Összes szavazó: 90
... és még hányan megerősítik ezt. Mindazáltal soha nem fogod tudni meggyőzni azokat, akik komoly, és iszonyúan időigényes, (tehát költséges) összehangolási munka nélkül bármit ráakasztanak a kipufogó rendszerre, és sehogy sem akar nekik jönni a várt teljesítmény-növekedés. Szerencsés esetben nem sokat romlik...Az autógyári mérnökök egész csoportja éveken át fejleszti az optimális rendszert.Ezzel szemben áll a legelső, polcról leemelt cső felszerelése...
Zimunál a pont. Bár nekem nem tervem, hogy meggyőzzek bárkit is, csak a saját tapasztalatomat osztom meg. Sokan esnek abba a csapdába, hogy ha hangosabb lesz az autó, úgy érzi jobban is megy. De ugyanez az autóhifi is, attól még hogy dübörög a mély, nem szól szebben a zene. Mindenkinek más az ízlése, a lényeg, hogy neki tetszen amit csinál és másokat ne veszélyeztessen vele.
Benzin 7 l/100 km, LPG 7,5 l/100 km. Persze ehhez adjál egy kis benzint is, mert azzal indul. Amúgy már megváltozott a vonatkozó törvény, lejárhatnak az LPG-s autók a mélygarázsokba. Én is gond nélkül leállok mindig...A Belügyminiszter 28/2011. (IX.6.) BM rendelete az Országos Tűzvédelmi Szabályzatról:601. § (6) Az (5) bekezdés a) pontjában meghatározott terek bejáratánál, jól látható módon, a „Biztonsági szelep nélküli LPGüzemű jármű részére tilos a behajtás” feliratú táblát kell elhelyezni.Tehát a mai multiszelepekkel felszerelt kocsikkal lehet parkolni végre mélygarázsban.
Hy!Megértem mindenkinek az álláspontját. Kb 1 éb után cseréltem ki a gyári légszűrőt. bárki bármit is mond már ez az 1 módosítás érezhető változáshoz vezetett. A kipufogó, mivel nem teljes rendszer, csak hátsó dob így nem negy növekedés.Az én álláspontom az, hogy a motor könnyebben jut friss levegőhöz és az áteresztő sport dob által a kipufogógáz is gyorsabban távozik a rendszerből.Szóval mind 2 oldal áramlásán gyorsítottam.Nem szoktam száguldozni (ami a fogyasztásomon is érezhető) de szeretek haladósan menni a józanész határán belül maradva.
Hidd el, h nem megy jobban. 1.6 nál legalábbis nem. Én nekem is volt sportszűrőm. Nem is gagyi, hanem egy 12 e ft os SIMOTA. Mikor üzem meleg motornál már csak oxigénszegény levegőt szívott, nem ment sehová.Oké jó hangja volt az tény, de lóf@szt se ért. Azt hitted, hogy jobban megy, ezért jobban nyomtam neki.Ezt én is bebeszéltem magamnak, hogy jobb és átestem ezzel a dologgal a ló túloldalára.Holott nem!De a gyári az mindig gyári! Mindenben! Igaz minden olajcserekor cserélni kell, de nem egy nagy tételű összeg.Hátsó dob nekem is van és ha szétmegy megy helyére gyári. Több órás autópályás vezetésnél már zavaró a hangja.Ez is csak egy ideig élvezetes, már én is rájöttem. És félreértés ne essék belőle, én nem lehurrogni vagy kritizálni akarom a dolgot. Nekem ez a személyes tapasztalatom a dologban. Lehet a tiedben tényleg működik a dolog , de nálam nem működött.Ahány ház annyi szokás! Kinek a pap kinek a papné! De vkinek a lánya! :pMindenki azt tesz az autójába amit akar, azt csinál vele amit akar. Én is lejártam már ezeket a köröket itt a fórumon az igazamért, de nem lett az. Így utólag már belátom.
Sziasztok!Ez talán 1 klubbos kocsi? Nagyon patika állapotban van (kívűlről) Ezekbe a felnikbe még mindig szerelmes vagyok. Kár hogy én nem ilyeneket vettem az enyémre http://www.hasznaltauto.hu/auto/peugeot/306/peugeot_306_1.6_xr-7667765Üdv:T
Igen, ez Gra3o-é. Jó kis autó Ciklonokra én is pályáznék, ha lenne valahol eladó...
Valóban nagyon szép.A felnik pedig....ÁÁÁ inkább nem ábrándozok. Az enyémek is szépek, de a Ciklon felni a leg szebb egy ilyen Pug-on.Neked mióta van XSI-d? Nem 1.9 TD-d volt? Vagy rosszul emlékszem?Üdv:T
S16, és március 2-án lesz pont két éve
Bocsánat azt akartam írni.De legalább a tdi-ben igazam volt?Hihetetlen hogy telik az idő...
