Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  
Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 187   Le

Szerző Téma: Alkatrészt Kínálok  (Megtekintve 1860861 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

K Nándor

  • Vendég
Alkatrészt Kinálok
« Válasz #200 Dátum: 2007 Január, 21, 09:12:47 »

Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Alkatrészt Kinálok
« Válasz #201 Dátum: 2007 Január, 21, 10:14:19 »

Eladó jelképes 1000Ft-ért motorház tető szigetelés kicsit nyuzott állapotban:

Naplózva

cirmy

  • Vendég
Alkatrészt Kinálok
« Válasz #202 Dátum: 2007 Január, 21, 10:52:39 »

Idézetet írta: "Rozsahegyir"
Eladó jelképes 1000Ft-ért motorház tető szigetelés kicsit nyuzott állapotban:

(http://kepfeltoltes.hu/070121/DSC_1156_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)


engem érdekelne de hogy oldjuk meg a cserét? talin?
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Alkatrészt Kinálok
« Válasz #203 Dátum: 2007 Január, 21, 11:01:21 »

Idézetet írta: "cirmy"
[..]



engem érdekelne de hogy oldjuk meg a cserét? talin?


Ha fel jösz a talira akkor meg oldjuk ott!
Naplózva

Bobeek

  • Vendég
Alkatrészt Kinálok
« Válasz #204 Dátum: 2007 Január, 21, 13:30:18 »



120e
Naplózva

cirmy

  • Vendég
Alkatrészt Kinálok
« Válasz #205 Dátum: 2007 Január, 21, 15:22:58 »

Idézetet írta: "Rozsahegyir"
[..]



Ha fel jösz a talira akkor meg oldjuk ott!


ok!
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Alkatrészt Kinálok
« Válasz #206 Dátum: 2007 Január, 21, 15:28:51 »

Idézetet írta: "cirmy"
[..]



ok!


Fére rakva!
Naplózva

cirmy

  • Vendég
Alkatrészt Kinálok
« Válasz #207 Dátum: 2007 Január, 21, 15:34:45 »

Idézetet írta: "Rozsahegyir"
[..]



Fére rakva!


zsír! márcsak fel kell találnom a felvonulási térre! térképkereső egyik se találja de nekem ismerős a neve....
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.576
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Alkatrészt Kinálok
« Válasz #208 Dátum: 2007 Január, 21, 21:40:48 »

A hét végén befejeződött a tesztelési időszak, és elkészültek a kiegészítések is. Tehát minden szempontból funkcionál a belső világítás vezérlőm.   :D

A tudása:
Az utastérlámpa ki- és bekapcsolása fokozatosan (145 árnyalatban) történik. A bekapcsolás gyorsabb: ~1,5 másodperc alatt éri el a lámpa a teljes fényerőt, míg a kikapcsolásnál kicsit tovább tart az árnyalatos időszak, ~4 másodpercig.
Kinyitom az ajtót: ekkor árnyaltan felkapcsol. Beszállok, becsukom az ajtót: nem azonnal kapcsol ki, hanem csak 20 másodperc múlva, hogy el tudjak helyezkedni, kulcsot beilleszteni, táskát lerakni, stb...
Ha gyújtást adok, akkor nem várja ki a 20 másodpercet, hanem azonnal kialszik a lámpa, hogy egy azonnali indulásnál ne zavarjon a vezetésben.
Ha az ajtót nem csukom be, hanem nyitva hagyom, vagy felejtem, akkor ~ 2 perc múlva automatikusan kikapcsolódik.
Ha autóztam, és megállok, leveszem a gyújtást: árnyalatosan felkapcsolódik a lámpa, majd 20 másodperc múlva lassan kialszik (hogy ne vaksötétben kelljen éjjel a holmit összeszedni kiszállás előtt).
Ha járó motorral ajtót nyitok, majd újra bezárom azt: ekkor a becsukást követően nem várja ki a 20 másodpercet, hanem azonnal elkezdi lassan kikapcsolni a lámpát.  (Hogy újabb elinduláskor sötétben ne zavarjon a vezetésben 20 másodpercig a belső lámpa fénye).
Ezen kívül úgy kértem, hogy ha a saját kapcsolójával működtetem a lámpát, akkor ne kelljen ehhez gyújtást adni, mindig működhessen.

Az autón semmi brutál beavatkozást nem igényel: ha nincs gyári riasztó, akkor annak a vevőjének a helyére a nyák-lap szépen két kis csavarral rögzíthető. A lámpa csatiját erre a kis panelra kell rátolni, és ebből jön ki egy kis vezeték, aminek a végén lévő csati mehet a lámpára.

Az enyém (mint a képen is látszik) egy öszvér-megoldás: mivel az első tulaj idejében dúvad módra széttörték a lámpám rögzítőjét, és a szürke műanyag keretet is, így másik lámpát vettem, de csak S1-eset kaptam. De mivel jobban tetszik, mint az S2-es, már le sem cserélem. Így viszont a bejövő csati S2-es, de a lámpára meg S1-es csatlakozó kellett.

