne a dolog?
5. ha mukodne a visszavarrasos modszer, (elotte ugye kicserelt szekbe valo legzsakkal), egy ujabb utkozes eseten az szet tudna ismet bomlani, vagy a szekek szelen speci cernat, varrasmodot hasznalnak pont ezert?

hamarosan linkelek par kepet a jelenlegi szek allapotarol es a benne levo legzsak alakjarol, csatlakozoirol, hatha igy konnyebb lesz megerteni soraim
Jobb szeretnem,ha a mostani vezerlom maradhatna, vagy szoftos buheralas utan ujra tudna kezelni bar a maradek harom zsakot, sot, -  szek(vagy csak a bele kello zsakcsere utan) - mind a negyet, mint eddig is tette.

Bocs, hogy ennyit ertetlenkedem ezen, de tenyleg sokat szamit a velemenyed es epp eleget dontottem rosszul, legalabb itt ne hibadzak sokat.

Es igen, nagyon koszonom korrekt - reszletese valaszaid/es viszonyulasod.


kozben itt vannak a kepek a szekem jelenlegi allapotarol:
https://goo.gl/photos/cJCqzn6Q1W42kyjf6



Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Festés, Fényezés, Karosszériamunkák...
« Válasz #1367 Dátum: 2016 Szeptember, 15, 15:17:15 »


Nos: az 1998-as kivitelű ülésen is ott a citromsárga csatlakozó a zöld-sárga vezetékkel árnyékoláshoz, szóval teljesen ugyanaz elektromosan, mint a te autódon.
Amiatt nem lehet csak simán betenni az ülésed helyére, mivel barbár módon levagdosták a csatlakozókat, sőt lehet, hogy még némi vezetéket is: a narancssárga köpenyes vezetékek eléggé rövidnek tűnnek... A te mostani ülésednél úgy látom, hogy nem bántották még: a gyári csatlakozók vannak az ülések alatt, ha jól láttam.
Ha csak beépítesz egy donor-ülést, vagy pedig csak egy oldallégzsákot veszel, és bevarratod, akkor természetesen a hibajel még nem fog a műszerfalon eltűnni. Szerintem a légzsákvezérlőd zárolt, így _szerintem_ egy esetleges újabb baleset esetén nem nyílnának a légzsákok. Ha szoftveres átíratást kérsz, akkor csakis teljesen alaphelyzetbe tudják hozni, azt kizártnak tartom, hogy 3-légzsákosra írják a programot. Olyan trükköt még szoktak tenni, hogy légzsák helyett egy úgynevezett "légzsák-szimulátort" vagy "dummy-Airbag-et" építenek be az áramkörbe (tele vele az Ebay), ami tudtommal egy 2 Ohmos ellenállás...
Jó kérdés, hogy ha valaki új légzsákot tesz az ülésbe, milyen fajta cérna kellhet a visszavarráskor. Nyilván gyenge. No de mennyire gyenge?
A sorszámozott kérdéseidre:
1: valószínűbb, hogy nem
2: igen
3a:  csak szoftos átírást követően
3b: igen
4: igen, és bár alighanem némileg drága, de így legalább nem újraírt vezérlőd lenne
5: biztos, hogy speciális a cérna. Még a mostani (méretpontosra készíttetett) üléshuzataim is olyanok, hogy az adott oldalán szándékosan legyengítették a varrást.
Naplózva

prokop

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 144
  • Autó színe: kek
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 40
  • Lakóhely: Kolozsvár
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Break
Re:Festés, Fényezés, Karosszériamunkák...
« Válasz #1368 Dátum: 2016 Szeptember, 15, 16:14:04 »

Nos: ..

