2023 Október, 03, 09:18:05
Üdvözlünk,
vendég
Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Főoldal
Forum
Súgó
Keresés
Naptár
Galéria
Bejelentkezés
Regisztráció
Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub
>
Blog
>
Saját kocsink története
>
Téma:
III. Ricardo 306 XN 1996 Limited Edition
« előző
következő »
Oldalak: [
1
]
Le
Nyomtatás
Szerző
Téma: III. Ricardo 306 XN 1996 Limited Edition (Megtekintve 9240 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
III. Ricardo
Vendég
III. Ricardo 306 XN 1996 Limited Edition
«
Dátum:
2008 Április, 23, 17:36:25 »
Nos, akkor én is megosztom a többiekkel a kocsim történetét!!!
Egészen 2000 Júniusáig kell visszamennünk az időben! Ekkor egy Kamionkiállításon voltam, ahol Peugeot személygépkocsik voltak kiállítva, és volt ott egy 306-os, amibe beleültem, és megfogadtam, hogyha lesz pénzem, lesz egy olyanom! Közel 3 évet kellett várni, ugyanis 2003 Májusában a családnak mindenképpen kellett egy autó, mivel manapság nélkülözhetetlen egy kocsi a családban!!! Sok autót megnéztünk, és mér azon voltunk, hogy egy FIAT-ra voksolunk, amikor megláttunk egy piros 306-ost, és mivel manapság kp-ra nehéz kocsit venni, a hitelszámlálás mellett döntöttünk, elkezdtünk számolni! A családnak volt egy olyan "kikötése", hogy egy adott számot először meghalunk egy kocsiban, az fog hozzánk kerülni! Én kipróbáltam a rádiót, és pont az a szám szólt a műsorban!!! Így tovább nem is keresgettünk, eldőlt, hogy ez az autó kell nekünk!!!
2003.06.24-én került hozzánk végleg, ekkor éppenhogy elmút 7 éves a kocsi, egyben volt, egyetlen kisebb karcolás volt rajta, amit az előző tulaj "szerkesztett" rá!
2004 Májusában kellett először komolyan ráköltenem, ez a műszaki vizsga, és a zöldkártya volt, és persze mindkettőt hibátlanul megkapta, vagyis ,már akkor tudtam, hogy jó választás volt a 306!!!
Kisebb szomorú eset történt 2004 Augusztusában! Egy magát erősebbnek képzelő autós szabálytalanul váltott sávot, és egy kereszteződésben "találkoztunk"! A vége rendőrségi helyszínelés lett, és persze döntés a mi javunkra!!! Irány a szervíz, ahol Gyönyörűen megcsinálták a kocsit!!! Ezév Decemberében vettem rá téligumit, ami azóta is megvan, és eddig jó szolgálatot tettek!!!
2005-ben semmi esemény nem volt, Májusban zöldkártya, hibátlanul átment!
2006-ban már több esemény történt!!! Márciusban próbaműszaki, ahol simán átment, semmi gond, majd 2 hónappal a normál vizsga, ahol szintén hiba nélkül, mindössze a jobb első lámpát kellett beállítani!!! Majd elérkezett 2006 Augusztus!!! Egy széles úton jobbról érkező szgk, a "macisajtot" figyelmenkívűl hagyta, és jobbra nézett a sofőr, majd balra kanyarodott! Íme az eredmény:
[imgt]http://kepfeltolto.hu/i/?82775&t=img[/imgt]
Ezután jött a hidegzuhany, a GTK!!!!!!!!!!!!!
Hosszas huzavona után a biztosító végülis megcsináltatta a kocsit, és a szervíz igen szép munkát végzett!!!
[imgt]http://kepfeltolto.hu/i/?82772&t=img[/imgt]
Ezután egy darabig nagyon óvatosan vezettem, mert féltettem a kocsit, hiszen manapság nem könnyű másik autót venni, ezért mindenre odafigyeltem!!! 2006 Szeptemberében találtam rá a klubbra, aminek a mai napig is örülök!!!
[imgt]http://kepfeltolto.hu/i/?82774&t=img[/imgt]
2006-ban elkezdtem a magam módján csinosítani az autót, és tettem rá néhány matricát, amik nekem tetszenek, és ez a lényeg!!!
[imgt]http://kepfeltolto.hu/i/?82773&t=img[/imgt]
2007-ben vettem egy klubtagtól gyári alufelnit, és a kocsi máris jobban nézett ki, egy másfajta feeling-et adott neki!!!
Egyenlőre ennyi, a további változásokról később írok!!!
Naplózva
III. Ricardo
Vendég
Re: III. Ricardo 306 XN 1996 Limited Edition
«
Válasz #1 Dátum:
2008 Április, 26, 20:48:51 »
2007.08.18-án Egy klubtárstól sikeresen megvettem a 14"-os gyári alufelniket, mjad a talu tán fel is raktam a gépre :
[imgt]http://kepfeltolto.hu/i/?85829&t=img[/imgt]
[imgt]http://kepfeltolto.hu/i/?85830&t=img[/imgt]
[imgt]http://kepfeltolto.hu/i/?85831&t=img[/imgt]
Mivel nincs szervó a kocsiban, egy egfy nagyon kicsit lehetett csak érezni a különbséget kanyarodáskor, hogy erősebben kell tekerni a kormányt!!!
De,
A Szépségért Szenvedni Kell!!!