Ha valakit érdekel:
Tudok még szinte korlátlan számban készíttetni ilyen elektronikákat, csak legfeljebb nem lesz bontóból eredeti lámpa-csati is hozzá, hanem csak házilagos (de stabil) csatlakozó.
Az ára 5.000 Ft plusz postaköltség. Ezt nem én készítem, de tudom, hogy a haszon egészen kicsi rajt. Ennél olcsóbban nem tudom sajnos ajánlani, bár talán nem is igazán drága. Nekem nagyon tetszik...

Természetesen csak S1-es és S2-es tulajok számára lehet érdekes, hiszen az S3-ban már gyárilag van ehhez nagyon hasonló megoldás.


 
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.576
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Alkatrészt Kinálok
« Válasz #209 Dátum: 2007 Január, 21, 21:52:50 »

A képbeszúrás valamiért nem lett jó...
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.576
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Alkatrészt Kinálok
« Válasz #210 Dátum: 2007 Január, 21, 21:58:23 »

???
Naplózva

FunTom

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 45
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.287
  • Autó színe: piros
  • Évjárat: 1993.04
  • Lakóhely: Vác
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
Alkatrészt Kinálok
« Válasz #211 Dátum: 2007 Január, 21, 22:09:18 »

Idézetet írta: "zimurgy"
A hét végén befejeződött a tesztelési időszak, és elkészültek a kiegészítések is. Tehát minden szempontból funkcionál a belső világítás vezérlőm.   :D


Szia,
1. ha nekem S1 van, akkor jo hozzá a csatija? A leirásbol nekem nem volt világos teljesen. Más átalakitás nem kell hozzá ugye?

2. a hátsó belső lámpát is vezérli egyúttal?

3. mekkora, milyen vastag tükröt tettél be az olvasólámpába, hogyan rögzítetted? (ugye ez a lámpa van középen a beső tükör fölött?)
Naplózva
FunTom

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.576
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Alkatrészt Kinálok
« Válasz #212 Dátum: 2007 Január, 21, 22:52:11 »

Idézetet írta: "FunTom"
[..]



Szia,
1. ha nekem S1 van, akkor jo hozzá a csatija? A leirásbol nekem nem volt világos teljesen. Más átalakitás nem kell hozzá ugye?

2. a hátsó belső lámpát is vezérli egyúttal?

3. mekkora, milyen vastag tükröt tettél be az olvasólámpába, hogyan rögzítetted? (ugye ez a lámpa van középen a beső tükör fölött?)


Szia,

1:
S1-es autóba olyat tudok ajánlani, hogy a panelból kijön négy rövid vezeték, a végükön érintkezőkkel. Ezeket egyesével rá kell dugnod a gyári csatira. Ha mind a négy vezetéket szín szerint dugod össze, akkor lehetetlen hibáznod! A képen szereplő panelon csak négy kis "tüske" áll ki a panelból a bal alsó sarokban, ami az S2-es csatira pontosan illeszkedik. Az S1-es csati annyira nagy, hogy ott nem lehet normálisan a panelba tüskéket beépíteni hozzá, ezért kell a vezeték+érintkező párosítás.

A panelból kijövő vezetékek másik végén pedig olyan érintkezők vannak, amelyikeket a lámpára kell rádugni egyesével. Abban a sorrendben nyilván, ahogy a gyári csatiban is vannak. Egészen minimális odafigyeléssel már nem lehet elrontani. (Ha bontóból még tudok ilyen lámpa-csatit szerezni többet is, akkor ide gyári csati kerül.)
Ha van az autódban gyári riasztó, akkor nem lehet felcsavarozni a képen látható helyre a panelt, de létezik neki dobozolt változata is. Az bőven elfér, van sok hely. Csak így nagyon jól mutat ezen a helyen, olyan, mintha gyári megoldás lenne.
Tehát a lényeg: Két kis csavarral lehet a panelt rögzíteni. Semmi vezetéket nem kell elvágnod, csak lehúzod a csatit, és rádugsz négy vezetéket a csatira, és másik négy vezetéket pedig a lámpára, és már kész is!
Bármikor visszaalakítható a gyári állapot...

2:
Ezt passzolom: az XT-n van csak hátsó belső lámpa, nekem pedig XN-em van. Alapból az én áramköröm két lámpát nem kezel, tehát szinte biztosan azt kell tenni, hogy a hátsó belső lámpát (ha nem így van) a világításvezérlő után kell kötni, az elsővel párhuzamosan.
Van a hátsón is a háromállású kapcsoló?

