Összes szavazó: 90
Sziasztok!Lenne egy keresztkérdésem, találtam ezt az autót:http://www.hasznaltauto.hu/auto/peugeot/306/peugeot_306_1.6_mistral-7122787Az a fura a hírdetésben, hogy nem említ klímát, pedíg ilyen felszereltség mellett szerintem illene, hogy legyen. Létezik, hogy nincs gyárilag, vagy max nem működik és azért nem sorolta fel az extrák között?
Amúgy szinte csak a kormányvédő, ami nem tetszik nekem, valószínűleg igen sokat futhatott...
Meg, hogy a csipogó ki lett szedve a tükörborításból.Lehet klíma van benne, csak nem megy. Azt írja az összes említett extra benne van és működik
Minden említett extra működik? Hm... Az ASR, a fedélzeti számítógép, meg az Isofix is erősen érdekelne, mennyire működnek...
Sajnos nem klímás....
De még lehet az.. Mondjuk a futás teljesítménye a mostanid szór 2,5 amivel nem lenne baj főleg ha oda adja 300ért
Azt mondta, ha klímás lenne 550ért hirdetné.
Ja mert kereskedő... bevette 250-300ért és szakítani akar.. 550ért olyan xsara 2 veszek hogy magát tankolja lassan
Azért a Xsara2 az _szerintem_ a rettegős kategória.Sikerült egy sokkal gyengébb autót csinálni a Xsara1-ből. Szerintem is elgondolkoztató lehetőség, hogy pár hónap múlva (ha már látja a kereskedő, hogy nem kapkodják el a klímátlan autóját) egy nyomott árat beajánlani, és utólag klímásítani. Például Kispirosnak is kifogástalanul működik az utólag beépített gyári klíma...
Ott max a BSI végett lehet rettegni ha megmakacsolja magát..viszont motor választékba/ felszereltségbe köröket vert a 306 ra (amit mai napig nem értek miért nem lehetett ugyan avval a motorokkal venni mint a xsara 2öt ) Szerintem ha a 306 ba 2001 utániba tolták volna a 1.6 16v -ét ritka jó autót alkottak volna vele.. Ettől függetlenül jelen árak mellett ha pl 500k-s keretet nézem hamarabb ülnék egy xsara 2 be mint egy ilyenbe.. motorikusan bizonyítottak Robi is megvan elégedve ami a brekuszba dübörög.. Persze a kinti piacról lehet szerezni 306 ba szín és motor szerint is amit csak szeretnél de hát az se olyan egyszerű
Nem csak a BSI... ami persze önmagában is tud érdekes dolgokat produkálni.Egy világításkapcsoló, ami alkonyatkapcsolós Xsara2-ben van, az be_fog_krepálni, jó eséllyel a sima is, a javítása tákolás, az új 160.000 körül kezdődik, utángyártott nincs... A Xsara2 2000 októbertől van, de 2003-ig inkább csak béta-verzió ment (BSI-tudásra, felszereltségre gondolok). Amikor kijött a Xsara2, akkor már csak fél év volt hátra, és jött a 307.Természetesen okos dolog lett volna ettől függetlenül az 1.6 16V motort 306-osba is építeni. (Ámbár 1.8 16V létezik, ami itthon igencsak ritka jelenség, sokkal ritkább a 2.0 16V-nél is.)
Meg nem Xsara2-nél van már úgy, hogy izzócseréhez le kell venni a lököst?
Á, nem kell... ... csak jó, ha van egy ügyes kezű kisgyerek a közelben...
Kár hogy 3 ajtós:http://www.hasznaltauto.hu/auto/peugeot/306/peugeot_306_1.8_xs_klima._fekete-7152597
Igazi fullos kis cabrio! Bár elég drága!http://www.hasznaltauto.hu/auto/peugeot/306/peugeot_306_cabriolet_2.0-7203337A másik!http://www.hasznaltauto.hu/auto/peugeot/306/peugeot_306_cabrio_2.0_hdi_vilagon_1db-7203585
Ez mind a kettő nagyon bejövős.
S1-es dízel cabrio nem bírna lázba hozni, különösen ennyiért nem... Fele ennyit ha valaki ad érte, még az is sok... A másik az nekem is igazán tetszik. A másik nekem
Az a baj, hogy eddig úgy tudtam, hogy nem is létezik dízel cabrio... Valószínűleg nem is gyárilag dízel.