Naplózva
III. Ricardo
Vendég
Re: III. Ricardo 306 XN 1996 Limited Edition
«
Válasz #2 Dátum:
2008 Április, 27, 11:50:39 »
2008.04.24!!!
Új felnik a vason (legalábbis nekem és az oroszlánnak újak
) :
[imgt]http://kepfeltolto.hu/i/?85471&t=img[/imgt] [imgt]http://kepfeltolto.hu/i/?85472&t=img[/imgt] [imgt]http://kepfeltolto.hu/i/?85473&t=img[/imgt]
Naplózva
III. Ricardo
Vendég
Re: III. Ricardo 306 XN 1996 Limited Edition
«
Válasz #3 Dátum:
2008 Május, 21, 15:35:02 »
A fanatizmus nem ismer határokat...
[imgt]http://kepfeltolto.hu/i/?106587&t=img[/imgt]
[imgt]http://kepfeltolto.hu/i/?106588&t=img[/imgt]
[imgt]http://kepfeltolto.hu/i/?106590&t=img[/imgt]
[imgt]http://kepfeltolto.hu/i/?106589&t=img[/imgt]
Naplózva
III. Ricardo
Vendég
Re: III. Ricardo 306 XN 1996 Limited Edition
«
Válasz #4 Dátum:
2008 Május, 21, 19:38:59 »
Megvolt az első utam az új rendszámmal(az okmányirodába gyalog mentem, mert kevés a parkolóhely az iroda környékén)!!!
Kicsit furcsa volt látni, hogy nem a régi rendszám van fent, de ami a legszembetűnőbb, hogy csak a műszaki matrinyája van fent!!! Egy ürge igencsak megnézte, hogy a kocsin mindenhol 306 matrica, és a rendszám is az!!!
No,de vannak ilyenek, holnap irány a biztosító, és a Zödkártyavizsgálat(ahol reményeim szerint nem lesz probléma!!!
Naplózva
III. Ricardo
Vendég
Re: III. Ricardo 306 XN 1996 Limited Edition
«
Válasz #5 Dátum:
2008 Május, 23, 16:51:56 »
Sikeres Zöldkártyavizsgálat, már csak a műszaki van hátra, és lehet tolni neki, ami a csövön kifér...
Mivel a kocsi jó állapotban van, így nem lesz gond a műszakin sem!
Naplózva
III. Ricardo
Vendég
Re: III. Ricardo 306 XN 1996 Limited Edition
«
Válasz #6 Dátum:
2008 Június, 06, 00:55:09 »
A mai napon beadom a gépsárkányt a "doktorbácsihoz", hogy megújjuljon az "orvosi" papírja!!!
Azután újjult erővel fogja falni a km-eket a Ri
CAR
do...
Naplózva
III. Ricardo
Vendég
Re: III. Ricardo 306 XN 1996 Limited Edition
«
Válasz #7 Dátum:
2008 Június, 11, 00:43:41 »
Na végre!!!
Újabb 2 évig nem kell törődni a műszakival, hiszen átment a kocsi a vizsgán(Mivel PEUGEOT, így más választása nem volt...). Mindössze a féknél kellett egy kis javítást megejteni, illetve a kézifékbowden-t kellett kicserélni!!!
Lehet menni Driftelni...
Naplózva
III. Ricardo
Vendég
Re: III. Ricardo 306 XN 1996 Limited Edition
«
Válasz #8 Dátum:
2008 Június, 14, 13:19:10 »
2008.06.09-én Újabb két évre megkapta a kocsi a közlekedési engedélyt(Megvan a Műszaki
)...
Az alábbiakat cserélték :
- Fékmunkahenger 2x
- FékBowden
- Gyertyák
- Fékolaj
Cseréltem helyzetjelzőt is, képeket majd később teszek fel...
Naplózva
III. Ricardo
Vendég
Re: III. Ricardo 306 XN 1996 Limited Edition
«
Válasz #9 Dátum:
2008 Június, 15, 21:03:41 »
Nincs gond újabb két évig, és erre itt a bizonyíték...
[imgt]http://kepfeltolto.hu/i/?128420&t=img[/imgt] [imgt]http://kepfeltolto.hu/i/?128421&t=img[/imgt]
Naplózva
III. Ricardo
Vendég
Re: III. Ricardo 306 XN 1996 Limited Edition
«
Válasz #10 Dátum:
2008 Június, 17, 10:57:32 »
Ez egy régebbi kép, de akkoris rajta van minden lényeg...
[imgt]http://kepfeltolto.hu/i/?129758&t=img[/imgt]
Naplózva
III. Ricardo
Vendég
Re: III. Ricardo 306 XN 1996 Limited Edition
«
Válasz #11 Dátum:
2008 Július, 16, 18:10:29 »
A mai nap átlépte a km-órám az 132.000 km-t(az óra szerint).
Jelenleg 132.026-nál van a km, és mivel 104.600-nál hoztam haza, így én 27426 km-t mentem a kocsival...
Ez ugyan nem valami sok, de remélem hamar behozom a lemaradást...