3:
Igen, jól láttad: az olvasólámpába egy olyan tükröt tettem, ami eredetileg bútorok számára készült, és hajlékony műanyag-hordozórétegen van. Így könnyen meg tudtam a kívánt alakúra hajlítani, és simán, ollóval vágtam méretre. Két kis lemezcsavarral rögzítettem, amelyek a képen is látszanak.
Szépen megnőtt a lámpa fényereje.
Naplózva

Bobeek

  • Vendég
Alkatrészt Kinálok
« Válasz #213 Dátum: 2007 Január, 22, 02:45:05 »

Hát gratula hozzá, komoly lett!!!  =D>
(XT hátsó-belső lámpin is van 3 állású kapcsoló)
Naplózva

kispiros

  • Négyes
  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 86
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.986
  • Autó színe: peros, olyan lemanszos (PEKB/P3KB lemans/ vallelunga red)
  • Évjárat: 1993.06
  • Kor: 36
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Alkatrészt Kinálok
« Válasz #214 Dátum: 2007 Január, 22, 09:22:14 »

Idézetet írta: "cirmy"
[..]

zsír! márcsak fel kell találnom a felvonulási térre! térképkereső egyik se találja de nekem ismerős a neve....


Bocs, az offért:
Idézek egy cikkből:
"'56-osok tere lehet a Felvonulási tér"
Hátha így meglesz :wink:
Naplózva
XN, fapad rulez!
de a végén még autó lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

FunTom

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 45
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.287
  • Autó színe: piros
  • Évjárat: 1993.04
  • Lakóhely: Vác
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
Alkatrészt Kinálok
« Válasz #215 Dátum: 2007 Január, 22, 09:22:53 »

Idézetet írta: "zimurgy"


Szia,

1:
S1-es autóba olyat tudok ajánlani, hogy a panelból kijön négy rövid vezeték, a végükön érintkezőkkel. Ezeket egyesével rá kell dugnod a gyári csatira. Ha mind a négy vezetéket szín szerint dugod össze, akkor lehetetlen hibáznod! A képen szereplő panelon csak négy kis "tüske" áll ki a panelból a bal alsó sarokban, ami az S2-es csatira pontosan illeszkedik. Az S1-es csati annyira nagy, hogy ott nem lehet normálisan a panelba tüskéket beépíteni hozzá, ezért kell a vezeték+érintkező párosítás.

A panelból kijövő vezetékek másik végén pedig olyan érintkezők vannak, amelyikeket a lámpára kell rádugni egyesével. Abban a sorrendben nyilván, ahogy a gyári csatiban is vannak. Egészen minimális odafigyeléssel már nem lehet elrontani. (Ha bontóból még tudok ilyen lámpa-csatit szerezni többet is, akkor ide gyári csati kerül.)
Ha van az autódban gyári riasztó, akkor nem lehet felcsavarozni a képen látható helyre a panelt, de létezik neki dobozolt változata is. Az bőven elfér, van sok hely. Csak így nagyon jól mutat ezen a helyen, olyan, mintha gyári megoldás lenne.
Tehát a lényeg: Két kis csavarral lehet a panelt rögzíteni. Semmi vezetéket nem kell elvágnod, csak lehúzod a csatit, és rádugsz négy vezetéket a csatira, és másik négy vezetéket pedig a lámpára, és már kész is!
Bármikor visszaalakítható a gyári állapot...

2:
Ezt passzolom: az XT-n van csak hátsó belső lámpa, nekem pedig XN-em van. Alapból az én áramköröm két lámpát nem kezel, tehát szinte biztosan azt kell tenni, hogy a hátsó belső lámpát (ha nem így van) a világításvezérlő után kell kötni, az elsővel párhuzamosan.
Van a hátsón is a háromállású kapcsoló?

3:
Igen, jól láttad: az olvasólámpába egy olyan tükröt tettem, ami eredetileg bútorok számára készült, és hajlékony műanyag-hordozórétegen van. Így könnyen meg tudtam a kívánt alakúra hajlítani, és simán, ollóval vágtam méretre. Két kis lemezcsavarral rögzítettem, amelyek a képen is látszanak.
Szépen megnőtt a lámpa fényereje.


köszi az infokat, megrágom, esetleg szétszedem, hogy nálam hogy is néznek ki ezek a dolgok.
Naplózva
FunTom

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.576
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Alkatrészt Kinálok
« Válasz #216 Dátum: 2007 Január, 22, 10:13:13 »

Idézetet írta: "FunTom"


köszi az infokat, megrágom, esetleg szétszedem, hogy nálam hogy is néznek ki ezek a dolgok.