Most már tökéletesen megértettem.
Szomorú, hogy egy székbeli légzsák miatt a többi is üzemképtelen állapotba kerül. Kicsit olyan, mintha az elektronika letiltaná a jobb oldali fényszóró égőjét, ha a baloldali kiég. Szóval nonszensz...
Akkor marad a keresgélés, hogy széket és vezérlőt találjak.
A linket, faragott kábeles 98as ülést felejtem, akkor inkább azonos autóból a vezérlővel együtt veszem meg, csak találjak ilyent. A vezérlő beszerelésénél még kikérem a tanácsod, nehogy berobbantsam a maradék hármat is)

Köszönöm és kellemes délutánt kívánok neked és minden fórumtársnak.
Naplózva

Mersault

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 296
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 5 ajts
Re:Festés, Fényezés, Karosszériamunkák...
« Válasz #1369 Dátum: 2016 Szeptember, 21, 18:53:19 »

Sziasztok!

A motortérben itt-ott körömnyi vagy még kisebb területű rozsdafoltokkal szembesültem (egy fogszorítva végrehajtott motormosás után). Attól nem félek, hogy kiesne a motor az autóból a rozsdatenger miatt, de amennyire lehetőségem van, szeretném megfékezni a rozsdák tovaterjedését. Van erre valamilyen hatékony megoldás? Felületi kezelésre gondolok, pl. valamilyen rozsda passziváló szerre... Minden ötletet örömmel veszek!

Budapesten vagyok, 2001-es, benzines 1.6-os ötajtós a gép.
Naplózva

Mersault

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 296
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 5 ajts
Re:Festés, Fényezés, Karosszériamunkák...
« Válasz #1370 Dátum: 2016 Október, 14, 08:14:40 »

Sziasztok!

A motortérben itt-ott körömnyi vagy még kisebb területű rozsdafoltokkal szembesültem (egy fogszorítva végrehajtott motormosás után). Attól nem félek, hogy kiesne a motor az autóból a rozsdatenger miatt, de amennyire lehetőségem van, szeretném megfékezni a rozsdák tovaterjedését. Van erre valamilyen hatékony megoldás? Felületi kezelésre gondolok, pl. valamilyen rozsda passziváló szerre... Minden ötletet örömmel veszek!

Budapesten vagyok, 2001-es, benzines 1.6-os ötajtós a gép.

Fehér színű alvázvédő esetleg? Ezt néztem pl.: http://vdf-ker.hu/alvazvedo_autoflex___spray_feher_400ml_b_1200
Naplózva

syntrix

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 4
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 220
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1993
  • Lakóhely: Veszprém
  • Motor: 1.8
  • Típus: 5 ajts
Re:Festés, Fényezés, Karosszériamunkák...
« Válasz #1371 Dátum: 2016 Október, 14, 16:09:14 »

Fehér színű alvázvédő esetleg? Ezt néztem pl.: http://vdf-ker.hu/alvazvedo_autoflex___spray_feher_400ml_b_1200
Alvázvédő csak elfedi meg nem akadályozza ki kell vágni és berakni egy darabot majd le kezelni és le fújni pik pak megvan
Naplózva
Peugeot 306i 1.8

Mersault

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 296
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 5 ajts
Re:Festés, Fényezés, Karosszériamunkák...
« Válasz #1372 Dátum: 2016 Október, 14, 22:22:09 »

Alvázvédő csak elfedi meg nem akadályozza ki kell vágni és berakni egy darabot majd le kezelni és le fújni pik pak megvan

Köszi, tudom, csak az a baj, hogy kis felületről van szó, és főként, hogy nehezen hozzáférhető helyen. (A tűzfal "tetején", néhány négyzetcentis helyen.) Az egész nem ér ennyit. Közben kikevertettem színkód alapján egy kis mennyiségű (kb. körömlakknyi) fehér festéket, ezzel fogom ecsetelni a rozsdásodó helyet, de előtte persze smirglizni fogok...
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Festés, Fényezés, Karosszériamunkák...
« Válasz #1373 Dátum: 2016 Október, 15, 00:34:59 »

Köszi, tudom, csak az a baj, hogy kis felületről van szó, és főként, hogy nehezen hozzáférhető helyen. (A tűzfal "tetején", néhány négyzetcentis helyen.) Az egész nem ér ennyit. Közben kikevertettem színkód alapján egy kis mennyiségű (kb. körömlaknyi) fehér festéket, ezzel fogom ecsetelni a rozsdásodó helyet, de előtte persze smirglizni fogok...

