Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  

Szerző Téma: Bally - 306 S16 :-)  (Megtekintve 43684 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re: Bally - 306 XSI 1996
« Válasz #100 Dátum: 2009 Július, 16, 17:29:24 »

205 GTi felnik (Speedline SL299) tegnap este elmentek.
Egy 206ost boldogítanak innentől.
Ma 306 ment vízcső cserére - lesz tán 1-2 hónapom mindenféle csöpögés nélkül.
Jövő héten küszöbjavítás. A spoilerre azt mondták, nem gond.
És az ajtó is megszépül.
Mától szabi - ezért is jó az időzítés  :-!
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re: Bally - 306 XSI 1996
« Válasz #101 Dátum: 2009 Július, 29, 10:30:32 »

Tegnap visszakaptam a fényezőktől a kocsit.
Szép lett.
Sajna egy két dolog nem 100as. Az ajtó amit vettem is sérült volt valaha - nem tudták teljesen jól összehozni a sárvédővel. Mondjuk meg kell nézni, hogy feltűnjön.
Nagyon koszos szegény belül is - hétvégi progi....
Az ülésem alól 1 helyen tuti hiányzik a műanyag csillapító - ezt pótolnom kell.
A bajuszlécekről letörtek a pöckök - meg kell oldanom vhogy :(
Szétesett a középdobom is....
Faja minden.... :(
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re: Bally - 306 XSI 1996
« Válasz #102 Dátum: 2009 Július, 30, 18:28:22 »

A jövőre való tekintettel (hehe, azért nem) beszerzés alatt áll egy ilyen OFF dolog:



Cigi mellé ez a minimum  O0
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re: Bally - 306 XSI 1996
« Válasz #103 Dátum: 2009 Augusztus, 05, 12:38:50 »

Középdob kicserélve.
Hát Nándi, gondolkodtam, hogy Neked adom, úgyis tetszett a hangja :)
Most mindenesetre megint lett "értelme" a mélynyomónak :D
Kis csendes ~S16  :-!
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - 306 XSI 1996
« Válasz #104 Dátum: 2009 Augusztus, 31, 11:26:35 »

3x tankoltam a középdob felújítás óta.
-1 liter / 100 km :)
És ügye csendes is... persze most hallani a motor zaját (injektorok, hidrotőkék)... semmi sem lehet tökéletes....
De amúgy semmi baja már egy jó ideje (koppkoppkopp)....
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - 306 XSI 1996
« Válasz #105 Dátum: 2009 Szeptember, 07, 15:45:38 »

Persze, hogy pénteken nem tudtam kimenni Lurdyhoz, 8kor még dolgoztam :(
Szombaton reggel beázott a kocsi anyós oldalon (nem nagyon, de akkor is...)
És a 30ason kaptam egy kavicsot a szélvédőbe  rant
Ma voltam megcsináltatni, nem lett tökéletes mert hajszálrepedés is keletkezett, nem is egy.
De most nem vonzza oda a szemet....
Fogyi 9.3 - lassan termeli a benzint :D
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - 306 XSI 1996
« Válasz #106 Dátum: 2009 Szeptember, 11, 22:06:31 »

Tegnap reggel óta furcsa szag volt a kocsiban álló helyzetben.
Nem tudtam mire vélni.
Ma hazaindulás előtt felpattintottam a mocitetőt, de semmi szokatlan nem volt.
Mondom beindítom, nézzük, van-e valami úgy.
Volt :(
A benzincső csöpög, a szállító ágon :(
Holnap csere... bírt mondjuk 4 hónapot?
Tnx Rob a segítséget!
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - 306 XSI 1996
« Válasz #107 Dátum: 2009 Október, 20, 08:37:57 »

Rég jártam erre :(
Kocsi holnap áttér téli üzemmódba, és novembertől csak 7végi autó lesz - céges busszal járok majd télen. Próbálom kímélni ;)
Persze magamat is, mert _utálok_ jeges autóba beülni...
Tegnap meglátogattam kedvenc szerelőm, hallgassa meg, mi az a hang, ami nekem nem tetszik.
OK, nem hidrotőke.
Meg igazándiból semmi - ilyen.
A motortisztítást nem javasolta (mármint belső "mosás") mert alkalmasint rosszat is tehetek.
De ennyi. Semmi gond vele. A szakaszos törlést most nem említem, az megint nem megy. Kicserélem a motort, hátha - de kétlem, hogy ennyiből megúszom.
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - 306 XSI 1996
« Válasz #108 Dátum: 2009 Október, 21, 11:32:04 »