Naplózva
III. Ricardo
Vendég
Re: III. Ricardo 306 XN 1996 Limited Edition
«
Válasz #12 Dátum:
2008 Július, 27, 10:12:31 »
[imgt]http://kepfeltolto.hu/i/?177103&t=img[/imgt][imgt]http://kepfeltolto.hu/i/?177101&t=img[/imgt][imgt]http://kepfeltolto.hu/i/?177102&t=img[/imgt]
Naplózva
III. Ricardo
Vendég
Re: III. Ricardo 306 XN 1996 Limited Edition
«
Válasz #13 Dátum:
2008 Július, 27, 10:20:23 »
Egyik nap hozzákezdtem a műszerfalszétbontáshoz:
[imgt]http://kepfeltolto.hu/i/?177108&t=img[/imgt][imgt]http://kepfeltolto.hu/i/?177112&t=img[/imgt][imgt]http://kepfeltolto.hu/i/?177109&t=img[/imgt][imgt]http://kepfeltolto.hu/i/?177110&t=img[/imgt][imgt]http://kepfeltolto.hu/i/?177111&t=img[/imgt]
Izzókat cseréltem ki, több-kevesebb sikerrel...
Hamarosan folytatódik a projekt, de az is lehet, hogy a háttérvilágítás színe fog megváltozni, de ez még a jövő zenéje...
Naplózva
III. Ricardo
Vendég
Re: III. Ricardo 306 XN 1996 Limited Edition
«
Válasz #14 Dátum:
2008 Augusztus, 01, 23:26:55 »
A Mai Nap minitaliztam Tonyo-val, mert elvittem a "donor" lökősömet, mivel neki nagyobb szüksége van rá mostanság, mint nekem. Ezután nekiláttunk egy kis műszerfalizzó cseréhez. Voltak ugyan gondok, mert először nem akart kijönni a km-óra, de végül mi győztünk. Tonyo segítségével újra világít a vízhőfokmérő mögötti izzó, a tompított fényszóró visszajelzője, és ellátott néhány igen jó tanáccsal... Viszont hamarosan újabb szétszerelésre fog sor kerülni a sor...
De erről majd később...
Naplózva
III. Ricardo
Vendég
Re: III. Ricardo 306 XN 1996 Limited Edition
«
Válasz #15 Dátum:
2008 Augusztus, 10, 16:10:56 »
A Mai nap Taliztam Rob tesával, és megkaptam a ledsoromat.
Hamarosan beépül a gépezetbe...
Naplózva
III. Ricardo
Vendég
Re: III. Ricardo 306 XN 1996 Limited Edition
«
Válasz #16 Dátum:
2008 Augusztus, 30, 11:42:36 »
Tegnap (5 év 2 hónap után...
) Megvolt a leghosszabb utam a kocsival amit egy nap alatt tettem meg. 490km, nem egy nagy táv de azért mégiscsak jó volt vezetni egy kicsit, bár a városban és az országúton voltak kisebb gondok, de nem műszaki... A kocsi átlépte a 133.000 km-t, nemsok van hátra már a 200.000-hez...
Erre az útra elég volt 35 liter benga...
Naplózva
III. Ricardo
Vendég
Re: III. Ricardo 306 XN 1996 Limited Edition
«
Válasz #17 Dátum:
2008 Szeptember, 13, 23:02:42 »
A mai nap sikeresen hozzájutottam egy XSi első - hátsó lökőshöz. Hála MEGLA GÁBOR-nak...
A hátsó lökős fel is került a helyére, az első lökősön van egy kisjavítanivaló, de amint elkészül, megy fel azis...
Képek hamarosan...
Naplózva
III. Ricardo
Vendég
Re: III. Ricardo 306 XN 1996 Limited Edition
«
Válasz #18 Dátum:
2008 Október, 17, 19:58:05 »
A mai napon a kocsi megtette a kezem alatt a 30.000. km-t.
A gyári pótféklámpámhoz megszereztem a csatlakozót, már csak össze kell majd rakni!
Naplózva
III. Ricardo
Vendég
Re: III. Ricardo 306 XN 1996 Limited Edition
«
Válasz #19 Dátum:
2008 Október, 20, 23:27:42 »
A mai napon felkerültek a Klubos rendszámtáblakeretek(végre...)
Igaz, kellett egy kicsit variálni, mert a régi kereteknek a csavarlukjai, nem egyeztek a klubos keret lukelosztásával, így egy kisebb átalakításra is sor került...
A felszereléshez köszönettel tartozok MATT KIRBY klubtársnak is...
Lassacskán jönnek majd a képek is...
Naplózva
III. Ricardo
Vendég
Re: III. Ricardo 306 XN 1996 Limited Edition
«
Válasz #20 Dátum:
2008 Október, 30, 19:54:27 »
Szlovák túra, utolsó reggel...
[imgt]http://images.netbag.hu/20081030/19520312828.JPG[/imgt]
Naplózva
III. Ricardo
Vendég
Re: III. Ricardo 306 XN 1996 Limited Edition
«
Válasz #21 Dátum:
2008 November, 07, 18:31:02 »
Mai napon felpattantak a télikerekek, holnap meg a dísztárcsák...
Ugyan nem gyári, de nekem tetszik...
A kanyarodás viszont igencsak megváltozott, mintha szervós lenne a kocsim...
Naplózva
III. Ricardo
Vendég
Re: III. Ricardo 306 XN 1996 Limited Edition
«
Válasz #22 Dátum:
2008 November, 21, 17:09:49 »
A mai napon hozzájutottam egy beltéri világításnak "rendelt" LED-eket...
Színe kék, beszerelése a hétvégére várható...
Majd lesznek fotók is...
Naplózva
III. Ricardo
Vendég
Re: III. Ricardo 306 XN 1996 Limited Edition
«
Válasz #23 Dátum:
2008 December, 18, 22:39:26 »
Újabb alkatrészekkel bővölt a gépsárkány átalakítási "palettája"...