Festés előtt kend be rozsdaátalakítóval.
Naplózva

Mersault

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 296
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 5 ajts
Re:Festés, Fényezés, Karosszériamunkák...
« Válasz #1374 Dátum: 2016 Október, 15, 10:09:06 »

Festés előtt kend be rozsdaátalakítóval.

Így lesz, köszi!
Naplózva

KThoMyka

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 9
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 2001
  • Kor: 15
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 5 ajts
Re:Festés, Fényezés, Karosszériamunkák...
« Válasz #1375 Dátum: 2016 November, 04, 19:04:39 »

Üdv Urak!

Gyors helyzetjelentés:

Van egy 5 ajtós, 2001 közepi, fehér, ferdehátú 306osom és egy hülye részeg behorpasztotta a bal hátsó ajtómat.
Rendőrségi ügy van belőle, javításról természetesen papír kell, pesten 50alatt sehol nem vállalják. "Elvileg" kifizeti a marha, de még lekopogom.

A haditerv:

1. Elviszem így ahogy van és megcsinálják 50ért.

VAGY

2. Ma délután találtam egy ilyet: http://www.jofogas.hu/fejer/Peugeot_306_1_9d_55100301.htm

Úgy nézem hogy ez már olyan mint az enyém, fehér díszléc, kilincs stb...
Olvasgattam itt a topicban és elvileg jó lenne a kombiról származó ajtó az enyémre. De ebben erősítsetek vagy cáfoljatok rám kélrek!
Csak kérdés, hogy az a fehér mennyire üt el az enyémtől illetve teljes újrafújás nélkül el lehet-e tüntetni a különbségeket ha vannak?
Csinált már hasonlót valaki?
Ráadásként át kéne szerelni a központi zár dolgait stb...

Plusz ha már így alakult, akkor valószínűleg nem csak egy ajtót vennék hanem hármat. Mivel a sofőr ajtó, díszléc alatti részén van egy combos mélyedés, illetve jobb hátulsón két horpadás. (kb 3-4 hónapja van meg a kocsi, így vettem) Beszéltem egy szakemberrel aki fényezés nélküli horpadások javításával foglalkozik és szerintem az sem lenne olcsóbb, mint a hirdetésben szereplő ajtóknak az ára. A színeltérésektől, az ajtók jó beállításától és az esetleges dolgok átszerelésétől tartok.

Szeretnek ilyen munkákkal foglalkozni a karosszéria lakatosok vagy elküldenek a francba? Oder kössem fel a gatyám és ugorjak neki mert nem annyira vészes?

Járt már valaki ilyen cipőben?

Üdv, Tamás
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Festés, Fényezés, Karosszériamunkák...
« Válasz #1376 Dátum: 2016 November, 04, 21:06:54 »

Üdv Urak!

Gyors helyzetjelentés:

Van egy 5 ajtós, 2001 közepi, fehér, ferdehátú 306osom és egy hülye részeg behorpasztotta a bal hátsó ajtómat.
Rendőrségi ügy van belőle, javításról természetesen papír kell, pesten 50alatt sehol nem vállalják. "Elvileg" kifizeti a marha, de még lekopogom.

A haditerv:

1. Elviszem így ahogy van és megcsinálják 50ért.

VAGY

2. Ma délután találtam egy ilyet: http://www.jofogas.hu/fejer/Peugeot_306_1_9d_55100301.htm

Úgy nézem hogy ez már olyan mint az enyém, fehér díszléc, kilincs stb...
Olvasgattam itt a topicban és elvileg jó lenne a kombiról származó ajtó az enyémre. De ebben erősítsetek vagy cáfoljatok rám kélrek!
Csak kérdés, hogy az a fehér mennyire üt el az enyémtől illetve teljes újrafújás nélkül el lehet-e tüntetni a különbségeket ha vannak?
Csinált már hasonlót valaki?
Ráadásként át kéne szerelni a központi zár dolgait stb...

