Összes szavazó: 90
Nem volt törve a kocsi??? Oldalárol hiányolom a műanyag díszcsíkokat!??
vidék, B10, allianzos számláról utaltatom át (ez -5%ot jelentett), félévente fizetek (ez még -5%), igy lett a végösszeg 20/év..
gondolom a B10 nem a te nevedre szól...most ezen az aalapon ebből is lehetne etikai kérdést csinálni...
Ja, hogy Te több pénzt vettél fel a biztosítótól, mint amekkora károd keletkezett? Hát ez roppant etikus....
nem az én nevemen van, hanem faterén.. azt nem értem viszont, hogy ebből miért lehetne etikai kérdést csinálni?!?!
nemtudom mennyire domináns az ár de az egyik klubb és fórumtársunknak Gólya Petinek van egy eladó 5 ajtós ferdehátjúja nagyon szép és megkímélt állapotban de lehet h meg tudnátok egyezni és ráadásul debreceni....sztem keresd meg! ( 2db 306-osa is van eladó)
Én se értem,senkit se érdekel!!Az enyém is a fater nevén.
éshaneadjisten lesz valami kár? Ő bónuszait viszik? nekem a balaeset után azt kérdezte a rendőr hogy a biztosítás és az autó az én nevemem volt?
Milyen alkatrészek a legproblémásabbak? Mit nézzek meg mindenképp?
Ha hivatalosan engedélyezett, hogy elfogadjam a biztosító számlafelmutatás nélküli ajánlatát, akkor (szerintem) etikus, hogy élek a lehetőséggel.Az sem etikátlan, hogy olyan fényezőnél dolgoztatok, aki erősen a márkaszervizek díjai alatt számláz...Az pedig rólam szól, hogy nem vezetek szervizkönyvet. Bár azt hiszem, hogy ez nem is ide tartozik, hiszen oda legtöbben csak a karbantartásokat szokták felvezettetni, a baleseti javításokat csak ritkán...Azt viszont furcsállom, hogy tízezres nagyságrendű megtakarításokról írtatok. Minden évben végig szoktam nézni, és nekem soha nem a MÁV, KÖBE, stb. szokott a legolcsóbb lenni. Már többször váltottam én is biztosítót, tehát nem ez ellen a gyakorlat ellen írtam...
Zimu,Jópár dologban egyetértünk, nekem csak az "etikus - nem etikus" minősítéssel van bajom ebben az eszmecserében.Valóban, hivatalosan engedélyezett, hogy számla nélkül, "okosan" hozasd helyre az autódat abból a pénzből, amit kaptál.De továbbra is fenntartom, hogy ugyanígy hivatalosan engedélyezett és szabályozott a Mo-on bejegyzett legolcsóbb biztosító ajánlatát elfogadni egy olyan szolgáltatásra, amit kötelező igénybe venned úgy, hogy abból neked nem igazán származik semmi előnyöd, miközben nem teszel autóstársad kárára sem.Nekem is (és gondolom még sokunknak) volt jó és rossz tapasztalata akár a legnagyobb biztosítókkal is, mégis úgy gondolom, nem szerencsés "nem etikusnak" minősíteni azt, ha valaki az X Biztosítót, vagy éppen a legolcsóbb megoldást választja.Nem arról van szó, hogy csak azért, hogy további ezreseket megspóroljál, mondjuk Szlovákiában vagy Romániában kötsz kötelező biztosítást az autóra, hogy aztán a károsult szaladgáljon a világ végére, mire valaki esetleg fizet neki (talán emlékszel, nem is olyan régen volt ez téma autós berkekben)...Remélem nincs harag, mindenesetre én hasznosnak éreztem ezt a vitát, hogy megismerjük és próbáljuk megérteni a másik álláspontját.A Többiektől pedig elnézést kérek, hogy széttúrtuk ez a topicot, de lehet, hogy hasznos lenne egy VITA topicot nyitni a kultúrált véleménycsere lebonyolítására.Sorry!
Valaki meg tudja-e nekem mondani, hogy ha egy magánszemélynek több autója van kap-e kedvezményt a második autóra a biztosítónál?