Tegnap tankolás (10.23 l / 100 km) és olaj utántöltés (4 dl / 5000 km) valamint hűtőfolyadék pótlás (3 dl / 6000 km) - ez igencsak elfogadható véleményem szerint. Kivéve a fogyi, de ez van.
Ma téli kerekek is felmentek - de kerékőr nélkül.
Télleg, valakinek nem kell kerékőr garnitúra, nem alátétes fajta?
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - 306 XSI 1996
« Válasz #109 Dátum: 2009 Október, 31, 20:00:13 »

Ma kicseréltem az első ablaktörlő egységet bízva benne, hogy a gondom okozója (mármint, hogy nincs vagy csak néha van fokozatos ablaktörlőm).
Hát nem. Vagy nem csak emiatt van. Marad a relé. De azom meg nincs :(
Épp' olvasom, hogy ex mocim beépült és ketyeg - sok sikert Reset kolléga!

Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - 306 XSI 1996
« Válasz #110 Dátum: 2009 November, 03, 09:19:00 »

Tegnap végérvényesen lezárult az XSI motor sorsa.
Azaz már nincs visszaút, marad S16 :)
Most azon töröm pici fejem, hogy veszek egy törésmentes 1.4et, és keresztezem a 2-t...
Meg kapott két törlő lapátot, Valeo akármit. NWB-t akartam, mert az brutál jó, csak itt vidéken nem tudtak rendelni megfelelő méretűeket, sajnos.
Észrevettem egy furcsa dolgot az olajnyomással kapcsolatba: most, hogy hűvös az idő, és a vízhőfok többnyire 90oC alatt marad, az olajnyomás mutató teljesen jól működik.
Aztán jön kis araszolás, álldogálás, vizhő felmegy, és az olajnyomás máris elkezd érdekes értékeket produkálni. Utána indulok, lehül előbb utóbb, és megint a jó értéket mutatja. Nem értem.
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - 306 XSI 1996
« Válasz #111 Dátum: 2009 November, 04, 23:04:16 »

Ma este volt időm olvasgatni.
Ügye van a mocimnak egy ilyen furi hangja, amit a szerelő betud az én üldözési mániámnak.
Namost, ez nem hidrotőke (azt hidegen hallom olykor).
Fordulat visszaejtéskor is hallani, tehát nem injektor.
Mi marad?
Na mi?
Vezérműtengely. De hogy az elkopjon ??? Ezt nem akarom elhinni....
A végén még kell "szereznem" Mr.. Havassytól vmit.
##############################################
Jó hír az, hogy laza gyertya is ilyen hangot ad, szóval esti projekt....
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - 306 XSI 1996
« Válasz #112 Dátum: 2009 November, 06, 11:27:31 »

Na persze, esti projekt.
Még a benzincső is útban van basszus....
Majd 7végén.
Inkább csak a lapátokat cseréltem le.
Olajnyomás: az eredeti meg az újonnan vett nívópálca is viszonylag szabdon jár ki-be a számára fenntartott csőből. Gondolom ez nem tesz jót a nyomásnak. A másik olajnyomáskapcsoló viszont nem jelez hibát, még akkor sem, mikor a mutató kifekszik.
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - 306 XSI 1996
« Válasz #113 Dátum: 2009 November, 07, 22:41:47 »

A gyertyákat leellenőriztem - egyik sem kotyog.
Ezt viszont a trafókról nem mondhatom el - 2 is szabadon lifeg.
Okosék úgy oldották meg a rögzítést, hogy kis gumi karmok kapaszkodnak bele egy perembe.
Hő + idő hatására persze a gumi körmöcskék megszünnek létezni... olybá tűnik, hogy a takaró lemez tartja helyben - de ettől még mozog, és a kemény műanyag csati verődik hozzá a takaró lemezhez.
Pffff.....
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - 306 XSI 1996
« Válasz #114 Dátum: 2009 November, 13, 09:15:15 »

Nyirkos regeleken veszem igazán észre, hogy szegénykém öregecske - van valami nyikinyiki hang, míg hideg. Mintha csúszna egy ékszíj picit - aztán elmúlik.
Az elmúlt napokban párom használta, Ő meg van vele elégedve, és ajánlgatja a cserét.
:)
Cserén én is gondolkodom, csak másképp: be kéne neveznem egy fiatalabb 1.6-ba...
Az S16 mocival csak annyi a gond, hogy előbb KFesíteni kellene.