Tehát ha a hátsó lámpa teljesen azonos az elsővel, akkor az oda futó négy vezetéket úgy kell bekötni, hogy szintén utána legyen a világításvezérlőnek.
Így annyi a teendő, hogy a vezetékeit szín szerint rá kell csatlakoztatni az első lámpa csatijára.
Magyarán a két lámpát a világításvezérlő után kell párhuzamosan bekötni egymással.
A Te autód esetében biztosan kell megbontás. Még akkor is, ha az első lámpa csatijánál ágaztatták a vezetékeket hátra, hiszen ez az eredeti első lámpa-csati a világításvezérlő bemeneti oldalára kerül, és egy új, kijövő kábel fog az első lámpára menni.
A helyedben, ha be szeretnél egy ilyet építeni: azt tenném, hogy megnézném először, hogy az első lámpánál ágaztatták-e el a hátsóhoz futó vezetékeket, ami valószínűleg így van.
Ha igen, akkor nagyon óvatosan szétfeszegetném a csati fekete fedelét (ez szétszerelhető).
Utána kilámpáznám, hogy a két-két azonos kamrába futó vezeték közül melyik jön "alulról", illetve melyik megy a hátsó lámpához. (Lehet, hogy ez adja magát. és látszik is.)
Aztán a bejövő négy szálat blankolnám, összeforrasztanám a világításvezérlő bemeneti négy vezetékével, majd szigetelném.
A világításvezérlő kimeneti vezetékeit, plusz a hátsó lámpához futó négy vezetéket pedig szín szerint párban betolnám a csati megfelelő kamráiba, és jöhet rá a fedél.
Így mindkét lámpa pontosan ugyanazt tudja (egyszerre kapcsolódnak fel, és le) és egymástól függetlenül is felkapcsolhatóak is maradnak.
Naplózva

Jesi

  • Füred-Team (Senior Engineer)
  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 190
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.578
  • Autó színe: Diablo Red - MOKQ
  • Évjárat: 1997.07
  • Lakóhely: Balatonfüred
  • Motor: Egyéb
  • Típus: Break
Alkatrészt Kinálok
« Válasz #217 Dátum: 2007 Január, 22, 16:36:29 »

Zimu, Te mindig meglepsz... igazán jó ötlet, én is csináltam ilyesmit, de az csak azt tudja, hogy ajtó nyitás-csukás után kb. 17 mp-ig égve hagyja, aztán szépen elhalványul... de a Tied már komolyabb megoldás...
Naplózva
2.0T 8v (nem dízel)= ;D

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.576
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Alkatrészt Kinálok
« Válasz #218 Dátum: 2007 Január, 22, 18:22:02 »

Idézetet írta: Jesi
Zimu, Te mindig meglepsz...

Kösz a dícséretet, de nem az enyém az érdem, hiszen én elektronikában analfabéta vagyok. Szóval én csak az igényekkel álltam elő, de az áramkört barátnőm öccse tervezte, és az apja tervezett hozzá profi nyák-lapot, és ő is készítette el.
Egyébként a processzor átírásával tetszés szerinti időzítéssel működhet.

Az a "baj", hogy hirtelenjében nem is tudom, hogy most mi legyen a következő extra...  :D
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Alkatrészt Kinálok
« Válasz #219 Dátum: 2007 Január, 22, 19:31:19 »

Idézetet írta: zimurgy
Zimu, Te mindig meglepsz...

Kösz a dícséretet, de nem az enyém az érdem, hiszen én elektronikában analfabéta vagyok. Szóval én csak az igényekkel álltam elő, de az áramkört barátnőm öccse tervezte, és az apja tervezett hozzá profi nyák-lapot, és ő is készítette el.
Egyébként a processzor átírásával tetszés szerinti időzítéssel működhet.

Az a "baj", hogy hirtelenjében nem is tudom, hogy most mi legyen a következő extra...  :D


 :)  XT-ből hátsó utastér lámpa...
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.576
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Alkatrészt Kinálok
« Válasz #220 Dátum: 2007 Január, 22, 21:31:07 »

Idézetet írta: "Rozsahegyir"
[..]



 :)  XT-ből hátsó utastér lámpa...



Hááát... Háromajtósba?
Van neki egyáltalán hely?
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Alkatrészt Kinálok
« Válasz #221 Dátum: 2007 Január, 22, 21:33:41 »

Idézetet írta: "zimurgy"
[..]




Hááát... Háromajtósba?
Van neki egyáltalán hely?


ja ja!
Paszolom de ha nem felejtem el akkor ki fotózom neked kivűl belűről!
Naplózva

Jesi

  • Füred-Team (Senior Engineer)
  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 190
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.578
  • Autó színe: Diablo Red - MOKQ
  • Évjárat: 1997.07
  • Lakóhely: Balatonfüred
  • Motor: Egyéb
  • Típus: Break
Alkatrészt Kinálok
« Válasz #222 Dátum: 2007 Január, 23, 07:14:47 »

Az a "baj", hogy hirtelenjében nem is tudom, hogy most mi legyen a következő extra...  :D[/quote]

Motor?  :wink:
Naplózva
2.0T 8v (nem dízel)= ;D

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.576
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Alkatrészt Kinálok
« Válasz #223 Dátum: 2007 Január, 23, 08:10:04 »

Idézetet írta: "Jesi"


Motor?  :wink:


Szolidan autózgatok, de persze egy 1.8-as motor például remek lenne, de ahhoz meg már fék is kéne...
Ám ezzel járok nap mint nap dolgozni, így győzött a ráció, és csak 1.4-eset vettem. Egy finom kis 1.9 tádé persze jól hangzana, de az átépítéshez nem vagyok eléggé fanatikus.
Meg ugye azt sem szabad elfelednem, hogy ma reggel átléptem a 191.000 km-t.  :D
Szerintem az enyém a klubban a legnagyobb futásteljesítményű S2-es.