Faberakás!http://www.hasznaltauto.hu/auto/peugeot/306/peugeot_306_1.4_xn-7192410
http://www.hasznaltauto.hu/auto/peugeot/306/peugeot_306_1.6_xr-7215454Párizs s3 98 paci ? Igaz foglalkozni tuti kell vele de annyira nem gáz )
Hm, 1994-es, 1.8-as S1-es 306 gyári tempomattal?!?http://www.hasznaltauto.hu/auto/peugeot/306/peugeot_306_1.8_xr_automataklima-7363134Vagy más joystick az ott?
Sziasztok!Ez a kocsi klubbos lehet?http://www.hasznaltauto.hu/auto/peugeot/306/peugeot_306_1.6_mistral-7601989Üdv: T
Nekem nem ismerős.
Hy!Igen a jobb hátsó lámpa fölött van 1 horpadás és a jobb hátsó ajtóról is hiányzik a műanyag. Azt nem látni, hogy a fényezés sérült-e.Nem vagyok tisztában, hogy melyik a legjobb felszereltség...Csak gondoltam megkérdezem, hogy klubbos-e az autó. Gondolkozom idén a cserén, de nem tudom még mi legyen.. (406 is tetszik, xsara)Hajlok más típusok autók felé is, de ha meg tudnék csípni 1 fiatalabb jó állapotú 306-ost annak örülnék.Amúgy lehet, hogy 2002 januárjában gyártották, de júliusba helyezték először forgalomba.Üdv: T
Szasztok!Szerintetek mennyit érhet a kocsim?2002.05 hó, sedan, 1.4 75 LE, Benzin/LPG, 176.000 km, légkondi, szervokormány, ABS, 4 lufi, 2 villanyablak, kp zár, riasztó, ülésfűtés, kormányról vezérelhető gyári magnó, tolatóradar, 2 szezont futott nyári gumikkal + felnin 2 szezont ment téli gumikkal, 130.000-nél vezérléscserével, kb. 12 ezrenként olaj + szűrők cseréjével. Más hirtelen nem jut eszembe.Üdv: L
Válasz nem nagyon érkezett, hogy mennyit érhet a vas, így hasraütésre kell döntenem, de azért először itt dobom be, hogy vsz. eladó lesz a kocsim, kinőtte a család... Ha valakit érdekel, írjon privit, inkább itt adnám el, mint egy vadidegen alkudozzon...
Ha 1.6-os benzines lenne akkor tuti megvenném. De a 2.0 hdi motor lenne benne akkor is. Sok siker az eladáshoz. Remélem klubbon belül talál gazdát.Hamarosan én is meghirdetem az enyémet...
Ez valószínűleg már nem ugyanaz az 1.4, mint a tiéd. A teljesítménye ugyan maradt 75 Le, de nem a "rettegett" SL96 a motorvezérlője, hanem Sagem S2000, kétlambdaszondás, és 111 helyett 120 Nm a nyomatéka.Nekem is ilyen van: egészen normálisan el lehet vele autózni (kivéve a hegyekben, klímával, telepakolva...).
9Nm? a különbség az okosabb ECU miatt. Annyit lehet, hogy dob nekem a sport legszűrő és a sport kipufogó.Az LPG miatt nekem kiesik a választási körömből.Üdv: T
Pedig LPG-vel kijön 20-21 Ft/Km körül. Persze csak annak éri meg, aki hosszabb távon használja... Én sokat pályáztam Budapest-Győr között, azért volt jó.
Hy!Úgy érthető az átalakítás. De számomra a tiltások miatt (mélygarázsok) kizáró ok az LPG. Évi 10000km-t megyek és a picivel több mint 6l-es fogyival elégedett vagyok. Gondolom gázból kicsit többet hörpintett. (kb.20%?)Üdv:T
A sport kipuf és a légszűrő szerintem inkább minusz, mint plusz, persze csak ha nem lett hozzákalibrálva a rendszerhez. Legalábbis nálam érezhetően megjött a teljesítmény, mikor visszarakattam gyárira az előző tulaj által gyártatott sport rendszert.