Ma este, mikor párom ment el vele, halakn ugyan, de hallottam azt a tiktiktik hangot :(
Meg fog őrjíteni :(
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - 306 XSI 1996
« Válasz #115 Dátum: 2009 November, 18, 17:29:03 »

Kipróbáltam a YouTube feltöltést.
Egyből a diagnosztika miatt :)
Na, ilyen a gép hangja - a felvételen sokkal fémesebben cseng, mint valójában.
Kár, hogy kevés S16 moci szaladgál a klubbon :(

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=ANQoYU-uT4U" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=ANQoYU-uT4U</a>
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - 306 XSI 1996
« Válasz #116 Dátum: 2009 November, 21, 20:56:10 »

Tegnap 1 izzó minusz, megint.
Ma: Nándi elhozta a kesztyűtartót (TNX!), beépítem az enyém helyett, ami kissé viseltes.
Robtól kaptam egy alsó motortakarót (MEGATNX!) és megfülelte a mocit Ő is.
Lehet, hogy keresek hidrotőkéket... vagy előbb egy olajpumpát?
De semmi olyan, ami miatt betegre kéne izgulnom magam. Haha :) Én? Soha :D
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - 306 XSI 1996
« Válasz #117 Dátum: 2009 November, 23, 15:53:59 »

Megvolt az olajcsere.
Megcsodáltam kocsim alulról, és hát két rozsdás részt láttam, a hátsó fertályon.
Leírni jól nem fogom tudni, de a lengéscsillapító felső rögzítése mellett, ahol egy gumi (?) kúp lóg ki a kasztniból.
Olajpára itt-ott, semmi komoly, meg még egy "ilyen hang miatt én nem nyúlnék hozzá" megjegyzés.
Jövő héten vizsga.
Nándi kesztyűtartója nem lett jó, mert sajna szürke - elüt a feketétől, sajnos :(
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - 306 XSI 1996
« Válasz #118 Dátum: 2009 November, 24, 21:42:51 »

Tegnap olajcsere, ma olaj "tócsa" (na jó, nem, de bosszant. K****ra)
Mintha a szervó csöve eresztene a klímakompresszor felett.
64e Ft...

2...

Módosítva: 2009 November, 25, 08:50:20
Tegnap este még letakarítottam minden olajnyomot, most majd nézem, honnan is jön.
Remélem csak a szűő levételekor "ragadt" oda némi olaj a peremekre...
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - 306 XSI 1996
« Válasz #119 Dátum: 2009 December, 18, 09:30:11 »

Rég nem voltam....
Olaj csak maradék volt, nincs folyás, hurrá.
Elhagytam tegnap a jobbos visszapillantóm fedlapját (megint).
Rendeltem egy komplettet Patacsiéktól - kiváncsi v'ok ennyiért mit kapok .... (8300 egyfűthető elektromosért, hőmérővel???)
Hétfőn vizsgázik.
Csikorog a fékem :(
Fűtés fura. Nem hideg, de nem éppen fürdőrucis időt produkál. Minél magasabb fordulatra rakom a ventit, annál hűvösebb. Ha a motort magasabb fordulaton járatom (3000 RPM, pl) melegebb a levegő amit az utastérbe fúj. Lábra nem sok jön, sajna.
Nem levegős, nem kevés, és fagyálló (100% Pug).... és nem is hengerfejes.
Ilyen lenne? Emlékeim nem túl erőteljesek sajnos...


Módosítva: 2009 December, 18, 09:35:06
Ja igen. Első ablaktörlő relé.
Sikerült végül kicserélnem.
Bizti tábla ki, kis feszegetés, hogy lecsússzon a tartófülről, relé ki.
Pont olyan a relé, mint a hátsóé.
Majdnem.
Kéknek kék. De ez kicsi és "vágott", míg a hátsó nagyobb és kocka.
Kompatibilis, csak épp' nem megy vissza a biztitábla mögé a helyére.
Úgyhogy szereztem egy kicsit, most patent.
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - 306 XSI 1996
« Válasz #120 Dátum: 2009 December, 21, 20:13:10 »

Levizsgázott a drágaszágom.
Picit azért segítettem Neki :) +3e....  whistle
Fűtés meg... majd lesz....
Helyben van egy villanyász, 10e munkadíjért megcsinálja a cserét.
Januárban téma lesz.
Picit élvezkedtem a gödöllői le nem takarított hátsó utakon.
Tök jó :)
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - 306 XSI 1996
« Válasz #121 Dátum: 2009 December, 23, 22:37:13 »