Tehát reálisabbak a céljaim.
Meg is van a következő ötletem: az ablakemelőket szeretném mindkét oldalon automatára okosítani. Nem egyszerű dolog, de talán nem is megvalósíthatatlan...
A hátsó villanyablakról letettem, szerintem lehetetlen szépen kivitelezni, nem érné meg a fáradtságot, pedig olyan király lenne...
 :)
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Alkatrészt Kinálok
« Válasz #224 Dátum: 2007 Január, 23, 12:16:20 »

Idézetet írta: "zimurgy"
[..]



Szolidan autózgatok, de persze egy 1.8-as motor például remek lenne, de ahhoz meg már fék is kéne...
Ám ezzel járok nap mint nap dolgozni, így győzött a ráció, és csak 1.4-eset vettem. Egy finom kis 1.9 tádé persze jól hangzana, de az átépítéshez nem vagyok eléggé fanatikus.
Meg ugye azt sem szabad elfelednem, hogy ma reggel átléptem a 191.000 km-t.  :D
Szerintem az enyém a klubban a legnagyobb futásteljesítményű S2-es.

Tehát reálisabbak a céljaim.
Meg is van a következő ötletem: az ablakemelőket szeretném mindkét oldalon automatára okosítani. Nem egyszerű dolog, de talán nem is megvalósíthatatlan...
A hátsó villanyablakról letettem, szerintem lehetetlen szépen kivitelezni, nem érné meg a fáradtságot, pedig olyan király lenne...
 :)


Nekem van gyári automata ablak emelő modulom a polcon...
Egyszer be raktam de nem müküdött az automata része!
Ha gondolod akkor össze csomagolom és le postázom, hogy meg nézd.
Én is szeretném meg csinálni de még nem vitt rá a lelki erő, hogy bele nyúlja az elektronikába...
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.576
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Alkatrészt Kinálok
« Válasz #225 Dátum: 2007 Január, 23, 12:27:40 »

Idézetet írta: Rozsahegyir
[..]


Nekem van gyári automata ablak emelő modulom a polcon...

Tudom, egyszer már mondtad, hogy vettél ilyen cuccot, csak azt nem tudtam, hogy nem vált be.
Nekem ugye S2-es kábelköteg kellene, és az ablakemelő kapcsoló is más gyárilag az automatához, ráadásul én a jobb oldalra is meg szeretném oldani, ami gyárilag talán nem is létezett...

Azon agyalok, hogy az eredeti kapcsoló meghagyásával, olyasmi módon, mint például az opel is csinálja: ha 1 másodpercnél hosszabban nyomom, akkor vigye szépen végig magától...
Vajon van valami végállásérzékelő az alapkivitelen is?
Végülis, ha felért az ablak, de én még húzom neki, akkor nem hallom a motort erőlköni...
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Alkatrészt Kinálok
« Válasz #226 Dátum: 2007 Január, 23, 15:54:56 »

Idézetet írta: zimurgy
[..]


Nekem van gyári automata ablak emelő modulom a polcon...

Tudom, egyszer már mondtad, hogy vettél ilyen cuccot, csak azt nem tudtam, hogy nem vált be.
Nekem ugye S2-es kábelköteg kellene, és az ablakemelő kapcsoló is más gyárilag az automatához, ráadásul én a jobb oldalra is meg szeretném oldani, ami gyárilag talán nem is létezett...

Azon agyalok, hogy az eredeti kapcsoló meghagyásával, olyasmi módon, mint például az opel is csinálja: ha 1 másodpercnél hosszabban nyomom, akkor vigye szépen végig magától...
Vajon van valami végállásérzékelő az alapkivitelen is?
Végülis, ha felért az ablak, de én még húzom neki, akkor nem hallom a motort erőlköni...


a kábel köteg az más! én csak az elektronikára gondoltam, hogy le küldöm!
nincs az automatában sincs végállás kapcsolo!
Le küldjem, hogy meg tudjátok vizsgálni?
Szerintem ezt be lehetne rakni jobbra is csak érteni kellene a villanyhoz :)!
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.576
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Alkatrészt Kinálok
« Válasz #227 Dátum: 2007 Január, 23, 16:32:01 »

Idézetet írta: "Rozsahegyir"
[..]

nincs az automatában sincs végállás kapcsolo!
Le küldjem, hogy meg tudjátok vizsgálni?
Szerintem ezt be lehetne rakni jobbra is csak érteni kellene a villanyhoz :)!


