
Az egész úgy kezdődött, hogy egy korábbi munkatársam vett egy 306 S1-est. Kocsikáztunk-kocsikáztunk aztán egyre jobban megtetszett. Akkor már tudtam, hogy akarok egy 306-ost.
Először egy háromajtós, 1.6-ba gondolkodtam. Aztán megláttam ezt egy Peugeot kereskedésben. Céges volt, úgyhogy a második tulaj én lettem.
Tudom, hogy az ilyen zsákbamacska, de megláttam és megszerettem...nem bántam meg...
Szóval 2005.01.27-én került hozzám kb. 128 000 km-rel.
Azóta mindössze egyszer volt szervízben hiba miatt, mikor valami elektronika megdöglött, és nem indult be. Szóval eddíg csak a kopó alkatrészek kerültek pénzbe...nameg az extra alkatrészek...
A motorban jelenleg Castrol TXT Softec 5W-40 full syntetic olaj van és a váltóban is hasonló. Csak dícsérni tudom...
Az eddígi változtatások:
Elöl kapott szórt fényű helyzetjelző ledet fentre a helyére, és egy kis barkácsolás után a ködlámpába is:


Hátul egy kis lámpaátalakítás történt: 2-2 helyett 3-3 helyzetjelző és 1-1 fék helyett 2-2 féklámpa világít + a rendszámtáblavilágítás is ledes.
Kapott még egy csinos dobot, ugyanis az előző szétrohadt, és ha már vennem kellett, hát akkor már inkább ezt vettem...


A csomagtartóba bekerült egy 400W-os Blaupunkt GTA 2 Special Mk II és egy 400-as mélyláda.

Az úton való tapadásért 16"-os Nokian 205/45 gumik felelnek, eredeti Peugeot felnikkel.


És hogy hol a vége?? Azt csak a jövő tudja és a pénztárcám...

Mindenesetre a következő, amiket kapni fog az az ültetés (40-50 attól függ) és a fóliázás...