Ma átvettem a tükröm.
1 - utálatos Pesten ilyenkor közlekedni
2 - a tükör TYC... "elmegy" kategória. A gumi nem stimmel, a fedlap elnyagyolt itt-ott...
A közúti ellenőrzéses témáról csak annyit, hogy eddig is volt ilyen.
Eddig nem találkoztam velük. Asszem picit mindenképpen emelnem kell a popsin, hogy tényleg gyárinak nézzen ki. A motorról meg 8V-t el kéne tüntetni :D
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - 306 XSI 1996
« Válasz #122 Dátum: 2009 December, 27, 17:56:33 »

Tükröt felraktam. A helyére legalább  jobban illesztkedik, mint amilyen a kivitele :)
Persze a gyári gumi tömítőt használtam, az pontosan illett erre is. A sajátja bezzeg...
Nega dolog, hogy a vezeték kb 5 cm-el hosszabb, mint a gyári, és mivel merev, kissé macerás az applikálás. Kissé fáztak már ujjaim a végére.
A hőmérő még kérdés, hogy pontos-e. Nem teszteltem, a fűtést sem, de mozgatni jól mozgatja a motor. Asszem veszek egyet sofőr oldalra is. És hagyom feketén, kit érdekel. 2x már elvesztettem a jobbost, nem tud izgatni innenstől.
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - 306 XSI 1996
« Válasz #123 Dátum: 2009 December, 29, 20:36:56 »

Na a tükör.
A hőmérő tuti nem jól mér, bár....
Tegnap este Veresen -3C, haverom Picassoján +3C, veresi utcai hőmérőn 0 fok....
Viszont nem remeg, nem lifeg - jó.
A fűthetőségét megnéztem, ott a szál a tükörlpnál :)
Ezt sem próbáltam még ki....
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - 306 XSI 1996
« Válasz #124 Dátum: 2010 Január, 08, 20:04:08 »

Akkor a hibalista:
- fűtőradiátor csereérett
- hűtőventillátor (jobbos) behalt
- ma vmiért nedves volt a vezetőoldali biztiőv, csak egy helyen - nem értem
- jobbos tükör hőmérője G*A*G*Y*I
- szerintem a kipuff "rencer" kifúj vhol
Lassan jobban járnék egy másik kocsival ;)
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - 306 XSI 1996
« Válasz #125 Dátum: 2010 Január, 16, 19:43:55 »

Ma bepróbáltam Nánditól (TNX még1x!) kapott ventit, de nem jutottam sokáig - sajna nagyon más méretileg, szerkezetileg, mindenileg.
Viszont legalább megtaláltam, hogy hol "szivárog" a kartercső (az egyik a sok millióból, love you S16) - azok a szorítók amikkel fogatva van szinte minden cső viccesek (szarok).
Olajat is megnéztem, de semmi hiány.
Meg majdnem felgyújtottam a garázst :)
Levittem egy hősugárzó légbefúvót. Nem is volt gond, míg "2es" fokozatba nem raktam. A fűtőszál fogta a porcicákat a ventin belül és meggyújtotta őket. De ura voltam a helyzetnek, és nem lett baj.
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - 306 XSI 1996
« Válasz #126 Dátum: 2010 Január, 20, 20:59:38 »

Megrendeltem a dupla hűtőventit Robert777-től.
Nem Vaterán keresztül, de ez a termék még fent van.
Remélem több darabja is van...
------------------------------------------------
Ma reggel postázta :)
TNX!
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - 306 XSI 1996
« Válasz #127 Dátum: 2010 Január, 23, 09:56:29 »

Még nincs hír a ventiről, hogy jó-e vagy sem.
Viszont reggel kiálltam a garázsból, a klíma bekapcsolt, és.... ment a venti ???
Nem értem.
Hőmérséklet függő a venti? Csak nem - mert forgalomban nem nagyon akart kapcsolni....
Megint van pár csepp hűtővíz a kocsi alatt - legalább tudom, hogy még van benne :D
Kabin hő meg olvasom Reset kollégánál is hasonló jelenséget produkál, mint nálam - hiába, a tél az tél, a hibák is szeretnek ilyenkor előjönni.

Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - 306 XSI 1996
« Válasz #128 Dátum: 2010 Február, 04, 13:20:13 »

Hűtőventi.
Most szóltak a villanyászok, hogy ****, meg minden, csak éppen más a keret mérete, más a lapátok mérete, meg úgy egyáltalán.
Megpróbálják csak a motort átépíteni.
Ez vagy nem 306é, vagy ez a 4. variáció, ami persze nincs dokumentálva.
Robert777?