Az alkatrészekről, és egyébb dolgokról majd később lesznek infók, de az a lényeg, hogy lassacskán alakul a verda!!!
Naplózva
III. Ricardo
Vendég
Re: III. Ricardo 306 XN 1996 Limited Edition
«
Válasz #24 Dátum:
2008 December, 21, 18:20:12 »
Ma(2008.XII.21) újabb alkatrésszel bővült a repertoárom, már csak a lustaságot kellene legyőznöm, és indulhatna a nagy munka...
Amúgy a "kapus" baleset hatására eldöntöttem, hogy összeszedem a pénz, és újrafényeztetem a gépsárkányt!
Így legalább minden elem egyszínű lesz, és lekerülnek a matricák...
Naplózva
III. Ricardo
Vendég
Re: III. Ricardo 306 XN 1996 Limited Edition
«
Válasz #25 Dátum:
2008 December, 30, 15:15:55 »
2008.12.30. Kedd
Hűvös reggelre ébredtem, az ablakon kinézve, láttam, hogy hideg van, a kocsin meglátszott a dér... Első kulcsfordításra beindult az autó, 5percnyi járatás után elindultam...
No, de nem is ez a lényeg...
Ma Találkoztam Megla Gabival, és hozzám került (végre...
) az S2-es hátsólámpa, digitális óra hőmérővel, és a sportgátlók. A lámpa be is pattant a helyére, kicsit furcsa még, de hamar megszokom majd, abban nem lesz gond...
A többi dolog csak később épül majd be, de legalább azok is megvannak...
Naplózva
III. Ricardo
Vendég
Re: III. Ricardo 306 XN 1996 Limited Edition
«
Válasz #26 Dátum:
2009 Január, 04, 10:41:08 »
2009...
Egy újabb év,új lehetőségekkel. Ezt az évet a gépsárkány 137360 km-el kezdte, vagyis mikor éjfélt ütött az óra ennyit mutatott a számláló.
Tegnap megpróbáltam berakni a ledeket a belső világításhoz, de a burkolat valahogy nem akart leválni a helyéről, így egyenlőre marad a normál izzó, mert elég hülyén néz ki, ha csak lóg a kék led... A jövőhéten elcipelem a lökőst műanyagoshoz, mert tegnap hazafelé igen nagy köd volt, és hiányoltam a ködlámpát... Azért nem élenne rossz, ha már a jövő héten fent lenne az XSi lökősöm...
Folyt. köv...
Naplózva
III. Ricardo
Vendég
Re: III. Ricardo 306 XN 1996 Limited Edition
«
Válasz #27 Dátum:
2009 Január, 05, 20:43:49 »
2009.01.05
Ma végre rászántam magam, és elvittem doktorbácsihoz az XSi lökősömet... Elméletben holnap már készen is lesz, de a műanyaggos mondta, hogy arra számíthatok, hogy gyakorlatilag is elkészül... Lesz rajta mit javítani, olyan 6-7 sérülést orvosolnak majd rajta, de legalább egyben lesz, és mehet fel a kocsira... Ezutáni fázis pedig a fényezés lesz, de azt majd később... Viszont a fekete rácsot eltehetem emlékbe, mert a pali elmpondása szerint javítható ugyan, de mire olyan állapotba hozza, hogy az mutasson is, addig szinte az egész lökőst majdnem megcsinálja. Így nem maradt más, egy extrém dolgot fogok oda kitalálni, csak még azt nem tudom, hogy mit...
A következő mai szerzeményem pedig, egy téli "Mikuláscsomag", amiben van :
- egy jégoldó, (PEUGEOT-os)
- egyillatosított ablakmosó "koncentrátum", (PEUGEOT-os)
- egy jégkaparó,
- egy páratörlő szivacs,
és mindez egy PEUGEOT-os kistáskában, amibe lehet majd tenni az utánpótlást...
Naplózva
III. Ricardo
Vendég
Re: III. Ricardo 306 XN 1996 Limited Edition
«
Válasz #28 Dátum:
2009 Január, 11, 14:38:07 »
2009.01.11
Ma megpróbáltuk Tonyo-val rögzíteni az XSi lökősömet, de valamiért nem sikerült. Aztán rájöttünk, hogy valami még hiányzik, és annak a "dudornak" hiányában nincs rá lehetőség, hogy precízen megkapaszkodjon. Így a fekszerelés ma is elmaradt, majd csak azután lesz feltve, ha megérkeztek hozzám a dudorok... Addig viszont a ködlámpa hátsó burkolatát kell majd kicserélni, és valamilyen rácsot kell majd alulra tenni a lökősre... Ha mindez megvan, akkor mehet az összeszerelés, és utánna fel a kocsira...
Naplózva
III. Ricardo
Vendég
Re: III. Ricardo 306 XN 1996 Limited Edition
«
Válasz #29 Dátum:
2009 Január, 24, 18:02:59 »
2009.01.24
2006 Novemberében elhatároztam, hogy néhány matricát teszek a kocsira, hogy feldobjam a külsejét. Nem is volt gond vele, szépen meg lett csinálva, és ami nagyon tetszett rajta, hogy fényvisszaverős volt. Teltek-múltak az évek, én is öregedtem, és rá kellett jönnöm(némi segítséggel...
), hogy az effajta matricázás egy kicsit sok, és elhatároztam, hogy leszedem az összeset...