Plusz ha már így alakult, akkor valószínűleg nem csak egy ajtót vennék hanem hármat. Mivel a sofőr ajtó, díszléc alatti részén van egy combos mélyedés, illetve jobb hátulsón két horpadás. (kb 3-4 hónapja van meg a kocsi, így vettem) Beszéltem egy szakemberrel aki fényezés nélküli horpadások javításával foglalkozik és szerintem az sem lenne olcsóbb, mint a hirdetésben szereplő ajtóknak az ára. A színeltérésektől, az ajtók jó beállításától és az esetleges dolgok átszerelésétől tartok.

Szeretnek ilyen munkákkal foglalkozni a karosszéria lakatosok vagy elküldenek a francba? Oder kössem fel a gatyám és ugorjak neki mert nem annyira vészes?

Járt már valaki ilyen cipőben?

Üdv, Tamás

Szia, a hirdetésben is s3 ajtó szerepel, de 2000 augusztusától változott az első ajtókban a centrálzár elektromosan, ezért előfordulhat, hogy az első ajtónál nem csak a kulcsos részt, hanem a centrálzárat, és az ajtókábelt is cserélni kell. A hátsó ajtóknál nincs ilyen gond (maximum ha egyik villanyablakos) . Ha a komplett ajtó 3000 Ft, mehet be, de a kulcsos részt akkor is át kell cserélni a régiből. A szín talán jó lesz, színkódot nézd meg... Ötajtós, sedan, kombi hátsó ajtajai azonosak.
Naplózva

KThoMyka

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 9
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 2001
  • Kor: 15
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 5 ajts
Re:Festés, Fényezés, Karosszériamunkák...
« Válasz #1377 Dátum: 2016 November, 04, 21:40:52 »

Szia, a hirdetésben is s3 ajtó szerepel, de 2000 augusztusától változott az első ajtókban a centrálzár elektromosan, ezért előfordulhat, hogy az első ajtónál nem csak a kulcsos részt, hanem a centrálzárat, és az ajtókábelt is cserélni kell. A hátsó ajtóknál nincs ilyen gond (maximum ha egyik villanyablakos) . Ha a komplett ajtó 3000 Ft, mehet be, de a kulcsos részt akkor is át kell cserélni a régiből. A szín talán jó lesz, színkódot nézd meg... Ötajtós, sedan, kombi hátsó ajtajai azonosak.

Szia Zimurgy!

Köszönöm szépen!

Akkor a kompatibilitással nagy gondok elvileg nem kéne hogy legyenek. Főleg ha a donor verda is 2000 augusztus utáni.

Megnéztem itt a honlapon a színkódokat és fehérből én csak egyfélét látok.
Ebből gondolom azt, hogy ha van is valamilyen kisebb, árnyalatbeli különbség, akkor egy szintre lehet őket hozni. Elvileg...
Ha ezzel kapcsolatban van valakinek tapasztalata az legyen kedves ossza meg velem!

Köszönöm!

Üdv, Tomi
Naplózva

Atyesz

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 23
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 1997
  • Kor: 31
  • Lakóhely: Albertirsa
  • Motor: 1.4
  • Típus: Break
Szereld magad
« Válasz #1378 Dátum: 2017 Február, 16, 00:23:31 »

Sziasztok.
Nem tudom mennyire aktív a fórum, remélem nem halt ki. A napokban lettem egy 306-os boldog tulaja. Az előző tulaj kicsit lelakta ugyan, de motorikusan rendben van a vas. A fűtés nem megy mivel egy összekötő cső hiányzik, a napokban tervezem a pótlását.
Olvatam régi hozzászólásokban hogy van magyar nyelvű szereld magad könyv valahol itt az oldalon. Be tudjátok dobni nekem a linket ha fent van? Nem találom.
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szereld magad
« Válasz #1379 Dátum: 2017 Február, 16, 08:07:52 »

Sziasztok.
Nem tudom mennyire aktív a fórum, remélem nem halt ki. A napokban lettem egy 306-os boldog tulaja. Az előző tulaj kicsit lelakta ugyan, de motorikusan rendben van a vas. A fűtés nem megy mivel egy összekötő cső hiányzik, a napokban tervezem a pótlását.
Olvatam régi hozzászólásokban hogy van magyar nyelvű szereld magad könyv valahol itt az oldalon. Be tudjátok dobni nekem a linket ha fent van? Nem találom.