Módosítva: 2010 Február, 04, 21:43:07
Motorcserével megoldódott ez a kálváriám.
A másik keret nem tudom, mibe való, de nagyobb, mint az S1es 306é.
Viszont az elején a lökös most nem éppen szépen áll :(
Fakk.
Lehet kéne egy komplett S1 töretlen elejét applikálnom...
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - 306 XSI 1996
« Válasz #129 Dátum: 2010 Február, 26, 10:07:13 »

Reccsen a váltóm, 4.-ben.
Jövő héten szinkron csere.
Ez picit visszavet más dolgokat, mint pl. az E85 átalakítót meg a gumicserét - lehet, hogy marad a 195/50R15.
Kicsit szivárog a hűtővíz... semmi újdonság...
Valami koppan mindig egy adott jobbos lejtős kanyarban bal elől....
Fogyim visszaállt 10 liter alá.
Meg mostmár ráférne egy takarítás  :-\

Módosítva: 2010 Február, 26, 19:46:01
Nagy öröm ért, mire hazaértem, alapjáraton zenél a szervószíj (remélem az, és nem a szivattyú)....
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - 306 XSI 1996
« Válasz #130 Dátum: 2010 Február, 28, 21:20:28 »

Ma kiszedtem a km órám, hogy megnézzem, mitől KHs az olajnyomás órám.
Hát, az 5 csatiból csak 3nak van meg a rögzítője.....
A két sárga annyira van ott, amennyire a csatik ott tartják :(
Megnéztem azt is (hamár szétszedtem) miért nincs helyzetjelző visszajelzőm.
1xűen azért, mert nincs bekábelezve....
Visszaépítés után (és hosszas káromkodások után) jött a meglepi, a fele háttérvilágítás elszállt. Persze addigra jól visszacsavaroztam mindent (előrelátásból talpas egyes)....
Szét minden, és kísérletezés.
2 izzó kiment, de nem tudom, miért... aztán még 2  ???
Nem kicsit voltam morcos. De legalább volt itthon rízsszemizzó.
Találtam 2-3 vágott vezetéket is az óra mögött - ki tudja, mi célból, de ott felejtődtek, mindkét végükön szabadon....
Aztán a burkolat csavarjai nem szorultak többé, kerestem nagyobbakat, most megint jó.
Mókás volt így elkúrni több órát....
Megnéztem olajam, 3000km és 0 fogyás :)

Módosítva: 2010 Március, 01, 08:49:40
Tegnapi mókolásom eredménye: megjavult (gondolom átmenetileg) az olajnyomásmérőm! Alapjáraton 2.x bár, 3e RPM körul 4.x bár a nyomás :)
Öröm :)
A hátsó ajtóm távtartóin is állítottam miután irigykedtem "picit" Nándi kussoló kocsijában - és lám, ez is sikerült (na jó, olyan 85%ban).
Visszacseréltem a kesztyűtartóm, mert a Nick féle nagyon rezonált vmiért. Enyémet megbütyköltem, így már jó.
Viszont egy kis helpet kérek: vezető oldalon az utasoldali ablakemelő kezelőszervében hol a búsban van az izzó? Szétkaptam, de nincs a borítás alatt - hová dugták?
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - 306 XSI 1996
« Válasz #131 Dátum: 2010 Március, 05, 19:24:22 »

Visszakaptam a kocsit.
3/4 szinkronok kicserélve - "kicsit" jobb is lett a váltás, szinte mint egy új váltó (3-4)
Vízfolyás oka meglett, megint a fém / gumi találkozása, most tömítő paszta került oda.
Szivárog a kormányszervónál az olaj, de továbbra is csak párás.
Fékbetét / tárcsa maradhat, jók.
Viszont egy kis rossz hír: a bolygómű már nem annyira 100%os :(
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - 306 S16 :-)
« Válasz #132 Dátum: 2010 Március, 07, 22:39:34 »

Rendeltem 2 db zsír új duplaoptikás fényszórót.
Marelli-k. 3e a jobbos, 12e a balos...
A "hiba", hogy H1/H1, de ez a legkevesebb.
Kéne 2 db bajuszléc, mert ezek töröttek.
Meg két első dobbetét is - ezek "hiányosak" momentán, itt-ott hiányzik belőle egy-két darabka.
Meg kéne igazítanom a lököst is elől, de erre kevés időm van mostanság :(
................................................................
Munkaterv:
- Diferenciál csere
- GTi fékmunkahenger + szervódob
- kormánymű esetleges olajtalanítása
- kozmetikai dolgok
Kb ebben a sorrendben.
Na és utána E85 "átalakító"
................................................................
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - 306 S16 :-)
« Válasz #133 Dátum: 2010 Március, 16, 10:04:23 »