Üdv Mindenkinek!A véleményeteket szeretném megtudni egy használt Peugeotról. Egy kereskedésben találtam egy elég jó állapotú, 8 éves 306-ost, melyet 1 év garanciával adnának. Egy problémás részt találatam rajta: az autó oldalsó ablakainak alján lévő gumicsík (ami közé az ablak becsúszik) több helyen is fel van hólyagosodva, úgy hogy a hólyagok nem nyomhatóak vissza kézzel sem. Úgy néz ki, mintha esetleg rozsda lenne alatta, és az nyomná fel a gumit. A kereskedő szerint a gum alatt egy alumínium csík található, aminek az oxidációjának a következménye a kitüremkedés. Kérném szépen a véleményeteket!
Szia!Ha csak ez a baja, akkor nyugodtan vedd meg! A gumi lehúzóban tényleg van fém de nem tudom, hogy vas vagy alu... kicsit az esztétikáján ront ez a dolog de semmi problémát nem tudd okozni!!!! Viszont olyan 5-6eFt környékén lehet venni márkaszervizben!Rob
Köszönöm a véleményeteket!Ezek szerint a probléma nem terjedhet tovább a karosszériára. Az autót MAPFRE garanciával adják, amelyről a http://www.creditcar.hu/index.php?f=gar címen található néhány részlet, de a pontos feltételeknek még nem jártam utána.Üdv Mindenkinek!
nem terjedhet tovább.galvanizált a kaszni.... nekem 93'-as a kocsim és még egy szem rozsda sincs rajta kivéve egy helyen kezdett rohadni de azt be tudom annak, hogy a csomi hátfala (zát híd) lett cserélve egy baleset után és sajnos nagyon rosszul dolgozott a lakatos! nem kezelte le rendesen a felületett aztán a fényező is rossz munkát végzett így kicsit el kezdett rozsdásodni a heggesztés mentén a csomi fenék lemeze...
Volt a tieden felhólyagosodó rozsdás rész a c oszlopon bal oldalon.Tavaly felvonulási téri talin láttam.De a Szántódi talira már el volt tüntetve.Vagy tévedek?Keresek róla képet.
Szerintem sedanosoknak megérné http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1268352&command=ugras&screenwidth=1152Ha nem a házra kellene a sok lóvé akkor biztos rácsapnék.
Ha valaki megveszik akkor igényt tartok a középső boxra
én meg a kormányműre de komolyan!!! ez a kocsi bizti borult..
légkondit mennyiért lehetne belőle kivenni?
Tuti, mert írja is... Minek neked a kormánymű?
két axilálcsukló lóg már eléggé keményen legalábbis remélem az... mert felemelem a kocsit eléggé nagyot tudok mozgatni a kerekeken úgy mindha a kormányösszekötő lógásást nézném... sztem az... másik: koppanik egy nagyot valami indulás/ megállásnál, nem mindig. nem cserélgetem külön. 6000vHUFért találtam egy- tulaj elmondása szerint jó állapotban lévőt- koplett kormányművet ami akárhogyan is megéri.
Amit induláskor,megállásnál hallasz koppanást az szerintem lengőkarszilent lesz.Én jártam már így.Nézd meg először azt.De attól még a kerekén is elég nagyot tudsz mozdítani ha lóg.Sőt a szilent kopása esetén még a kormányon is ránt egyet induláskor,fékezéskor.Sajnos annak a javítási költsége,nem 6000 forint lesz.
Bp. 19. ker. Pákozd utca 12-14Szillentezésel foglalkoznak utca és verseny kocsikhoz!Jövö héten viszem a tartalék lengő karjaimat meg csináltatni... 7200-10000ft közt csinálják a 4db szillentet.Én a verseny célokra használatos szillentet választottam , mert jóval tartósabb és a nagyobb sebességet visszel el kanyarokban utána a kocsi!
Azt hittem szerelőként meg tudod állapítani a hiba okát!Én más a negyedik Peugeotomat szaggatom volt olyan amelyikben 330 ezer kilóméter volt,de kormányművel még egyszer sem akadt gondom.Hozd el hozzám majd én megnézem a hiba pontos okát.Volt valaki a klubban aki ilyesmi miatt cserélt?
Nem tud vki egy jó állapotú. 98 utáni 1.4-es klímás ötajtós 306-t? Le szeretnénk cserélni anyám 206-át... Nándi, Békéscsabán van egy hirdetve használtautón. Nincs kedved megnézni?
Délután meg tudom nézni.Adj egy címet vagy linket!
Cím: Békéscsaba,Szarvasi út 13. Telefonszám: (+36) 66/328-820 http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1086174&command=ugras&screenwidth=1024
Azért köszi az ügyintézést! Majd sörben rendezzük...