Oké, talán jó ötlet volna, ha elküldenéd!
De nem olyan egyszerű dolog lehet a jobb oldalra beleapplikálni: ugye az két kapcsolós. Ezért is szokták kispórolni jobbról...
Tehát biztosan nincs végálláskapcsoló az automatánál sem?
Naplózva

Car-ak

  • Vendég
Alkatrészt Kinálok
« Válasz #228 Dátum: 2007 Január, 23, 17:53:09 »

Idézetet írta: zimurgy
[..]



Oké, talán jó ötlet volna, ha elküldenéd!
De nem olyan egyszerű dolog lehet a jobb oldalra beleapplikálni: ugye az két kapcsolós. Ezért is szokták kispórolni jobbról...
Tehát biztosan nincs végálláskapcsoló az automatánál sem?




Sziasztok!
Végálláskapcsoló nincs egyikben sem....A motornak a megnövekvő áramfelvétele alapján, vagy hasonló módon érzékeli, hogy fent van az ablak.Egyik autóban sincs végálláskapcsoló más márkáknál sem, max valami öskövületben.............
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Alkatrészt Kinálok
« Válasz #229 Dátum: 2007 Január, 23, 19:30:04 »

Idézetet írta: "zimurgy"
[..]



Oké, talán jó ötlet volna, ha elküldenéd!
De nem olyan egyszerű dolog lehet a jobb oldalra beleapplikálni: ugye az két kapcsolós. Ezért is szokták kispórolni jobbról...
Tehát biztosan nincs végálláskapcsoló az automatánál sem?


nincs!
bele gyüröm egy dobozba és küldöm privibe adj egy címet!
ami lesz a dobozban: kábel kapcsolo elktronika!
Naplózva

cirmy

  • Vendég
Alkatrészt Kinálok
« Válasz #231 Dátum: 2007 Január, 25, 17:32:55 »

aki jön talira és szüksége van alapabb alkatrészre, vagy olyasmire mint olajok, szűrők, grafitos zsír, de van egy eladó klímakompresszorom csak mondd mi kell és lehet van... telefonon vagy írj
Naplózva

pirinyo

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 13
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.628
  • Autó színe: MOKQ
  • Évjárat: 1994
  • Lakóhely: Veszprémvarsány
  • Motor: 1.9D
  • Típus: 5 ajtós
Alkatrészt Kinálok
« Válasz #232 Dátum: 2007 Január, 25, 17:41:15 »

Idézetet írta: "cirmy"
aki jön talira és szüksége van alapabb alkatrészre, vagy olyasmire mint olajok, szűrők, grafitos zsír, de van egy eladó klímakompresszorom csak mondd mi kell és lehet van... telefonon vagy írj
Oké majd mindjárt Msn-en megdumáljuk
Naplózva
"Letiporhatnak,de meg nem győzhetnek,vádolhatnak,de meg nem hazudtolhatnak,elvehetik életed,de nem vehetik el igazságod."

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Alkatrészt Kinálok
« Válasz #233 Dátum: 2007 Január, 25, 18:02:52 »

Idézetet írta: "cirmy"
aki jön talira és szüksége van alapabb alkatrészre, vagy olyasmire mint olajok, szűrők, grafitos zsír, de van egy eladó klímakompresszorom csak mondd mi kell és lehet van... telefonon vagy írj


egy olaj szűrő jöhetne! mit kostál?
Naplózva

cirmy

  • Vendég
Alkatrészt Kinálok
« Válasz #234 Dátum: 2007 Január, 25, 18:08:24 »

Idézetet írta: "Rozsahegyir"
[..]



egy olaj szűrő jöhetne! mit kostál?


olyan szűrőm van amit az enyémhez vettem...csere? hangszigetelőért?
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Alkatrészt Kinálok
« Válasz #235 Dátum: 2007 Január, 25, 18:36:45 »

Idézetet írta: "cirmy"
[..]



olyan szűrőm van amit az enyémhez vettem...csere? hangszigetelőért?


Gyári?
Naplózva

m-tom

  • Vendég
Alkatrészt Kinálok
« Válasz #236 Dátum: 2007 Január, 25, 22:17:33 »

Idézetet írta: "Rozsahegyir"
[..]



Gyári?


Lehet, hogy nincs igazam, de sztem Robnak ez nem lesz jó. Robnak konzervdobozos szűrője van (egyben cserélendő), aTiédben meg a betétet lehet külön cserélni. Nem így van?
Naplózva

cirmy

  • Vendég
Alkatrészt Kinálok
« Válasz #237 Dátum: 2007 Január, 25, 22:26:24 »

Idézetet írta: "m-tom"
[..]