Megrendeltem az OSRAM 64217 H7 Hyper "izzókat" - 2100 Ft / darab.
Holnapra megvannak. 65W... remélem jók :D
Elméletileg 2100 lument teljesítenek, ami az "alap" H7hez képest +600....
A HIR lenne talán a legjobb, de továbbra is csak mókolt H7 / H1 létezik.
"Halogen Infrared Reflecting" - de ez is csak 2380 lument ígér...
A Xenon 2800 / 3200 lumen lenne.
Xenon és HIR valszeg szar vetítési képpel bír, míg a 65W csak közútra nem való :)

Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - 306 S16 :-)
« Válasz #134 Dátum: 2010 Március, 18, 09:59:07 »

Ma reggel Dinamitéknál kezdtem, mert nem tetszett a hang, ami ~a középdobtól jött. Meg hát még garanciális a cucc. Na ja, csak nem találtam a papírt :(
Mindegy, elmentem. Megnézték, és igen, megrepedt a dob. Semmi gond, meghegesztik. Meg is tették, gyorsan.
Na akkor fizetés. Hoppá. Emlékeztek rám, meg megismerték a dobjukat és szó nélkül közölte Tülkös Robi, hogy nem tartozom semmivel  Oo

Ez nagyon pozitív hozzállás - köszönöm!  _pug

És igen, a hang is elmúlt  :-!
Este berakom a 65W Hyper izzókat is - képet még nem tudom, hogyan csináljak, a Fujim nem szereti a sötétet.
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - 306 S16 :-)
« Válasz #135 Dátum: 2010 Március, 19, 22:01:53 »

Ma éles teszten teljesítettek a 65W izzók.
Hm. Az eddigi legjobb izzók.
Persze azon el lehet vitatkozni, hogy vajon 4200Ft és illegális akkor miért nem Xenon, ami illegális, de ennél több fényt ad?
Nos: a vetített kép itt nem torzul, teljesen jó, mivel ez nem mókolt, hentelt, hekkelt megoldás.
Ill: 1x sem refiztek rám, hogy hé paraszt, vakítasz....
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - 306 S16 :-)
« Válasz #136 Dátum: 2010 Március, 28, 18:41:05 »

Tegnap Budaörsön töltöttük az egész napot.
Ezer köszönet Robnak és Kapinak érte!  leborul
Cserélve lett:
- XSI difi -> 206 GTi difi
- XSI kormánymű -> Xsara S2 kormánymű
- XSI főfékhenger + szervódob -> Xsara S2 főfékhenger + szervódob (a GTi féle)
- alsó talpas gömbfej
- váltóolaj, szervóolaj (2x is, majdnem), fékolaj
Zoli XSI is befutott, próbáltuk villogtatni a hibakódját, de nem ment  ::)

####################################################

Lehet, hogy Rob vagy Kapi beszámol a Xsara / 306 inkompatibilitási szopásokról.
Csak annyit, nem éppen kompatibilisek.
A fék az inkább csak 306 S3al, kormánymű talán semmivel...
"Kicsit" mindennel mókolni kellett (difivel nem, az 100% egyező)...
Reggel 1/2 8tól este 1/2 12ig alakult a kocsi.
Szervócső 1x elengedett, fékkapcsoló kijött, légtelenítés nem akart simán menni, kormány a végén még fejjel lefelé állt...

Köszi Kapi és Rob még1x!
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - 306 S16 :-)
« Válasz #137 Dátum: 2010 Március, 31, 10:39:04 »