Szia Üdv itt!

Magyar nyelvű szerelési könyvről nem tudok. A "héjnesz"-t pedig szerzői jogdíj miatt aligha fogod már megtalálni. Egyébként angol nyelvű az, jobbkormányos, ráadásul igen szerény színvonalú.

Meglep, hogy egy összekötő cső miatt nincs fűtés. Ne legyen igazam, de radiátor-problémára tippelnék...
Naplózva

Atyesz

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 23
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 1997
  • Kor: 31
  • Lakóhely: Albertirsa
  • Motor: 1.4
  • Típus: Break
Re:Szereld magad
« Válasz #1380 Dátum: 2017 Február, 19, 12:21:53 »

Szia Üdv itt!

Magyar nyelvű szerelési könyvről nem tudok. A "héjnesz"-t pedig szerzői jogdíj miatt aligha fogod már megtalálni. Egyébként angol nyelvű az, jobbkormányos, ráadásul igen szerény színvonalú.

Meglep, hogy egy összekötő cső miatt nincs fűtés. Ne legyen igazam, de radiátor-problémára tippelnék...

Bocsi a kései válaszért.
Van a motortérben 2 cső ami a műszerfal közepénél lép be. Nem értek hozzá annyira, egy nálam tapasztaltabb ismerős mondta, az új alkatrész (cső, radi + még valami  ???) 10+ ezer HUF, nem vészes. Megcsináltatom mihamarabb, vacak dolog a párásodás ilyen időben.  :-[
Hivatalosan nincs is szerelési könyv magyarul, de áthidaló megoldásokat már találtam ezen az oldalon és máshonnan összecsipegetve. Ezzel már elleszek egy darabig. :)
Naplózva

lalapapo

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2
  • Autó színe: zöld
  • Évjárat: 1996
  • Kor: 50
  • Lakóhely: Hollandia
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Festés, Fényezés, Karosszériamunkák...
« Válasz #1381 Dátum: 2017 Április, 23, 18:23:50 »

kérlek benneteket ne nézzetek hülyének de segitségre lenne szükségem..

A belső ajtozáro pöcköt 1996 os 306 os ban hogy tudom sérülés nélkül levenni-vissza rakni??
A bal elsö hiányzik a bal hátsot valoszinü eltörtem.. :'(

Naplózva

Perkele

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 204
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1995/12
  • Kor: 35
  • Lakóhely: Kazincbarcika
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
Re:Festés, Fényezés, Karosszériamunkák...
« Válasz #1382 Dátum: 2017 Április, 23, 20:39:43 »

kérlek benneteket ne nézzetek hülyének de segitségre lenne szükségem..

A belső ajtozáro pöcköt 1996 os 306 os ban hogy tudom sérülés nélkül levenni-vissza rakni??
A bal elsö hiányzik a bal hátsot valoszinü eltörtem.. :'(

Valami hegyes szerszámmal be kell nyomni egy kis pöcköt a felső lyukon, utána már felfele húzva lejön.
Visszarakásnál: ajtó lezár, kis műanyag bizbaszt a gombban alsó lyukra pozicionálva bepattinatani a helyére,
legyomni úgy, hogy a felső lyukban legyen a pöcök.