A mai nap ezzel telt, és ezúton is szeretném megköszönni Szállító nevű klubtagnak a közreműködést, aki biztosította a helyet, és segített az egész művelet végrehajtásában...
Íme a végeredmény(persze felületi javítgatások még hátravannak):
[imgt]http://images.netbag.hu/20090124/17500560926.JPG[/imgt][imgt]http://images.netbag.hu/20090124/17501898748.JPG[/imgt][imgt]http://images.netbag.hu/20090124/17505667639.JPG[/imgt][imgt]http://images.netbag.hu/20090124/17512910065.JPG[/imgt][imgt]http://images.netbag.hu/20090124/17514054811.JPG[/imgt]
Naplózva
III. Ricardo
Vendég
Re: III. Ricardo 306 XN 1996 Limited Edition
«
Válasz #30 Dátum:
2009 Február, 09, 13:20:45 »
2009.02.09.
Ugyan nem a mai nap, de az elmúlt pár napban hozzájutottam néhány aprósághoz, és történt egy kisebb "káresemény"...
Pár napja Szállító kollégától átvettem egy fehér bőr váltószoknyát, majd múlt Pénteken Robtól átvettem a gyári tetőscomagtartót, És a Talin Matt Kirby klubtag hozott nekem egy baloldali bajuszlécet, mert az enyémet a lökhárítócserénél sikeresen több darabos Puzzle-ra alakítottam át...
És a rossz dolog : Talira menet gondoltam lemosom a gépsárkányt, és az antennát fel akartam állítani, mire az tőböl letört... Később jöttem rá, hogy le lehetett volna csavarni az antenna szárát, de azért az mégsem normális, hogy az antennatalp beáll egy pozícióba, mint a beton... De hamarosan meglesz a cserealkatrész...
A külsérelmi nyomok eltüntetésére kb Márciusig várni kell, de a "kozmetikus" megnézte a kocsit, és árajánlat megtétele után meghozom a döntést...
Naplózva
III. Ricardo
Vendég
Re: III. Ricardo 306 XN 1996 Limited Edition
«
Válasz #31 Dátum:
2009 Február, 23, 18:57:53 »
2009.02.23.
Ma végre sikeresen tudtam beszélni a régi tulajjal, a héten már végre nálam lesz...
[imgt]http://images.netbag.hu/20090223/18420215936.jpg[/imgt]
Volt egy kis időm, így vásárlás közben benéztem egy tuningboltba, hogy a lökősbe vegyek rácsot. Igaz, ez a projekt csak Március elején fog megvalósulni, ugyanis ebben a hidegben nincs nagy kedvem fabrikálni... Közben intézendőben van a lökősre a két dudor, a ködlámpához a relé, meg 1-2 apróság, aztán jön majd a karosszériamunka... Reményeim szerint ha minden jól megy, Májusra már igencsak átalakul a gépsárkány...
Naplózva
III. Ricardo
Vendég
Re: III. Ricardo 306 XN 1996 Limited Edition
«
Válasz #32 Dátum:
2009 Február, 25, 15:30:04 »
2009.02.25. Szerda
Végre nálam van...
[imgt]http://images.netbag.hu/20090223/18420215936.jpg[/imgt]
Még nem merültem bele teljesen, de igen sok érdekes dolog van benne. Végre megtudhatok ezt-azt...
Akinek van ilyen könyve, az tudja mi van benne, Rengeteg adat, és kapcsolási rajz...
Úgyhogy már csak szerelni kellene tudni...
Naplózva
III. Ricardo
Vendég
Re: III. Ricardo 306 XN 1996 Limited Edition
«
Válasz #33 Dátum:
2009 Március, 04, 22:37:13 »
2009.03.04. Szerda
A mai nap taliztam Szállító-val, és elhoztam az új hangrendszer alapjait, amik lassacskán beépülnek majd a gépsárkányba. Egyenlőre a kalaptartó, és a belevaló hangszórók kerültek birtokomba, de hamarosan, ahogy a pénztárcám engedi, jön hozzá a többi alkatrész is. De még vennem kell kábelt, csatlakozókat, és még sokmindent, hogy hátul is be tudjam majd üzemelni a dolgokat. Tervbe van egy erölködő, és egy mélynyomó, de mindez a jövő zenéje, és ezek csak távlati tervek, de remélem nem megvalósíthatatlanok.
Naplózva
III. Ricardo
Vendég
Re: III. Ricardo 306 XN 1996 Limited Edition
«
Válasz #34 Dátum:
2009 Március, 13, 18:30:18 »
2009.03.13. Péntek
MAi napon ismét Szállítóval alálkoztam egy kisebb szerelés erejéig. Bekerültek hátulra Megla Gabitól vett gátlók, nem kevés szenvedés árán, hiszen ahhpz, hogy kijöjjön a csavar, le kellett bontani ezt-azt. Szerelés közben (egyről már tudtam...) kiderült, hogy a kipufogó dobom 4(!!!!!!!!!!!!!) helyen olyan, mint az ementáli, úgyhogy annak is hamarosan eljön a cseréje, mert majdnemhogy darabokban esik le, annyira rozsdás... Aztán lassacskán ráférne egy alvázmosás a kocsira, meg 1-2 apróság.
Ja, és felkerültek a nyári sportcipők(újra lehet kapaszkodni a kormányba...