Vasárnap lekaptam a kormányt és 90 fokot tekertem rajta, hogy egyenesen álljon.
Látom a műszereket :D
A szombati szerelgetés óta ma vettem elő először a kocsit.
Nem találtam alatta olajfoltot: ez jó :)
A kormány nem recseg, nem ropog, nem szorul: ez is jó.
A fék fog: ez is nagyszerű :D
Tapasztalat: a fékpedál reagálása nem változott, felül légies, aztán egyre keményebb.
Ami változott itt az az, hogy a fékezés intenzitása mindeközben jelentősen nőtt.
A kormánymű felemás élmény, mert megszűnt egy-két kotyogó rázkódó tulajdonsága, de mintha más lenne. kevésbé fordul, de egy ponton meg átesik és onnantól sokkal többet fordul. Keményebb is - de ez jó.
A váltóról nem tudok mit mondani: műxik....  :-!
Tegnap megkaptam a felszállási engedélyt, és indulhat az E85 projekt - azaz lassan elkezdem beszerezni az átalakító elektronikát.
Picit még mindig van bennem kis szkepticizmus, hogy mitől nem lesz mindez kevés felső tartományban, de meglássuk.
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - 306 S16 :-)
« Válasz #138 Dátum: 2010 Április, 11, 21:46:18 »

Tegnap beépítettem egy "bödönt" - holnaptól élesben teszt, mert a 7végén 1 métert sem mentem a kocsival.
Kissé necces, mert kevés a hely, a 20mm belső átmérőjű csövek nem annyira hajlanak mint inkább megtörnek - de bent van.
Üröm, hogy a mérete kicsi, asszem 0.5L szmötyi fér el benne.
A csövezés még nem a végleges - be kell szereznem 1-2 könyököt is.
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - 306 S16 :-)
« Válasz #139 Dátum: 2010 Április, 18, 16:08:01 »

Tegnap tankoltam először E85-öt, azt is 50-50%ban benzinnel.
Eddig semmi gond. Rob szerint azért egy lambda jelet kéne mérni.
A bödönt átmenetileg kivettem, sajna a csövek eddig bírták, de hétfőn jön meg a rendes cső, és megy vissza.
Kis trutyit már gyüjtött.
Lecseréltem a visszapillantó borítást a balos tükrön is (TNX Marcusa & Nándi) - most fekete mind2 oldal. Fényezni nem vagyok hajlandó, már a 3. borítás van fent a jobb oldalon.
Bal első futómű felől elkezdett valami ropogni / kopogni. Megyek felülvizsgálatra, mi lehet az.
Kerekeim még téliek :(
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - 306 S16 :-)
« Válasz #140 Dátum: 2010 Április, 23, 17:15:06 »

Ma elvittem dokihoz a kocsit a ropogás végett.
Stabilizátor Z tagja lett kicserélve.
Állítólag túl is csendesedett a kocsi :)
Majd este megyek vele egy kört megünnepelni ezt :)
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - 306 S16 :-)
« Válasz #141 Dátum: 2010 Április, 24, 20:55:08 »

Ropogás valamelyest maradt, mert a toronycsapágy / teló környékén mégiscsak lesz vmi gixer, sajnos.
Angyalkodtam is, lecseréltem mind2 autón a téli kerekeket.
Tanulságos: a tőcsavaros megoldás sokkal jobb, sajnos.
Viszont a Pugot elég elől megemelni, elemelkedik hátul is :)
Ja meg krokival sokkal 1xűbb az egész művelet :)
Kéne még egy nyomatékkulcs....
Most persze megint leér az alja a lejáróban :(

Bödön is visszakerült, miután tudtam venni 20mm-es szilikon csövet. Hát basszus, aranyárban van :(

Ma megint 50-50%ban kapott benzint és etanolt. Még mindig semmilyen káros hatás nem jelentkezett.

Módosítva: 2010 Április, 25, 20:54:58
Vágtam klubbos matricát - és este fel is raktam.
Képek mikor tiszta a kocsi - még csak én láttam Laserekkel :D
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - 306 S16 :-)
« Válasz #142 Dátum: 2010 Április, 26, 21:20:54 »

Ma voltam futóművesnél, mert a kormánymű csere óta nem jutottam el és picit "kacsázós" volt olykor a kocsi.
+2 és +4 fok volt az összetartásban. Volt :)
Meg nem értem, de a jobb hátsó megint nem dől eléggé ???
-0.13 a -1.3 fok helyett.
-------
Jut eszembe. Pirelli 195/50R15 + Laser súlyra nem picit nehezebb mint az OFF Hijoin + Toyo 195/55R15 kombója...