Naplózva
Pug306RG 1.6, 3 éve múltam 18... (byBelga)... still rollin'

lalapapo

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2
  • Autó színe: zöld
  • Évjárat: 1996
  • Kor: 50
  • Lakóhely: Hollandia
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Festés, Fényezés, Karosszériamunkák...
« Válasz #1383 Dátum: 2017 Április, 23, 21:40:55 »

Köszönet
Naplózva

rocky.nzoltan

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 16
  • Lakóhely: Ajka
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Festés, Fényezés, Karosszériamunkák...
« Válasz #1384 Dátum: 2017 Május, 17, 20:00:37 »

Sziasztok

Vannak itt esetleg fényezők? Vennék egy 2000-es évjáratú 3 ajtós Pug 306-ot, de már a vételkor rászámoltam, hogy szeretném telibe fényeztetni. A vételkor az autó jobb első sárhányója, és jobb első ajtója meg van nyomva, illetve a bal első sárhányó rozsdás. Ezekre vennék bontott, de sérülés mentes elemeket és rá is szerelném!

Ezután azonban szeretném, ha egy fényező telibe fújná az egészet külső oldalról (illetve az érintett anyós oldali ajtónál kívül belül). Mekkora költséggel számoljak? Esetleg konkrét ajánlatot írna egy fényező ha olvassa? Tapasztalat fényezőkkel? Kit ajánlatok, kit nem?
Illetve akinek van a cserélendő elemekből eladó, szívesen veszem az ajánlatot :)
Naplózva

sohadani

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 26
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 278
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1995
  • Lakóhely: Kolontár
  • Motor: 1.9TD
Re:Festés, Fényezés, Karosszériamunkák...
« Válasz #1385 Dátum: 2017 Május, 17, 20:10:47 »

Sziasztok

Vannak itt esetleg fényezők? Vennék egy 2000-es évjáratú 3 ajtós Pug 306-ot, de már a vételkor rászámoltam, hogy szeretném telibe fényeztetni. A vételkor az autó jobb első sárhányója, és jobb első ajtója meg van nyomva, illetve a bal első sárhányó rozsdás. Ezekre vennék bontott, de sérülés mentes elemeket és rá is szerelném!

Ezután azonban szeretném, ha egy fényező telibe fújná az egészet külső oldalról (illetve az érintett anyós oldali ajtónál kívül belül). Mekkora költséggel számoljak? Esetleg konkrét ajánlatot írna egy fényező ha olvassa? Tapasztalat fényezőkkel? Kit ajánlatok, kit nem?
Illetve akinek van a cserélendő elemekből eladó, szívesen veszem az ajánlatot :)

Szia!

Nem vagyok fényező, de úgy tudom, hogy 200-300.000Ft egy telibe fényezés...
Naplózva

rocky.nzoltan

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 16
  • Lakóhely: Ajka
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Festés, Fényezés, Karosszériamunkák...
« Válasz #1386 Dátum: 2017 Május, 17, 21:32:51 »

Szia!

Nem vagyok fényező, de úgy tudom, hogy 200-300.000Ft egy telibe fényezés...

Szia, igen egy kerek 250-es ajánlatom már van is, csak gondoltam hátha van itt fényező, aki akár alálicitál, vagy akiről nagyon jó véleménnyel vannak, és akkor nem kockáztatok egy ismeretlennel :)
Naplózva

matska

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 6
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 126
  • Autó színe: Piros
  • Évjárat: 1996/05
  • Kor: 40
  • Lakóhely: Sárkeresztes
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: 5 ajtós
Re:Festés, Fényezés, Karosszériamunkák...
« Válasz #1387 Dátum: 2018 Május, 08, 09:24:04 »

Sziasztok!

Ha valakinek volna bontás alatt rozsdamentes 5 ajtósa vagy sedanja kérem jelezzen!
Küszöbökre lenne szükségem némi padlólemez darabbal. 4 éve lakatolták az enyémet
és már tudom, hogy átvertek... Nem tudom itt volt-e változtatás, az enyém S1.
Szín mindegy.

Köszi!
Naplózva
Sajnos el kellett adnom az előrehaladott korrózió miatt amit már nem volt érdemes kezelni de bizton állítom, hogy életem legjobb és legmegbízhatóbb autója volt 8 éven és majd 200.000ezer km-en keresztül pedig 16 éves korában vettem 400 Euróért végtelen +2 km-rel. XUD9TE forever!
Oldalak: 1 ... 26 27 [28]   Fel
 


Az oldal 0.427 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.