)
Naplózva
III. Ricardo
Vendég
Re: III. Ricardo 306 XN 1996 Limited Edition
«
Válasz #35 Dátum:
2009 Március, 15, 21:58:20 »
2009.03.15 Vasárnap
Újabb alkatrészek a gépsárkány történelmében. A mai Velencei Klubtalin hozzá jutottam egy 306-os típuslaphoz, egy ködlámpareléhez(
THX Nick
...
), egy
S16
és egy S2-es
306
felirathoz(
THX BALLY
), és
Megla Gabi
Elhozta a dudorokat az XSi lökőshöz, így már semmi akadály nem hárul az elé, hogy felpattanjon az
XSi
lökhárító a kocsira... Még két burkolatot kell venni a ködlámpához, ami hátulról "takarja" a ködlámpákat, és ha azok is megvannak, akkor irány a kocsi alá. A rácsozás egy későbbi művelet lesz, de dővel az is eljön.
A Mai szerzeményeim :
306 prosoektus + XN típuslap
[imgt]http://images.netbag.hu/20090315/21521454182.JPG[/imgt]
S16 és S2-es 306 felirat :
[imgt]http://images.netbag.hu/20090315/21522462305.JPG[/imgt]
Ködlámparelé :
[imgt]http://images.netbag.hu/20090315/21523116590.JPG[/imgt]
Naplózva
III. Ricardo
Vendég
Re: III. Ricardo 306 XN 1996 Limited Edition
«
Válasz #36 Dátum:
2009 Március, 16, 15:55:42 »
2009.03.16. Hétfő.
Mivel egyébb elfoglaltságom nem akadt, így gondoltam egyet, és nekiveselkedtem, hogy felrakjam az XSi lökőst... Először felszereltem a dudorokat, amiket Megla Gabi hozott a talin, majd leszereltem a régi S1-es lökőst, és jöhetett a felrakás... Eltelt egy kis időbe, mert amint felraktam, a csavar beesett a helyére, és nem tudtam volna mivel felfogatni. De végül sikerült beletalálnom a lyukakba, és sikerült rögzíteni a lökhárítót is. Összedugtam a ködlámpa csatlakozóit is, de valamiért nem világítottak. A relé a helyén van, csatikat értelemszerűen dugtam össze, aztán gondoltam egyet, megnézem az izzókat. Hát bizony azok is csereérettek, szóval holnap megyek izzó vadászatra, és remélem, hogy sikerül jót venni, és ha lesz elég akaraterőm, akkor felteszem a két kisebb ledsorokat...
Íme pár kép a mai munkásságomról...
[imgt]http://images.netbag.hu/20090316/15480978258.JPG[/imgt][imgt]http://images.netbag.hu/20090316/15481468466.JPG[/imgt][imgt]http://images.netbag.hu/20090316/15481867026.JPG[/imgt][imgt]http://images.netbag.hu/20090316/15482254810.JPG[/imgt]
Rácsot majd még vennem kell, de legalább máris jobban néz ki a gépsárkány...
Naplózva
III. Ricardo
Vendég
Re: III. Ricardo 306 XN 1996 Limited Edition
«
Válasz #37 Dátum:
2009 Március, 25, 17:12:26 »
2009.03.25. Szerda
A Végzet utolért.
Amikor felraktam a nyári tappancsokat, az egyik kerék, a bal első lapos volt, nem gondolam semmi rosszra, hogy miért ersztett le. Felfújtam, viszont pár nap elteltével megint lapos volt, de nem jöttem rá, hogy miért. Ma elinduláskor szintén le volt engedve, de mire odaértem a legközelebbi benzinkútra, hogy fújjak bele, teljesen leengedett. A benzinkút közel 500 méterre van tőlem, tehát annyira nem messze... Odaértem, fel akartam fújni a kereket, viszont egy csepp levegő sem ment bele, illetve ami belement az valahol jött is kifele azonnal. Félreálltam egy parkolóba, majd hazajöttem a téli kerekekért, és visszamentem, hogy kicseréljem. A héten elviszem gumishoz, hogy megnézze, megmenthető e a gumi vagy sem, ha nem, akkor addig járok télikerékkel, amíg nem találok normális gumit a felnire. Viszont akkor az összes felni cserélem a gumit, hogy egyforma legyen és ne lehessen belekötni, hogy ez miért nem olyan mint a másik.
Naplózva
III. Ricardo
Vendég
Re: III. Ricardo 306 XN 1996 Limited Edition
«
Válasz #38 Dátum:
2009 Március, 27, 00:15:58 »
2009.03.27. Péntek
Ugyan tegnap történt de a lényeg a fontos. A leeresztett kerekem megjárta a gumisműhelyt. Le lett szedve a gumi teljesen a felniről, hogy hátha nem a gumi olyan részén van sérülés, ami miatt leenged, de nem volt. Igaz 1-2 helyen jött ugyan a levegő, de nem vészesen. valamilyen pasztával be lett kenve a felni, majd vissza lett rakva a gumi, és kapott centírsúlyt is. Ha Vasárnapig nem enged le, akkor megint lehet kereket cserélni (téli vs. nyári
), de ha megint lapos lesz, akkor valami mást kell kitalálnom.
Naplózva
III. Ricardo
Vendég
Re: III. Ricardo 306 XN 1996 Limited Edition
«
Válasz #39 Dátum:
2009 Április, 06, 19:33:11 »
2009.04.06. Hétfő
Ugyan "lejárt a határidő", hogy leenged e a kerekem, vagy nem, de ma örömmel tapasztaltam, hogy még mindig megfelelő a légnyomás a kerékben, azért holnap elmegyek, és megnézem, hogy mennyi most benne a Nyomás, és ha nem változott drasztikusan, akkor a holnapi napon az idei 3. kerécsere lesz majd végrehajtva, mondjuk az 5 másodperces szintidőt sajna nem tudom tartani, egy kicsit ovább fogok bíbelődni majd...