Lehet, hogy nincs igazam, de sztem Robnak ez nem lesz jó. Robnak konzervdobozos szűrője van (egyben cserélendő), aTiédben meg a betétet lehet külön cserélni. Nem így van?


így van. Éppen ezzel szívtam meg... mert én fémházast vettem mikor betétes volt benne lol.
Naplózva

BerB

  • Vendég
Alkatrészt Kinálok
« Válasz #238 Dátum: 2007 Január, 28, 22:36:52 »

Bajban voltam, mert én cserélnék alkatrészt! Maradok akkor is ennél a topicnál!

Na amiről szó lenne az a belső ventiléjtör. Nekem van egy ujabb tipusú és keresek helyette/cserébe egy régi tipusút. Külömbség? Egetverő! Más csati, de ráadásul másik oldalon is, egyik kicsi, másik nagy....stb
Ha van vkinek elfekvő, ordítson!
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Alkatrészt Kinálok
« Válasz #239 Dátum: 2007 Január, 30, 12:17:55 »

Eladó!!!

Pioneer DEH-P7600MP 35eFt!!!!!

Képen látható állapotban!
MP3 / WMA / WAV CD lejátszás
MOSFET 4 x 50 W erősítő
EEQ+ hangszínszabályozó (LPF & HPF)
IP-Bus (MCD, DAB, TV, DVD, 2 EXT)
BMX (bitmetrikus hangszínszabályozó)
CD váltó kezelés, TV jel kezelés, DAB Tuner kezelés, DVD jel kezelés
CD Text
Külső eszköz kezelés IP-Bus 2-n keresztül
AUX bemenet
Távirányító kezelés
ISO csatlakozó
Kijelző világítás: Kék & Piros
Dual gomb világítás  
Forgó hangszabályozó (kiugró)
Levehető előlap
Automata némítás
RDS (PI, PS, AF, TP/TA), PTY (Keresés és riasztás)
Hírműsor jel figyelés
ARC FM D4Q
BSA, BSM
Nagy sebességű PLL rádióvevő
PNS (harmonikus zajszűrő)
24 programhely
Digitális mintavevő szűrő (8x)
1- bites D/A jelátalakító  
Utolsó helyzet memória
Lemez felirat memória
CD Text
CD-R/CD-RW lemez lejátszás
Windows Media? Audio lejátszás  
HPF, LPF
EEQ Plus
5 programozott hangszín
Manuális hangszínbeállítás
3-sávos parametrikus hangszínszabályozó
Választható Loudness funkciók
EQ-EX
SFEQ
ASL
Szintjelző
3 RCA elõerõsített kimenet


Naplózva

Bobeek

  • Vendég
Alkatrészt Kinálok
« Válasz #240 Dátum: 2007 Január, 30, 13:06:22 »

Idézetet írta: "Rozsahegyir"
Eladó!!!

Pioneer DEH-P7600MP 35eFt!!!!!

Képen látható állapotban!
MP3 / WMA / WAV CD lejátszás
MOSFET 4 x 50 W erősítő
EEQ+ hangszínszabályozó (LPF & HPF)
IP-Bus (MCD, DAB, TV, DVD, 2 EXT)
BMX (bitmetrikus hangszínszabályozó)
CD váltó kezelés, TV jel kezelés, DAB Tuner kezelés, DVD jel kezelés
CD Text
Külső eszköz kezelés IP-Bus 2-n keresztül
AUX bemenet
Távirányító kezelés
ISO csatlakozó
Kijelző világítás: Kék & Piros
Dual gomb világítás  
Forgó hangszabályozó (kiugró)
Levehető előlap
Automata némítás
RDS (PI, PS, AF, TP/TA), PTY (Keresés és riasztás)
Hírműsor jel figyelés
ARC FM D4Q
BSA, BSM
Nagy sebességű PLL rádióvevő
PNS (harmonikus zajszűrő)
24 programhely
Digitális mintavevő szűrő (8x)
1- bites D/A jelátalakító  
Utolsó helyzet memória
Lemez felirat memória
CD Text
CD-R/CD-RW lemez lejátszás
Windows Media? Audio lejátszás  
HPF, LPF
EEQ Plus
5 programozott hangszín
Manuális hangszínbeállítás
3-sávos parametrikus hangszínszabályozó
Választható Loudness funkciók
EQ-EX
SFEQ
ASL
Szintjelző
3 RCA elõerõsített kimenet
(http://img.vatera.hu/photos/176943/big/small_1a2567387.jpg)

(http://img.vatera.hu/photos/88/76/45/81/1_300.jpg)


ennek vagy 90e az uj ára! ennyiert nagyon megéri!
Naplózva

K Nándor

  • Vendég
Alkatrészt Kinálok
« Válasz #241 Dátum: 2007 Február, 01, 16:03:13 »