Szevasztok!Igen az enyém, belülről is patika:) Van 4 tyúkitatóm is, egyelőre az érdekel, hogy rámozdul-e valaki így, ha nem nagyon akkor külön fogom eladni a cuccokat, ami gyárilag nem volt benne-rajta.Az ár természetesen irányár:)
Hy!Hétvégén lehet, hogy megnézném a kocsidat.Üdv: T
Egy kisebb csoda:http://www.hasznaltauto.hu/auto/peugeot/306/peugeot_306_1.6_mistral_49ekm_ulesfutes.szervizkonyv-7683984
Sziasztok, egy ismerősöm keres 7 üléses családi egyterű autót, és nem utolsó sorban peugeot is szóba került. Van valakinek tapasztalata 3008, 5008, 807, 307, stb. terén?
Egy ismerősömnek 807-ese van, ő kimondottam meg van vele elégedve...
Helló segítséget kérnék abban hogy hogyan lehet adásvételi szerződésben a szavatosságot kizárni?
Sziasztok! Nem lehetetlen, hogy eladósorba kerül az autóm. A többség tudja milyen állapotban van, de ha valakit bővebben is érdekel, km-re pontosan el tudom küldeni, hogy mi mikor lett felújítva, kicserélve. Természetesen garanciával adnám az autót klubon belül, így pl. az olaj és vezérlés csere költsége nyugodtan elfelejthető. Egyébként a kiszemelt utód sem lógna ki a klubból.
Mi lenne a kiszemelt utód?
S3 1.8
remélem sikerül eladni és az új gazdi is, olyan gondos tulajdonosa lesz, mint most
Üdv!http://www.hasznaltauto.hu/auto/peugeot/306/peugeot_306_1.4_mistral-7712313Klubbon belül a nyári gumik az eredeti árban benne vannak!Szép napot: L
akkor ezért nem szoktam látni...
Még mindig eladó!http://www.hasznaltauto.hu/auto/peugeot/306/peugeot_306_1.4_mistral_benzin__gaz_friss_vizsgaval-7712313L
Üdv.autóvásárlás előtt állok,érdeklődnék hogy a 407 sedan benzinesről mik a tapasztalat vagy vélemény?köszi
Üdv fiúk,érdekelne tudtok valamit ezekről a kocsikról.Tavaly eladtam az enyémet és vennék másikat.http://www.hasznaltauto.hu/auto/peugeot/306/peugeot_306_1.4_husky_83000km_elso_tulajdonostol-8770285 http://www.hasznaltauto.hu/auto/peugeot/306/peugeot_306_1.6_xr-8741444 http://www.hasznaltauto.hu/auto/peugeot/306/peugeot_306_1.4_xn_metalfeny_.alufelni.2_legzsak-8481765
Mennyire reális az ár?Cabrio vásárlásnál mire kell figyelni?Mennék megnézni. http://www.hasznaltauto.hu/auto/peugeot/306/peugeot_306_cabriolet_1.8_saint_tropez-8186258
Ezt nem komolyan írtad, ugye?(Inkább egy normálisan kinéző klímás S3 cabrioban gondolkodnék a helyedben, de te tudod...)Persze ha mazochista vagy, akkor hajrá, a lehetséges legszerencsétlenebb motor, amellyel 306 készült, az máris adott...
Egy légzsákkal már nem vennék autót, az első és a harmadik nálam kapásból kilőve.A második korrekt autó, de irreális áron. Hónapok óta hirdetik már, nem véletlenül. Egy korrekt, reális árajánlattal megkeresném a helyedben, igen szép autó, korrekt felszereltséggel.
Ez csak az én hülyeségem, de klíma nélkül nem vennék autót. Az, hogy s2-ben is volt még ez a teljesen alap műszerfal az engem meg is lep, de azért az utasoldali légzsákot megemlíti, igaz az első meg isofix rendszert ír. Engem az óraegységben lévő óra egy idő után zavart is, szerintem ha s1-nél meg ha minimálisan is de még hangja is van. Én nem vennék többet full fapad 306-t.A bordó s3 az viszont tetszik, de ez az ár ahogy írták is nem igazán reális már érte.
Sziasztok!Első autómat fogom megvenni, pont egy grafitszürke 1997-es Peugeot 306 XR-re esett a választásom. A kiszemelt kocsiban van bő 300 000 km, de kiváló állapotban van, azonnal indult, kereskedőtől fogjuk venni, ő úgy tudja a kuplung kemény, valamint a jobb első lengéscsillapító kicsit kopog. A szélvédőn van egy rövid hajszálrepedés, amit nyilván cserélni kell egy-az-egyben műszaki előtt, ami 2016. 04. 19-ig érvényes.Szerintetek 160.000 Ft reális ár ezért az autóért? Mire érdemes figyelni? Milyen hibák jöhetnek elő?Köszi előre is!