Aztán "megint" jelentkezett egy olyan problémám, ami már télen is megmutatkozott, amikor jó 10-12 fokkal hidegebb volt. Araszolás közben felment a hűtővizem, 98 fokra, és kivillant a STOP felirat. Ez ilyen időben értetődő, na de télen?
A ventilátorom persze nem indult be, pedig már illett volna. Gyors megoldásnak az tűnt hirtelen, hogy ablak lehúz, és a fűtést bekapcsolva próbáltam csökkenteni a vízhőfokot. Teherautóból már ismerős volt a helyzet, de azért ez sem hosszútávú megoldás, főként, hogy most már jön a jobb idő, és a végzet lehet egyszer elhozná a vízforralást, amit nem szeretnék kipróbálni(teherautón már sikerült...). Gyorsban két infót kaptam a problémára, egyik a hőgomba viselkedése, másik pedig a venti csatija. Holnap csak a csatlakozót tudom megnézni, a hőgombát már szakemberre bíznám.
Ha esetleg valakinek van valamilyen kézzel fogható tanácsa, akkor szívesen fogadom...
Naplózva
III. Ricardo
Vendég
Re: III. Ricardo 306 XN 1996 Limited Edition
«
Válasz #40 Dátum:
2009 Április, 20, 14:28:41 »
2009.04.20. Hétfő.
A mai napon vettem 2 liter olajkát a kocsinak, így az autó kapott egy kis kenőanyagot, hogy legalább az olajcseréig legyen benne, ne pedig olaj nélkül mászkáljak. Jelenleg 139569 km van benne, éa arra gondoltam, hogy majd olyan 140.000 fölött cserélek, olyan 142.000-nél, mert kb akkor lesz meg az olajnak a 10.000 km-es csereperiódusa. Aztán jön majd a hűtő kimosása, és akkor kiderül majd, hogy kell e cserélni, vagy nem(Szállító szerint lukas), mert volt alatta némi csepp víz, de csak ritkán. aztán lehet azis, hogy amikor töltögettem bele vizet, akkor a melléfolyt mennyiség, látszódot. Majd végül, a nyári kerekek ismételt felszerelése fog következni, mert ebben az időben már igencsak használódik a téli kerék, aztán meg télen nem tudnék mit használni.
Ha ezek megvannak, akkor egy külső-belső takarítás következik, ugyanis van 1pár dolog, ami felesleges a kocsiban. Majd az első lökhárítót kell rendesen helyretennem, mert vagy 5-8 mm van a kasztni, és a lökhárító között, ami szerntem így ebben a formában nem szép, csak rá kell majd jönnöm, hogy mit tudtam akkor eltolni, amikor először felraktam. A lökhárító fényezése meg egyenlőre tolódik, viszont a LED-eket elképzelhető, hogy 1 hónapon belül felteszem, és a ködlámpáimat is működésbe kell hozni(A vezetékben nincs áram, úgyhogy új vezetékrendszer kell majd...)
Egyenlőre ennyit, folyt. köv. legközelebb.
Naplózva
III. Ricardo
Vendég
Re: III. Ricardo 306 XN 1996 Limited Edition
«
Válasz #41 Dátum:
2009 Május, 22, 11:40:54 »
2009.05.22. Péntek
Folytatódik a regényírás. A napokban az autókám átlépte a 140.000 km-s "küszöböt", jelenleg 140.489 km van benne. Amióta tettem bele olajat, azóta nem is volt azzal gond, viszont a hűtővizemmel, és/vagy a ventilátorommal még mindig problémák vannak. Tegnap a dugóban 97 fokos vízhőmérsékletnél kiírta, hogy "STPO", de ezután felment 100 fokra a víz.
Miután megindult a forgalom, sikerült 95 fokosra hűteni a vizet, de az mégsem normális, hogy a ventilátor nem kapcsol be. Lesz mit megcsinálni a kocsin, a tuningtervek egyenlőre tolódnak, most annak is örülnék, ha minden rendben lenne a verdán.
Mai tevékenységhez még hozzátartozik, hogy idén már 3. alkalommal cserélek kerekeket a kocsin, vagyis végre felkerülnek a nyári sportcipők(mintha eddig nem lett volna rá időm...)
Naplózva
III. Ricardo
Vendég
Re: III. Ricardo 306 XN 1996 Limited Edition
«
Válasz #42 Dátum:
2009 Június, 26, 23:40:32 »
2009.06.26. Péntek
Igaz, két napja kellett volna írnm, de net hiányában most pótolom.
Az autókám immáron 6 éve van nálam, vagyis kereken 6 év 2 napja. Amit meg kell gyorsba csináltatnom az a ZK, aztán jönnek a további javítási dolgok...
Eléggé hosszú lenne a lista, d mindent majd szép sorjában.
Naplózva
III. Ricardo
Vendég
Re: III. Ricardo 306 XN 1996 Limited Edition
«
Válasz #43 Dátum:
2009 Július, 18, 15:10:35 »
2009.07.18. Szombat
A mai napon elmentem Zöldkártyázni, aztán jött egy kis meglepi. Annyira lukas a középdobtól a cuccos, hogy nem mutatna hátul semmilyen értéket, vagyis mindenhol fúj, csak ott nem, ahol kellene... Így ez jelenleg tolódik, Az új szerkezeti egység jelenleg folyamatban van, Hátsódob már van, remélhetőleg hamarosanles középdob is, és mehet fel a kocsira.