Módosítva: 2010 Április, 27, 11:19:14
Elkezdtem gondolkodni egy GTi HF cserén - de legalábbis egy GTi szívósoron.
Még jó pár részlet nem világos, de asszem erre megy tovább a "projekt"....
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - 306 S16 :-)
« Válasz #143 Dátum: 2010 Április, 28, 16:20:48 »

6000 km és továbbra sem hiányzik az olajból  O0

Nega:
- jobbos féltengelynél olajszivárgás a difiből, kevés, de cseppen néha
- olajteknő "tömítésnél" is olaj szivárog, csak itt ippeg hogy

Bödön:
Nem értem. A bödön alján nem gyűlik az anyag DE a szívó oldal trutyis  ???
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - 306 S16 :-)
« Válasz #144 Dátum: 2010 Április, 29, 17:29:40 »

Kutakodtam picit, és íme egy-két injektor infó.

Peugeot 306 S16
OEM 1984 74
Bosch: 0 280 150 423
LBS/HR 18.65
CC/MIN 196
GRAMMS 141
PSI -
BAR -

Peugeot 306 GTI6
OEM 1984 98
Magnet Marelli: 214302000402 IW204 (WEBER)
CC/MIN 265
BAR 3

Nem kicsit nagyobbak a gyári GTi injektorok....
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - 306 S16 :-)
« Válasz #145 Dátum: 2010 Május, 09, 10:46:53 »

Tegnapi nap OFFom került kés alá Budaörsön.
Kipuff csere (13 évet bírt....) és fékolaj csere.
TNX Rob + Kapi!
És Zolinak is (Zoli_XSI) köszönet a vonószemért! Végre lesz elől is vonószem a 306on.
Na nem mintha kéne, csak jobb a bizti ;)
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - 306 S16 :-)
« Válasz #146 Dátum: 2010 Május, 12, 08:57:42 »

Ma tankolás után elöntött a benyaszag a kocsiban. Legalábbis annak tűnt.
De nem :)
Csak a bödön engedte el a csöveket mind2 oldalon és a benzingőzös trutty szaga jött az utastérbe.
Szerkeszthetem át....
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - 306 S16 :-)
« Válasz #147 Dátum: 2010 Május, 16, 20:01:38 »

Pár napja nátha gyötör, de ma erőt vettem, és megnéztem ezt a bödön témát, hogy mégis mit tudok tenni. Találtam itthon 2 db karterszűrőt, azok gumiját felhasználva már jó a 20mm szilikoncső, szorul is.
A bödön alját teletömtem (levegősen) dörzsiszivaccsal, ráraktam egy + szűrőt, így a nafta mindez alá kerül, remélem az "átszívás" is minimalizálódik így - és mindemellett a motorba sem juthat semmi oda nem illő szilárd test ;)
Holnap próba - tán még a téli kerekeket is vissza kellett volna raknom :)
-------------------
Rejtély: a nagy esőkben megint beázott picit az anyós oldal.
A szőnyegen állt kis víz, nem sok, de állt.
Nem bírom kideríteni, hogy honnan !?
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - 306 S16 :-)
« Válasz #148 Dátum: 2010 Május, 20, 21:10:49 »

Ma végképp' elegem lett a zenélő hátsóhídból.
Minden ki és berugózásnál nyikorgott.
Nosza, aláfekvés, mozgatás, fülelés, nézelődés.
A fékerőelosztó zenélt :)
Kis mozgatás + wd40 és csend lett.
 :-!
Viszont kezd körvonalazódni pár dolog cseréje:
- jobbos féltengely szimering
- első futómű szilentjei
- szerintem egy új szuszogó is bejátszik... amíg van....
A hidrotőkékkel is harcban állok, mert szerintem hangosak.
És a GTi tőkéi nem passzolnak bele :(
Lehet, hogy tényleg egy GTi HF kéne.....
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - 306 S16 :-)
« Válasz #149 Dátum: 2010 Május, 23, 22:13:27 »

"Lehet, hogy tényleg egy GTi HF kéne....."
De lehet, hogy egy 1.6 RG :D
Picit mozgatja a fantáziám.
De egy TD is.
De lehet, hogy ebbe kéne egy 1.6 aggregát. Kapi? :D

Módosítva: 2010 Május, 24, 21:30:36
"Kapi?  :D"

Szegény, ma felhívott (amiért hálás vagyok), nem tudván mire is gondolok.
Szóval addig jutottam, hogy minden marad így (megint), de nyitott vagyok egy motor swapra, ami legyen bár 1.6 8V, 1.6 16V, 2.0 16V (EW).
Egyik még 1xű is lenne, de a két másik....

Addig is végre megkapja a 195/55R15 gumikat, amiket megérdemel.
Vagy Kumho KU31, vagy General Tyres Altimax UHP lesz.
Naplózva
           
                                            
 


Az oldal 0.378 másodperc alatt készült el 28 lekéréssel.