Eladó 4 db 14'-os OZ alufelni gumival.Felnicsavar nincs hozzá.Eddig twingo-n volt ,de szerintem pugra is jó.Az ár: 80e Ft(irányár).
Tel.: 06 70/625-0305
Naplózva

Dakar 306

  • Füred-Team
  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 219
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 6.724
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Maglód
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Alkatrészt Kinálok
« Válasz #242 Dátum: 2007 Február, 01, 16:35:13 »

Idézetet írta: K Nándor
Eladó 4 db 14'-os OZ alufelni gumival.Felnicsavar nincs hozzá.Eddig twingo-n volt ,de szerintem pugra is jó.Az ár: 80e Ft(irányár).
Tel.: 06 70/625-030

4x100-as szerintem. 80-ér 14-est,hát kicsit sok... :roll:
Naplózva

Bobeek

  • Vendég
Alkatrészt Kinálok
« Válasz #243 Dátum: 2007 Február, 01, 16:37:13 »

Idézetet írta: Dakar 306
Eladó 4 db 14'-os OZ alufelni gumival.Felnicsavar nincs hozzá.Eddig twingo-n volt ,de szerintem pugra is jó.Az ár: 80e Ft(irányár).
Tel.: 06 70/625-030

4x100-as szerintem. 80-ér 14-est,hát kicsit sok... :roll:


hát igen, rönó az 4*100! hiába OZ 80ér igen jó 15-öst lehet venni..
Naplózva

K Nándor

  • Vendég
Alkatrészt Kinálok
« Válasz #244 Dátum: 2007 Február, 01, 21:00:59 »

Idézetet írta: Dakar 306
Eladó 4 db 14'-os OZ alufelni gumival.Felnicsavar nincs hozzá.Eddig twingo-n volt ,de szerintem pugra is jó.Az ár: 80e Ft(irányár).
Tel.: 06 70/625-030

4x100-as szerintem. 80-ér 14-est,hát kicsit sok... :roll:


Nemááá,ez komoly?Azt hittem ,hogy minden francia autónak 4x108-as a lyukosztása.
Naplózva

Bobeek

  • Vendég
Alkatrészt Kinálok
« Válasz #245 Dátum: 2007 Február, 01, 21:27:19 »

Idézetet írta: "K Nándor"
[..]



Nemááá,ez komoly?Azt hittem ,hogy minden francia autónak 4x108-as a lyukosztása.


hát nem... de nem bánnám, ha pug-nak is 4*100 lenne, használtba 100szor nagyobb kínálat van, sőt amit én szeretnék már rég óta, az is csak 4*100-ban létezik, viszont osztokörmodositot nem fogok feltenni!
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Alkatrészt Kinálok
« Válasz #246 Dátum: 2007 Február, 01, 22:44:34 »

Idézetet írta: "K Nándor"
[..]



Nemááá,ez komoly?Azt hittem ,hogy minden francia autónak 4x108-as a lyukosztása.


nem mindegyiknek csak a 4 csavarosoknak az 5 lyukasnak nem tudom...
Naplózva

pirinyo

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 13
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.628
  • Autó színe: MOKQ
  • Évjárat: 1994
  • Lakóhely: Veszprémvarsány
  • Motor: 1.9D
  • Típus: 5 ajtós
Alkatrészt Kinálok
« Válasz #247 Dátum: 2007 Február, 02, 12:46:46 »

Idézetet írta: "Rozsahegyir"
[..]



nem mindegyiknek csak a 4 csavarosoknak az 5 lyukasnak nem tudom...
a Renaultnak sem 4x108-as hanem 4x100-as(legalábbis a 19-esé)
Naplózva
"Letiporhatnak,de meg nem győzhetnek,vádolhatnak,de meg nem hazudtolhatnak,elvehetik életed,de nem vehetik el igazságod."

BerB

  • Vendég
Alkatrészt Kinálok
« Válasz #248 Dátum: 2007 Február, 02, 13:06:54 »

Idézetet írta: "Rozsahegyir"
[..]



nem mindegyiknek csak a 4 csavarosoknak az 5 lyukasnak nem tudom...


Ha jól tudom akkor a Pug,Citreon,Ford,meg néhány régi Audi,....ezek 4*108-asok.
(Ja de ezek közül sem mind!!!)
Naplózva

FunTom

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 45
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.287
  • Autó színe: piros
  • Évjárat: 1993.04
  • Lakóhely: Vác
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
Alkatrészt Kinálok
« Válasz #249 Dátum: 2007 Február, 02, 14:06:57 »

Idézetet írta: "BerB"
[..]



Ha jól tudom akkor a Pug,Citreon,Ford,meg néhány régi Audi,....ezek 4*108-asok.
(Ja de ezek közül sem mind!!!)


és a ford és audi et-je más is
Naplózva
FunTom
Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 187   Fel
 


Az oldal 0.419 másodperc alatt készült el 30 lekéréssel.