Azért, hogy legyen egy kis öröm is az ürömben, hajnalban teletankoltam a kocsit, 275.9/liter áron, és ment bele 60.16 liter benga(Neszeneked 60 literes tank...
). Még volt benne egy kevés üzemanyag, de szinte már mínuszban állt a mutató. Még szeencse, hogy nem fogyott ki(megint) az üzemanyag.
Ha minden igaz, akkor a Velencei talira már egyedi belseje lesz a kocsinak, hogy miként és hogyan, az titok marad egyenlőre, majd idővel minden kiderül...
Naplózva
III. Ricardo
Vendég
Re: III. Ricardo 306 XN 1996 Limited Edition
«
Válasz #44 Dátum:
2009 Július, 26, 17:34:34 »
2009.07.26. Vasárnap
Mielőtt nekivágtam volna a Nagy Nyári Találkozónak, elmentem Zöldkártyát csináltatni, ahol végülis megcsinálták, így újabb egy évig nem kell majd mennem ZK-ra. Aztán jöttek sorba a dolgok.
Útközben állandóan 94-99 fok között volt a víz hőmérséklete, de a ventilátor direktre volt kötve, mert a csatija vizet kapott, és elkorrodálódott egy kicsit, és használhatatlanná vált. Ha 100 km/h fölött autóztam, akkor a hőmérséklet emelkedett, de amint lassítottam 85-100 km/h-s tartományba, akkor csökkent le 94 fokig a hőmérséklet. Ez egy darabig jó volt, majd araszolás közben eldurrant egy cső, és ami víz vol a hűtőben, az mind az aszfaltra került. A repedés mentén meg lett ragasztva, illetve körbe lett tekerve szikszalaggal, majd egy erősebb ragasztóval. Ezután már nem melegedett a víz annyira, csak olyan 82 fokig. A hazafele úton tarós 87-90 fokos tartományba tartózkodott, majd mikor beértem a városba, felment 95 fokra. A ház előtt meg kilőtt nem kevés vizet, utánna töltöttem. A csövet ki kell cserélni, és még van pár dolog amit javítani kell, mint például a hengerfejes dolgot.
A kocsi a tali alkalmával átlépte a 141.000 km-t.
Naplózva
III. Ricardo
Vendég
Re:III. Ricardo 306 XN 1996 Limited Edition
«
Válasz #45 Dátum:
2009 November, 03, 08:52:57 »
2009.11.03. Kedd
Az emúlt 3.5-4 hónapban sajnos az autóm 1 métert sem mozdult, mivel mostanában szinte otthon sem vagyok. Bár volna mit rajta megcsináltatni, de még szervízbe sem tudom eljuttatni, mivel az az érdekes helyzet áll fent, hogy még a kocsiba sem tudok bejutni, de arra lesz gyógymód. Ha már bejutok, akkor nincs gond.
Viszont, sajnos fennáll az a helyzet is, hogy elképzelhető az eladás is. Nem szívesen tenném meg, mert már lassan 7éve van nálam, és már sok minden el lett tervezve, néhány kiegészítő már meg is lett véve, pár dolog érkezik lassacskán, úgyhogy igen nagy dilemmával állok szembe. A javításra szánt összeg hamarosan meglesz, úgyhogy erősen gondolkodóra veszem a dolgot.
Szerintem még idén döntést hozok, és tudatom majd veletek is...
Naplózva
III. Ricardo
Vendég
Re:III. Ricardo 306 XN 1996 Limited Edition
«
Válasz #46 Dátum:
2009 November, 15, 16:32:43 »
2009.11.15 Vasárnap
Mintpá nappal ezelőtt írtam, jelentős dilemma előtt álltam a kocsival kapcsolatban. Osztotam-szoroztam, és arra jutottam, hogy megmarad a kocsi, mivel ha itthon vagyok, és kellene autó, akkor sak lecsattogok a garázsba, és már mehetek is oda,ahova akarok. De addig még számtalan dolog van.
Első lépésben műszakilag kell rendbehozni a gépsárkányt, ami majd kb 2 hét múlva lesz esedékes, mert a szerelő akkor lesz elérhető, és máshoz nem nagyon szoktam vinni a kocsit. Már 3 éve ő csinálja, ha valami nyűgje van a kocsinak, így most is odakerül, de az odajutás eléggé rögös út lesz. Elsősorbn azért, met az akkumlátorban még 0.1 cseppnyi lehellet sincs, vagyis legelőször be kellene indítan. Aztán ott van a gond, hogy ugyebár hengerfejes, és ráadásul még egy cső is el van durranva, amire ugyebár emlékszenek azok, akik ott voltak a Szántódi talin...
Gondolkodtam, hogy felhívom a tréleres céget, ahol van kedvezmény a klubtagoknak, de aztán kiderült, hogy megszünették a kedvezményt egyébb okokból, így más megoldás után kell néznem...
Egyenlőre ennyi, a fejleményekről a későbbiekben számolok be.
Naplózva
Nyomtatás
Oldalak: [
1
]
Fel
« előző
következő »
Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub
>
Blog
>
Saját kocsink története
>
Téma:
III. Ricardo 306 XN 1996 Limited Edition